Op dit adres zit nu: NADO

• OV

Het restaurant ligt recht tegenover Centraal Station Eindhoven.

1472084247 79
1513219918 81
1611945526 77
1620172660 77

1. Lekker thuis uit eten geweest bij de Bengel. Netjes volgens afspraak bezorgd, goed verzorgd en heerlijk!

2. De Opschepper

3. Fesevur

4. Raymond rooy

Super lekker gegeten op het gezellige terras, vlotte bediening voor een goede prijs.
    Een aanrader.

5. Hamburger broodje was erg koud waardoor hele hamburger koud was. Was erg karig opgemaakt.
    Overige eten smaakte alsof het uit magnetron kwam.
    Toetje wel erg lekker.

1,3
  6. Trees 13561 punten

Lekker en goed.

7. Robin Lulu

8. Prima eten, goed verzorgd en snelle bediening.

9. André Wijnings

Lekker eten! Goeie service.

10. Prima gegeten, zeer vriendelijk en oplettend personeel, druk maar niet vervelend, rustige muziek.

11. Charles Hogenboom

Als je snel en goed wilt eten is dit het juiste adres.
    Wij komen hier al jaren, een aanrader!

12. Gister heerlijk wezen eten bij De Bengel! Ik had de spareribs want die raadde iedereen me aan! Heb nergens zo een malse spareribs eerder gehad. De bediening is heel aardig en als je drankje op is hoef je niet naar ze te zoeken, ze komen vanzelf bij je.

Wij komen zeker nog eens terug! Echt een aanrader.

13. Het eten is ontzettend lekker. Heerlijke zoete spareribs en heerlijke desserts! Echt een aanrader!

Een tip: bediening gaat wel erg snel, waardoor er weinig tijd tussen hoofd- en nagerecht zit.

14. Jan van Hirtum

Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

15. Voor het eerst besteld om af te halen heel goed bevallen Argentijnse ossenhaas erg goed gebakken heerlijk mals pepersaus vond ik iets minder maar dat is puur smaak hihi alles netjes verpakt frietjes ook lekker knapperig salade was goed en stokbrood met kruidenboter ook erg knapperig en lekker al met al heel erg tevreden voor herhaling vatbaar! Mijn complimenten groetjes angela

16. Heerlijk eten zoals bij alle andere Bengels! Alleen in Eindhoven proberen ze alles zo snel mogelijk te serveren!! Toch wel echt een min puntje.

17. De Bengel staat niet voor urenlang tafelen, daarvoor gaat de service eigenlijk net iets te snel. Daarom geef ik de prijs/kwaliteit niet een erg hoog cijfer. Je krijgt lekker eten voor je geld, maar het is niet erg goedkoop. Vaak heb je wel 5 verschillende mensen ('bedienden') aan je tafel, maar dat maakt het lekker anoniem en afwisselend.

18. Erg lekker en gezellig gegeten. Sfeer binnen is leuk.
    Grote complimenten voor het personeel: attent, pro-actief en oplettend. Werken snel en zijn erg vriendelijk.
    Als hoofdgerecht de burger besteld, enorme hoeveelheid. Smaakte goed.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Volgens mij ook een leuk restaurant voor grotere groepen.

19. Afgelopen zaterdag weer wens bij de Bengel wezen eten.
    Deze keer met 5 personen. De kaart veranderd vlgns mij nooit. ..
    Het eten was lekker (de lekkerste kruidenboter die ik ooit gegeten heb), helaas wel een "plasje" vet bij mijn friet.
    En ondanks de wat te joviale jongen in de bediening (net op het randje ), toch lekker gegeten.

20. Melanie

Voor het eerst wezen eten bij De Bengel. Dit omdat we velen goeie recensies hadden gelezen..

Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen. Mijn vriend en ik hadden toevallig hetzelfde hoofdgerecht en dat waren de zoete spareribs. Naarmate ik verder de sparerib at proefde ik een soort van haren in mijn mond. Ik haalde de ober erbij om te vragen wat het was. Hij liet het aan de kok zien en bij terugkomst zei hij dat het haren van de kwast waren waar ze de spareribs mee doen marineren. Na dit gezegd te hebben vroeg hij alleen of alles verder nog gesmaakt had en of we de dessertkaart nog wilde zien. Hij bood geen excuses of compensatie aan. Je wordt eigenlijk compleet genegeerd.

