't Pannekoekhuis in Borne

1320722875 82
1520893548 76
1541964145 74

1. Erna Huiskes

Nette en vlotte bediening, prima pannenkoeken. Zeker de moeite waard om nogmaals te bezoeken. Echt HET enige echte pannenkoekenhuis in Borne.

2. Een aanrader, vriendelijke bediening en uitstekende kwaliteit 👍

3. hoogendoorn

Onze ervaring van afgelopen vrijdagavond was helaas slecht.
    In de pannekoek zat namelijk een wesp hetgeen toch echt niet mag voorkomen.
    Daar dien je in de keuken op te letten.
    Het is in ieder geval geen uitnodiging geweest om nog eens te komen.

4. De kleedjes op de tafels waren niet schoon stroopresten werden met een vochtig doekje gepoogd weg te poetsen.
    Gevraagd naar oude jenever het zou er zijn bleek toch niet het geval.
    We moesten een keer vragen wanneer de consumpties geserveerd zouden worden deze waren ze vergeten.
    De boerenjongens ijs was gewoon vanille ijs met wat rozijnen totaal geen brandewijn geproefd.
    Tot slot klopte de rekening niet € 10, - teveel op de rekening van de vorige klant.
    Gaan niet weer hier naar toe.

4,5
  5. Prijs/kwaliteit is goed. Geen pro-actieve bediening. Bestellingen alleen op zelf initiatief, hierdoor langere wachttijden

6. Peter Hangraaf

Zaterdag 16 feb lekker gegeten. Even in het voorportaal moeten wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Van wege de drukte wel wat langer moeten wachten maar dat is logisch. Kom binnenkort terug.

7. wolters

Toen wij aankwamen was het niet heel druk. Maar we hebben bijna een uur moeten wachten voordat de bestelling werd opgenomen. Mensen die later binnen kwamen zaten al te eten terwijl wij zaten te wachten. Er zit geen systeem in de bediening die overigens wel erg aardig was. Pannenkoeken waren net aan gaar.

6,3
  8. Gezellig en altijd lekkere pannenkoeken!

9. Prima tafel bij de reservering. Echter loopt de bediening chaotisch door elkaar. Bestellingen worden half verwerkt, verkeerde bestellingen.
    Kleine tafels die volgepakt blijven staan.

Pannenkoeken zijn wel goed en voldoende. Controle bij drinken kan/mag beter.

5,7
  10. Kim Egberink

Lekker gegeten met vijf kindjes en twee volwassenen. Het eten was lekker en de serveerster is vriendelijk als altijd. Even zelf wat aandacht geschonken aan de jarig jet.

11. Adelheid Huiskes

Prima pannenkoek, erg lekker. Bediening netjes en vriendelijk. Met kinderen een prima locatie, zeer kindvriendelijk. Zonder kinderen wel erg rumoerig i.v.m. met rondrennende kinderen, maar dat lag misschien aan de ouders

12. Het was allemaal prima geregeld. Aardig personeel en goede service!

13. Super lekkere pannenkoek, vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

(Beetje raar, bij de kinderpannenkoek een verrassing en bij het kindermenu patat met... geen verrassing, dus 1 kindje kreeg niets en 2 wel, dat kan dus niet, dus een verrassing erbij gekocht). Verder wel kindvriendelijk met kleurplaten en potloden en speelhoekje.

14. fam. Delfsma

Met de hele familie wezen eten, was keurig verzorgd terwijl het al zo druk was.

15. Tafel keurig gereserveerd. Personeel loopt als een stel dolle kippen rond zodat je niet de kans krijgt extra drinken te bestellen. Stokbroodje knap duur en klein. Mijn pannenkoek was niet geheel gaar. Bij ijs leuk vuurwerk fontein i.v.m. een verjaardag...

Leuk restaurant maar geen fooi gegeven i.v.m. de service

16. A.Snuverink

Fijne avond gehad, voor vaderdag met onze familie, alles was netjes verzorgd

17. j.zwijnenburg

Leuke locatie, goede en vriendelijke bediening, heerlijke pannenkoeken! En prima prijs.
    We komen graag terug.

18. Lang wachten op plekje, geen wachttijd systeem. Eindelijk een plekje, dan weer heel lang wachten op bediening/kaart. Bediening vliegt als kippen zonder koppen rond, totaal geen strategie/regie daarom een 2. Pannenkoeken waren prima, niet heel bijzonder. Vers fruit heb ik vraagtekens bij.

