Parkeren direct bij de deur

• OV

Direct tegenover het treinstation van Vlissingen

Bezorgrestaurants in de buurt van De Punt

di 10:00 - 20:00

1363199191 65
1461997538 62
1695520905 71

1. Selfservice. Het leek een veredelde snackbar. De helft van wat er op Google op de kaart stond was niet te krijgen. Nooit meer!

2. Jeannette de Jonge

Na regelmatig bij u gegeten te hebben naar alle tevredenheid, hebben we nu een minpuntje.
    Kerstavond wilden we graag gebruik maken van uw menukaart. De openingstijden opgezocht en jawel de Punt stond open tot 19.00. Wij kwamen 17.00 uur vol verwachting naar uw restaurant, helaas alles donker!
    Was een tegenvaller! Tip pas uw openingstijden aan om terleurstelling te voorkomen.

Mvg Ben Scheers en Jeannette de Jonge

3. Mooie plek om te genieten van alle soorten en maten boten. Het is er schreeuwend duur. Een patatje met kibbeling kost er bijna 15, - Eten is snackbar eten. Zelfbediening. Wel vriendelijke uitbaters.

1,2
  4. André Bil

Gezellig lekker eten in een geweldige ambiance met vriendelijk personeel.

5. Dukker Toon

6. Heerlijk in het zonnetje gezeten, op de 1e verd. Prachtig uitzicht. Heerlijk stoofvlees met friet. Hele lekkere stevige burger met stoofvlees en friet. Mooie garnituur. Lekker met witbier en prima rode wijn. Vlotte en goede bediening. Ondanks drukte stond het eten vlotjes op tafel.

7. Gisteren hebben we heerlijk gegeten bij De Punt. Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn oma, kwam de bediening, zonder daar om gevraagd te hebben, met een heel mooie verjaardagsvuurspuwer aanzetten. Ook hebben we, voor het eerst bij een restaurant, zonder daar geld voor te hoeven betalen, 4 kannen water gekregen, met ijsblokjes. De bediening was heel vriendelijk en stond open voor een praatje en de sfeer was super gezellig. Ook het uitzicht was prachtig! Dit restaurant is zeker een aanrader!

8. Seaside burger was o-ver-heerlijk. Verder heel aardig personeel, komen snel op je afgestapt en je wordt snel geholpen ondanks de drukte. De sfeer was heel fijn. 5 Sterren van mij voor dit top café!

9. Op l.l. Zondag 18.15 Op het terras buiten gaan zitten wijntje besteld bediening vriendelijk tevens als maaltijd de mosselen van € 17.25 Daar hoefde ik niet lang op te wachten m.i. waren de mosselen al voor gekookt omdat er al snel de pan op tafel werd gezet puntzak frites waarbij geen zout werd geserveerd de frites waren slecht van de schil ontdaan het zag er niet uit de voor de prijs van € 17.25 Mag je toch kwaliteit mosselen verwachten dat was niet het geval ze waren erg klein. Op mijn aanmerking over het eten werd mij een apperetief van het huis aangeboden daarvoor als nog dank. Al met al probeer er wat goeds van te maken. In het verleden heb ik hier meer malen gegeten tot te vredenheid nu even niet. Jammer mijn cijfer prijs kwaliteit 4

10. Ik heb regelmatig bij de vorige eigenaar gegeten en moet zeggen dat dit niet een verbetering is!
    De vette friteurlucht was binnen niet te doen, personeel was vriendelijk, maar zeker niet attent. Het was nog niet druk en bij het brengen van het eten werd niet eens gevraagd of wij nog wat wilde drinken!
    Ze stonden met z'n drieën op een rijtje achter mij, op een meter afstand, met hun armen over elkaar! Ik voelde mij erg ongemakkelijk.
    Voormij zal er geen tweede keer meer komen! Vond de kaart ook erg sportkantine overkomen!
    Jammer dat op zo'n mooie plek niet een fatsoenlijk betaalbaar restaurant kan zijn!
    En echt schoon was het ook niet, achter de verwarming lag het vol met…
    Ps. En als de kok naar de wc is geweest raad ik hem aan om zijn handen zichtbaar te wassen!

11. Frans van der Velde

De gebakken zalm filet was overheerlijk, precies goed. Vriendelijke bediening en alles ziet er schoon uit. Alleen het uitzicht is het al waard om hier heen te gaan!