Dit vind ik persoonlijk een hele slechte zaak! Ik kom zeker niet meer terug bij De Bengel in Eindhoven.

21. Eugene Hulbert

Bij binnenkomst van het restaurant werden we hartelijk ontvangen, een leuke knipoog van de knappe barman stak mijn vriendin mooi in haar zak. We werden netjes naar de tafel begeleid, daar viel ons direct op dat we door middel van een fancy TV scherm ons heerlijk middenin een rustige strand sfeer bevonden (foto van sfeer uitdrukking toegevoegd).

De snelle Service was uitmuntend te noemen, het drinken (fris) stond binnen anderhalve minuut op tafel en het dessert na exact 6 minuut en 47 seconden.

Een ander pluspunt was dat ze begrip hadden voor mijn wat onhandige vriendin die de hele Chocomel over haar handen en mok had gemorst. Ze kreeg meteen een servetje aangeboden (foto van gemorste Chocomel toegevoegd).

Het enige nadeel dat we hebben ondervonden was het klakkerapparaat wat de kinderen bij hun kindergedichten krijgen. Door de herrie waande ik mezelf op enkele momenten in een kindercreche. Tot slot van rekening werd 1 van de hysterische kinderen voor onze tafel door een kwade vader hardhandig aan haar oor meegesleurd naar haar tafel waar ze nog eens stevig werd toegesproken.

Over het eten kan ik kort zijn: goed en genoeg. Complimenten aan de chef.

Excuses aan het personeel, dat mijn gierige vriend geen fooi gaf, dit hadden ze uiteraard wel verdiend.

22. Johnny 148 punten

Goede invulling van een prima vreetschuur. Voor herhaling vatbaar!

23. Ik ben al meerdere malen bij de bengel geweest. Standaard salade die je krijgt met spekjes, ei, etc. is erg lekker. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

24. Restaurant gekozen vanwege ligging en snelle service vanwege bezoek aan theater. Hierin werden we niet teleurgesteld. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

25. Voorgerecht was een beetje karig. Meteen daarna kwam het hoofdgerecht al. We vroegen of dit wat later kon en dit was geen probleem. Hoofdgerecht, de spareribs, waren erg goed! Wel een grote portie, maar er wordt aangeboden om het eten wat overblijft in een doggybag te doen.

Dikke voldoende dus

26. Goed eten, snelle bediening en goede prijs

27. J.waenink

De patat was niet krokant gebakken, al lauw, aan het eind koud. Zeg dat tegen de serveerster, antwoord "wilt u nog een dessert na?". Nee, natuurlijk niet. Kom niet weer. Personeel moet niet zoveel staan te kletsen. Dat doen ze maar thuis.

28. HJ Schipper

Top restaurant met heerlijk eten! Leuke sfeer en uitstekende bediening. Kortom een toprestaurant

29. Ga hier niet eten!!! Het is zeer slecht!
    1. Bestel je een voorgerecht en hoofdgerecht krijg je twee hoofdgerechten...
    2. Het ene hoofdgerecht was niet gaar!!
    3. Moet je ook nog het hoofdgerecht betalen terwijl je een voorgerecht hebt besteld!!!!

2,4
  30. Quinn Driessen

31. Andre Geesink

Tijdens Glow hier gegeten vanwege de centrale ligging tegenover het station. Zoals verwacht was het ERG druk op dat moment maar gelukkig werd er snel een tafeltje klaargemaakt wat vrij kwam uit een vertrekkend stel. Ongeacht de drukte werden we snel van drinken voorzien en konden we op ons gemak de kaart bekijken. Als voorgerecht namen we 2 maal de carpaccio. Als hoofdgerecht 2 maal de biefstuk met pepersaus. Na een min of 15 kwam het voorgerecht eraan. De carpaccio was goed van formaat en begeleid met diverse lekkernijen zoals het hoort, top! Stress was verreweg te bekennen bij het personeel en tijdens het voorgerecht kwamen ze nog even vragen of alles naar wens was, helemaal super! Na het heerlijke voorgerecht tussendoor wat gedronken voordat het hoofdgerecht kwam. De biefstuk was gaar zoals die besteld was en heerlijk op smaak. Tegelijkertijd kwamen de garnituren erbij en kon het smikkelen pas echt beginnen. Het toetje moesten we helaas overslaan, daar was geen tijd meer voor. Kortom, een heerlijk hapje gegeten voor een extreem goede prijs, want qua prijs kwaliteit slaan ze hier de spijker volledig raak! Enige minpuntje wat we konden ontdekken was het pin apparaat wat het niet deed, maar dat is natuurlijk buiten de Bengel zijn schuld om. Aanrader voor iedereen!!!

