Fifty One Lunchroom in Eindhoven

Lunchroom Fifty one - Lunchen, ontbijten, high tea.

Het is betaald parkeren.

Lunchroom Fifty One is te vinden in het overdekte
Winkelcentrum Woensel.

In onze sfeervolle lunchroom kunt u gezellig ontbijten en
lunchen onder het genot van diverse luxe broodjes en sandwiches.
Tijdens uw lunch kunt u naast ons gevarieerd en veelzijdig
menu ook dagelijks genieten
van onze wissellende specialiteiten van de dag.

Ook is onze High Tea een groot succes! Voor meer
informatie over High Tea kunt u op onze website terug vinden.

Ons brood wordt elke dag vers afgebakken en
de ingrediënten worden dagelijks vers aangeleverd.
Bij mooi weer kunt u van uw lunch genieten op ons
buitenterras.

1319301206 90
1324241962 90
1442820105 88
1511990688 84

1. Onlangs ben ik hier met een stel vrienden gaan lunchen. Het eten was heerlijk en je zit hier ook nog eens erg gezellig. We komen hier zeker nog een keer terug!

2. Waited far too long for a simple soup (Erwtensoep)
    And had to Pay 17.50 Euros.
    We could not believe it!!
    In the Bijenkorf in the centre of Eindhoven it was far less & we had coffee.
    In the 51 coffee wasn't included.
    No need to say that we will never have lunch there again.

3. Camilo Kleinekoort

Samen met mijn vrouw een high tea special genomen in deze mooie zaak en deze was TOP! Uitstekende prijs-/kwaliteit verhouding. Prima en aardige bediening, complimenten voor de eigenaar. We komen zeker binnenkort nog eens terug 👍🏻

4. Vandaag hier een lunch gehad. Zelf een uitsmijter bacon besteld op brood. Op zich wel okay maar niets bijzonders. Het brood was helaas niet geroosterd en de bacon was niet echt lang gebakken. Op het bord werd ook een schijfje meloen geserveerd wat ik persoonlijk een rare combinatie vond. Koffie was enorm sterk. Tevens werd er een nieuwe medewerkers ingewerkt. Deze was ontzettend aardig maar werd bijgestaan door een collega (eigenaresse?) die het nodig vond om haar te corrigeren waar iedereen bij staat. We kregen een beetje plaatsvervangende schaamte hoewel de dame zelf het fantastisch deed. Mijn tafelgenoot had een club sandwich. Het brood leek op een focaccia broodje maar dan zonder de kruiden en ook niet geroosterd, gewoon brood dus eigenlijk. Qua inrichting is het een beetje te druk op elkaar gezet. Als ik naar rechts keek dan stond ik vrijwel letterlijk in het achterwerk van iemand te kijken die op dat moment aan het afrekenen is bij de kassa. De stoelen zijn te zacht, je zakt er als het ware doorheen. Kortom, wel leuk voor een keertje maar op dit moment nog niet uitblinkend voor ons gevoel. Uiteraard kan dat verschillen.

5. Bij deze lunchroom wordt de high tea altijd alleen binnen geserveerd. Dit staat echter nergens vermeld en is mij ook bij de telefonische reservering niet medegedeeld. Aangezien mijn dochters en ik graag buiten wilden zitten i.v.m. het mooie weer (+-30o) en dit door de "bedrijfsleidster" absoluut werd afgewezen, hebben wij besloten om van de high tea af te zien. Het was blijkbaar te veel werk om de spulletjes naar buiten te brengen.
    De klant is bij deze zaak zeker geen koning!

6. Zeer niet-klantvriendelijk te woord gestaan door de eigenaresse. Deze had er geen begrip voor dat ik buiten de hightea wilde laten plaatsvinden. Dit moet kennelijk altijd binnen maar hierover was niets vermeld tijdens de telefonische reservering. Vond het zacht gezegd totaal niet aangenaam ik kom hier nooit meer.

