• Rookruimte

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1318672077 85
1343200025 84
1402067101 84
1519801252 83

1. Super slecht beleid qua reserveren. Een week van te voren een tafeltje voor 4 personen geprobeerd te reserveren en gewoon maar van 18.00 Tot 19.30 Een tafel kunnen reserveren. Gezellig avondje dineren met 4 personen om vervolgens halverwege het hoofdgerecht opgejaagd te worden omdat je niet langer mag blijven. We hebben de reservering gecanceled en zijn hierdoor niet meer van plan om hier nog naartoe te gaan. Er zijn genoeg restaurants in de buurt die wel een normaal reserveringsbeleid hanteren!

2. Kees Murre

Het was fantastisch, ik ben het helemaal eens met de familie Hertogs. Het was echt geweldig en dit is een top aanrader.

3. Karin hertogs

Fantastisch gegeten, veel keuze, alle gerechten even heerlijk! Aardige bediening, topavond gehad.

4. Erik Hertogs

Heerlijk gegeten. Ik kan dit restaurant zeker aan bevelen. Er is heel veel keus uit verschillende gerechten. Alle gerechten even lekker! Vriendelijk personeel, fantastische toetjes. Heerlijke avond gehad.

5. Heerlijk gegeten met een redelijke bediening. Bediening was vriendelijk maar niet zozeer gastvrij. Een tafel naast ons waar 1 moeder met 2 kinderen "mocht" plaatsnemen werd hen tijdens het hoofdgerecht gezegd dat de mensen die hen tafel had gerserveerd buiten iets zat te drinken. Maw hoewel de tafel hen was toegezegd werd gevraagd de tafel snel vrij te maken. Dit terwijl er nog 2 dezelfde tafels vrij waren. Echt totaal niet netjes om mensen zo snel buiten te werken.
    Op de vraag of ik iets wilde drinken was mijn antwoord ik heb al besteld en hoop dat de ober mij niet is vergeten… Kort daarop kwam de minder vriendelijke dame terug met mijn wijn. Op mijn vraag of de ober mij was vergeten antwoorde zei dat hij nog geen tijd had gehad, sorry is hier beter op zijn plaats termeer omdat er drie obers bij de bar stonden.

Al met al lekker gegeten, maar de gastvrijheid is door mij behoorlijk als nep ervaren.

6. Ome Rogier

Op een mooie voorjaarsdag besloten ondergetekende en een paar collega's een hapje te gaan eten bij de Sopranos in Eindhoven.

We werden vriendelijk ontvangen en meteen door een serveerster naar onze tafel geleidt. De inrichting is warm met veel donker hout. En bij het aanschuiven krijgt Sopranos meteen haar eerste compliment van mij, de stoelen zijn fauteuils en zitten zeer comfortabel. Dit comfort kom ik niet vaak tegen!

De bediening is netjes, vlot en komt redelijk goed georganiseerd over, terwijl het redelijk vol zat.

Het eten wordt op een verwarmd bord geserveerd en de presentatie is ok. Het vlees is van hoge kwaliteit en wordt goed klaargemaakt, hier verdient Sopranos veel complimenten!

Eén serveerster maakte een kleine fout, er werd wat specifieks gevraagd over een desert, maar ze kwam hier niet meer op terug, waarschijnlijk vergeten. Dit desert is daarom ook niet meer besteld. Hierdoor 1 puntje aftrek voor de service die verder meer dan prima was.

Een persoonlijke tip naar het personeel: (ik had zelf veel horeca-ervaring in mijn studententijd) Laat de gasten bij het pinnen zelf het bedrag intikken in het mobiele pinapparaat en vertel voordat ze dat doen dat je hoopt dat ze genoten hebben en dat je ze graag weer verwelkomt. Zo zal het personeel veel meer fooi ontvangen.

Uiteraard betaalde ome Rogier cash met een welverdiende fooi voor het personeel erbij. Wij komen nog een keer terug.

Groeten,
    Ome Rogier

7. T Van kroonenburg

Reeds jarenlang vaste, bijna wekelijkse klant bij Sopranos. Vanavond een slechte ervaring. Worden om 19:45 uur gevraagd om op te stappen . De tijd is om om nog een toetje te bestellen. De bedrijfsleider, die zich voordoet als eigenaar komt in tweede termijn omdat onze avond op deze manier wordt vergald. Krijgen het niet georganiseerd om binnen twee uur drie gangen te verzorgen maar vinden het wel normaal om vaste klanten weg te jagen. Bah.
    De zin is over. Ons zie je niet meer terug.