32. Rob Holtzen

Afgelopen weekend voor de eerste keer bij de Bengel gegeten. Veel goede verhalen over gehoord dus we namen de proef op de som. Restaurant zat ongeveer 3 kwart vol, doch hoefden we niet lang op het eten te wachten. Voorgerecht werd vlot geserveerd en was goed op smaak. De biefstuk was voor mij iets te rood, maar na dit gemeld te hebben aan de bediende (erg aardig!), ging deze meteen terug naar de keuken en kreeg ik hem enkele minuten laten keurig op een schoon bord terug. Hij was heerlijk! Tijdens het eten werd het drinken goed in de gaten gehouden, iets wat ik zelf erg prettig vind altijd. Desert moesten we helaas overslaan aangezien enkele personen wat eerder weg moesten. Hier komen we zeker terug, aanrader!

33. Op een warme zomerdag heerlijk gedineerd met een groep van 12 personen op het terras van restaurant de bengel. Het zat er goed vol maar alles verliep vlekkeloos. Bestelden drankjes werden binnen enkele minuten geserveerd. Kwaliteit van het eten dik in orde en de porties ruim voldoende. Buitengewoon vriendelijke bediening die zeer alert waren. Gaan snel nog een keer terug om de beleving binnen in het restaurant te beleven.

34. Fam. Van Bommel

Geweldig. Met een gezelschap van 8 personen, waarvan 1 persoon een glutenintolerantie heeft. Zij kreeg gelijk een eigen menukaart en het
    personeel weet daadwerkelijk wat dit inhoud!
    We kregen gelijktijdig ons eten, zowel bij voor- als hoofdgerecht. Met een van de hoofgerechten was iets mis gegaan, maar ogenblikkelijk werd dit heel professioneel opgelost. Werkelijk geweldig. Heerlijk gegeten en een goede prijs/ kwaliteit verhouding.
    Wanneer we in Eindhoven zijn komen wij zeker terug. Een aanrader.
    Wij zullen dit doorvertellen. Heel erg bedankt!

35. Afgelopen weekend met mijn vriend gegeten bij de bengel in Eindhoven. Na een vriendelijk ontvangst van de gastheer kregen we een mooie tafel bij het raam. De bediening was erg vriendelijk en snel. Heerlijk gegeten en de porties waren ruim voldoende. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog een keer terug!

36. Zaterdagavond voor de eerste keer bij de Bengel in Eindhoven gaan eten. Veel gehoord hierover vanwege de meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding. We waren in een gezelschap van 4 personen en werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. De zaak zat goed vol, wat een goed teken is en ook bijdraagt aan de sfeer. Na het doorgeven van onze keuzes voor een voor, hoofd en nagerecht werden de gerechten vrij kort erna geserveerd, geen lange wachttijden, ondanks de drukte. Eten zag er vers uit en smaakte heerlijk. Service was goed maar er had na het serveren van het hoofdgerecht nog keer om drank gevraagd mogen worden. Iedereen was echter positief en het was een mooie afsluiter na een geslaagde, gezellig avond!

37. daisy

38. Nicky van Helmond

Reeds meerdere keren hier gaat eten.Tot nu toe nog altijd zeer positief.
    Lekker eten. Soms krijg je de gerechten inderdaad iets te snel achter elkaar, maar als je aangeeft tijd zat te hebben, kunnen ze er ook meer tijd tussen laten.
    Qua prijs hoef je het echt niet te laten. Je krijgt veel voor een goede prijs.
    Sommige tafels zitten inderdaad wel dicht op elkaar. Dit is jammer.

