Hotel de Elderschans in Aardenburg

De Elderschans is gelegen in een unieke bosrijke omgeving!

Deal Historisch genieten van een Dinerbuffet all-in. Nu slechts 27,50!

Hotel de Elderschans, het grootste hotel van Zeeland, is gelegen in een bosrijke omgeving op de Elderschans wat een geïsoleerde versterking was en onderdeel uitmaakte van de Staats-Spaanse Linies. Van het fort zijn de binnen- en buitengracht nog grotendeels aanwezig en de loop van de omwalling is herkenbaar.
Om u nog meer te laten genieten van deze historische beleving, bieden wij u nu een all-in dinerbuffet met onbeperkt drank (inclusief sterke drank) aan en bestaat uit een afwisselend aanbod van heerlijke warme vis-/vlees- en vegetarische gerechten, saladbar, soepen, stokbrood, friet, aardappelen en rijst, 2 dagelijks ambachtelijk bereide nagerechten, koffie en thee. Dit alles met maar liefst 50 % korting, dus aarzel niet en reserveer nu!

55,00 27,50 -50%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-03-2019

Gratis parkeren op ons eigen parkeerterrein

ma lunch 08:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00
di lunch 08:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00

In ons restaurant serveren wij ontbijt, lunch en diner. Voor een kopje koffie met gebak of een lichte lunch kunt u ook terecht in onze stijlvolle Lobby. Bij mooi weer bedienen wij u op ons zonneterras met uitzicht over de mooie landschap.

• All-inclusive

1472941959 89
1493562085 85
1519805882 85

1. Wim Engels

Het hotel is zeer rustig en landelijk gelegen. De kamers zijn gedateerd, maar netjes en compleet. Het eten is geweldig en de sauna ook, al zijn de attributen erg simpel. Brugge en Sluis zijn vlakbij en de moeite van het bekijken waard. Alleen vreemd dat betaald moest worden voor de parkeerplaats van het hotel.

2. Voor de eerste maal geweest, 4 dagen en de All Inn formule gekozen, we hebben het ons absoluut niet beklaagd, ontbijt, lunch en diner om letterlijk van te smullen! Anderstalig personeel maar iedereen was vriendelijk en sprak een mondje Engels, no problem…
    Kamer elke dag in orde gebracht en elke dag (!) verse handdoeken.
    De bar mocht er ook zijn, alles wat je wou, nogmaal. No problem…
    Wij komen alvast nog terug, zeker weten.

3. franky de moor

Goed verzorgd hotel met lekker variabel eten, leuke kamer en heel geschikt voor rust(wandelen, fietsen) in een bosrijke omgeving.

4. Joke en Jan

Wij hadden all-in, alles was geweldig, komen zeker nog terug. Het is een mooi Hotel in de bossen, kamers zijn schoon en netjes, Eten en drinken geweldig, met veel mogelijkheden om mooie plaatsen te bezoeken o.a Sluis en in België Brugge, Gent enz. Krijgen een 10 voor alles.

5. Daniël en familie

3 dagen 2 overnachtingen in all-in formule
    Heel goed restaurant, mooie standardkamer, 's avonds genoten van bar-faciliteiten
    Enorm veel fietsmogelijkheden tot aan zee, Brugge en andere mooie dorpen en uitgestrekte landschappen.
    Hotel Elderschans straalt absolute rust uit.

6. Eten was niet gaar, vuile karretjes met vies serviesgoed e.d. stonden midden en naast de tafeltjes, personeel was vies gekleed.

7. Mooi, goed gelegen hotel in uitgestrekt fiets en wandellandschap. Dicht in de buurt van mooie steden en dorpen, kort bij de zee.
    Het hotel zelf biedt een zeer gevarieerd aanbod aan van de all in formule.
    Is voor iedereen aan te raden.

8. Familie Messeeuw

Lekker gegeten, voor elk wat wils aan het buffet. Zeer verzorgd ontbijt.

