De Beuk in Den Ham

Voldoende parkeerplaatsen, zowel voor als achter het bedrijf.

Bushalte op 100 meter loopafstand

1253082032 73
1351941984 91
1437620608 86
1450801935 83

1. Vanavond heerlijk gegeten en genoten van de beukenootjes. Minigerechtjes van topkwaliteit je kunt zoveel en zovaak bestellen wat je wilt. Heerlijk rustig blijven zitten geen gedram. De champignon Dordogne is geweldig lekker… maar ook de Carpaccio maar eigenlijk alles. En zo leuk in de minivarianten.
    Kom en geniet wat de Beuk uit den Ham u biedt.

2. Fam. Blekkenhorst

Super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, veel verschillende gerechten gehad (dat is het leuke van Beukenootjes al die keuze)
    volgende Beukenootjes avond is al weer gepland.

3. Fam. Kist

Tapas onder de noemer Beukenootjes, heerlijke mini-maaltijden in kleine porties, hele avond dineren in gezellige ongedwongen sfeer. De maissoep en Ierse stew is een aanrader 👍 (Al waren alle gerechten van goede kwaliteit)

4. Top gegeten! Heerlijke beukenootjes gerechten... tot de volgende keer!!

5. Familie Hekman

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, en ècht leuke bediening.

6. Weer heerlijk gegeten van de beukenootjes! Alles even lekker en met topbediening en sfeer👍🏻
    Echt een aanrader!

7. Geweldig concept, of a la cart en plate. Maar het leukste in onbeperkt alles eten van de menu kaart (beukennootjes) allemaal kleine hapjes zodat je de hele menu kaart kunt proberen. Heerlijk echt de moeite waard en niet duur. leuke locatie en gezellig. Een aanrader!

8. Heerlijk gelunched met het hele gezin! De gastvrouw was erg gastvrij en toen ze merkte dat we in het dialect praatten, praatte zij ook hierin mee :-) . Gemoedelijke sfeer. Het eten was uitstekend, je krijgt waar voor je geld!

9. We hebben met hele gezin, en ik met vriendin gegeten. En heeerlijk gegeten, en geweldig bediend. en zeker opnieuw voor herhaling vatbaar, dat gaat vast binnenkort weer gebeuren. Een aanrader :) Je geniet echt.

10. J. Smeijers

Heerlijk "Beukenootjes" gegeten.
    Veel keus in voor- hoofd- en nagerechten.
    Vriendelijke gemoedelijke bediening.

Een aanrader!

11. Josien Nieuwenhuis

Erg gezellig gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

12. Wat een heerlijk ongedwongen restaurant. Komen om 16.00 uur aan voor nuttigen van kroketje, maar besluiten toch na een drankje maar een diner te doen ipv kroketje.
    Ondanks het vroege tijdstip... geen enkel probleem.
    De bestelde " beukenootjes" waren voortreffelijk, maar bovenal de geweldige service met een praatje en een glimlach deed ons erg goed.
    Kwam er toevallig langs, maar ga er nu zeker bewust vaker naar toe.
    Echte aanrader!

13. Ria en Wim

Gisteravond met vrienden beukenootjes gegeten bij de Beuk, top concept gaan we zeker weer doen! Echt een aanrader !

14. Vanmiddag een feestje gehad bij De Beuk. Wat een geweldig koud en warm buffet hebben ze daar, echt een aanrader. Ruime keus van lekker vers bereid eten en het geheel zag er keurig verzorgd uit! Goede bediening en super vriendelijke gastheer en gastvrouw.

15. Gisteravond mijn 50e verjaardag gevierd met "Beuke-nootjes". Wat lekker luxe om zoveel verschillende dingen te kunnen proeven (dat was thuis niet gelukt :))! Gemoedelijk en gezellig!

16. Heerlijk gegeten, goede bediening! Erg leuk dat tapas idee. Echt een aanrader!

17. Fenny Bartels

Goede service, leuke sfeer en lekker eten. Kortom, een echte aanrader.

18. fam Welink

Mooi avondvullend programma, bediening is goed.

19. A. Lemmen

Het beukenootje is echt een aanrader!! Enigste aandachtspuntje, de muziek stond iets te hard. We komen zeker nog eens terug!

