Hotel de Elderschans in Aardenburg

De Elderschans is gelegen in een unieke bosrijke omgeving!

Gratis parkeren op ons eigen parkeerterrein

Lunch Diner
vr lunch 12:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00
za lunch 12:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00
zo lunch 12:00 - 14:00 diner 18:00 - 20:00

Omschrijving

In ons restaurant serveren wij ontbijt, lunch en diner. Voor een kopje koffie met gebak of een lichte lunch kunt u ook terecht in onze stijlvolle Lobby. Bij mooi weer bedienen wij u op ons zonneterras met uitzicht over de mooie landschap.

• Halal

1551193173 86
1609519745 83
1620124576 83
1651939070 85

1. Heel lekker gegeten en gedronken, dit allemaal voor deze mooie prijs van eet.nu. Ik kom zeker terug.

2. M. Scheepers

3. H. Luijten

Aanvullen van het buffet m.b.t. vlees en vis erg traag.

4. Descheemaeker Eric

De locatie is prachtig gelegen, vriendelijk personeel, eten prima. Klein minpunt geen vanille-ijs, en de cocktails veel te duur, (mojitococktail) slecht gemaakt! Maar we komen zeker nog terug voor een paar dagen.

5. Vanronsele Eddy

Ontvangst zeer goed, grote keuze van dranken en het eten goed en voldoende prijs kwaliteit zeer goed.

6. S. I Quick

Het is goed eten en genoeg keuze.

7. Lekker en verzorgd. Vriendelijk personeel.

8. Wat een vies zooitje. Hotel onverzorgd kamer klein en vies 4 dagen hetzelfde eten.
    Personeel zeer onvriendelijk en onverzorgd.
    Dit was eens maar nooit meer!!!
    Snap niet dat iemand dit hotel hoge punten kan geven.

1,4
  9. Fritz Witt

Dit was een onverwachte aangename verrassing. Wij kregen dit adres aangeboden via de site van eet.nu. Ruimschoots voldoende, zeer gevarieerd en lekker buffet voor een zeer redelijke prijs. En dan ook nog inclusief drinken.

10. Willeke Brouwer

In onze boeking stond dat we er van 19.30 tot 21.30 terecht zouden kunnen.
    Toen wij om 19.50 arriveerden kregen we te horen dat we nog 10 minuten konden deelnemen aan het dinerbuffet. Daarna mochten we nog wel even blijven zitten......
    Wat een zooitje.
    Zowel buiten als binnen een rommelige en onverzorgde aanblik.
    En dan ook nog horen dat we wel 10 minuten gebruik konden maken van het buffet.
    Wat een b......tent.
    Nooit meer boeken daar!

11. Fijn restaurant van het all inclusive hotel de Elderschans. Piekfijn voor elkaar. Voldoende keuze. Voor elk wat wils. Er wordt snel aangevuld. Personeel is super vriendelijk. Het eten zeker voor buffet heel erg goed.

12. Leuk weekend gehad. Eten was goed en lekker! Leuk dat het all inclusief is. Er is veel leuks te doen in de omgeving. Brugge en Gent zijn echt een aanrader! Super.

13. Net thuis na weekendje weg bij hotel de elderschans (Aardenburg). Dat was fantastisch weekend. Alles prima geregeld, vriendelijk personeel en lekkere eten, whisky met colaatje echt top! Echte aanrader, gewoon super.
    Wij hebben weer gebukt.

14. Agten Lutgarde

Heerlijke gerechten die nu 3 dagen niet beginnen te vervelen.
    De soep is heerlijk en goed gekruid.
    De mosselen lekker gekruid en een goede bereidingstijd waardoor ze niet te zacht of te sponzig zijn maar lekker knapperig in de mond.
    De ribbetjes lekker gemarineerd.
    Dessert om van te snoepen: taart!

15. Wij zijn met onze kinderen en kleinkinderen in Hotel De Elderschans geweest en hebben het fantastisch gehad.
    Uiterst vriendelijk personeel. ​De buffetten zijn zeer uitgebreid.
    De drankjes overweldigend.
    Echt een aanrader!