9. Het ontbijt is goed.
    Lunch heb ik gemist maar het dinner buifet.
    Was uitstekend genoeg variatie en snel aangevuld. Prima!

10. Marco

11. Het restaurant was netjes en schoon, zeer vriendelijk personeel en het eten/drinken was van hoge kwaliteit. De keuze die je hebt is divers en groot. Afruimen staat hoog in het vaandel, wat wij zeer waarderen. Kortom, zeker de moeite waard om hier te gaan eten. Wij komen terug!

12. Prachtige locatie knappe junior suite rustig je komt er echt tot rust lekker eten en alle dranken die je je kan inbeelden zijn aanwezig een aanrader en we komen zeker terug toffe mensen die er werken en vriendelijk en behulpzaam en zeer snel om af te ruimen en voor drank al staat erveel volk krijg je zeer snel.

13. Vandewalle Bernard

Aangenaam verrast al van bij het binnenkomen vriendelijke ontvangst Personeel zeer vriendelijk hulpvaardig niets aan op te merken. Verzorgde uitgebreide maaltijden keuze's en groot uitgebreid ontbijt Dikke duim voor de eigenaars dat ze de kans geven aan iedereen om daar te kunnen werken wat sommige ook beweren voor het ganse team dikke pluim fam. Vandewalle depicker.

14. Een gezellig restaurant. Voldoende keuze bij het buffet. Voor iedereen wat wils. Mocht een gerecht op zijn wordt dit goed bijgevuld. We gaan hier zeker nog eens terug.
    Enorme uitgebreide drankenkaart.

15. Rustig, gezellig hotel restaurant in bosrijke omgeving. Ideaal voor een rustige fietsvakantie. Ook sauna en fitness, en ontspanningsruimte.

16. Hotel en avondbuffet is prima. Minpunt, er moest 4,95 p.d. Parkeerkosten worden betaald wat nergens staat aangegeven. Er wordt geen kenteken gevraagd, dus hoe wordt dat gecontroleerd. Er zat 1 gratis lunchbuffet bij, maar dat mocht niet op de 1e en laatste dag. De 2e dag konden wij niet omdat we naar Brugge waren.

17. Prima verblijf goed eten uitgebreid ontbijt enigste min puntje was dat het bar personeel heel slecht nederlands spreekt.

18. Aangename sfeer, het eten was lekker en gevarieerd.
    Prijs /kwaliteit goed.
    Onderhouden tuin, rustig gelegen.
    Kamers zijn netjes, goede bedden.
    Vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

19. Het was fantastisch.
    Er was veel keuze qua eten.
    En de kamer was prima.
    Voor de rest heb ik het naar mijn zin gehad.

20. Farid Jahan

21. Hermans martha

Wij zijn al paar keer geweest en zijn zeer tevreden over de service het eten is uitstekend maar met einig afwisseling, ben eerst met vrindin geweest en 2 weken later met partner en was het zelfde menu heel vriendelijk personeel en gedienstig,

enige opmerking is sauna is klein in vergelijking met de omvang van het hotel!

22. De service was prima, het eten was lekker. De status van de kamer was ook prima. Locatie van het hotel was is prima, mocht alleen wat beter aangegeven worden. De parkeerplaats mocht wel wat beter zijn, aangezien je hier ook voor betaald.

23. Buffet mocht nog iets meer keuzemogelijkheden hebben.
    Vooral voorgerecht en hoofdgerecht.
    Tijd om te eten was te kort.
    2 Uur was te kort ; tenminste als als je om 18h kon beginnen aan het eten.
    Inchecken nam al 20 min in beslag, waardoor maar 1h en 40 min meer over om te eten.

Vriendelijke bediening, smaak van het eten ok.
    Voldoende drank mogelijkheden.

24. Het eten was goed, toch vrij veel keuze, jammergenoeg ons tafel voor 4 was niet gereserveerd dus op zoek naar vrij tafeltje, was heel druk, nu gevonden, maar vrij warm, geen airconditioning, tafel voor 6 gevonden, vriendelijk personeel, alles voldoende, zowel drank als eten, tot 10 uur waren alle dranken gratis zelfs irish coffee, heel veel ambiance na het diner, zodanig dat ik beslist heb om mijn verjaardag daar te vieren volgend jaar met mijn gezin. Echt een aanrader als men kan genieten van vouchers van outspot!

