Bezorgrestaurants in de buurt van Il Senso

1523292077 75
1528209193 76
1601965922 86
1646219960 73

1. Sfeer een punt minder, was beetje druk en rumoerig (maar dat is persoonlijk).
    Eten niets op aan te merken. Jammer dat er van de 4 desserts 3 mooi opgemaakt waren maar de cheesecake een simpel stuk cheesecake met een vork en niets anders. Een toefje slagroom met daarop een koekrolletje en eventueel een streepje van een rood sausje doet al wonderen voor het zicht.
    Vriendelijke bediening… heeft nog wel wat te leren (zoals bv een flesje met het etiket naar de gast toegedraaid neerzetten) maar dat is een futiliteit… Wat ik ook jammer vond is dat je standaard ijs in je glas krijgt, ik persoonlijk vraag het aan de gast, als ik werk (komt misschien omdat ik er zelf van gruwel) Maar nogmaals de menu”s zijn heerlijk en daar gaat het om. Porties precies goed, niet teveel, niet te weinig.
    Was de eerste keer hier maar komen zeker terug.

2. Vandaag heerlijk weer en een plekje op het gezellige terras, tafeltjes staan wel dicht bij elkaar. Leuke omgeving, een soort van verborgen klein pleintje zoals in Mediterrane gebieden. Onze serveerster was keurig netjes, wel een beetje koud en afstandelijk. Mooi opgemaakt en lekker voorafje, plankjes met allerlei hapjes om in de stemming te komen. Als hoofdgerecht beide een pizza, voor mij de 4 kazen en een Vega groente voor mijn vrouw. Niet echt bijzonder, een zesje naar boven afgerond. Als dessert natuurlijk tiramisu, een lekkere grote portie, lekkere smaak maar mist een bite / structuur in de bodem. Lekkere koffie met likeurtje om de maaltijd te complementeren. Samengevat, lekker gegeten maar niet bijzonder, in een leuke omgeving. Gemiddelde score 7.

3. Erwin 11438 punten

Af en toe bezoeken wij dit restaurant in Middelburg. Lekker eten voor een, nog steeds, normale prijs maar erg druk. Ook vanavond is het restaurant helemaal vol en zijn buiten op het terras ook alle tafels bezet. Ik heb vooraf telefonisch gereserveerd en het duurt even voordat ze onze reservering gevonden hebben maar onze tafel staat gelukkig klaar. Ik zou eigenlijk de pizza's eens moeten proberen maar ik ben meestal eerder de pizza beu voordat ik vol zit dus kijk toch verder naar de pasta gerechten. Vooraf nemen we wat knoflookbrood met kruidenboter en gebakken fetakaas, als hoofd neem ik dan de penne arrabiata en mijn vrouw de kippendij met friet. Ondanks dat het erg druk is komen de gerechten vlotjes de keuken uit.
    We hoeven dan ook niet lang te wachten op onze voorgerechten. De feta is aardig in omvang en smakelijk gebakken met een krokante laag. Het stokbrood is ook warm. De salade is wat aangemaakt met dressing zonder dat het hier in drijf. Bij elkaar een smakelijk gerecht. Het knoflookbrood is anders dan ik verwacht had. Geen stokbrood maar het lijkt wel bapaodeeg. Lekker wel, niet krokant dus een smakelijke afwisseling.
    We geven aan dat het hoofdgerecht nog even kan wachten en we wel een seintje geven. Toch ondanks de drukte weet de dame na een minuut of 20 dat we nog niet besteld hebben, of we het hoofdgerecht al willen. Prima hoor, fijn dat men het hier ook in de gaten heeft.
    Mijn hoofdgerecht is de penne arrabiata ofwel “boze” penne. De boosheid zou hem in de pittigheid liggen. De saus op basis van tomaat en gehakt en wat fijn gesneden Spaanse peper. Lekker, de penne is beetgaar en niet doorgekookt en de saus is smakelijk maar helaas te vriendelijk. Het had van mij wat meer duivels gemogen met wat extra pit. De kaas is naar smaak toe te voegen doordat deze in een apart schaaltje wordt uitgeserveerd.
    Mijn vrouw heeft de kippendij. Het vlees is perfect! Juist goed gebakken zonder dat het droog is. Je moet wel wennen aan de saus, dit is een Toscaanse tomatensaus en is redelijk zoetig. Voor een paar happen vond ik het lekker maar ik zou er geen heel gerecht van willen. Gelukkig is er nog wat frisse salade als side dish meegegeven om het zoete af en toe wat af te wisselen.We sluiten af met een lekker bakje espresso!
    Vanavond weel lekker gegeten en vriendelijk bediend. Het is wat druk en daardoor rumoerig, dat is wel een klein dingentje.

