De Wildenberg in Weert

do tot 22:00
vr tot 22:00
za tot 22:00
zo tot 22:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195930309 81
1401190726 52
1471970180 56
1493204017 61
1500281962 62

1. Goed eten en goede bediening.

2. men. 12590 punten

Uit geroepen tot gezelligste restaurant van Weert…

Buiten is een speeltuintje dat leven gevaarlijk is mist planken en de loop brug hangt nog net aan een zijde draadje.

Binnen gekomen is er aardig personeel.
    En alles is netjes al is het niet gezellig groot leeg en niet het vrachtwagenchauffeur als jaren terug.
    Het aanbod is weinig en erg duur…
    De bieren zijn overigens pefect.

De hamburger met augurk de 4 akelige kleine stukjes had die ik zag met een blaadje sla op een uitgedroogd oud vies broodje met 10 speren friet was niet geweldig… De snitsel die droog gebakken was met de dagelijkse groente🤔¿? ¿? Was wel de top der ellende…

Het is ongelooflijk slecht geworden.
    Nooit meer!

Dit mag niet de naam truckers Cafe hebben…

3. Zorgzaam voor de minder valide onder ons - erg lekker eten!

4. Prima eten in een prettige sfeer.

5. Met. Strijb

Op de terugweg van een korte vakantie zijn we bij de Goudreinet aan gegaan. Lekker gegeten en prima bediening.

6. Uitstekend gegeten in dit gezellige sfeervolle restaurant! Bediening was vlot en beleefd. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt! Wij komen hier regelmatig en blijven dit ook zeer zeker doen voor de toekomst.

7. Erg lekker gegeten, vriendelijk en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Gezellig, lekker eten. Vriendelijk personeel.

9. Fijn restaurant, echt een aanrader!

10. Al jaren komen we regelmatig hier eten. Ditmaal slecht bevallen. Op de website staan gerechten die als je er komt niet meer op de kaart staan. Als je dit aangeeft dan moet dit nog aangepast worden zeggen ze dan. Terwijl dit er al langer niet meer is.
    Ik wilde een koud voorgerecht van 3 soorten vis zoals op de Site stond. Maar dit kon niet. Ze hebben het aangepast maar er waren 2 warme dingen bij was waarvan er 1 veel en veel te zout gemaakt. En een stukje zalm. Ze vroegen of ik er frites bij wilde ik zei ja en kreeg toen een broodje! Toen we de rekening vroegen.
    Kwamen ze niet en lieten ons maar wachten, terwijl ze bij de andere mensen de bestelling gingen opnemen en bedienen. Uiteindelijk zelf maar gaan betalen. Het is niet meer wat het ooit was! Onvriendelijke bediening en kwaliteit van eten veel minder. Voor ons was dit de laatste keer. Jammer.

11. Zo gezellig en heerlijk gegeten bij de wildenberg. Fijne ontvangst, de dames die er werken zijn erg vriendelijk.
    Een pannetje met gamba's gegeten, een echte aanrader voor iedereen!

12. Cor Jansen

Betreft het AH menu. In tegenstelling tot vorige jaren was dit menu dit jaar niet zo goed. Jammer; gemiste kans

13. Heerlijk gegeten met 4 personen. Tournedos waren super, schnitsel vonden wij minder dan de laatste keren. Minder mals, weinig smaak. Voorgerecht en nagerecht super!

14. Marion Triepels

Bediening perfect. Heel goed rekening gehouden met mijn dochter die een pinda en noten allergie heeft. In verband met ziekte personeel wat lang moeten wachten op drinken en eten.

15. Tineke Merkus

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte gerechten. Vriendelijke en correcte bediening. Zeer de moeite waard, zeker "tot ziens".

16. Martinus

Heerlijke lunch vanmiddag en gezellige sfeer. We konden weer vol energie verder. Na onze vakantie komen we op de terugweg zeker weer terug.

