La Cubanita in Alphen aan den Rijn

Bij winkelcentrum de Aarhof.

• All-inclusive

3. Betalen Master Card Visa pin

1320033918 63
1420391937 75
1492076237 68
1511192050 73

1. Patrick Konings

Mijn ervaring met het eten hier was altijd goed. Nu kregen we eten wat overgaar was en de saus die smaak moest weg nemen. Om half 10 werd er gezegd we gaan sluiten dus je laatste order graag. Ook het toetje kwam uit de vriezer en dat is een restaurant? Ik vermoed dat de chef niet proeft wat hij maakt. Verder personeel erg jong en onervaren. Ze liepen door elkaar heen en was geen communicatie. Ik kom hier niet meer terug.

2. Heerlijke tapas en leuk personeel!

3. Heerlijk gegeten! Goede service en top sfeer !

4. Melanie

Afgelopen maandag met een vriendin bij La Cubanita gegeten. Ten eerste super fijn dat zij op maandag open zijn aangezien veel restaurants die dag zijn gesloten. Wij hebben vooral de nieuwe gerechtjes van de kaart geprobeerd, die erg goed bevallen zijn. De nacho's met gesmolten kaas is een echte aanrader!! Er is zoveel keuze dus voor ieder wat wils! Daarnaast werken er leuke jonge meiden en zit er een mooi terras bij aan het water.

5. Erg lekker gegeten! De service was goed en er hangt een gezellige sfeer!

6. bea 5 punten

Erg lekker gegeten bij La Cubanita Alphen aan den Rijn. Het restaurant ziet er gezellig uit en is netjes.
    De bediening is erg vriendelijk en oprecht. Zeker een aanrader!!

7. Erg goede service en een ontspannen sfeer in het restaurant !

8. Voor het eerst bij La Cubanita gegeten met mijn vriend. Toen we aankwamen meteen netjes naar onze tafel gebracht en toen we zaten kregen we een uitleg over hoe alles in elkaar zit. Ze hebben nu een actie van cocktails bij 2 cocktails een waaier. Echt leuk gedaan het eten was top en bediening ook zeker voor herhaling vatbaar!

9. Ik vond het een erg slechte ervaring. Personeel totaal niet vriendelijk en stond alleen maar achter de bar met telefoon in de handen. Wij werden niet op een fijne manier behandeld.

Ik vond het eten niet geweldig, ik kon in mijn carpaccio een randje van een bord zien, alsof er borden op elkaar werden gestapeld.
    Wij zaten met onze knieen tegen elkaar aan en moesten de tafel naar achter schuiven als een van ons op wilde staan.

Al met al vonden wij het geen prettige ervaring en wij zullen hier ook niet meer terug komen.

10. Monique de Jong

Heerlijk tapas wezen eten bij La Cubanita Alphen aan den Rijn. Al bij meerdere La Cubanita's geweest maar Alphen blijft mijn favoriet. Heerlijk terras aan de Rijn, dus van de zomer ben ik daar zeker weer te vinden. Veel verschillende soorten tapas en voor ieder wat wils. Meiden van de bediening zijn erg gastvrij en werken erg hard. Top tent.

11. Gezellig uitje voor hele familie!
    Jammer dat ons favoriete gerecht (geitenkaas rolletjes met spek en balsamico dressing) niet meer op de kaart staan.

12. Bediening jong en onervaren. Concept is eenvoudig en vraagt alleen om opwarm-processen. Saus en andere fratsen erg goedkoop opgezet. Je zit er heerlijk, vooral als het zonnetje schijnt. Voor de rest rammelt het aan alle kanten... zonde!

13. De koude gerechten waren prima, alleen de warme gerechten waren niet bepaald warm. Wij zijn geen types om daarover te klagen, dus gewoon gegeten, ook omdat de bediening het behoorlijk druk had met een vol restaurant.