39. 14 december hier met 9 personen wezen eten. De jassen moesten we maar aan de stoel hangen werd ons verteld (?). We kregen de keuze uit een keuze menu A of B of a la carte, maar iedereen moest dan wel hetzelfde kiezen, een keuze menu en a la carte ging het niet worden (?). Het werd dus een keuze menu met een voor, hoofd en nagerecht. Na het hoofdgerecht je dessert kiezen kon niet dat moest vooraf (?). Alle voorgerechten werden voorzien van sla. De bestelde biefstuk was goed gebakken maar haalde zijn zwemdiploma in de saus waarin hij werd opgediend (?), dit hoort natuurlijk niet. De sla die het hoofdgerecht begeleide leek verdacht veel op de sla van het voorgerecht. Deze werd door een vriendelijke serveerster in een vol dienblad aangedragen met het verzoek dit maar even door te geven aan elkaar (?). Meer dan sla en friet kwam er niet, hier wordt de plank flink misgeslagen. Bij een menu mag je minimaal toch wel 1 warme groente aanbieden, van der Valk doet dit al 50 jaar. Tussen de gerechten door zat een periode van nog geen 10 minuten, met andere woorden of je door wilt eten (?). Voor ons is dit gewoon een luxe friettent met een hoop ongeschoold personeel die het verschil tussen satespies en garnalenspies aan de kleur weten te onderscheiden. Ons zullen ze hier nooit meer zien, met 9 personen 300 euro afrekenen voor soep, friet met een stukje vlees en appeltaart met spuitslagroom en een paar biertjes in 1,5 uur gaat ons toch wel erg ver.

40. Jan Beemden

Wij zijn reeds meermaals naar De Bengel Eindhoven lekker wezen eten maar nadat wij hadden gehoord dat de Bengel Eindhoven is uitgebreid met een extra zaal en wij zeer nieuwsgierig waren zijn wij afgelopen zaterdagavond met 30 personen daar gaan eten. Rond acht uur hadden wij gereserveerd en bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen door de gastheer en naar onze tafel gebracht in het nieuwe gedeelte van het restaurant dat perfect aansluit bij het bestaande gedeelte. Nadat wij hadden plaatsgenomen aan onze tafel brachten ze ons de kaart en namen onze drankbestelling op. Omdat wij met een grote groep waren konden we gebruik maken van de verschillende keuzemenu’s maar omdat we er als groep niet echt uitkwamen besloten we hiervan geen gebruik te maken. De kaart was zeer uitgebreid en na uitleg van de gerechten door het personeel hebben wij onze keuzes kunnen maken en werd onze bestelling vlotjes opgenomen. Ondanks de enorme drukte in en de grootschaligheid van het restaurant was de nodige stress te merken bij het personeel maar bleven ze steeds vriendelijk en behulpzaam en moesten wij niet lang op onze gerechten wachten. De verschillende vis- en vleesgerechten waren buitengewoon vers, smakelijk en aantrekkelijk opgediend alsook waren de porties ruim voldoende. Steeds was het personeel in de buurt en werden wij snel op onze wenken bediend. Bij het vragen van de rekening werden wij netjes geïnformeerd naar onze bevindingen alsook hadden wij de mogelijkheid om apart af te rekenen. Een echte aanrader voor wie lekker en qua prijs- en kwaliteitsverhouding wilt eten in een uitstekende sfeer met zeer vlotte bediening en goede service. Kortweg was het voor iedereen een geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is !

41. Jarenlang trouwe gast geweest bij de Bengel, zeker het laatste jaar zie ik de kwaliteit achteruit hollen. Recent het nog maar een keer geprobeerd. De sliptong was niet vers, leek opgewarmd in de magnetron. De korst was kei hard. Toch maar opgegeten. Bij betaling vroeg men, of alles naar wens was. Bovenstaande doorgegeven, reactie was, dat wij het meteen hadden moeten zeggen. Geen excuses of iets dergelijks. Men was ook niet langs gekomen of we iets wilden drinken, terwijl het niet echt druk was. Vroeger was de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend. Nu is ie ver beneden de maat. Jammer

1,2
  42. Prima, goede bediening en een aangename pijs, alleen een nadeel is dat je alles supersnel achter elkaar krijgt , maar al met al prima !

43. Je hoeft niet lang te wachten en het eten smaakt er heerlijk. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend! Zeker een aanrader als je een hapje wilt gaan eten.

44. Johan 182 punten

Meerdere keren hier gegeten. Gewoon een prima restaurant, maar met een extra dikke pluim. De Bengel heeft namelijk heerlijke wisselende voorgerechten, maar vooral de lekkerste spare ribs die ik ooit heb gehad. Aanrader. Lekker en betaalbaar.