8. Vooraf de carpaccio, was erg lekker met veel vlees en sla.
    Hoofdgerecht de mixed grill, blij met deze keuze, van alles wat mogen proeven!
    Als nagerecht de chef laten kiezen en dat was ook een goede keuze.
    Fijne en rustige muziek, vriendelijk personeel. Hier komen we zeker terug!

9. Johnny 148 punten

Lekker gegeten voor een prima prijs. Voor de mix grill is een aanrader. Vriendelijk personeel die ons bijstond met het kiezen van het menu. Verder hadden we leuke zitplaatsen bij het aquarium. Leuke sfeer. Hier komen we nog vaker terug.

10. Michael Nijssen

Heerlijk gegeten tijdens een vrijgezellenfeest. Wij waren met 13 personen en kregen elke keer op tijd en tegelijk ons eten!
    Ook met diverse 'opdrachten' voor de vrijgezel was het personeel van Sopranos zeer meewerkend en enthousiast. Dus heel erg bedankt voor de gastvrijheid!!

11. Heerlijk restaurant, hoge kwaliteit van de gerechten en uitgebreide menukaart. Ossenhaas is om van te watertanden! Het restaurant - en met name de extra bij te bestellen bijgerechten - is echter aan de prijzige kant.

12. Het eten is prima, maar niet heel erg bijzonder of lekker. Het smaakt oké. De prijs vind ik aan de hoge kant voor wat we kregen. De garnalencocktail was als voorgerecht best royaal, het was best lekker, maar niet zo geweldig dat ik hier zoveel van wilde als voorgerecht. De carpaccio als voorgerecht was prima.

Als hoofdgerecht had ik de barramundi vis, er zaten wat groentjes bij en ik had er saus bij gekocht die niet eens lekker was. De groentjes en de saus maakten de vis niet echt smaakvol. De ossenhaas als hoofdgerecht was lekker mals. Je moet er wel een pepersausje bij kopen. Er zitten geen groentjes bij, dit alles is los te koop, wel een schaaltje frietjes, maar dit maakte het nogal sober. De smaak was goed, maar dit was de 35,00 euro zeker niet waard. De cappuccino op het laatst was ook niet zoals deze moet zijn. Deze smaakte wel oké, maar het schuim was al gedeeltelijk bruin en weggezakt.

De toiletten zagen er niet netjes uit, er stond schoonmaakmiddel, er lag veel water op de grond en de sloten waren verschrikkelijk. Ik had mezelf er bijna opgesloten, zo slecht ging de deur nog open.

In de omgeving liggen restaurants waar je veel meer krijgt voor dit geld en waar het eten smaakvoller is. Kortom prima eten, goede service, maar te duur in vergelijking met een ander restaurant in dezelfde straat.

13. Lekker op terras gezeten. Bediening was oke maar eten viel erg tegen. Ribeye was meer vet dan vlees en de carpaccio stond al even klaar. Kogelbiefstuk was ook tegenvallend en de salade was erg nat.

14. Willem

15. Ben

16. M. Berendsen

24 april 2015
    Met vier vriendinnen heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, kortom voor herhaling vatbaar.

17. Als je echt lekker wilt eten zou ik dit restaurant zeker aan bevelen. Er is heel veel keus uit verschillende gerechten. Alles smaakt eigenlijk even lekker!! Het personeel is vriendelijk (zakelijk) en helpt prima!! Op tijd reserveren is gewenst want het is altijd erg druk (wat logisch is met deze kwaliteit).

18. Het eten was echt niet lekker. Heel jammer! De bediening deed wel zijn best. We komen nooit meer terug.

19. Héle goede biefstuk. De beste. En dat je daar dan ook meer voor betaald oké, maar de andere gerechten vind ik veel te duur. 4,95 voor een schaaltje groenten of champignons dat komt apart.

20. Hier weten ze hoe je een steak moet grillen. Top.

21. Het is een restaurant dus kom je om een drankje te pakken op het terras dan ben je niet van harte welkom. Prima. Gelijk gegaan. Hier komen we niet meer terug!!

22. Geslaagde avond. Lekker gegeten.

23. michelle

Gisteren met een groep wezen eten bij Sopranos. Na alle recensies hier hadden we toch wel wat beters verwacht.
    We zaten binnen waar het ontzettend warm was. Volgens de ene hadden ze geen airco, volgens de andere wel en de volgende vertelde dat deze maar af en toe werkte. Het duurde ontzettend lang voordat we drinken hadden. Ook tussendoor drinken bestellen snapte de jongen niet die ons hielp.
    De voorgerechten waren prima. Bij de hoofdgerechten ging het echter mis.. twee hadden bedorven kip, een aantal hadden medium ossenhaas besteld en kregen deze rood. Normaal gesproken zou je dan nieuwe krijgen.. helaas werd deze teruggebracht en zagen we aan het stuk dat deze gewoon in de pan terug was gedaan. Erg jammer.. zo verlies je klanten.

