Hotel de Elderschans in Aardenburg

De Elderschans is gelegen in een unieke bosrijke omgeving!

Deal Historisch genieten van een Dinerbuffet all-in. Nu slechts 27,50!

Hotel de Elderschans, het grootste hotel van Zeeland, is gelegen in een bosrijke omgeving op de Elderschans wat een geïsoleerde versterking was en onderdeel uitmaakte van de Staats-Spaanse Linies. Van het fort zijn de binnen- en buitengracht nog grotendeels aanwezig en de loop van de omwalling is herkenbaar.
Om u nog meer te laten genieten van deze historische beleving, bieden wij u nu een all-in dinerbuffet met onbeperkt drank (inclusief sterke drank) aan en bestaat uit een afwisselend aanbod van heerlijke warme vis-/vlees- en vegetarische gerechten, saladbar, soepen, stokbrood, friet, aardappelen en rijst, 2 dagelijks ambachtelijk bereide nagerechten, koffie en thee. Dit alles met maar liefst 50 % korting, dus aarzel niet en reserveer nu!

55,00 27,50 -50%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-10-2018

Gratis parkeren op ons eigen parkeerterrein

ma lunch 08:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00
di lunch 08:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00

In ons restaurant serveren wij ontbijt, lunch en diner. Voor een kopje koffie met gebak of een lichte lunch kunt u ook terecht in onze stijlvolle Lobby. Bij mooi weer bedienen wij u op ons zonneterras met uitzicht over de mooie landschap.

• All-inclusive

di lunch 08:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00

1467111947 91
1520438895 85

1. stephani marie lise

Alles was ok: eten, kamers, omgeving, personneel.
    Bijbetaling voor taxes en zovoort wel een beetje duur en zonder détails (64.25€ Voor 2 nachten 2 personen…)

toch een adres om voor te stellen.
    Nog eens een grote dank aan personeel voor vriendelijkheid hoewel ze alleen maar engels spreken.
    Mlise.

2. Hennie van der horst

Prima. Het eten was prima. Alleen raar dat we voor het parkeren moesten betalen. Prima personeel.

3. Uitgebreid ontbijt, lunch en diner in buffetvorm met zeer ruime keuze in eten en drank voor een budgetvriendelijke prijs.

4. Van der sypt etienne

Eerlijk ontbeten, veel keuze, netjes en smaakvol uitgestald.
    Dank u,
    Etienne.

5. Salar Azimi

6. Lekker gegeten, aangename sfeer en een uitstekende locatie.

7. Super ontbijt- en dinerbuffet, alles werd snel aangevuld.
    Borden worden afgehaald als je laatste hap op hebt, beetje snel.
    Bijna niemand van personeel kan Nederlands.
    Alle drankjes verkrijgbaar, ook cocktails die niet op de kaart staan.

8. Wil 5 punten

Het menubuffet biedt voor elk wat wils. Geen haute cuisine, maar dat mag je niet verwachten voor die prijs.

9. Ajm onderwater

Heerlijk gegeten lekkere koffie en drankjes alleen de kamers kamers kunnen wel wat op gefrustreerd worden.

10. Parkeergeld voor gasten. Woensdagmiddag snacks gevraagd. Kregen we deels vlak voor het diner, andere deel kregen we ‘s avonds echter deze waren te hard gefrituurd dus “zwart”. Personeel spreekt geen Nederlands, gebrekkig Engels of helemaal niet. Geen garantie voor de huurfietsen als ze onderweg stuk gaan. Ik stop er nu maar mee. Chloortransport in de kamer.