19. Vanavond heerlijk gegeten met de hele familie. De gereserveerde tafel stond al compleet gedekt klaar inclusief de kinderstoel met kleurplaat en kleurpotloden voor de jongste telg. We hadden gemeld dat we speciaal voor de buurman en buurman actie kwamen en dat werd leuk opgepakt door het personeel.
    Voor een donderdagavond was het gezellig druk. Bediening was keurig en het eten was heerlijk! Ons jongste lid van de familie voelt zich even het gelukkigste kind op aarde met z'n eigen buurman! Wij komen binnen kort nog een keer voor de andere buurman!

20. Vanmiddag een kinderfeestje gehouden in het Pannenkoekhuis Borne, dat was super geslaagd!!

De pannenkoeken waren heerlijk! De kinderen hadden alle ruimte om te spelen en hadden het super naar hun zin, dus een super geslaagde verjaardagsfeestje.

Dankjewel, vr gr Türen Geelink

21. Fam.Jansen

We zijn zondag 23 augustus bij 't Pannekoekhuis geweest, we werden vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten, zoveel soorten pannenkoeken. De bediening was vriendelijk & gastvrij! Twentse Gastvrijheid!!
    Ook vonden wij het leuk dat op de onderkant van de placemat een kleurplaat & een puzzel zat, de kinderen kregen potloden erbij, geweldig!! Ook hebben de kinderen zich prima vermaakt in de kinderhoek. Wij gaan er zeker snel nog een keer eten, van ons krijgen ze een 9!!!

Groetjes van de Familie Jansen

22. erik mulder

Leuk restaurant. Pannenkoeken waren erg lekker. Bediening was vlot en de sfeer was prima. Kids waren tevreden en wij ook.

Wij komen zeker weer

23. De pannenkoeken waren goed, de schnitzel daarentegen taai. Het eten stond zo snel op tafel, na een rommelige opname door drie personen, dat we het idee kregen zo snel mogelijk weer weg te moeten. Het was gewoon niet gezellig even een pannenkoek eten.. Jammer. We bestelden ook een kan ranja, die vervolgens zo snel mogelijk in grote glazen werd volgeschonken, zodat het wel op knoeien moest uitlopen.

24. Op koningsdag simpele pannenkoeken gegeten. In totaal drie stuks waarvan 2 naturel. Deze pannenkoeken waren in het midden niet goed gebakken. Toen we dit aangaven zijn ze terug naar de keuken gegaan. De bediende werd toen al iets minder aardig. Terug gekomen van de keuken waren de pannenkoeken net zo droog als pizza's geworden. Slechte kwaliteit dus. Er werd niet eens meer gevraagd of we lekker gegeten hebben. Blijkbaar wisten ze dit al! Hier gaan we nooit meer naar toe!

25. Met een optimel bon heerlijk gegeten. Het restaurant ligt wat vreemd tussen de huizen in en doet wat hol/kil aan bij binnenkomst, maar het personeel, de service en de heerlijke pannenkoeken maken dit dubbel en dwars goed! Ruime keus, een welkom gevoel en goed bezocht. Kortom, we komen terug, ook zonder kortingsbon!

26. Afgelopen weekend ben ik met m'n vriendin gaan eten bij 't Pannekoekhuis. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Het was er druk, maar er waren nog genoeg plekken vrij. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een vriendelijke gastvrouw. Vervolgens hebben wij een pannenkoek besteld met een stokbroodje vooraf op aanraden van de bediening. Ze garandeerde ons dat het broodje vers was, omdat ze die dagelijks vers afbakken. Binnen een kwartier hadden wij onze pannenkoek, een Boeren en een Twentse. Deze zagen er goed verzorgd uit. Als toetje kozen we voor een ijsje. Ook deze zagen er prima uit. Uiteindelijk waren we met z'n tweeën rond de 30 euro kwijt. Een erg schappelijk bedrag voor wat we hadden gehad.

27. Wij hebben hier laatst met z'n tweetjes gegeten. Zowel buiten als binnen kun je er sfeervol zitten. Het was er heel druk en sommige mensen moesten wachten in de wachtruimte, die er ook erg mooi aangekleed uitzag! Wij konden een fijn plekje buiten krijgen en werden hier naartoe gebracht door de (chagrijnig kijkende) eigenaresse. Wel jammer dat je niet lekker weg kunt kijken, in verband met de hoge beplanting in de tuin.

