Sierra Vista in Veghel

Proef en beleef Zuid-Amerika: Tapas / A la Carte / Take Away

Deal Genieten van de culinaire schatten van Zuid-Amerika met een 5-gangen tapasmenu met keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Nu voor maar 24,50!

Restaurant Sierra Vista is een stukje Zuid-Amerika in Veghel. In dit gezellige restaurant waan je je echt even in Zuid-Amerika. Hier kun je genieten van authentieke tapas en à la carte gerechten.

Chef-kok Said Hadfi neemt je mee op zijn schip langs verschillende Zuid-Amerikaanse landen, zoals o.a. Colombia, Cuba, Venezuela en Peru. Zijn gerechten zijn een realistische weerspiegeling van de Zuid-Amerikaanse keuken, doordat ze gebaseerd zijn op authentiek verkregen recepten.

Vaar nu mee op het schip van Said en reserveer deze deal, een 5-gangen tapasmenu met keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Als voorafje krijg je Argentijns kruidenbrood met tapenade en kruidenboter, dan als voorgerecht 2 verschillende soorten soep volgens authentiek Zuid-Amerikaans recept. Het tussengerecht betreft 5 soorten tapas geserveerd met brood, het hoofdgerecht bestaat uit ​5 soorten warme tapas geserveerd met friet en salade en als nagerecht kun je kiezen voor een zoete afsluiter (3 kleine desserts) of voor koffie of thee.
Dit alles voor slechts 24,50!

32,50 24,50 -24%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-10-2018

Op het parkeerterrein van Emte supermarkt op 2 minuten loopafstand.
    Of (na winkelsluitingstijd) gratis parkeren bij Kruidvat op 1 minuut loopafstand.

Busstation Bolkenplein

Sierra Vista laten bezorgen?

BIENVENIDA - WELKOM bij Sierra Vista

Kom genieten van de culinaire schatten van Zuid-Amerika. Proef en beleef de 100% Latijns-Amerikaanse sfeer! Kies voor á la carte dineren, of geniet van onze onbeperkte tapas tafels. De keus is aan u!

TAPAS ILIMITADO - ONBEPERKT TAPAS

Maak een culinaire reis door alle landen rondom het Andes gebergte.
Laat je elke gang verrassen door specifieke smaken en verrassende gerechten,
bereidt op basis van authentiek verkregen recepturen.

Voor groepen vanaf 9 personen biedt restaurant Sierra Vista u groepsarrangementen aan. Zie het aanbod van arrangementen onder de sectie "Menukaarten".

¡buen provecho!

Alles wat het leven zo mooi, aantrekkelijk en exotisch maakt in de zuidelijke landen van Amerika heeft Sierra Vista voor u naar Veghel gehaald.

Door een jaren lange grote interesse in buitenlandse kookculturen en grondige bestudering van authentieke gerechten heeft Sierra Vista een realistisch beeld weten te scheppen van de verfijnde smaken van verschillende Zuid-Amerikaanse landen.

Door het vermengen van verschillende Europesche keukens, zoals de Spaanse, Portugeese, Italiaanse en Franse, met de authentieke keukens, door de conquistadores, zijn er nog een legio aan culinaire schatten die smeken om bloot gelegd te worden.

Graag nemen wij u daarom mee op Zuid-Amerikaanse schip, dat vaart onder de Nederlandse vlag en bestuurd wordt door meester-kok Said Hadfi. Sierra Vista laat u mee genieten van de reeds ontdekte schatten uit landen zoals; Argentinië, Bolivia,Chili, Colombia, Cuba, Brazilië, Peru en Venezuela.

Alle gerechten die u gepresenteerd worden zijn authenthieke gerechten die verkregen en/of ingekookt zijn door kennissen, vrienden en gasten uit zuid-Amerika.

• All-inclusive

4. Betalen Visa Master Card pin

1227641924 70
1318320689 84
1421953564 84
1493201166 77
1519109384 74
1532063494 76

1. Prima restaurant. Hebben lekker buiten op het terras gezeten. Eten was prima. Zullen zeker nog een keer naar toe gaan.

2. J. van der Sanden

Heerlijk gegeten, vreselijk aardige bediening.
    We komen zeker terug.
    Bedankt voor de fijne avond.