20. Heerlijk Beukenootjes gegeten. Wát een leuk concept en wat een lekkere gerechtjes en heel leuk gepresenteerd.
    Gezellig restaurant, prima personeel, kortom: een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

21. Zojuist thuis van een perfecte avond bij "de Beuk. Een culinaire wereldreis gemaakt met lieve vrienden, in het gastvrije restaurant van Harry en Hilda Rosman.

Heerlijke gerechtjes vanuit alle delen van de wereld. Interessant aan elkaar gepraat en met prachtige live muziek.

Top! En alle lof voor jullie leuke medewerkers.

Wij komen graag weer. Johan en Frida

22. Beukenootjes eten in de Beuk in Den Ham. Wat een fantastisch concept! Na een hartelijke ontvangst, een avond vol culinaire verrassingen. Een grote variatie aan heerlijke gerechtjes. Alles met veel creativiteit en zorg bereid en met liefde opgediend door enthousiast personeel.

Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!

23. Fam. Albers

Gisteravond "Beukenootjes" gehad. Wederom een super mooie kaart met heerlijke gerechtjes die tot in de puntjes verzorgd waren. De gerechtjes worden zo mooi gepresenteerd in een schaaltje, pannetje, bordje en een toetje zat zelfs in een weckflesje! De bediening is betrokken, vriendelijk en gastvrij. Bij de Beuk heerst een fijne, huiselijke sfeer.
    Kinderen worden vermaakt met speelgoed en ranja kregen ze in een soort weckfles met deksel met een rietje erin, super handig ook!

24. Fam. Alfing

Gisteravond een hele gezellige avond gehad bij De Beuk. We hebben genoten van het beukenootjes arrangement. Heerlijke gerechtjes die vlot geserveerd werden, opgewekte bediening, leuk ingericht én door een Facebookactie allemaal een gratis drankje! Top voor elkaar! Wij komen zeker terug! Bedankt.

25. Vanavond voor de tweede opeenvolgende avond a la carte gegeten in dit gezellige en gastvrije restaurant. De 'a la carte' kaart biedt voldoende mogelijkheden. De bediening is uiterst vriendelijk en joviaal. Het kwaliteit van het eten is prima in verhouding met de prijs. Wat mij het meeste opvalt in positieve zin is de sfeer. Zowel de inrichting van de zaak als de hartelijke ontvangst en de bediening doen mij sterk denken aan de gemoedelijke en joviale sfeer van het Zuid-Oosten van de Verenigde Staten (Georgia). En dat is beslist een grote aanbeveling!

26. Houwelingen

Vandaag gegeten. We hadden de onbeperkte tapas. Het ziet er allemaal lekkerder uit dan dat het in werkelijkheid is. Worteltje en doperwten en champignons zijn de standaard groenten. En dat is helemaal niet erg. Maar dat het nou ook nog de wortels/doperwten uit blik komt vind ik erg voor in een restaurant. Carpaccio die harde randjes hebben. En alles is flauw. Schnitzel die nattig was van het vet. Het enige wat me goed smaakte was de brucetta met lauw warme beenham. Als toetje verwacht je van een bosbranden tiramisu een lekker stukje vers. Maar dit was gewoon bavaroise gesneden en je zag het merk naam op de bodem staan. De service was wel super. Je kan ook lekker buiten zitten. Ik ben zelf kok maar niet te veel eisend normaal. Maar dit kan je zo veel leuker en aantrekkelijk maken!

27. Demi kamphuis

Vanavond samen met een collega beukenootjes gegeten, wat een enorm leuk concept, je kunt er de hele avond over doen en zoveel rondjes als je wil.

Het personeel was erg vriendelijk en de tijd tussen de rondjes was erg goed. Ik kom zeker nog een keer terug voor de nieuwe kaart!

28. Zaterdag 30 juli 2016 hebben wij met z’n tweeën bij ”de Beuk” tapas gegeten. De recensies op eet.nu waren heel goed. Helaas, wat een tegenvaller.

