1196048205 92
1202760436 93
1209472668 92
1290019446 88
1477961929 85

1. Prima gegeten, aardige en vlotte bediening. Voor ons een plek waar we regelmatig naartoe gaan omdat de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend is.

2. Mijn falafel was wel aardig. Salade die erbij zat prima. Maar 1 man in de bediening was stug, vermeed alle oogcontact, was niet vriendelijk. Als je zo doet, zit je in het verkeerde vak(horeca). Ik vond het heel vervelend. Je brengt daar wel je geld naar toe, dan verdien je het niet om genegeerd te worden.

3. We zijn met ze vieren uit eten geweest. Het eten was heerlijk. De bediening was zeer goed, alleen de eigenaar in de bediening was op het einde wat chagereinig.
    Verder was het allemaal goed en kwa prijs valt het best mee.

4. Wessel Matser

Zeer lekker gegeten, sfeervol en goede/aardige bediening. Een aanrader voor iedereen die van Turks eten houdt.

5. Fijne plek, goede sfeer. Het eten is lekker, maar wel erg grote porties, zodat lang niet alles op ging. We vroegen om een 'doggy bag' en dat was geen probleem. Als je iets wil drinken, moet je er zelf om vragen, het zou fijn zijn als de bediening vaker zou vragen of je nog iets drinken wilt. Fijn restaurant, waar ik zeker nog eens terug kom.

6. Ondanks dat wij gereserveerd hadden moesten we een half uur wachten aan een ander tafeltje en kregen we uiteindelijk niet het tafeltje wat wij aangeven hadden dat vond ik wel jammer. Het eten was zoals wij gewent zijn lekker en de sfeer erg gezellig lekker druk en klein.

7. Ster van Kooten

Heerlijk eten, veel keuze, grote porties, prima alerte bediening.

8. Ricardo Wetser

Royale porties, vriendelijk personeel, goede prijs - kwaliteit verhouding. Fijne ambiance en entourage, gemoedelijke sfeer, de meiden in de bediening zeer attent. Vooraf brood met knoflooksaus gratis, achteraf een drankje van de zaak gratis, aardige eigenaar en zeker voor herhaling vatbaar.

9. Lekker gegeten, genoeg keuze op de kaart voor zowel mezelf (vegetariër) als mijn vriendinnen (alles-eters) Vriendelijke personeel, je wordt snel geholpen, het broodje vooraf is heerlijk, grote porties! Heel positief :)

10. Het was heerlijk ! Ik was er voor de eerste en zeker niet voor de laatste keer! Maar helaas was onze tafel naast de keuken en dus was de zitplaats een beetje onrustig.

11. corry67

Met klein internationaal team gegeten. Was super. De Turkse tapas waren geweldig en de hoofdgerechten overigens ook. En dat voor een prijs waarvan je denkt dat moeten we vaker doen.

12. Saskia Holdijk

voldoende en goed eten, hier komen we weer terug.

13. Bas Oudewortel

Zoals altijd de afgelopen jaren weer helemaal goed. Ook op een donderdag avond aan het eind van de maand nog steeds topdrukte. Reserveren is handig. Allereerst krijg je warm knapperig Turks brood geserveerd met een roomkaassmeersel en natuurlijk de Turkse knoflookdip en olijven. Lekker om te starten. De Jogurtlu Kebab is een grote aanrader. Je krijgt zeer veel waar voor je geld en het is allemaal erg lekker. Geen overdadige kruiden maar precies goed. Lekker met groenten van de gril. De baklava is gemaakt met een nootjesmix, ook een aanrader als toetje. Als je voldaan vraagt om de rekening wees dan niet verbaasd als de eigenaar nog een kopje koffie of thee van het huis aanbied :) Toprestaurant met goede prijzen en verse producten, een echte aanrader om een stukje voor om te rijden.