Bediening werkte hard maar service was slecht. Door de drukte in het (te) volle restaurant zat je bijna klem tussen de tafels en hier zat ook een zwangere dame bij. Toen zij vroeg of het mogelijk was om een tafel met iets meer ruimte te krijgen werd daar niet positief op gereageerd. Vervolgens kregen wij zelf te horen dat wij nog een half uur hadden om onze gerechten en dessert te eten omdat de tafel daarna nogmaals geboekt was. Wij zijn hier vooraf niet over ingelicht, anders waren wij elders gaan eten omdat wij juist een gezellige lange tafelavond wilden hebben. Hierop ontstond een discussie dat men normaal altijd geïnformeerd wordt hierover en dat wij dit niet begrepen hadden waarschijnlijk.
    Mijn geheugen en hersenen laten mij nog niet zo in de steek dat ik dit niet begrijp of versta maar daar wilde de bediening niks van weten en bleef volhouden. Na deze discussie was voor ons de lol er af en zijn wij direct af gaan rekenen en vertrokken. Er zou nog gekeken worden voor een oplossing maar daar zijn ze niet meer op terug gekomen en was voor ons ook al te laat.

Restaurant zelf heeft een gezellige sfeer alleen te krap ingedeeld en er mag wat beter worden schoongemaakt aangezien je bijna aan de tafel vast plakt.

14. Familie de Jong

Met de hele familie hier heerlijk gegeten. Bediening was onwijs vriendelijk. En nu met z'n allen een heerlijk dagje wellness. Wij komen snel weer

15. Aan de kwaliteit valt veel te verbeteren. Bijna alle gerechtjes worden opgeleukt met simpele sausjes uit een spuitfles. Mais is waterig, eendeborst was verkleurd (groenig). Weinig tijd/liefde in de gerechten gestopt. Bij dit restaurant staat kwaliteit ver achter in de rij van prioriteten. De bediening is vriendelijk maar gehaast door de hoge werkdruk.

16. Helene van Gorssel

Zeer slecht gegeten. De bediening was meer geïnteresseerd of ze al weg konden en hadden geen aandacht. Prijs kwaliteit in Alphen zeer slecht.

Eten zeer slecht. Mooi om goedkope krachten in dienst te nemen, maar als ze er geen verstand van hebben lukt het nooit.

17. Van Spronssen

Erg lekker gegeten. De varkenshaasspiesjes waren aan de droge kant, maar dat is dan ook het enige kleine minpuntje. Super bediening! Heel aardig en gezellig. Top!

19. Anne van den Haas

Gister avond met drie vriendinnen gegeten bij La Cubanita in Alphen. Erg gezellig restaurant, wel krap op elkaar sommige tafeltjes. Maar toen er een zwangere vrouw binnen kwam die liever een ruim plekje wou was dat zo geregeld, heel attent!
    Eten was heerlijk, alleen de geitenkaas met ham vonden wij heel erg zout. Bediening was erg aardig, soms duurden sommige gerechtjes wat langer vanwege de drukte. Maar als we dan vroegen waar iets bleef, gingen de meiden gelijk kijken of het er nog wel aan kwam, zo niet werd het met spoed opnieuw gemaakt, top! Gezellige avond gehad dus en wij komen hier zeker nog terug!

20. familie van der maden

Onlangs weer heerlijk gegeten. Gaan er deze week weer heen met de hele familie!

21. Monique

22. Fam. Romein

Op mijn verjaardag in het zonnetje op het terrs aan het water gegeten met man en zoon (8 jaar). Heerlijk. Toetje en koffie gekregen. Erg attent!! Prima kwaliteit eten. Leuke sfeer. :-)

23. Afgelopen donderdagavond ging ik met mijn dochter en schoonzoon hier eten. Tijdens het reserveren werd al duidelijk dat het die avond erg druk zou zijn. Er was alleen nog plaats aan de bar of buiten. Het was gelukkig heerlijk weer, dus een tafeltje op het terras was geen probleem. Ondanks de grote drukte (het was de drukste avond van het jaar tot nu toe!) waren de medewerkers alert en de bediening zeer vriendelijk. Men maakte zelfs in deze drukte tijd voor een praatje en toen een bestelling erg lang op zich liet wachten, werd het heel snel opgelost.