16. Paul Verhoeven

Na enigen dagen actie te hebben ondergaan op de afdeling cardiologie van het ziekenhuis waren deze verwendagen een heerlijk uitje! We hebben vele opgekomen emoties kunnen verwerken en zijn wat tot rust gekomen. Weer een stukje kunnen wandelen. De directe omgeving (een stukje parkachtig bos waar middenin het hotel stond) was voor ons beschermend en knus. Zeer vriendelijke bediening. En ‘last but not least’ : heerlijke buffetten ‘s-morgens, ‘s-middags en ‘s-avonds door de kokkin met alle liefde bereid.

17. Wendy Desaele

In de maand augustus zijn wij enkele dagen afgezakt naar dit hotel. Erg vriendelijk personeel. Netjes. Gevarieerd buffet en zeker de moeite waard. Dichtbij Sluis, Vlissingen, Terneuzen, Gent, de Belgische kust, mooie fietsroutes. Zeker voor herhaling vatbaar!

18. We zijn er 3 nachten geweest en hebben het geweldig naar onze zin gehad. Lekker eten en drinken. Zeer vriendelijke bediening en behulpzame mensen. Top hotel.

19. Hans Hoogstrate

Echte aanrader. Zeer vriendelijke mensen. Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Eten is zeer goed zowel ontbijt, lunch en dinerbuffet. Zeer veel keuze. Personeel zeer behulpzaam en het hotel is ook rolstoelvriendelijk. Ook belangrijk vind ik.

20. Tc Driesen

Super gezellig en goed gegeten prijs kwaliteit prima.

21. Truus van tartwijk

Het eten en drinken was geweldig, de prijs was goed.

Het is een aanrader.

22. Het assortiment was zeer beperkt. De kwaliteit was voldoende. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

23. Joop Swinkels

Geweldig eten. Echt perfect klaargemaakt. De bediening is ook geweldig. Stralen echt de liefde voor hun job uit. We hebben genoten

24. Theo Rhijnsburger

Een gedateerd hotel dat door de huidige eigenaar mooi wordt opgeknapt en geweldig wordt gerund. Vriendelijk personeel, fijne gastvrije service vergezeld van heerlijk eten en drinken. In een prettige omgeving.

25. BVW 17 punten

We hadden het hotel al geboekt voor dat de corona crisis echt uitbrak. Gelukkig konden we nog wel terecht, al was het wel anders door alle maatregelen. Echter heeft het hotel hier keurig op gereageerd en naar gehandeld. Zo konden we eerder inchecken, en konden we al het eten en drinken wat wij wilde nuttigen gewoon bestellen. Elke ochtend was er een ruim ontbijt pakket, en voor de lunch en het avond eten konden wij kiezen wat wij wilde eten. De porties van het eten waren zeer groot, en duidelijk vers. Ook de drankjes waren inbegrepen. De omgeving is mooi en er is voldoende te zien en te beleven. Echter omdat België, een code geel land nu is, mag je daar niet heen. Maar het is goed te bereiken op de fiets, die je kunt huren in het hotel.

26. Prima ervaring gehad. Super vriendelijke medewerkers die ondanks de Coronamaatregelen het ons naar de zin wilde maken. Medewerkers aan de receptie, barpersoneel en de medewerksters van de schoonmaak ze waren allemaal even vriendelijk en gastvrij. De porties bij de maaltijden waren zeer ruim. Steeds verse groenten en salade. De bief was heerlijk. De zalm en varkenshaas ietsjes aan de droge kant.

27. Ondanks de corona maatregelen hebben we een heel fijn en goed verzorgd verblijf gehad. We hebben heerlijk gegeten en van de omgeving genoten. Zodra de corona voorbij is willen wij zeker nog een keer terug en genieten in dit mooie hotel!

28. We zijn met de kinderen en kleinkinderen het weekend van 20-21 februari hier geweest.
    Wij vonden het eten hier prima, zeker het biefstuk.
    Je kunt het bestellen via het formulier die je krijgt als je in het hotel verblijft.
    De keuze uit 3 soorten vlees, vis of vegetarisch.
    Daarbij ook diverse keuzen uit friet, groente enz.
    Je mocht, als je dat wilde meerdere soorten vlees, friet, groente, enz. bestellen.
    Het werd op de kamer geserveerd.
    Ook het ontbijt op de kamer was voldoende.
    Had eventueel een bakje yoghurt en een croissant bij kunnen zitten.
    Al met al hebben we van het nachtje Elderschans genoten.