14. Heerlijk gegeten. Personeel jong en soms wat onervaren, maar de baas heeft er goed zicht op. We kregen een drankje van de zaak na de tijd. Omdat er grotere gezelschappen kunnen eten (wat goed is) gaat dat misschien ten koste van de sfeer. Kortom: wel een aanrader.

15. Lekker gegeten! Vleesschotel was te veel en werd voor ons ingepakt! We kregen vers brood het was heerlijk en voor een goeie prijs

16. Gastvrij en gemoedelijke sfeer. Lekker, goed op smaak gebracht eten en ruime porties.

17. Eten was meer dan genoeg, maar mijn vis was nogal flauw.

18. Geweldig in alle opzichten. Wij waren meer dan tevreden. Een tien op alle fronten! Wij zullen daar donderdag weer zijn met 6 personen.

19. Eveline Boermans

Prima eten en vriendelijke service bij een lage prijs.

20. Erg lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel is allemaal heel erg vriendelijk en gastvrij, complimenten!

21. Heerlijk eten tegen een redelijke prijs.
    Gezellig restaurant en een goede bediening.

22. Heb er mijn verjaardag gevierd met 10 vrouwen. Wist van voorheen dat 't gezellig en zeer lekker is daar. Heerlijk genoten. Dank jullie voor de fijne avond.

23. bernadette

Een heerlijk verwen-avondje. Attent (kosteloos) voorafje.
    Erg vriendelijke bediening.
    Prijs helemaal waard!

24. Het eten was voortreffelijk en ruim voldoende. We vierden daar de 50 tigste verjaardag en hij werd getrakteerd op een super lekker toetje. Komen er zeker nog een keer terug!

25. Twan van Ditshuizen

Het eten was heel erg goed. De sfeer is er gezellig en het personeel erg vriendelijk. Mijn moeder was 80 jaar geworden en kreeg van De Blauwe Hoek een heerlijk dessert met alles erop en eraan.

26. Heerlijk eten, zo echt Turks. Warme sfeer en fijne bediening. Een topper!

27. Het was even een tijd geleden dat we bij de Blauwe Hoek waren geweest; terwijl het toch één van mijn meest bezochte restaurants ooit is. Bij mijn laatste recensie was ik wat kritischer op o.a. de service en wat troosteloos slaatje als bijgerecht, máár... sjee! Blauwe Hoek is 'back on track'. Vanavond serieus weer zéér goed (en teveel) gegeten. Wat precies? Eén voorgerecht (een bladerdeeg spinazie/fetakaas gerecht), als hoofdgerecht had mijn partner lamskotelletjes en ik Adana Kebab (lamsgehakt). Supervers brood vooraf (altijd erg lekker), en de nodige bijgerechten: verse aardappeltjes, bulgur, sausjes, etc. Paar drankjes erbij, en dat allemaal voor slechts 52 euro. We konden niets maar dan ook niets bedenken wat niet goed was, dus lieve mensen: met zijn allen naar De Blauwe Hoek in Arnhem; zonder twijfel het beste Turkse restaurant in Arnhem, of misschien wel: dat ik ooit bezocht.

28. Vriendelijk personeel, eten was goed en lekker, de sfeer goed. We gaan er zeker nog een keer heen!

29. Heerlijk brood met dip van het huis vooraf. Veel keus zonder vlees, dat is voor mij als vegetariër heel fijn. Mijn vriend maakte dat weer goed door een grote mix grill.
    Grote porties dus heel veel over, maar we mochten het zo mee naar huis nemen in een goed verpakte maaltijd bak.
    Super bediening! We hebben een heerlijke avond gehad.