Het eten was prima. Eén van de regels is dat je niet meer dan 2 gerechten per gang mag kiezen. Dat lijkt misschien weinig, maar de porties zijn van dien aard, dat twee gerechten per ronde meer dan genoeg zijn. De inktvisringen waren verrassend groot en heel mals, de roodbaars was perfect en ook de carpaccio, kipstukjes en champignons in knoflook waren heerlijk. Mijn enige aanmerking is dat er iets minder varkensvlees op de kaart zou mogen staan en wat meer variatie van rund, lam of kip.

De nagerechten waren prima. De crema catalana (crème brûlée) was wat dunnetjes, maar smaakte prima. De dame blanche daarentegen was overvloedig met chocoladesaus apart. Heel fijn, kan je het zelf doseren. Toen ik meldde dat de koffie lauw was, kregen we direct twee nieuwe, warme koffies van de zaak.

Hulde aan de service en de geweldige wijze waarop Kimberley, Jana, Eva, Anne-Marije, Bobby en Shaylane in drukte het hoofd koel hielden en aandacht hadden voor hun gasten.

24. Op een zaterdag avond geweest met een groepje waaronder kinderen die hier graag wilde eten. Als ik eerder had geweten dat het op zaterdag de gewone prijs per gerechtje betalen is was ik niet gekomen. De prijs kwaliteit die jullie hebben kun je alleen voor een leuk prijsje verkopen zoals doordeweeks of zoals op zondag 5 voor 15. Een glaasje witte wijn is wel erg klein en mag wel geschonken worden in wijnglazen. De tafeltjes zijn erg klein. De combinatie van het visstoofpotje garnalen met mosselen met "champignon" saus(?) is echt niet lekker er waren meerdere aan mijn tafel die dat deelde. De sfeer is gezellig en de bediening ziet er verzorgd uit en is vriendelijk.

25. Ter ere van de verjaardag van mijn man zijn we op zondag 13-10-13 met zn zessen bij cubanita gaan eten. Gezellig en lekker! Goeie sfeer en snelle en vriendelijke bediening! Wat wij attent vonden was dat de jarige een vuurfontein op zijn nagerecht kreeg...leuk!
    Wij komen hier absoluut weer terug!

26. J. Gijtenbeek

Nadat wij met 3 bevriende stellen heerlijk ontspannen, onder genot van hapje, drankje en vriendelijke bediening, een heerlijke avond hadden gehad zijn we paar weken later terug gegaan.
    Nu met de hele familie bestaande uit totaal 14 man, vrouw en kind. Aangezien het een zwoele zomeravond was werd ons aangeboden om op het terras te dekken. Snel werd er wat geschoven en konden wij, ondanks de toch wel drukte, aan het water zitten.
    Ja, het tapas concept is natuurlijk ook hapjes bestellen en samen delen. Daardoor heeft niet iedereen tegelijk iets te eten wat hij besteld heeft. Maar de meiden liepen af en aan met schaaltjes en drankjes. Het was weer een gezellige sfeer. En de rekening achteraf viel enorm mee. Het dessert konden wij trouwens gewoon weer binnen nuttigen, nieuwe tafel werd er snel gedekt, geen probleem.
    Er zijn veel jonge mensen daar hard aan het werk. Geen sterren restaurant, maar prima sfeer, eten en drinken voor prima prijs.
    Wij komen terug!

27. Heerlijk gegeten bij La Cubanita. Gezellig, lekker en... betaalbaar! Onder het genot van een zwoele avondzon op het ruime terras smullen van culinair verantwoorde tapas. Toen het wat frisser werd het dessert binnen opgegeten. Iedereen had het weer uitstekend naar z"n zin. Leuke dynamische bediening. Zorgenloos genieten. Top! Tot spoedig...

28. Afgelopen woensdag heb ik samen met mijn dochter bij la Cubanita Alphen gegeten. Ik heb niet alleen een hele gezellige avond met mijn dochter gehad maar heb tevens heerlijk gegeten, lekkere tapas, leuke presentatie, Top! Het was wel erg druk maar dit kon de sfeer niet bederven. We werden goed geholpen en de bediening was erg vriendelijk. Door de drukte werd het wel wat chaotisch maar dit is natuurlijk begrijpelijk. Dit alles en voor deze prijs was het geweldig!! Wij komen zeker terug!