11. Behalve dat het aanzicht en inrichting van hotel gedateerd en verloedert was, zag het personeel onverzorgd eruit (op een enkele uitzondering na). Bovendien is het personeel niet instaat om Nederlands te praten (in soort gebrekkig Engels) wat je wel mag verwachten van een Nederlands hotel. De ingangspartij van buiten naar vinnen het hotel toe ziet er niet uit. Tuin erom heen maakt een rommelige indruk en niet onderhouden. Ook de entree is potsierlijk alsmede de belachelijke kleurde dierenbeelden die hier en daar staan. Gescheurde vlaggen en in de mast van top. Diverse kappotten screens die overduidelijk zichtbaar waren maken. Tuinmeubilair dat smerig was en samengeraapte indruk maakte. Dat alles maakt een zeer onverzorgde indruk. Dan staat de hele dag keiharde muziek in de bar/ entree aan, zodat van ergens rustig kunnen zitten geen sprake is. Deze gaat 's-avonds helemaal los zodat wel een bruin café lijkt met dronken gasten ipv een hotel. Gelukkig stop deze muziek tegen 24:00 uur zodat je dan kunt gaan slapen. Hoewel de kamers gedateerd zijn en wel likje verf kunne gebruiken waren ze schoon (en dat is al heel wat). Het hotel zelf was smerig (vloeren en ramen, die in jaren niet gezeemd zijn, etc.). Eten en drinken is er voldoende, maar behoorlijk eenzijdig in de zin dat deze voornamelijk bestaat vette hap (vlees, friet, pasta), weinig groente en andere meer gezonde dingen, jammer had veel goed. Het ontbijt is ook te veel standaard (vette hap) en te veel op brood gericht. (De Lunch hebben we maar wijselijk overgeslagen tijdens ons verblijf) de administratie was een janboel eerst kregen we een verkeerde kamer toegewezen die reeds bezet was. De zogenaamde chique kamers (groter) die kon nemen zagen er niet uit, qua kleur en qua inrichting. Echt ongelofelijk dat je voor zoiets € 25/€ 50, - per persoon per nacht meer moet betalen! Bij het huren van fietsen wordt er geen goede sleuteladministratie bijgehouden. Het huren van de tandem was daardoor dan ook niet mogelijk (sleutel zoek). Al met al hebben ons verblijf daar met een nacht ingekort en zijn wij na het diner meteen vertrokken. Voor ons hoeft toen geen discoavond meer en het smakelijk ontbijt hebben wij maar overgeslagen! Wij komen in ieder geval op deze teleurstellende locatie nooit meer terug!

12. Goed en zuiver hotel prima eten vriendelijk personeel alleen jammer dat er maar enkele Nederlands spreken.

13. R.M.Kooij-van Meijer

Het restaurant van dit hotel (doorgaans all-inclsive formule) is echt goed te noemen. Omdat wij er ook sliepen en het eten bij onze boeking inzat qua prijs, weet ik niet wat het kost om apart een ontbijt, lunch of diner te nemen. De kwaliteit van het eten was in ieder geval verrassend goed. Warm, vers en voldoende tot het eind toe. Als je in de buurt bent en je wilt een hapje eten, dan kun je hier uitstekend terecht.

14. verhoeven christina

Het was weer fantastisch, lekker eten en drinken, en ambiance troef.

15. Fantastische locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, alle lof!

16. Genoten van spijs en drank, en vriendelijke bediening zelfs hielden ze rekening met mijn lactose intolerantie, zonder problemen, komen zeker nog terug!

17. Heel lekker eten en de service was top! De vuile borden werden direkt weggenomen, het personeel deed alles om je het aangenaam te maken! Wij gaan zeker terug!

18. sonck michel

Het hotel goed gelegen niet ver van de kust en je kan er goede wandelingen de kamers van het hotel zijn wel wat klein wel proper en het ontbijt was ook lekker een minpuntje de taal was altijd niet leuk en betalen voor de parking vond ik ook wat veel.

19. Barbier Ronny en Jeannine

Lekker eten en drinken en een gezellige sfeer! Ons verblijf was super, de luxe kamers waren heel goed alles was aanwezig! Het personeel doet alles wat mogelijk is om je te helpen! Ook aan de receptie was voor Masoud geen enkele vraag teveel! We zijn 1 dag extra gebleven en we gaan zeker nog terug!

20. A.Markus Boersma

Wij vonden het een mooi, gezellig, sfeervol hotel. Goede service bij het ontbijt en diner. Gezellige barkeeper, leuke muziek.Wij gaan het nog een keer overdoen, ook leuk geprijsd.
    Chapot voor de eigenaar met zijn reward 😊

21. De all-inclusive formule verdient alle lof. Het heeft ons aan niets ontbroken. Zowel bij het ontbijt als de lunch als het diner was er een zeer uitgebreide keuze van warme en koude gerechten. Die waren van uitstekende kwaliteit en ze werden ruim voordat de schaal leeg raakte vervangen door een nieuwe. Ook dranken waren in grote sortering beschikbaar. Er werd voortdurend op gelet of alles naar wens verliep.
    Kortom: beslist een aanrader!