Wij waren om 18:15 uur aanwezig en konden tot 22:00 uur onbeperkte rondes bestellen. Per ronde 2 gerechtjes die ongeveer om de 20 min. geserveerd zullen worden. Niet dus. Er zat meerdere keren ruim een half uur tussen. (soms 40 minuten!!) Aangegeven dat we toch graag om de 20 min de hapjes wilden hebben. Kon niet, het was te druk. Jammer, temeer daar de hapjes vaak erg klein waren, zodat het beslist niet voldoende vulde. Bijvoorbeeld één ronde: zalmmoot, twee kleine stukjes 2X2 cm en een viskroketje van 4 cm lang en 1,5 cm doorsnee. Bestelde je een gerecht nog een keer dan was het telkens kleiner of minder. Voorbeeld: De 1e ronde 2 stukjes spareribs. 2e keer nog maar 1 en de 3e keer de helft van 1. Zo ging het met meerdere hapjes. (ook te lezen in een andere recensie).

3 uur later zaten we op de 8e ronde te wachten. Na een half uur werd ons vertelt dat de kaart niet was meegenomen naar de keuken. Die bestelling hebben we ook niet meer gekregen. Als goedmaker werd een kop koffie aangeboden. Koffie hoefden we niet. De 9e bestelling was er om 21:55 uur. Ik ben niet iemand die veel eet maar dit gaf beslist niet een voldaan gevoel.

We hebben aangegeven dat we niet tevreden waren een recensie zullen plaatsen. Ons werd verzocht er dan bij te vermelden dat ons 2x gratis koffie is aangeboden, bij dezen.
    Dat tapas uit kleine gerechten bestaat is ons zeker bekend, maar zó klein en met zulke tussenpozen hebben we nog nooit meegemaakt.

Positief: het eten was lekker en zag er smakelijk uit, toch bleef de ergernis langer hangen.

Aan het eind kregen we nog wel 10% korting maar we waren liever voldaan naar huis gegaan.

29. Wij hebben de beukenootjes gedaan, een mooie kaart waar je steeds 2 kleine gerechtjes van mag kiezen. Erg leuk om alles te proberen en als je het 1 wat minder vind neem je gewoon wat meer van het andere. Personeel erg vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is.

30. Genoten van de "beukenootjes". Hier kun je heerlijk eten voor een fatsoenlijke prijs!

31. Ingeborg Oldenhuis Arwert

We hebben al een paar keer 'beukenootjes' gegeten en het blijft een fantastisch concept. Heerlijke gerechtjes met zorg opgemaakt. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Een echte aanrader!

32. Janine Sibon

33. Jan en Betsie

We hebben gisteravond met oma heerlijk genoten van de Beukenootjes. Het is een uitkomst om van die heerlijke kleine hapjes te eten over de avond gespreid, wanneer je in één keer niet zoveel op kunt.
    Een heerlijke aanrader. Het smaakt naar meer.

34. Marianne

We hadden voor onze verjaardagen een lunchbon gekregen en besloten hem tijdens onze vakantie bij De Beuk in te wisselen. Een goede keuze! Heelijke lunch met tomatencréme soep, 2 boterhammen dik belegd en nog een kroket erbij. En de keuze uit koffie of thee. We zaten vol en het was lekker.

35. R Hofsink

Meerdere keren geweest voor de brunch, ook afgelopen maandag... het is gewoon super!!

36. Weekend in den Ham geweest en de catering door de Beuk laten verzorgen. Dit was perfect, we hebben heerlijk gegeten en op 2de Pinksterdag heerlijk gebruncht in het restaurant. Bedankt.

37. Gisteren een wereldreis gemaakt. En hebben geweldig genoten. Zag er super gezellig uit. Echt een aanrader.

De Beuk bedankt!

38. Marlon van der Stelt

Gisteravond met collega's hier gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening was goed. We waren allemaal erg enthousiast, echt een leuk concept!! We gaan hier zeker nog eens vaker eten.

Groeten.

39. Gea en Henk

Wat hebben we een heerlijke avond gehad, bij "de Beuk."
    Samen met vrienden volop genoten van de nieuwe kaart met heerlijke gerechten (beukenootjes)
    Wij komen zeker terug voor de "beukenootjes".

En willen binnenkort graag gaan genieten van het wereldreis arrangement.

40. 2 weken geleden hebben wij met 4 personen het Beukennootjes concept eens uitgeprobeerd. Nou echt een aanrader hoor! Mega lekkere gerechten, hele leuke opmaak en goede bediening. Een heel leuk concept. Wij hebben direct weer gereserveerd voor over een paar maanden. Dan gaan we op 'wereldreis'. We gaan ervan uit dat dit net zo'n goede lekkere ervaring zal zijn als de Beukenootjes.
    Echt een aanrader dus.