We bestelden een stokbroodje met kruidenboter vooraf. Tuurlijk is zo'n stokbroodje elke dag vers afgebakken (een stukje hierboven las ik dat iemand dat heel speciaal vond). Het was een klein stokbroodje, dat we zelf moesten snijden. Dat was prima hoor. Ik had een verse muntthee besteld, hoewel ik overigens heel weinig munt er in kreeg, smaakte deze verder goed.

De pizza's waren redelijk goed, alleen er lag superveel ui op de spek/ui/champignons-pizza van mijn man, dat was een beetje overheersend. Dat is natuurlijk ook heel persoonlijk, een ander had misschien geklaagd dat er te weinig op zat ;-) Ikzelf had een pizza appel en die smaakte heerlijk (inderdaad was de appel ongeschild, dat vond ik ook wat minder lekker).

Naast ons zat een stel wat bij het afruimen door de eigenaresse aangaf iets niet naar wens gevonden te hebben. Hier reageerde zij erg kortaf op.

De bediening kwam vrij laat vragen of we nogmaals wat drinken wilden, dat vonden we jammer. Het was ook erg druk, maar ze liep wel telkens langs of vroeg of het allemaal naar wens was.

Met het naar de wc gaan zag ik dat het binnen heel vol en een vrolijke boel was, voor gezinnen met kids is dat natuurlijk ideaal, maar ik was blij dat wij lekker rustig met z'n tweeën buiten zaten. Een mooie speelhoek
    en soort kleurhoek is aanwezig voor de kinderen.

Bij het afrekenen hielp de eigenaresse ons weer. Ze wees naar de kassa in de wachtruimte en doelde er op dat ik maar met de pin moest afrekenen. Ik wilde echter contant betalen en had een kortingsbon uit de Tubantia. Dit werd niet leuk opgepakt vonden wij en ze nam onder het afrekenen met mij de telefoon op en liep toen weg. Later kwam ze terug met mijn wisselgeld. De mensen die aan het wachten waren, keken ook op van: 'Huh? Niet echt klantvriendelijk.'

Al met al, een leuk pannenkoekenhuis waar we best lekker gegeten hebben. Maar wij vonden het niet heel speciaal en de eigenaresse vonden we geen positiviteit uitstralen naar haar klanten. Dat was jammer.

6,5
  28. Jolanda de Ree

Tijdens onze vakantie hebben we heerlijk gegeten in dit zeer gezellige restaurant! Vlotte en vriendelijke bediening, het eten was erg goed. Gezellige sfeer, een aanrader. Nog gezellig met de eigenaresse zitten praten. Erg gastvrij.

29. Sebastiaan

We komen hier zeer regelmatig eten vanwege de zeer goede kwaliteit van het eten en de gezellige sfeer, echt een aanrader voor jong en oud!

30. Anneke Vos

Een tijdje geleden zijn wij met zeven man naar 't Pannekoekenhuis geweest. Wij waren daar met onder andere een Frans meisje. Zonder ernaar te vragen had het personeel dit in de gaten en kwam meteen met een Engelse menukaart aanzetten. Ook was het personeel erg behulpzaam en geduldig tegenover het Franse meisje, dat niet heel goed in Engels was. Na niet al te lang wachten werden onze pannenkoeken geserveerd en waren we aan het genieten van de heerlijke kwaliteit. Ik vond het een geweldig sfeervolle plek, met vriendelijk en vrolijk personeel en heel belangrijk natuurlijk, heerlijke pannenkoeken! Zeker een aanrader en een plek om nog eens terug te komen!

31. Gisteren met 6 man naar pannekoekhuis geweest. Niet gereserveerd dus moesten even wachten omdat alles vol zat. Op zich geen probleem, in de entree konden we prima zitten onder het genot van een lekker drankje terwijl de kinderen zich vast in de kinderhoek konden vermaken. Het wachten duurde niet lang voordat er een tafel vrij was. Vervolgens pannekoek besteld met een stokbroodje vooraf die ze naar ik me heb laten informeren elke dag vers afbakken, klopte achteraf ook omdat we de oven door de deuropening konden zien bij het doorgaan van het personeel naar de keuken. Dus dikke plus wat mij betreft. Toen de pannekoek. De kinderen hadden een mini (dikke pret en een boel gesmeer met stroop natuurlijk), de rest een volwassen pannekoek. Drankje erbij en smullen maar. Zag er goed uit, smaakte goed en een best formaat!! Warbij 2 van ons het niet eens op kregen. Ook ijs/koffie gehad wat uitermate best smaakte. Vervolgens de rekening: kwamen ze netjes brengen waarbij ik aan tafel kon pinnen. Mijn conclusie: mooi pand, goede service, lekker eten en een redelijke prijs. Wij komen zeker nog een keer weer.

fam. ter Haar
    Hengelo.