29. Eten niet echt van hoogstaand niveau. Veel kant en klaar, en het vlees veel te doorbakken. De bediening aardig chaotisch. Op zich niet vies maar het kan allemaal beter. Maar daar is de prijs ook naar. Sfeer is top!

30. 16-07-2013
    Chaotische Spaanse tapas

Het leek een slechte soap wat een ongeorganiseerde bediening.
    Onze gezelschap bestond uit negen personen dit gaf aanleiding tot het verlies op het overzicht van de bestellingen.

Het eerste drankje kwam naar 45 minuten excuus het is erg druk.
    25 minuten later werden er twee meloen ham geserveerd excuus het is erg druk.
    10 minuten later werden er 2 mandjes met grote hompen brood gebracht waarbij de verhouding tapenade/knoflookmayonaise ver te zoeken was. De hele tapas maaltijd druppelde zeer langzaam binnen.
    In het kort kwam het erop neer alles wat we bestelde zo binnen kwam dat als we de kroketjes, gehaktballetje, s gamba’s enz. niet zouden delen( kroketjes enz. doormidden snijden) we apart van elkaar zouden eten.
    Bestellingen klopte niet maar om toch wat op tafel te krijgen zeiden we tegen alles ja.
    De tweede bestelling drinken ging redelijk er was maar een cola vergeten die kwam wonderbaarlijk bij de derde bestelling toen we er naar vroegen.
    Deze derde bestelling was hilarisch negen glazen op een dienblad dat valt niet mee maar om dan nog zo goed te mikken dat er vier glazen gelanceerd werden op de gene die naast mij zat en wat druppels op mezelf dat is echt knap.
    Een mager excuus en een schoon T-shirt kwamen naar ongeveer 15 minuten je voelt het al het is druk.
    Het gevallen drinken werd niet vervangen ja na dat we het gevraagd hadden waar het drinken bleef.
    Het nagerecht werd geserveerd na dat we de koffie en de thee ophadden.

Ambiance 8
    Gezelligheid 10
    Bediening 1 voor de moeite
    Keuken 5 was overbelast
    Excuses Het is erg druk 10

Advies:
    Trek vier a vijf uur uit om te eten.
    Ga strategisch zitten.
    Neem reserve kleding mee.

Anne-Marie

31. Laatst gegeten bij dit leuke, gezellige restaurant. Kregen we plotseling de mededeling dat wij het pand niet mochten verlaten op last van de politie. Reden onbekend. Netjes kwam de eigenaresse ons dit vertellen. Het personeel deed alle moeite alles vlekkeloos te laten verlopen. En dat is hun gelukt. Helaas liet de politie niets meer van zich horen. Als vervolgactie daarop heeft de eigenaresse ervoor gezorgd dat er een bootje kwam die ons naar de overkant van de Rijn bracht. Voor deze actie meer dan lof. Het eten, de service en de betrokkenheid van het personeel verdienen een pluim. O ja, reden dat we het pand niet mochten verlaten was een inwoner vlakbij dreigde zichzelf op te blazen.
    Desalniettemin, wij hebben van een leuke en gezellige avond genoten en komen zeker terug.

32. Etentje gehad van zus; ben 50 geworden. Het was zeer druk; hebben gemiddeld 30 tot 45 minuten zitten wachten op een bestelling, als deze al kwam. Wordt geen feed-back gegeven als je vraagt waar het blijft; staan je alleen maar stom aan te kijken. Als troost kregen we het dessert gratis. Had van mij ook niet gehoeven. Mij zie je er niet meer.

33. Nieuwe eigenaresse sinds 1 maart. Super bediening en heerlijk gegeten, gaan er zeker nog een keer eten! Toppie.

34. Gezellige avond gehad. Nette en gezellige dame uit de bediening. Zij kon ons ook vertellen dat dit restaurant een nieuwe eigenaresse heeft en dit goede vooruitgang boekt. Dit was zeker te merken;
    - het drinken we snel geserveerd.
    - het eten was heerlijk.
    - wij werden goed en snel geholpen.
    Wij liepen met een glimlach de deur weer uit!
    Top avond!