3. Miranda

Lekker en meer dan genoeg gegeten! Het voorgerecht was al bijna voldoende…

4. Om 19.00 Gereserveerd. Om 21.00 Alleen een stukje stokbrood enn1× tapas gehad. Blijkbaar was er een catering aan genomen voor 150 personen waardoor wij in het restaurant maar gewoon moesten wachten. Toen de catering weg was ging het iets sneller maar duurde nog steeds erg lang. De meeste hapjes waren wel lekker verder.

5. Rob Holtkamp

6. J schalkx

Gezellig restaurant. Vlotte bediening. En de kok komt altijd even vragen of alles naar wens is.

7. Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Personeel denkt goed mee. Erg fijne avond gehad.

8. Van liempd

We hadden een tapas arrangement, het was erg zout en bij een aantal rondes misten we gerechtjes.

9. Marielle

Voor de tweede keer in de laatste 4 mnd geweest en ook deze keer erg lang moeten wachten op t eten. Het was druk maar de bediening of keuken lijken er niet op ingericht, jammer!

10. We vonden t super maar voor t bestellen voor drinken dat was zeer sloom.
    Vooral als er drinken bij t arragement zit.

11. Harold van den heuvel

Weer heerlijk geeten en goede service.
    Ben zeer benieuwd naar de nieuwe kaart.
    Die binnen kort komt.
    We komen zeker terug gezellig.

12. Marti Smits

Het was weer super. Tapas zijn altijd goed. Ben benieuwd naar de nieuwe kaart. Bedank voor weer een smaakvolle en gezellige avond. Tot snel.

13. Robert en Hanneke

Heerlijk gegeten. Verrast geworden door de Kok Said! Een heerlijke salade met (verse en zelf gepaneerde) garnalen, en als hoofdgerecht perfect gebakken Lamsrack met een heerlijke saus. De bediening gaat naar een steeds hoger niveau! (Dankzij Chris). Ze sturen zelf klanten (niet gereserveerd) weg om kwaliteit en aandacht voor de klanten te kunnen garanderen! Petje af. Komen zeker terug, want volgende week komt er een nieuwe kaart!

14. Bediening was erg slecht miste op het eind van de avond nog wat hapjes. Als je niet met tapas kan omgaan bied het dan niet aan.

15. Gezellig tentje, met lekker en uitgebreid eten.

16. Een gezellige avond gehad, het restaurant ziet er leuk uit en heeft een leuke sfeer.
    Het was erg druk en weinig bediening, maar ze deden heel hard hun best en lieten niks merken. We voelden ons zeker welkom daar vooral, omdat we toch aandacht kregen en ze stonden zeker open voor een babbeltje. We moesten wel even op ons eten wachten, maar dat werd goed gemaakt. Het eten was namelijk heerlijk! Complimenten voor de kok! Ons zie je zeker terug.

17. Gisteren lekker gegeten.
    Prima bediening, niets op aan te merken.
    Ik vond de tapasgerechten vrij groot, van mij zou het wat kleiner mogen. (Bv kleinere en minder spiesjes kip saté). Daaarnaast miste ik wat visgerechtjes (tortilla zalm, garnalen en pangasius), misschien nog een stukje zalm of zo. Ik vind zelf de kaart vrij beperkt.
    Maar nogmaals we hebben een fijne avond gehad en lekker gegeten.

18. W vd Beeten

Gister lekker tapas gegeten! Super kok en bediening bij Sierra Vista

19. Fam. Zegers

Gezellig avondje uit eten in een prettige ambiance.
    Vrolijke, spontane en attente bediening. Op zo'n drukke avond met een klein team de boel goed draaiende houden, complimenten!
    De tapasgerechten waren vrij groot, zou van ons ook wat kleiner mogen, zodat je meer gerechtjes kunt uitproberen. Maar misschien is dat een luxeprobleem.
    Keep ut the good work!