25. jo braekmans

Uitstekend verblijf gehad. Voor herhaling vatbaar. Eten was ook zeer goed. Voldoende afwisseling in zowel ontbijt als diner.

26. Leuke omgeving. Weinig service. Komt weinig uit van personeel. Maken zelf een fout en zeggen dan niet sorry of maken een excuus.

27. stephani marie lise

Alles was ok: eten, kamers, omgeving, personneel.
    Bijbetaling voor taxes en zovoort wel een beetje duur en zonder détails (64.25€ Voor 2 nachten 2 personen…)

toch een adres om voor te stellen.
    Nog eens een grote dank aan personeel voor vriendelijkheid hoewel ze alleen maar engels spreken.
    Mlise.

28. Hennie van der horst

Prima. Het eten was prima. Alleen raar dat we voor het parkeren moesten betalen. Prima personeel.

29. Uitgebreid ontbijt, lunch en diner in buffetvorm met zeer ruime keuze in eten en drank voor een budgetvriendelijke prijs.

30. Van der sypt etienne

Eerlijk ontbeten, veel keuze, netjes en smaakvol uitgestald.
    Dank u,
    Etienne.

31. Salar Azimi

32. Lekker gegeten, aangename sfeer en een uitstekende locatie.

33. Super ontbijt- en dinerbuffet, alles werd snel aangevuld.
    Borden worden afgehaald als je laatste hap op hebt, beetje snel.
    Bijna niemand van personeel kan Nederlands.
    Alle drankjes verkrijgbaar, ook cocktails die niet op de kaart staan.

34. Wil 5 punten

Het menubuffet biedt voor elk wat wils. Geen haute cuisine, maar dat mag je niet verwachten voor die prijs.

35. Ajm onderwater

Heerlijk gegeten lekkere koffie en drankjes alleen de kamers kamers kunnen wel wat op gefrustreerd worden.

36. Parkeergeld voor gasten. Woensdagmiddag snacks gevraagd. Kregen we deels vlak voor het diner, andere deel kregen we ‘s avonds echter deze waren te hard gefrituurd dus “zwart”. Personeel spreekt geen Nederlands, gebrekkig Engels of helemaal niet. Geen garantie voor de huurfietsen als ze onderweg stuk gaan. Ik stop er nu maar mee. Chloortransport in de kamer.

37. Behalve dat het aanzicht en inrichting van hotel gedateerd en verloedert was, zag het personeel onverzorgd eruit (op een enkele uitzondering na). Bovendien is het personeel niet instaat om Nederlands te praten (in soort gebrekkig Engels) wat je wel mag verwachten van een Nederlands hotel. De ingangspartij van buiten naar vinnen het hotel toe ziet er niet uit. Tuin erom heen maakt een rommelige indruk en niet onderhouden. Ook de entree is potsierlijk alsmede de belachelijke kleurde dierenbeelden die hier en daar staan. Gescheurde vlaggen en in de mast van top. Diverse kappotten screens die overduidelijk zichtbaar waren maken. Tuinmeubilair dat smerig was en samengeraapte indruk maakte. Dat alles maakt een zeer onverzorgde indruk. Dan staat de hele dag keiharde muziek in de bar/ entree aan, zodat van ergens rustig kunnen zitten geen sprake is. Deze gaat 's-avonds helemaal los zodat wel een bruin café lijkt met dronken gasten ipv een hotel. Gelukkig stop deze muziek tegen 24:00 uur zodat je dan kunt gaan slapen. Hoewel de kamers gedateerd zijn en wel likje verf kunne gebruiken waren ze schoon (en dat is al heel wat). Het hotel zelf was smerig (vloeren en ramen, die in jaren niet gezeemd zijn, etc.). Eten en drinken is er voldoende, maar behoorlijk eenzijdig in de zin dat deze voornamelijk bestaat vette hap (vlees, friet, pasta), weinig groente en andere meer gezonde dingen, jammer had veel goed. Het ontbijt is ook te veel standaard (vette hap) en te veel op brood gericht. (De Lunch hebben we maar wijselijk overgeslagen tijdens ons verblijf) de administratie was een janboel eerst kregen we een verkeerde kamer toegewezen die reeds bezet was. De zogenaamde chique kamers (groter) die kon nemen zagen er niet uit, qua kleur en qua inrichting. Echt ongelofelijk dat je voor zoiets € 25/€ 50, - per persoon per nacht meer moet betalen! Bij het huren van fietsen wordt er geen goede sleuteladministratie bijgehouden. Het huren van de tandem was daardoor dan ook niet mogelijk (sleutel zoek). Al met al hebben ons verblijf daar met een nacht ingekort en zijn wij na het diner meteen vertrokken. Voor ons hoeft toen geen discoavond meer en het smakelijk ontbijt hebben wij maar overgeslagen! Wij komen in ieder geval op deze teleurstellende locatie nooit meer terug!

