De Pannekoekenbakker in Zeeland

• Kindvriendelijk

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 29 apr

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192188295 90
1346205851 82
1380431975 65
1560119123 66

1. Rina Hoek

Slechte ervaring. Geen lekkere pannenkoeken, taai deeg en niet gaar maar wel droog. Goedkope ingrediënten, slappe smakeloze ananas bv. Op een spekpannenkoek, veel smakeloze ham en weinig spek. Gelukkig was er stroop. Een glas wijn… meer dan 7 euro… kan niet waar zijn.
    Er is, lijkt het. Een bezuinigingsronde geweest.
    Nee, wij gaan er niet meer naar toe en kunnen het niet aanbevelen.

2. Gisteravond geweest met 5 personen;waaronder ons jarige kleinkind. Al snel werd gevraagd wat wij wilden drinken en vlot kwamen de drankjes en de menukaarten. Na 20 minuten toen er nog steeds niet iemand kwam om de bestelling op te nemen zijn wij maar iemand gaan halen. Vervolgens duurde het 40 minuten en was er nog geen pannenkoek verschenen. En, het was op dat moment niet eens druk in het restaurant. Dus weer naar de balie;toen duurde het nog 10 minuten voordat ieder de pannenkoek had. Terwijl mijn pannenkoek niet helemaal gaar was! Onze klacht werd afgedaan met:"oh sorry, excuses"! Een grote teleurstelling, wij gaan hier niet gauw meer naar terug!

3. Het was heerlijk en gezellig.

4. De pannenkoeken waren dun en snel koud, werden niet gelijktijdig geserveerd.
    De serveerster had erg veel haast, hadden het gevoel dat we snel weg moesten wezen, zodat ze weer verder kon praten met de andere serveersters.

5. annelies van erp

Voor de kinderen is het een toplocatie. Maar algemeen: de pannenkoeken te snel koud, de standaard pannenkoek heeft een taaie bodem, bij grote groep in delen uitgeserveerd.

6. De inrichting is sfeervol en knus ingericht. Het personeel is ook zeer vriendelijk. De pannenkoeken daarentegen vonden wij zeer matig.

7. Familie van den Berg

Vriendelijk personeel, goede uitstraling en prijs kwaliteit is prima. Pannekoek Pulled Pork is geweldig lekker!!

Eén vorige recensie
  8. Ester van Oort

Wij komen hier met enige regelmaat en het is altijd goed! Het eten is goed, bediening is super vriendelijk en de kids kunnen hier super spelen. We hebben er ook een kinderfeestje gegeven, zeker geslaagd! Absolute aanrader dus!

9. ria verhallen

We hebben lekker gegeten. Bediening was super. Kwaliteit goed. Prijs vinden we iets te veel.

10. Voor de eerste keer gegeten hier. Erg lekker en erg goede bediening. Tot snel!!

11. Sprankelding

De pannenkoek was middelmatig groot en zompig in het midden. We hebben in verhouding veel betaald voor redelijk eten. De service, ambiance en klantvriendelijkheid is er zeer goed!

12. Erg leuk restaurant. Leuke speeltuin voor de kids. We komen regelmatig met plezier hier lekker een pannenkoek eten. Met kids en kleinkind. Maar ook gewoon gezellig met zijn tweetjes. Kids club is bij kleinzoon favoriet. Erg leuke acties.

13. Hoebers

We hebben met de familie gegeten, de kinderen hadden een pannekoek en daar was niets mis mee. Wij hadden gekozen voor de asperges maaltijdsalade. Jammer genoeg moesten we de asperges gaan zoeken in de salade. Ook was de sla al niet meer vers, de randen waren rood. Toen de serveerster vroeg of het had gesmaakt hebben we onze klacht gezegd. Haar reactie was dat ze het aan de keuken door zou geven.

14. Gisteren bij de jullie pannenkoeken gegeten. Het was erg druk, sfeervol, de pannenkoeken waren overheerlijk, zeer goed personeel. Zeer kindvriendelijk. Wij zijn op vakantie van uit het Noorden van het land. Deze gezelligheid kennen wij niet. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

15. priscilla

Vanavond met een groep van 14 heerlijk gegeten, de kindjes konden heerlijk spelen, hebben gesmuld en mochten nog een leuk cadeautje uitkiezen ook!
    We hebben ondanks dat het best druk was, niet lang hoeven wachten en hebben echt goed gegeten, een aanrader! Zeker met (jongere) kinderen!

16. Zondag avond, zaak bijna leeg, op zich aardig personeel, maar dan worden de pannekoeken op tafel gezet... Werkelijk smerig, smaakloos en troosteloos om naar te kijken. Nadat de borden half vol retour naar de keuken gingen, kregen we amper een goeiedag toen we teleurgesteld vertrokken. Ik denk dat deze zaak het moet hebben van Duitse touristen die niet de moeite nemen andere mensen te waarschuwen d.m.v. een recensie. Echt een schande voor de horeca!

17. Leon Witte

18. Martien & Tonnie uut de regio.

Al diverse keren heerlijke pannekoeken gegeten,
    Het was heel lekker.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

19. Met kleinkinderen al vaker pannenkoeken gegeten in Zeeland.
    Dat het wat rumoerig is mag duidelijk zijn, het restaurant is uiteraard voor kinderen zèèr in trek mede door lekkere pannenkoeken, ijs na en speelfaciliteiten voor de kids.
    Kinderen tevreden, dus ook ouders, oma en opa.
    Aan te bevelen dus daarom hoge score

Groetend Theo Schäpe

20. thea 597 punten

Paar weken geleden gegeten hier met mijn meiden ( 3 dochters). Als afscheidsetentje voor de jongste die voor 2 maanden naar het buitenland vertrok. Het was er gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Bediening was heel aardig, het was er netjes, wel wat rumoerig in het begin maar het was op een woensdag dus veel gezinnen met kleine kinderen. Wij komen hier beslist nog vaker eten.
    Thea

21. Samantha Henkelman

Gisteravond met een vrijgezellenfeest wezen eten.
    Restaurant stamp en stamp vol, maar ondanks de drukte en wat kleine dingetjes die niet helemaal goed gingen hebben we wel lekker gegeten en zijn we erg leuk geholpen door bedienend personeel Lonneke.