7. We hebben bij Fifty One een high tea gehad. Ik heb er al veel gedaan maar deze is verreweg de beste! Service is heel erg goed, houden alles goed in de gaten. Zodra ze zien dat de thee op is wordt hij gelijk bijgevuld ook als hij al even staat wordt hij opnieuw gevuld zodat je weer lekker warme thee hebt! Heel netjes! Er hangt een gezellige sfeer, en erg vriendelijk personeel! Ook de lunch is een aanrader!

8. Teleurgesteld

We hebben een high tea royal gehad met een leuk groepje. Toen we daar aankwamen werden we vriendelijk ontvangen en tot onze verbazing werden we naar een andere locatie gebracht deze was dicht in de buurt dus dat was niet zo erg.

We zaten op een goede plaats en de tafel was netjes opgemaakt. Het was best wel druk in de zaak maar er was maar een vrouw in de bedieng (beetje weinig voor een zaterdag). Het duurde daarom ook wel lang voordat ze bij ons kwam.

Thee was onbeperkt en genoeg keuze. Er was maar 1 soort sandwich en dus niet diverse soorten. Warme wafels met kersen hebben we niet gehad en ook geen vers fruit. Hier kon ik jammer genoeg niets van zeggen want later toen ik thuis was had ik nog een keer opgezocht wat royal inhield en daar zag ik pas dat wij deze niet gehad hebben. Ik denk dat we betaald hebben voor royal en een goedkopere versie gekregen hebben. Wat er was was wel goed maar keuze viel tegen.

Dat ene personeelslid was ook niet al te vriendelijk maar dat kan ik me wel voorstellen als je de hele zaak alleen moet doen. Toen ik op het einde wilde betalen moest ik tot mijn verbazing weer terug naar de andere locatie.

9. Echt een aanrader om hier naartoe te gaan. Nu alweer enige tijd vaste gast en ze weten mij nog steeds te verrassen met leuke nieuwe gerechten zoals nu de panini's!! Deze zijn echt heerlijke en vooral de Tonijn panini zou ik aanraden!!

10. Super high tea gehad bij jullie.

Geweldige bediening, heerlijk zitten en alles bij jullie is even lekker.

Het is heerlijk zitten op jullie terras maar ook binnen gezellig en gemoedelijk. Een aanrader voor iedereen.

11. Henri Verbeek

Eten en drinken wel ok. Nu de 2e keer en wat me opvalt is dat het eten wel heel erg lang duurt voordat je het hebt. Je moet hier zeker niet heengaan als je snel even iets wil eten.

12. Prima gegeten! Echter, zie ik bij de tafel naast me een lekkere smoothie serveren. Ik vraag of ik die ook mag. De serveerster geeft aan dat die op is. Heeft u nog een andere smaak dan? Nee sorry, ook niet. Jammer, dan iets anders. Nog geen twee minuten later bestelt een tafel naast me ook een smoothie. Jammer, die smaak is op, we hebben nog wel banaan/aardbei! Huh???
    Ik spreek de vrouw er op aan, ze reageert niet echt vriendelijk. Geeft aan dat ze nu naar de groenteboer zijn om fruit te kopen. En verder niks... Niks sorry, niks vervelend. Alleen de woorden: ja dat is vreemd.
    Iets later komt ze toch even vragen of ze me misschien toch nog een kleine smoothie kan brengen. Nou dat is service!! Dat is vriendelijk. Alles opgelost denk ik... Tot ik deze smoothie op de rekening zie staan, die ik jammer genoeg pas in mijn auto bekijk... Beetje jammer!

13. Marja van Meijl

Fifty One is mijn favoriete plekje in het WC om lekker te lunchen of voor een high tea, met man, zonen, schoondochters, kleinkinderen en vriendinnen. Één van onze kleinkinderen roept al wanneer we in de buurt komen van Fifty One 'tosti kip'. Het eten is geweldig lekker, de high tea is een echte aanrader. Je kunt aan alles zien dat er veel aandacht besteed wordt aan de presentatie. De mensen die er werken zijn enorm vriendelijk, geduldig en behulpzaam.
    Kortom, een super plekje om gezellig en relaxt je tijd door te brengen na het winkelen of om gewoon even bij te komen.
    Marja.