35. Onwijs leuke ibiza avond gehad!
    Heel gezellig, eerst lekker eten en daarna naar de film geweest.
    Goede actie en gezellige bediening!

36. Het was lekker gezellig, en heb een plezierige tijd doorgebracht met mijn lieftallige vriendinnetje.
    Een perfecte sfeer, en goed eten..

37. Gastvrij restaurant waar je voor een redelijke prijs zeer goed kunt vertoeven. Personeel zeer attent en uiteraard goede tapas. Een aanrader voor een betaalbare prijs.

38. Het is echt een geweldig restaurant. Super lekker eten en geweldig personeel. Ik kom zeker nog een keer terug!

39. Ruud en Yolanda

Voor de 2de keer op een doordeweekse dag bij la cubanita gegeten en wederom zeer goed bevallen. Vriendelijke behulpzame bediening en verrukelijke tapa gerechten die allen goed waren bereid. Een echte aanrader voor een gezellig en heerlijk avondje uit!

40. Vorige week hebben wij een avondje doorgebracht bij restaurant La Cubanita. We hebben volop genoten. Het was top. Erg gezellig, heerlijk gegeten en gedronken en een pluim voor de bediening. Hard werken en heel attent.
    Morgenavond gaan we weer. Kijk er al weer naar uit!!!

41. Het was er gezellig, het eten was lekker en de bediening top! Zeker nog een keer daar eten!

42. Ik heb er heerlijk gegeten, de bediening is heel erg leuk en gezellig. Ze maken allemaal wel een praatje met je. De sfeer is heel erg gezellig, als je binnen komt heb je meteen het gevoel van; hier ben ik welkom!

43. een tevreden gast

La cubanita in Alphen a/d Rijn is echt top! We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en nette bediening, goede prijs en gezellige sfeer. Ook is de menukaart voor iedereen geschikt. Het eten komt lekker vlot op tafel en niets is teveel gevraagd. Helemaal top! Zoals het hoort maar dan net ff beter.

44. O. Thomasse

Lekker gegeten! Nette bediening die vaak langs kwam. We hoefde niet lang te wachten op onze tapas/drankjes en de porties zijn zeker niet klein. Leuke avond gehad, we gaan zeker nog een keer terug.

45. Gezellig sfeertje, maar geen echte tapas tent. Geen verse producten, het meeste is opgewarmd. Kreeg de indruk dat er geen echte kok aanwezig is, maar scholieren die het spul opwarmen. Als je tapas heb gegeten in spanje en/of in de carribean, dan weet je wat tapas is... smaak, vers, geurig, je proeft het land of de streek.
    Ik vind het geen aanrader.

46. Anne Mieke

Prima gegeten. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit niks mis mee. Op zondag voor 15 euro 5 tapas. Genoeg voor een normale eten. Goede aktie.

47. Heerlijk gegeten, eten was zeker perfect. Kom hier vaker voortaan!

48. Danielle

Tiramisu was net een pakje boter, mochten er 1 betalen en 1 afrekenen, was iets mis gegaan in de bereiding. Eten verder vet en slechts af en toe smaakvol, jammer want ziet er wel heel leuk uit. Ben er 1 x geweest.

49. Drie keer wezen eten. Altijd een gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Het eten is ook zeker goed en het concept onbeperkt ideaal. Helemaal als je met een wat grotere groep komt eten. Top en ik kom er zeker terug!

50. Vreselijke bediening, mag wel op cursus gastvriendelijkheid. At daar op de dag dat ze een gasprobleem hadden en dit pas na de eerste (koude) tapas hadden vermeld. Ok, het zij zo, de helft van de kaart viel weg maar we probeerden er het beste van te maken. Vervolgens liep alles fout, heb maar 4 tapas gegeten in 3 (!) uur en kreeg geen compensatie aangeboden. Toen wij ernaar vroegen zeiden ze dat we een kopje thee konden krijgen die vervolgens uitbleef. Na 20 minuten stonden we op want we moesten een film halen. Achteraf gebeld en degene die ik aan de telefoon had zei dat zij niet de bedrijfsleider was die avond dus niks er aan kon doen. Dat was het... Echt zo jammer want het is een leuk en goed concept.