24. Met z'n vieren hebben wij een heerlijke avond gehad bij Soprano's. Voorbeeldig gastheerschap door eigenaar Robin. Fantastisch goed vlees gegeten, top klaargemaakt naar persoonlijke wens en vriendelijke en attente bediening. Samengevat een aanrader en voor ons en onze gasten zeker voor herhaling vatbaar!

25. Joyce

26. Jan van 't Zelfde

27. Sopranos is echt een top restaurant! Bediening is goed, eten ook helemaal super!

28. Heerlijke vlees! Goede bediening. Alleen vind ik het jammer dat er voor de relatief hoge prijzen niet eens groenten/salade bij je hoofdgerecht zit. Plus ik moest 1 kommetje friet delen met mijn vriendin die ook een vlees-hoofdgerecht had. En als we een kommetje erbij wilde kost dat 2,75 extra. We zaten vol na het voor, hoofd en nagerecht maar als ik een keer langs zou gaan en alleen een hoofdgerecht wil, dan zou ik niet tevreden zijn met een kommetje friet delen en extra betalen voor de groente en/of salade. Dit is het enige minpunt wat ik op kan noemen overigens! De wc's zien er heel mooi en verzorgd uit.

29. Helemaal top. Je kunt me wakker maken voor de scampi's pil pil, de steaks, lekkerste wat ik ooit geproefd heb. Ik ga hier graag naar toe. Personeel ook vriendelijk. Ga zo door Sopranos.

30. In een prettige ambiance hebben wij heerlijk gegeten en gedronken, erg mooie wijnen op de kaart zoals de Argentijnse Malbec 2012. De bediening was vriendelijk en niets was hun teveel gevraagd. Klein minpuntje: groente/salade stonden apart op de rekening. Dat hoort gewoon niet!

31. Vanavond ff lekker gegeten bij Soprano's. De voorgerechten (turks brood en bruchetta) waren prima. Het vlees (zowel de argentijnse steak als de bavetta steak) was heerlijk.

32. Damy&Marianne

28-09-2013 Wezen eten bij soprano's, nadat we een tip hadden gehad over dit restaurant.
    Toen we voor het restaurant stonden sprak dat meteen aan, zag er heel mooi goed verzorgd en gezellig uit!
    Dit veranderde niet toen we de deur doorkwamen, alles van binnen ziet er heel er gezellig en warm uit met mooie aquaria met vissen erin.
    Verder is alles mooi afgewerkt met houten accenten waar ik zoiezo wel een voorkeur voor heb.

Nadat we ons gemeld hadden werden we naar boven gebracht, waar ze voor ons een mooi tafeltje aan de raam hadden gereserveerd nadat ik voor een mooie tafel had gevraagd. Heel erg behulpzaam dus.

Twijfelaar als ik ben over alles, was ik nu ook weer aan het twijfelen over wat ik wilde bestellen en kon niet kiezen uit de Bavette steak, en de Picanha Steak, ik hoopte dat de ober mij over de streep kon helpen, maar hij loste het heel subtiel op door voor te stellen om dan gewoon een combinatie van beiden te doen, en vroeg er ook nog bij hoeveel gram ik dan in totaal wilde! Keurig opgelost dus.

Over het eten zelf niets dan lof, de zelfgemaakt frietjes waren heerlijk, evenals het vlees, wat tot in perfectie bereid was en zalig smaakte!
    Mijn vriendin had de Ossenhaas, waarvan ze zeggen dat het de beste en meest malse van eindhoven is, en dat hebben ze niet gelogen.

Medewerkers van Soprano's zijn hartstikke vriendlijk en de service is razendsnel, voor dat je goed en wel je drinken hebt besteld staat het al voor je neus.
    Ook als je iets wil weten over bepaalde gerechten zijn ze goed ingelicht, en weten ze precies wat de gerechten inhouden.

Al met al en hele aangename ervaring en wij gaan hier zeer zeker vaker terug komen!
    Mijn Top 3 qua restaurants is gisteren iig veranderd, want daar is dit restaurant bij gekomen!

Gr Damy

33. Twee keer gegeten bij Sopranos. Een keer binnen en een keer buiten.
    De eerste keer binnen was het veel te donker, ik kon de menukaart amper lezen. Ik vind het er ook wat kitsch uit zien, maar ieder heeft natuurlijk een eigen smaak.