4. Niet meer zo goed als dat het altijd was… brood met omelet besteld dat was geen brood maar 3 stukjes stokbrood, veelste weinig, kreeg na zelf vragen een baguette erbij en die werd gewoon gerekend op de bon! 🤨 Kwam ook niemand vragen of het allemaal naar wens was en ook niets gevraagd of we nog wat wilde drinken(glazen waren leeg). Ze stonden allemaal erg hard met elkaar te kletsen. Nee komt geen volgende keer!

5. Een rustig, aangenaam terras met goede stoelen. Wij namen een zg snaaiplank vega.
    Daarop bitterballen, erg lekker, kruidenboter (was margarine😕), blokjes jonge, smakeloze kaas, brood en onbelegde pizzapuntjes, bruschetta, maar dat was geroosterd brood met stukjes tomaat. Niet met knoflook en olijfolie ingesmeerd, helaas. Bediening super aardig, koffie was lekker. Suggestie: Ik zou ervoor kiezen helemaal voor Italiaans te gaan, niet een beetje Nederlands, beetje Oosters, beetje Italiaans. En gebruik verse producten, dan neemt kwaliteit toe.

6. Bediening was aardig, drank en brood vooraf kwam vrij snel. Na het brood meer als een uur moeten wachten op twee pizza's. Gevraagd waar het bleef en toen werd er semi lachend gezegd dat het mis was gegaan in de keuken met het uitvragen.

Uiteindelijk kwamen er twee pizza's die veel te vet en te zout waren. Voor de helft laten staan en aangegeven wat er mis mee was. Ook hier weer amper reactie op.

Was eens maar nooit weer.

1,6
  7. Vriendelijke bediening en op zich een goede pizza, maar volgens mij gebruiken ze geen verse zelfgemaakte bodem.

8. Charlie Pouwelse

Uitzonderlijke kwaliteit voor een afhaalpizza. Prima prijs.
    Ook het eten op het terras, toen dat nog mocht, was goed van kwaliteit.

9. Il Senso is voor ons geen onbekende met betrekking tot de Italiaanse keuken.
    Elke keer dat wij in Zeeland zijn gaan we hier dan ook eten, gewoon omdat het eten heerlijk is en de prijs goed.
    Voor een leuk bedrag kun je hier een heerlijke avond hebben.

10. J. Zunnebeld

Sfeervol Italiaans restaurant! Aardig meedenkend personeel. Heerlijk eten! En gelukkig geen standaard wit kopje cappuchino maar in een gezellig glas met goede schuimkop! Wij gaan zeer zeker weer komen!!

11. Altijd heerlijk eten bij Il Senso, goede service en perfect prijs/kwaliteit verhouding. Mijn favoriete restaurant in Middelburg!

12. Al een aantal keren hier gegeten, met een paar man/vrouw of met een wat grotere groep. Ik ben verslaafd geraakt aan de spaghetti carbonara.
    Dus ook deze keer weer besteld.
    Zware teleurstelling, er was duidelijk niets met het spek gedaan, gewoon "rauw" door de spaghetti geroerd. Ook nog veel vet, en te grote stukken.
    Mijn opmerking hierover werd gepareerd met de opmerking dat ik een volgend keer moest vragen het spek "langer te bakken tot krokante stukjes".
    Dat was mijns inziens niet het juiste antwoord. Jammer, een volgend keer zal ik waarschijnlijk wat anders kiezen.

