Bezorgrestaurants in de buurt van La Place

3. Betalen Visa Master Card American Express

1420971890 31
1473203419 67

1. Nadat wij in de ochtend gebruik hadden gemaakt van la place de brink besloten wij in de avond een hapje te eten bij la place aan de overkant opweg naar huis.
    We besloten een burger met frites te gebruiken.
    Het was een vette zooi, het vet dreef op het servet waar de frites op lagen en deze was niet warm zelfs koud.
    De burger was half doorbakken en ook de was niet warm.
    Bij de kasa moesten wij lang wachten waardoor het eten steeds kouder werd.
    Wij hebben bijna alles weer op de afruimband gezet en zijn weer teleurgesteld vertrokken.
    We zijn dit niet gewend van la place en we kunnen hier goed over oordelen omdat wij altijd trouwe bezoekers zijn van la place.
    Voorlopig hoeft het voor ons niet meer!
    We hebben dit gemeld bij la place maar daar hebben wij nooit iets van gehoord!

2. de vries-van zanten

Super slecht. Cheeseburger te doorbakken frite vet en snippers.
    Ik begrijp niet hoe iemand hier ooit voor de 2e keer naar toe zal gaan. Je moet plassen voor je gaat eten kosten 0,70 anders krijg je het geld niet terug.

3. Rienk v.d.Ley

Wat een slecht restaurant. Alles smaakt naar oud vet. Vlees taai, salade niet vers, verlept. Smakeloos en nog duur ook. Zelfs als “ gewaardeerde gast” mag je voor toilet gebruik betalen.
    Restaurant compleet niet schoon, vloeren plakken en overal troep. Wij komen hier niet weer.

4. Scholten

Gisteravond gegeten, was niet meer wat je verwacht van la place, buiten struikel je al bij, de ingang tegels liggen los en niet gelijk, terras gewoon vies, personeel liet van alles vallen, vloer binnen pikt, ijs machine kapot, veels te veel saus over het eten nee voor ons niet weer

5. 15 juni bij La Place aan de snelweg A50 thv Apeldoorn een stop gemaakt en als lunch soep en salades gegeten. Salade kan je zelf samenstellen en dat is ons goed bevallen, zo te zien was alles vers en het heeft ons dan ook gord gesmaakt. Kopje koffie voor toe en met een goed gevulde buik verder. Doen we zeker weer als we op de A50 rijden.

6. Heb zelden zo slecht gegeten. Kogelbiefstuk met aardappels. De mayo maakte het nog enigszins lekker. Biefstuk viel wel mee maar rook naar de bakplaat. Ik kom hier niet weer

7. Toch maar weer eens proberen, helaas toch nog niet verbeterd. Om 19.30 soep op, de rest voor het grootse gedeelte al opgeruimd. Sluit dan eerder, of zorg dat er nog keus heb.
    Het eten viel zwaar tegen, vooral als je kijk wat je moet afrekenen.

8. Slechte friet, tot zwart gekleurd en vette mayonaise en geen frietsaus gezien. Het zout en peper stond verstopt onder de omgevallen gratis krantjes. De Entrecote, met de portie friet, wordt te zwaar betaald voor 15,95 per persoon.

De volgende keer toch maar weer aan het brood. Jammer.

9. Met z'n 2en pizza gegeten bij La Place. Wat viel dat tegen. Wat een aanfluiting.
    Na lang wachten bleek bij afhalen een van de pizza's aangebrand en moesten we nog langer wachten.
    Pizza zag er niet uit. Weinig topping, geen kaas. En de bodem was helemaal rampzalig. Een amper gare schijf brood meer was het niet. De gistgeur zat er nog aan. De messen waren te bot om door die broodbodem te komen.
    Prijs was veel te hoog voor wat je kreeg.
    Er was ondanks etenstijd ook bijna geen gast aanwezig. Zal geen toeval zijn, want na een bezoek kom je daar niet meer terug en raad je anderen aan daar vooral voorbij te rijden.
    We hadden beter naar de naastgelegen Burger King kunnen gaan, goedkoper en zeker lekkerder.
    Oja, ook nog 0.70 Voor de WC betalen.
    Weliswaar te besteden als tegoedbon, maar daar moest weer geld bij om iets te kunnen kopen.
    Dus mocht u toch besluiten om naar deze gelegenheid te gaan, neem dan eerst het toilet. Dan kan de tegoedbon bij het afrekenen van het eten gebruikt worden.
    Het valt bij de recensies hieronder trouwens op dat dat de slechte recensies van na de overname door Jumbo zijn.
    Ga zo door La Place en deze tent kan ongetwijfeld over een tijd dicht!