12. Jenny van Dijk

Bediening was zeer vriendelijk! Snel geholpen. De fish en chips met kibbeling was heerlijk! Het uitzicht is ook prachtig.

Zeker een aanrader!

13. Neem de pan mosselen! Friets zijn perfect!

14. Top kibbeling was super erg knapperig zeker niet vet goed v smaak.
    Brood met verse tonijnsalade was vers en erg lekker top
    Dikke 10
    Gezellig met Wesley en danny even geklets komen zeker terug

15. johannes

prima eten voor weinig geld

16. Met de nieuwe exploitanten en goed personeel weer een geweldige aanwinst om een drankje en hapje te doen.
    Natuurlijk een prachtige locatie. Alle scheepvaart voor de deur.
    Ga zo door!!! Alle lof voor Danny!

17. Nathalie

Top sfeer, top team en eten erg lekker.
    Bedankt Danny en Wesley voor de extra gastvrijheid. Snap bepaalde reacties niet dat mensen het hier slecht ervaren hebben. Tot de volgende keer.

18. rinus 31 punten

Slechte ervaring. De frites droog en hard, niet te eten. Kibbeling droop van je bord af van de olie.
    Kabeljauw bestelt, dan verwacht je ook Kabeljauw en geen lekkerbek.
    Wij gaan hier hooguit nog naar toe om wat te drinken, daar kan weinig fout mee gaan.

2,8
  19. Kan beter, echt bagger. Zijn net open dan verwacht je echt iets beters!!
    Kibbeling (4 stukjes) en wat patat 12,-??
    En als het dan het waard is, NEE!

1,4
  20. Johan dronkers

Het eten was ronduit slecht. De bediening brutaal en alles smerig. Stof overal en een smerige bende. Na 1 uur wachten een broodje gehad. Dit was ook niet om te eten. De toiletten vuil en stinken. Ondanks dat er maar 3 man in de zaak zat. Mijn advies. Rij een stukje verder en ga zeker niet daar eten.

Johan.

21. Zeer lekker gegeten, ruime kaart + leuke specials.
    Vlotte bediening en niet lang hoeven wachten.
    Leuk om het superyacht langs het terras te zien varen.

22. Bediening was ronduit slecht. Ober deed bij de ene klant heel attent en liet weer een ander maar wachten.
    Hygiëne liet zeer te wensen over.
    Mijn lunch was wel redelijk.

4,5
  23. Rob de Waijer

Dit is gewoon een prima zaak op een unieke locatie.
    Wij komen hier regelmatig halverwege ons fietstochtje over Walcheren.

24. Mies Groot

Vanmiddag weer maar eens richting het dijkpaviljoen gefietst. Na een negatieve ervaring twee maanden terug, hier niet meer geweest. Maar dit was voorlopig weer de laatste keer. Tafeltjes en bestek vies! Appeltaart niet gaar, zowel het deeg als de vulling. De appeltaart van onze buren en die van ons gaan terug. Onbeleefde bediening! Jammer, want de plek is zo bijzonder.

1,9
  25. G. De Groot

Gister een hapje wezen eten bij De Punt. We kwamen aangelopen en de deur werd al voor ons open gehouden! Dat noem ik nog is gastvrijheid!

Super lekker gegeten en gedronken. Wij hebben het naar ons zin gehad. Top avond!

26. P. den Dekker

Slecht slecht slecht. 1 tip, lekker omdraaien en in het centrum gaan eten. Waardeloos. Zowel service als eten. Ambiance is niet echt gezellig te noemen, te groots opgezet voor hetgeen het kan bieden. Daar kan overigens niemand wat aan doen want het is gewoon te hoog en teveel glas waardoor je gezelligheid mist. Parkeren schiet ook niet op want met 4 auto's staat het daar vol. Jammer maar gemiste kans hier. Eerdere recensies die ik zie staan kan ik niet onderschrijven qua positiviteit.

1,8
  27. W.Aarheid

Veel te weinig personeel. Tafeltje met kruimels. Bediening, te lang wachten. Keuken onderbemand. Kom niet meer terug.