Groeit de populariteit het restaurant boven het hoofd?
    Soms moet je zeggen genoeg is genoeg en niet "proppen".

Komen we er terug? Denk het wel…

13. Super leuk om te gaan eten met vrienden!!! Zeker een aanrader!

14. Ingrid van Raak

Superheerlijk gegeten voor een eerlijke prijs! Zeer vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Één kritische noot...de walnoten ontbraken in de geitenkaas salade. Kan natuurlijk gebeuren en het werd zeer vakkundig opgelost.

Kortom: Een echte aanrader!!!

15. Op 5 dec. samen met mijn vriendin bij jullie gegeten. Leuke meiden die bedienen en gezellig een praatje maken. Heerlijke pasta gegeten en de nagerechten waren ook lekker!

16. Het eten is goed, redelijke variatie en goede prijs. Fijn om te kunnen kiezen in grote of kleine porties. Helaas vond ik de service erg slecht. Meiden die er m.i. weinig zin in hadden, bijna zuchtend de tafel afruimde en ook niet tussendoor eens informeren hoe het smaakt. Jammer, want met wat meer enthousiasme van de bediening zou mijn beoordeling hoger zijn geweest.

6,7
  17. Zaterdag 17 februari waren we een dagjes in Middelburg en wilden we de dag afsluiten bij een Italiaans restaurant. Op basis van reviews bij Il Senso terecht gekomen.
    We hadden niet gereserveerd en kwamen iets na half zes binnen. We werden ontvangen door een jong vrouwelijk personeelslid. Eigenlijk konden we niet terecht, maar met wat aandringen kon het wel, maar dan moesten wel aan de grote tafel (4 aaneengesloten 2 persoons tafeltjes, dus 8 zitplaatsen, dus niet echt gezellig) en er werd verteld dat we de tijd hadden tot kwart voor zeven i.v.m. een reservering op de grote tafel.
    Aan deze grote tafel zat ook nog een personeelslid te eten. We zijn dus maar naast elkaar gaan zitten (nog minder gezellig). We bestelden een pizza en tagliatelle met zalm. Hier bleekt vooral garnalen in te zitten, maar amper (dus te weinig) zalm. Gemeld, maar kwam niet echt reactie op.
    Enige tijd na ons kwam nog een persoon alleen binnen. Voor hem werd een tafeltje direct afgesplitst van de 'grote tafel'.
    Waarom kon dat niet voor ons?
    We bestelden nog een toetje de tijd angstig in de gaten houdend. Het ijs was te hard.
    Geen koffie meer besteld want het was inmiddels kwart voor 7.
    Ik wilde afrekenen met een creditcard, deze bleken ze niet te accepteren.
    Op de vraag of alles naar wens was, nogmaals gemeld over de tagliatelle met te weinig zalm, met als reactie 'ik hoop dat u nog een beetje lekker gegeten hebt', nee dus. Daarna nog een opmerking gemaakt over dat we aan de 'grote tafel' moesten, terwijl na ons een tafel afgesplitst werd.
    De reactie was dat de reservering inmiddels geannuleerd was. Had fijn geweest als ze ons dat ook even gezegd hadden.
    Al met al zeker geen goede indruk gemaakt, nog de kwaliteit van de door ons bestelde gerechten, en zeker niet het jonge personeel dat volgens ons niet echt capabel is (of optrad) en vooral onderling (vrij luid) stonden te kleppen.
    Wat ons betreft geen aanrader.

2,9
  18. Rens en yvonne

Super heerlijk eten, komen hier we eens s'middags goed restaurant! Leuke bediening, correct en vriendelijk top!

19. Wij komen hier graag altijd met ons gezin, lekker eten en voor een nette prijs.
    De pizza's vallen altijd goed in de smaak! Ga zo door!