10. Op de terugreis liep het tegen zessen en het idee kwam om onderweg een hapje te eten. La Place zit er nog niet zo heel erg lang, vroeger zat er een AC restaurant. Hier had ik al slechte ervaringen, maar nu zat er La Place. La Place heeft toch een goede naam dus wij naar binnen. Eerst tien minuten wachten tot je geholpen word, maar eindelijk daar was de bediening. Ik een steak, mijn vriendin kip. Moest nog gebakken worden dus het werd gebracht. Met wat drinken en toetje bijna vijftig(!) euro kwijt. Het eten werd gebracht. Mijn steak was zwart van buiten en rood van binnen. Nog nooit zo'n pezige steak gegeten, afschuwelijk. De kip van mijn vriendin was half doorbakken. Na ons toetje (deze was overigens wel goed) snel vertrokken om nooit meer terug te keren. Absolute afrader.

11. Wij hebben tegen ongeveer 18.00 Uur gegeten in het La Place restaurant. Mijn man en ik hadden beiden een grote portie garnalen besteld, het was heel weinig. We hadden beiden groenten gepakt en mijn man rijst en ik noedels, mijn man de rode curry ik de groene curry, ik gebruik dat thuis ook maar ik bak de curry zo uit het emmertje en bak het aan in wat olie en daar wok ik de garnalen en groenten in en dan doe ik rijst of noedels erbij en is het klaar, nu staat in het restaurant bij de wok de rode en groene curry maar dat ziet er al uit als saus. Hij bakte de groenten en garnalen en giet dan die saus erbij, je zag het al dikker worden dan de rijst en de noedels erbij aan tafel smaakte het alleen maar naar meelpap. Niet om voor terug te komen.

12. J. 378 punten

Op terugreis van de vakantie hier geluncht. Wat een aanfluiting. Eerst haal je je eten voor een in mijn ogen veel te hoge prijs om er vervolgens in het restaurant achter te komen dat de WC zich achterin bevind en dat je daar 50 cent voor betaald die je vervolgens als korting op je eten kunt laten verrekenen. Maar dat heb je dan al betaald. Met 2 volwassenen en 2 kinderen naar de WC, dus voor 2 euro aan kortingsbonnen. Dus nog maar een kop koffie besteld waar ik de vier bonnen op in wilde leveren. Onvriendelijk werd mij medegedeeld dat dit niet kon, 1 bon per product! Op mijn vraag waar dit dan stond vermeld haalde men de schouders op en deelde men mede dat men daar nog mee bezig was. Nu kom ik voor mijn werk veel op de weg maar laat dit restaurant de volgende keer maar voorbij gaan. De service van Jumbo welke La Place heeft overgenomen is nog ver te zoeken!

13. J.Klarenbeek

Biefstuk was erg taai en klein en niet geseveerd met garnituur.

14. De pied de poule fauteuils zijn te vies om aan te raken.
    De armleuningen zijn half zwart van vieze vettigheid. Hier kan het eten niet smaken. Alleen koffie dus, en gebruik van toilet. Hiervoor moet je betalen; te gek voor woorden.
    Liever elderst. Maar ja la Place is halverwege onze reis van 225 km.

15. A H Fonck

Voor twee week geweest voor € 30 uero gegeten onvriendelijk bediening in voor toilet bezoek ook nog €50 uerocent betalen? Wij komen hier nooit weer er zijn restorant even van de snelweg af een stuk beter.

16. Wederom zeer slecht. Mixed Grill besteld. Alles veel te lang doorgebakken. Vervolgens weggezet en bij het op tijd
    ophalen al koud. Bij het afrekenen werd het wisselgeld in een prop in je hand gedrukt. Dit was nu de laatste keer LaPlace. Allemaal even waardeloos. Dan maar de Mac of een Whopper.