28. Benieuwd naar De Punt. Bij binnenkomst hing er een akelig wc-geurtje. De trap op naar boven, die erg vies was. Er lagen werkelijk overal kruimels en het meubilair boven zag er bejaard en onverzorgd uit. De tafels plakten en het vocht van jaren geleden zorgden voor een heuvellandschap onder het fineer. Sorry, eigenaars, maar op zo'n prachtige locatie kun je het niet maken om met vieze tafels en kale stoelen klanten te trekken. De entourage is beneden alle peil.
    De kaart was plakkerig en beduimeld. De serveerster doet er goed aan om haar bril eens schoon te maken. Ik Was teleurgesteld in deze 'tent' vanwege de inrichting en hygiene. Jammer, een gemiste kans. Ik kom niet terug.

5,1
  29. Gister op het terras gaan eten, heerlijk in de zon. Je moet de tijd hebben. Vis voorgerechtje besteld, deze was lekker. Vervolgens meer dan een half uur gewacht tot we ze zelf maar riepen dat we klaar waren.

Gevraagd of we binnen mochten gaan zitten i.v.m de kou: "heeft u nog meer besteld, dan ja". Wij binnen gaan zitten aan een lege tafel. Niks te drinken aangeboden, geen kok in de keuken, niemand die zich om ons bekommerde. Toen is gevraagd of ze nog met ons eten bezig waren na een uur, maar de kok zat heerlijk buiten te roken. De rekening gevraagd van ons voorgerecht en weggegaan.

30. rinieoomens

Heerlijk appelgebak en heerlijke slibtongetjes, super lekker gegeten. Onze complimenten!!

31. J.Jongenelen

Wat is hier veel veranderd nu er sinds 1,5 jaar een nieuwe eigenaar in zit. Niet alleen de naam is veranderd, want nu is het Dijkpaviljoen De Punt in plaats van 't Puntje, maar ook de hele entourage en vooral de kwaliteit van het eten is in positieve zin aangepast.

Wij hebben er nu 2 keer gegeten, de eerste keer een heerlijke pannenkoek met spek en stroop en de tweede keer heerlijke kibbeling en flinke portie scholfilet Picasso. Jammer dat de huidige eigenaar nog steeds de negatieve invloed merkt van enkele slechte recensies van voor hun tijd!

Nu is Dijkpaviljoen De Punt een unieke locatie (zie foto's) met vriendelijk en attent personeel, waar je voor een leuke prijs heerlijk kan eten.

32. Familie de Weert

Gisteravond bij de Punt wezen eten. Op voorhand een paar twijfelachtige verhalen gehoord, maar volgens ons is daar niets van waar! Er heerst een gezellige sfeer en het personeel is vooral heel vriendelijk, dit vinden wij erg belangrijk. Prima driegangen menu gehad, heerlijke vis met friet en de kibbelingsalade is ook zeker een aanrader! Dit weekend komen we met de kinderen om een ijsje te eten.

Al met al een gezellige avond gehad, wij komen hier zeker nog eens eten!

33. Willen Duin

Het was een goede sfeer met een mooi uitzicht. Het eten was lekker en zag er goed uit! Service was super. Echt een aanrader.

34. Imane Auraghe

Een leuke plek met mooi uitzicht en erg lekker eten. Zeker een aanrader!

35. Bij de punt wezen eten. Locatie is leuk dus met vol lof naar binnen gestapt. Na 10 minuten wachten kwam er een kelner. Na lang gepraat te hebben of niks kregen we uiteindelijk ons drankje. Eten was veels te vet. Bediening was uitermate slecht. Geen muziek in de zaak. Helaas wij komen niet meer terug.

1,9
  36. Familie uit Breda

Tijdens bevrijdingsdag hier gegeten met 9 personen, we zijn uitgeweken naar dit restaurant omdat het in de stad zelf erg druk was. Eigenlijk is dit niet meer dan een veredelde snackbar. De kibbeling had geen smaak en de kinderen hadden steak besteld, maar die kwam well done en in 2 stukken opgediend. Heb zelf het idee dat er geen kok in de keuken staat maar iemand die het eten kan verwarmen/frituren. De eigenaar had een polo aan met heel veel vlekken, maar heeft zich niet omgekleed en de hele avond zo rondgelopen. Erg jammer, deze ervaring al moet ik wel zeggen dat we vlot bediend werden.