22. jaak Beertens

23. Natasja Floor

Super weekend gehad via Alho events! Heerlijk gegeten, alles netjes en goed verzorgd. Vriendelijke personeel. Zeker voor herhaling vatbaar, dit was de 2x op naar de 3x.
    Salar Azimi respect hoe je het allemaal voor elkaar hebt gekregen. Tot volgend jaar. Groetjes Natasja Floor

24. Geert Devriese

Was daar ter gelegenheid van mijn verjaardag en heb een super verblijf gehad. Nederlandse prijzen, Belgische kwaliteit. Verzorgde kamers, Verzorgd ontbijtbuffet, Verzorgde lunch en Dinnerbuffet. Vriendelijke bediening van het barpersoneel en niets was hen te veel.

25. Lekker en voldoende gegeten. Veel keuze, alle spijzen mooi gepresenteerd.

26. Uitgebreid ontbijt, lunch en diner (buffet) smakelijk klaargemaakt, verse groenten, divers en heel regelmatig aangevuld. De medewerkers werken erg hard en maken het verblijf zo aangenaam mogeljk. Heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader. Hopen nog eens terug te komen.

27. Alissa Rijntalder

Uitgebreid en heerlijk buffet, van vis tot vlees. Vriendelijk personeel en het wordt goed optijd aangevuld.

28. F.Raaijmakers

Eten en drinken erg lekker en divers. Bediening en service prima van aardig personeel.

29. Fabienne Vandekerkhove

Wij hadden om 19u30 gereserveerd bij Hotel de Elderschans in Aardenburg te eten. Toen we aankwamen gingen we naar het restaurant maar daar kwam niemand ons ontvangen. We zijn dan terug naar de receptie van het hotel geweest en moesten bellen om iemand aan de balie te krijgen. We lieten weten dat we gereserveerd hadden voor 10 personen om 19u30. Daar vertelde die mevrouw dat we konden eten tot 20u15 en dat dan alles werd klaargezet voor het ontbijt van de volgende dag. We mochten we blijven zitten tot 22u maar het was ondertussen al 19u45 en dit leek ons niet meer haalbaar om in een half uur een buffet te doen. Dus zijn we zonder te eten weer vertrokken. Jammer dat dit niet vermeld werd bij het reserveren want dan hadden we direct een ander restaurant gezocht. Ik was die dag jarig en daar stonden we dan samen met onze kinderen en zonder restaurant.

30. Simpel hotel, maar goede en schone kamer met prima bedden. Het eten en drinken in de all inclusive formule overtrof onze verwachtingen. Een absolute aanrader en wij gaan er in ieder geval zeker een keer terug.

31. Gerrie1954

Het eten -in de vorm van buffet- is gevarieerd en lekker.
    Een aanrader voor iemand die in een leuke en rustige omgeving lekker verwend wil worden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden gebruik gemaakt van de all-inclusive faciliteit van het hotel.

32. Geweldig all inclusieve hotel. Grote diversiteit in smaakvol eten en drinken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een echte aanrader.

33. Carine van laere

Heel vriendelijk, heel veel keuze bij het buffet en heel lekker.

34. Maartje Putman

Het all-in principe van hotel de Elderschans is prima. Lekker eten! Voor je rust moet je hier echter niet (in het weekend) zijn. Tot 00:00 uur klinkt er harde muziek vanuit de lounge bar en de hotelkamers zijn vrij gehorig wat slapen voor die tijd niet mogelijk maakt. Service en hygiëne zijn verder prima.

35. S. Mighorst

We hebben heerlijk gegeten. Er was meer dan genoeg, van vlees tot vis. Ook de keuze uit verschillende groente was ruim aanwezig. Ten slotte ook genoeg keuze uit nagerechten. Ik ben bang dat ik een kilo ben aangekomen

36. Super twee daagse gehad heel lekker gegeten, buffetten dik in orde zeker voor herhaling vatbaar.

37. Wij zijn 17 november geweest voor de 2e keer het was weer heel gezellig.
    Wij hebben ook al twee andere gezinnen naar Elderschans gestuurd omdat het er zo gezellig is het is gewoon een feestavond lekker gezellig muziek en drankjes naar keuze.
    Ook heerlijk mosselen gegeten alleen hopelijk dat er volgend jaar een nieuwe ijskast is geplaatst want het ijs was er niet uit te scheppen dat was erg jammer.
    Zoals U kunt lezen gaan wij in ieder geval met zijn viertjes volgend jaar weer terug naar Elderschans.
    Ook Brugge is een aanrader.
    Bent u te vroeg dan kun je in de omgeving leuke restaurantje bezoeken om even iets te eten of te drinken mensen zijn allemaal heel vriendelijk.