41. Roelof van der Velde

Dit is de tweede keer dit jaar dat ik hier eet, de eerste keer was super geregeld heb daarom voorgesteld aan mijn vrienden om hier te gaan eten. Nu voor de tweede keer was het wel bedroevend slecht, het duurde erg lang tussen de keren dat je bestelling kreeg, zodat je uiteindelijk niet voldoende kreeg.
    We hebben zelfs uiteindelijk borrelhapjes moeten bestellen omdat we al bijna een uur hebben moeten wachten op ons eten en één bestelling werd helemaal niet gebracht. Toen wij hierover klaagden, werd dit niet serieus genomen.
    Er werd gezegd dat er ziekte was onder het personeel, maar dit is natuurlijk een heel zwak excuus. Je kunt niet verkopen dat hier geen nood scenario voor is.

Erg jammer, Harry.

42. Vandaag gebruncht. Erg lekker en een ontspannend sfeertje.

43. Wij zijn op wereldreis geweest bij de beuk. Heerlijk en creatief gegeten. Gastvrij personeel. Wij hebben een top avond gehad.

44. Gisteren een fantastische avond gehad bij dit restaurant. Voor het eerst werd hier de 'wereldreis' gedaan. Heerlijke gerechtjes over de hele wereld. We hebben verrassende dingen gegeten wat we anders nooit zouden bestellen maar wat heerlijk was! In combinatie met goede livemuziek een geweldige avond uit. Aanrader! Wij komen sowieso terug voor nog een Wereldreis! Conclusie; heerlijk eten, erg vriendelijke bediening en de gastvrouw laat je gelijk thuis voelen, leuke sfeer! Bedankt!

45. Vanavond genoten van de Beukennootjes. Wat een goeie formule. Onbeperkt van alles uitproberen. Het smaakte geweldig. Echte aanrader.

46. Petra vos

We hebben vanavond genoten van de Beukenootjes. We hadden er wel al over gehoord, maar het was de eerste keer dat we het het ook gegeten hebben.

Het concept is geweldig. Je kunt per gang twee keer een keuze maken van de hele menukaart. Van koud maar warm naar desserts en weer terug. En je kunt ook alle keren hetzelfde kiezen, maar dat is jammer want er is genoeg keuze op alle gebied. Vlees, vis, kaas, groente, wat je maar wilt. En dat we vooral gezellig vonden, was nl. dat je langer aan tafel zit en dat je steeds weer de voorpret hebt hoe zal het volgende weer zal smaken. En smaken deed het!! Echt lekker en allemaal andere smaken! Super! Complimenten aan de keuken! Daarnaast is het restaurant ook gezellig en sfeervol ingericht, waardoor je je ook zeer prettig voelde.

47. Dikkerboom

Heerlijk gegeten, sfeer is goed, gezellig en druk. Wij komen zeker terug.

48. Fam Boers

Super lekker beukennootjes gegeten bij de beuk. Goede sfeer en bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

49. Lekker restaurant met de mogelijkheid voor tapas hapjes. Onbeperkt voor 25 euro. Erg vriendelijk en het eten is ook erg leuk geserveert. Ik zou dit restaurant graag 4 sterren geven maar toch haal ik er nog een ster vanaf. Je krijg namelijk verschillende maten tapas. De ene keer krijg je een letterlijk dubbel zo grote schnitsel of dubbel zo grote patat. Geen probleem zou je zeggen omdat het onbeperkt is... maar voor die kleine hapjes wacht je wel gemiddeld 20 minuten en dan is het wel jammer als je iemand aan tafel ziet met een dubbel zo grote schnitsel als jezelf. Dit is voor meerdere gerechten. Ook patat kan je letterlijk soms dubbel krijgen.

Maar zo erg mag het de pret ook niet drukken, omdat het wel behoorlijk kwalitatief bereid is, leuk geserveerd wordt en erg lekker is :)

De sfeer in het restaurant is best warm, maar toch vond ik het niet echt bijzonder. Er stond zachtjes muziek aan met een behoorlijk beat erin waarvan ik dacht "dit voor een restaurant"? Verder is de verlichting mooi en leuke kerst decoratie, echter toch wat weinig en het is niet echt "af" naar mijn idee.