51. Eten was koud/lauw en heel zout. Het is inderdaad extreem vet, zelfs de groenten word gefrituurd. Alleen de muziek is goed..

52. Op maandagavond zonder te reserveren naar binnen. Het was al behoorlijk druk, zelfs door de week dus reserveren als je hier graag onbeperkt tapas wilt eten voor weinig.

De sfeer is leuk, de muren goed bekladderd, de muziek nét iets te hard om goed naar de uitleg te luisteren van het personeel.

Het principe van 2 tapas pp bestellen is wel fijn, je kunt per gang bepalen hoeveel je nog op kunt. De bediening was alert, en wij hadden geen problemen met het vaak vragen om nieuwe drankjes.

We kregen 1 maal een koud gerecht op tafel wat warm moest zijn, binnen een paar tellen werd dit verholpen. Prima dus.

De kwaliteit is niet verkeerd, maar ook niet hoogstaand. Daarom de 7. Inderdaad een makkelijk restaurant, zonder veel opsmuk. Wel jammer dat het eten niet echt cubaans/caraibisch aan doet.

Wat écht niet kan is het gebaks- cq dessertvorkje met een bistromes bij het kleine bordje.

Verder kwam ik na afloop erachter dat mijn kleren roken naar de vette frituurlucht. Maar ja, dat heb je in meerdere restaurants (vb. Wokken).

Kortom: een leuk concept, redelijk tot goed eten, als je maar geen hoge verwachtingen hebt.

53. Esther den Houdijker

Ik deel mijn ervaring met die van Annemarie, heel veel gerechten waren moddervet.

Ben er nu 3 keer geweest, maar ik hoef voorlopig niet meer.

54. Slechte en onervaren bediening, lelijk interieur, eten redelijk maar je mag maar 2 porties tegelijk bestellen. Waardoor er steeds 20 min tussen zit eer je de volgende twee gerechtjes mag ontvangen.

Geen aanrader helaas..

55. Annemarie

Het eten was echt moddervet, alles was gefrituurd en als je er in beet droop het vet van je kin, handen en ellebogen af. Omdat het zo druk was moesten we af en toe best veel moeite doen om de aandacht van de serveersters te trekken. De ervaring dat ze dan ook vaak om drankjes kwamen delen wij dus niet, we wilden juist graag drinken, maar kregen dit niet aangeboden.

Niet voor herhaling vatbaar.

56. Heerlijk....even een ontspannen avondje uit, hadden wij verdiend. In eerste instantie gereserveerd op het mooie terras aan het water, maar helaas....de regen kwam met bakken de hemel uit. Gelukkig konden we af en toe wel tussen de buien door een sigaret roken buiten. Wij vonden het voortreffelijk, zeker gezien de prijs en de formule onbeperkt. Heerlijk losse bediening wat precies thuishoort in deze 'tent'. Wat betreft het vaak komen vragen of we nog wat drinken willen, vonden wij helemaal niet erg, beter dan onoplettende bediening. Maar wij hadden hier een creatieve oplossing voor gevonden. Gewoon tegen alle serveersters zeggen dat ze ongevraagd het glas mochten bijvullen, wij wilden een gezellig avondje uit zonder gedoe en gewoon lekker genieten, dat is *uitstekend* gelukt! Wat de stift betreft, echt grappig, echter de muren waar wij zaten was bijna geen vrij plekje meer te vinden...maar het woord TOP konden wij toch nog ergens kwijt. Wij komen zeker weer.

57. Door de harde muziek is het lastig om met elkaar te praten, bediening komt wel erg vaak vragen of je nog iets wil drinken (vaak is zo'n drie keer in de vijf minuten!). Het eten viel erg tegen: koude gehaktballetjes, en garnalen die gekookt leken ipv gebakken. Chocoladetaart was erg droog. Ik zou het niet nog een keer doen.