38. Nico en Lena

Alleen maar lof: uitgebreide buffetten van prima kwaliteit. Personeel vriendelijk en attent!

39. Het was de tweede keer dat we daar geweest zijn. Het concept vind ik zeer leuk lekker eten en dranken tot 22u inbegrepen.
    In de bar ons iedere keer geamuseerd veel sfeer! Super leuk!

40. Was een super weekend, eten is echt heel goed, als je van belgisch bier houd heb je hier veel keuze, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
    Enige minpunt is gehorige kamers i.v.m. tussen deur.

41. Leuk hotel met aardig personeel. Het eten en drinken is van goede kwaliteit en de kamers zijn ook heel schoon.

42. Zaterdagmiddag aangekomen en zeer hartelijk en warm ontvangen, kregen direct een kamer en een lekker drankje aangeboden. Goede Sfeer in dit hotel met een fantastische keuken, ook in de avond een gezellige bar met leuke afwisselende muziek.
    Vriendelijk en warm personeel! Ik ga zeker nog een keer terug want ik heb genoten.
    Ook erg fijn is dat dit hotel een eigen prive parkeerterrein heeft en de ligging is natuurlijk ook perfect centraal. Denk aan een bezoekje Brugge.

43. Ik was met mijn gezin 18-11-17 aangekomen. Het was super gezellig. Het eten was heel lekker, de muziek was super gezellig, vriendelijk personeel, en de kamers waren netjes. Het was een top weekend met mijn gezin. Ik kom zeker gauw weer terug.

44. Wij zijn hier geweest van 18 op 19 november. Na het inchecken zijn we naar de gezellige bar gegaan, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Diner was prima, voor iedereen wat wils en alles werd steeds bijgevuld. Variatie in vlees, vis, salades, toetjes gewoon prima. De avond in de bar doorgebracht, gezellig dansje gemaakt onder het genot van een borreltje. Bedden sliepen prima en het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.

45. Ben hier van zaterdag 18/11 op zondag nachtje all inn geweest, heerlijk buffet, genoeg keuze, vriendelijk personeel, gezellig bar met muziek en entertainment, kortom een geslaagd weekend!

46. Gereserveerd om 19.00 Uur kwamen daar aan, staat er vemeld dat vanaf 18.00 T/m 20.00 Uur.
    Mogelijkheid was tot dineren. (Volgens de site konden we reserveren tot 20.00 Uur.

Het vlees was ver beneden peil :biefstuk (was Lendelap), vis was een en al graat.
    Het ijs was zo hard dat het niet mogelijk was uit te scheppen.

Na overleg een nieuw biefstukje gekregen deze was net zo slecht als de vorige.
    Dit is niet voor herhaling vatbaar. (Ons werd gezegd dat we maar niet meer moesten komen)

2,1
  47. Onze verwachtingen werden ingelost

48. Twee overnachtingen gehad in dit hotel en dit is heel goed bevallen. Schone kamers, fijn uitzicht naar een bosrijke omgeving en het restaurant concept was geweldig! Dit hotel is zeer zeker voor herhaling vatbaar!

49. Super genoten, zelf lactose intolerant en had voldoende keuze, we gaan zeker terug!

50. Het buffet was uitgebreid en werd voldoende aangevuld.
    Lekker gegeten we komen zeker terug.

51. Prima all in Hotel. Eten: ruime keus bij de buffetten. Behulpzaam personeel.

52. M.E. van Hillo

We hadden een all inclusive arrangement. Het eten was zeer goed, maar vooral een grote keus bij het buffet. Echt voor iedereen wat wils.