17. Erg weinig groente en patat bij het hoofdgerecht. Maar een soort en een erg klein bakje. Aan personeel aangegeven. Dit was vanwege crisis. Ja. Zo krijg je crisis. Eten was wel erg duur. Vroeger was het hier anders. Kreeg je zeker 3 soorten groente in een fatsoenlijk schaaltje.

18. Serveerster maakte tafel schoon op verzoek. Was daar niet blij mee. Eten van een van onze groep was verkeerd bereid. Ging terug naar keuken. Toen kwam niets meer... Vergeten... Nooit meer!

19. Net gegeten bij De Wildeberg.
    Prijs/kwaliteit komt niet overeen.
    Salade geitenkaas wat een aanfluiting, zuur en het spek wat eromheen zat was niet lekker.
    En dan op een ontbijt bordje.
    Hier zullen ze me niet meer zien.

20. Lekker gegeten. Vlotte bediening. Komen zeker nog eens terug.

21. Veel geld voor wat je krijgt. Personeel wordt gecorrigeerd in het bijzijn van gasten! Niet erg professioneel! Geen aanrader!

22. Prijs kwaliteit verhouding verschrikkelijk slecht! Erg duur voor wat je krijgt. Bediening matig. Zalm geen aanrader, slechte kwaliteit.

23. We zijn gaan lunchen, wat een slechte onvriendelijke bediening, niet normaal! Ze waren klantonvriendelijk hier komen wij nooit meer! Prijs erg duur, bv een hamburger (uit frituur) voor €9,75 😫 schandalig! Mijn man stak zijn hand op naar de serveerster om wat te bestellen, stak ze der hand ook op en we werden niet geholpen! Hier moet Herman den Blijker komen!

24. Geweldig gegeten met Familie. Runder Tournedos zijn top, grote keuze alles lekker vers. Uitstekende bediening en behulpzaam. Lekkere verse groenten met een super lekker ijs toetje. Aanrader vinden wij.

25. Met de ah actie gaan eten, vooraf gebeld om te informeren of er rekening gehouden kon worden met glutenvrij dieet. Was geen probleem volgens het personeel. Eenmaal daar aangekomen was het wel degelijk een probleem. Ik kon maar een paar dingen eten, zonder saus, de mayonaise mocht ik eten, de friet niet. Nagerecht werd een schaaltje fruit.
    En tenslotte nog de opmerking van de bediening... Tja u weet wat u mag eten, wij niet!
    Heel slecht om te zeggen dat er rekening gehouden kan worden met een glutenvrij dieet wanneer je dus niet weet wat het inhoud en met alleen sauzen en dergelijke weg te laten houd je er geen rekening mee.

26. Leon van Berkom

10 oktober geweest. Uitstekende bediening, alles netjes verzorgt. Lekker en verassend eten, goed op smaak! En leuke sfeer!!

27. van den Heuvel

Geweldig eten, waardeloze bediening. Binnenkomst was goed. We mochten zelf een tafeltje uitkiezen. De gastvrouw stelde ons de meest praktische tafels voor om met een kleintje van 2 plaats te nemen. Een beetje in de buurt bij de speelhoek. Ze kwam vervolgens ook meteen een kinderstoel brengen. Daarna ruim een kwartier niemand gezien. Geen drinken, we moesten zelf de kaart pakken en mensen die later binnen kwamen hadden eerder drinken op tafel dan wij. Na te moeten roepen kwam de bediening. Meteen drinken en hoofdgerecht besteld. We zaten aan een tafeltje bij de keuken. De medewerkers schopten letterlijk de keukendeur open wanneer ze naar binnen wilden en naar buiten gingen. Iedere keer weer. Geen gezicht! Hoofdgerecht kwam na een half uur op tafel. Prima tijd. Het was ook niet zo druk.
    Tussentijds is er niemand geweest om te komen vragen of alles naar wens was en of we nog wat drinken wilden. Hier moest weer voor geroepen worden. De bediening kwam ongeïnteresseerd over en leek er weinig zin in te hebben. Alles wat de bediening zei kwam zeer monotoon. Vervolgens een half uur gewacht voordat ze de tafel leeg kwamen ruimen, wederom op aanvraag van ons want wij wilden ons toetje bestellen! Dit maar weer meteen gedaan en daarna direct vertrokken. De rekening betaald en zelfs geen fijne avond of bedankt te horen gekregen. Erg jammer. Het eten was hier bijna perfect, maar de algehele ervaring geen pretje. Ik weet niet of ik nog een keer terug kom.

