Hotel de Elderschans in Aardenburg

De Elderschans is gelegen in een unieke bosrijke omgeving!

Deal Historisch genieten van een Dinerbuffet all-in. Nu slechts 27,50!

Hotel de Elderschans, het grootste hotel van Zeeland, is gelegen in een bosrijke omgeving op de Elderschans wat een geïsoleerde versterking was en onderdeel uitmaakte van de Staats-Spaanse Linies. Van het fort zijn de binnen- en buitengracht nog grotendeels aanwezig en de loop van de omwalling is herkenbaar.
Om u nog meer te laten genieten van deze historische beleving, bieden wij u nu een all-in dinerbuffet met onbeperkt drank (inclusief sterke drank) aan en bestaat uit een afwisselend aanbod van heerlijke warme vis-/vlees- en vegetarische gerechten, saladbar, soepen, stokbrood, friet, aardappelen en rijst, 2 dagelijks ambachtelijk bereide nagerechten, koffie en thee. Dit alles met maar liefst 50 % korting, dus aarzel niet en reserveer nu!

55,00 27,50 -50%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Gratis parkeren op ons eigen parkeerterrein

ma lunch 08:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00
di lunch 08:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00

In ons restaurant serveren wij ontbijt, lunch en diner. Voor een kopje koffie met gebak of een lichte lunch kunt u ook terecht in onze stijlvolle Lobby. Bij mooi weer bedienen wij u op ons zonneterras met uitzicht over de mooie landschap.

• All-inclusive

1467209900 91
1485261957 86
1490419688 86
1502024582 85

1. Wij zijn 17 november geweest voor de 2e keer het was weer heel gezellig .
    Wij hebben ook al twee andere gezinnen naar Elderschans gestuurd omdat het er zo gezellig is het is gewoon een feestavond lekker gezellig muziek en drankjes naar keuze .
    Ook heerlijk mosselen gegeten alleen hopelijk dat er volgend jaar een nieuwe ijskast is geplaatst want het ijs was er niet uit te scheppen dat was erg jammer .
    Zoals U kunt lezen gaan wij in ieder geval met zijn viertjes volgend jaar weer terug naar Elderschans .
    Ook Brugge is een aanrader .
    Bent u te vroeg dan kun je in de omgeving leuke restaurantje bezoeken om even iets te eten of te drinken mensen zijn allemaal heel vriendelijk

2. Nico en Lena

Alleen maar lof: uitgebreide buffetten van prima kwaliteit. Personeel vriendelijk en attent!

3. Het was de tweede keer dat we daar geweest zijn. Het concept vind ik zeer leuk lekker eten en dranken tot 22u inbegrepen.
    In de bar ons iedere keer geamuseerd veel sfeer! Super leuk!

4. Was een super weekend, eten is echt heel goed, als je van belgisch bier houd heb je hier veel keuze, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
    Enige minpunt is gehorige kamers i.v.m. tussen deur.

5. Leuk hotel met aardig personeel. Het eten en drinken is van goede kwaliteit en de kamers zijn ook heel schoon.

6. Zaterdagmiddag aangekomen en zeer hartelijk en warm ontvangen, kregen direct een kamer en een lekker drankje aangeboden. Goede Sfeer in dit hotel met een fantastische keuken, ook in de avond een gezellige bar met leuke afwisselende muziek.
    Vriendelijk en warm personeel! Ik ga zeker nog een keer terug want ik heb genoten.
    Ook erg fijn is dat dit hotel een eigen prive parkeerterrein heeft en de ligging is natuurlijk ook perfect centraal. Denk aan een bezoekje Brugge.

7. Ik was met mijn gezin 18-11-17 aangekomen. Het was super gezellig. Het eten was heel lekker, de muziek was super gezellig, vriendelijk personeel, en de kamers waren netjes. Het was een top weekend met mijn gezin. Ik kom zeker gauw weer terug.

