1308199011 78
1449209748 91
1519715116 84
1562018337 85

1. We hebben heerlijk gegeten en alles zag er zeer verzorgd uit. Er zou alleen iets meer tijd tussen de gerechten mogen zitten. Het kwam wat gehaast over. Maar het eten was perfect!

2. Goede sfeer, uitstekend eten!

3. Martin

4. Eric Wijnacker

Heel lekker gegeten. Mooi gepresenteerd, verrassend en smakelijk. En dat alles in een fijne sfeer, we hebben ons heel welkom gevoeld. Een aanrader dus.

5. Heerlijke avond gehad en geweldig gegeten. Menu du Chef: met vijf prima op elkaar afgestemde gangen. Ontspannen bediening met goede suggesties voor begeleidende wijn en variaties binnen het menu.
    We komen zeker terug.

6. Heel veel vliegen en lange wachttijd maakte het jammer. Het eten was voortreffelijk

7. Pim Naafs

8. Jan Lambrechts

Top ervaring.
    Zonder verwachting een fantastische ervaring gehad.
    Zowel het eten wat een culinair verfijnde moment was, als de charmante bediening draagde bij tot een compleet geheel.
    Aanrader.

9. We hebben heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Bediening is vriendelijk.

10. Zaterdagavond hier met zijn viertjes gegeten. Het menu was weer helemaal top. Wij laten ons altijd graag verrassen. Mooi op elkaar afgestemd. Wederom genoten. Komen zeker weer terug.

11. Lekker en verzorgd. Jammer dat een persoon ook champignons op zijn bord kreeg, dat stond op de menukaart niet bij dit gerecht vermeld. Hij Lust deze niet.

12. Liesbeth

Viel erg tegen. Verlichting slecht.

13. M den Os

We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was uitstekend. De bediening liet te wensen over. Helaas

14. I Meekes

Heerlijk gegeten, Menu du Chef. Vijf goed op elkaar afgestemde gangen.

15. Dick van de Weerd

Werkelijk voortreffelijk! Genoten van een heerlijke avond met voortreffelijk eten.
    Een aanrader!

16. Heerlijke gegeten in jullie gezellig ingerichte restaurant. Vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.

17. A.v.d. Wal

Uitstekend gegeten. Uitgebreide kaart. Gastvrij onthaal. Prima locatie met goede parkeergelegenheid.

18. Geschikt om rustig samen te dineren. Casual maar goede kwaliteit. Sfeervol en gastvrij. Lekker eten. Bediening is heel vriendelijk en vraagt waar ze rekening mee moeten houden (eindtijd, menu).

19. Eten is erg lekker, en de bediening ook prima. Alleen moesten we soms wel wat lang wachten op de verschillende gangen.

20. Ton de Boer

Het menu van de chef was klasse. Wij hebben er, in een rustige omgeving, van genoten. De gerechtjes(5) waren zeer divers met heerlijke smaken. De hoeveelheid is voldoende. De service was vriendelijk, attent en voorkomend. Voldoende aandacht voor de klant. De verhouding prijs/kwaliteit is zonder meer in orde.
    P.s. Jammer dat er geen seizoensbiertjes aanwezig waren!

21. Goede gerechten, mooie presenties.
    Daarbij gebruik van seizoens groenten, heerlijk!

22. Kees Broers

Altijd zeker tevreden hoe de keuken mijn besteling opdient zodat ik ondanks mijn beperking heerlijk kan eten.

23. Weer heerlijk genoten van het 3-gangen diner. Gezellig, fijne bediening en vooral: heerlijk eten!

24. Genoten van het heerlijke eten. Bediening is top.

25. Er is iets met dit restaurant dat aandacht behoeft. Kwaliteit eten is redelijk tot goed. De sfeer in dit restaurant is niet gezellig en alles ziet er zeer out-dated uit. Overigens is dit laatste al jaren zo. Dringend advies : knap de ruimte op, zorg voor een levendiger interieur, maak het gezellig ook wat de bediening betreft.

26. Marian Heijnis

Hebben weer heel knus in de huiskamer kunnen eten. Een echte aanrader!

27. Uitstekend gegeten. We hebben gekozen voor het 5 (kleine) gangenmenu en is een prima keuze gebleken. Service prima. Enige minpuntje is de (over)akoestiek in het restaurant. Maar sowieso een aanrader.

