1. Zaterdag 30 juli 2016 hebben wij met z’n tweeën bij ”de Beuk” tapas gegeten. De recensies op eet.nu waren heel goed. Helaas, wat een tegenvaller.

Wij waren om 18:15 uur aanwezig en konden tot 22:00 uur onbeperkte rondes bestellen. Per ronde 2 gerechtjes die ongeveer om de 20 min. geserveerd zullen worden. Niet dus. Er zat meerdere keren ruim een half uur tussen. (soms 40 minuten!!) Aangegeven dat we toch graag om de 20 min de hapjes wilden hebben. Kon niet, het was te druk. Jammer, temeer daar de hapjes vaak erg klein waren, zodat het beslist niet voldoende vulde. Bijvoorbeeld één ronde: zalmmoot, twee kleine stukjes 2X2 cm en een viskroketje van 4 cm lang en 1,5 cm doorsnee. Bestelde je een gerecht nog een keer dan was het telkens kleiner of minder. Voorbeeld: De 1e ronde 2 stukjes spareribs. 2e keer nog maar 1 en de 3e keer de helft van 1. Zo ging het met meerdere hapjes. (ook te lezen in een andere recensie).

3 uur later zaten we op de 8e ronde te wachten. Na een half uur werd ons vertelt dat de kaart niet was meegenomen naar de keuken. Die bestelling hebben we ook niet meer gekregen. Als goedmaker werd een kop koffie aangeboden. Koffie hoefden we niet. De 9e bestelling was er om 21:55 uur. Ik ben niet iemand die veel eet maar dit gaf beslist niet een voldaan gevoel.

We hebben aangegeven dat we niet tevreden waren een recensie zullen plaatsen. Ons werd verzocht er dan bij te vermelden dat ons 2x gratis koffie is aangeboden, bij dezen.
    Dat tapas uit kleine gerechten bestaat is ons zeker bekend, maar zó klein en met zulke tussenpozen hebben we nog nooit meegemaakt.

Positief: het eten was lekker en zag er smakelijk uit, toch bleef de ergernis langer hangen.

Aan het eind kregen we nog wel 10% korting maar we waren liever voldaan naar huis gegaan.