8. Wij zijn hier geweest van 18 op 19 november. Na het inchecken zijn we naar de gezellige bar gegaan, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Diner was prima, voor iedereen wat wils en alles werd steeds bijgevuld. Variatie in vlees, vis, salades, toetjes gewoon prima. De avond in de bar doorgebracht, gezellig dansje gemaakt onder het genot van een borreltje. Bedden sliepen prima en het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

9. Ben hier van zaterdag 18/11 op zondag nachtje all inn geweest, heerlijk buffet, genoeg keuze, vriendelijk personeel, gezellig bar met muziek en entertainment, kortom een geslaagd weekend!

10. Gereserveerd om 19.00 Uur kwamen daar aan, staat er vemeld dat vanaf 18.00 T/m 20.00 Uur.
    Mogelijkheid was tot dineren. (Volgens de site konden we reserveren tot 20.00 Uur.

Het vlees was ver beneden peil :biefstuk (was Lendelap), vis was een en al graat.
    Het ijs was zo hard dat het niet mogelijk was uit te scheppen.

Na overleg een nieuw biefstukje gekregen deze was net zo slecht als de vorige.
    Dit is niet voor herhaling vatbaar. (Ons werd gezegd dat we maar niet meer moesten komen)

2,1
  11. Onze verwachtingen werden ingelost

12. Twee overnachtingen gehad in dit hotel en dit is heel goed bevallen. Schone kamers, fijn uitzicht naar een bosrijke omgeving en het restaurant concept was geweldig! Dit hotel is zeer zeker voor herhaling vatbaar!

13. Super genoten, zelf lactose intolerant en had voldoende keuze, we gaan zeker terug!

14. Het buffet was uitgebreid en werd voldoende aangevuld.
    Lekker gegeten we komen zeker terug.

15. Prima all in Hotel. Eten: ruime keus bij de buffetten. Behulpzaam personeel.

16. M.E. van Hillo

We hadden een all inclusive arrangement. Het eten was zeer goed, maar vooral een grote keus bij het buffet. Echt voor iedereen wat wils.

17. Weer een keertje lekker gegeten na een dagje shoppen.
    Wij komen zeker terug!

18. Zeer goed.

19. Vriendelijk personeel en lekker buffet! Wij komen zeker nog eens langs!

20. Prima hotel qua prijs kwaliteit verhouding

21. Het ontbijtbuffet was dik in orde. Het personeel was zeer attent!

22. Unieke ervaring zowel wat ligging, sfeer als personeel betreft. Super.

23. L.Scheepens

2Overnachtingen all inclusive genoten in Hotel de Elderschans.
    Pure verwennerij.

24. JHE van der Broeck

Leuk hotel, rustige ligging, vriendelijk personeel.
    We hadden een weekje all inclusive, het eten was in een woord geweldig!

25. Hotel en kamer schoon en goed verzorgd, goed behulpzaam vriendelijk personeel, mooie omgeving zeer goed ontbijt en buffet, Voor herhaling vatbaar.

26. M. Veraart

Voor het bedrag van €27,50 p.p. all in. krijg je veel waar voor je geld.
    Wel vervelend voor diegene die dit zijn vergeten aanklikken en gewoon € 55 euro p.p. moesten betalen.
    Er hing een super leuke sfeer bij de bar. Personeel dat even mee danste met de gasten en ook samen met een collega een dansje deden. Dit zorgde voor extra vertier.

27. Locorotondo Antonio

Prachtig hotel, heel vriendelijke bediening, heel lekker eten en super gezellig, allen de parking moesten wij 3 dagen betalen voor geen 48 uur dat wij daar zijn geweest.

28. Ons tweede weekendje: eerste dag een tegenvaller met de budgetkamer, geen bad of douche, geen wc of lavabo op kamer, in de gang 2 wc's. Volgende dag andere kamer gevraagd en gekregen. Praatje gedaan met de manager, heeft zich verontschuldigd en had een leuke verrassing voor ons waarvoor dank. Eten, personeel en de ambiance in de bar was top. Onze vrienden hadden een nieuwe kamer en die was heel mooi.