De eerste keer was de bediening redelijk, het was ook een rustige avond.
    De tweede keer was het wat drukker en het eten duurde verschrikkelijk lang, we hebben zeker 45 minuten moeten wachten op het voorgerecht en het hoofdgerecht duurde zeker zo lang.
    Daarbij was het eten lekker, maar de prijs/ kwaliteit verhouding vind ik niet kloppen. Erg aan de prijs.
    Dus na 2 keer was dat voor mij ook echt de laatste keer.

34. Gister lekker gegeten bij Sopranos maar ik snap niet waar dit restaurant z'n goede prijs/kwaliteit beoordeling vandaan heeft.

Als voorgerecht tapa's, smaakte erg goed maar voor 9 euro p.p. was het misschien wat weinig. Als hoofdgerecht kangoeroefilet van 20,95, bij het bestellen werd nog gevraagd of ik er een sausje bij wilde (ja graag). Smaak was wederom goed, maar waarom zaten er geen groentes bij? Wél aardappelpuree en frietjes, een rare combinatie.

Bij het afrekenen werd er 23,20 in rekening gebracht voor het hoofdgerecht. Navraag leerde me dat er 2,25 extra moest worden betaald voor de (zeer kleine hoeveelheid) saus. Waarom was dit niet gezegd? Voor ruim 20 euro mag je best wel een lekker stuk vlees, wat aankleding (groente + aardappels/friet) en een lekker sausje verwachten...

Service en sfeer waren gewoon goed, maar niets bijzonders. Al met al prima gegeten maar voor een (veel) te hoge prijs.

35. Pam Stolvis

36. Erg leuk sfeervol restaurant.
    We kregen een mooi tafeltje met erg relaxte stoelen.
    Eten was top en de bediening was heel goed, snel en vriendelijk.
    Ik zou zeker nog een keer gaan

37. Love2eat

Heerlijke tenderloin, goede frieten, lekkere Malbec, uitstekende vispasta. Niet goedkoop maar voor centrum EHV prima prijs-kwaliteitsverhouding.

38. Een van de betere restaurants in Eindhoven. Het het eten en de sfeer is altijd goed.

39. Willian Vd Sanden

Prachtige locatie, dat is leuk maar bij binnenkomst overweldigd door de relaxte sfeer en het prachtige interieur!
    We werden vriendelijk ontvangen en mochten genieten van een heerlijk wijntje en biertje. Voor ons gevoel klopte alles al.
    We wilden heel graag de kwaliteit van het vlees ervaren en dat is gelukt!! Wat een prachtige rib eye vol van smaak, perfect gebakken en niet te veel poespas! Gewoon zoals het hoort! Top.
    We hebben nog heerlijk genoten van een bakje koffie met likeurtje en belooft dat we snel weer zouden komen genieten!
    En dat doen we! En u die deze recensie leest had halverwege al moeten reserveren, want dit mag je niet missen!!

I say do it!!

Willian Vd Sanden

40. Erg lekker gegeten! De ossenhaas is inderdaad erg mals en een echte aanrader. Bediening erg attent en vriendelijk.

Alleen beetje jammer van de piranha's die in een behoorlijk kleine, troosteloze omgeving/bak zitten. Een groter aquarium (met wat meer plantjes erin?) was diervriendelijker geweest en had een mooier uitzicht opgeleverd.

Buiten dat; echt heerlijk gegeten!

41. anna

42. Enkele weken geleden voor het eerst gegeten bij Sopranos; De zaak ziet er zowel van buiten als van binnen geweldig uit. het uitbouwtje aan de buitenkant, het verzorgde terras etc. Het interieur is helemaal geweldig; met de mooie aquariums met piranha's en zee vissen, de muren gedecoreerd met bierdopjes en de mooie open keuken.

Het is een grill-restaurant en die naam maken ze ook waar; zelden zo'n lekker gegrild stuk vlees gehad; van de buitenkant zelf knapperig en van de binnenkant bijna romig mals. Bij een lekker stuk vlees hoort natuurlijk een goed glas rode wijn en ook hier kan het personeel prima in adviseren.

De bediening is erg verzorgd en ze verliezen je niet uit het oog.

Zeer zeker de moeite waard en voor de mannen; ga zeker eens naar het toilet; daar wacht je ook nog een onverwachte verassing!

43. Eten was heerlijk! Het vlees was super mals en de bediening uiterst vriendelijk. Ik kom vaker terug

44. jolanda

Zojuist heerlijk gegeten bij Sopranos Eindhoven.
    Zowel vlees als vis is heerlijk mals en super bereid!
    Personeel is vriendelijk en zorgen ervoor dat alles naar wens is!
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar!!!

