Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20060
4 19915
  1. Wij hadden een dagarrangement bij dit restaurant en dit was zeer geslaagd.
    Het koud en warm buffet als afsluiting was echt heerlijk en als verrassing was er 'vuurwerk' bij het ijs i.v.m. huwelijksjubileum van onze ouders. Super! We komen er graag terug!

2. Werkelijk waar de meest smerige patat-shoarma-schotel die ik ooit heb gehad. Weinig vlees, geen stukje groen er bij. Veel te zout en het vlees dat er wel bij zat was slap en vet.

3. Wat een fantastisch personeel werkt hier. Enorme Brabantse vriendelijkheid!

4. Nederlands Roermond

Mevrouw adams

Heerlijk gegeten bij restaurant L'Union super lekkere christoffelspies gehad!! Echt een aanrader!!

5. Heb mijn 70e verjaardag bij de Barones gevierd; zaterdagavond diner en overnachting (20 personen) en zondag koffie met uitgebreide lunch (70 personen).
    Zaterdag tijdens het diner was het erg druk, we moesten wat geduld hebben, maar er werd extra aandacht aan de kinderen (10) besteed, zodat wij wat konden borrelen. De maaltijd was prima, mooi verzorgd en lekker. Het slapen was een groot feest. We hadden een hele gang tot onze beschikking! Goede kamers en bedden. Ontbijt prima en de lunch met de gasten was ook uitstekend. Fijn dat er veel ruimte voor de kinderen was om te spelen.
    Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dat viel onze gasten zelfs op!
    Al met al was het een heel geslaagd feest en dat was mede te danken aan de mooie locatie, de fijne sfeer, de betrokkenheid en goede verzorging van het personeel van de Barones!

6. Lidy de Vreede

Met vier secretaresses even wezen lunchen bij "Het Gesprek". Veel keuze, hele goede prijs kwaliteit verhouding en erg gastvrij! Een aanrader voor de Wageningen University & Research om te gaan lunchen als collegae maar zeker ook met gasten!
    Bedankt en tot de volgende keer,
    Lidy Management Assistente Toxicology division

7. Fijn om te merken dat (na telefonisch contact) ook met suikervrije dieetwensen rekening gehouden kon worden.

8. Hebben hier regelmatig patat gehaald en iedere keer was er wel iets wat er niet bij zat of wat verkeerd was. Gisteren een Chinees maandmenu gehaald. Dat was echt de druppel. Alles maar dan ook alles was opgewarmd. Harde rijst, kleffe bami, aan de vlees gerechten zat een verbrande smaak. Sate was kant en klaar zonder stokje met een theelepel satesaus. Heb er een portie kroepoek bij besteld die ook om te huilen was: Super slap! Helaas nu geen Chinees meer in Musselkanaal maar we rijden liever een stukje extra dan ooit hier weer iets te halen.

1,2
  9. Ben er laatst na lange tijd weer eens geweest. Hierbij werd ondanks dat het eten prima en de bediening erg vriendelijk is, mijn enigzins negatieve beeld helaas bevestigd: Wat is het hier warm! De hitte bereikt hoogtes die niet meer prettig zijn. Een afkoelingsperiode op het terras is dan de enige uitweg. Houd dus rekening met de kledingkeuze als je hier heen gaat. Voor mij persoonlijk is deze hitte de reden om hier niet meer terug te komen.

6,7
  10. Het is er super mooi na de verbouwing! Het eten is er ook altijd super!

11. Vond de bediening wat stroperig traag, geen menukaarten genoeg voor de gasten terwijl het niet eens druk was.
    Sfeer wel OK, maar ook niet bijzonder. Eten was goed, vond het niet echt goedkoop en de hoeveelheid hield ook niet over....

12. Heel matig. Niet alleen de entrecote, ook de service. Maar aan de serveerster lag het niet. Die kwam nog vragen of ik frituurolie kon eten met mijn melkallergie. Ze was in ieder geval grondig. Ze moest het overigens wel grotendeels zélf uitzoeken, want de chef had er geen boodschap aan leek het wel. Evengoed niet toen ik zei dat z'n entrecote taai was. Ja, hij was medium-rare gebakken en uitgeserveerd met een lekker sausje. Maar de kwaliteit van het vlees was ondermaats. Je verwacht van een entrecote waarvoor je een supplement van €6,50 betaald (bovenop de €22,50 voor het 3-gangen basismenu) dat-ie op z'n minst bovengemiddeld zal zijn. Nou, ik kwam er met een mes al met moeite doorheen, dus je kunt je voorstellen hoe het was toen ik me eraan waagde een hap te nemen... Voor de context: Ik ben écht niet onredelijk. Natuurlijk is het geen 5-sterren biefstuk. Dat had ik ook niet verwacht. Maar dit was absoluut ondermaats.

Afijn, ik moest eigenlijk niet zo zeuren, bleek later. Want niemand had verder nog geklaagd die avond. Dat kwam de chef me echter niet zelf vertellen. De communicatie met de mysterieuze man in de keuken liep volledig via de serveerster. En ik had ontzettend met haar te doen. Ze vroeg namelijk wat ik dan zou willen. Ik gaf aan dat ik dan hetzelfde wilde als mijn vriendin; de 'Tokkie op een Stokkie' (Spies van gemarineerde kipfilet), want die was in ieder geval wel mals. Toen ze terug kwam na overleg met de chef, zei ze het volgende: “Ze gaan een nieuwe voor u maken. Het supplement van €6,50 moet ik echter wel op de bon laten staan… maar dan maken ze extra veel kip voor u, hoor!” Huh? Pardon? Zowel mijn vriendin en ik reageerden verontwaardigd. Maar de serveerster kon er niets aan doen. Zo was het besloten in de keuken.