Als ze nou eens iedereen de grote maat geven van wat ze aanbieden en de boel nog iets warmer aankleden, dan zou dit restaurant 5/5 zijn.

50. Holsappel

Beukenootjes bij De Beuk. Leuk concept, heerlijke kleine verschillende gerechtjes. Super gezellig. Geschikt voor zowel een gezin met kinderen als voor een uitje met vrienden, collega's etc. Absolute aanrader voor een avondje uit!

51. We hebben lekker gegeten. De bediening was keurig. Erg leuk concept. (Met twee kinderen 3,5 uur aan tafel gezeten)

52. Gisteravond heerlijk genoten van de Beukenootjes. Wat een leuk idee! De keuze is erg divers en wat mij opviel is hoeveel aandacht er aan de opmaak is besteed. Erg smakelijk en heel gezellig om te doen met meerdere mensen.

53. Wij hebben hier zaterdag de Specialiteit van het huis gegeten. De boeren schnitzel. Wat viel dat tegen. Over de hoeveelheid niets te klagen. Op ons bord was een pot doperwten met worteltjes leeggekiepert, een paar kant en klare krieltjes erbij, en daarop een schnitzel dat één kleffe bende was. De dikke laag paneermeel was nat en zacht. Die hebben we er maar afgeschraapt.

De bediening gaf ook aan dat dit niet kon en is in de keuken verhaal gaan halen. Ze kwam niet met een reactie terug. Toen ik er later naar vroeg, kreeg ik te horen dat het in de steamer helemaal fout was gegaan. De vochtigheidsgraad stond te hoog. In plaats van een tegemoetkoming of excuus (ze erkennen de fout) laten ze gewoon weten dat je pech hebt gehad. Nog nooit zoiets meegemaakt.

54. ineke vd graaf

Super gezellig en het eten was prima. Harrie en Hilda bedankt.

55. Gisteravond heerlijk gegeten bij de Beuk. We hadden al eerder Beukenootjes gegeten, maar nu was er een vernieuwde kaart met andere gerechtjes. Wederom top en echt een aanrader!

56. Heel lekkere en gezellige avond gehad. Door het Beukennootjes concept heb je echt een avondvullend programma! Een aanrader.

57. Erna Oldegbers

Vrijdag avond heel gezellig Beukenootjes gegeten bij De Beuk in Den Ham. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Met gezellige vriendinnen in een gezellig restaurant.

58. Wieza Beckers

Onverwacht met 5 vrouwen hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten, gerechtjes goed en lekker klaar gemaakt en met zorg op een bordje of bakje opgemaakt. Zag er allemaal mooi uit. Op de foto staan de desserts. Bediening was aardig. Absoluut een aanrader!

59. Super lekker en leuk gezeten om onze vakantie te vieren! Het eten was heerlijk.

60. Onze hightea vonden we zeer zwaar tegenvallen. Het was een en al zoet en de hapjes kwamen zowel vacuümverpakt als uit de diepvries. Een hightea met tum tum en pepermuntjes en wat helemaal de plank mis sloeg een doorgebroken sultana en koffieleut koekjes, is een hightea waar weinig zorg aan besteed is. Na onze klacht kregen we nog een in elkaar geflanste sandwich. Al met al zwaar teleurstellend voor 24.95 euro.

61. We wilden wat van de kaart bestellen, was bijna geen keuze.. En voorgerecht kon alleen maar soep.. Toen ik vroeg of ik een salade kon bestellen was dat niet mogelijk, vreemd want bij de beukennootjes kan het wel..

De bediening was lomp! Toen ze de biefstuk serveerde, zei ze letterlijk "De kok denkt dat hij te lang gebakken is"; dat was dus ook zo! Dan serveer je het toch niet! Toen kregen we standaard raspatat geserveerd... moet je ook liefhebber van zijn! Als toetje hadden we dame blanche, maar de chocoladesaus moesten we maar delen...