20. Lekker 5 gangen tapas menu gegeten.

21. N. Bouwmans

Wij hebben hier op kerstavond met 8 personen gegeten. Het was heerlijk en de bediening en kok waren super vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

22. Een mooie tafel. Lekker eten wat we kregen. Helaas kwam niet alles wat je bestelde. Ook moest je erg lang wachten tot het kwam. Als je drinken bestelde kwam het niet. Ik dacht dat ze de drukte niet aankonden. Maar uiteindelijk waren ze met 4 man personeel tafels aan het dekken en bestek aan het poetsen. En moesten we naar de bar lopen om te zeggen dat we drinken hadden besteld. Helaas niet goed genoeg om nog eens naar toe te gaan.

23. Katinka Prijs

Eerste tafeltje wat we kregen was niet heel prettig ivm hele koude lucht die eronder door kwam. Nieuwe tafel gevraagd en ook gekregen. Echter ook daar was het niet heel warm, maar beter dan de eerste plek. Eten was niet heel bijzonder, niet slecht, maar zeker ook niet top. Bediening was goed, en het ging redelijk vlot. Jammer dat ze weinig keus (1 soort in de wintermaanden) hebben in 0.0 Bieren. Leuk om keer geweest te zijn, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar!

24. Wij zijn een tijdje terug voor het eerst tapas gaan eten bij Sierra Vista en we hebben echt een zeer geslaagde avond gehad. We werden heel hartelijk ontvangen en kregen een heldere uitleg over onze opties voor de verschillende tapas arrangementen.
    Het eten was heerlijk en de sfeer was heel gezellig.
    Zeker een aanrader!

25. Hartstikke leuk restaurant. De aankleding van het restaurant is heel gezellig, leuk en origineel. Door de aankleding en muziek kom je werkelijk in de 'Zuid-Amerikaanse sferen.' De bediening was ook heel aardig, vriendelijk en goed. Echt een leuke avond gehad.

26. Lang wachten, in 2,5 uur maar 2 rondes gehad. Dus een ronde per uur. Er loopt 2 man personeel rond op 80 klanten. Erg slecht!!!

27. We hadden het all in onbeperkte tapas menu zat zeer lang tussen de gerechtjes en helaas was de kwaliteit van het eten zeer slecht.

Voor ons geen volgende keer.

28. Heerlijk gegeten, attente bediening. Volwassenprijs voor kinderen van 10 en 11 vinden wij te hoog aangezien zij echt minder eten. Ook in vergelijking met andere tapasrestaurants.

29. dianne vorstenbosch

We werden goed en vriendelijk ontvangen.
    We hadden gekozen voor het tapas menu en het was heerlijk.
    Mooie opgediende gerechten en warm wat het belangrijkste is.
    De bediening was top.

Een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

30. Gezellig bediening netjes wel erg traag. Eten gewoon slecht.

31. Al meerdere malen hier gegeten maar helaas deze keer viel het voor ons erg tegen. Jammer want we hadden vrienden mee genomen en vol lof over dit restaurant verteld. We hadden het all in Tapas menu en moesten na de eerste ronde telkens erg lang wachten, gemiddeld 40 minuten. Frites werd vergeten en diverse gerechtjes waren niet echt geweldig, taaie biefstuk, paella echt met heel weinig vis, pasta zonder smaak etc. Enkele gerechtjes waren zeker wel lekker, zoals kipsaté, spareribs en enkele nagerechten. Helaas moesten we 45 minuten wachten op ons nagerecht terwijl juist op dat moment al vele tafeltjes weer leeg waren. We kregen ook door de vriendelijke bediening uitleg en regelmatig de vraag of alles naar wens was. Een andere persoon zorgde voor de drank en regelmatig moesten we om een glas vragen of een grotere karaf water want voor 4 personen was het karafje echt heel klein, na 2 glazen was het karafje leeg. Een ander gezelschap naast ons hoorden we ook klagen die kregen de nagerechtjes, o.a ijs terwijl ze nog aan de warme tapa's zaten. We wilden ook nog cappucino na maar na een half uur wachten en nog geen koffie hebben we maar om de rekening gevraagd, hier hadden we geen zin meer in. Enige positieve was de jongen die regelmatig kwam vragen of we nog iets wilden drinken ondanks dat we opgemerkt hadden dat we echt zo lang moesten wachten bleef hij vriendelijk. Nee hier komen we niet meer terug jammer in het verleden was het zo lekker!