14. Vandaag een enorm goed verzorgde babythee mogen ervaren bij Lunchroom Fifty One! Aan alles gedacht! Leuke aankleding en heerlijke hapjes.

15. Ria Ceelen

Super gezellig en sfeervol ingerichte lunchroom. High tea is voortreffelijk,heerlijke hapjes lekkere combinatie van zoet en hartig. Personeel is vriendelijk en betrokken. Een echte aanrader.

16. Caroline fikri

Wauw wat een gezelligheid en service bij Fifty One!!! Onze hightea voor de babyshower was top en echt hele lekkere hapjes, zowel zoet als hartig!! Dank je wel voor de leuke ochtend!

18. Een erg leuk tentje, geweldige sfeer en voornamelijk erg lekker eten! Zeker een aanrader!

19. Debbie Verhoeven

Erg leuk, knus en huiselijk! Gezellige sfeer, nette bediening.
    Heerlijk om even te ontspannen.

20. Angelique de Groot

Gezellige lunchroom met vriendelijk personeel en de kwaliteit is er perfect. Ook de High-tea was er voortreffelijk. Een echte aanrader!

21. Marie jose

22. Geweldige zaak met leuk en vriendelijk personeel. Ik heb hier regelmatig zakelijke besprekingen, ik reserveer dan een rustig tafeltje in de hoek. Ik kom hier wekelijks en blijf zeker terug komen!

23. Afgelopen jaar, als verassing voor mijn verjaardag, heerlijk genoten van jullie high-tea, zoveel keus en werkelijk alles was MEER dan goed! Sindsdien enkele keren bij jullie een high-tea gedaan. Helaas wilde ik de laatste keer mijn zusje trakteren en kreeg ik een mail dat de keuken om half 6 dicht ging op vrijdag. Enorm balen :(

24. Altijd lekker gegeten & gezellig sfeer samen met mijn gezin of vriendinnen. Alleen jammer: de ruimte is een beetje te klein. In de zomer heb ik altijd de lekkerste ijskoffie in de stad genomen. Heerlijk!

25. Leuke gezellige (misschien een beetje kleine) lunchzaak. Met vriendelijk personeel. Heb daar een high tea gehad met vriendinnen. Die was goed verzorgd. Zo'n 40 soorten Whittington thee. En de koffie is er ook heerlijk! De wraps, zoetigheid en broodjes smaakten ons goed. Het was een gezellige middag!

26. Super! Erg gezellige lunchroom met hoge kwaliteit eten en een geweldige sfeer! Raad het sowieso iedereen aan! :)

27. Angela Bijl

Leuk en gezellige lunchroom, vriendelijk personeel. Mijn ouders komen er heel vaak!! Een goei tentje!!

28. Anoniem anoniem

Na allemaal goede berichten over de high tea waren wij heel benieuwd. We werden heel vriendelijk ontvangen en de tafel was gezellig ingedekt. Ieder een eigen kannetje met een vrolijke print. Als amuse een heerlijk drinksoepje met een prima uitleg wat het voor soepje was. De wraps en sandwiches waren heerlijk, goed gevuld en erg smaakvol. De etagere werd vervolgens gevuld met zoetigheden. Helaas viel ons dit erg tegen. Uit eerdere recensies hadden wij opgemaakt dat het gebak vers was, daar hadden wij ons erg op verheugd! Al het gebak bleek uit de diepvries te komen en ook de wafel was voorverpakt. Hooguit de scone was zelfgemaakt.

Onze conclusie is dat alles wat zelf gemaakt is (de hartige hapjes) voortreffelijk zijn. De zoetigheden vallen helaas erg tegen. De service is prima, vriendelijk personeel en een groot voordeel is het enorme thee assortiment (maar liefst 40 smaken). Voor ons hier geen high tea meer, maar wellicht wel voor een lunch.