29. Nel Stekelenburg

Prima eten!
    Zowel het ontbijt, lunch als diner!
    Zeer uitgebreid en heerlijk eten.

30. Super All In Hotel, super lekker eten, alle dranken aan de bar. Propere kamers. Zeer vriendelijk personeel en zeer hond vriendelijk hotel. Super goede ligging voor uitstappen en fietsen. Komen zeker en vast terug!

31. Een lekker buffet, genoeg keuze.

32. de coninck robert

Is de 2de keer dat wij komen voor de brunch, zijn vroeger gekomen (18.30 U) dan vorige keer, omdat wij hadden vastgesteld dat niet alles wordt bijgevuld.
    Nu hebben wij dat opnieuw vastgesteld met het dessertbuffet.

33. Marielle Steegs

34. Zeer gehorige hotelkamers, kleine bedden, toe aan opknapbeurt qua tapijt en stoffering. Kamers waren ook erg warm (wellicht tijd voor airco?) Nette badkamer. Avondeten is slecht. Weinig keuze en vaak half lauw. Ontbijt is redelijk. Weinig keuze in broodbeleg. Decoratie van dieren her en der en de rest vd inrichting maken het heel oubollig. Personeel is wel vriendelijk. Parkeren idd veel te duur! Zou gratis moeten zijn. Neem een voorbeeld aan Van der Valk qua een heleboel zaken....

35. Het personeel was zeer vriendelijk. Er werd ook regelmatig afgeruimd. Er was genoeg keuze aan het buffet. Het eten was lekker.

36. Prijs/kwaliteit super ! Zeer vriendelijk personeel/zaakvoerders ! Heel leuk om in 'compagnie' eens een leuke avond te beleven en bij goed weer heel aangenaam 'terrassen'. Wat heel fijn is dat je alles op je eigen tempo kan doen. Een aanrader !

37. Van Neste Eric

Zeer goed restaurant met een goede keuze voor elk wat wils in buffetvorm.

38. Hilda Baselet

Leuke ervaring, vriendelijk personeel en mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.

39. In rustige mooie groene omgeving, gezellig hotel, voldoende terrassen, alle drankjes gratis, goed onbeperkt veelzijdig dineren van buffet, nette kamer, 's avonds gezelligheid bij de bar, vriendelijk personeel.

40. nathalie.deguffroy

We hebben genoten van ons verblijf. De maaltijden in buffetvorm waren voldoende gevarieerd en lekker. Drankjes zoveel je maar wil. Fijn en vriendelijk personeel. Enkel bij de receptie was men eerder koel en karig met info. Verzorgde kamer. Jammer dat fietsreservatie niet stipt was en dat je voor de parking per dag moet betalen.

41. Eten was lekker, personeel vriendelijk. Een aanrader.

42. Heel gevarieerd lekker diner. Echt lekker!

43. Antheunis

Wij hadden een bongo bon voor ontbijt met bubbels(39euro )
    helaas geen bubbels gekregen of bij te betalen.
    Brood niet vers broodjes zo effe in de oven niet uitgebakken of krokant.
    (Thuis zijn ze nog beter gebakken )
    eieren niet warm maar lauw.
    Worstjes lekker er warm.
    3 Soorten kaas geen etiket welke kaas wat ik gekozen heb was niet mijn ding.
    Gekookte ham was net op het randje van vers.
    Yoghurt was oké
    Geen vers fruitsap enkel uit zo machine zoals de koffie smaakte ook niet lekker, dan maar spa gedronken.
    Fruitsla in stukjes was er niet enkel appèl banaan en appelsien.
    Helaas spreken de mensen van personeel met moeite Nederlands ik hoorde ze meer in Pools spreken.
    Netjes was het niet, net een refter gevoel.
    Enkel de balie spreekt Nederlands en zeer vriendelijk.
    Het park en parking heeft dringend eens renovatiewerken nodig.