29. Tussen kerst en nieuw jaar

De prijs kwaliteitsverhouding is ver te zoeken.

De maaltijden op de kamer nuttigen is nog niet zo erg, maar de beperkte keuze (een snackbar heeft meer keuze). We konden over 6 maaltijden dus 3× lunch en 3× diner kiezen uit 4 keuzes: Kip, Biefstuk, Vegetarisch en vis van de dag. Dit allen met een beetje groenten of friet.

Als we voor de receptie stonden voor een drankje moesten we maar bellen.
    Een biertje kon ik alleen voor 20 uur bestellen i.p.v. 22 uur zoals in de aanhef aangegeven.
    Sterke dranken waren niet gratis maar moesten voor worden bij betaald (zelfs een non alcoholisch drankje) en ook voor 20 u besteld worden. En ga zo maar door en door.
    Ik heb het vermoeden dat men hiervoor zo min mogelijk wilden doen om de kosten er uit te halen. In plaats van die paar gasten te verwennen.

Dit alles moesten we voor lief nemen omdat we 100% moesten betalen ook bij annuleren, ook in geval van corona, vind ik zeer slechte zaak.

30. Ralf Roobaert

Voor de derde keer! En het was alweer super! De deluxe kamers zijn fantastisch en een echte aanrader! Het is gewoon genieten tot de laatste momenten! Kamers zijn altijd proper en het eten is fantastisch lekker! Zelf met de Corona regels was het nog tot in de puntjes verzorgd!

31. We hadden een social deal voor 2 nachten, zowel het eten als het drinken was top, eten was erg uitgebreid alsook veel keuze om te drinken.
    Komen zeker nog eens terug.

32. Chris van Goch

Gemoedelijke sfeer! Attent personeel! Uitstekende keuken met voldoende variatie.
    Verantwoorde regelgeving in deze Coronatijd. Prijs/kwaliteit/TOP.

33. Uiterwaal

Ondanks de corona maatregelen een super verblijf gehad. De mensen aan de receptie zijn top. Was de 2e keer dat we gegaan zijn en was weer goed. In de halve lock down in corona tijd is deze formule zeer aan te raden.

34. Eten en drinken was goed de rest slecht.
    Kamer in 6 dagen niet schoongemaakt of het bed fatsoenlijk opgemaakt, alleen rechtgetrokken en zeker NIET verschoond. s'Avonds de muziek heeeel hard, je kon elkaar niet verstaan, en in de recreatieruimte was alles versleten of kapot.
    En de corona, wel stond er overal 1,5 m afstand, maar daar werd geen acht op geslagen en kon je makkelijk met 6 of 8 pers aan een tafel gaan zitten.

35. Het eten was heel lekker en bedienning was zeer vriendelijk.
    Kamers zijn zeer ruim en netjes.
    Het hotel is zeer rustig gelegen en vlak aan de grens van belgië bij de leuke plaatsen Knokken en Brugge en blankenberg.
    Een goed all in hoten, een aan rader.

36. Fina puigvert

Heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier ben gekomen 😔, het eten is niet te pruimen! Alles super koud! Vlees? Koud! Groente? Koud! Frietjes en snacks? Even koud als de rest in een woord vreselijk! De kamer opruimen en bed opmaken? Nou niets daarvan hoor ze hadden alleen de handdoeken verwiseld en de bedden? Nou nee niet gedaan maar wel de dekbed eroverheen gegoid pffffff, maneger erbij gehaalden hij zou iemand sturen om de bedden opmaken maar dat is al ruim tijd geleden en nog niets aan gedaan, met andere worden het maak hun niets uit want tja het is toch al betaald! :(Beste mensen kom aub niet naar deze horror hotel. Groet Josefina.

1,7
  37. Erg veel luidruchtige mensen in het Hotel / restaurant. Overvol ook in tijden van Corona. Waardoor veel van het eten op was en niet of nauwelijks werd bijgevuld. Wij waren er ter eren van een verjaardag. We hadden van te voren afspraken gemaakt over een champagne ontbijt maar ook dat kwam niet. Het gebak was niet lekker en van magere kwaliteit. Ook veel vliegen bij het eten.

