Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Eindhoven

2. Internationaal Eindhoven

3. Ida Smailbegovic

4. Ida Smailbegovic

5. Ida Smailbegovic

6. Internationaal Eindhoven

Ida Smailbegovic

7. Wij hebben hier gegeten met een voucher voor een 8-gangendiner (teppanyaki) die is gekocht via Vakantieveilingen.nl. Ter plaatse bleek dat er speciaal voor personen die via Vakantieveilingen.nl hadden gereserveerd een speciale tafel met een speciaal menu was voorzien (en dat was niet positief). De eerste gerechten (2 sushi-gerechten en een soep) waren uitstekend. Toen kwam een kok in een heel smerig jasje de volgende gerechten aan de teppanyaki bereiden. De meeste gerechten waren op zich goed van smaak, maar:
    - de rijst was veel te droog
    - een bakje salade kan echt niet als een volwaardige gang in een menu worden gepresenteerd
    - omelet dat door medetafelgenoten terug wordt gegooid, omdat dat als onderdeel van "showcooking" onverwacht en ongewenst op de kleding van die personen wordt gegooid, kan nimmer meer gebruikt worden voor verdere bereiding en dat gebeurde hier wel. Dit is ronduit smerig en bijzonder onhygiënisch. (Toen ik hier iets van zei als reactie op "heeft het gesmaakt?" kreeg ik als enige reactie: "dat gebeurt anders nooit en had niet gemoeten"; een excuus kon er kennelijk niet af).
    Verder zou dit restaurant moeten vermelden dat het teppanyaki-restaurant op de tweede verdieping is gelegen en dat er geen faciliteiten (lift) aanwezig zijn voor invaliden en mensen die slecht ter been zijn.
    Eerlijkheidshalve vermeld ik wel dat de tegenoverliggende tappanyaki-tafel een keurige kok had die zijn gasten prima vermaakte en een volmaakt schoon wit jasje droeg. Het eten dat daar geserveerd werd, zag er prima uit. Kennelijk stelt Oriental Green House geen prijs op gasten van Vakantieveilingen.nl en zou direct moeten stoppen met deelname aan dit systeem. De volgende keer kiezen wij zeker voor een ander Japans restaurant, want Oriental Green House heeft deze kennismaking wat ons betreft volledig verprutst en gelukkig telt de omgeving voldoende goede Japanse restaurants.

8. Lekker gegeten en kunnen naborrelen op het verwarmde en overdekte terras. We hadden om 22.30 nog zin in iets. Maar de keuken was al gesloten. Het meisje van de bediening heeft toch nog een lekker bordje met hapjes voor ons gemaakt.

9. bert

Op zaterdag avond hier geweest met 4 personen voor een proeverij van vakantieveilingen . De 8 gerechten aan de bakplaat werden in een sneltreinvaart geserveerd en binnen 2 uur stonden we weer buiten. De koks spreken of verstaan bijna geen Nederlands en de"showcooking" stelde weinig voor. Al met al een zeer teleurstellende ervaring en een restaurant in de categorie " eens maar nooit weer".

4,9
  10. Absoluut wegblijven bij dit restaurant of wat er voor door wil gaan !!! Bij aankomst had al zwaar mijn twijfels, van buiten zag het restaurant er namelijk al gigantisch smerig uit. Maar we dachten nog, laten we het een kans geven, zeker omdat de tafeltjes in het cafe (!) wel leuk gedekt waren. Maar omdat het die avond nog vrij warm was, kozen we er voor om op het terasje gaan te zitten achter het cafe (!)...... Het viel me al op dat er binnen niemand zat en dat er op het terras alleen maar een verdwaald stelletje te vinden was. En dat op een tijdstip wat voor een restaurant het drukste van de hele dag zou moeten zijn ! Maar ja, toch eigenwijs een nat tafeltje uitgezocht wat er het minst beschadigd en kapot uitzag. Jammer, daar hadden we flink spijt van nadat we drie, vier happen van het hoofdgerecht genomen hadden.

