Kwalitaria Ommen in Ommen

Kom en laat je verrassen bij Kwalitaria. Proef maar!

Genoeg parkeerplaatsen Voor en achter Kwalitaria Ommen

• OV

De lijnbus stopt achter ons

Kwalitaria Ommen laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 11:30 - 20:00

Omschrijving

Bij Kwalitaria gaan we voor de lekkerste smaak. Elke dag bereiden we verrassende, betaalbare en bijzonder lekkere producten voor onze gasten. Bij Kwalitaria kan je genieten van een verantwoord assortiment met kwaliteitsproducten van Hollandse bodem.

Wat dacht je van heerlijke verse friet, lekker krokant en extra dik gesneden zodat je de lekkere smaak van de aardappel proeft. Onze Kwalitaria kroket is gepaneerd met Panko, een heerlijk Japans broodkruim, en onze Kwalitaria burger is van puur Hollands rundvlees op een ambachtelijke biologische bol met een vleugje honing.

Elk seizoen heeft zo haar eigen smaak en daarom heeft Kwalitaria haar eigen seizoensspecialiteiten in het assortiment.

• Biologisch

1502195587 93
1522023870 92
1531938012 92
1616208217 89

1. Supergezellige eetgelegenheid en echt waar voor je geld. Boerenkipschnitzel is een echte aanrader… ook voor grote eters zoals ik. Als je het niet op kan, pakken ze het voor je in.

2. Marianne Samsen

Zaterdag een heerlijk patatje gegeten in deze gezellige ambiance.
    Wat een bijzonder aardig personeel, zelfs nog een gratis kopje thee en koffie ontvangen.
    Wij komen zeker terug.

3. Chris

4. Voor 2 personen grote patat en 4 snacks besteld en betaald
    Krijg je 2 kleine bakjes ipv grote met allemaal harde stukjes die al eerder in t vet hadden gelegen de 4 snacks waren ze vergeten
    Op de tafels en de vloer was t erg smerig
    Jammer veel betaald en niet veel soeps gekregen
    Echt GEEN!!! kwalitaria bah
    Ik kom er niet weer

5. Wat een dramatent! Werkelijk niets klopt van de bestellingen. Iedere keer als je eten haalt klopt de bestelling die je meekrijgt niet. Milkshake bekers zonder passende deksel zodat je onderweg een prutbende in de auto hebt. Gegarandeerd huilende kinderen door ontbrekende saus of snacks! Telefonisch niet bereikbaar. Onverschillig personeel en eigenaresse.

6. Mooie zaak, mooi ingericht

Verkeerde bestelling opgenomen, collega wilde in de verdediging, degene die ons hielp, bleef netjes.
    Harde taaie kipburger en hamburger. Geen saus bij de patat, geen bestek en geen servetjes bij het menu. De patat was lekker

Kan veel in verbeterd worden.

3,5
  7. Eten is lekker maar het meisje die achter de kassa staat is mega arrogant en onvriendelijk…
    Erg jammer.

8. Leuk dat de eigenaar er zelf weer was, de patat smaakte weer goed!

9. We wilden eind van de middag een broodje bestellen die groots afgebeeld staan binnen. "Kan niet is lunch". Mag ik dan een slaatje? "Daarvoor moet je bij de jumbo zijn". Oke, dan gaan we!

10. Vandaag gezellig van het mooie weer genoten in ommen en daar hoort natuurlijk een lekker hapje eten bij, we kwamen bij het kwalitaria uit en werden super geholpen door gezellig en vriendelijk personeel dat er ondanks de drukte iets gezelligs van maakte! We hebben genoten van ons eten! De lente specials waren heerlijk! Ik vond die met die spareribs erg lekker, smaakte zeker naar meer!!
    Mag ook wel eens gezegd worden!! Het zijn ook meestal de zuurpruimen die een recensie schrijven en de gene die genoten hebben, hebben niets te klagen!

Tot gauw!! En bedankt!

11. Nooooooit meer!! 2 kindermenu's met koude patat en kipnuggets, tomaten (zonder keuze). Portie spareribs krijg je dus een grote bak patat met letterlijk 3 stukjes spareribs met amper vlees eraan, foto als bewijs!! Natuurlijk gebeld. Vrouw aan de telefoon oh dat is van onze oude website, ja wij horen het vaker maar die spareribs hebben wij niet meer. Als zij dat nou gelijk aan de telefoon verteld. Volgende x krijgt u dan een beetje korting. Pardon? Er komt zo zeker geen volgende keer. Wij sluiten om 8 uur dus helaas niks mogelijk.
    Absoluut geen aanrader!! Komen jaren in Ommen en altijd positief, maar dit nog nooit meegemaakt!!!