32. Erg lekker gegeten. We kozen de tapas met drankjes bij de prijs inbegrepen. De eerste ronde moesten we best lang wachten, maar alle volgende rondes kwamen mooi op tijd. En vooral het was erg lekker. Zeker een aanrader om een keer heen te gaan.

33. Heerlijk gegeten van de vele tapas gerechten. Met n lekker glas wijn was het een topavond! We komen hier zeker terug met de rest van de familie.

34. Een super ervaring. Wat een hele goede service hebben ze hier zeg. Bij deze ook onze complimenten aan de jongen die met regelmaat kwam vragen of het naar wens was. Bij aankomst hadden we eigenlijk een tafeltje binnen maar we wilde liever buiten. Er werd meteen gevraagd of we een terrasverwarmers gewenst vonden. Dit werd ook meteen geregeld. Zeker voor herhaling vastbaar

35. Van Grinsven

We hadden gereserveerd om 16:00 voor zeven personen. Alleen bij aankomst waren ze nog aan het dweilen binnen. En daarna kwam de eigenaar en die leek niks te weten van een reservering. Toen ik vertelde dat ik via eet.nu had gereserveerd zei hij heel vaag;"mmmm ooh ja euh tja… " heel vreemd.
    Het eten was goed maar liet lang oo zich wachten. Daarnaast meerdere malen moeten vragen om extra glazen.
    Ook vonden we de porties van het voorgerecht qua aantal gambas tegen vallen voor de prijs die ze hadden…
    Uit eindelijk lekker gegeten maar wel erg duur vergeleken met andere restaurants.

36. In het verleden best goed gegeten maar deze keer ging werkelijk alles mis. T-bone uitverkocht en een ander voorafje krijgen dan besteld. Na 1,5 uur wachten op het voorgerecht, bleek de kipsalade vol te zitten met vet en een botje. Na geklaagd te hebben, ging het helaas bij het hoofdgerecht ook mis. De pangafilet was nog helemaal rauw. Uiteindelijk besloten om alles te laten staan en te gaan. Helaas waren er die avond nog 4 tafels meer vroegtijdig vertrokken dus het was geen incident. Iedereen rondom ons klaagde over de lange wachttijden. Het ergste is nog dat de eigenaar 2 keer verzocht is om ons te woord te staan maar hij is helaas op die momenten niet uit zijn keuken gekomen. Maar respect voor de meiden van de bediening. De eigenaar liet hun de problemen aanhoren en oplossen. Wij komen hier dus nooit meer terug.

1,7
  37. Het eten was matig, en er klopte helemaal niets van onze bestelling. Duurde ook erg lang allemaal.
    Voorheen altijd heerlijk gegeten, wat er veranderd is weet ik niet, mss ander management, maar zeker niet in het voordeel.
    Wij komen er voorlopig niet meer in elk geval. Erg jammer.

38. Wel lekker gegeten, maar;
    Erg lang gewacht. Na ruim drie kwartier werd het voorgerecht gebracht. Bijna twee uur na binnenkomst werd het hoofdgerecht geserveerd. (Zelfs de bediening viel het op dat het wel erg lang duurde!)
    hoofdgerecht van mijn tafelgenoot bestond uit vis. Het bleek een zeer kleine portie te zijn. (Helft van de helft) opgeleukt met wat fruit.
    Al vaker bij Sierra Vista gegeten, maar het lijkt of de laatste tijd de verhouding prijs/kwaliteit uit het oog is verloren. (Ander mangement?)

39. Bert van Boxmeer

Prima adres om te eten
    Ruime keuze en goede kwaliteit
    Ontvangst buiten op terras is een mooie start

40. verrassend lekker en veel gegeten

41. Gezellig op het terras gegeten. Voldoende keuze, smakelijke porties. Lekker!

42. Jaqueline

Héérlijk! Precies goed!!

43. Slechte ervaring. Burrito's waren veel te zout.

44. Heerlijk 5-gangen tapas gegeten, het was super lekker in een erg sfeervol restaurant.

45. Jammer dat de vrije keuze voor tapas niet meer mogelijk is, nu gewoon een vast recept en dan vinden wij de prijs i.r.t. kwaliteit niet hoogstaand. Prijs voor een wijntje ligt ook aan de hoge kant, zeker in vergelijking tot anderen restaurants in Veghel.

