DE PARKEERGARAGE ( ARIE VAN HENSBERGEN ) IS SCHUIN TEGENOVER ONS RESTAURANT !

Nakoyashi laten bezorgen?

ma Gesloten
di 16:00 - 22:00

1419401589 84
1601541909 82

1. Ik kom er al van af het begin. Eten is er altijd vers en lekker. Veel keuze en goede bediening.
    Je heb geen tijd dat je weg moet je kan er de hele avond zitten. De sushi is een smaak explosie zo ook de andere gerechten. Je hoef nooit lang te wachten op je gerechten. Bestellen gaat daar per tablet. Ga zo door topper!!!

2. Het eten stelt nooit teleur, want het is verrukkelijk. Je hebt variatie als het gaat om eten dus niet alleen sushi. Hele fijne sfeer binnen. En vriendelijk personeel.

Ik heb ook vaker bij hun besteld. Maar het eten is net zo goed als in het restaurant zelf!

Mijn nummer 1 sushi restaurant.

3. Simone de Haas

Geweldig restaurant. Super lieve en hardwerkende mensen. We komen er al jaren en het eten is er altijd top. Heerlijke sushi, lekkere warme gerechten en goede bediening. Ook diverse keren thuis laten bezorgen. Altijd goed verzorgd en heerlijk eten.

4. Heel lekker gegeten!
    Uitgebreide kaart voor ieder wils.
    Hebben slechts 3 ronden gehaald.
    Voldaan naar huis en gaan zeker nog eens terug!

5. Ineke nout

Gezellige avond gehad heerlijk gegeten.

6. Zondagavond. Bijna vol.
    Gezellig. Goede service. Lekker eten.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.

7. Wij hebben hier weer geweldig gegeten. Aardige mensen en de beste japanner van nederland

8. Wij hebben zeker genotenkom weer eens terug. (Wij komen uit Julianadorp Bij den helder ).

9. keesenhenny

10. Heerlijk gegeten. Gezellig aangekleed restaurant.

11. Ik raad een ieder af hier te eten. Slechte service en er worden extra dingen in rekening gebracht die nooit zijn besteld. Dezelfde eigenaar maakte bij het afrekenen zelfs een scène door te gaan schreeuwen toen we het hier absuut niet mee eens waren. Kindvriendelijk is het ook niet, speelruimte ja, speelgoed NEE wel oude spullen die kapot zijn. Zonde van het geld. Zij heeft onze middag zwaar verpest, sneu voor de andere medewerkers die wel vriendelijk waren.

12. We hebben heerlijk gegeten, was echt super!

13. Voor lekkere sushi ben je hier aan het goede adres. Je moet wel flink wat geduld hebben. Gemiddeld duurt het zo'n 40 minuten voordat je 1 ronde eten hebt gekregen. Inclusief toetje waren wij 3,5 uur binnen.

14. Ik ben met mijn kinderen en kleinkinderen zondag heerlijk wezen eten bij Nakoyhasi. We waren vol lof over het eten en drinken, voor herhaling vatbaar vind ik.

15. We hebben heerlijk gegeten bij Nakoyashi, de sushi is super vers en niet beter te krijgen hier in de regio. De warme hapjes zijn ook even vers en kwalitatief erg goed. De bediening is vriendelijk. Gastvrouw/heer doen er alles aan om je een gezellige avond te bezorgen. Kortom... Een aanrader!

16. Je kunt hier prima eten, is wel wat goedkoper. Persoonlijk vind ik de menukaart minder goed als die van andere sushi restaurants. Minder keuze als je niet zo van vis houd.

17. Nicolette

Vanaf de eerste keer dat wij per toeval hier terecht kwamen, rijden we nog geregeld speciaal vanuit Leiden naar Veenendaal om van hun verse sushi te genieten. We komen dichtbij huis geregeld bij ShabuShabu, maar Nakoyashi overtreft dit ruim! Heerlijk eten, prachtig interieur, de altijd lachende bedrijfsleider en zijn enorm vriendelijke vrouw. Gister weer ontzettend genoten!! Tot de volgende keer!

18. We zijn sinds de opening regelmatig wezen eten bij Nakoyashi. De sushi- en makigerechten zijn heerlijk. Veel variatie op de kaart en we genieten er telkens weer van. Complimenten aan de koks en de vriendelijke bediening.
    Een aanrader om te gaan eten.

19. natascha

Vanavond hier gegeten voor het eerst (en ook gelijk voor het laatst). Bediening zeer slecht, eten totaal niet lekker en als je dit aangeeft wordt er gezegd dat je zeurt. Dus wees verstandig en ga hier niet eten, zonde van je geld.

21. Wij hebben net bij Nakoyashi gegeten en zijn erg teleurgesteld. Nadat wij een tafel aangewezen gekregen hebben moesten wij erg lang wachten tot er iemand kwam om ons uit te leggen hoe het werkt en om onze drankjes op te nemen.
    Ook moesten wij enorm lang wachten op ons eten en kwamen ze aan met dingen die wij niet besteld hadden. Na 3uur hebben we maar 3 rondes gehad :( De bediening was ronduit slecht met ongeïnteresseerde obers die bestellingen vergaten.
    Wij gaan hier nooit meer heen.