30. Jaap en Ingrid van Duuren

Ondanks dat het erg druk was een prima en snelle bediening. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

31. Gezellig, lekker en veel... Vriendelijke service! Voor herhaling vatbaar.

32. Prima eten, bediening is niet erg spraakzaam of oplettend. Maar de ambiance en maaltijd waren goed.

33. Al vele vele jaren één van mijn vaste adressen in Arnhem. Erg lekker eten en de eigenaar is een vriendelijke en ervaren gastheer: ongedwongen. Ik zag in andere recente recensies wat commentaar op de service: ik herken nu helaas wel een klein beetje wat men bedoeld. Er is een jongen in de bediening die wat ongeinteresseerd overkwam in het begin en zelfs een keer geeuwend kwam uitserveren. Verder was de kwaliteit zoals altijd erg goed van ons eten. Één ding: de groene salade is wel erg basic geworden: had later spijt dat ik dat niet even had aangegeven. De salade mist wat kleur en smaak: doe er iets tomaat, komkommer en feta in, en het hele gerecht oogt dan beter.

34. Prima eten, prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Een aanrader.

35. h muller

We waren afgelopen zondag hier, erg druk maar wel gezellig. Compliment naar de koks om voor zo veel mensen te koken in vaak kleine ruimte en op tijd, alleen de wijn had iets sneller gemogen daar verdien je ook mee. We gaan zeker nog vaker hier eten. We komen hier al vaker ga zo door.
    Gr Ruud

36. Ik was best wel teleurgesteld toen ik de kaart voor me kreeg, de prijzen vond ik redelijk hoog voor normale Nederlandse gerechten. Vond er niet veel Turks aan. Ik kom hier niet meer terug en zal dit restaurant ook niet aanraden. Best wel jammer want mijn verwachtingen waren best wel hoog.

38. Zoals altijd was het weer een gezellige avond. Het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling en het personeel is vriendelijk en doet in alle rust zijn werk. Het eten was weer feestje, heerlijke vleesschotel waardoor je de mediterrane smaken weer steeds opnieuw beleeft.

39. Met vriendinnen erg gezellig gezeten en lekker gegeten. Het gereserveerde tafeltje was nog niet vrij, we konden op kosten van De Blauwe Hoek aan de overkant in een gelegenheid iets drinken. Erg vriendelijk. Top locatie.

40. Dit is een tent die een goede naam heeft in Arnhem. Afgelopen keer maakten ze de naam ook weer goed waar. Het eten smaakte goed en het eten lag op allemaal mooi modern servies.

De service was prima. Het brood vooraf was ook zeer smakelijk.

Enige fout was om hier een cappuccino te bestellen. Die was niet lekker en het was eerder een koffie verkeerd (in ieder geval verkeerd)

41. T. Driever

We hebben met vrienden heerlijk gegeten; prima bediening en een goede sfeer!!!! Voor herhaling vatbaar.

42. Jurriën van Rheede

Heerlijk gegeten, prima service. We moesten een tijdje wachten voor we aan onze gereserveerde tafel konden gaan zitten maar dat werd goedgemaakt door in een cafe aan de overkant een drankje te drinken op kosten van de Blauwe Hoek.

43. Heerlijk eten, goede service en gezelligheid.

44. De relatie prijs/kwaliteit is een van de beste in Arnhem. De bediening is heel erg vriendelijk. Kort gezegd, een van mijn favoriete restaurants in Arnhem.

45. Heerlijk gegeten. Smaakvol, zeer royale porties. Bediening was vriendelijk. Enige minpuntje: Na het serveren van het eten kwam er niemand in de buurt om te kijken of alles in orde was of om een extra bestelling voor drinken op te nemen.

46. Joke Pauwelsen

Leuk restaurant, prima eten en bediening!

47. kees

48. Ron Broere

Met z'n viertjes gegeten, was helemaal prima. Ik had echt het gevoel al op vakantie te zijn! Heerlijke gerechtjes, aardige bediening. Meer was en is niet nodig!

49. RN 10 punten

We hebben hier heerlijk gegeten. Wij hadden iets te vieren en kregen een mooi opgemaakt bord met heerlijk ijs, vers fruit, baklava en slagroom met aangestoken kaarsjes erbij. En dat ' on the house'. Het eten is heerlijk, grote porties en de service is goed. We hebben een fijne avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

50. RN

51. Els Vrancken

We hebben heerlijk gegeten met 5 mensen, goede kwaliteit, smaakvol opgediend op mooi servies en vriendelijke, gemoedelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een plek om vaker heen te gaan.