1,1
  38. Goed ontbijtbuffet, alleen spijtig dat we de tafel zelf moesten afruimen. Kamer was aan een opfrisbeurt toe.

6,7
  39. Ontbijt, lunch en diner was prima, wel iedere dag (lekkere) biefstuk en mosselen. Dagelijks wisselende bijgerechten, soep, kip, vis, vlees, patat, snacks, pasta's, groente, fruit, taart, ijs. Er is echt genoeg voor iedereen! Helaas was de bar in het restaurant dicht, waardoor je dus bij de andere bar je drankjes moest halen. Dat had eigenlijk iemand van het personeel moeten doen.

40. Perlita van der Linden

Dit was ons 3e bezoek. Wederom voor herhaling vatbaar door de zeer uitgebreide keuze in het restaurant. Er is voor elk wat wils. Heerlijk vlees en vis, diverse soorten groenten en salades. Lekkere toetjes. Ook het ontbijt en de lunch zijn goed verzorgd. Je komt hier niets tekort. Het personeel is superaardig en behulpzaam. De bar daar kan je echt alles krijgen wat je wilt. Het all-inclusive concept is super!

41. Over de drank niks dan goed. Het buffet was mager, geen voorgerechten, alleen soep. Dan mossels maar als je allergisch ben werkt dat niet. Biefstuk met pepersaus was prima, vispan in roomsaus, schnitzel lag er nog een moest bijgevuld worden, spareribs en verschillende groenten en salade aardappel en frites. Dessert taart was nog bevroren mousse en vanille vla.

6,3
  42. Prima hotel, mooie ligging.
    Prima eten, volop keuze.
    Nette kamers, goede hygiëne.
    Prijs kwaliteit perfect.
    Vriendelijk personeel.

43. Martien en karin

Prachtig hotel in een schitterende omgeving. Het personeel was super aardig en vakkundig, en de hygiene was fantastisch alles werd gecontroleerd en meteen weer gepoetst. De kamer was prima en zeer schoon, complimenten. Dit hotel verdiend absoluut van ons een 10, dankjewel personeel voor een mooie en gezellige week!

44. Jan van de Pol

Wij hadden een All Inn arrangement geboekt wat prima bevallen is.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Minpunt is dat ondanks het in de voorwaarden staat er toch huisdieren in het restaurant waren.

45. P.Kerpershoek

Was gezellig, prima eten en vriendelijke bediening.

46. Van den Beld

Eten was uitstekend. Altijd genoeg, op wat voor tijdstip je ook kwam.
    Keuze was goed.
    Drinken was ook prima. Veel keuze. Personeel vriendelijk.

47. Wij hebben genoten 😃 Kwaliteit eten is goed. Als het gerecht bij het buffet op was werd het aangevuld, ook op verzoek gast. Personeel dacht mee in tafelkeuze (6 persoons), zodat we gezellig bij elkaar konden zitten.
    Als je eten of drinken tekort bent gekomen ligt het aan jezelf 😉

48. L. Van den Berg

Het aanbod was dermate weinig of eenvoudig in relatie tot de prijs, dat wij geld terug gevraagd hebben en elders zijn gaan eten.

49. Eten was prima.
    Goed van smaak en gevarieerd.
    'S-avonds was de muziek veel te hard, het leek wel een discotheek.
    Verschillende keren iets van gezegd, maar dat werd weggewuifd.
    Heel jammer.

50. Van leeuwen

De drank en het eten was heerlijk om een keer op nieuw gaan.

51. Theoophorst

Eten: ontbijt selfservice eenvoudig maar meer dan genoeg. Lunch. Je gaat opstap dus die gebruik je niet. Diner. 18.00 tot 20.00 uur dat zou één uurtje langer moeten. Je bent onderweg en moet je haasten om op tijd te kunnen eten. Helaas geen voorgerechten alleen 2 soepen. Hoofdgerecht redelijke keuzen Nagerechten alleen ijs en gebak. Drankjes en koffie enz genoeg. Alleen zelf service geen bediening. De kamer. Grote kamer met alleen 4 bedden geen zitstoel om even uit te blazen , tv , nachtkastje, mini koelkast, kast en een klein tafeltje met koffie en thee voorzieningen. Badkamer prima, alleen je kan nergens je toilettas neerzetten die moet mee terug naar je nachtkastje. Helaas met het warme weer is de kamer wel erg warm, buiten 36 graden binnen ook geen airconditioning. Eindprijs voor 3 overnachtingen € 629,55

52. Christina

Het eten was zoals altijd goed, de keuze daartegenover is veel beperkter dan vroeger. De prijs is wel hetzelfde gebleven. De biefstuk en de mosselen zijn top. De saladbar is eerder karig. Ook de drankjes zijn top. Het was weer een leuke avond. We komen er altijd graag terug.