58. Obi 10 punten

Gezellig maar ook erg luidruchtig, het eten viel een beetje tegen zeker na het lezen van de positieve recensies. Tot slot de bediening, ik vond ze wat opdringerig.

59. Juda 33 punten

Het was een zeer gezellig uitje met mijn vriendin. Schrok eerst van het kleine tafeltje, maar werkt perfect. Geen last van gehad. Bediening is zeer wisselend maar wel erg vriendelijk.

Heb wel 45 min op de rekening moeten wachten.

Het eten was zeer gevarieerd en zeer lekker.
    1 maar is dat de ossenstaart niet naar m'n zin was.

Een zeer geslaagde avond. Dus kom snel weer terug.

60. Heerlijk gegeten. Gerechten worden ruim op tijd geserveerd en bediening is erg vriendelijk. Je waant je in Cubaanse sferen dankzij de latijns-amerikaanse muziek en de fraaie decoratie.

Dus veel lof voor La Cubanita.

61. 2x gegeten...beide keren redelijk..

Bediening is wisselend, waardoor er veel dingen mislopen/ niet aankomen met bestellingen. Tevens het wachten op de volgende bestelling duurt te lang.

62. Onno van der zwaard

Net erg lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

63. Op het eerste oog was het restaurant een beetje apart..

Overal is op de muren geschreven, maar na een tijdje was dat leuk, omdat je alle verhaaltjes gaat lezen.

(je mag na je bezoek met een stift op de muur schrijven)

Het eten was absoluut top! Het smaakte allemaal erg goed! (behalve de sardienfilet op brood, zaten graatjes in)

Het nadeel was alleen dat je heel erg lang moest wachten op warme tapas. Als je snel wat wilde eten, kan je beter koude bestellen.. Soms wel 30 - 45 min op een warme tapa gewacht.

Kan zijn dat het kwam door de enorme drukte.

Uiteindelijk had ik echt heerlijk gegeten en ik zou er zeker terug komen. Alleen wel als ik de hele avond tijd heb.

Voor €17,50 p/p onbeperkt tapas eten, hadden wij er in ieder geval dik uit!

64. Op een doordeweekse dag hier gegeten samen met mijn vrouw. Al met al erg lekker; het restaurant zat helemaal vol, mooie plek (uitzicht op de Oude Rijn) en last but not least, voldoende en erg goed eten. Bijzonder smaakvolle hapjes (zoveel als je wenst, maximaal twee gerechten per persoon per keer, onbeperkt zolang je het bestelde maar opeet) en een jeugdige doch prettige bediening (gaat niet altijd samen!), die na wenken meteen kwamen, dus erg oplettend waren, ondanks de hectiek van veel gasten. Wij hoefden niet te lang te wachten, kregen relatief snel nadat we besteld hadden en konden ons eigen tempo bepalen. Voor herhaling vatbaar: een aanrader dus!

65. Heerlijk gegeten, kwamen precies op tijd om te vragen.

Super gezellige sfeer.

Het is knus en gezellig.

Vooral een aanrader voor iets jongere personen.

Fantastisch gegeten.

Vooral de Sangria was heerlijk.

66. Vriendelijke tieners in de bediening, maar dat is dan ook het enige positieve. Het ruikt er onfris. Het ziet er rommelig uit (studentenhuis stijl). Sausjes uit potjes, slechte presentatie van het eten, fantasieloos. Kost niets, maar het is dan ook niets! Prijs en niveau is voor tieners. Ben je ouder: niet aan beginnen!

67. Ik vind dit een prima restaurantje. Vanbinnen helemaal in de Cubaanse stijl, met een prachtig terras aan de Rijn. Heerlijk eten, niet te ingewikkeld maar goed van smaak (vooral de kaaskroketjes, patatas bravas en de carpaccio vind ik aanraders!)

