Bezorgrestaurants in de buurt van Maxima

1191789160 81
1198442532 87
1205095905 87
1318203234 84
1491190915 71

1. Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten met 6 personen erg jammer dat er maar 1 klein bakje knoflooksaus en 1 klein bakje rodesaus bij was voor 6 personen... ik dacht dat dat per gerecht was 2 sausjes! Heb nog saus extra besteld die later op de bon stonden gerekend.

2. Goede service
    Goede bediening
    Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpuntje de prijs voor een klein bakje ketchup voor bij de frietjes

3. Everything was good. The food was very tasty. It was worth traveling all the way from Dordrecht. God job.

4. Richard

Goede zaak waar kwaliteit voor op staat het eten is erg lekker en de bediening is goed.

5. Het eten was erg goed, bediening de bediening ook, Het is er gezellig, de bediening is alert, Het eten was uitstekend, en wij konden onbeperkt spare-ribs eten (dinsdag t/m donderdag) kortom een aanrader

6. Heerlijk gegeten en een prima service.
    Je kan overal de tijd voor nemen door de ontspannen sfeer.
    Eten was lekker en ruim voldoende.

Zeker een aanrader

7. Eten/drinken: Ik heb hier tweemaal gegeten en beide keren de onbeperkte spareribs gekozen, dit waren letterlijk de lekkerste spareribs die ik ooit heb gegeten. Het vlees is zachter dan de bips van een pasgeborene en de ribs komen in drie verrukkelijke smaken. De patat (of aardappelpartjes) die gratis zijn inbegrepen zijn lekker krokant en komen met twee sausjes, een knoflooksaus en een heerlijke frisse salsa-saus. Wat betreft het drinken is de sangria zeker een aanrader.

Sfeer/service: Wat opvalt aan het restaurant is de knusse sfeer. Het is allemaal erg kleinschalig, echter, door de inrichting en het gebruik van bankjes heb je nooit het gevoel dat je op iemands lip zit. Deze kleine sfeer gaat hand in hand met de geweldige service. De serveersters lopen rond en checken regelmatig of er een nieuwe sparerib-lading nodig is (met bijna Jedi-achtige krachten weten zij wanneer de tijd nadert, of zij kijken gewoon naar je bord, één van de twee) en na het eten wordt altijd netjes gevraagd of alles naar wens was. Als ik ergens over zou moeten klagen was het de wachttijd, beide keren dat ik hier had gegeten was het nogal druk, en het duurde mild-lang tot de ribs er waren, maarja, ik ben geen mopperende oude taart OOOOO snap.

Prijs/kwaliteit: Tot slot heb ik voor prijs/kwaliteit de volle 5 sterren gegeven omdat ik me altijd afvraag hoe het restaurant nog winst kan maken op de onbeperkte spareribs. Ik voel me bijna schuldig als ik na mijn vreetfestijn neerkijk op mijn bord waar de botjes zich hebben opgestapeld. Maar dan hoor ik de zachte stem van de serveerster en klinken de worden 'Wilt u nog meer spareribs?', waarna ik de handdoek in de ring gooi en in de woorden van Bob Marley 'Don't worry about a thing'.

8. Joy Gelderland

gisteren voor het eerst hier uit eten geweest. toen we binnen kwamen en we vertelde dat we hadden gereserveerd voor 8 uur keken de dames achter de bar ons maar arrogant aan. toen we naar onze tafel werden gebracht heeft het 1 uur geduurd voor we het voorgerecht kregen. 'licht gebonden soep' die zo dik was dat de lepel erop bleef liggen 'met balletjes' wel geteld 1 gehaktbal, een gierige portie carpaccio wat niet smaakte en half rauwe reuze gamba's. toen we het hoofdgerecht wouden bestellen kon dit niet zonder saus want het zou in een potje hebben gezeten met het vlees. toen het na een half uur gebracht werd was het op het bord gelegd met veel saus (niet in een potje zoals ze zeiden) het was koud, smakeloos en enorm taai. de dames die werkte waren alles behalve klantvriendelijk en maakte opmerkingen en lachte klanten uit als ze samen stonden te smoezen bij de bar. Na 1,5 uur kwamen ze maar eens vragen of we nog wat te drinken wouden maar, de blikken stonden op onweer van het personeel. Enorm teleurgesteld want ik heb vaak goede dingen gehoord over dit restaurant. Toen we gingen afrekenen was het 99 euro voor de ene hap die we hebben genomen van het hoofdgerecht. belachelijk. Datum : 27-5-2016

9. Wat een tegenvaller, vroeger vaak gegeten en hadden er nu echt weer eens trek in, maar jammer genoeg kwamen we binnen met een super slechte service. Alles duurde extreem lang, krijg je eindelijk je spareribs is het nog eens droog en smakeloos ook, zo jammer! Echt nooit meer doen!
    Verder laat de serveerster een vork op m'n moeders jurk vallen, het enige wat er wordt gezegd: "Nou, gelukkig was het geen mes." Wat jammer zeg dat je zo'n service biedt. De patat was wel lekker.