45. Djovi Thiessen

Wij hebben hier vorig weekend gegeten en waren aangenaam verrast. Bij het binnenkomen zijn wij vriendelijk onthaald en naar onze tafel gebracht. Het was behoorlijk druk die avond maar toch verliep de bediening zeer vlot, attent en correct. Tussen de gerechten door moesten we niet te lang wachten. Onze borden waren goed gevuld en alles wat op tafel kwam smaakte vers en was perfect bereid. Wij hebben lekker en voldoende gegeten tegen een normale prijs.De sfeer in het restaurant was ook erg aangenaam.Wij hadden een erg geslaagde avond en kunnen iedereen dit restaurant aanbevelen. Wij komen zeker nog eens terug !

46. Flauwe en smakeloze gerechten. Carpaccio is erg waterig en lijkt zo uit de diepvries getrokken te zijn. De bediening laat ook te wensen over, ze vergeten veel (kan gebeuren) en reageren vervolgens chagerijnig wanneer je vraagt naar je bestelling. Ook een aantal keer drinken gekregen waarvan de uiterste houdbaarheidsdatum al maandenlang verstreken was.

47. Ik ben meerdere malen bij De Bengel geweest maar heb vandaag een slechte ervaring gehad met de bediening. We zijn opgestaan en weg gegaan, we werden onvriendelijk en respectloos behandeld. De bediening was gewoon negatief over ons aan het roddelen en het meisje dat onze bestelling heeft opgenomen was vanaf het begin chagrijnig. Een zware afknapper dus, De Bengel is in ieder geval een paar vaste klanten kwijt.

48. Gewoon nette gemiddelde zaak. Positief uitgebreide leestafel, lange openingstijden en nette prijs kwaliteit. Eten standaard aanbod waar je geen buil aan kunt vallen. Service wisselend van vriendelijk tot kan met meer interesse.

6,5
  49. Idd er zijn er meer die vinden dat het eten veel te snel geserveerd wordt. Je staat zo weer buiten en dat vind ik jammer. Het eten is wel goed, prijs normaal. Wij vragen altijd als we met zijn tweeen reserveren het tafeltje aan het raam omdat veel tafeltjes té dicht bij elkaar staan.

50. Regelmatig komen we bij de Bengel, altijd meer dan goed en gezellig. Deze keer kwamen we met ons softball team met 13 vrouwen. Een foutje met de reservering, maar geen probleem ff schuiven en we konden allemaal zitten. Top. Keuze menu met grotere groepen, daar werd ook iedereen blij van. Genoeg en goede keus.
    We moeten wel ff wachten maar werden meteen geholpen met drankjes. En er werd zowiezo goed voor ons gezorgd. Sommige kwamen voor t eerst maar zeker niet voor t laatst. Prijs/kwaliteit is erg goed, maar ook de drank is aangepast, flinke glazen voor wijn en voor vriendelijke prijzen.
    Buiten dat wij graag terug komen, kan t wel ons stamrestaurant worden. Oh ja we komen ook nog een keertje met mijn werk.
    Dus een enorme aanrader met uitstekende kaart en vriendelijke bediening. Dank jullie wel voor een top avond

51. Regelmatig ga ik met vrienden iets eten in de stad, aangezien een gedeelte van mijn vriendengroep niet uit Eindhoven komt is de Bengel door zijn ligging voor ons een logische eerste keuze. Door de jaren heen hebben we hier nu vele keren gegeten en we zijn altijd enthousiast. Het welkom is altijd hartelijk en oprecht, de sfeer is zeer prettig en je voelt je er meteen thuis, de bediening is uitstekend en oplettend. Mijn grootste ergenis bij andere restaurants is vaak dat je moet wachten op drankjes maar dat zal je bij de bengel niet gebeuren.

Op deze manier wil ik de Bengel dan ook graag bedanken voor jarenlange goede service en gastvrijheid en de Bengel aan iedereen aanbevelen als een prettig restaurant waar je goed kunt eten, prijs / kwaliteit super is en de sfeer altijd goed is.

52. Moi

53. Feline Bergman

Ik heb dit weekend heerlijk gegeten bij de Bengel, kan niet anders zeggen! Leuke spontane bediening. Vond de sfeer erg gezellig. Ga er zeker vaker heen.