46. Gezellig en heerlijk gegeten met super bediening door Enrique.

47. Carel Blankers

We hebben heerlijk gegeten bij jullie, t was zelfs wat teveel.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

48. Leuk ingericht en sfeervol restaurant. Lekker maar simpel eten. Helaas laten de dames in de bediening te wensen over. Duidelijk geen ervaring en onzeker. Ook zat er te veel tijd tussen de gerechten in. Getafeld van zeven tot half elf. Op zich wel gezellig als je met meerdere bent maar om nu even een hapje te gaan eten moet je hier niet zijn.

49. Bert van Hezik

Tijdens carnaval geweest. Aangezien wij de eerste waren, snelle service. Goede uitleg over de menukaarten en eventuele gerechten. Eten was heerlijk en goed. Prima dus. Dank jullie wel.

50. Ervaring alweer slecht. 2-3 jaar geleden geweest en bijna 2 uur moeten wachten op hoofdmenu. Vandaag toch weer een keer aangedurfd, maar weer teleurstellend. Brood met kruidenboter (als voorafje) gekregen toen het voorgerecht al op tafel stond. Dus gezegd ze konden het weer meenemen. Chef kwam weer met plankje en zei dat het op kosten van het huis was. Stond later toch op de rekening. Zelf moeten vragen naar bestek. Als hoofdgerecht tortilla bestelt en ik weet wat een tortilla is. Ik kreeg een hard gebakken iets wat meteen uiteen viel toen je het aanpakte. Lag misschien aan dat het te lang in de oven was.
    Dus wij zijn er klaar mee. Voor de duidelijkheid. Eten is goed (behalve de tortillas), maar service is slecht!!

51. Henny korssten

Slechte ervaring. Wij wilden tapas eten. Maar je kon niet meer zelf kiezen, je kreeg 4 gangen met tapas wat ze serveerden. Daar zaten verschillende dingen bij die ik zelf beslist niet gekozen zou hebben. En de garnalen waren niet goed schoongemaakt, sommigen zat het darmkanaal nog in. Als ik van tevoren had geweten dat je de gerechtjes niet zelf kunt kiezen was ik er nooit naartoe gegaan. In het verleden heb ik er vaak tapas gegeten. Toen waren wij zeer tevreden. Maar nu... Ik vond verschillende dingen helemaal niet lekker. We hebben dan ook nogal wat laten liggen.

Toen moesten we afrekenen. Op de site van Siera Vista stond op Donderdag speciaal arrangement de prijs van 22,50. Toen ik moest afrekenen moest ik 27,50 betalen. Nadat ik er iets van zei draaide hij het terug naar 24,50 wat eigenlijk ook niet klopte. Ik zei dat het dan verkeerd op hun website stond. Hij zei dat hij het 's middags gewijzigd had. Toen ik later thuis kwam en keek op de website stond er nog gewoon 22,50. Maar wat wij erg vonden dat je veel betaald en niet kunt kiezen. Als ik een verrassing menu ergens bestel dan weet ik dat er iets kan tegenvallen. Maar hier konden we niet kiezen. Dus wij baalden flink van...

Ons zien ze daar nooit meer!!

52. We kwamen tapas eten, maar sinds een half jaar was er een andere manier van tapas eten in gebruik. Dit viel ons erg tegen. Je kon nergens zelf voor kiezen; er werd verteld dat 1/3 vis zou zijn en 2/3 vlees...alleen bij de 1e gang zaten er garnaaltjes en krab bij, maar verder geen vis. De spareribs waren echt letterlijk zwart en konden we daarom niet eten. Het nagerecht viel ons ook erg tegen. Al met al vonden we het maar niks dat we niet zelf onze tapas konden kiezen. Ook duurde het tussen de gangen door best lang. We kwamen hier áltijd met veel plezier, maar nu zullen we niet snel meer terugkomen...jámmer en teleurstellend!

53. Van worcum

Puinhoop, niks klopt daar als je goed kijkt en proeft! Van mij mag daar iemand heel snel iets anders bedenken want de culinaire hoogstandjes worden steeds leuker en mooier in Veghel en af en toe ook goedkoper. Maar dat geldt niet voor de mensen van Sierra Vista, die denken volgens mij nog steeds aan zakken vullen met zo min mogelijk poespas.