12. Eten meenomen dus ik kan daar niet over oordelen maar met het eten was goed veel mis, ten eerste een frikandel besteld en nooit gekregen ten tweede geen saus op een broodje ten derde WEL saus op een broodje waar we aangegeven hadden ZONDER saus en een verkeerde burger. Daar gaat €30! Niet bestellen dus.

2,2
  13. Laurens

Erg goed eten, goeie burgers en goed geholpen door de medewerkers daar wat erg vriendelijk over kwam. Kan me dan ook niet vinden in sommige andere recensies maar ieder een eigen smaak en mening. Wij hebben in ieder geval wel heerlijk gegeten met het gezin. Jullie zien ons in ieder geval wel weer terug!

14. D. Mensink

Vandaag vrijdag 12 juni 2020 gesnackt bij Kwalitaria Ommen.

Frikandel speciaal zonder inkeping en de saus en uien onder en naast de frikandel. Verhouding mayo-curry niet goed. Een fijne bamischijf met curry gegeten. En toen de patat. Zeer slechte kwaliteit. De ene helft poreus en volgezogen met vet en de andere helft kruimels. De paar goede stukken er maar uitgegeten en de rest teruggebracht. Een mannelijke balimedewerker durfde nog te vragen wat er mis was met deze patat. Toen even boos geworden waarop een vrouwelijke medewerkster het gesprek over nam. De patat bekeek en stelde dat hier duidelijk iets mis was gegaan en of ik een andere
    porti wilde. Hiervoor bedankt en geld terug geëist en gekregen.
    We zijn nog een tijdje in Ommen op vakantie maar hier komen we nooit weer!!

15. Zowel in Ommen zelf, als op camping Besthmenerberg klantvriendelijk geholpen bij Kwalitaria door leuk personeel. Het eten wat ik besteld had was super lekker en kom zeker graag weer terug. Op de camping was het op dat moment behoorlijk druk dus ik mocht even wachten, logisch want iedereen wil even goed en vriendelijk geholpen worden, maar het smaakte er zeker niet minder om en sluit graag de volgende keer zo weer achter in de rij 🤗

16. Rtr 103 punten

Bij aankomst in het park slechts de helft van de betaalde bestelling aanwezig alleen ingesproken nummer kunnen bellen jammer.
    Niets weer gehoord uien berehap waren verbrand 4 friet besteld 2 geleverd 1 saus te weinig.

17. Ik heb telefonisch besteld en ik kon het eten na een kwartier ophalen (dit is best redelijk, gezien het zondag was met erg mooi weer).

Helaas was de milkshake volledig uitverkocht (zo werdt gezegt aan de telefoon) maar ook dit was begrijpelijk gezien het mooie weer. Bij het afhalen schepte het wel mijn volle verbazing dat er vollop milkshakes geserveerd werden op het terras (bij binnenkomst werden deze net "ingetapt").

De snacks waren goed, helaas waren zowel de normale frieten als de raspatat niet gaar en nog erg bleek en taai.

Voor mij geen aanrader en zeker niet voor herhaling vatbaar.

2,8
  18. Jeanette

Wat een leuke kwalitaria, met leuk personeel, heerlijk eten.
    Wat je ook kiest, alles is lekker!!
    Het pand wordt in september grondig verbouwt, ga zeker weer kijken hoe het geworden is!!

19. Emma

20. Er was een lange wachttijd dit is eigenlijk wel gewoonlijk bij deze Kwalitaria omdat het hier in de weekenden heel erg druk is, wij wilden hier eigenlijk niet op wachten maar kregen te horen van dochter dat haar moeder in het bergpaviljoen aan het werk was dit vertelde ze tegen een andere klant wij als ommenaren toch wel heel benieuwd en dat was zeer geslaagd in een andere sfeer eten voor de zelfde prijs wat hebben wij het gezellig gehad dank jullie wel!