Dit restaurant heeft een losse, gezellige en eigen sfeer; perfecte etiquette is in mijn ogen hier niet echt nodig. De (vriendelijke) bediening heeft inderdaad vaak gevraagd of alles naar wens is, maar hier krijg je alle serveersters wel een aantal keer aan je tafel dus ik begreep wel dat er wel eens iets dubbel gevraagd wordt.

Erg leuk idee dat je op de muur mag schrijven aan het eind van de avond! (Mocht je met een hele saaie blind date opgeschreept zitten, heb je nog de hele avond om andermans verhalen op de muur te lezen..)

Wel moet ik zeggen dat ik het aan het eind van de avond erg donker vond worden in het restaurant, ik kon op een gegeven moment de desserts niet meer lezen..

Maar al met al: helemaal top!

Tip: écht reserveren van tevoren, we zagen veel mensen in de loop van de avond binnenlopen die niet gereserveerd hadden: zij konden niet terecht. Tenzij ze aan de bar wilden eten of daar wachten op een tafeltje.

68. Eten is redelijk oke, zeker voor 17 euro 50.

Persoonlijk vind ik het eten niet erg bijzonder.

Bediening vraagt wel heel erg vaak of je wat wilt drinken. Aan de ene kant is dit te begrijpen, je moet ergens je omzet vandaan halen bij een "All you can eat" concept.

Alleen wel geteld 12x vragen binnen 2uur is een beetje overdreven en erg irritant.

Zal hierdoor niet snel meer terug komen...

69. Bediening warrig. Gerechten echt huis tuin en keuken smaak. Sommige zelfs echt slecht bijvoorbeeld een salade afgemaakt met Calve dressing! Niet voor herhaling vatbaar.

70. Echt heerlijk gegeten en een leuke bediening.

Zou zeggen, tot de volgende x.

71. Hadden ons verheugd op een gezellige avond.......helaas het werd een drama.

Verkeerde gerechten, vergeten gerechten en totaal geen service.

Wij komen niet meer terug.

72. De gerechten vond ik werkelijk prima. Bediening een beetje chaos, vriendelijke doch ongeschoolde horecamedewerkers.
    Kende beslist de etiquette aan tafel niet.
    Steeds andere medewerksters aan tafel, brachten ook wat zij over hadden. (Overigens alles was echt heel lekker!)

Opvallend was wel, dat de inrichting, trap en toiletten niet schoon waren. De leuningen van de stoelen waren gewoon vet. Rommelige, lawaaierige inrichting. Trap en trapleuning naar toiletten gewoon echt heel smerig.....Liep erg veel personeel, dat een afwachtende uitstraling had.

Zonde, want eten was gewoon echt goed, zeker de prijs kwaliteitverhouding, maar door de overige punten zal ik niet snel mensen adviseren naar deze locatie te gaan.

73. Erg lekker, gezellige sfeer. Bediening een beetje rommelig, omdat niet alle bestelde gerechten op tafel kwamen. Bediening is wel erg vriendelijk.

74. M. Willems

Lekker gegeten, heerlijk buiten gezeten.

Sangria was ook erg lekker!

Alleen jammer dat de arrangementen niet voor minder personen gelden. Want ik vind een verrassingsarrangement toch wel leuker.

In het weekend is het alleen wat duur. Je kunt beter van maandag tot en met donderdag gaan, dan betaal je 17,50 voor onbeperkt tapas eten.

75. Miek 10 punten

Heb hier zitten genieten, heerlijk aan het water, echt een aanrader!

76. Nicolaas

Eten was prima, echter bediening/keuken raakten weg soms volledig kwijt ("willen jullie dit eten, de mensen die dit bestelden zijn al naar huis".....). Daarnaast duurde het lang voor de eerste ronde op tafel kwam. Gelukkig doen ze niet moeilijk over een karaf (kraan)water.

Tip: bestel op tijd je volgende ronde! Ze lijken hier te werken niet per gerecht, dus als je geluk hebt komt het eten snel, als je pech hebt moet je lang wachten. Houd zelf bij (op een bierviltje of zo) wat je hebt besteld, bij ons was het een chaos (maar wel lekker).

77. martine kok

Net nieuw. Super gegeten en goede bediening.