Ik heb haar toen vriendelijk uitgelegd dat ik helemaal niet extra veel kip wilde. Het was een principekwestie; Ik wilde een lekkere entrecote, voor €6,50 extra. Maar aangezien ik die niet kreeg, verwachte ik daar ook niet voor te hoeven betalen. En dat wilde ik best uitleggen aan de chef zelf, voegde ik er zo vriendelijk mogelijk aan toe. Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk, zo tussen twee vuren in. Begrijpelijk.

Uiteindelijk hebben we de chef nooit gezien. Wel nog een supplement van €1,50 extra voor een schaaltje fruit (ik kon helaas geen van de dingen eten die op het dessertmenu stonden i.v.m. mijn melkallergie). Wauw.

We hadden verder weinig zin in discussie, dus we hebben maar betaald en zijn er daarna ontevreden vandoor gegaan. De mysterieuze man in de keuken? Die zal voor ons altijd een mysterie blijven, want wij gaan in ieder geval nooit meer terug.

3,1
  13. Peter en Anita

Steak uitmunted, Spicy Ginger Beef een genot, bediening vriendelijk en zeer behulpzaam

14. Familie van den Berg

Vriendelijk personeel, goede uitstraling en prijs kwaliteit is prima. Pannekoek Pulled Pork is geweldig lekker!!

15. Zuid-Amerikaans Veghel

Het eten was wel goed. Maar een trage en slome bediening en geen benul van klachtgerichte benadering. Na excuses van bediening en kok nog geen verandering. Aanbod van gratis koffie uiteraard geaccepteerd, maar blijkt dan toch gewoon op de rekening te staan.
    Ons zien ze hier niet meer terug.

16. Eten was te zout en heel gewoon. Via de site andere indruk gekregen. Restaurant gesloten. Eten in eetcafe. Geen punt maar ook de menukaart van eetcafe. Daar kwamen wij niet voor. Na overleg een ala cart menu van restaurant, maar weinig keus, ijs was al behoorlijk gesmolten toen het uitgeserveerd werd.

17. 21 september bij Tri Tunggal gegeten. Heerlijk origineel Indonesisch. We waren allebei door de sfeer en t eten even met ons hoofd terug in Indonesië. Heerlijk relaxte gezellige bediening met een praatje. Top

18. Op 12 sept om ca 12 uur een prima pizza gegeten voor €6.50. Verse groenten van vriendelijke jongeman. Zo vindt je ze niet in de meeste pizzeria's. Klasse.

19. Slecht, hadden gyros schotel en kapsalon en alllen gyros schotel gekregen. En ook nog koud afgeleverd na een half uur wachten. Maar verder wel een mooi busje.

20. We hebben heerlijk gegeten, was echt super!

21. Bart de wit

Dit restaurant is werkelijk het slechte eettentje waar ik ooit heb gegeten. Ik heb eten besteld, dit kwam niet eens aan!! Het eten krijgt daarom ook een 1 aangezien ik dit niet heb gehad. Verder vind ik 16.- euro erg veel voor geen eten binnen krijgen. De sfeer is ook ergs slecht aangezien ik nog steeds honger heb! 0 sterren eet hier niet!

22. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gegeten met collega's. Prima eten en drinken in een prettige sfeer. Eens een keer zitten op een fatsoenlijke stoel in een restaurant! Echt een aanrader, dit adres!

23. Geweldig, lekker en mooi...

24. goed en goede service

25. Fam Buitendijk

Verschrikkelijk,we waren er met de kinderen maar wat duurde het lang voor we ons drinken kregen en het eten kwam pas na zo een tijd dat de kinderen lastig werden en het personeel zeker niet de vrolijkste.
    Geen aanrader maar een afrader!

26. J.van Bergen

Via Social Deal geboekt met 6 personen.
    Er moest betaald worden voor de frietjes en de sla, 4.50 per schaaltje, 3x besteld en hield ook niet over. Hoezo 3-gangenmenu? Hoofdgerecht is dus alleen een stukje vlees of vis op je bord, wat ook nog eens erg klein was.
    Likeurtje wat bij het dessert hoorde, hebben wij niet gehad.
    Broodplankje à 7 euro, 2 stuks besteld voor 6 man. Voor wat wij kregen nog veel te duur.
    Uiteindelijk een miskoop deze Social Deal.
    Naar onze mening geen aanrader dus.
    Gemiste kans voor de ondernemer.
    Jammer.

27. Goede bediening, lekkere mosselpan en voldoende bijgerechten, wat het de prijs zeker waar maakt. Wij hebben genoten!

28. Antoinette Houdijk

Weer lekker gegeten. Heel gezellig en snelle en goede service. Toppie.

29. Fam. Van Sprundel

Gezellig, sfeervol restaurant. Mooie gerechten, lekker flesje wijn, goed gezelschap en vriendelijk/spontaan/betrokken medewerkers...
    Heerlijke avond gehad.

30. Vanavond samen gekozen voor brasserie Brasil in Callantsoog. De dames wilden pannenkoek en de mannen pizza. Dus Brasil een prima plek. Een hartelijk welkom, vlotte bediening en niet onbelangrijk het smaakte prima. Kortom een verdiende knuffel voor dit restaurant.