52. Dorien Bootsma

Gisteravond weer bij De Blauwe Hoek geweest. Prima gegeten, lamsvlees. De porties zijn voor ons behoorlijk groot. Daarom geen voor- of nagerecht besteld. Misschien een idee om de hoeveelheid vlees iets te minderen? Aardige bediening. Wij vinden het altijd gezellig om dit restaurant te bezoeken. Een aanrader.

53. Prima restaurant. Vlotte bediening, humor, netjes, schoon. Maaltijd degelijke en lekker.

54. Ruime kaart met veel lekkere gerechten, niet duur, en veel eten op je bord. Mooi opgemaakte gerechten, ook voor vegetariers lekkere maaltijd. Erg goede kok. Redelijk druk bezocht restaurant, dus reserveren als je met een groot gezelschap komt. Klein minpuntje; menukaarten en bestek kunnen wat schoner. Personeel doet erg zijn best. Voor mij een van de beste Turkse restaurants in Arnhem.

55. Donderdag met zijn 6en gegeten, was heel goed. Alles is vers; vlees, vis, groente, warm brood en saus. Service was attent en snel. Beste restaurant.

56. Een aantal jaar terug kwam ik hier weleens om een hapje te eten. Zojuist weer eens naar binnen gestapt met een gezelschap van vier. Het viel tegen. De bediening liet erg lang op zich wachten. Duidelijke onderbezetting in personeel. Snel werd op onpersoonlijke wijze een appetizer op tafel gegooid en duurde het wederom erg lang voor we tot bestelling van het hoofdgerecht over konden gaan. Het bestelde drankje werd helemaal vergeten en een van mijn tafelgenoten kreeg een verkeerde bestelling aangereikt. De bediening kon terug naar de keuken. Het hoofdgerecht was verre van bijzonder, weinig smaak en afwisseling. De (bier)glazen waren verre van schoon waarop ik besloot om uit de fles te drinken. Ben snel weer opgestapt. Helaas.

57. Het eten is echt lekker en helemaal niet duur. Wat betreft de verhouding prijs/kwaliteit is dit restaurant een van de besten. Wij zijn alleen dit jaar al 4 keer geweest. Alleen waren de obers een beetje druk en daarom moesten wij wat wachten tot wij konden bestellen. In het algemeen, heel erg goed.

58. Gonnie en wielly

Net als ruim dertig jaar geleden toen we hier voor het eerst uit gingen eten, was het ook nu weer, erg goed en veel. Zeker als je het drie gangen menu besteld. Voor ons is denk ik het hoofdmenu met een toetje al voldoende. Wellicht eten we te snel? 16-03-2014
    Gonnie en Wielly

59. We kwamen zeer regelmatig in de Blauwe Hoek, en hebben dat gisteren weer eens gedaan. Het eten blijft fantastisch, vers en met liefde gemaakt. Voor mij is dit al jaren één van de fijnste restaurants van Arnhem. Uiteraard waar gewerkt wordt, worden wel eens kleine foutjes gemaakt, zoals dat we gisteren wat langer op de rekening moeten wachten, maar dat is maar één klein elementje op een verder volmaakte avond.

60. Marian roodsaz

Het was een uitstekend restaurant met lekker eten en een hele goede sfeer.

61. van Doornik

Ruim opgezette tafeltjes, zodat je altijd privé zit zonder de sfeer kwijt te raken.
    No nonsense ingericht, haast sober, maar toch de warmte vasthoudend en haast opgaand in de stijl van de wijk waarin dit restaurant ligt.
    En dan moet je nog bestellen.. Mooie hoeveelheid, goed opgemaakt, lekker eten.
    Turks eten zoals ik het gehoopt had, zonder de folkloristische toeters en bellen.