20. Jac Romeijnsen

Met zes personen lekker gegeten. Goede sfeer en leuke en vlotte bediening. Een aanrader.

21. R. de Regt

De locatie, sfeer en klantvriendelijkheid zijn prima. Als het eten net zo goed was geweest, zouden we er vaker dineren. De Italiaanse keuken blinkt uit in smaakvolle eenvoud. Daarom viel de salade met een onbestemde saus tegen, evenals de spaghetti fruti di mare. Ik verwacht schaal- en schelpdieren en op een verdwaald garnaaltje en mosseltje na werd kwistig gestrooid met tonijn uit blik. De smaak van de Calzone viel mee.

22. Geerten 195 punten

Gegeten de pasta's spinace en carbonara. Wel lekker, maar de ham paste niet in het geheel. Op het menu staat spek. En dat was ook echt beter geweest.

23. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

24. Klein en gezellig tentje om leuk samen te eten. Een aanrader :)
    Vriendelijk personeel en prima eten.

25. Klein, sfeervol en gastvrij restaurant waar je heerlijk kunt eten. Bediening is altijd vrolijk en geeft je de neiging om volgende week weer terug te komen!

26. Jolanda Heijlen

Heerlijk eten in een leuke sfeer voor een betaalbare prijs!

27. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening, en leuke sfeer. Lekkere wijn, heerlijke desserts en rustig pleintje! Zeker een aanrader!

28. Heerlijk gegeten op het gezellige terras. Ook al was het vol, het eten stond nog snel op tafel. Goede vriendelijke bediening, gezellige sfeer & het eten smaakte perfect.

Ze hebben een goede prijs kwaliteitverhouding en de tiramisu is echt een aanrader!

Ik kom er snel weer terug!

29. Jessica

Gelegen aan een onverwacht leuk en rustig pleintje midden in het centrum van Middelburg, kun je heerlijk tot rust komen op het terras na een middagje shoppen. Lekker geluncht met zusjelief. De tonijnsalade was simpel maar lekker. En hoewel ik geen vlees eet, zag het broodje carpaccio van m'n zus er ook heerlijk uit! Aanrader: groene ijsthee met munt!

30. Lisanne

Super sfeervolle zaak in Middelburg. Hele vriendelijke bediening met een hard voor de zaak. Hele fijne ervaring gehad.

31. Esther Vergouwe - de Bruine

Je wordt hartelijk ontvangen, vriendelijke bediening en natuurlijk hèèrlijk eten!

32. Heerlijk gegeten en goede service. We komen zeker een keer terug!

33. Al een aantal keer goed gegeten. Dit keer op het terras buiten waar je gezellig kan zitten. Prima service en goed gegeten

34. Anita en Joop

Was heerlijk... lekker buiten op het terras gegeten.

35. Goed eten, goede service en gezellig zitten!

36. Erg lekker en een mooie en gezellige zaak

37. Vandaag voor het eerst de nieuwe locatie van Il Senso kunnen uitproberen. Fijn om te merken dat de kwaliteit van het eten en de bediening gewaarborgd is gebleven! We hebben (ditmaal lekker op het terras) genoten van onze favoriet de pasta Carbonara en natuurlijk de huisgemaakte tiramisu na.. (Aanrader) 1 klein minpuntje; we missen de open keuken! Het was Altijd zo leuk om te zien hoe de kok druk in de weer was met het maken van alle gerechten!

38. Annelyne

17:00 gereserveerd en om 18:00 stonden we weer buiten. Werden goed en lief geholpen maar vooral heel erg snel. Daarnaast was het eten niet bijzonder goed.

Veel sla. Veel olijfolie. Vis van matige kwaliteit en de pasta smaakte nep en plastic achtig.
    Prijs kwaliteit verhouding niet echt in orde.
    Het is dat de locatie zo mooi is en de serveersters vriendelijk waren want anders had ik maar 1 ster gegeven.

3,6