53. Het buffet is open tot 20u, niet tot 22u. De drankjes zijn tot 22u. Bepaalde cocktails zoals mojito zijn niet inbegrepen. Bieren zoals duvel wel inbegrepen. Tafels waren vuil, maar de barman heeft deze proper Gemaakt nadat ik het vroeg. Mosselen en biefstuk waren superlekker! Hond toegelaten, dus die was ook blij.

54. J. Tilder

Weinig keus op het buffet. In het all inclusive geen jus d'orange, maar waterig sap uit de automaat. Kwaliteit eten matig. Droge spareribs. Verder werd er erg slecht op de coronaregels gelet. Wij liepen steeds keurig om volgens de richtlijnen. Er werd niets van gezegd dat bijna iedereen tegen de richting in liep. Personeel hangt over je heen om de tafel schoon te maken en we zagen tafels met 12 personen. Dat was echt niet uit een gezin en iedereen zat gewoon naast elkaar. Waar blijft de 1.5 meter?

55. Antoinette Willemsen

Erg fijn om hier een overnachting te boeken.
    We waren met onze baby (10weken) maar ook naar haar werd zelfs aandacht aan geschonken. Personeel erg vriendelijk en het diner en broodmaaltijd erg goed verzorgd.
    Vriendelijk bedankt!
    Gr dan Willemsen

56. van de pol

Nou we hadden twee nachten geboekt. En we keken er na uit. Bij aankomst netjes ontvangen.
    Maar als we wel even meteen wilden betalen. Oke.
    Als ik even voor parkeer geld.
    En even administratie kosten a 31,00.
    Nou sorry ik maak geen gebruik van een parkeer plaats ben met motor. Staat op de stoep.
    Maar we reken dat altijd gewoon.
    Nou niet bij ons dus sorry niet betaald dus.
    Kamer was goed. Avond eten was ook goed verzorg.
    Alleen jammer dat we zelf een gebruikte tafel leeg moesten halen en bedekken om er zelf gebruik van te maken.
    Volgende ochtend aan gegeven dat wij geen gebruik van de douch konden maken ivm de riool stank. Lekker fiets tocht gemaakt via huur fiets bij hun goede fietsen en schappelijke prijs.
    Bij terug komst kamer niet schoon gemaakt? En nog steeds riool lucht.
    Melding gemaakt.
    Met 5 min 2 man aan onze deur met 4 schone hand doeken en een fles bleek gloor.
    Aub op gelost stond echt met een mond vol tanden.
    Zeer jammer heb hier melding van gemaakt dat ik de volgende morgen uit checkte.
    En dan kijken ze je verbaast aan als of ze van niks weten.
    Zeer jammer heb ook aan geven dat het zonder van het hotel is dat ze zo met hun gasten om gaan.
    En dat ik zeker dit hotel niet aan onze kennissen zal aan dragen.
    Al lig het nog op zo mooie locatie.
    Mvg fam vd pol.