38. Goed en zuiver hotel prima eten vriendelijk personeel alleen jammer dat er maar enkele Nederlands spreken.

39. R.M.Kooij-van Meijer

Het restaurant van dit hotel (doorgaans all-inclsive formule) is echt goed te noemen. Omdat wij er ook sliepen en het eten bij onze boeking inzat qua prijs, weet ik niet wat het kost om apart een ontbijt, lunch of diner te nemen. De kwaliteit van het eten was in ieder geval verrassend goed. Warm, vers en voldoende tot het eind toe. Als je in de buurt bent en je wilt een hapje eten, dan kun je hier uitstekend terecht.

40. verhoeven christina

Het was weer fantastisch, lekker eten en drinken, en ambiance troef.

41. Fantastische locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, alle lof!

42. Genoten van spijs en drank, en vriendelijke bediening zelfs hielden ze rekening met mijn lactose intolerantie, zonder problemen, komen zeker nog terug!

43. Heel lekker eten en de service was top! De vuile borden werden direkt weggenomen, het personeel deed alles om je het aangenaam te maken! Wij gaan zeker terug!

44. sonck michel

Het hotel goed gelegen niet ver van de kust en je kan er goede wandelingen de kamers van het hotel zijn wel wat klein wel proper en het ontbijt was ook lekker een minpuntje de taal was altijd niet leuk en betalen voor de parking vond ik ook wat veel.

45. Barbier Ronny en Jeannine

Lekker eten en drinken en een gezellige sfeer! Ons verblijf was super, de luxe kamers waren heel goed alles was aanwezig! Het personeel doet alles wat mogelijk is om je te helpen! Ook aan de receptie was voor Masoud geen enkele vraag teveel! We zijn 1 dag extra gebleven en we gaan zeker nog terug!

46. A.Markus Boersma

Wij vonden het een mooi, gezellig, sfeervol hotel. Goede service bij het ontbijt en diner. Gezellige barkeeper, leuke muziek.Wij gaan het nog een keer overdoen, ook leuk geprijsd.
    Chapot voor de eigenaar met zijn reward 😊

47. De all-inclusive formule verdient alle lof. Het heeft ons aan niets ontbroken. Zowel bij het ontbijt als de lunch als het diner was er een zeer uitgebreide keuze van warme en koude gerechten. Die waren van uitstekende kwaliteit en ze werden ruim voordat de schaal leeg raakte vervangen door een nieuwe. Ook dranken waren in grote sortering beschikbaar. Er werd voortdurend op gelet of alles naar wens verliep.
    Kortom: beslist een aanrader!