54. Kok/eigenaar super, gezellige sfeer, eten is goed (hoewel champignonsaus en aardappels erg zout waren), jammer dat je niet meer kan kiezen uit de verschillende tapas, bediening onervaren (dame). We komen zeker nog eeens terug, maar voorlopig even niet.

55. Het eten was wel goed. Maar een trage en slome bediening en geen benul van klachtgerichte benadering. Na excuses van bediening en kok nog geen verandering. Aanbod van gratis koffie uiteraard geaccepteerd, maar blijkt dan toch gewoon op de rekening te staan.
    Ons zien ze hier niet meer terug.

56. Op terugweg vakantie Frankrijk bij toeval bij dit super sfeervolle Zuid-Amerikaans restaurant terecht gekomen. Zalig gegeten, maar vooral ook de service en gastvrijheid is noemenswaardig! De kok maakte speciaal voor mij een ijskoffie en kwam persoonlijk informeren of ik er wellicht ook slagroom op wilde. Saïd en Chris, jullie zijn zeer goede gastheren. We komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn!

57. Heel erg gezellig, lekker eten met lekkere wisselende smaken, top gewoon. Ook waren er in ons gezelschap grote eters die dit zelf aangaven, direct werd hierop ingesprongen door te vragen of ze 3 gerechten i.p.v. 2 per keer wilden bestellen, zodat we allemaal tegelijk klaar waren met eten! Super! Ook hebben we niet lang hoeven te wachten tussen de gerechten door, alles was precies zoals het hoorde, alsof wij de enige in het hele restaurant waren.

58. Mooie sfeervol restaurant, alleen jammer dat het eten vrij simpel is...
    Bijv. geen vers fruit in fruitcocktail en de kwaliteit van de sausjes en het vlees was niet echt top.

59. Mooi aangekleed restaurant, goede sfeer. Voorgerecht prima, hoofdgerecht vlees goed, hoofdgerecht paella slecht, behalve licht pittig smaakloos, vooral rijst amper vlees en vis. Helaas wordt op gegeven reactie niet gereageerd.

60. Mooi ambiance en entourage in het restaurant. Eten was prima, niks op aan of af te merken.
    Maar wat wel tegen viel, was namelijk op de site adverteren ze met een 3 gangen keuze menu voor €25, maar die is niet geldig want ze hebben een vernieuwde menukaart. Het enige wat ze zeiden was dat ze nog geen tijd hadden om het aan te passen. Beetje zwak excuus...Jammer.

61. Gezellig restaurant, tafels voldoende uit elkaar. Bediening kan beter, ik moest drie keer mijn hand opsteken voordat iemand kwam.

62. Na een eerdere, goede, ervaring, viel het me gisteren behoorlijk tegen. 3 Gangenmenu gekozen; hoofdgerecht liet lang op zich wachten en toen bleek ook nog dat er een fout was gemaakt zodat onze gerechten op een andere tafel terecht waren gekomen. Kan gebeuren, maar bied de gasten dan bijvoorbeeld een drankje van het huis aan, dat kweekt goodwill!
    Mijn biefstuk zat vol "zenen", was dus niet echt mals. Jammer! Op onze opmerking dat het niet "echt goed" had gesmaakt, werd niet gereageerd. En met buitenlandse gasten erbij wil je niet moeilijk gaan doen. Dus, helaas, geen volgende keer.

63. Inmiddels in aardig wat Tapas restaurants geweest. Sierra Vista springt er op alle gebieden positief uit. Uitgebreide kaart, prijs, smaak en de fantastische sfeer. Over smaak valt te twisten maar negatieve recensies over de sfeer en prijs en beperkte keuze kunnen beter een flesje azijn leeg drinken.

64. Op uitnodiging na de vorige keer nogmaals terug gegaan. We weten nu wat de vorige keer het probleem is geweest. De eigenaar was zelf niet aanwezig en de kok op het einde van de avond ook niet.

Nu de eigenaar zelf aanwezig was, zag je duidelijk dat hij een echte vakman/ horecaman is. Hij heeft er kijk op. Ook de kok kwam nog een praatje met ons maken en zijn excuses aanbieden. Wij vinden dit een goede service en zullen hier nu zeker toch weer terug komen.