Nu zijn mijn vrouw en ik best wel wat gewend, na in landen als Tibet, Nepal, Egypte etc, gegeten te hebben maar dit versloeg echt alle negatieve records. Nog nooit heb ik zo slecht gegeten als hier bij La Palmera. Het broodje voorafgaand aan het tapas voorgerecht was echt half verbrand. Men had blijkbaar verwoede pogingen in de keuken gedaan om te verhullen dat het hier om een nog af te bakken broodje ging wat de week ervoor bij de Lidl gekocht was... Helaas, ondanks de 50% aan houtskool op het broodje was dat niet gelukt !

Over de tapas maar te zwijgen. Ik herinner me niet van mijn vakantie van vorig jaar in Spaans Andalusia dat champignons geheel verschompleld en zwart moeten zijn, dat aardappelkroketjes zwemmen in de olie, dat alioli doorzichtig als glas is, dat de saus bij de albondigas uit Thailand komt ( zo heet !), dat de mosselen zuur uit het potje kwamen en dat gebakken inktvisringen donker bruin zijn met een vloeibare substantie binnen in.

Toch hadden we nog de moed om het hoofdgerecht af te wachten.........
    Ik wil daar niet te veel woorden aan vuil maken maar de kok had zijn best gedaan om zowel de vis, als de biefstuk en het lamsvlees zooo lang in te oven te houden dat we er zeker geen diaree aan over zouden houden. Zo gortdroog was alles gebakken. En dat niet alleen, maar de beloofde salade moet ik nu nog krijgen terwijl ik enkele dagen na mijn bezoek aan dit caf (!) pas deze recentie schrijf...

Ik brand niet graag iets of iemand af, en ik moet ook bekennen dat het meisje wat de bediening verzorgde ontzettend lief was (ook al was het de eerste keer dat ze borden en bestek vasthield) maar dit restaurant moet echt gesloten worden. En doet een erkende instantie dat niet dan zal het binnenkort wel vanzelf gaan. Zo'n kansloos restaurant heeft geen bestaansrecht meer, zeker niet in deze tijd waarin mensen toch waar voor hun geld willen hebben. Serieus wegblijven hier, compleet negeren is ons advies.

Met stomheid geslagen hebben we de rekening betaald (om exact te zijn € 62,00 voor 1 voorgerecht, twee hoofdgerechten en twee drankjes !!) en zijn met piepende banden weggereden om zeker te weten dat we hier nooit, maar dan ook echt nooit meer terug zullen komen. Dan geef ik liever hetzelfde bedrag uit in een van de vele, wel goede restaurants die Eindhoven herbergt...

Ondergetekend, een zeer teleurgestelde restaurantbezoeker.

Erik

1,5
  11. Pam Stolvis

12. Internationaal Eindhoven

Y.A

Gisteren met alle collega's als afsluiting van het jaar bij cafe de Zwarte Doos gaan lunchen en borrelen. We hadden de grote tafels aan de loungebanken waardoor we allemaal aan 1 tafel zaten.

Bediening was top, hielden goed rekening met de praatjes die iedereen wilden houden. We hadden allemaal een soepje vooraf en broodje na. Ik had zelf de soep van de week, aspergesoep. Proefde echt dat de soep zelf was gemaakt en vers was. Daarna kreeg ik een broodje met tonijnsalade. Nog nooit zo'n lekkere salade gehad! helaas was het recept een geheim van de kok haha.

Na de lunch lekker buiten kunnen zitten met z'n allen en lekkere wijnen en biertjes gedronken.
    Kortom, zeer tevreden over de gezellige sfeer, vlotte bediening en goede kwaliteit van het eten.

Tot volgend jaar!

13. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Na 180 km heen en ook weer terug nog even schrijven dat het de reis meer dan waard was. Lekker gegeten, leuke sfeer, en heel belangrijk: personeel dat de tijd voor je neemt en aan wie je kunt zien dat ze met plezier bij El Real werken. We waren al eerder en vaker in Veldhoven geweest, dit was de eerste keer in Eindhoven, maar zeker niet de laatste! Mensen, bedankt voor deze avond en tot de volgende keer.
    Ton en Janneke.

14. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Claudia

Gisteren gegeten bij El Real, heel gezellig gehad. Ik heb zelf in Spanje gewoond en daar de tapas ervaren, toen kwam ik hier en wat was het goed! Petje af. Ook erg gezellig personeel, leuk praatje mee gemaakt en stonden voor je klaar! Ik kom zeker terug naar jullie El Real. Groetjes van een grote fan!

15. Ik heb hier laatst gegeten en het was allemaal goed! Moeite waard om eens te gaan lunchen!

16. Eten, bediening alles goed. Maar.. we kwamen om 19.15 binnen en vroegen rond 21.00 of het menu rond 22.30 afgerond kon worden. Geen probleem. Aan het einde diverse keren vriendelijk gevraagd waar het laatste dessert toch bleef. Uiteindelijk om 23.30 opgestapt. Toevallig kwam het dessert toen net aan. Niet meer genomen. Bij het verlaten van de zaak de eigenaar hier op aan gesproken. En toen kreeg ik toch de wind van voren. Verderop hoorde ik hem nog hierover uitweiden tegen andere gasten.

17. M de Haas

Heerlijk gegeten, goede service en heerlijke wijn.

18. Meerdere malen gegeten bij Shri Ganesh en nogal wisselende ervaringen.
    In het begin was ik erg enthousiast, lekker eten en niet duur! Vooral de dosai en lassi mung (een soort verse mango milkshake) vallen in de smaak. Het personeel is vriendelijk en is altijd bereid om uitleg te geven bij de kaart die niet altijd even duidelijk is. Als ik toen een review had geschreven was die zonder meer heel erg positief geweest! Maar de laatste twee keer dat ik er geweest ben was ik er minder over te spreken. Het was iets duurder geworden, wat op zich niet zo'n ramp zou zijn als het eten nog even lekker was. Het was met minder zorg bereid en leek veel minder smaak te hebben. Ook de aardige bediening van de vorige keren liet het afweten (ander personeel). Ik was nog al teleurgesteld.

Eerst was het een restaurantje dat ik zeker aan zou raden bij mijn vrienden, nu niet meer.
    Daarom krijgt Shri Ganesh van mij dus maar een matig aantal sterren. Ik hoop dat het weer wordt zoals eerst.

5,1
  19. irma erren

Was altijd een leuk, goed eetcafe.
    Gisteren met collega's (14 personen) gegeten, was niet goed!!!!
    Was niet schoon, geen gedekte tafels, geen servetten. Serviesgoed niet schoon.
    Toiletten niet schoon. Ze waren niet op ons voorbereid terwijl we al lang geleden gereserveerd hadden.
    Eten zeer matig en daarbij duurde het allemaal erg lang. Bediening was ook matig, eigenaar en 1 jong meisjes die weinig of geen ervaring heeft, zo lijkt het.
    Ik hoorde bij het weggaan per ongeluk dat de eigenaar een tekort aan personeel had. Misschien goed als je dit meldt als je gasten krijgt, dan heb je nog de keus of je wel of niet komt eten.

20. Rivhard

Enkele malen gegeten daar maar heb het nu opgegeven. Ik vind mecicaans eten lekker maar wat ze hier serveren is echt slecht, iedere keer weer. Plus slechte bediening. Ik een veel andere Eindhovenaren die ik ken gaan er niet meer heen.

21. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Heerlijke witte wijn! Originele Spaanse gerechten met een groot keuzemenu. Een aanrader!