32. Mijn glutenvrije pannenkoek was best lekker, maar ik kreeg bij het afrekenen toch een beetje vieze smaak in de mond omdat voor deze "dieet service" toch doodleuk en onaangekondigd één euro extra in rekening werd gebracht. Dat is nu niet écht de juiste methode van klantenbinding.
    Mij zien ze in ieder geval niet weer...

6,1
  33. Chagrijnig personeel, eigenaresse loopt er nog chagrijniger rond, prijskwaliteit is absoluut niet in verhouding. Pannenkoeken niet lekker en minimaal en kindvriendelijk is het personeel al helemaal niet. Kortom, 1x maar nooit weer...

3,4
  34. Fam. Voortman

Zaterdag 24 augustus 2013 met 7 personen pannenkoeken etc. wezen eten. Een persoon moet lactosevrij eten. Is in de meeste restaurants een probleem, beloven van alles en dan komt het niet goed. Bij Pannenkoekenhuis Borne absoluut geen probleem. Voelen zich betrokken en komen wel drie keer vragen of dit of dat onderdeel van de maaltijd een mogelijk probleem oplevert. Een groot compliment! En over een kortingsbon wordt absoluut niet moeilijk gedaan. Verder een super attente bediening. Een aanrader.

35. Een deel van het personeel zou toch eens een cursus sociale vaardigheden moeten volgen, en dat hadden we ook al eens eerder geconstateerd. Een pannenkoek met appel bleek ongeschilde appels te bevatten, en dat verwacht je niet.

36. Heerlijke pannenkoeken, goede service, leuke locatie. Komen zeker weer terug.

37. Floris van Amsterdam

Zondag de verjaardag van mijn zoon van 8 hier gevierd omdat hij grote fan is van de eigenaresse.Want alleen zij weet hoe je een pannekoek moet maken...We hadden 12 personen op gegeven maar waren met 2 meer. Was geen probleem.Beetje inschuiven.Leuke speelhoek,personeel was rustig,aardig en erg geduldig met de kinderen.Alle pannekoeken zijn opgegeten ook degene die'Niet'van pannekoek hield.Gezellige, huiselijke sfeer. Absoluut een aanrader...Vooral de Twentse pannekoek proberen...
    Tot zondag

38. Louis van Rasten

De pannenkoeken zijn niet te eten. De meesten zijn aangebrand. Hoewel de locatie goed is is het er erg rumoerig en chaotisch. Hier ga ik dus niet meer naar toe.

1,7
  39. Vrijdagavond hebben wij een gezellig dagje weg afgesloten bij 't Pannekoekhuis in Borne.

Tot mijn verbazing zie ik een negatieve reactie naar aanleiding van de actie. Wij hebben vrijdagavond met veel plezier gebruik gemaakt van de actie.

Er waren toen ook gasten aanwezig die veel commotie maakten over de spelregels. Zelfs hun eigen kinderen liepen huilend over het terras.
    In onze optiek zijn de voorwaarden van de actie erg helder en duidelijk.

Wat ons betreft; het was erg lekker en een goede actie!

40. MG Roesink

Zetten ze een kortingsbon in de krant waarmee je een tweede pannekoek gratis kunt krijgen ter waarde van 9 euro.
    Bestel je 2 pannekoeken die beide duurder zijn dan 9 euro in de veronderstelling dat je korting krijgt van 9 euro.
    Maar daar denkt de eigenaresse heel anders over. De bon kan alleen gebruikt worden voor een pannekoek tot 9 euro.
    Dat we daarover een opmerking maken bij de eigenaresse wordt met een uiterste vriendelijke (nep?)glimlach weggelachen.
    Onvoorstelbaar wat een slechte service!