44. Zeer prachtig gelegen all-in-hotel. Lekker en uitgebreid eten. Vriendelijk personeel. Gezellige en rustige kamers. Alles proper onderhouden. Lekkere dranken. Mits kleine opleg ook cocktails waarvan ge zoveel kunt drinken als ge wilt. Sluis op een 6-tal kilometer. In Aardenburg zelf is een klein gezellig café met als uitbater Marco uit Amsterdam (naam café = het kleine cafeetje")

Enig minpunt is het feit dat je 5 euro parking per dag betaald voor een niet afgesloten parking waar bij grote bezetting van hotel te weinig parkeerplaatsen zijn zodat je je wagen her en der moet parkeren

45. het eten was lekker, en goede keuze.
    wij waren gelukkig vroeg, want toen we om 19u45 aan dessert begonnen, was er bijna niets meer, er was een chocoladefontein, maar die werkte niet meer.
    vraag me af... je kan reserveren tussen 18 en 20 u, wat gebeurt er dan als je om 20 u een tafel reserveert?
    ook de bar in restaurant sluit om 20 u.
    dan moet je naar de grote bar.
    drankenpakket all-in was wel super, je kon alles krijgen.
    heb dit vandaag per mail aan de zaak gevraagd, maar die antwoorden NIET

46. Mooie locatie in bosrijke omgeving. Hartelijke, professionele ontvangst door de heer Azimi himself. Wij boekten oorspronkelijk een standaardkamer maar opteerden ter plaatse voor een upgrade naar een grotere kamer, eenvoudige inrichting met prima bed en nette, functionele badkamer. De all-in formule was SUPER : lekker eten, heerlijke cocktails,kwaliteitsdranken, de barman verdient van ons een extra pluim !!! De shelter-tent midden de ingesloten tuin was een echte aanrader voor onze gezellige familie-avondjes (gezin van 10). Kortom wij hebben genoten van ons verblijf. Prijs-kwaliteit zeer goed ! Wij hebben ook de inzet van de familie Azimi om het het geheel in goede banen te leiden ten volste gewaardeerd !!!!!

47. Lekker, keuze genoeg, klein minpuntje, geen cornflakes of dergelijke, maar verder alles zeker in orde, weer voor herhaling vatbaar!

48. Heerlijk verblijf gehad! De ontvangst was helemaal top! Eten lekker, sfeer was optimaal!
    Bedankt voor de mooie ervaring!

49. We hadden er meer van verwacht. Eten was niet warm, de presentatie niet netjes en er werd slecht aangevuld. Het dessert stelde weinig voor.

50. Hier ben je de koning van Nederland!

51. Amandels Wilfried

Wij vonden het aanbod van het buffet nogal beperkt de steaks waren ongelooflijk taai van andere schotels was de presentatie bedenkelijk ijs niet schepbaar gebak droog ezv… niet voor herhaling vatbaar.

52. Jémig de Pémig, wat een restauratie niet te geloven, was boven verwachting ontbijt lunch en diner van veel keuze en top kwaliteit, heerlijk glaasje wijn erbij, bleef niet bij twee of drie, kamers goed schoon en iedere dag schone handdoeken.
    Hier gaan we vaker naar toe. Een top all-inclusive formule.

53. Jan Janssen

Leuk hotel, goed eten. Voldoende keuze tijdens ontbijt, lunch en diner. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Zeer rustige omgeving. De kamers zijn schoon en de bedden zijn goed. Jammer dat er maar weinig overdekte ruimte was om de fietsen te stallen.

54. Roels geert

Super wij komen nog terug zeer gastvrij en een vriendelijke service bedankt

55. dit hotel heeft een leuke en mooie ligging.
    vlotte en vriendelijke service.
    lekker eten.
    prima faciliteiten.
    zeker voor herhaling vatbaar.