We hadden gereserveerd en ondanks de drukte stonden de tafels netjes leeg op ons te wachten.
    We mochten ook de cadeau's in het restaurant geven, waardoor we erg gezellig en lang hebben kunnen blijven zitten.

Lonneke bedankt! Je was heel erg fijn aan onze tafels!!

22. lekker eten en goed personeel!

23. We komen hier al twaalf jaar en het bevalt nog steeds. Bijna ieder jaar komt er iets nieuws bij voor de kinderen. Nu zijn er weer prachtige houten speeltoestellen neergezet. Ook de trampolines zijn erg in trek.

De eigenaren zijn altijd erg vriendelijk en ondanks dat het er soms stikdruk is hebben we nooit langer dan tien minuten moeten wachten. Het overige personeel is ook altijd erg vriendelijk en als er eens iets mis gaat is dit snel verholpen.

En de pannenkoeken smaken heerlijk!

24. susanne tielemans

Van kleins af aan minimaal 1x per jaar wel geweest. Het wordt alleen maar beter! Erg leuk wat er voor de kids te doen is. De pannekoeken zijn erg lekker!

25. Gisteren daar gegeten. Eerder was het altijd goed, gister ging alles mis, verkeerde wijn, zoet in plaats van droog, water niet gebracht, een pannekoek waar geen perzik op zat maar die er wel op hoorde te zitten! Verder nog een toetje voor de kinderen, vergaten ze de smulmunten. Dus deze keer was het geen succes. Bediening was ook minder vriendelijk dan anders!

26. Angelique

Erg prettig restaurant om zonder en met kinderen te eten!

Goede en snelle bediening en de pannenkoeken zijn super.

Kortom een echte aanrader als je van lekkere pannenkoeken houdt;) Wij komen er in ieder geval zeker nog een keer.

27. Mooi en sfeervol restaurant. We hebben echt heerlijk gegeten.

En de bediening was vlot en vriendelijk.

Ondanks de drukte hadden ze toch nog een mooi plaatsje voor ons.

Volgende keer nemen we de kleinkinderen mee.

Lies en Roel.

28. Pannekoekhuis, de naam zegt het al.

Mooi pand en gericht op kinderen. Wat kun je nog meer verwachten van een pannekoekhuis.

Gewoon top als je zin in een pannekoek hebt.

29. Waardeloze service!

Afgelopen zondag om kwart voor vier gebeld om te reserveren.

Kon niet, waarom? Geen idee.

We kregen te horen dat het 's avonds absoluut niet druk zou zijn en dat we met z'n tweeën wel een tafel konden krijgen zonder reservering.

We komen daar om zeven uur aan, en de rij wachtenden staat tot buiten de deur.

We hebben 15-20 minuten gewacht en zijn toen gegaan.

Volgende keer als we niet kunnen reserveren komen we niet meer!

30. Mnr. Verbruggen

Ik vond het een sfeervol restaurant met goede bediening en een fijne prijs.

Nog nooit heb ik zo'n lekkere pannenkoeken gegeten.

Voor de kinderen was er een leuk speelgoedwinkeltje.

Kortom, aan te raden!

31. Boud 15 punten

Slechte bediening. Wist continue niet waar bestellingen moesten worden afgeleverd. Er werd continue aan ons gevraagd of een bepaalde bestelling voor ons was, wat dus niet het geval was. Op een gegeven moment had het ook wel wat lachwekkends. Meerdere keren iets moeten bestellen voordat we het daadwerkelijk kregen. Rekening klopte niet. Een personeelslid (jonger meisje) had absoluut geen manieren.

Stampvol, enorme herrie. Het leek wel een fabriek.

Jammer, want dit concept op zich vind ik erg origineel.

De Pannenkoekenbakker in Slijk-Ewijk is 300% beter. Daar kunnen ze in Zeeland nog wat van leren.

32. Fam. Huizen

Goede bediening, heerlijk gegeten en geweldig voor de kinderen!

33. Jan Tielemans

Ik ben samen met mijn vriendin wezen eten! Erg gezellig tent. Leuk jong personeel, erg vriendelijk! Zeker lekker gegeten. Dit doen we zeker nog een keer.

34. Erg gezellig restaurant, nog nooit zo'n lekkere pannenkoeken gegeten! Zeker een aanrader, ook voor mensen met en zonder kleinen kinderen! Vooral het winkeltje met speelgoed, is voor kinderen erg leuk. Onze kinderen waren trouwens ook niet weg te krijgen achter de playstations.

Eén vorige recensie
  35. Kris Franken

Het is een mooie tent alleen zijn de pannekoeken in 1 woord goi!

36. Erg gezsellig ingericht restaurant, zeer kindervriendelijk. Echter nog nooit zon vieze natte en kleffe pannenkoek op mijn bord gehad!!! Mijn drinkglas was ronduit smerig. Voor ons dus nooit meer!!!!!!

37. astrid van den elzen

geweldig om met of zonder kinderen heen te gaan.vriendelijke vlotte bediening en goede prijzen.leuk vertier voor de kids voor,tijdens en na het eten.

38. Mooie ligging, prima bediening, heerlijke pannekoeken!