Ik ben vaak uit eten geweest, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

62. Roodveldt

Zojuist heerlijk gegeten bij De Beuk. Gebruik gemaakt van het concept "de beukennootjes" allemaal kleine gerechtjes. Iedere keer 2 stuks per ronde en rondes zijn onbeperkt. Bij binnenkomst viel de goede en leuke inrichting op. Zeer netjes en voldoet aan onze persoonlijke smaak, prima binnenkomst! Zeer gastvrij ontvangen, beetje het dorps idee. Na zeer lange tijd weer eens asperges besteld, wat waren ze lekker! Al het eten was zeer goed te noemen, bij een enkel gerechtje mag voor mij persoonlijk (echte vleeseter) iets minder groente en iets meer vlees maar zeker geen klacht! Buik goed vol met lekker eten. Komen zeker als we weer in de buurt op vakantie zijn terug!

63. Alweer een poosje geleden, hebben we heerlijk Beukenootjes gegeten bij de Beuk. Leuk concept, je hoeft niet binnen 2 uur klaar te zijn.

Het eten was perfect; veel keuze ook. Voor de kinderen was er zelf aan tafel pannenkoekjes bakken. Ook konden ze zich prima vermaken in een ruimte met allerlei speelgoed etc.

Service en gastvrijheid top! Complimenten voor het hele team!! Ik kom binnenkort een keer met mijn vriendin :-)

64. c. mettes

Erg vriendelijke bediening en heerlijk eten! Hebben de beukennootjes gehad, ik vind het een erg leuk concept waarbij je meerdere kleine gerechten kan kiezen waar je maar zin in hebt.

65. pronk01

Tja, wat moet je aan onderstaande lijst nog toevoegen? Het was heerlijk!

66. Rini 10 punten

Wij hebben vanavond heerlijk beukenootjes gegeten bij de beuk met de begeleiding van vvDen Ham 1. Het was heerlijk en super voor elkaar. Echt een aanrader.

67. Annie Nijzinkl

Wij waren er met onze buurtjes de '"beukenootjes'' uitproberen. We waren allemaal goed tevreden over het eten. De kleine gerechtjes waren heerlijk en ook mooi opgemaakt.

68. Een erg gezellige avond gehad met mijn collega's! Lekker lang tafelen met 'beukenootjes'. Gezellig sfeertje en erg lekker gegeten!

69. Leo 1659 punten

De Beuk is een restaurant met cafetaria en tevens zalencentrum. Binnen het dorp Den Ham ongetwijfeld een belangrijke plek, waar ook familiefeesten worden gehouden. Het restaurant heeft ook meer de sfeer van een gemoedelijk dorpsetablissement dan van een chique restaurant. Voor de één zal dat een pluspunt zijn, voor de ander wellicht een minnetje.

We werden vlot en vriendelijk geholpen, hoewel het behoorlijk druk was ten tijde van ons bezoek. De koffie smaakte goed. Van de menukaart kozen we de boerenschnitzel: een behoorlijke lap vlees, met daaronder (!) een redelijke portie aardappeltjes en groente. Niet spectaculair, maar ’t vulde wel: mijn tafelgenoot kreeg z’n bordje niet leeg.

Terwijl we zaten te eten, hoorden we wel een paar gasten hun ongenoegen kenbaar maken over fouten in de bediening: één stiefelde zelfs naar buiten met de opmerking “ik kom hier nooit meer terug”.

Flexibel zijn ze wel bij De Beuk: hoewel het al bijna 19.00 uur was toen wij binnenkwamen, hoorde ik een ander stel vragen of ze ook nog van de lunchkaart konden bestellen. En dat was geen enkel probleem, de kipsaté met patat kwam even later voorbij, zo uit de cafetaria, maar geserveerd in het restaurant. Ook dat zal wel wisselend worden gewaardeerd, denk ik maar zo.

70. Noeverman

Heerlijk beukenootjes gegeten bij restaurant de Beuk in Den Ham. Goed verzorgd in een gezellig restaurant!

71. Beukennootjes geprobeerd bij de beuk. Gezellige sfeer in het restaurant. En snelle bediening toen het eenmaal liep. Jammer dat wat dingen op waren van het eten en drinken. Naar mijn mening kan het niet dat wat je aanbied op de kaart niet aanwezig is.

72. Fam.Scholing

We hebben een fietstocht gekombineerd met een heerlijke High tea, heel gezellig opgediend en lekkere gerechten. Een echte aanrader.

73. ErIk Sneller

Goede aandacht voor de kwaliteit, klant en sfeer. Ze nemen op en aanmerkingen heel serieus en komen direct met een nieuw stuk vlees in mijn geval. Voor een kenner een aanrader, vooral de producten uit eigen hand gerookt. Klasse!!