Bedankt. Met vriendelijke groet!

65. Een proffesionele en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. We komen zeker een keer terug.

67. Vriendinnen-avond

Deze week een tapasavondje gehad met vriendinnen. Het was erg tegen gevallen, veel was echt niet vers. De kip was heel taai en droog. De ossenhaas was heel droog en taai, dit was geen ossenhaas of het was te vaak opgewarmd. De mosselen waren niet vers, zeer simpele gerechten en jammer genoeg niet voor herhaling vatbaar.

Het ziet er wel super gezellig uit, de sfeer is perfect, maar het eten helaas niet...

68. Het eten was wel lekker, maar we moesten tussen de rondes lang wachten. Voor 4 rondes 3 uur aan tafel gezetten met kids. Personeel was vriendelijk.

69. Mooi restaurant. Gerechten zagen er prachting uit. Bediening was perfect. We waren onbekend met Mexicaanse gerechten, de smaak was niet altijd een positieve verrassing. Al met al toch een goeie ervaring.

70. koalamoeder

Super sfeer. Heerlijk eten.

71. Eric van Langen

Zeer gezellig en goed restaurant. Het eten is heerlijk. Goede en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

72. Het was allemaal niet heel speciaal. Bediening was wel goed.

73. M. vd. Brand

Gisteren avond hebben wij gegeten bij Sierra vista. Super gezellige ambiance, zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Wij hebben gebruik gemaakt van het tapas arrangement en ik kan niet anders zeggen dan dat het helemaal af was, wij hebben heerlijk genoten. Heerlijke gerechten die leuk opgediend worden, het verloopt allemaal erg vlotjes door de zeer attente meiden die in de bediening staan. Top, een echte aanrader voor tapas liefhebbers.

74. Lekker eten, goede bediening! Gaan zeker nog terug.

75. Leuke zaak, goede attente gastvrouw en gastheer, gerechtjes op smaak (wij hadden gekozen voor tapas). Diversiteit zou wat groter mogen maar er is keus voldoende.

76. Denise van Dalen

We hebben heerlijk tapas gegeten. We voelden ons helemaal welkom door de ontspannen sfeer en ondanks de drukte nam de eigenaar toch de tijd voor. Wij gaan zéker nog eens terug.

77. Mooie sfeer in dit restaurant. Helaas viel de smaak van de gerechten tegen. We hadden een onbeperkt menu. Maar toen we vroegen om even te wachten stonden ze 5 min later alweer aan de tafel. Een karaf water bestellen is niet mogelijk. Verder wordt er veel brood geleverd. Dat vult goed en is goedkoop.

Geen herhalingsgevaar. Jammer.

78. Geweldig restaurant!
    Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening!

79. Mart Krusemann

Een leuke ervaring om eens een hapje te eten bij Sierra Vista! Wij kozen voor de tapas en deze waren erg goed bevallen. Diverse keuzes en netjes geserveerd. De bediening was vlot en vriendelijk wat ik ook een pluspunt vond. Zowel buiten als binnen is de sfeer erg gezellig. Kortom zeker de moeite waard!

80. Jolanda en Hildebrand

Een verrassende ervaring. Normaal gesproken lopen we dit restaurant voorbij, maar nadat we zo'n beetje overal in Veghel hebben gegeten toch op een doordeweekse dag hier binnengestapt. De ontvangst was uiterst vriendelijk en het advies een tapas-arrangement te nemen, gezien de tijd die een tapas-avond in beslag neemt, is ons beslist goed bevallen.

De ambiance doet inderdaad Zuid-Amerikaans aan, de muziekkeuze is in overeenstemming met de sfeer die het restaurant uitademt. De gerechtjes worden op een hele leuke manier gepresenteerd en waren prima van smaak en ook voor wat betreft de hoeveelheid. Prettig ook dat je zelf het tempo kan bepalen waarmee de gangen worden uitgeserveerd. Dat het wat later werd dan 22:00 uur was geen enkel bezwaar, we kregen absoluut niet het gevoel dat het onderhand tijd was om te gaan.

Hier gaan we zeker vaker een hapje eten!

