Op dit adres zit nu: Pop-up-café

Paviljoen Vogeleiland in Deventer

Parkeren kan aan de nabijgelegen Singel, ook zijn er een drietal parkeergarages in de buurt. Daarnaast is gratis parkeren mogelijk achter het station Diepenveenseweg 1.

• OV

1 minuut lopen vanaf het centraal station van Deventer.

• Biologisch

• Bij het bos
  7. Betalen pin

1453820311 88
1506371952 88

1. Voor ons nooit geen Vogeleiland meer. We kwamen met 2 volwassenen en 5 kinderen. Bediening uitermate traag en ongeïnteresseerd. Maar liefst 45 gewacht op aantal tosti’s en broodjes gezond, terwijl we de enige gasten waren.
    Vervolgens bleek t broodje gezond geen komkommer, tomaat en ei te hebben terwijl dit wel op de kaart stond. De panini’s hadden ineens paprika erin ipv tomaat. Wit brood ipv bruin gekregen. Bij navraag werd er nogal laconiek gereageerd want de komkommer en tomaat was op en daarom er niet bij. Eitje werd later in kommetje gebracht.
    Het brood was gortdroog en echt niet te eten. Wij hebben dan ook absoluut niet de volledige rekening betaald.
    We hadden er meer van verwacht, maar dit sloeg echt alles. Voor ons dus nooit meer!

2. Genoten van een heerlijke high-tea. In mooie omgeving. Aanrader.
    Hapjes waren heerlijk, kunstig gemaakt en zeer aantrekkelijk opgediend.
    Park wordt ook hard aan gewerkt om deze weer mooi te maken. Ik kom zeker terug.

3. Wij hebben met zijn 8en genoten van de High Wine en de High Beer. Het was een super gezellige middag, mede mogelijk gemaakt door de medewerkers van het vogeleiland (erg vriendelijk).
    De biertjes waren lekker en zeer gevarrieerd en ook de wijnen waren lekker! Het eten tussendoor was een smakelijke aanvulling op alle verschillende bieren en wijnen (heerlijk!) kortom een super middag gehad! Gewoon doen een keer!

4. Lekker bier proeverijtje. En lekker in het park terwijl je midden in de stad zit! Vriendelijk en sfeervol

5. Marco ten Klooster

Heerlijk. Met zon beste plek van Deventer om te genieten van mooie parkuitzicht en rust aan de rand van de stad.

6. Een mooie zomeravond, een kroonjaar (60) om te vieren en dit dan op het terras van de deze prachtige locatie te mogen doen. Door Shermal en zijn medewerkers/talenten werd in een fijne sfeer een mooi en heerlijk barbeque buffet verzorgd. De talenten van deze avond zijn allemaal geslaagd! Al mijn verjaardaggasten (55 in totaal) vetrokken erg tevreden naar huis.

7. Yolande

We hadden in mei jl voor 24 personen een reünie van de lagere school na 45 jaar die, behalve supergezellig, ook goed verzorgd werd door de medewerkers van Vogeleiland (aantrekkelijke, sfeervolle locatie! No-nonsense, ontspannen sfeer).
    Grotere groepen kunnen ze dus ook prima aan!
    Ook in de voorbereiding werd goed meegedacht; tijdens de dag zelf was niets 'teveel' en het arrangement eten inclusief drank was heerlijk. Een echte aanrader!

8. Wij hebben gisteren met 8 personen een high tea gehad. Ik ben veganist en had van tevoren gevraagd of daar rekening mee gehouden kon worden. Ik was echt blij verrast door de mooie, smakelijke en creatieve hapjes die de kok voor mij gemaakt had. Een chef die echt snapt wat veganisme is en die daar zo'n moeite voor doet, dat maak ik niet vaak mee. Ik heb genoten en had absoluut niet het gevoel dat mijn gerechtjes onder deden voor de niet-vegan hapjes. Geweldig gedaan!

De rest heeft ook lekker gegeten. Het had echter voor zo'n groep misschien net iets meer kunnen zijn. Maar wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

9. We hebben super genoten van de heerlijke high tea.

10. Wij hebben genoten van het heerlijke weer en de ambachtelijke high tea.
    Goede service en prachtige locatie.

11. C. Sierag

Prima locatie.
    Luncharrangement was overvloedig en heerlijk.
    Vriendelijke bediening en de kok kwam persoonlijk de producten toelichten.
    Aanrader!

9 maart 2017.

12. Wat hebben we genoten! Van de high beer en de superlekkere bites maar zeker ook van de bediening. Wat een toewijding en een enthousiasme! en last but not least: een prachtige plek dicht bij het station. En dat is altijd fijn na een paar van die lekkere bieren. We komen terug!

13. Theeleutjes

Wij hebben net een super leuke en lekkere High Tea gehad. De bediening was goed, leuk en beleefd en de hapjes waren echt super goed. Allemaal vers bereid echt smullen, de kok kwam ze persoonlijk toelichten. Mooi tafeltje bij het raam met een super mooi uitzicht. Een echte aanrader.

14. Top kwaliteit hapjes. Kok met een echte passie voor eten. Alles supervers, goede service, leuke locatie.
    Met een groep high beer en high tea gedaan! Voor herhaling vatbaar.

15. Fijn om te merken dat (na telefonisch contact) ook met suikervrije dieetwensen rekening gehouden kon worden.

16. Prinsepesca

We hebben enorm genoten van een Oriëntaalse high tea. De enthousiaste chef straalde liefde voor zijn gerechten uit en dat was te proeven.
    Aanrader voor iedereen, een heerlijke plek met lieve mensen!