54. Henk van de Sanden

Wij zijn met 4 personen gaan eten in restaurant De Bengel in Eindhoven. Normaal is het eten en de bediening redelijk. Maar gisteren was de bediening vreselijk slecht. De meisjes die er werkte hadden het drukker met elkaar dan met de gasten. Ook waren ze achter de bar aan het eten. Het eten komt er altijd redelijk snel, maar in dit geval is het oke aangezien we honger hadden.
    Zelf had ik de garnalen in knoflookolie besteld. Ik kreeg ontzettend bruine en zompige garnalen. En van knoflookolie was niks te proeven. Mijn vriend had de biefstuk besteld, die hem medium wilde hebben. Hij heeft ontzettend doorbakken gekregen. En ook de salade zag er niet vers uit.

Jammer, zeker omdat je redelijk kunt eten voor een redelijke prijs.

5,1
  55. Eten is goed voor een eet-cafe met een keuze-menu van 21 euro. Spare-ribs die ik had waren meer dan voldoende. Maar ook de frietjes en salades werden desgewenst bijgevuld.
    Nette en correcte bediening. We hadden collega's die vegetarisch zijn, collega's die gluten-intolerant zijn en collega's uit het buitenland die de Nederlandse taal niet machtig zijn. Deze personen kregen speciale aandacht, met zelfs speciale menu-kaarten. Eten werd ook allemaal tegelijk geserveerd, ook al waren er veel verschillende keuzes in een groep van 10+ mensen.
    Het is een eet-cafe, maar daarnaast toch wel iets netter ingericht. Ik kan me voorstellen dat het hier soms erg druk is, en dat je dan niet rustig kan eten met zijn twee-tjes, maar eigenlijk vind ik het gewoon een heel nette zaak!
    Speciale kaart voor gluten-intoleranten Extra aandacht voor buitenlanders en vegetarische mensen.

56. Lana 30 punten

We komen hier vaker. We worden altijd vriendelijk geholpen en hebben het hier naar ons zin.

Het eten komt altijd snel. De frietjes zijn echt lekker! Wel altijd teveel.

Je krijgt ook altijd een aparte salade p.p. Deze is ook altijd weer even vers.

Als je vraagt of er iets op een andere manier geserveerd kan worden is dit nooit een probleem.

Kortom een echte aanrader om eens te gaan eten!

57. Tot nu toe 1 keer wezen eten met een grote goep van 18 mensen. De ruimte was daar zeer geschikt voor. Geen geprop naast elkaar. Het keuze menu met een vaste prijs (voor, hoofd en nagerecht) was naar mijn mening niet heel erg gevarieerd. Toch was het eten goed te eten, echter niet speciaal.

Het personeel was vriendelijk.

De inrichting/aankleding van het restaurant zit slim in elkaar. Ook al waren we met een grote groep, was het makkelijk elkaar te verstaan. Een praatje met diegene die tegenover me zat was goed te doen. Geen galmende mensenmassa.

58. astrid engelen

Wij komen al geruime tijd bij de bengel eten en zijn altijd erg tevreden geweest. Maar wat we zondag 27-02-2011 hebben meegemaakt gaat me echt te ver.

Ik had grote ongepelde garnalen besteld. De eerste die ik had gepeld was super, toen wilde ik de volgende pakken en die zag er zo vies uit, met darmkanaal. Ik heb toen de ober erbij gehaald en die vond dat dit er ook niet goed uitzag. Hij heeft het bord mee teruggenomen naar de keuken. Daarna kwam er een andere ober terug met een nieuw bord waar 4 of 5 gepelde garnalen op lag. Ze hadden de garnalen gepeld in de keuken en terug op het bord gelegd met een toefje sla. Ik zei dat ik dit niet wilde en dat ik nu geen garnalen meer durfde te eten, daarna kwam de eigenaar erbij en zei dat de garnalen wel goed waren en dat hij het beter wist dan de ober. Hij was echt niet vriendelijk. Hij liep ook kwaad weg. Ik heb niks meer genomen en mijn vriend heeft zijn bord leeggegeten. Toen wij gingen afrekenen stonden de garnalen ook op de rekening en wij gaven te kennen dat we het er niet mee eens waren, meteen kwam de baas naar ons toe. Goed, ik haal de rekening van de garnalen eraf maar zeg je wel dat jullie hier niet meer welkom zijn.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ben ook zeer bedroefd over de manier waarop hij dit heeft opgelost.

Ik vind dat je dit niet kunt maken!