22. We hebben erg lekker gegeten bij Nakoyashi. De sushi is goed vers, en er is voldoende variatie. De bediening was vlot met de drankjes en het ophalen van de lege bordjes.

Wij zaten naast een erg luidruchtige groep, wat nogal storend was (we konden het gesprek letterlijk volgen en het onderwerp was niet echt iets wat de eetlust opwekt...). Ze zeiden zelf dat ze hadden gevraagd om een tafeltje waarbij ze de anderen niet konden storen omdat ze zelf wisten dat ze veel lawaai gingen maken, maar daar was de bediening niet in geslaagd.

Verder hadden we een hele goede ervaring in dit restaurant en komen zeker terug wanneer we weer in de buurt zijn.

23. Eerste keer gegeten in dit restaurant. Heerlijke kleine gerechtjes, heel goed van smaak. Genoeg keuze ook als je niet alleen sushi wilt eten. Bediening vriendelijk, in het begin wat chaotisch waar het drinken op zich laat wachten. Later iets meer structuur. Druk restaurant maar door de indeling blijft het intiem. Niet de laatste keer dat we hier eten.

24. Het is de 2e keer dat wij heerlijk hebben gegeten bij Nakoyashi in Veenendaal. Wij zullen zeker vaker en graag met onze gasten hier terugkomen. Dank jullie wel voor het heerlijke eten en de uitstekende bediening.
    Charles en Maria

25. Douw van der Krap

Ik vond het jammer dat de lege tafels niet meteen werden schoongemaakt als de klanten weg zijn. De borden werden wel weg gehaald maar de tafels niet schoongemaakt en dat stoorde mij, omdat het een hele slordige indruk maakt als je daar naast zit te eten.

26. Meerdere keren zijn we nu in restaurant Nakoyashi geweest en elke keer bevalt het prima! Het personeel is heel klantvriendelijk en de service is prima!

Het eten is van goede kwaliteit en alles smaakt erg goed. Daarnaast is de prijs in goede verhouding met wat je voorgeschoteld krijgt.

Ook wordt de menukaart zo nu en dan aangevuld met nieuwe gerechtjes en dat is zeker leuk om uit te proberen.
    Kortom: goed en gezellig restaurant waar we graag blijven komen!

27. Ik kan erg genieten van Japans eten en sushi. Alleen hier was er weinig smaak aan de gerechten en was de kwaliteit van het vlees zeer slecht te noemen, vlees was taai en droog. Behalve de kip die was nog rauw! De sushi was wel lekker maar niet bijzonder.

Lang moeten wachten op onze gerechten en drinken waren ze zelfs vergeten. Massa productie zonde van het geld.

28. Heerlijk gegeten, de bediening was snel en efficiënt, maar oog voor de klant, dat was er niet helaas. Eigenaren werken hard mee, omdat personeel toch misschien wat te relaxed is? Of leiding geven niet helemaal zoals het hoort?

29. Top! Onze favoriet.... Telkens nieuwe creaties op de kaart en bediening met een glimlach. De beste van Veenendaal.

30. Monique

Heerlijk sushi gegeten. Goede kwaliteit. De gerechten zien er verzorgd uit. Prachtig ook met die kinderspeelruimte. De bediening was top. Een aanrader om vaker heen te gaan.

31. Ik ben hier met een stel vrienden met kinderen gaan eten, we zijn allen gek op Sushi! Bestelling gaat via een invulformulier.
    Heerlijk verse Sushi hebben ze hier en een super vriendelijke bediening. Voor de kinderen is er een leuke speelzaal die vermaken zich prima hier.
    Zeker een aanrader!

32. Niet voor de eerste keer in dit meer dan voortreffelijke restaurant. Alles is keurig en schoon. Het eten is buitengewoon uitstekend, vers en prima van smaak.

33. Hele goede sfeer. Kundig personeel en behulpzaam. Eten was heel lekker. Zeker een aanrader.

34. Om de 14 dagen ga ik er lunchen met mijn man en mijn vader. Zeer vriendelijke mensen, we voelen ons welkom. Het eten is zeer smakelijk en gevarieerd. Het restaurant is schoon. Kortom echt waar voor je geld... Vanavond gaan we toevallig weer maar dan met vrienden.

35. Wouter en Diana

Nakoyashi is een top restaurant! Om de week gaan we er lunchen en dat doet niet onder voor het diner. Alles wat ter tafel komt is zeer smakelijk en ziet er verzorgd uit. De sushi is onovertroffen. In alle rust kan je er uren doorbrengen. Restaurant ziet er modern maar gezellig uit en het gehele interieur is spic en span! Je kan goed zien dat er zeer hard gewerkt wordt om het restaurant in top conditie te laten zijn. De eigenaren en het personeel verdienen alle lof, echt een aanrader.