4,7
  37. We hebben met 10 personen gegeten het was heerlijk, alles netjes verzorgd. Mooie grote sliptong en de scharretjes waren heerlijk gekruid en de mosselen waren ook heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en correct.
    Kortom we hebben een leuke en gezellige avond gehad, een echte aanrader.

38. Gisterenavond geprobeerd iets te eten bij het puntje. We namen plaats op het terras. Er werd een kaart op ons tafeltje gegooid en even later kwam de serveerster vragen wat we wilden drinken. Nadat we ons drankje hadden gekregen werd er niet meer naar ons omgekeken. De eigenaar zat lekker bier te drinken op het terras en de serveerster keek ongeïnteresseerd rond.We werden niet meer geholpen. Na ons drankje zijn we maar weer vertrokken. Zeer slechte service! We hebben hierna heerlijk op de boulevard gegeten.

39. Lenneke

Ik had gehoord dat t'puntje overgegaan was in de andere handen. Nou dat was dan ook wel te zien ! Van binnen en van buiten heeft het paviljoen een make-over gehad. Het uitzicht was altijd al prachtig. Wij zijn er nu 2 keer geweest. De eerste keer alleen wat gedronken. Afgelopen zaterdag hebben wij er gegeten. Ronduit fantastisch ! Mijn vriend had een kalfsribeye en ik bestelde zeetong. Wat schets mijn verbazing. Ik kreeg twee tongen ipv van èèn. En dat voor € 22,50. Kortom : het was super ! Heerlijk gegeten en gedronken ! Goede prijs/kwaliteitsverhouding !

40. fam rottier

Met de familie eerste kerstdag wezen eten en van voorgerecht tot het toetje was het perfect. Vis soep vis bordje en koude kip was goed. Toen de biefstuk en stoofvlees en vispannetje plus de kipsaté op tafel kwamen ook niemand horen klagen en met het toetje smulden ze ook nog. Dus hebben gezellig en smaakvol genoten.

41. Sehr schlecht gegessen. Aufgetaute Kibbelings (7 Stück). Pommes die dazu gehörten wurden nicht geliefert aber berechnet, darauf angesprochen, werden nachgeliefert. Da wir mit dem Essen fertig waren haben wir verzichtet.
    2x Kibbeling und 2 Cola 21,--€. Unmöglich.

42. Jammer maar helaas. Het puntje is niet meer wat het geweest is. Goed om nog iets te drinken op een prachtig plekje maar daar blijft het dan ook bij.

2,6
  43. De kibbeling was niet vers. Jammer dit was vroeger wel anders. Ook de hond aan de ingang geeft geen schone indruk. Jammer, het was zo'n mooi plekje. Ik hoop dat de eigenaar de kritiek positief oppakt en er wat aan doet.

3,5
  44. Zondag gegeten bij het puntje.
    Uitzicht is fantastisch, maar het eten slecht. Kibbeling was erg bleek en niet lekker. Zeekraal erg vet. De Hamburger (Vlissinger speciaal) was ook helemaal niet lekker. Friet was redelijk te eten.

1,7
  45. Na ons huwelijk hebben we voor familie bij 't Puntje een etentje gegeven.
    Op voorhand alles doorgesproken, en het resulaat was perfect.
    Erg vriendelijk , goed eten, ruime porties echt gewoon super !

Bedankt en tot ziens van de zomer wellicht.

46. Wij hebben hier met drie personen gegeten.

De kibbeling stukjes waren hard en smaakten niet.
    Het kon wel oude en opgebakken vis zijn geweest.
    Dat verwacht je niet in vlissingen
    Het is een veredelde frituur en dan ook nog 45,00 euro vragen.
    Naderhand dacht ik bij mezelf wat schandalig.
    Echt geen aanrader voor wie een lekker stukje vis wil eten.

47. We hebben er erg lekker gegeten. Het was ruim voldoende en er was niets op aan te merken. Vlotte en nette bediening. Prima ! Een aanrader.

48. Pas voor de tweede keer geweest.

Het eten was matig, friet niet goed, groente slecht gebakken, weinig mayo enz....

Een tip voor de meneer die ons serveerde: als je het werk niet leuk vindt, moet je ander werk gaan zoeken. De service was zeer beneden de maat, beide keren. Hij kwam zeer ongeïnteresseerd over en was niet snel.