17. J.W. de Kruijff

Heel gezellige locatie. Heerlijk gegeten. Wij hadden de High Tea, met allemaal zelf gemaakte producten. Niets was er de bediening teveel. Misschien aanbeveling: Aanduiding vanaf stationskant kan beter voor deze ideale locatie. Voor rolstoel/rollator personen aanduiding naar boven kan beter

18. Fenny Borger

Jammer dat er geen tafel gereserveerd bleek te zijn, ondanks ons telefoontje hierover. De enige mogelijkheid was plaats te nemen aan de grote stamtafel, niet echt gezellig voor vier personen. We hebben dus de kwaliteit niet kunnen beoordelen. Gelukkig een goed alternatief gevonden op de Brink.

19. Gisteren lunchten we met 12 personen op het Vogeleiland. De ontvangst was prima, het eten was lekker en de mensen die bedienden waren erg vriendelijk.

20. Wij hebben onlangs een geweldige bruiloft gehad op het Vogeleiland! Het eten, de bediening, de omgeving, alles was perfect. Ga zo door Wietse en Shermal!

21. Van den Hoeven

Onze ervaring was goed. We hadden er boogschieten bij, dat was goed opgezet, alleen het aantal keren schieten mag wel wat vaker, misschien 2x, dat vonden we iets te weinig. En de ruimte waar het was, was iets te smal voor 12 personen. Maar verder goed geregeld en erg gezellig, ga zo door, dan komt het vast goed. Leuke locatie!!

22. Lekkere broodjes, vriendelijke bediening. Fijne plek om te genieten van lekker drankje en hapje.

23. Op zondag 23 augustus, een zonovergoten dag, hebben Shermal, Wietse en hun medewerkers, voor mij, mijn vriendinnen en familie een overheerlijke brunch verzorgd.

Zonder uitzondering heeft iedereen genoten! Een prachtige locatie, ongedwongen sfeer, een speeltafel voor de kinderen, heerlijk buiten in het groen en aan het water, buitengewoon vriendelijke bediening.

Shermal, Wietse en medewerkers, bedankt!!
    Ik raad jullie zeker aan!

24. Wauw! Wat een prachtige plek! En wat hebben we heerlijk gegeten! Een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!

25. lucie braams

Prettige ervaring. Er werd gevraagd of we rookten, dat was niet het geval, asbak werd weggehaald. Net even wat meer aandacht, zie je niet vaak meer. Prijs kwaliteit dik in orde. Een aanrader in een prachtige omgeving.

26. Thea van der Meulen

Wat een mooie locatie! Vriendelijke bediening, helemaal top👍 Zeker een aanrader.

27. Martine van Dijk

Leuke, aparte plek om even bij te komen en eerlijk en betaalbaar iets te eten. Anders dan anders. Snelle bediening - voor als je de trein nog moet halen. Station is vlakbij.

28. B. Wolters/Vos

Heerlijk rustig genieten van het uitzicht. Puur eten en perfecte bediening.

29. Omdat het prachtig weer was mochten we een tafel van binnen, buiten zetten. Dit vonden we hilarisch. Het personeel was erg vriendelijk en ondanks de drukte van de boekenmarkt hebben we van een heerlijke high tea genoten. Bedankt jongens!

30. Marije

Een mooie locatie! Een heerlijke glutenvrije geitenkaassalade gegeten! Goede service & lekker eten!

31. Super bedrijf. Leuke eigenaren en fantastisch eten en mooie gerechten.

32. Prachtige plek, super terras, goede sfeer, dichtbij station, goede muziek.

33. Veronique

Erg vriendelijk personeel en mooie locatie. Dicht bij het centrum en het station en omgeven door de natuur: wat wil je nog meer! Leuke fijne plek, zeker een aanrader!

34. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, een aanrader om je dagje Deventer compleet te maken en vlak bij het station.

35. Paul simon

Een prachtige locatie met een heerlijke warme sfeer. Echt vakantie gevoel in hartje deventer. Absolute aanrader.

36. Een verborgen groene oase in Deventer: met de komst van de nieuwe eigenaren Wietse en Shermal waait er een frisse wind door het paviljoen. De verschillende activiteiten (o.a. jamsessies, in de zomer de "Uitvogelen" middagen) die er georganiseerd worden zijn een aanwinst voor Deventer, en brengen een nieuw publiek naar het eiland. Al met al een erg mooie plek, die door veel Deventenaren herontdekt wordt.

37. Restaurant Vrijdag

38. Abby en Cynthia

De locatie is geweldig, mooi uitzicht over t water. De sfeer is erg relax en het personeel is zeer vriendelijk. Wij komen regelmatig een hapje en een drankje doen.

39. Hendrik de Jong

Goed eten, prachtige locatie, uitstekende service. Heb begrepen dat ze met het interieur bezig gaan en een lunchkaart met streekproducten gaan introduceren! Goede verhalen dus, top tent.

41. Tom Maatman

42. Onze 65e verjaardag hebben we gevierd met een hapjesbuffet (warm en koud) daarna een bavaroise dessert en koffie compleet met chocolade, bonbons en luxe Italiaanse koekjes. Heerlijk allemaal, we hebben genoten. Shermal, Wietse en medewerkers dank jullie wel alles was perfect geregeld. Joop en Diny