53. Weer een keertje lekker gegeten na een dagje shoppen.
    Wij komen zeker terug!

54. Zeer goed.

55. Vriendelijk personeel en lekker buffet! Wij komen zeker nog eens langs!

56. Prima hotel qua prijs kwaliteit verhouding

57. Unieke ervaring zowel wat ligging, sfeer als personeel betreft. Super.

58. L.Scheepens

2Overnachtingen all inclusive genoten in Hotel de Elderschans.
    Pure verwennerij.

59. JHE van der Broeck

Leuk hotel, rustige ligging, vriendelijk personeel.
    We hadden een weekje all inclusive, het eten was in een woord geweldig!

60. Hotel en kamer schoon en goed verzorgd, goed behulpzaam vriendelijk personeel, mooie omgeving zeer goed ontbijt en buffet, Voor herhaling vatbaar.

61. M. Veraart

Voor het bedrag van €27,50 p.p. all in. krijg je veel waar voor je geld.
    Wel vervelend voor diegene die dit zijn vergeten aanklikken en gewoon € 55 euro p.p. moesten betalen.
    Er hing een super leuke sfeer bij de bar. Personeel dat even mee danste met de gasten en ook samen met een collega een dansje deden. Dit zorgde voor extra vertier.

62. Locorotondo Antonio

Prachtig hotel, heel vriendelijke bediening, heel lekker eten en super gezellig, allen de parking moesten wij 3 dagen betalen voor geen 48 uur dat wij daar zijn geweest.

63. Ons tweede weekendje: eerste dag een tegenvaller met de budgetkamer, geen bad of douche, geen wc of lavabo op kamer, in de gang 2 wc's. Volgende dag andere kamer gevraagd en gekregen. Praatje gedaan met de manager, heeft zich verontschuldigd en had een leuke verrassing voor ons waarvoor dank. Eten, personeel en de ambiance in de bar was top. Onze vrienden hadden een nieuwe kamer en die was heel mooi.

64. Nel Stekelenburg

Prima eten!
    Zowel het ontbijt, lunch als diner!
    Zeer uitgebreid en heerlijk eten.

65. Super All In Hotel, super lekker eten, alle dranken aan de bar. Propere kamers. Zeer vriendelijk personeel en zeer hond vriendelijk hotel. Super goede ligging voor uitstappen en fietsen. Komen zeker en vast terug!

66. Een lekker buffet, genoeg keuze.

67. de coninck robert

Is de 2de keer dat wij komen voor de brunch, zijn vroeger gekomen (18.30 U) dan vorige keer, omdat wij hadden vastgesteld dat niet alles wordt bijgevuld.
    Nu hebben wij dat opnieuw vastgesteld met het dessertbuffet.

68. Marielle Steegs

69. Zeer gehorige hotelkamers, kleine bedden, toe aan opknapbeurt qua tapijt en stoffering. Kamers waren ook erg warm (wellicht tijd voor airco?) Nette badkamer. Avondeten is slecht. Weinig keuze en vaak half lauw. Ontbijt is redelijk. Weinig keuze in broodbeleg. Decoratie van dieren her en der en de rest vd inrichting maken het heel oubollig. Personeel is wel vriendelijk. Parkeren idd veel te duur! Zou gratis moeten zijn. Neem een voorbeeld aan Van der Valk qua een heleboel zaken....

70. Het personeel was zeer vriendelijk. Er werd ook regelmatig afgeruimd. Er was genoeg keuze aan het buffet. Het eten was lekker.

71. Prijs/kwaliteit super ! Zeer vriendelijk personeel/zaakvoerders ! Heel leuk om in 'compagnie' eens een leuke avond te beleven en bij goed weer heel aangenaam 'terrassen'. Wat heel fijn is dat je alles op je eigen tempo kan doen. Een aanrader !

72. Van Neste Eric

Zeer goed restaurant met een goede keuze voor elk wat wils in buffetvorm.

73. Hilda Baselet

Leuke ervaring, vriendelijk personeel en mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.

74. In rustige mooie groene omgeving, gezellig hotel, voldoende terrassen, alle drankjes gratis, goed onbeperkt veelzijdig dineren van buffet, nette kamer, 's avonds gezelligheid bij de bar, vriendelijk personeel.

75. nathalie.deguffroy

We hebben genoten van ons verblijf. De maaltijden in buffetvorm waren voldoende gevarieerd en lekker. Drankjes zoveel je maar wil. Fijn en vriendelijk personeel. Enkel bij de receptie was men eerder koel en karig met info. Verzorgde kamer. Jammer dat fietsreservatie niet stipt was en dat je voor de parking per dag moet betalen.