36. wim 117 punten

Wij waren hier via vakantieveilingen, echt heerlijke sushi. Hier kun je echt als je wilt de hele avond sushi eten zonder dat het gaat vervelen. Ook andere gerechten heel smaakvol, aanrader.

37. Ilse

38. Top tent. Leuk en vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

39. Heerlijk sushi gegeten. Vriendelijk personeel en het restaurant is ook leuk ingericht. Tot nu toe beste sushitent waar we zijn geweest.

40. Kwaliteit van het eten is prima. De bediening accuraat en je krijgt waar voor je geld. echt een aanrader. we rijden er een half uur voor om, om goed te eten.

41. Was een gezellige avond, heerlijk gegeten! Het personeel was super vriendelijk. Er was zoveel keus uit heerlijke gerechtjes... voor herhaling vatbaar!

42. Heerlijke sushi gegeten, goede vriendelijke bediening, en alles lekker vers gemaakt.
    Een aanrader om daar sushi te gaan eten.
    Een volgend bezoek zal dan ook zeker plaatsvinden !!

43. Wat een top tent!
    Herman de blijker kan hier nog een puntje aan zuigen zeg.
    Het eten was heerlijk, bediening was zeer aangenaam te noemen,
    en de sfeer is ook erg goed.
    Heb wel een kleine opmerking, een shusi kok met veel te lang haar dat kan echt
    niet. Volgens mij was hij een leerling dus moet hij nog veel leren.
    Dus bij ons volgende bezoek, want dat gaan we zeker doen,
    staat daar een sushi kok.

44. Zeer goede service, vriendelijk personeel. Snel in de bediening, van zowel eten als drinken. Ambiance zou eventueel iets beter kunnen, maar daar wordt aan gewerkt begreep ik. Eten is erg goed, zeker een aanrader!

45. Geen verkeerde sushitent. Beproeft concept, 5 rondes binnen 2,5 uur. Onderscheid zich qua kwaliteit niet van andere sushi restaurants. Niet heel gezellige opzet van binnen, maar zeker aan te raden voor wie relatief goedkoop van sushi wil genieten.

46. NV 11 punten

Ik schrijf niet zo snel iets over restaurants maar voor dit restaurant maak ik graag een uitzondering. Gisteravond hier gegeten met mijn dochter en we hebben ontzettend lekker gegeten! Vooral de Maki Sushi Californian vonden we erg lekker. Restaurant ziet er mooi ingericht en schoon uit; de bediening is snel en allervriendelijkst. Héérlijk gegeten, echt waar! We zijn erg blij dat we dit restaurant hebben gevonden en komen hier zeker graag nog eens terug met de rest van onze familie of vrienden!

47. Wij hebben er heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening en dat voor een goede prijs! Wij komen zeker terug.

48. Lekker eten en een hele vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

49. ans van de klift

Lekker gegeten, wij hadden gehoord dat het niet zo best was maar dat moet je zelf ervaren. Het was geweldig lekker, niets op aan te merken. Gaan er zeker de volgende keer weer heen.

50. Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was erg vriendelijk!
    Restaurant is gezellig en schoon ingericht, wij gaan zeker nog een keer terug!

51. Zeer goed gegeten bij Nakoyashi. Vleesgerechten waren heerlijk, met goede sausjes en marinades. Sushi's mooi en met liefde gemaakt. De bediening maakte de avond compleet, zeer professioneel. Een aanrader in Veenendaal!

52. De visgerechten zijn zeer goed maar had ook niet anders verwacht van een Japanner. Ook de vleesgerechten zijn zeer goed van smaak en de hoeveelheden zijn overmatig. De sushi kan ik niet beoordelen, niet genomen. Het restaurant is lekker ruim van opzet ten opzichte van de andere Japanner, de kids hebben geweldige speelruimte, dat is echt uniek! Daardoor kun je zelf rustig eten. Dit restaurant heeft meer te bieden dan alle restaurants in de buurt.

53. Eet ontzettend graag en regelmatig sushi, maar zo teleurgesteld ben ik nog nooit over Sushi geweest.
    Koude hapjes waren goed op smaak, warme hapjes waren flauw, en niet echt smaakvol. Rijst met curry smaakte of hij uit een pakje kwam.
    Met de bediening hadden we ook niet veel geluk. Er zaten drie tafels, en bij bijna iedere bestelling ging er wel iets mis. En alles duurde erg lang. De vriendelijke dame die het op het einde nog probeerde te redden, deed haar uiterste best. Maar na alle fouten van de ober, was dit voor haar een onmogelijke opgave.
    Jammer.

5,1
  54. Eenmaal uit eten geweest en eenmaal sushi take-away gehaald. Zeer goede sushi en lekkere warme gerechtjes! Zowel eten in het restaurant als sushi meenemen; erg goede-prijs kwaliteit (met name take away goede prijs). Schoon restaurant met speelruimtes. Vriendelijk personeel.

55. Jolanda Vlasman

Gisteren heerlijk gegeten met mijn man , aardige mensen, vlotte bediening! Het is zeker voor herhaling vatbaar!