56. Sabinem

Een all-inclusive hotel in Nederland. Bijzonder, maar hier werkt het. Het eten, in buffet-vorm uiteraard, was smakelijk. Er was genoeg, er werd genoeg aangevuld, er was variatie. Paar keer lekker mosselen gegeten, met saus en een paar glazen witte wijn. Mmmmmmmm

57. Matheve

Het eten was prima, de sfeer was uitstekend de service eveneens prima in orde. Het was ons tweede bezoek en we gaan zeker dit jaar nog terug.

58. Grietje

Voor mijn verjaardag kreeg ik een Groupon Voucher.
    Regelmatig gaan wij gaan ontbijten.
    Mijn partner is kok en eet heel graag... normaal ook heel veel.
    T begon al met de aankomst.
    Het zag er niet zo verzorgd uit.
    Dat bleek ook uit de kwaliteit van aangeboden producten.

We lachen er eigenlijk nog mee... die taaie kaneelkoek.
    Spek niet voldoende gebakken, waterig fruitsap, ...
    De onvriendelijke bediening...
    Als de omgeving al niet proper is, wat zal het dan zijn in de keuken?
    Vuile tapijten op de vloer.
    Wij gaan er zeker niet meer terug heen.

59. het eten was heerlijk het werd steeds aangevuld genoeg tekiezen echt voor iedereen wat het personeel was ook vriendelijk alles netjes en proper zeker om nog eens terug tegaan

60. van rie freddy

Alles vers, en lekker, en eten in overvloed, voor herhaling vatbaar, zeker weten, zijn er vroeger reeds geweest en zullen zeker nog teruggaan, alles picobello in orde, vriendelijk, netjes, proper, en lekker :)

61. Ivan en Clo

Het was fantastisch, zeer vriendelijk onthaal en personeel om fier op te zijn. Het eten vers en lekker en natuurlijk ook de drankjes. Zeer leuke sfeer en ook een prachtige omgeving, dicht bij Sluis, Breskens enz. Perfect verblijf... wij komen zéker terug.
    Sublime!!

62. Pieter Heylen

Het hotel ligt heel centraal gelegen voor heerlijke uitstapjes naar Brugge, Sluis, Breskens. De kamers zijn in orde en het restaurant is prima verzorgd. De mensen die ons helpen zijn zeer vriendelijk en willen ons heel wat ruimte geven om te genieten. Het hotel ligt in een zeer rustige omgeving.

63. Het was een korte break, maar meer dan deugddoend. Qua kamer mits kleine opleg kunnen omboeken naar luxesuite, wat een zeer leuke ervaring op zich was. De all-in formule is ook zeker aan te bevelen. Onbezorgd kunnen genieten van het lekkere eten en qua drank van merkproducten, maar bovenal van de supervriendelijke en voortreffelijke bediening door de eigenaars en hun straf, meer kan je niet verlangen. Gaan we dus zeker eens overdoen :) !!!

64. A.MEESEN

Het eten was prima, daarna nog lekker wat gedronken op het terras. Het toetjesbuffet zou wat uitgebreider mogen, sommige dingen zoals poffertjes
    waren snel op en werden niet meer aangevuld.

65. Lekker eten in buffetvorm, er is voor ieder wat wils, wie hier zegt dat hij of zij iets tekort komt is onterecht. Er is zowel iets voor de visliefhebber, vleesliefhebber of vegetariër. Het drinken is à volontè.

66. Ontbijt en lunch voldoende keuze. Diner had meer weg van een gaarkeuken.
    Hygiëne liet te wensen over. Servies, bestek en glazen waren vettig en vies. Saladebar stond vol in de zon bij een open deur. de randen van de ijsvriezer waren erg vies/ roestig.
    Met andere woorden, niet de titel 'beste all inclusive hotel 2016' waardig!

