Tri Tunggal in Den Haag

• vr 18:00 - 22:00
  • za 18:00 - 22:00
  • zo 18:00 - 22:00

Restaurant Tri Tunggal

De naam Tri Tunggal staat voor drie in één, de drie gebieden uit Indonesië waar het eten uit de keuken van het restaurant zijn oorsprong kent (Manado (Sulawesi) – Java – Sumatra).

Het eten is traditioneel Indonesisch hiermee kunnen ze zich onderscheiden van andere Indonesische restaurants, die over het algemeen alleen over het Midden-Javaanse keuken beschikken.

Na jarenlang gewerkt te hebben bij het CBS en voor te zijn met alle bezuinigingen bij de Overheid heeft Jan een aantal jaren naast zijn ambtenaar zijn, ervaring opgedaan bij een van de meest bekendste restaurants van Nederland ‘Sarinah’. In 2011 was het zover dat hij de stap heeft gemaakt om bij het CBS en Sarinah te stoppen en is voor zich zelf begonnen met een eigen Indonesisch restaurant ‘Tri Tunggal’.

De naam Tri Tunggal staat voor drie in één, de gebieden uit Indonesië waar het eten uit de keuken van
ons restaurant zijn oorsprong kent (Manado Sulawesi – Java – Sumatra). Ons eten is traditioneel Indonesisch en wij beschikken over een vele gerechten, maar hebben een keus moeten maken om de menukaart overzichtelijk te houden. Hierdoor kunnen wij ons onderscheiden van andere Indonesische restaurants, die over het algemeen alleen over het Midden-Javaanse keuken beschikken.
Om de drie maanden lanceren wij een nieuw gerecht, vaak staat deze ook niet op de kaart. Ons laatste gerecht is de Sayur Kapau dit is een gerecht uit Sumatra (kousenband met nangka wordt ook wel Jackfruit genoemd) en is geheel vegetarisch.

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Tri Tunggal in Den HaagFoto van Tri Tunggal in Den HaagFoto van Tri Tunggal in Den HaagFoto van Tri Tunggal in Den HaagFoto van Tri Tunggal in Den HaagFoto van Tri Tunggal in Den HaagFoto van Tri Tunggal in Den HaagFoto van Tri Tunggal in Den Haag

Overnachten
Rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, hip en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, catering, honden toegestaan en bezorgen
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en vermaak
Betalen
pin