28. Vriendelijke ontvangst en bediening, maar bovenal heerlijk gegeten.

29. Ik kom wel vaker bij 't Gesprek. Het eten is er altijd prima en de ontvangst gastvrij. Leuke menukaart. De gerechten zijn harmonieus smaakvol en altijd aantrekkelijk geserveerd. De huiswijnen zijn uitstekend. Ze hebben ook een leuke tuin waar je bij beter weer goed kan zitten en eten. En altijd makkelijk parkeren. Een echte aanrader!

30. Heerlijke kerstbrunch, persoonlijk, eenvoudig feestelijk.

31. Fijn restaurant met heerlijke kaart. Menu du chef is een aanrader!

32. J.Tersmette

Het eten was heerlijk maar helaas kon de ober niets extra's vertellen over de wijn bij de gerechten. Ook was de tafel niet zorgvuldig gedekt. Gedeelte van het bestek ontbrak en werd niet direct aangevuld na een opmerking. Rokers staan buiten voor de ingang wat onprettig is bij binnenkomst en vertrek. Er was ook niemand om de jassen aan te nemen. De service kan dus beter en loopt nog achter bij het niveau van de keuken.

33. B. Hooijer

Nadat wij online geboekt hadden kregen wij 2!!!! dagen later een telefoontje van restaurant 't Gesprek dat de reservering niet door kon gaan omdat het gehele restaurant afgehuurd was voor een feestje. Zoiets moet toch niet kunnen. Wanneer een restaurant volgeboekt is moet er toch geen gelegenheid zijn een reservering te plaatsen. Enkele dagen later kregen we ook nog een herinnering dat we op zaterdag 15 december verwacht werden!! Blijkbaar verloopt de communicatie tussen Eet.nu en de restaurants niet altijd even correct.

34. Uitstekend vijfgangen menu voor zeer redelijke prijs.

35. Na een onverwachte teleurstelling (lang wachten) in september hebben we weer genoten van ons diner met het bestuur in de huiskamer. Ons diner in september bleek gelukkig niet structureel en dat vergeten we dus ook. Ons 5 gangen menu was heerlijk.

36. Κonstantina
    Vertaal van English naar Nederlands

Nice place, cozy environment. We were one of the last tables and the last plates had little bit delay. Besides food was from very fine quality and amazing flavor combination.

37. Letty Dijker

Lekkere lunch, goede service.

38. Vriendelijke sfeer, kwaliteit van het eten niet spectaculair.
    Uitserveren duurde het wel erg lang. Ruim een uur wachten op een koud voorgerecht, en in totaal bijna 4 uur voor een (standaard) 5 gangen diner terwijl het restaurant niet eens vol was is geen reden om nog eens terug te komen.

39. Oosterveld

We hebben heerlijk, ontspannen op het terras gegeten. Het drie-gangen verrassingsmenu was heerlijk en de bediening vriendelijk en attent. 't Gesprek vinden wij echt een aanrader!

40. Hartelijke ontvangst, sfeervolle inrichting.
    Menu van de chef genomen. Is goed bevallen.

41. In een woord geweldig!
    Heerlijk gegeten met 4 personen. Een keuze van de kaart alsmede 2× mysterie menu. Heerlijke wijnen erbij. Maar ook een dik compliment aan de keuken! Last but not least de dame die ons bediende! Geweldig! Humor, een goede kennis van de wijnen, en de mooie glimlach! Zo hoort het! Hartelijk dank voor een geweldig mooie avond bij jullie! Tot snel weer.

42. We hadden allemaal het verrassingsmenu genomen; was heel netjes verzorgt, smaakte lekker, en de service was netjes en goed getimed. We hoefden niet uren te wachten maar tegelijkertijd werden we ook niet opgejaagd.
    In de tuin gezeten. Last van het verkeer viel gelukkig mee. Alles bij elkaar een goede avond gehad.

43. Zoals gewoonlijk: heerlijk eten, goede bediening en een geweldige gastvrouw. Wat wil je nog meer?

44. Gisteren hebben we met 7 personen gegeten in dit restaurant dat al een aantal jaren onze favoriet is. We werden opnieuw verrast door heerlijke, verfijnde gerechten die mooi gepresenteerd werden. Complimenten aan de chef!
    Mooi gedekte tafels met voldoende ruimte eromheen. Zeer goede bediening!
    Het was een feest om er weer te zijn.

45. We dineren regelmatig bij restaurant 't Gesprek. Omdat het eten verrassend goed is, de bediening vriendelijk en ook kinderen zijn welkom. Het is een gezellig, klein restaurantje, met verfijnde gerechten voor een zeer schappelijke prijs!