67. Truus Krijnen

Heerlijk dinerbuffet met voor ieder wat wils. Je kunt bij goed weer heerlijk buiten eten. Ruime keus in drinken. Ijs is lekker, maar heel moeilijk te scheppen omdat het zo hard bevroren is. Voldoende keus en alles wordt voordurend aangevuld. Ook de keus van toetjes is in het begin van de avond heel ruim. Deze worden niet meer aangevuld. De lekkerste zijn het eerst op. Er blijft wel nog genoeg over.

68. G de Weerdt

Ontbijt en diner de keuze is zeker voldoende en lekker. Lunch geen oordeel want deze hebben we niet genoten. De service is goed en het personeel is vriendelijk.
    de prijs kwaliteitverhouding is zeer goed

69. Alles is prima, als je dit wil ervaren dan moet je een keer zelf komen om dit te ervaren.
    Personeel van Hotel de Elderschans petje af voor alles.
    Gr. Miro

70. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Mooie ligging en uitstekende lunch en diner. Kamers zijn sober maar netjes en schoon. All inclusive was uitstekend.

71. verblijf 3 nachten all in
    rustige omgeving vriendelijk personeel lekker en gevarieerd eten
    kamers functioneel proper ruime douche en apart toilet
    een minpuntje toch : all in formule : maar als we een ganse dag gaan fietsen moeten we extra bijbetalen voor een lunchpakket raar
    fietsenstalling veel te klein .

72. Eten was lekker
    practige rustige omgeving

73. we zijn reeds een paar keer op wk naar Elderschans geweest nu de eerste maal gaan dineren het was fantastisch zoals al de keren er voor een dikke profitiat aan al het personeel

74. Dirk Schollen

Fantastisch weekend gehad in Hotel Elderschans. Aan eten en drinken geen gebrek. zeer vriendelijk personeel. Leuke ontspannen sfeer. Aardenburg op zich is vrij rustig, maar is een goede uitvalsbasis voor de buurten te verkennen. Ik ga zeker terug.

75. R.Willemstijn

Let wel, voor een drie sterren hotel, voldoet het eten daar prima voor zowel de kwaliteit als de kwantiteit.

76. maurice jaspers

We zijn 2 nachten daar geweest, spijtig dat niet meer nachten geboekt hebben. We hebben niets tekort gehad, alles was in orde. Allen waren zeer vriendelijk, je kon er alles krijgen wat we maar wilden. We komen zeker nog eens terug.

77. 3 dagen genoten van de all in formule zeer vriendelijk en attent personeel . heerlijk ontbijt veel verschillende variëteiten in beleg, heerlijk brood en broodjes. Een zeer uitgebreide lunch en diner met vis, biefstuk, kip, spareribs enz, werd constant bijgevuld. tot 22u volop keuze aan merkdranken en verschillende soorten bier.

78. 4 dagen in hotel gelogeerd met ontzettend veel plezier. Ook het personeel was zeer klantvriendelijk en attent. het ontbijt kon niet op, zoveel verschillende variëteiten in beleg, heerlijk brood en broodjes. Een zeer uitgebreid diner met vis, biefstuk, kip, spareribs en zeer verrassend gebakken lever, kon niet op. Bij een all-inclusive arrangement volop keuze aan echte merkdranken en verschillende soorten bieren. Het was een geweldige ervaring.
    Fam. Trauschke Amsterdam

79. Yvonne den Heijer

Goed hotel, aardig en netjes personeel, eten was goed

80. pierre hoffer

goed hotel goede bedden goed eten lekker drinken vriendelijk personeel

81. Hele goede sfeer en het eten is uitstekend

82. Reeds voor de 2de keer geboekt voor een all-in. Het buffet was nog beter dan de 1ste keer. En toen was het al zéér lekker.

83. Zeer geslaagd op alle punten, zeker voor herhaling vatbaar.

84. Cardon Sabrina

Zeer goede en vriendelijke ontvangst, lekker eten , drinken en al zeker de cocktails .Personeel heel vriendelijk en behulpzaam .
    Na het eten was de sfeer er echt geweldig .
    Doe zo verder want jullie hebben een geweldig team.
    Wij komen alvast zeker terug.