29. We komen met grote frequentie bij deze lunch zaak, maar hadden door eerder "mindere" ervaringen deze even links laten liggen. Reden was onder andere dat hij wel iets duurder is dan de gemiddelde lunch zaak, maar kwaliteit was destijds oké. Dit hebben we in de loop der jaren zien veranderen. Probleem is mede dat het binnen erg klein is om te zitten. Personeel is wel altijd vriendelijk en betrokken.
    Ons laatste bezoek was wel een teleurstelling dat je toch voor een maaltijd salade en zalmwrap (laatste was niet vers meer) en in de sla was niet goed gewassen en men vraagt dan toch gemiddeld 10 a 15 % meer dan de gemiddelde lunch zaak. Dit was echt een teleurstelling.

30. Dominique

Vandaag samen met mijn nichtje genoten van een high tea (de simpelste variant). Nou, dat was zeker geen tegenvaller! Ik ken deze plek al van de heerlijke koffie, soepen, wraps en uitsmijters die hier geserveerd worden, en natuurlijk van de échte Bossche Bollen. Vandaar dat ik de high tea graag wilde uitproberen.
    We begonnen met een feestelijk drinksoepje, dat verrassend was en heerlijk hartig. Daarna werden de etagères gevuld met heerlijkheden. Verse wraps, heerlijk gebak, warme wafels, smullen! Bij navraag waar het gebak vandaan kwam, werd mijn vermoeden bevestigd: dit is geen pre-fab gebak uit een grootverpakking, zoals je ook wel eens ziet bij high teas die net zo vriendelijk geprijsd zijn als deze. Het is ambachtelijk gemaakt gebak, afkomstig van een "eigen" bakker in Uden.
    Daarnaast is de thee, die onbeperkt gedronken mag worden, ook van hoge kwaliteit, en maar liefst in 40 variaties verkrijgbaar (die ook allemaal aanwezig zijn). Tel daarbij op een koele (airco!), gezellig ingerichte ruimte (wat krap, maar dat mag de pret zeker niet drukken), een vriendelijke, enthousiaste bediening en het plaatje is compleet: een echte aanrader!

31. Zeer regelmatig komen mijn vrouw en ik, vaak vergezeld van vrienden, bij dit gezellige lunch restaurant en tot op heden was het altijd top. Vriendelijk personeel, gezellige ambiance en belangrijkst van alles, geweldig lekker eten! En zeer zeker is de prijs / kwaliteit verhouding ontzettend goed. Mede omdat we zo vaak komen en de eigenaren onderhand goed kennen, zijn we ook regelmatig proef-persoon van nieuwe dingen die uitgeprobeerd worden, nog voordat ze op de kaart komen. En ook die zijn altijd geweldig. Met andere woorden, een geweldige aanrader!!

32. Henk Marinussen

33. Super high tea in een kleine maar zeer gezellige ambiance

34. Wendy Ruijs

Vandaag een high tea gehad hier.Super!! Heb al verschillende high tea's gehad maar deze overtrof ze allemaal: super vers, van alles wat, erg lekker.De amuse vooraf was een echte verrassing! Sandwiches,mini broodjes,chocola,cake,scones,vers aardbeien bonbons enz.Kortom: ik kom zeker terug.!!

35. Ik ben hier zeer regelmatig geweest voor de lunch en de high tea.
    Wat een vriendelijk personeel. De bediening is snel.
    Het eten is erg goed en vers. En de prijs-kwaliteit verhouding is prima.
    Het enige nadeel is de ruimte, deze is wat klein, waardoor je niet echt een gevoel van privacy hebt. Maar voor een lekker hapje tijdens het winkelen zeker aan te raden.

36. Prettige sfeervolle zaak, vriendelijk en kundig personeel, heerlijke biefstuk met lekkere supplementjes en dat allemaal voor € 12.50, eigenlijk zou er een lekker wijntje bij horen.

37. De HighTea is hier super, niet duur en zeker voor herhaling vatbaar!