6,7
  57. Wij zaten deze keer in kamer 33, een grote kamer aan de boskant met twee aparte bedden. Kamer in orde, koelkast, soda-club, enz. Enige minpuntje hier : de matrassen gleden heel gemakkelijk weg.
    Het ontbijt, meer dan genoeg keuze en vers. Het middageten, eveneens genoeg variatie. Het avondeten, genoeg keuze, voor elk wat wils. En goed van kwaliteit, goed gekruid.
    Onthaal is vriendelijk, het personeel in de zaal bescheiden, maar vriendelijk. Aan de bar, ok, maar er mocht wel meer dan één persoon staan, het kan wel druk worden.
    All in, genoeg keuze aan drankjes en cocktails, het extra uur is echt het geld niet waard.
    Het interieur en de kamers zijn wel eens aan een opfrissing toe, maar dat houdt ons niet tegen. ;-)
    De corona-maatregelen werden zeer goed toegepast, anderhalve meter afstand, ruimtetussen de tafels, handen ontsmetten bij binnenkomen, alles wordt klaargezet met mondmasker én handschoenen, het eten wordt afgeschermd met plastic schermen.
    Wij waren alvast gerustgesteld. We hebben zoals elke keer een prima verblijf gehad.
    Eén ding zou ik nog willen opmerken aan de organistatie: vergeet al die extraatjes, betalen voor parking, betalen voor een extra uur, betalen voor het weekend, betalen voor de zomermaanden enz. enz. Geef één prijs, voor het hoogseizoen en één oor het laagseizon, waarbij alles inbegrepen is. Verhoog je prijs desnoods met 80 euro, maar niemand houdt van surprises achteraf. Wij hadden wél de klene lettertjes gelezen en wisten waar we aan toe waren. Maar voor de meeste mensen is dit een afknapper. Voor de rest, doe zo voort.

58. Keuzemogelijkheden drankjes perfect! Qua eten was het schaars, vlees was soms wat droog. Het was wel lekker allemaal, maar voor een restaurant mogen de puntjes net wat meer op de i.

59. Was geweldig en super eten

60. Het eten is goed, maar als je daarna naar je kamer gaat schik je je te pletter.
    Oud en kaal, te korte gordijnen en DOORGEZAKTE bedden.

Advies: na het eten vertrekken en ergens anders gaan slapen.

61. Jean Schoutelen

Erg gezellig, niet te massaal. Vriendelijk personeel. Eten en drinken was top.

62. Albert R

Om onze trouwdag te vieren hadden we via Vakantieveilingen een verblijf in Hotel de Elderschans in Aardenburg, all-inclusive, aankomst 15.00 uur en vertrek de volgende morgen om 11.00 uur. Dat is ons prima bevallen. Ruime kamer, sober maar compleet ingericht, met badkamer, WC en douche. Netjes schoon en, niet onbelangrijk, alles was heel en werkte naar behoren. Lekker eten, diner en ontbijt in buffetvorm, ruime keuze van gerechten, en goed warm gehouden. All-inclusive was tot 22.00 uur, met een zeer ruime keuze aan dranken, zowel frisdrank als alcoholisch. Persoonlijk vond ik wel grappig de “zelftap” van Jägermeister, met kleine gekoelde glaasjes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, kortom, wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

63. Marian van den Boomen

Heerlijke buffetten. Zag er prima uit, goed verzorgd en lekker.
    zowel ontbijt als het diner. Lunch hebben we geen gebruik van gemaakt.

64. Bianca & Ruud

Leuk hotel, vriendelijk personeel. Goed eten en drinken. Nette kamers.

65. Bracke Patrik

Bij aankomst is het wat rommelig langs buiten rond het hotel maar eens binnen is dat snel vergeten heel goed en vriendelijk ontvangst snelle incheck en hop naar je kamer waar ook alles blijkt te zijn wat je nodig hebt dan naar de bar en dat met de All-in formule echt zeerzeer goed hoor al waar je aan denkt kan je bijna drinken het eten is een beetje beperkter maar wat je kan kiezen is wel best lekker alle maaltijden zijn in buffet vorm na het eten naar buiten je kan gaan wandelen of je neemt je wagen en ben je zo aan de kust voor ieder wat wils en dan s'avonds na het eten terug naar de bar en dat was geweldig zo een ambiance hebben wij nog nergens gehad en wij gaan toch 3× per jaar op reis naar het buitenland dit was echt geweldig.

66. Geel goed vas druk maar gezellige een aanrader.

67. Wij waren voor het eerst in hotel de elderschans.
    Prima eten zowel ontbijt als diner in all inclusief formule.
    Een aanrader voor allen. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.

68. Tuerlinckx

All-in zeer goed geen bijkomende kosten voor eten en drank. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, ligging is rustig aan park, dichtbij Zee Brugge Knokke Het Zwin enz.
    Goede voorzieningen voor ontspanning.