46. Uitstekend adres. Gezellig, gemoedelijk en het eten was voortreffelijk. De kok heeft ook zeer verassende ideeën. Menu van de chef is een zeer uitgebalanceerd menu met goede hoeveelheden.
    Kortom aanrader

47. Ton van Wier

Prima eten, gezellig restaurant, goede bediening. Gerechten over het algemeen uitstekend, kalfsribeye kon wat sappiger. Voorgerechten tonijn en coquilles met gambas top.
    Zouden het niet vervelend vinden om hier snel nogmaals te dineren.

48. Een hele gezellige avond gehad. Lekker gegeten. Hele vriendelijke bediening.

49. Een geweldige ervaring! We hadden alle 4 het menu van de chef. Heerlijke gerechten, die klaargemaakt zijn door iemand die echt verstand heeft van koken en lekker eten. Vriendelijke bediening! Gezellige sfeer! Kortom, wij hebben een hele gezellige avond gehad!

50. We zijn al een paar jaar fans van deze zaak. Altijd prettige en vriendelijke ontvangst. Het eten helemaal top wat ons betreft, steeds wisselende recepten dus iedere keer een verrassing. De prijs is goed in verhouding met het aangeboden eten. Een aanrader dus.

51. Alex Grashof

We hebben voor een zakelijke bespreking genoten van het etentje bij 't Gesprek in hun sfeervolle huiskamer. Alle gerechten waren smaakvol en voorzien van een bijpassende wijn. De gastvrijheid was top. Voor herhaling vatbaar.

52. Nuwenhof

Heerlijk gegeten, 5 gangen menu van de Chef was echt top! Mooie en erg lekkere gerechten en porties waren goed!
    Vriendelijke bediening, erg gastvrij en gezellige sfeer. Wij hebben genoten en vinden het echt een aanrader om te gaan eten!

53. Wij hebben met een groep van acht personen in de huiskamer van 't Gesprek gegeten. Wat een gezellige ruimte is dat! En de bediening is heel vriendelijk en goed. Het eten was heerlijk! Een absolute aanrader. Eén persoon van onze groep eet veganistisch en de kok heeft daar heel goed rekening mee gehouden.

54. Heerlijk gegeten, de verschillende gerechten waren een lust voor het oog. Een geweldige gastvrouw en goede bediening.
    Een echte aanrader!!

55. Anja Korporaal

Wij hebben gekozen voor het Menu du Chef. 5 Gangen met heerlijke gerechten. De smaken worden goed gecombineerd. De sfeer is prettig en het restaurant is ruim opgezet zodat je geen last hebt van omgevingsgeluiden. De bediening is prima. Niet opdringerig maar wel met aandacht voor lege glazen of het beëindigen van een gang. Een aanrader.

56. Leuk 5 gangen menu voor een goed prijs.
    De tafelgenote was zwanger: dat werd rekening mee gehouden (geen rauw vlees en rauwe vis).
    Alles was goed bereid en goed van smaak/textuur/hoeveelheid enz.
    Aanrader.

57. Met een grote groep genoten van het menu de chef. Iemand in ons gezelschap heeft veel intoleranties die van te voren waren doorgegeven en de chef heeft hier ontzettend goed rekening meegehouden en ook voor haar smaakvolle gerechten gecreëerd. We hebben allemaal heerlijk gegeten :)

58. Ajh bellemakers

We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

59. In alle rust genieten van gerechten van creatieve chef met aandacht voor opmaak van de borden.

60. J. V Laarhoven

Eten is altijd erg lekker en bijzonder. Bediening is heel correct maar de gastvrijheid straalt niet om het zo te zeggen. Binnen is het een prima sfeer, de locatie is practisch maar minder gezellig.

61. Heerlijk gegeten, wel jammer dat alle extra's los afgerekend worden, brood, frietjes en water bij de wijn.

62. Joris de kort

Heerlijk verrassend gegeten. Alles klopte.

63. Heerlijke 2-gangenlunch gebruikt met 3 personen.
    Helemaal lekker en gezellig, maar dat wisten we nog van de vorige keer.

64. M. van de Blom

Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Veel complimenten voor de creaitiviteit van de kok!

65. Jan Baars

Uitstekende lunch, licht en smaakvol.

66. Super gegeten bediening goed echt een aanrader.

67. W. Jouwsma

Heerlijk, ontspannen gegeten.