10. Manfred

Eerste bezoek aan dit restaurant. Lekker zoete ribbetjes gegeten. Leuke vrolijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Er komt zeker een vervolg.

11. Michelle

We komen hier regelmatig terug voor het goede eten en vooral de overheerlijke spareribs! Aanrader!

12. Castablanco

Tot nu toe was ik daar 2 keer en ik moet zeggen dat het eten geweldig is! Lekkere smaak. Het personeel is ook vriendelijk, behulpzaam en heeft aandacht voor zijn klanten. Echt een aanrader!

13. Lekker eten voor een goede prijs. Jammer dat het restaurant erg rommelig en donker is. Achter de bar hoog opgestapelde kratten. Bediening aardig maar nonchalant. Jammer hoor.
    Voortaan maar afhalen.

14. vd berg

Met 6 personen gegeten, onvriendelijke en slechte bediening, slecht meubilair (oncomfortabel) vooral als je op een bank zit. Niet schoon. Het eten was zeer goed.

15. Michel

1 punt

Theo Schop

f.leemkuil

16. We hebben al eerder bij dit restaurant gegeten en komen regelmatig terug, voor de sfeer en de kwaliteit van het eten. Echt een aanrader.

17. Vandaag met een groep van 17 personen heerlijk gegeten! Ondanks dat de rest van het restaurant ook vol zat hebben we niet lang hoeven wachten, en kregen we bijna allemaal het eten tegelijk. Ontzettend aardige bediening die vaak de drankjes aanvullen. De Tapas vooraf was heerlijk, en de Bifi de lomo met knoflooksaus was zalig. We komen hier zeker nog eens terug!

18. jacqueline

zeer tevreden ! erg leuk personeel en het eten was heerlijk
    20x beter dan maxima dos!!

19. Gisteren met 3 collegas wezen "onbeperkt spareribben" bij Maxima, heel erg lekker (vooral de pittige), gaan we zeker binnenkort weer doen.
    Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding = aanrader

20. Naar aanleiding van de andere recensies zijn we gisteren met 9 personen bij Maxima gaan eten. Het eten was heerlijk! Beslist een aanrader om te gaan eten.

21. Wij hebben hier afgelopen dinsdagavond (3 juli 2012) met 7 dames echt zo lekker zitten eten, helemaal geweldig. Was er zelf nog nooit geweest ook al woon ik er 10 minuten vandaan.
    Een echte aanrader, zeker voor de spare ribs eters onder ons, hoewel de rest er ook geweldig uitzag.
    Goede bediening, allemaal even vriendelijk. Toppie.

22. Evelijne Streijl

23. Het vlees is hier prima,de spareribs een beetje droog.
    Ik vond het wel vreemd dat je de sausjes apart moet betalen en dat beetje sla was niet veel bijzonders. Verder zit de bank erg ongemakkelijk want je moet vrij lang wachten.
    Ik vond het te duur voor wat je krijgt.

24. Arthur

25. Willem/Marlies

Wij hebben op 2 september 2011 onze bruiloft maal gevierd in Maxima en het was werkelijk GEWELDIG we hebben met 21 man gegeten en wat we voorgeschoteld hebben gekregen was werkelijk geweldig. het was er ook versierd speciaal voor onze bruiloft...geweldig......
    De sfeer was optimaal en zeer ontspannen en ondanks dat de zaak vol zat hoefden we niet te wachten op iets de bediening was ook top.
    ZIZI en personeel bedankt voor de geweldige avond!

26. Al sinds jaren mijn favoriet. Vooral voor de spareribs kom ik hier graag terug. Maar ook de rest is prima. Heb met behulp van het personeel mijn vrouw hier ten huwelijk gevraagd. Geweldig personeel trouwens. Ook na verhuizingen (eerst naar Friesland, weer terug en straks naar Limburg) zal dit een favoriet blijven.

27. Stefan

Robocop

28. Wij hebben hier wel goede ervaringen en komen regelmatig eten.

Heerlijk eten, goed verzorgd. En elke keer weer verbaasd hoe ze met dat kleine keukentje een hele volle tafel met gasten allemaal tegelijk eten geven.

Biefstuk waar je mes door heen snijdt als boter.

29. Prima restaurant.

Goede service.

Lekker eten.

Goede prijs/kwaliteit.

Zeker een aanrader als je zin heb om een keer lekker rustig te eten voor een goede prijs.

30. 2e Kerstdag heerlijk gegeten bij Maxima en voor mijn dochter die allergisch is voor lactose en tarwe werd alles uit de kast gehaald om iets heerlijks op tafel te zetten, bedankt! Werkelijk goed geregeld en ook met een groep van 16 personen at iedereen tegelijkertijd. En daar kan menig ander restaurant een voorbeeld aan nemen! Leuk personeel... al met al een top Kerstavond!