48. jaak Beertens

49. Natasja Floor

Super weekend gehad via Alho events! Heerlijk gegeten, alles netjes en goed verzorgd. Vriendelijke personeel. Zeker voor herhaling vatbaar, dit was de 2x op naar de 3x.
    Salar Azimi respect hoe je het allemaal voor elkaar hebt gekregen. Tot volgend jaar. Groetjes Natasja Floor

50. Geert Devriese

Was daar ter gelegenheid van mijn verjaardag en heb een super verblijf gehad. Nederlandse prijzen, Belgische kwaliteit. Verzorgde kamers, Verzorgd ontbijtbuffet, Verzorgde lunch en Dinnerbuffet. Vriendelijke bediening van het barpersoneel en niets was hen te veel.

51. Lekker en voldoende gegeten. Veel keuze, alle spijzen mooi gepresenteerd.

52. Uitgebreid ontbijt, lunch en diner (buffet) smakelijk klaargemaakt, verse groenten, divers en heel regelmatig aangevuld. De medewerkers werken erg hard en maken het verblijf zo aangenaam mogeljk. Heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader. Hopen nog eens terug te komen.

53. Alissa Rijntalder

Uitgebreid en heerlijk buffet, van vis tot vlees. Vriendelijk personeel en het wordt goed optijd aangevuld.

54. F.Raaijmakers

Eten en drinken erg lekker en divers. Bediening en service prima van aardig personeel.

55. Fabienne Vandekerkhove

Wij hadden om 19u30 gereserveerd bij Hotel de Elderschans in Aardenburg te eten. Toen we aankwamen gingen we naar het restaurant maar daar kwam niemand ons ontvangen. We zijn dan terug naar de receptie van het hotel geweest en moesten bellen om iemand aan de balie te krijgen. We lieten weten dat we gereserveerd hadden voor 10 personen om 19u30. Daar vertelde die mevrouw dat we konden eten tot 20u15 en dat dan alles werd klaargezet voor het ontbijt van de volgende dag. We mochten we blijven zitten tot 22u maar het was ondertussen al 19u45 en dit leek ons niet meer haalbaar om in een half uur een buffet te doen. Dus zijn we zonder te eten weer vertrokken. Jammer dat dit niet vermeld werd bij het reserveren want dan hadden we direct een ander restaurant gezocht. Ik was die dag jarig en daar stonden we dan samen met onze kinderen en zonder restaurant.

56. Simpel hotel, maar goede en schone kamer met prima bedden. Het eten en drinken in de all inclusive formule overtrof onze verwachtingen. Een absolute aanrader en wij gaan er in ieder geval zeker een keer terug.

57. Gerrie1954

Het eten -in de vorm van buffet- is gevarieerd en lekker.
    Een aanrader voor iemand die in een leuke en rustige omgeving lekker verwend wil worden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden gebruik gemaakt van de all-inclusive faciliteit van het hotel.

58. Geweldig all inclusieve hotel. Grote diversiteit in smaakvol eten en drinken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een echte aanrader.

59. Carine van laere

Heel vriendelijk, heel veel keuze bij het buffet en heel lekker.

60. Maartje Putman

Het all-in principe van hotel de Elderschans is prima. Lekker eten! Voor je rust moet je hier echter niet (in het weekend) zijn. Tot 00:00 uur klinkt er harde muziek vanuit de lounge bar en de hotelkamers zijn vrij gehorig wat slapen voor die tijd niet mogelijk maakt. Service en hygiëne zijn verder prima.

61. S. Mighorst

We hebben heerlijk gegeten. Er was meer dan genoeg, van vlees tot vis. Ook de keuze uit verschillende groente was ruim aanwezig. Ten slotte ook genoeg keuze uit nagerechten. Ik ben bang dat ik een kilo ben aangekomen

62. Super twee daagse gehad heel lekker gegeten, buffetten dik in orde zeker voor herhaling vatbaar.

63. Wij zijn 17 november geweest voor de 2e keer het was weer heel gezellig.
    Wij hebben ook al twee andere gezinnen naar Elderschans gestuurd omdat het er zo gezellig is het is gewoon een feestavond lekker gezellig muziek en drankjes naar keuze.
    Ook heerlijk mosselen gegeten alleen hopelijk dat er volgend jaar een nieuwe ijskast is geplaatst want het ijs was er niet uit te scheppen dat was erg jammer.
    Zoals U kunt lezen gaan wij in ieder geval met zijn viertjes volgend jaar weer terug naar Elderschans.
    Ook Brugge is een aanrader.
    Bent u te vroeg dan kun je in de omgeving leuke restaurantje bezoeken om even iets te eten of te drinken mensen zijn allemaal heel vriendelijk.