74. Op Koningsdag hebben ook wij Beukenootjes gegeten bij de Beuk. Het was erg druk, maar ondanks dat hebben wij heerlijk gegeten! De bediening is erg attent. De glazen werden goed in de gaten gehouden en ook een aantal keer is gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben een super avond gehad, bedankt!

75. Vanavond bij de beuk gegeten. Ondanks dat het zo druk was, er super gegeten. De bediening was super vriendelijk en attent! Ook het eten was super lekker! Zeker een aanrader! Dat concept de beukenootjes is zeker weten super!!

76. Henk en Jannet Enoch

Opnieuw heerlijk gegeten bij De Beuk. Wat een goed concept die Beukenootjes. Heerlijk om van alles te proeven en alles smaakt even lekker. Een aanrader in de regio!

77. binnenmars

"Beukennootjes" gegeten. Grote keuze. Steeds een kleine hoeveelheid na ieders behoefte, waardoor we veel verschillende gerechtjes konden proeven. Welke ook dan ook nog eens heerlijk smaakten! Gezellige afsluiting met onze vrienden op Koningsdag.

78. Gegeten bij De Beuk. De bediening was niet attent. Er werd vergeten onze bestelling op te nemen en we moesten zelf vragen om een nieuw drankje. Het eten werd lauw opgediend. Het vlees was redelijk maar de groenten verlept en smakeloos. De patat zelfs koud. Pas bij het afrekenen werd ons gevraagd of het naar wens was.

1,1
  79. Annet Dubbink

Paasbrunch mogen nuttigen. Werkelijk geweldig voor mekaar. Teveel lekkers om op te noemen en ook aan de kleintjes is gedacht. Ook voldoende ruimte voor rolstoel. Dus van ons een dikke voldoende.

80. Vanavond heerlijk met manlief, schoonzussen en zwagers Beukenootjes gegeten. Wat zag het er allemaal verzorgd uit elke keer weer een verrassing op wat voor bordje of in wat voor potje het geserveerd werd. Een echte aanrader.
    En... begin op tijd!!! Dan kun je een hele avond genieten van heerlijke gerechten.

81. Gisteravond heerlijk beukenootjes gegeten bij de beuk. Het smaakte heerlijk (complimentjes aan de kok). Ook zag alles er netje en mooi uit. Heerlijk warme sfeer. De bediening was ook goed, soms duurde het een beetje langer. Het is zeker de moeite waard om vaker te doen.

82. Samen met broers en schoonzussen "Beukenootjes" wezen eten. De heren dachten niet genoeg te krijgen met allemaal kleine hapjes, maar het was meer dan voldoende en allemaal super lekker. En normaal zitten ze nooit zo lang aan tafel maar nu van half 7 tot half 11, dus een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar als over een tijdje er weer andere gerechten op De Beukenootjes kaart staan. We gaan zeker nog weer en raden dit ook anderen aan.

83. Vanavond heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant De Beuk Den Ham (ov). Echt een aanrader het beukenootjes concept. Complimenten voor de kok, bediening en gastvrouw.

84. Gisteravond met de ''dames'' heerlijk gegeten bij de beuk. Concept is super. Elke keer max. 2 gerechten. Kaart is erg gevarieerd. Alles wat ik geproefd heb was erg lekker. Echte aanrader om met een groepje te doen. Ik kom zeker weer!

85. Erna Heuver

De Beuk in Den Ham heeft een sfeervol vernieuwd restaurant. Wij hebben de heerlijke beukennootjes gegeten. Ontzetten leuk concept waarbij je steeds 2 gerechtjes besteld. Tijdens het eten maken ze de volgende gekozen gerechtjes klaar. Je mag net zo vaak bestellen als je wil. Aanrader zijn de garnalen, de zalmbonbon, de spareribs en het stoofpotje. De toetjes zijn fantastisch. Ook aan de kinderen is gedacht; speciale kaart en speelruimte. De bediening is uiterst vriendelijk, en de manier waarop de gerechtjes worden geserveerd is heel origineel. Onverwacht pareltje in Den Ham!