62. Wandelend tussen de authentieke straten van hartje Arnhem vind je restaurant de blauwe hoek. Gevestigd in een buurt met mooie authentieke panden waar je zo zou willen intrekken. Binnen in het restaurant is de aankleding en sfeer een mix van verliefd en gezellig thee leuten. De bediening is prima. Geen overload met de vraag of alles naar wens is. Dus lekker ongestoord van het eten genieten. Wij hadden een schaal met superveel specialiteiten van de chef. Het was een mix van köfte, koteletten, lamsspies, biefstuk en kipfilet. Het was een tikkeltje te veel onder gekruid kipfilet, maar al het ander vlees was erg goed bereid. Alles geserveerd met een heerlijke turkse salade met fetta, bulgur en gebakken aardappelen. Al met al heerlijk gegeten. Enig minpuntje is dat de smaak van de kipfilet, köfte en de pot turkse thee afgestemd zijn op de nederlandse smaak. De kruiding/smaak hadden hier echt wat Turkser mogen zijn. Prijs technisch prima in orde. Heb je zin in een avondje gezellig Turks eten dan ben je hier op het juiste adres.

63. Lekker gegeten, gezellige sfeer. Meerdere keren gegeten. Aardige bediening, maar je moet zélf steeds aandacht trekken als je iets wilt. Het beloofde water is, ook na 3x vragen, nooit gekomen. Dit lijkt geen onwil maar wellicht is er iets te weinig overzicht. Van tevoren reserveren!

64. Madeleine Corbey

We hebben heerlijk gegeten. Wel jammer, zonde dat de vleesschotel voor 2 personen, wel voor 3 is. Er ging erg veel weg. Jammer. Misschien is het goed mede te delen, dat als je een voorafje besteld, je de maaltijd ook met 3 kunt doen. Scheelt geld, maar vooral eten. Het vlees van de schotel was overigens heerlijk. De gamba's vond ik wat minder van smaak.

65. Zeer slecht. Gereserveerd om 20.00 uur. Verzoek om 10 minuten aan de overkant te wachten in een café. Afgesproken was dat we gehaald zouden worden. Om 21.00 uur was er nog steeds niemand. Toen toch maar richting de Blauwe Hoek gegaan en ja hoor ze waren ons en nog een aantal andere mensen gewoon vergeten. Nog geen excuus, helemaal niets.

66. Heel leuk en lekker en supersnelle bediening. Heerlijk huiskamer gehalte, niet zo'n koud, kil Jan de Bouvrie gedoe. Prijs/kwaliteit verhouding ook prima.

67. Voor de zoveelste keer hebben we hier heerlijk gegeten. Lekker warm brood vooraf. Ruime hoeveelheid hoofdgerecht met bijlagen. Goed klaargemaakt. De bediening is uitstekend, gastvrij. Hier komen we weer terug.

68. G ter Voert

Heerlijk gegeten in een mooie en gezellige ambiance, mijn gasten waren onder de indruk van de huiskamersfeer en tegelijk toch voldoende privacy voor elke tafel. De bediening is niet opdringerig en vriendelijk. Kortom een geslaagde avond.

69. Leuk restaurant, gastvrije mensen en lekker eten voor nette prijs. Het was druk maar als je de bediening wenkt zien ze het meteen.

70. Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening en gezellige sfeer!!

71. Marcel Bulten

72. W.van Veen

Gezellig, rustiek, heerlijk gegeten.

73. Zondagavond en flink druk. Heerlijk en meer dan voldoende gegeten, maar voordat het zover was wachtten we bijna een uur... dat vonden we wel erg lang.

74. Sfeervol gezellig restaurant. Aardige bediening en heerlijk eten. Zorg dat je lekkere honger hebt want je komt niets tekort. Gelegen in een gezellige buurt. Kortom een aanrader.