17. Prima La Place! En heerlijk gegeten en gedronken! De complimenten ook aan het super vriendelijk personeel. Han en Thea Kengen

18. Even snel wat eten werd een teleurstellende ervaring. Beenhammetje droog en taai, vol met zenen en vetranden. Patat die veel te lang is gebakken. Volgens mij weet het keukenpersoneel echt niet wat kwaliteit is.

19. Op 12 sept om ca 12 uur een prima pizza gegeten voor €6.50. Verse groenten van vriendelijke jongeman. Zo vindt je ze niet in de meeste pizzeria's. Klasse.

20. men. 12468 punten

Perfecte erwtensoep en champions soep. Lekker broodjes. Gewoon goed. Attent personeel.

21. Zoals in eerdere recensies al is gezegd is dit een opmerkelijk restaurant.
    Tegen 19 uur was een deel van de aangeboden gerechten al niet meer te verkrijgen.
    Wat er nog wel te verkrijgen was had al wel een tijdje staan sudderen en was niet echt heel erg smakelijk.
    De prijs voor de geleverde waar is veel te hoog en als klap op de vuurpijl mag je dan ook nog eens betalen voor gebruik van het toilet.
    Wat mij betreft een plek om een volgende keer snel voorbij te rijden.

22. Op 16-07-2014 om 20.00 uur een hapje willen eten. Dit viel tegen. Alle tafels vuil, een stofzuigende medewerker met een vies ruikende stofzuiger naast je, een keuken met alleen restanten. Met moeite (het hoort er normaal gesproken niet bij) een maaltijd kunnen samenstellen Het eten, service, sfeer en smaak viel dus zwaar tegen. Opmerkelijk: de schoonmaak van de toiletten is verpacht. Dus betalen voor toiletgebruik.

23. Vandaag even om iets voor 20:00u La place aangedaan ipv de Mecdrek. De toko zou tot 21:00u geopend zijn. Bij binnenkomst viel ons gelijk al op dat bij 80% was afgeruimd. Ik begrijp dat je alvast begint met het opruimen maar dat je bijna geen keus meer hebt valt me vies tegen. Voor de kinderen een kindermenu besteld met knakworstjes, krijg je te horen "de knakworstjes zijn op".

24. Vanuit Frankrijk terugkomend, waar we bijna altijd heerlijk eten, kwamen we 's avonds om 8 uur bij La Place in Apeldoorn aan. We hadden zin in biefstuk en dus gelijk maar de grootste van 240 gram besteld. Na 7 minuten zou de biefstuk klaar zijn.
    Dus na 7 minuten ons eten opgehaald.
    Helaas was de biefstuk lauwwarm en taai. Tot overmaat van ramp waren de messen bot. Op onze vraag aan de bedíening of ze ook steakmessen hadden kwam als antwoord: "Nee die hebben we niet, want die worden altijd gestolen."
    La Place is voor ons niet "the place to eat your steak".

25. Organisatie in de keuken erg slecht. 5 mensen die allemaal iets lopen te doen en nog is je eten niet op tijd klaar. Keuken erg rommelig en niet overal even schoon. Uiteindelijk smaakte het redelijk.

26. Eten was lekker en goed en vlot bereid.
    Alleen jammer dat er geen klok in het restaurant aanwezig is. Je moet zelf naar een aantal minuten je versgebakken Pizza op halen. Het interieur ziet er goed uit al was het wel een beetje tochtig op sommige plaatsen in het eetgedeelte.

het dagmenu zo ook binnen bij de menu's gepromoot kunnen worden en niet alleen bij binnenkomst.

Er mogen wel meer La Place restaurants langs de rijkswegen komen.

27. Zalige pizza gegegeten, ter plekke bereid in de steenoven.
    Echt een aanradar!
    Een groot nadeel: betalen voor gebruik toilet, ik vind dit niet kunnen aangezien iedereen bij La Place iets nuttigt.

28. Sinds een paar jaar is dit wegrestaurant een la Place geworden en ik kom hier graag. Het eten wordt met zorg bereid en is altijd ruim aanwezig. Bediening netjes.

Ik vind het altijd wel jammer dat je 's avonds geen broodjes meer kunt halen, zou lekker zijn om de trek te stillen op weg naar huis als je een keer laat thuis komt.