68. Heerlijk gegeten!

69. Al heel wat jaren komen we hier af en toe eten en de sfeer en kwaliteit blijven heel goed.

70. Jan van dongen

Afgelopen zaterdag na lange tijd weer eens bij 't Gesprek gegeten. De kwaliteit van het eten was weer super. Zeer smaakvol, mooi opgemaakt, mooie combinaties. Slechts een klein minpuntje. Je moet wel de tijd hebben. De tijd tussen de gerechten duurt namelijk wel lang. Niet zo heel erg als je toch een avondje uit wilt en in goed gezelschap bent maar ik vind 3 uur voor een 3 gangen diner wel wat aan de lange kant

71. f.eijsvogel

Na een geruime tijd weer eens bij het gesprek gegeten een prima restaurant met een goede sfeer het diner van de chef was een geweldige keuze, een goeden bediening en voldoende tijd tussen de gerechten, aanbeveling om er nog eens te dineren.

72. Martine Keur

73. Hein de Kloet

Uitstekend gegeten voor een hele nette prijs. Stuk voor stuk prima gerechten in het chef's menu met een prima portionering. Perfecte frieten als 'bijlage'. Minpunt was dat het allemaal heel langzaam op gang kwam. Na 20 min. stond het eerste drankje op tafel en na 35 min. konden we bestellen. Vlak voordat we besloten de drankjes af te rekenen en een andere eetgelegenheid te zoeken, kwam het eerste voorgerecht (60 min. na binnenkomst) op tafel en dat zou beter moeten en kunnen (het was zekere niet druk in het restaurant). Op zich zeer vriendelijke bediening die zich excuseerde dat het in het begin dus wat lang duurde maar dat maakt de valse start wat ons betreft niet helemaal goed. Toch zullen we hier zeker nog een keer terugkomen, al is het maar om te testen of het de volgende keer beter gaat...

74. Cor Koops

Heerlijk gegeten. Hert was lekker mals en het Nougatdessert smaakte ook heerlijk.

75. De halve kreeft, met EUR 22,50 p.p een duur voorgerecht, was koud en kennelijk vooraf geprepareerd. Het kreeftenvlees was verwijderd uit de schaal van de kreeft en los met groenten gemengd. Het mengsel was in de uitgekrabde schaal van het halve dier gelegd. De smaak van kreeft kwam totaal niet tot zijn recht. Stukjes brood vooraf werden apart inrekening gebracht, evenals een portie friet, die de hoofdgerechten begeleidde. De smaak van de hoofdgerechten was goed. De prijs van een goede portie tong was met EUR 37,50 wel pittig. Nagerechten werden met grote vertraging geserveerd

76. Uitstekende keuken, fijne ontspannen sfeer, goede timing en service

77. Eten was erg goed! Bediening vriendelijk! Voor herhaling vatbaar....

78. Bediening zeer matig. Je moet continue vragen om drinken enzv. Niet erg hartelijk.

79. Prima gelegenheid om in een gezellige atmosfeer te kunnen lunchen. Eten was eerlijk en de bediening bijzonder vriendelijk.

80. Gastvrij, goede keuken met lekkere combinaties. Prima wijnen.
    Gezellige ongedwongen sfeer.
    Kortom voor herhaling vatbaar en een aanrader.

81. Hermann Zenner

Onze onderlinge sfeer aan tafel was prima echter past de huidige uitstraling/sfeer van het restaurant niet bij de zeer goede kwaliteit van het eten.

82. Marcelita de Bruijn

Een erg gezellige avond was het daar met heerlijk eten waar je in alle rust van kunt genieten.

83. Martin van den Brink

Menu du Chef, 5 gangen genieten van heerlijke gerechten. Smakelijke en smaakvolle composities. Attente bediening. Kortom: " t Gesprek is een aanrader. "

84. Fijne avond gehad, heerlijk gegeten!

85. W van Doorn

Was erg lekker en speciaal eten.
    Leuke plek.
    Huiskamer gevoel.
    Speciale gerechten.

86. De Lekkerbekken

Wij waren, op twee tafels buiten na, de enige twee in het restaurant. Een gesprek, wat je toch wilt voeren in Het Gesprek, was bijna kansloos door het te harde geluid van een oude box boven ons hoofd.

Op de vraag of de kabeljauw glacee gebakken kon worden was het nogal zeer botte antwoord: De vis wordt hier maar op één manier gebakken. En ja hoor, die was dus bijna doorgeslagen en extreem zout.
    Doodzonde voor een stukje vis van 5 x 6 cm.

Het eten was netjes opgemaakt maar heel heel erg weinig en wij zijn zeer kleine eters. Dat je voor groenten (sla) € 4,00 toeslag moet betalen is absurd.
    Ook visgerechten krijgen een toeslag van € 5,50.