21. Familie hoek

De overheerlijke eigen gemaakte kroketten en de softijsjes waren heel lekker😜

22. Was goed voor mekaar bij jullie! Niks op aan te merken!

23. Het Eten is goed en vers en het smaakt goed

24. Afgelopen week weer top eten gehad via deze Kwalitaria! Henri wat was dat een heerlijke eierbal!
    Echt lekker eten en altijd goed warm en bezorgd door, volgens mij, de beste en meest vriendelijke bezorger van Ommen! Top!
    Misschien een minpuntje, de bitterballen zijn niet meer zo ze waren, maar dat is persoonlijk.

25. T Kamps

Ondanks de drukte en hitte supervriendelijk geholpen.

26. M Sijne

Het eten is er heerlijk en goed bereid.

27. Anoniem

Super service! Kindjes werden verwend met ijsjes!
    Ontspannen eten voor papa en mama. Heel lief team (enorm kindvriendelijk) en lekker gegeten. Zelfs een speelkeukentje voor de kleintjes. Komen zeker nog een keer terug tijdens ons verblijf in Ommen.

28. J.Abrahams

Team Kwalitaria Ommen
    Graag voldoe ik aan het verzoek een recensie achter te laten.
    Wij hebben met kinderen en kleinkinderen bij jullie gegeten. De frietjes en snacks waren
    lekker en de prijs-kwaliteit verhouding is zeker in orde.
    Misschien kunnen de porties kinderfrietjes zelfs nog wat kleiner.
    Het was een goede beslissing om in Ommen bij jullie frietjes te eten en de verrassing bij het
    bestellen van de ijsjes was uniek.

29. Vandaag gegeten bij deze kwalitaria met een grote groep volwassenen en kinderen. Ondanks de drukte waren de friet en snacks snel klaar. Goede, grote porties waardoor niemand iets tekort is gekomen. Bovendien een mooi terras waar je goed kunt zitten aan een grote parkeerplaats. Tel daarbij nog vriendelijk personeel op en het plaatje is compleet. Een echte aanrader in Ommen dus!

30. Ondanks pinksterdrukte helemaal niet lang hoeven wachten en lekkere patat met snackies gegeten!

31. Wij hebben gisteren met elkaar heerlijk gegeten.
    En een prima en vriendelijke bediening.
    Komen zeker van de zomer als we hier op vakantie zijn weer terug.

32. Thomas van Orsouw

Iedere keer dat ik in ommen ben sluit ik de dag af met een maaltijd bij de Kwalitaria, en met goede reden. Het eten is altijd lekker, en we kunnen met onze toch flinke groep vrienden lekker in de bankjes zitten.
    Ik was bij het bestellen vergeten mijn allergie door te geven, en dacht er pas aan er naar te vragen toen het al voor mijn neus stond. Hoewel dit helemaal mijn fout was stond men er op mij compleet kosteloos een vervangende maaltijd te geven. Het eten was heerlijk, en wat een service!
    Super meegaand, sympathiek en hartelijk.

33. N. ten Have

Het is al weer een paar weken geleden dat we gezellig aan het eind van een mooie dag op de markt in Ommen iets wilden eten. We stapten hier binnen, werden vriendelijk ontvangen en prettig geholpen. Het eten was lekker, onder andere een heerlijke salade. Een gezellige sfeer en vriendelijke mensen. Als ik weer eens in Ommen kampeer stap ik daar wel weer eens binnen

34. D.A. Holtvlüwer

Kwalitaria Ommen heeft heerlijk eten en drinken, prijs/kwaliteit verhouding is ook behoorlijk goed. Je wordt altijd vriendelijk geholpen en er hangt een prettige, ontspannen sfeer. De klant is er echt koning!

35. Carla Plaisier

14 april 2018
    De Kwalitaria in Ommen, onder de bezielende leiding van Brigitte, is een echte aanrader. Aandacht voor de klant, voor de kwaliteit van het eten, in een fijne sfeer. Brigitte heeft hart voor haar zaak en voor haar personeel. Dat zorgt alles bij elkaar voor de betere Kwalitaria!

36. Olga Geurts

Ontzettend vriendelijke eigenaresse met dienstverlening hoog in het vaandel. Lekker eten, grote porties. Frites helemaal niet vet!
    De eerste friteszaak die niet naar frites ruikt. Ongelofelijk.
    Een echte aanrader :-). Wij waren het Vechtdalpad aan het wandelen en kwamen bij toeval hier terecht. Op ons overnachtingsadres in Marienberg gezegd dat ze hier echt eens moesten gaan eten. Zouden ze doen want aten altijd 1 x per week frites. Hartelijk dank en als ik weer in de buurt ben kom ik zeker bij jullie eten. Hartelijke groet, Olga.