69. Heerlijk eten en drinken, alles aanwezig voor een onbezorgde paar dagen weg. Veel keuze van eten en drinken. Kamer was schoon en groot. Sfeer was gezellig. Omgeving leuk om naar knokke sluis en brugge te gaan.

70. Wij waren er voor het eerst en wat een Feest Om daar te mogen Overnachten en Eten.
    Ontvangst was Super vriendelijk door een Charmante Jonge Dame en Heer bij de Receptie.
    Na het inchecken naar de Kamer en uit pakken.
    Dan even heerlijk Kopje Koffie of Frisdrank halen en Gezellig bij komen.
    Het Restaurant wat een Weelde aan Eten zo veel keuze, s..
    Ontbijt van 08.00 Uur tot 11.00 Uur.
    De Lunch van 12.00 Uur tot 14.00 Uur.
    Diner van 18.00 Uur tot 20.00 Uur.
    Al het eten word geregeld gecontroleerd op Temperatuur en of er Voldoende is en Super Vriendelijke Bediening echt Top?
    Eten zoveel je maar wilt Zeer Ruime Keuze, s aan Eten.
    Wij zijn al in Heel Veel Hotel, s en Restaurant geweest zoals bij van de Valk Hotel, s.
    Maar Van Der Valk Hotel, s Kan Hier Niet aan tippen.
    Zelfs ze Kunnen Hier een Voorbeeld aan nemen.
    Wij hebben al weer geboekt.
    Heerlijk eten en Vooral Betaalbaar.
    Dit is wat een Mens nodig heeft.

71. Leo Vieveen

Prima eten zowel ontbijt als diner in buffetvorm goede bediening en prima all inclusief formule.

72. Wendy Pauwels

Zeer lekker gegeten in all in formule, verzorgd en super lekker met veel variatie op het menu, vriendelijk personeel.

73. Ralf lahaye

Het hotel, de kamers, de bediening eten en drinken, de omgeving, super!!!!

74. Bart Vandevoorde

Bij aankomst oogde de buitenkant wat verwaarloosd. Binnen was het echter allemaal in orde. De all-in formule met heel wat keuze in bieren, wijn en sterke dranken, was een echte meevaller. Het avondeten en ontbijt zijn in buffet en is uitgebreid, lekker en voor elk wat wils.
    De kamers waren proper en goed ingericht. We hebben een upgrade genomen, want de geboekte budget kamer was de douche en toilet blijkbaar een gemeenschappelijke en dat vonden we vandaag de dag een afknapper.
    Besluit: voor een dagje lekker eten en drinken in een goed hotel, is dit zeker een aanrader en meevaller.

75. Alles wat één all in kan bieden, een aanrader voor allen eigenlijk (voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar). Weet echt niet wat men nog meer kan verlangen, niets is het personeel als je iets vraagt.

76. Atie Theo Schaap

77. Jeannet Held

Zeer goed hotel, super gevarieerd buffet met heel uitgebreide keuze en wordt ook snel weer aangevuld.
    Personeel is ook erg klantvriendelijk.
    We zijn er nu twee keer geweest en komen volgend jaar zeker terug.

78. Bijzonder geweldig onderkomen gehad.
    Met een arrangement dat staat als een huis.
    We hebben genoten van al het aan overvloed aan eten.
    Willen dit zeker weer beleven.

79. Als je een hotel zoekt voor een leuk verblijf in Zeeuws Vlaanderen ben je hier op het goede adres. De kamers zijn sober ingericht maar wel schoon. De bedden zijn uitstekend. Het buffet (ontbij, lunch en Diner) is uitgebreid en wordt voldoende aangevuld. Kortom prima verblijf.

80. Zoal steeds lekker gegeten een echte aanrader!!!

81. Willy Hensen

Eten en drinken heel goed rest was ook goed.

82. Jeannine Tops

83. Het ontbijt- en dinerbuffet waren goed verzorgd, we hebben heerlijk gegeten.

84. Het was een aangenaam verblijf voor herhaling vatbaar mooie kamer fijne bedden eten en drinken zeer goed, komen zeker nog eens terug.