75. Heerlijk gegeten. Jammer alleen dat er op de tafel geen olie en azijn stonden, noch peper en zout, om de sla een beetje smaak te geven. Die was erg puur.

76. Aart 11 punten

Goed restaurant met een uitstekende 'prijs kwaliteit verhouding'. Prima bediening en een leuke sfeer. Een aanrader dus.

77. Met een groep van 10 personen gegeten. Het eten was erg lekker en een goede bediening. Een deel van deze groep was hier al vaker geweest.

78. de Vos Burchart

Fijne vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen zeker terug!

79. Rob van Halteren

Meerdere malen daar gegeten, tot nu toe erg goed. Vriendelijke bediening, eten goed en grote porties. Na afloop gratis drankje. Kom graag weer.

80. Lekker gegeten, sfeervol, 1x dagmenu, 1x a la carte. Hoeveelheid was ruim voldoende van beide.
    Verse producten.
    De zeetong had mijn man liever niet in een krokant jasje gehad. Hij smaakte echter wel.

81. gerdie campschroer

Heerlijk gegeten, bediening is erg vriendelijk.

82. Anna 12 punten

Het was flink druk, dus iets langer wachten op drankjes maar kwaliteit weer erg goed. Prijzen zijn volgens mij iets verhoogd, maar prijs/ kwaliteit verhouding blijft prima !

83. Heerlijk gegeten voor een lekker prijsje. Bediening was vriendelijk en de entourage ook prima. Aanrader.

84. frank & eline

Verbaasd hoe het was!
    Bij het reserveren werd er binnen 3 sec opgenomen, toen we binnen kwamen werden direct de jassen aangenomen. Het personeel liep veelvuldig rond en hield nauwlettend in de gaten of ze ons nog ergens mee van dienst konden zijn.

We hadden beiden het 3 gangen menu genomen van 23,50.

Het voorgerecht was al groot,
    Het hoofdgerecht was nog veel groter, nog maar te zwijgen over het nagerecht.

De hoeveelheid eten stond niet in verhouding tot wat we betaalden, echt enorm veel! :-D

Al met al: geweldig!

85. Tijd geleden op 'n vrijdag avond bij de Blauwe Hoek gegeten. Het was erg druk en we kregen een plaatsje krap ergens in een hoek. Bediening was vriendelijk totdat mijn partner een klein stukje Ossenhaas liet liggen. Zij zat echt vol en de ober dwong haar onderhand om het op te eten. Toen de eigenaar daar lucht van kreeg kregen wij een welgemeende excuses en een nagerecht van het huis. Het eten was lekker al vonden wij het jammer dat we na 5 minuten al een keuze voor zowel voor- en hoofdgerecht moesten maken.

Het was goed te betalen uiteindelijk maar niet iets wat je als student zijnde te vaak moet doen.

86. Ik kom hier al vele jaren; en heb nog nooit een negatieve ervaring opgedaan. De service is top, en het eten is nog beter dan top. Altijd erg vers, de smaken zijn fantastisch en de prijs is ook nog marktconform. Nu het restaurant verbouwd is, is er nog meer ambiance en ruimte.

Voor iedereen die écht goed wil eten, is de Blauwe Hoek een aanrader. Misschien wel één van de beste restaurants van Arnhem. En omstreken.

87. Sinds de verbouwing is het veel ruimer. Lekker eten, veel keuzes en aardige bediening, leuke sfeer. Voor mij dus meer blauwe hoek