28. A.E.M. Jurling-van Dooren

Het eten was super! Maar aangezien Albert Heijn ons een tweede diner aanbiedt, heb ik hier het gevoel dat De Wildenberg toch wel aan haar trekken komt. Ze hebben ons een zeer luxe en uitgebreid diner voorgeschoteld zonder te zeggen wat de prijs daarvan was. Tijdens de maaltijd spraken we onze bewondering uit over het lekkere eten en zeiden dat we hier zeker zouden terugkomen. Maar toen ik de rekening moest betalen, veranderde die opvatting onmiddellijk. Hier kom ik dus echt nooit meer. Oneerlijke handel!

29. Frans van de Put

Verrassend ruime keuze uit een zelf samen te stellen drie gangen menu. Leuk opgediend, ruim voldoende en bijzonder lekker. Een aanrader is een keuze voor vis. Bediening correct en vriendelijk. Entourage doet denken aan een "bruin café" en is wat donker maar daarentegen wel intiem.

30. Met 5 personen zonder te reserveren, terwijl het erg druk was ivm Carnaval, meteen een tafel gekregen. Erg eenvoudige kaart, behoorlijk prijzig. "Met bijpassende groenten" staat er, helaas geen groenten gezien op een plukje rode kiemgroenten na. 1 zakje friet, 2 kleine schaaltjes met aardappelschijfjes en bolletjes voor 5 personen! Jammer, verkeerde bezuiniging want dit kost niets...2€ voor een schep mayonaise vragen...? Héél erg jammer, 20 jaar gelden daar geweldig lekker gegeten, wat een verschil. Het eten was wel lekker maar stond echt niet in verhouding... Wij waren wel lang onder de pannen, van 18.15h tot ruim 22.00h.... zolang gewacht op ons eten, 3 gangen.

31. Tom 1305 punten

Afgelopen week tijdens een verhuizing van Zuid-Limburg naar Eindhoven even een pitstop gemaakt bij dit wegrestaurantje. Het ligt een beetje verborgen langs de snelweg, maar het is het waard om hier even te stoppen. Het is volgens mij eigenlijk meer een rustplaats/overnachtingsplek voor vrachtwagenchauffeurs dan een volwaardig restaurant, maar het eten heeft me blij verrast.

Prima gerechtjes op de kaart. Ikzelf had een 'Gallega Carpaccio' wat bestond uit een in de steenoven gebakken Spaans broodje met dun gesneden runderhaas, truffelmayonaise, pijnboompitjes en flink wat parmezaanse kaas. De sfeer vond ik iets minder, een beetje ouwbollig, wat verouderde meubels, geen leuk muziekje op de achtergrond.. maar heel veel meer dan wat hier was verwacht ik ook niet bij een wegrestaurant. Service was prima, redelijk snel en 'gewoon' vriendelijk. De prijzen waren gemiddeld te noemen. De meeste lunchgerechten zitten onder de 10 euro en deze gerechten vullen de maag behoorlijk. Prijs/kwaliteit over het algemeen dus een dikke voldoende, gezien het goede eten en de goede service.

Hier kom ik vast nog een keertje terug als ik weer onderweg ben naar Eindhoven.

32. Ik heb een heerlijke avond gehad in dit restaurant. Bediening was top, vriendelijk en attent. Eten was heerlijk en een uitstekende bierkaart. Zeker voor herhaling vatbaar.