85. Eten en drinken heel goed rest was ook goed wel last gehad van een blaffende hond snachts.

86. Desmit Magda

Heel goed hotel, mooi en verzorgd restaurant, lekker eten, gezellige sfeer, de kamer was netjes, dikke duim voor het onderhoudspersoneel, >>1 min puntje =het is tijd voor vervanging tapijt overal in hotel <<

87. Rustiek gelegen accommodatie waar je vindt wat je zoekt:: rustige gemoedelijke sfeer met een klantvriendelijke service en bediening . Je voelt je gelijk “weg” en toch thuis.

88. Bart Dumortier

Een leuke tijd gehad hier. Super vriendelijk onthaal. Een voorstel tot een betalende upgrade aangenomen. De Royal suite met jacuzzi. Een zéér ruime kamer met een speciale sfeer. Lekker eten en super lekkere cocktails en andere dranken. Alles inbegrepen in de prijs. Alle dranken ook van de A-merken. Het personeel staat echt den dienste om je een leuke tijd te geven. Een echte aanrader!

89. Goed Hotel, super lekker ontbijt, diner buffet vonden wij minder, beetje smakeloos, wat ik erg gek vond is dat personeel ook gewoon van het buffet pakte, en achter receptie gingen zitten eten, of in de bar! Dat hoort niet( ik heb 20 jaar horecaervaring) vind ik! En beetje jammer dat 98% buitenlands is , en je niet fatsoenlijk een praatje kan maken. Verder een goed verblijf gehad, en de omgeving is prachtig!

90. Hans Broeren (kamer 38)

Uitstekend verzorgd buffet met uitgebreide vis en vleeskeuze.

91. Gisteren gegeten bij de Elderschans voor het eerst en tevens voor het laatst…
    erg vreemde ontvangst… ineens kwam er bovenop de all in prijs nog 10 euro per persoon voor drinken dit gold dan wel voor alle drankjes!
    Zonder dit kreeg je zelfs geen glas water bij het eten…
    na betalen werden we naar de zaal gestuurd waar even later iemand naar ons toe kwam om ons vanuit haar plek een tafel aan de andere kant van de zaal te wijzen…
    Buffet op zich wel smakelijk maar vaak lege bakken, de borden die leeg of bijna leeg waren werden gewoon onder je neus weg gepakt door iemand…
    Warme red bull en bij bestellen werd er gezegd dat deze voor het personeel zelf was…
    Al met al een teleurstellend etentje.

92. Eddy en Joske

Gezellige drukte!
    Eten en drinken was perfect… proficiat en voor herhaling vatbaar!
    Wij komen nog terug!
    Kamer was basic maar netjes en proper… meer moest het niet zijn!

93. a.toussaint

Goed eten. Daar houden we van. Recht toe, recht aan in buffet vorm. Regelmatige verversing van aanbod, zeer gevarieerd.

94. Maria Stienen

Zeer tevreden over jullie hotel en we hebben goed gegeten en gedronken en de kamer was ook goed dus wat willen we meer zou je zeggen.Toppie!!

95. eddy goossens

Eten en drinken perfect in de all in prijs.
    Kamer mooi en proper.

96. Super hotel, top eten en drinken. Kamers standaard maar proper enkel airco mag er wel aanwezig zijn.
    Wij hadden een top aanbieding aangeboden gekregen. Prive terras en jacuzzi… helaas hebben we het geweigerd. Dat zouden we nu zeker aanvaarden.
    We komen zeker nog terug dit jaar… hou de aanbieding maar, we kijken er naar uit 😁😁
    Een ideale kort bij droom vakantie.

97. Dieu ghislaine

Goed hotel waren heel tevreden… prijs kwaliteit zeer goed, eten goed, kamers goed. Rustige ligging. Mooi terras. Fijn om te gaan fietsen. Kortom wij raden dit zeker aan. En gaan alvast nog terug.

98. Lekker gegeten. Keuze genoeg. Buffetvorm. Heel vriendelijk. Alles aanwezig.

99. Lekker gegeten. Keuze genoeg. Buffetvorm. Heel vriendelijk. Alles aanwezig.

100. Jef Wils

4 dagen in het hotel verbleven en voor de 'all in' formule gekozen.
    Vriendelijke bediening in de bar.
    Zowel ontbijt, lunch en diner zijn in buffetvorm.
    Voor zijn prijs heel lekker gegeten, meer dan voldoende en een ruime keuze.

Volgende pagina