31. Heerlijk eten en een goede prijs (lees : goedkoop). We zijn normaal voor zo'n € 50 á €60 klaar met z'n 2en.

Kom hier al jaren en blijf hier komen, topzaak!

32. Tijdje geleden alweer dat we er gegeten hebben maar het is dan ook de moeite waard.

Knusse zaak en leuke vlotte bediening.

Het eten is lekker en betaalbaar. Kortom een aanrader!

33. Arthur

34. Niet zo'n goede ervaring.

Slechte bediening. We moesten lang wachten tot ze de bestelling van het drinken opnamen.

En over de bestelling van het eten maar te zwijgen... die waren ze vergeten, door de drukte, jaja, weinig interesse in de gasten!

De prijs... alles is best duur, voor weinig kwaliteit!

Hier eten we nooit meer!

35. Na jaren met veel plezier eten bij Maxima nu toch echt teleurgesteld. Door de weeks spareribs eten voor 10 euro, heerlijk dat wel. In het weekend 15 euro, duur maar wel lekker, maar na je 2e spare rib mag je niet meer bestellen omdat het weekend is terwijl dit de afgelopen jaren nooit een probleem was. Ik noem dat bezuinigen op de verkeerde dingen want ik lust er nog wel 1 en ging nu met een slecht gevoel naar huis. Voor mij was dit de laatste x, hoe lekker het ook is.

36. Gezellige bediening, hele lekkere spareribs voor weinig geld.

Wij gaan altijd voor de pittige spareribs met verse knoflook, echt heerlijk.

37. Al het vlees is super lekker (wij kiezen bijna altijd weer voor met verse knoflook, echt geweldig).
    Dus gaan we toch vrij regelmatig langs, niet dat we herkend worden hoor, en als we dan heel, heel soms onze welopgevoede middenformaat hond meenemen staan we voor een dichte deur.
    Verder krijg je nauwelijks groente bij je vlees, moet je vooral niet om iets afwijkends vragen en vergaten ze al meer dan eens de alcohol in het nagerecht. Maar ja, dat verrukkelijke vlees he...

38. Heerlijke spareribs. Goede bediening.
    Alleen het vispannetje viel niet zo goed mee.
    Gezellige bediening.

39. Wij komen er al jaren.
    Heerlijke spareribs en de bediening is prima.
    Lekker kletspraatje tussendoor en ze heeft ons aan de hete knoflookspareribs geholpen.

Kortom een absolute aanrader.

40. Monique

41. Kom hier al een paar jaar regelmatig. Is zeer zeker aan te bevelen. Gezellige zaak en heel goed eten. Aan het einde van de avond is een gezellig gesprek met de eigenaar/kok mogelijk. Bediening is soms wat knullig....maar ze doen hun best!

42. Gezellig restaurant. De biefstuk was erg goed alleen de carpaccio viel erg tegen en veel te duur voor de kwaliteit, voor de rest heerlijk gegeten en goede bediening.

43. Dennis

Op woensdagavond geweest, zonder reservering.

Toch welkom, biefstuk-menu buitengewoon lekker! Vlees van goede kwaliteit inclusief bereiding. Niet echt duur, dus waar voor je geld. Zeker voor herhaling vatbaar! Tip: neem de gefituurde uienringen..

Bediening prima, zitbanken zijn geen design hoogstandje ;)

Zeer tevreden!

44. Eten is goed, bediening is minder, letter weinig op en je moet echt roepen voor je wat te drinken krijgt. Eigenaresse kan niet met kritiek omgaan en dit is echt een minpunt, dus hopen dat alles goed is en dat je niet hoeft te klagen...

45. Bob en Rick

Gezien een vorige keer voor herhaling vatbaar.
    Een zeer vriendelijke bediening,met een glimlach.

We hebben gekozen voor de spareribs,de kwaliteit en smaak was prima.
    Het restaurant ziet er sfeervol uit en was ook op een Woensdag Avond goed bezet.
    Ga zo door.........

46. eten is eg super,
    bediening valt heel erg tegen, ze lopen weinig rond en jij moet echt naar ze zwaaien willen ze je komen helpen!

47. M.D.Meeuw

Het is al een feest om alleen al binnen te zitten. Alles ziet er netjes en verzorgd uit, het is erg sfeervol en smaakvol ingericht.
    En dan heb ik het nog niet eens over het voortreffelijke eten gehad!!
    De bediening is erg vriendelijk en correct!
    Echt een super restaurant!

48. A.M.Muller

Een gezellige en professionele bediening,heerlijk eten en gemoedelijke sfeer

49. Robert Antes

Keurig en sfeervol restaurant, relaxed en vol passie voor het werk. Het was de eerste keer, maar we komen zeker terug.