EDDY’S Restaurant in Amstelveen

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van EDDY’S Restaurant!

EDDY’S Restaurant, is een gezellig en gastvrij familiebedrijf op het stadshart van Amstelveen. Onze houtskoolgrill staat centraal bij de bereiding van mooie grillgerechten en voor de beste burgers van Amstelveen ben je bij ons op het juiste adres. Trek gekregen tijdens het winkelen? Kom lekker lunchen en probeer de sandwich gegrilde groenten, een quinoa-salade of één van de desembrood tosti’s. Samen dineren, even een dagje niet koken of gezellig met het gezin uit eten? We serveren bijvoorbeeld carpaccio van ossenhaas, malse tournedos en gegrilde visgerechten. Uiteraard houden we ook rekening met onze vegetarische gasten. Na een drukke werkdag kom je gezellig bij ons borrelen met je collega’s. Jullie zullen genieten van een lekker glas wijn met daarbij EDDY’S borrelplateau of smaakvolle bitterballen van Oma Bob’s. Je kunt ons vinden op het Stadshart nabij de fonteinen. Wij zien u graag bij ons in EDDY’S Restaurant, de huiskamer van Amstelveen.

Elisa, Daniel, Deborah, Yair en Shanna

Foto van EDDY’S Restaurant in AmstelveenFoto van EDDY’S Restaurant in AmstelveenFoto van EDDY’S Restaurant in AmstelveenFoto van EDDY’S Restaurant in AmstelveenFoto van EDDY’S Restaurant in AmstelveenFoto van EDDY’S Restaurant in Amstelveen

Overnachten
Hotels in de buurt »