Helaas hou ik het daar voor gezien. Jammer het is een unieke lokatie en zou er graag veel vaker zitten.

5,1
  49. Vorige week met vrienden hier wezen eten. Na de zeer geslaagde vissoep test, wilden we ook graag eens weten hoe de overige gerechten zouden smaken.. Als voorgerecht hadden we o.a. Vissoep, deze was nog beter dan we in de test hebben mogen ervaren, de garnalencocktail was ook prima, als hoofdgerecht o.a zalm, een pan mosselen, kabeljauw alles was prima bereid en smaakvol.

Conclusie: een prima prijs/kwaliteit verhouding en daarnaast krijg je het weergaloze uitzicht er gratis bij.

EEN ECHTE AANRADER!

50. Erwin 11438 punten

Naar aanleiding van de positieve berichten maar eens gaan eten.

Het enthousiasme van diverse mensen kan ik niet delen. Het is een prima locatie gezien het uitzicht maar zit redelijk van het centrum verwijderd en niet op een doorgaande route. Dus qua locatie niet optimaal.

Het eten is van redelijke kwaliteit. Het is een cafetaria maar wel met een plusje, zij het klein.

Ik had een huisgemaakte stoverij. Daar had ik toch wel wat van verwacht. Eerlijk gezegd doet de stoverij uit een blik niet onder voor dit gerecht. Van een huisgemaakt gerecht mag je, ook bij een cafetaria, wat meer verwachten.

Mijn vrouw had gebakken kibbeling. Dit was gelukkig beter en lekker. De friet bij het gerecht is redelijk maar veel te weinig. Dit is echt niet voldoende. We kregen ook wat gebakken groente op het bord. Ik vind beetgaar lekker maar dit was bij ons beide veel te rauw.

Graag hebben wij ook wat mayonaise bij het gerecht. Inmiddels is het gebruikelijk hiervoor te moeten betalen maar als je dan € 0,50 moet betalen voor twee theelepeltjes vind ik dat wel erg duur.

Uiteindelijk ca € 35,- betaald voor uitsluitend twee drankjes en twee hoofdgerechten.

Erg veel voor een cafetaria en het gebodene. Jammer, het is niet slecht maar te duur voor een frietje en niet goed genoeg om lekker uit te eten.

51. everita

Heerlijk gegeten, de entrecote was perfect gebakken.

Heel vriendelijke bediening. Leuke meid de eigenaresse.

Dus Natasja ga zo door. Ik zou iedereen aanraden om bij haar te gaan eten!

52. Harry en Marjolijn Buijs

Vanavond voor het eerst bij jullie gegeten, als echte Vlissinger moet je hier toch geweest zijn. Je hoeft geen toerist te zijn om het uitzicht mooi te vinden, voor ons blijft het een plaatje. Het eten was prima, gewoon een frietje eigengemaakte stoof en dat was perfect voor een normale prijs. Op een mooie zomeravond komen we zeker nog eens een biertje doen op het terras.

53. Hier gisteren gegeten en je krijgt hier een basis hap. Je betaalt ook niet meer maar voor de prijs had het toch wel wat beter moeten zijn. Hoewel de scholletjes prima waren was de sla bruin en was bij het voorgerecht het rivier kreeftje volledig smakeloos. Een echt restaurant wat voor de 6 gaat en waar je eigenlijk ook daarvoor betaald. Uitzicht blijft mooi maar eten is zeer matig!

54. Voor de 3e keer bij `t Puntje gegeten, ditmaal met vrienden uit Berg en Dal. Zoals altijd was het eten heerlijk en de bediening en de sfeer heel gezellig. Onze vrienden waren ook zeer tevreden over het eten en het prachtige uitzicht.

55. Heerlijk gegeten met een geweldig uitzicht over de Westerschelde.

De bediening is toppie!

56. We hebben bij jullie gegeten op 4 maart. Het eten was heerlijk en de locatie is geweldig! Voor de kinderen was het super, veel aandacht en grapjes van de eigenaar Dolf. Bedankt voor de geslaagde avond ;)

57. Adri en Jacqueline

Zaterdagavond hebben wij heerlijk gebakken mosselen gegeten en die waren beslist niet droog.