37. De bezorger is super vriendelijk.

38. Beste mensen we vonden het heel verukkelijk het eten we hadden zondag lente menu heerlijk van genoten en ik zou de mensen aanraden het was heeeeeeeeel goed kan niet anders zeggen en we kregen na het eten gratis ijsje van hun nou kan er niet anders vanmaken service prima leuke mensen goede bediening en zekers goed eten toppers.
    Tot de volgende keer 👍👍👍
    Mvg miny en alex kalvenhaar.

39. Jolanda van't Zand

Echt de beste in Ommen! Ik heb er met regelmaat eten van en het is altijd top! Maken ze een foutje, dan wordt dat dubbel en dwars goedgemaakt! En wat de bezorging betreft, die kon niet beter! Een aanrader!

40. Bram van den broeck

Fantastische service

41. Ward Brand

42. Bert Wijnholds

Tijdens een motorrit kwam ik langs kwalitaria Ommen. Ik heb hier wat gegeten en het was uitstekend en niet duur. Goede service en de sfeer was relaxed.

43. Karrievan Cronenberg

Ik heb hier een zeer prettige ervaring, wordt hier altijd keurig geholpen door het personeel! De kwaliteit van het eten is altijd goed! Gaat er toevallig een keer iets mis, dan wordt het altijd keurig opgelost!
    Deze Kwalitaria is helemaal TOP!

44. Altijd lekker eten hier! Of je nu laat bezorgen of gezellig bij kwalitaria zelf eet. Het eten is altijd top!

45. Robin van Eeuwijk

Geen belangrijke opmerkingen. Prima service en eten

46. Daan Jonkers

47. Gezellig en vriendelijk personeel, lekkere frietjes.

48. Top restaurant, goede service, goede prijs/kwaliteit. Ook een ruim aanbod glutenvrij!

49. Heerlijke burgers!

50. Goed en lekker uitgebreid menu.
    Vriendelijke personeel.

51. Gezellig team en aangename service, eet smakelijk.

52. Gisteren een heerlijke hamburger met verse patatjes gegeten.
    Het eten was bovengemiddeld en de bediening krijgt een 11

53. Goed en lekker eten, snelle service en leuk, hard werkend personeel
    Top

54. Tóp service en altijd lekker eten hier! Patatje stoofvlees is echt een aanrader :)

55. Jhyro hagedoorn

Machtig lekker, goed schoon en super gezellig! Met hele lieve mensen. En je krijgt altijd lekker veel patat en super lekker ijs en milkshake's. En je hoeft nooit lang te wachten

Tot de volgende keer!

56. Vern hagedoorn

Erg leuk om naar toe te gaan, altijd lekker eten met lieve mensen.
    Tot de volgende keer!

57. harold hagedoorn

Super lekker en mega aardige medewerkers.
    Echt een aanrader.
    Lekkerste snackbar van ommen!

Toppers.

58. Marisca hagedoorn

Super goed! Super gezellig, heerlijk eten, super vriendelijk en netjes. Echt een aanrader!

Ga zo door toppers!

59. Top! Altijd netjes en vriendelijk!

60. Super service en super aardig personeel!

61. Zeer goede service en heel lekker gegeten.

62. Heerlijk eten altijd, leuk ingericht, aardige mensen, ik kom van overal door het land maar dit is de lekkerste frietjes die ik gehad heb dikke probz kwalitaria is kwaliteit

63. Alles geweldig, op het menu ontbreekt enkel de chocolademelkshake!

64. Ik nam boerenfriet en het was heerlijk. Het was snel klaar en het was een heerlijke, grote portie friet, sauzen, groente en spekjes. Geweldige combinatie voor een grote honger.

65. Oscar Parelhaas

Wat een geweldige boerenfrieten! Men is niet bang om te weinig op te scheppen. Een goede portie voor een goede prijs, waarna je meer dan vol zit! De friet is een mix tussen lekker knapperig en wat slapper, wat een fijne afwisseling is. Daarnaast is de groente (en de spekjes!) in de boerenfriet altijd perfect gebakken. Helemaal top!

66. Aniek Konings

Ik ben hier maar een paar keer per jaar, maar tot nu toe ben ik elke keer tevreden en met een goed gevulde maag vertrokken!