85. Prachtig hotel, verzorgde maaltijden, ruime keuze uit verschillende soorten voeding, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel, prachtige eigenaar, nooit verlegen voor een babbel met de vakantiegangers. Cocktails perfect van smaak gemaakt zoals het hoort met originele alcohol produkten. Voor herhaling vatbaar.

86. DE MEULENAERE MIGUEL

vriendelijk, goed verzorgd en lekker
    en via groupon voor een mooi prijsje

87. Spiessens-Vlieghe

Op 14 april 2017 hebben we onze Bongo Bon "Ontbijt met Bubbels" gebruikt in Hotel de Elderschans in Aardenburg. Het ontbijtbuffet was heel lekker en uitgebreid, maar bubbels hebben we niet gekregen. Toen we het vroegen aan de bediening zeiden ze dat "de toog" gesloten was... Spijtig, dan moeten ze ook geen ontbijt met bubbels aanbieden. Dat is misleidend.

88. Leuke ervaring in de Elderschans met een mooie omgeving, een lekker buffetten restaurant en sobere maar nette kamers.

89. Fam. van der Windt

Een mooi hotel, redelijk goed eten voor een buffet. Alleen de ontvangst 's middags was niet vriendelijk. We waren te vroeg en de meneer aan de balie was niet vriendelijk, bleef maar bellen en maakte geen oogcontact.

90. Natasha

Hartstikke leuke omgeving. Je komt er helemaal tot rust en natuurlijk een top service. Ik ga er zeker weten vaker naartoe.

91. jos-slvia-levi uit limburg-belgie

vriendelijk personeel, fijne all-in formule, kindvriendelijk, lekker gevarieerd eten, ruime kamers, alles prima
    opmerkelijk: veel personeel werkte/verplaatste zich met hoover board !!!!
    heb zelf ook een proefritje mogen maken, leuk

92. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ruime keuze in gerechten en drankjes. Vriendelijke bediening.
    Alles heel proper en verzorgd.

93. Prima eten, bij een verzoek werd er meteen iets apart gemaakt. Eten is kwalitatief niet heel denderend en niet altijd veel keus. Qua toetjes wel veel keus en lekker eten. Personeel was vriendelijk en zorgden constant dat alles netjes bleef.

94. Vrij simpel diner, niet zoveel keuze. Geloofwaardigheid van het enthousiasme van personeel ver te zoeken. Het eten voor mij maar net een voldoende. Voor mij geen herhaling dus

95. Ontvangst sober.
    Minder vriendelijk personeel.
    Voor de rest heel goed hotel

96. Dewerchin Dan

Rustig gelegen. Mooi comfortabele en nette kamers.
    Vriendelijke uitbaters en personeel.
    De formule all inclusive is zeer goed en gemakkelijk.
    Lekkere maaltijden in buffetvorm.

Zeker voor herhaling vatbaar voor een weekendje eruit dichtbij.

97. Teirlynck

Het buffet was zeer uitgebreid met voor elk wat wils. De kwaliteit van het gebodene was prima.
    Een minpuntje was het feit, dat we - hoewel we voor onbeperkt drankgebruik
    betaald hadden - toch moesten bijbetalen voor een cocktail met alcohol.

98. romain baeyens

Super.

leven als god in "aardenburg"

rustig hotel, zeer centraal gelegen, brugge knokke cadzand sluis allemaal zeer dicht bij.

de all in is fantastisch, zeer lekker eten met een grote diversiteit.
    alle drank is van bekende merken, en deo keuze is enorm.

ik ga.

99. De Pauw -Dobbelaere

Super All in Hotel, vriendelijk personeel, nette kamers en lekkere gerechten, zijn hier voor de 2de maal geweest en komen zeker terug, mooie en rustige omgeving.

100. Vanheukelom

Heel fijn hotel kleine maar goede kamer heel gastvrij fijne sfeer gezellig goede omgeving om te wandelen en fietsen komen zeker terug

Volgende pagina