76. Eten was lekker, personeel vriendelijk. Een aanrader.

77. Heel gevarieerd lekker diner. Echt lekker!

78. Antheunis

Wij hadden een bongo bon voor ontbijt met bubbels(39euro )
    helaas geen bubbels gekregen of bij te betalen.
    Brood niet vers broodjes zo effe in de oven niet uitgebakken of krokant.
    (Thuis zijn ze nog beter gebakken )
    eieren niet warm maar lauw.
    Worstjes lekker er warm.
    3 Soorten kaas geen etiket welke kaas wat ik gekozen heb was niet mijn ding.
    Gekookte ham was net op het randje van vers.
    Yoghurt was oké
    Geen vers fruitsap enkel uit zo machine zoals de koffie smaakte ook niet lekker, dan maar spa gedronken.
    Fruitsla in stukjes was er niet enkel appèl banaan en appelsien.
    Helaas spreken de mensen van personeel met moeite Nederlands ik hoorde ze meer in Pools spreken.
    Netjes was het niet, net een refter gevoel.
    Enkel de balie spreekt Nederlands en zeer vriendelijk.
    Het park en parking heeft dringend eens renovatiewerken nodig.

79. Zeer prachtig gelegen all-in-hotel. Lekker en uitgebreid eten. Vriendelijk personeel. Gezellige en rustige kamers. Alles proper onderhouden. Lekkere dranken. Mits kleine opleg ook cocktails waarvan ge zoveel kunt drinken als ge wilt. Sluis op een 6-tal kilometer. In Aardenburg zelf is een klein gezellig café met als uitbater Marco uit Amsterdam (naam café = het kleine cafeetje")

Enig minpunt is het feit dat je 5 euro parking per dag betaald voor een niet afgesloten parking waar bij grote bezetting van hotel te weinig parkeerplaatsen zijn zodat je je wagen her en der moet parkeren

80. het eten was lekker, en goede keuze.
    wij waren gelukkig vroeg, want toen we om 19u45 aan dessert begonnen, was er bijna niets meer, er was een chocoladefontein, maar die werkte niet meer.
    vraag me af... je kan reserveren tussen 18 en 20 u, wat gebeurt er dan als je om 20 u een tafel reserveert?
    ook de bar in restaurant sluit om 20 u.
    dan moet je naar de grote bar.
    drankenpakket all-in was wel super, je kon alles krijgen.
    heb dit vandaag per mail aan de zaak gevraagd, maar die antwoorden NIET

81. Mooie locatie in bosrijke omgeving. Hartelijke, professionele ontvangst door de heer Azimi himself. Wij boekten oorspronkelijk een standaardkamer maar opteerden ter plaatse voor een upgrade naar een grotere kamer, eenvoudige inrichting met prima bed en nette, functionele badkamer. De all-in formule was SUPER : lekker eten, heerlijke cocktails,kwaliteitsdranken, de barman verdient van ons een extra pluim !!! De shelter-tent midden de ingesloten tuin was een echte aanrader voor onze gezellige familie-avondjes (gezin van 10). Kortom wij hebben genoten van ons verblijf. Prijs-kwaliteit zeer goed ! Wij hebben ook de inzet van de familie Azimi om het het geheel in goede banen te leiden ten volste gewaardeerd !!!!!

82. Lekker, keuze genoeg, klein minpuntje, geen cornflakes of dergelijke, maar verder alles zeker in orde, weer voor herhaling vatbaar!

83. Heerlijk verblijf gehad! De ontvangst was helemaal top! Eten lekker, sfeer was optimaal!
    Bedankt voor de mooie ervaring!

84. We hadden er meer van verwacht. Eten was niet warm, de presentatie niet netjes en er werd slecht aangevuld. Het dessert stelde weinig voor.

85. Hier ben je de koning van Nederland!

86. Amandels Wilfried

Wij vonden het aanbod van het buffet nogal beperkt de steaks waren ongelooflijk taai van andere schotels was de presentatie bedenkelijk ijs niet schepbaar gebak droog ezv… niet voor herhaling vatbaar.