64. Nico en Lena

Alleen maar lof: uitgebreide buffetten van prima kwaliteit. Personeel vriendelijk en attent!

65. Het was de tweede keer dat we daar geweest zijn. Het concept vind ik zeer leuk lekker eten en dranken tot 22u inbegrepen.
    In de bar ons iedere keer geamuseerd veel sfeer! Super leuk!

66. Was een super weekend, eten is echt heel goed, als je van belgisch bier houd heb je hier veel keuze, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
    Enige minpunt is gehorige kamers i.v.m. tussen deur.

67. Leuk hotel met aardig personeel. Het eten en drinken is van goede kwaliteit en de kamers zijn ook heel schoon.

68. Zaterdagmiddag aangekomen en zeer hartelijk en warm ontvangen, kregen direct een kamer en een lekker drankje aangeboden. Goede Sfeer in dit hotel met een fantastische keuken, ook in de avond een gezellige bar met leuke afwisselende muziek.
    Vriendelijk en warm personeel! Ik ga zeker nog een keer terug want ik heb genoten.
    Ook erg fijn is dat dit hotel een eigen prive parkeerterrein heeft en de ligging is natuurlijk ook perfect centraal. Denk aan een bezoekje Brugge.

69. Ik was met mijn gezin 18-11-17 aangekomen. Het was super gezellig. Het eten was heel lekker, de muziek was super gezellig, vriendelijk personeel, en de kamers waren netjes. Het was een top weekend met mijn gezin. Ik kom zeker gauw weer terug.

70. Wij zijn hier geweest van 18 op 19 november. Na het inchecken zijn we naar de gezellige bar gegaan, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Diner was prima, voor iedereen wat wils en alles werd steeds bijgevuld. Variatie in vlees, vis, salades, toetjes gewoon prima. De avond in de bar doorgebracht, gezellig dansje gemaakt onder het genot van een borreltje. Bedden sliepen prima en het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

71. Ben hier van zaterdag 18/11 op zondag nachtje all inn geweest, heerlijk buffet, genoeg keuze, vriendelijk personeel, gezellig bar met muziek en entertainment, kortom een geslaagd weekend!

72. Gereserveerd om 19.00 Uur kwamen daar aan, staat er vemeld dat vanaf 18.00 T/m 20.00 Uur.
    Mogelijkheid was tot dineren. (Volgens de site konden we reserveren tot 20.00 Uur.

Het vlees was ver beneden peil :biefstuk (was Lendelap), vis was een en al graat.
    Het ijs was zo hard dat het niet mogelijk was uit te scheppen.

Na overleg een nieuw biefstukje gekregen deze was net zo slecht als de vorige.
    Dit is niet voor herhaling vatbaar. (Ons werd gezegd dat we maar niet meer moesten komen)

2,1
  73. Onze verwachtingen werden ingelost

74. Twee overnachtingen gehad in dit hotel en dit is heel goed bevallen. Schone kamers, fijn uitzicht naar een bosrijke omgeving en het restaurant concept was geweldig! Dit hotel is zeer zeker voor herhaling vatbaar!

75. Super genoten, zelf lactose intolerant en had voldoende keuze, we gaan zeker terug!

76. Het buffet was uitgebreid en werd voldoende aangevuld.
    Lekker gegeten we komen zeker terug.

77. Prima all in Hotel. Eten: ruime keus bij de buffetten. Behulpzaam personeel.

78. M.E. van Hillo

We hadden een all inclusive arrangement. Het eten was zeer goed, maar vooral een grote keus bij het buffet. Echt voor iedereen wat wils.