81. Wij zijn zondag 25-05-2014 wezen eten bij siërra vista.

Vlotte en vriendelijke bediening, en je zit er heel gezellig en het eten (wij hadden gekozen voor de tapas)
    was buitengewoon goed en smaakvol. Ook mooi geserveerd. Er word echt aandacht aanbesteed. Wij komen uit Arnhem, maar het is zeker de moeite waard om er naar toe te rijden. Wij zullen zeker terug komen.

82. Cristel

Bijzonder goed! Heerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

83. Adriana Eekman

Mijn ervaring was niet zo goed.
    We hebben tapas, maar er werd 2 keer niet geserveerd wat we besteld hadden. Vind de prijs kwaliteit verhouding te duur, ook dat je voor sommige gerechtjes bij moest betalen vind ik niet kunnen. De entrecote was niet te eten taai en de saus was gewoon niet lekker.
    Al met al dus niet zo'n positieve ervaring.

84. wener.

85. We hebben heerlijk gegeten, tapas, en de kaart was te uitgebreid om alles te kunnen proeven dus moeten zeker nog een keer terug. De bediening was erg vriendelijk, gastvrij. Toen het later op de avond drukker werd moesten we wel iets te lang wachten op onze drank en tapas. De sfeer in het restaurant was heel prettig.

86. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Leuk dat de kok aan tafel uitleg komt geven. We moeten terug om andere gerechtjes te proberen. Ook het toetje was super lekker.

87. Hanny van Kreij

Leuk restaurant, goede bediening, heerlijk gegeten. Zou het zo over doen.
    Een echte aanrader.

88. Marco en Linda

Een top avond! We hebben heerlijk gegeten in een gezellige, warme sfeer!! Een echte aanrader!

89. Voor de 2e keer wezen eten. Deze keer met alle kinderen en hun partner.
    Iedereen heeft er van genoten en was heel tevreden, over het eten, de sfeer en de bediening. Dus dat is weer een dikke + voor jullie.

Dus we komen zeker terug :)

90. Vanavond heeeerlijk gegeten. T-bone steak en mix grill.

T-bonesteak: helemaal super, zoals altijd. Menig restaurant in Amerika kan hierop jaloers zijn. Mix grill super. Bediening gewoon goed. Echt een aanrader. Tot de volgende keer!! Alex en Carola.

91. van Dartel

Wat een gezellig en sfeervol restaurant is Sierra Vista. Vorige week zijn we voor het eerst bij Sierra Vista geweest. Heerlijke tapas gegeten en de bediening heeft daadwerkelijk aandacht voor de gast.

Een absolute aanrader!!! Wij komen in ieder geval snel weer terug naar Veghel!

92. Frank van Heertum

Heel lekker gegeten. Je kunt merken dat de nieuwe eigenaren er alles aan doen om je een gezellige en smaakvolle avond te bezorgen, ga zo door het was weer super.

93. Gezellig tentje met lekker eten voor een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Ook het personeel is vriendelijk en beleefd.

Zeker een aanrader!

94. Tapas gegeten we zaten bij het raam.. daar was het erg koud. Eten smaakte verschrikkelijk slecht. Mooi restaurant, maar het eten is er smerig! Alles is enorm sterk gekruid, overgaar en ik vond het zonde van het geld! Bah Bah, de naam van het restaurant zegt eigenlijk al genoeg. Siera Viesta!

95. Fam Megens

Heerlijke tapas, veel variatie, grote porties. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

96. Een verrassingsmenu samengesteld in overleg met de eigenaren/kok, als kerstcadeau voor mijn vriend. De avond is verder volledig verzorgd door de heren van Sierra Vista, waarbij we veel persoonlijke aandacht, lekkere wijnen, maar het allerbelangrijkste: heerlijk eten gekregen hebben. We vonden het erg prettig om te zien dat eigenaar/kok er net zoveel plezier in beleefden als wij.

Heren, nogmaals enorm veel dank hiervoor! Het was een topavond!

97. Kwaliteit was niet goed. Sfeer en bediening waren wel oke. Voor de prijs zeker geen aanrader!

98. Erg gezellige sfeer, leuke attente bediening, lekker gegeten. Veel vlees, maar dat hadden we natuurlijk kunnen verwachten in een Argentijns restaurant.

99. Het was erg lekker, en erg veel.

Volgende pagina