87. Jémig de Pémig, wat een restauratie niet te geloven, was boven verwachting ontbijt lunch en diner van veel keuze en top kwaliteit, heerlijk glaasje wijn erbij, bleef niet bij twee of drie, kamers goed schoon en iedere dag schone handdoeken.
    Hier gaan we vaker naar toe. Een top all-inclusive formule.

88. Jan Janssen

Leuk hotel, goed eten. Voldoende keuze tijdens ontbijt, lunch en diner. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Zeer rustige omgeving. De kamers zijn schoon en de bedden zijn goed. Jammer dat er maar weinig overdekte ruimte was om de fietsen te stallen.

89. Roels geert

Super wij komen nog terug zeer gastvrij en een vriendelijke service bedankt

90. dit hotel heeft een leuke en mooie ligging.
    vlotte en vriendelijke service.
    lekker eten.
    prima faciliteiten.
    zeker voor herhaling vatbaar.

91. Sabinem

Een all-inclusive hotel in Nederland. Bijzonder, maar hier werkt het. Het eten, in buffet-vorm uiteraard, was smakelijk. Er was genoeg, er werd genoeg aangevuld, er was variatie. Paar keer lekker mosselen gegeten, met saus en een paar glazen witte wijn. Mmmmmmmm

92. Matheve

Het eten was prima, de sfeer was uitstekend de service eveneens prima in orde. Het was ons tweede bezoek en we gaan zeker dit jaar nog terug.

93. Grietje

Voor mijn verjaardag kreeg ik een Groupon Voucher.
    Regelmatig gaan wij gaan ontbijten.
    Mijn partner is kok en eet heel graag... normaal ook heel veel.
    T begon al met de aankomst.
    Het zag er niet zo verzorgd uit.
    Dat bleek ook uit de kwaliteit van aangeboden producten.

We lachen er eigenlijk nog mee... die taaie kaneelkoek.
    Spek niet voldoende gebakken, waterig fruitsap, ...
    De onvriendelijke bediening...
    Als de omgeving al niet proper is, wat zal het dan zijn in de keuken?
    Vuile tapijten op de vloer.
    Wij gaan er zeker niet meer terug heen.

94. het eten was heerlijk het werd steeds aangevuld genoeg tekiezen echt voor iedereen wat het personeel was ook vriendelijk alles netjes en proper zeker om nog eens terug tegaan

95. van rie freddy

Alles vers, en lekker, en eten in overvloed, voor herhaling vatbaar, zeker weten, zijn er vroeger reeds geweest en zullen zeker nog teruggaan, alles picobello in orde, vriendelijk, netjes, proper, en lekker :)

96. Ivan en Clo

Het was fantastisch, zeer vriendelijk onthaal en personeel om fier op te zijn. Het eten vers en lekker en natuurlijk ook de drankjes. Zeer leuke sfeer en ook een prachtige omgeving, dicht bij Sluis, Breskens enz. Perfect verblijf... wij komen zéker terug.
    Sublime!!

97. Het was een korte break, maar meer dan deugddoend. Qua kamer mits kleine opleg kunnen omboeken naar luxesuite, wat een zeer leuke ervaring op zich was. De all-in formule is ook zeker aan te bevelen. Onbezorgd kunnen genieten van het lekkere eten en qua drank van merkproducten, maar bovenal van de supervriendelijke en voortreffelijke bediening door de eigenaars en hun straf, meer kan je niet verlangen. Gaan we dus zeker eens overdoen :) !!!

98. A.MEESEN

Het eten was prima, daarna nog lekker wat gedronken op het terras. Het toetjesbuffet zou wat uitgebreider mogen, sommige dingen zoals poffertjes
    waren snel op en werden niet meer aangevuld.

99. Lekker eten in buffetvorm, er is voor ieder wat wils, wie hier zegt dat hij of zij iets tekort komt is onterecht. Er is zowel iets voor de visliefhebber, vleesliefhebber of vegetariër. Het drinken is à volontè.

100. Ontbijt en lunch voldoende keuze. Diner had meer weg van een gaarkeuken.
    Hygiëne liet te wensen over. Servies, bestek en glazen waren vettig en vies. Saladebar stond vol in de zon bij een open deur. de randen van de ijsvriezer waren erg vies/ roestig.
    Met andere woorden, niet de titel 'beste all inclusive hotel 2016' waardig!

Volgende pagina