45. Het eten was prima! Wij waren met z'n vieren en bestelden als hoofdgerecht 3 Argentijnse biefstukken en een ossenhaas. Echter was de haas tijdens het opdienen behoorlijk afgekoeld maar de serveerster loste dit snel en vakkundig op.

De wijn was erg lekker en water wordt ook niet in rekening gebracht, heel goed! De sfeer is warm, zowel op de begane grond als op de eerste etage ziet het er erg sfeervol uit.

Voor een drie driegangenmenu incl. 2 flessen wijn van 30Euro betaalden we 50Euro p/p. Een mooie prijs!

46. Al meerdere keren terug gekomen voor een smakelijke maaltijd. De zaak is sfeervol ingericht, bediening is goed en het eten is vers. Vergeet niet vooraf te reserveren. Vooral de tafels in de buurt van de aquaria zijn leuk om te zitten.

47. Jan 246 punten

Op een 'doordeweekse' dinsdag hier beland, heerlijk gegeten. De surf en turf was top! Lekker wijntje van de wijnrestanten erbij helemaal top. Vlotte, leuke bediening erbij. Aankleding is origineel en geeft een prettige informel sfeer. Wij komen hier zeker nog eens terug!

48. Heerlijk gegeten en de bediening was ook super!
    Er heerst een gezellige sfeer en het eten is verukkelijk echt een aanrader!

49. Mijn ervaring was stukken minder dan hieronder beschreven.

Veel keuze aan vlees, echter was mijn stuk niet mals. Verder was het naar mijn idee best prijzig. Als je 3 gangen samenstelt kom je al snel op 35-40 euro uit. Voor deze prijs kan je bij veel andere restaurants terecht voor kwalitatief beter eten.

Een 3-gangen keuze menu voor 24 euro is ook een optie, alleen hier heb je relatief weinig keus (wat mindere gerechten naar mijn idee) en voor heel veel dingen moet je bijbetalen (zelfs het sausje). Sfeer was echter dik in orde.

Ik zou hier niet zo snel nog een keer gaan eten.

50. Gisteravond heerlijk gegeten bij Sopranos. Het eten was echt super goed. als je van een goed stuk vlees houdt ben je hier zeker op het goede adres. Klein minpuntje in de bediening, we hebben een half uur tegen onze lege borden aangekeken, dat had wel iets sneller gemogen. Maar verder top!

51. Gisteren samen met mijn vriendin gegeten bij Sopranos. Het was een top etentje. De locatie is super, de inrichting, sfeer, bediening en het eten is helemaal geweldig. Ondanks dat er een grote groep personen aan het eten waren, had de bediening alles onder controle en hadden ze ook voldoende tijd voor ons. Al met al een dikke aanrader.

52. Gisteren gegeten bij Sopranos in Eindhoven. Mijn keuze was de gegrilde Ossehaas. Ik moet zeggen, een van de beste die ik ooit gegeten heb! Enige minpuntje is dat uitsluitend friet (goede!) en een rijstbolletje met een beetje wortel erbij geserveerd werd. Niet dat ik per se heel veel groente bij mijn eten moet, maar iets meer was wel fijn geweest.
    Als dessert de Chocolate Surprise. Deze was ok, niet meer dan dat. De 9 voor het eten is dus voor het hoofdgerecht.
    Aankleding verder top met de donkere inrichting, mooie foto's, acquaria e.d.

53. Annemarie

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Hangt een relaxte sfeer en de aankleding is top!

Zeker voor herhaling vatbaar.

54. Een erg gezellig restaurant. Leuk ingericht ook.

En het eten is er erg lekker.

Ik kom hier nog zeker terug.

55. John Steevens

Lekker eten en bediening is ook goed. Zeer mooi restaurant vooral de stijl valt op... Hier gaan wij zeker vaker eten!

56. 1 keer wezen eten daar en het eten was erg goed. De service was ook prima.

Geen reden tot klagen.

57. Heerlijk gegeten bij Sopranos, als je houdt van vlees ben je daar aan het goede adres.

Echter vond ik de bediening wat minder, ik moest meerdere malen om drinken vragen en dat belemmert je avond toch wel.

Verder niks aan te merken, Lieke uit Eindhoven.

58. Zijn er nu 2 maal wezen eten en was heerlijk, 3 gangen diner voor 23,50 als ik me niet vergis! Is zeer gezellig en knus daarbinnen en gewoon helemaal in de stijl van de maffia films met piranha's en haaien in aquarium! Gaan hier zeker nog vaker terug!