33. Perfect aangegeven langs de snelweg. Eenmaal binnen goede ontvangst, verder een hele uitgebreide menukaart. Voorgerecht verwennerij de wildenberg heerlijk, en het hoofdgerecht combinatie van tong en gamba ook heerlijk. Hier komen wij zeker terug.

34. Op weg naar huis kwam ik langs de Wildenberg. Ik had het restaurant al eens gepasseerd en dacht dat ziet er wel gezellig uit laat ik maar eens binnen gaan. Honger, en zag gebakken lever op de kaart staan. Dat komt goed uit. Thuis lust niemand dat dus kan ik de kans wel eens aannemen. Nou lever genoeg, gebakken ui ook. Spek een klein zielig reepje. Groenten met een blik smaak voldoende. Appelmoes, natuurlijk ook uit een potje. Friet gebakken in mooi schoon vet. Glaasje sinas erbij. Buikie vol maar dan komt het, de rekening. Schrik niet, 22,50 voor het goedkoopste vlees wat er te vinden is vind ik aan de erg dure kant voor de kwaliteit die je voorgeschoteld krijgt. Ik was vroeger vrachtwagenchauffeur en dacht dat je bij een routier redelijk kon eten voor een schappelijke prijs. Nu snap ik waarom de heren vrachtwagenchauffeurs tegenwoordig een magnetron of kooktoestel bij hebben. Bij de Wildenberg zullen ze me voorlopig niet meer zien.

35. Mijn vriendin had er ooit lekker gegeten en het was op de weg naar huis. Helaas, heb er geen goede ervaringen mee gekregen. Interieur jaren zeventig met prijzen van nu en hoger. Veel niet vers, sate was wel lekker, uit het lunch sigment. Personeel ongeïnteresseerd en op de vraag of we het dessert konden bestellen kreeg ik een dodelijke blik dat ik te brutaal zou zijn. Hete pepers op de pindasaus sloeg m.i. de plank mis. En na het toiletbezoek waren er geen handdoekjes, blower deed het niet. Personeel was wel met zichzelf bezig, maar kwam er maar af en toe achter dat er ook nog klanten zaten. Decoraties bij het eten waren misplaatst en zo van der valk 1970. Nee, niet voor herhaling...

36. Oudbollig restaurant met eten dat vroeger in de jaren 70 ook geserveerd werd, alleen hebben ze de prijzen royaal aangepast.Kwaliteit en opmaak van het eten, rode besjes, aardbeien, sinasappel en stervrucht, saus bij de zalm uit een pakje.Echt een trukkers tent, mij zien ze hier niet meer.Te duur voor het geen je krijgt!!

37. Bij het openen van de menukaart vielen ons de prijzen tegen, gezien we in een wegrestaurant zaten! Op zondagavond wezen eten met 2en. Het eten was redelijk goed zoals bv. de warme groenten. Deze krijg je bijna nergens meer tegenwoordig.

Jammer dat de saus uit een pakje kwam.

38. Jan van der Waal

De Wildenberg ligt wat verscholen langs de A2, vantevoren moet je je goed oriënteren, want anders rij je er zo maar voorbij.

's Morgens koffie met gebak genomen en 's avonds na een dagje Maastricht daar gegeten.

De koffie was goed, alleen was er gemorst langs het kopje.

's Avonds op het terras, mét gezelschap van zeer veel vliegen, waar overigens van alles aan gedaan wordt om dat tegen te gaan, maar dat hielp niet echt. Het eten was goed en zeker ruim voldoende.

39. A.v.Pelt

40. Gezellig en goed!...Lekker+schoon!...

41. Esther 145 punten

Heerlijk gegeten, maar het was echt veel te veel!

Na het voorgerecht zat ik eigenlijk al vol, erg jammer eigenlijk!

42. Leuk wegrestaurant! Een aanrader.