Waar wij helemaal niet blij mee waren was de enorme lange wachttijden - meer dan en uur - tussen de gangen, terwijl wij aangegeven hadden dat het wel door mocht komen.

Na het dessert kwam er niemand meer.
    Na herhaaldelijk geprobeerd oogcontact, hebben we maar gevraagd om de rekening.
    Ook nadat wij het geld in het mapje hadden gedaan en goed in het zicht hadden gelegd, reageerde niemand.

Tot opeens iemand vroeg of wij wilde pinnen, maar dat was 45 minuten later.

Het restaurant is hard aan een opknapbeurt toe, erg oud.
    De toiletten, kapotte reservoirs, oude vale verwassen handdoekjes.
    Tafelkleden onderste boven.
    Akoestiek was enorm, je hoorde precies wat er in de keuken etc. gezegd werd.

Erg tegen gevallen op onze trouwdag.
    Wij hadden gereserveerd maar dat was niet nodig.

87. Holmaatschap

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede akoestiek, voor herhaling vatbaar.

88. Prima eten. Er waren 2 gerechten buiten de kaart kreeftsalade en lamsvlees. Erg lekker, kostte wel wat: € 13,50 bovenop de menuprijs. Naar ons idee nogal hoog.
    Verder is de entourage aan een opfrisbeurt toe.

89. Gert-Jan Roodbeen

We hebben super lekker gegeten en gedronken bij Wilma en Gerwin. Zoals gewoonlijk zeer gastvrij ontvangen en alles goed verzorgd. Veel aandacht voor de klant in een ongedwongen sfeer. Wij komen gauw weer.

90. van Dijkj

Fantastisch! Gezellig, goede service, klantvriendelijk en heerlijk eten.

91. Ik heb vaker gegeten bij Het Gesprek. Altijd zeer goed (9/10). Deze keer helaas niet. Het leek alsof het eten niet vers was. Jammer.

92. Heerlijk gegeten, prettige service, prijs-kwaliteit is top!

93. Enorm lekker gegeten, zeer waar voor je geld. Bediening is onopvallend aanwezig, werd als prettig ervaren.

94. J.A.Slotman

Zie de beoordeling hiernaast. Helaas moeten we de service wat lager waarderen.
    Oorzaak: De wachttijd voor 3 van de 4 gasten, was tussen voorgerecht en hoofdgerecht anderhalf uur, mede veroorzaakt, daar ondergetekende het Menu du Chef had. Dit vraagt om een oplossing. Bovendien roken enkele gasten het schoonmaakmiddel Halamid (hint).
    Met vriendelijke groet,
    Jan A. Slotman.

95. Broekema

Geen sfeer, oubollig, een restaurant welke niet met zijn tijd is meegegaan.
    De hoge prijs voor het diner wordt niet waargemaakt.

96. Kasper Hettinga

Na circa 10 jaar hier weer een keer gegeten. Lekker buiten op het terras gezeten de hele avond (ondanks verkeer vond ik drukte meevallen). Het eten was heerlijk, leuke originele mooi opgemaakte gerechten. De bediening was ook prima, vriendelijk personeel en goed advies over bijpassende wijnen. Alles bij elkaar een hele fijne avond gehad.

97. Astrid Haverkamp

Heerlijk gegeten, mooi geserveerd, uitstekende bediening, vriendelijk en netjes.
    Buiten gezeten op het terras, wel ietwat gehorig door het vele verkeer bij de grote kruising.

98. Van den berk

De start was stroef. In tegenstelling tot het einde, waarbij we netjes uit werden gelaten, was er geen ontvangst. Eenmaal aan tafel duurde het 20 minuten voordat een biertje voor ons op tafel stond. De tafel was kaal, geen bloempje, geen kaars, geen bestek tafellaken of servet, niets. Pas vanaf het eerste gerecht verliep alles prima. Een mooi menu, mooi geserveerd en goede kwaliteit. Een wijnadvies had zo maar gepast, maar we hebben zelf een wijn gekozen.
    Kortom: jammer van de start, maar verder was het prima.

99. Hans Verboon.

Het vijf gangen diner was goed, de ambiance is gezellig ( enigszins vintage ), goede stoelen trouwens; de bediening was niet onprettig, een beetje amateuristische indruk makend ( low profile ).
    Al met al een prettige ervaring.

100. Vanavond weer heerlijk gegeten bij het Gesprek. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Zeker een aanrader!

Volgende pagina