79. Weer een keertje lekker gegeten na een dagje shoppen.
    Wij komen zeker terug!

80. Zeer goed.

81. Vriendelijk personeel en lekker buffet! Wij komen zeker nog eens langs!

82. Prima hotel qua prijs kwaliteit verhouding

83. Unieke ervaring zowel wat ligging, sfeer als personeel betreft. Super.

84. L.Scheepens

2Overnachtingen all inclusive genoten in Hotel de Elderschans.
    Pure verwennerij.

85. JHE van der Broeck

Leuk hotel, rustige ligging, vriendelijk personeel.
    We hadden een weekje all inclusive, het eten was in een woord geweldig!

86. Hotel en kamer schoon en goed verzorgd, goed behulpzaam vriendelijk personeel, mooie omgeving zeer goed ontbijt en buffet, Voor herhaling vatbaar.

87. M. Veraart

Voor het bedrag van €27,50 p.p. all in. krijg je veel waar voor je geld.
    Wel vervelend voor diegene die dit zijn vergeten aanklikken en gewoon € 55 euro p.p. moesten betalen.
    Er hing een super leuke sfeer bij de bar. Personeel dat even mee danste met de gasten en ook samen met een collega een dansje deden. Dit zorgde voor extra vertier.

88. Locorotondo Antonio

Prachtig hotel, heel vriendelijke bediening, heel lekker eten en super gezellig, allen de parking moesten wij 3 dagen betalen voor geen 48 uur dat wij daar zijn geweest.

89. Ons tweede weekendje: eerste dag een tegenvaller met de budgetkamer, geen bad of douche, geen wc of lavabo op kamer, in de gang 2 wc's. Volgende dag andere kamer gevraagd en gekregen. Praatje gedaan met de manager, heeft zich verontschuldigd en had een leuke verrassing voor ons waarvoor dank. Eten, personeel en de ambiance in de bar was top. Onze vrienden hadden een nieuwe kamer en die was heel mooi.

90. Nel Stekelenburg

Prima eten!
    Zowel het ontbijt, lunch als diner!
    Zeer uitgebreid en heerlijk eten.

91. Super All In Hotel, super lekker eten, alle dranken aan de bar. Propere kamers. Zeer vriendelijk personeel en zeer hond vriendelijk hotel. Super goede ligging voor uitstappen en fietsen. Komen zeker en vast terug!

92. Een lekker buffet, genoeg keuze.

93. de coninck robert

Is de 2de keer dat wij komen voor de brunch, zijn vroeger gekomen (18.30 U) dan vorige keer, omdat wij hadden vastgesteld dat niet alles wordt bijgevuld.
    Nu hebben wij dat opnieuw vastgesteld met het dessertbuffet.

94. Marielle Steegs

95. Zeer gehorige hotelkamers, kleine bedden, toe aan opknapbeurt qua tapijt en stoffering. Kamers waren ook erg warm (wellicht tijd voor airco?) Nette badkamer. Avondeten is slecht. Weinig keuze en vaak half lauw. Ontbijt is redelijk. Weinig keuze in broodbeleg. Decoratie van dieren her en der en de rest vd inrichting maken het heel oubollig. Personeel is wel vriendelijk. Parkeren idd veel te duur! Zou gratis moeten zijn. Neem een voorbeeld aan Van der Valk qua een heleboel zaken....

96. Het personeel was zeer vriendelijk. Er werd ook regelmatig afgeruimd. Er was genoeg keuze aan het buffet. Het eten was lekker.

97. Prijs/kwaliteit super ! Zeer vriendelijk personeel/zaakvoerders ! Heel leuk om in 'compagnie' eens een leuke avond te beleven en bij goed weer heel aangenaam 'terrassen'. Wat heel fijn is dat je alles op je eigen tempo kan doen. Een aanrader !

98. Van Neste Eric

Zeer goed restaurant met een goede keuze voor elk wat wils in buffetvorm.

99. Hilda Baselet

Leuke ervaring, vriendelijk personeel en mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.

Volgende pagina