Ministerie van Eten en Drinken in Oud Gastel

• do vanaf 16:30
  • vr vanaf 16:30
  • za vanaf 16:30
  • zo vanaf 13:00

Gelegen in het mooie centrum van Oud Gastel staat het unieke restaurant Ministerie van eten en drinken. In het authentieke pand aan de Kerkstraat 2 zullen wij u laten proeven, ruiken en beleven van onze culinaire verrassing. Beleef het nieuwe concept van het Ministerie en geniet samen met uw vrienden, kennissen, familie of relaties. C'est la vie zeggen wij, zo is het leven of beter gezegd, zo vindt het Ministerie dat het zou moeten zijn.

Bij het Ministerie is elke dag een verrassing, doordat onze chefs werken met seizoensgebonden streekproducten, hierdoor kunt u elke dag iets anders op uw bord verwachten en daarom valt er volop te kiezen! De mooie seizoenen geven ons veel diverse en smaakvolle producten en in combinatie met de creativiteit van onze ministers van Culinaire Zaken is er per gang veel keuze. U kiest gewoon uw favoriete gerecht!

Bij het Ministerie kunt u een heerlijk 4-gangen menu voor €32,50 en een avond vol verrassingen & gezelligheid verwachten. Wij hopen u te mogen ontvangen in het Ministerie van eten en drinken om u een onvergetelijke avond of middag te mogen verzorgen.

C'est la vie en tot snel!

Foto van Ministerie van Eten en Drinken in Oud GastelFoto van Ministerie van Eten en Drinken in Oud GastelFoto van Ministerie van Eten en Drinken in Oud GastelFoto van Ministerie van Eten en Drinken in Oud GastelFoto van Ministerie van Eten en Drinken in Oud Gastel

Overnachten
Hotels in de buurt »