De keren ervoor hebben we ook gesmuld van sliptongetjes en kalfsribeye.

Ook door ons de eerder gestelde vraag is in vervulling gegaan.

Nogmaals bedankt en tot een volgende keer.

58. Wat ze over het uitzicht zeggen dat klopt, werkelijk beeldschoon! Maar het eten is een absolute aanfluiting. Bleke lekkerbek die naar van alles ruikt behalve naar lekkerbek, droge mosselen, waterige soep. Ontzettend jammer, wat een teleurstelling.

Helaas was meneer denk ik in een slechte bui want vriendelijk was hij niet. Bij mevrouw kon er wel een lachje vanaf en zij was ook behulpzaam.

2,3
  59. Tonnie, Harmke, Angela

We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij jullie!

Mijn vader was jarig afgelopen vrijdag en daarom kreeg hij een vuurwerk fontein in zijn ijs, het zag er heel leuk uit.

We komen zeker nog eens terug.

Groetjes van Tonnie, Harmke en Angela, en tot ziens.

60. Wat een leuk restaurant is dit! Een paar weken geleden voor het eerst hier gegeten. Dit is zo goed bevallen dat we nu nog een keer met moeder en tante gegaan zijn. De unieke prachtige lokatie met geweldig uitzicht over de schelde, (h)eerlijk eten en bijzonder attente bediening nodigen uit voor meer bezoekjes! Dat zullen we zeker ook doen. Nu wachten op het mooie weer, want een (dak)terrasje pikken zien we ook wel zitten hier.

61. johan schuil

We hebben zaterdag avond heerlijk gegeten.

Met aansluitend een verjaardag.

Alles was heel goed verzorgd en zijn niets te kort gekomen.

De bediening was perfect.

Bedankt voor de goede service.

Johan en Annie.

62. Na een sombere regenachtige dag eindigde deze met een home made, eerst door de ogen van eigenaar Dolf later door onze smaakpapillen goedgekeurde, maaltijd in een restaurant waar we van de ene verbazing in de andere vielen. Vissen aan het plafond, zelfgemaakte foto's op een scherm. Jammer dat het vlug donker was en slecht weer waardoor het dakterras geen optie was. Dat laten we voor de volgende keer open....

Want dat we terugkomen is zeker want we hebben heerlijk gegeten.

63. 1e kerst heerlijk gegeten bij 't Puntje. Het was fantastisch.

Een heerlijke garnalen/krabcocktail, broccolisoep met zalm, pangasiusfilet met zalm, hertenbiefstuk en een Grand dessert.

En door het fantastisch uitzicht zagen we de welverdiende sterren reeds aan de hemel staan.

Petje af voor de kokkin Natasja en de goeie bediening.

64. Henk en Ied Assink

Iedere keer weer genieten we van het heerlijke eten en het schitterende uitzicht.

De bediening door Natasja en Dolf en hun personeel is zeer hartelijk. Zelfs een gezellige high-tea werd zeer goed verzorgd.

65. Ik vierde mijn verjaardag (met 50 gasten) in dit restaurant.

'n Belevenis!

Mooie ambiance. (alleen het uitzicht al!)

Prima verzorgd door Dolf en Natasja en hun mensen.

Uitstekend buffet en keurige bediening.

Goed evenwicht tussen prijs en kwaliteit.

'n Aanrader!

66. Een super gezellige tent waar je lekker kunt eten en genieten van het uitzicht. Na het uitwaaien langs het water.

Geweldig.

Hier komen we zeker weer terug, als we weer in Zeeland zijn.

Xx Sjan.

67. Sandra heldens

Als je dus écht indruk wil maken op je gasten van buiten de provincie, dan moet je ze absoluut meenemen naar "Het Puntje"waat Natasja en Dolf je ontvangen in een ongedwongen ambiance met goed eten en een absoluut onovertroffen uitzicht!

68. Bij Dolf en Natasja eten is echt een groot feest en het is er heel gezellig.

69. Heerllijk eten, no nonsense, prachtig uitzicht.

70. Zondag wezen eten bij de Punt, het eten en sfeer was erg gezellig.

Het was er erg druk, moesten wat langer wachten maar dat werd goed gemaakt door het erg goede eten. We komen zeker terug.

71. job poppe