22. Wij hebben zaterdag 15 juni 2013 de ons kado gegeven kadobon voor een high tea verzilverd.De high tea is helemaal OK! De sandwiches zijn rijkelijk belegd en de smaken zijn goed op elkaar afgestemd. We moesten moeite doen om de zoete hapjes echt te laten wachten tot na de sandwiches. De zelfgemaakte brownies waren geweldig! De thee smaakte heerlijk, zelfs ik een fervent koffie drinker , heb genoten van de lekkere thee.

Een echte aanrader!

23. Chinees-Indisch Eindhoven

M.Lobbezoo

Voor het eerst een groupon bon gekocht. Dan denk je lekker Thais te eten met je zoon nou ik heb me geschaamd! Hij neemt mij in New York altijd mee naar prima aziatische restaurantse. Bon afgegeven daarna moesten we erg lang wachten, toen kregen we een beduimeld menu, alleen voor groupon gasten. 5 gerechten besteld alles was onsmakelijk toebereid en veel te machtig voor Thais eten, gefrituurde vis en vlees in een soort te pikante sausjes. Zal hier zeker niet meer komen

24. We waren er al eerder geweest om te eten. Nu heeft hij een andere kaart maar er staan ook super lekkere gerechten op. Wij hebben super lekker gegeten en gaan zeer zekers vaker. Je kan er ook lekker lunchen, echt de moeite waard om hier te gaan eten.

25. Van Haalen

Afgelopen zaterdag hebben wij met het gezin bij jullie gegeten en het is een super gezellige avond geworden waarbij zowel de gerechten als de bediening super waren. De gerechten zijn voor ieder wat wils en van goede kwaliteit.
    Een speciaal bedankje voor Irene voor het mooie lied aan tafel en de wijze waarop ze bijgedrage heeft aan deze gezellige avond met lekker eten en drinken.
    Fam van Haalen

Ps ronde 3 hoeft niet meer door te komen.

26. van den enden

Vrijdag met 2 vriendinnen gegeten. Concept te snel uitgelegd daardoor onpersoonlijk. Jammer. Bestelling via tablet gedaan ging prima. Lekker gegeten absoluut maar of de prijs niet wat aan de hoge kant is omdat er tussen het bestellen en brengen wel wat tijd zat daar kun je een discussie over hebben. Het is een groot pand maar de akoestiek is perfect. Geen herrie idee. Kom zeker nog een keer terug.

6,1
  27. Wij hebben heel lekker Spaans gegeten. De bediening was vriendelijk.
    Het enige minpuntje is dat er niet veel gepoetst wordt, borden bestek tafels en glazen zijn wel schoon maar de rest mag wel een sopje hebben.

28. Lekker geluncht, bediening was goed. Bij t afrekenen hadden we wel een verkeerde bon gekregen, waar we pas later op de dag achterkwamen. Toen we terug zijn gegaan, kregen we t geld dat we teveel hadden betaald terug. Gelukkig wist de bediening nog dat we waren geweest en wat we hadden gegeten.

29. Super high tea in een kleine maar zeer gezellige ambiance

30. Internationaal Eindhoven

Johan Linders

Gisteren gaan eten met een paar oude school vrienden. Waren hier nooit eerder geweest maar restaurant was vrij goed gevuld en de sfeer was gezellig. Personeel had het druk en drank duurde wat langer dan normaal, echter niet storend. Bestelling werd daarentegen vlot opgenomen en uitzonderingen waren geen probleem. Gerechten lieten ondanks de drukte niet lang op zich wachten en kwantiteit was in orde. Voordat de volgende gang geserveerd werd, werd er opnieuw om drank gevraagd. Wij als echte vleeseters waren ruim tevreden over het vlees, precies gaar en naar ieder zijn wens. Kortom een geslaagde avond, iedereen had zijn buikje rond. Prijs kwaliteit is dik in orde en een aanrader voor wie op zoek is naar een lekkere hap en niet teveel wil uitgeven.