41. fam. Hofman

Gisteren wezen eten als inluiding van de vakantie. Waren er al een tijd niet meer geweest en dat was te merken. Een geweldig mooie uitbouw bij ingang en het terras. Super dat de sfeer van het pannenkoekhuis niet verloren is gegaan. De rest is zoals vanouds nog steeds prima! Komen zeker weer wat vaker langs

42. Catharina

Was er deze week, samen met een groep van Avelijn. Het was een genot om mijn heerlijke pannekoek op te eten en mee te genieten van deze groep mensen. Het personeel was zeer gastvrij naar iedereen. En heb je de nieuwe uitbouw gezien, een lust voor het oog. Is het wachten op afhaalpannekoeken of een plek bij drukte opeens een feest geworden. Super gedaan!!

43. De bediening was goed. De pannenkoek was heerlijk evenals de salade.
    Er is een enorme keuze. Men kan er binnen en buiten zitten.
    Het was gezellig ingericht.

44. Lois

45. Roderik Kraijenbrink

Eerlijk waar, helemaal uit het midden des lands gekomen vanwege de goede berichten...en ja hoor, ben op m'n wenken bediend. Een aanrader is die Twentse pannekoek, het beste wat Twente te bieden heeft. De bediening is fijn, echt de moeite waard!

Heel veel succes aan alle krachten en bedankt voor een fijne middag....

46. Een erg gezellig restaurant, we komen hier vaker en niet alleen met de kinderen.

De pannekoeken zijn lekker en je hebt een heel ruime keus.

Ik heb hier nog nooit een niet goede pannekoek geserveerd gekregen.

Ze hebben maar 1 nadeel, 1 pannekoek smaakt naar meer ;-)

47. Vandaag op advies van vrienden heerlijk........... pannenkoeken gegeten. Wat een keus ondanks de drukkte snel en vriendelijk geholpen. Een pannenkoekenhuis zoals het hoort te zijn.

Wij komen zeker terug.

48. Cynthia

49. De geserveerde pannekoeken waar aangebrand.

Dit serveer je toch niet.

50. We hebben er vandaag ook gegeten.

Moet zeggen, we kwamen per fiets (zoon en ik), vrouw kwam later met de auto. Leuke vlotte bediening, was niet druk (13:30) maar ze had het gauw in de gaten als er iets was.

We zaten buiten, temperatuur was aangenaam en de pannenkoeken waren wel lekker warm, maar niet echt heet.

Kom zeker terug als het drukker is.

51. Komen er regelmatig eten en altijd nette en vlotte bediening.

De pannekoeken zijn altijd netjes gebakken en de zaak ziet er zeer schoon en verzorgd uit met daarin de echte sfeer van een echt pannekoekenhuis.

Deze zaak is echt een aanrader om even een keer langs te gaan.

52. Heb hier een paar weken geleden gegeten met mijn vriend.

Mijn pannenkoek had een aangebrande smaak.
    Heb er toen een serveerster bij gevraagd, uitgelegd dat de pannenkoek verbrand smaakte. Ze zei dat dit niet zo was, omdat ie geen zwarte plekken had.. :-( De cheffin is er uiteindelijk bijgehaald, zij heeft hem aan tafel uit elkaar geplukt en op luide toon gezegd dat de pannenkoek echt niet aangebrand was en ik me niet aan moest stellen!
    Kreeg boos een nieuwe pannenkoek, nog wit en erg klef. Bij betaling moesten we ook nog even beide pannenkoeken betalen!
    Kom hier dus noooooit weer!

2,4
  53. m.k. 395 punten

Vriendelijke bediening maar hier werd 2 keer een verkeerde pannenkoek geserveerd omdat de bestelling niet goed was doorgegeven.

Het was niet echt druk, dus dat is slecht.
    De bediening excuseerde zich wel voor het ongemak en dat is netjes.

54. L. Overbrinck

We hebben heerlijk gegeten en de pannenkoeken zijn ook echt pannenkoeken!

Nette toiletten en verder een schone en frisse indruk.

Voor de kinderen een leuke ballenbak in de zaak.

Een echte aanrader als u in de buurt van Borne bent.

55. p.mulder

Heerlijk gegeten, een echt pannenkoekhuis en een leuke bediening.

56. Slechte bediening, slechte niet gare pannenkoek, vieze vloer
    en bestek en geen aandacht en attentie voor de kids.
    Slecht.

2,3
  57. Kamiel Everlings

Erg goede bediening gecombineerd met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Echt een pannenkoekhuis.