86. Zaterdagavond heerlijk gegeten bij de Beuk! Leuk al die kleine gerechtjes en origineel geserveerd. Je kunt nu gewoon van alles wat proeven. We hebben een super leuke avond gehad, alleen jammer dat de dikke frieten op waren.

We komen zeker nog eens eten.

87. Familie Haselhorst in spé

Heerlijk gegeten. We mochten er de hele avond over doen en dat hebben we ook gedaan. De bediening was zeer snel en meedenkend. Ik ben persoonlijk ook wel van vreemd eten en dat heb ik maar een héél klein beetje gemist. Een sushi bar met het oog op deze opkomende markt zou een idee kunnen zijn. Verder heel gevarieerd gegeten en heerlijke wijn gedronken.

Wij komen zeker weer!

Noot bij beoordeling; ik geef nooit een tien, want mijns inziens kan dit niet.

88. stel vriendinnen

Zaterdagavond heerlijk gegeten. Het nieuwe concept "beukenootjes", heerlijk, echt een aanrader. Lekker op je gemak alles uitproberen en voor een leuke prijs. Zelfs met kinderen ben je aan het goede adres, we gaan het zeker nog een keer doen met de kids!

89. Gisteravond "Beukenootjes" gegeten met schoonzussen en zwagers. Was in het begin een beetje wennen, maar het bleek heel goed te bevallen. Lekkere "kleine"gerechten, alle tijd om gezellig te kletsen, goede bediening! Lekker licht nieuw restaurant. We waren aan het eind echt lekker vol. Volgend jaar weer! Aanrader!!!

90. Vanavond heerlijk gegeten met de 2 kids! (5 en 7 jaar) Wij hebben genoten van de uitgebreide kaart van de beukennootjes! Voor de kinderen waren er leuke kleurplaten en speelgoed, top!

Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!

91. Freddie en Inge

Vanavond het nieuwe concept uitgeprobeerd: De Beukenootjes. Lekker onbeperkt van alles een beetje proeven. Per ronde 2 gangen per persoon. Een aanrader! Lekker en gezellig tafelen. Speciale wensen is ook geen probleem, goede service! We zaten propvol, haha!

92. Wat hebben wij heerlijk gegeten en de kinderen hebben zich enorm vermaakt met spelen, schminken en knutselen. Ook het dessertbuffet was helemaal af met bijpassende muziek en vuurwerk, een hele dikke pluim voor iedereen bij De Beuk.

93. Jan en Ada

Heerlijk gebruncht op 2e kerstdag. Prima prijs/kwaliteitverhouding en bijzonder veel keus.

94. Janine van der Veen

Super lekkere beukenootjes gegeten, heel gevarieerd, lekker!!! Een echte aanrader...! Ga zo door, succes!

95. Afgelopen weekend de Beukenootjes uitgeprobeerd. We hebben genoten van de lekkere gerechtjes!

96. Onlangs nieuwe concept geprobeerd: De Beukenootjes. Lijkt wat op tapas, maar dan anders. Veel bekende gerechten, maar dan in kleine porties (bv de bekende boerenschnitzel). Gevoel dat je niet zo gauw vol zit: we hebben er ruim 3 uur gezeten en gingen met voldaan gevoel naar huis: niet overvol. Op deze manier kun je allerlei gerechten proberen zonder dat er van alles moet worden weggegooid. Het meeste eten was van een prima kwaliteit. Kunt merken dat er zorg en aandacht aan is besteed. Tip: ik zou de piccolini's op de kinderkaart zetten: vinden kinderen heerlijk! Ook interieur was opgefrist. Kan hier en daar nog wat worden doorgevoerd. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

97. Leuke, gezellige plek met lekker eten. Het beukennootjes concept is goed bevallen. Vriendelijk personeel, vlotte bediening.

98. Wij hebben vanavond lekker beukenootjes gegeten bij restaurant De Beuk. Het was super voor elkaar. Goede bediening en het eten was super. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

99. Rien en Gerda van der Veen

Genoten van Heerlijke Hammer Beukenootjes! Leuk geserveerd, gezellige sfeer! Een aanrader voor een ontspannen avondje uit.. Complimenten voor De Beuk!

100. janneke,henk,zwaantje en gait

Een verrassende belevenis, beukenootjes; het nieuwe concept van de Beuk. Een avond vol lekkere gerechtjes.
    Een aanrader.

Volgende pagina