67. Roald kuijer

Ontzettend vriendelijk.
    Snel klaar.
    Goeie service 👍

68. Goede service. Erg lekker gegeten! Bestelling snel gekregen.

69. Erg lekker gegeten, vooral de kroket was erg lekker!

70. Zeer gastvrij en altijd lekker!

71. Erg druk altijd waardoor het lang duurt totdat de bestelling klaar is. Daardoor ook weinig ruimte om te zitten/wachten.

72. Wij komen hier elke vrijdag van een Larp weekend, en zijn altijd tevreden over het eten en service! Blijft ons vaste plek om een frietje te bestellen.

73. Eten was goed en het personeel erg beleeft.

74. Kevin marchant

Ik kom hier elk jaar 4 keer tijdens mijn larp weekenden. Na de eerste keer is het zo bevallen dat we er maar een traditie van hebben gemaakt. Op en top zaak!

75. Het Eten is heerlijk en super goed. En zeer aanbevolen, goede service en zeer klantvriendelijk.

76. Lekker gegeten na een dagje wildlands! En een lekker ijsje na👍

77. Heerlijk gegeten, eigenlijk waren wij te laat en waren ze al gesloten toch werden wij super vriendelijk geholpen en de kwaliteit van de friet en broodjes waren super!

Bedankt namens de Turnsters uit Hierden

78. Erg lekker eten en aardige service.

79. Goed eten en een goede en vriendelijke bediening.

80. Leuk binnenkomen, gezelligheid. En goede bediening en lekker eten!

81. BJ Eibrink

Goed eten voor een goede prijs. Genoeg om een hele dag op te teren.

82. Heeerlijk gegeten, goede service.

83. Lekkere en goede producten van hoge kwaliteit. Nette zaak met heel vriendelijk personeel.

Je krijgt het gevoel dat ze blij zijn dat je er bent en dat is een verademing tegenwoordig. Hoge servicegraad.
    Volgend jaar van tijdelijke locatie naar permanente zal ook de sfeer ten goede komen.

Aanrader voor iedereen. Super!

Wij komen terug.

84. Keurig nette zaak met vriendelijk personee, lekkere friet en prima snacks. Zelfs wanneer het druk is, wordt de tijd genomen om alles goed en vlot te regelen.

85. Goed eten en fijn terras.

86. Marith Rood

Super vriendelijke en vrolijke medewerkers.
    Echt even genoten.

87. Gijs te Lintelo

Ik ben uitermate tevreden met de service en het vriendelijke personeel. Prijs/kwaliteit is uitstekend!
    Zeker een aanrader!

88. Shannon Walrecht

De service was heel fijn, heerlijk gegeten en erg attente medewerkers!

89. Goeie bamischijf en knap personeel. Genieten!

90. Valerie Pronk

Een goed begin van een zware week

91. Eric Dikeb

Bijzonder lekker gegeten! Presentatie is top! En mijn persoonlijke favoriet de "Kokos Shake" is er eentje om voor om te rijden 😎.

92. E.J. de Boer

Heerlijk echt vlees gegeten.

93. fam. Z.

Het langere wachten werd beloond met een gratis ijsje. De patat was lekker en grote porties. Heerlijk gesmuld.

94. Beiboer

Glutenvrije snacks!

95. A Hulst - Heun

Top bediening heel vriendelijk, goede kwaliteit eten

96. Patrick Halkes

Altijd vriendelijke en vlotte bediening en het ziet er netjes en schoon uit "gewoon" goed

97. Heerlijke patat en vriendelijke mensen. Het wachtsysteem met de apparaatjes is ideaal voor wanneer je even buiten wilt zitten tijdens het wachten

98. Fam van den Brink

Oprecht geen op of aanmerkingen, top bediening en goede kwaliteit eten. Komen graag nog een keer terug

99. Obs avebeke/helmerhoek

Op de terugweg van een zeer geslaagd schoolreisje op Vlieland, met de kinderen kunnen smullen van een héérlijk bakje patat en een snack. Als toetje gesmuld van een lekker soft ijsje. De begeleiding verwend met een kopje koffie. Top geregeld!!!!

100. Leni Couvee

Heerlijke frietjes, heerlijke koffie, en wat ook zeer belangrijk is: aardige bediening, ondanks de drukte .

Volgende pagina