88. Sinds verbouwing veel ruimer! Leuk gezellig ding in een gezellige wijk! Lekker eten ook niet te vergeten!

89. Dit is het beste Turkse restaurant in Arnhem. Genoeg keus, lekker eten en een goede prijs.

90. Hans en Soraya

Bij binnenkomst zag het er erg vol uit. Veel tafeltjes en nauwelijks loopruimte. We hadden een reservering voor 19 uur gemaakt, en werden geplaatst aan een tafel in het gedeelte dat op dat moment verbouwd werd. Er werd op dat moment zelfs nog gewerkt. Een groep van 6 personen voor ons was in datzelfde gedeelte geplaatst, aan dezelfde tafel die wij toegewezen kregen nadat zij uit boosheid vertrokken waren (???). Wij gaven aan daar geen genoegen mee te nemen, we hadden immers ruim op tijd gereserveerd en er was niks aangekondigd over een verbouwing. Het excuus van de eigenaar was: 'weinig plek vanwege verbouwing'. Na een half uur wachten was er een tafel voor ons vrijgemaakt, na wat geschuif van andere mensen naar andere tafels. We vroegen om een tegemoetkoming in de prijs, maar het commentaar was: "u hebt nu toch een tafel? Ik ga niet in discussie".

Geen Blauwe Hoek voor ons meer! We hebben vervolgens aan de overkant wel gezellig en lekker gegeten.

91. Van Fleer

Heb er vorig week gegeten. Het eten was redelijk. Jammer genoeg was het hoofdgerecht koud. We riepen de eigenaar erbij en die zij het volgende: ja, ok.

Voor mij geen Blauwe Hoek meer!!

92. In dit restaurant is het altijd druk maar wel gezellig.
    Je moet wel vooraf reserveren, het eten bestaat uit heerlijke Turkse gerechten: goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Restaurant blauwe hoek is gespecialiseert in de overheerlijke Turkse gerechten voor iedereen zit er wel iets lekkers bij.

De Blauwe hoek is voor mij het beste Turkse restaurant in Arnhem.

Ik kom hier geregeld eten. :)

93. Het is altijd een drukke zaak. Iedere keer dat ik daar weer ben geniet ik. Ik moet vooral mijn complimenten geven aan de obers. Wat me altijd opvalt, is dat die jongens daar moeiteloos die drukte aankunnen in tegenstelling tot andere obers van andere zaken. Heel opmerkelijk dus. Het eten is zo goed en je betaald niet veel, terwijl je grote porties krijgt. Ik raad je aan om vooraf te reserveren en precies op tijd te komen. Ik heb wel eens mee gemaakt dat ik had gereserveerd maar net 5 minuten te laat binnen kwam en dat mijn tafel al bezet was door iemand anders, en toen kreeg ik te horen van de ober (eigenaar) "Ja, is drukke zaak" en toen werden we direct naar het cafe gebracht. Al met al is het een top restaurant, jammer dat het iets te klein is.

94. Sonya Ablay

1 punt
  95. Hoewel het eten redelijk was, ga ik er niet meer eten. De bediening was ronduit onvriendelijk. Er werd ons niet eens smakelijk eten gewenst, niet gevraagd of we nog iets anders wensten, we werden bijna de deur uit gekeken. Heb me bijzonder ongemakkelijk gevoeld.

96. Wij zijn regelmatige bezoekers, en ervaren het altijd weer als een feestje om hier zo lekker te kunnen eten.
    Ja, het is altijd druk en bomvol, maar wij ervaren dat niet als storend - hoort gewoon bij het sfeertje !
    Eten is van sublieme kwaliteit, en personeel is altijd even vriendelijk !

97. Je moet wel vooraf reserveren, het is altijd erg druk, heerlijke Turkse gerechten, verse ingredienten en gerechten worden op authentieke wijze bereid: goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Restaurant blauwe hoek is gespecialiseert in de overheerlijke Turkse gerechten.

Blauwe hoek is het beste Turkse restaurant in Arnhem en omgeving.

Een echte aanrader!

98. Prima restaurant!

Hele leuke restaurant.

Heerlijke eten, mooi sfeer, vrolijke bediening.

Een echte aanrader.

99. Heerlijk gegeten en erg gezellig gezeten.

Erg druk, maar wel knus.

Een echte aanrader.

100. Erg lekker gegeten, goede, vrolijke bediening!

Zelfs nog een drankje van het huis gehad!

Volgende pagina