Wiesen in Eindhoven

vr lunch 12:00 - 14:30 diner 18:00 - 21:30
za lunch 12:00 - 14:30 diner 18:00 - 21:30
zo Gesloten

Omschrijving

In de wijk "de Bergen" in Eindhoven openden Yuri en Jessie Wiesen op 1 juli 2010 een nieuw restaurant.

De inrichting is licht en fris. Dit zie je ook terug komen in de gerechten. Deze zijn het beste te omschrijven als "klassiek in een modern jasje", met invloeden uit de hele wereld.
Het restaurant biedt plaats voor zo'n 40 gasten.
U kunt bij ons terecht voor een heerlijke lunch of een avond gezellig dineren.

Neem een kijkje in onze menukaart!

1. Personeel

do lunch 12:00 - 14:30 diner 18:00 - 21:30
vr lunch 12:00 - 14:30 diner 18:00 - 21:30
za lunch 12:00 - 14:30 diner 18:00 - 21:30
zo Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1338192286 75
1600519365 72
1702065331 77

1. Chris

2. adriaan 74492 punten

Retour naar Eindhoven voor een culinaire lunch bij een van onze top favorieten. Het terras lonk maar onze voorkeur was toch een tafel binnen. Als aperitief de Biface Blanc 2021 van Despagne die zeer goed beviel. De tafel werd gelijk gevuld met de hapjes parade. We startten met het tarteletje waarin een plakje Shetland zalm afgedekt met doperwten en kleine reepjes bacon van de Genneper hoeve. Goede textuur en in mond een hoofdrol voor de doperwten.
    Verfijnde smaakjes met de Hollandse nieuwe op een canapé afgewerkt met blokjes rode biet en toefjes crème fraîche.
    Op een bosje takjes vonden we lauwwarme soesjes gevuld met comté en een vleugje Tasmaanse truffel, een smaakbom met hartige toets.
    Op de smeulende houtskoolgrill blokjes gelakt buikspek van het Livar varken 48 uur gegaard, afgewerkt met popcorn en spicy mayonaise. Zachte textuur met volle smaken, prima.

De amuse was een tweeluik van langoustine. In de schaal een tartaar van langoustine met geprakte aardappel in een sabayon van schaaldieren afgewerkt met zilte groentjes.
    In het kopje de rijk gevulde Langoustine soep met venkel en venkel kruid. Smaken waar we blij van werden.

De geweldige Wiesen oester mocht niet ontbreken, lauwwarm gepocheerd met stukjes romig roerei, luchtige Champagne beurre blanc en flinke lepel kaviaar, een delicatesse.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd. Catarratto del Masso 2021 van Feudo Montoni, elegant en verfijnd met gebalanceerde zuren en aangename mineraliteit. Op een prachtig bord, welke we tegenwoordig wat vaker tegen komen, een compacte presentatie. In een vinaigrette van limoen en bieslookolie twee platte cilinders tartaar van wilde zeebaars, erop een quenelle ijs van groene appel en aan de andere zijde een dot lobbig schuim van karnemelk, ertussen een nestje van snijboon, afgewerkt met zilte plantjes en krokantjes van aardappel. Verfijnde smaakjes met fris ziltige toetsen waarbij de wijn keurig in balans was. (8,25)

Voor bij onze topper van de middag Cuvée Passion Bordeaux 2019 van Château Tour de Mirambeau, ofwel een volle klassieke Bordeaux met een vleugje hout. Uit de keuken een specialiteit van de chef. Dikke Noordzee tarbotfilet op een bedje van aardappelmousseline en stukjes gestoomde prei in een blanke botersaus verrijkt met kaviaar, erop stukjes Zeeuwse oester en zilte plantjes. Top cuisson met verrukkelijke smaken waarbij de wijn naadloos aansloot, wow. (9,5)

Door met Cuvée Georg Trocken 2021 van Weingut Seeger, niet helemaal droog maar rond met tonen van peer en meloen. Ernaast een typisch verwengerechtje van de chef. Een gebakken langoustinestaart op een bedje van parelcouscous in een schuimige langoustine bisque verrijkt met ras-el-hanout, afgewerkt met structuren van Bretonse wortel en een sesamkletskopje. Smaken waar we blij van werden. (9,25)

Over naar rood met een Gigondas 2019 van Domaine Raspail-Ay, duidelijk iets verfijnder en zachter dan verwacht met tonen van zwarte kers en subtiele kruidigheid. Uit de keuken een klassieke presentatie. Ballotine van kwartel met stukjes ganzenlever en een bitterbal van de bout waarbij de groentjes van het seizoen aan tafel afgewerkt met een geconcentreerde eigen jus verrijkt met basilicum. Volle smaken met een hoofdrol voor de saus die met zijn basilicum toets de wijn lekkerder maakte, complimenten. (9,25)

Als dessertwijn de Fosso della Rosa 2022 Giovanni Almondo, transparant robijnrood met subtiele mousse en tonen van aardbei, framboos en roos. Op een prachtig bord een strakke presentatie in de vorm van een grote kers de Mierlose zwarte welke lag in een Vinaigrette van kriekbier. De kern was een compote van kers waaromheen mousse van Manjari chocolade en yoghurt, afgewerkt met een gelei van de Mierlose zwarte. Volle smaken met frisse toetsen en goede texturen. De wijn bleef keurig overeind. (9)

Bediening was uitstekend verzorgd met veel gezelligheid door een team dat helemaal op elkaar is ingewerkt ondersteund door de chef die zelf de meeste gerechten zelf presenteerde.

Samengevat was het weer een bourgondische middag waarin de uitstekend uitgevoerde klassiekers van de chef weer voorbij kwamen met ernaast keurig geselecteerde ondersteunende begeleiders. Dit in een ontspannen ambiance met gezelligheid. Bedankt.

3. Super keuken maar totaalplaatje klopt niet, hele avond vliegjes in de wijnen, 1x verkeerde wijn bij gerecht, zonder compensatie, we moesten uiterlijk 23.00 uur weg ivm laatste trein, aangegeven, maar de planning klopte niet, dus de koffie met al t lekkers werd een kopje koffie, zonder ook maar 1 chocolaatje, krijg je in een eetcafé nog erbij jammer voor de super kok, maar t team van Wiesen moet nog veel verbeteren.

4. Ik en mijn vrouw gaan ongeveer 3 a 4 keer per jaar naar een echt goed restaurant. Meestal een sterren restaurant. Dit keer op de verjaardag van mijn vrouw bij Wiesen voor een lunch. De titel van de lunch reservering via heerlijk.nl was all inclusive. De gerechten waren prima. Net 1 ster zou ik zeggen of net niet. Maar goed gewoon prima eten dat zeker. Bij een of meer sterren gaat het echter om het geheel. Bij de gerechten werd aangeboden bij te schenken op de wijn. Wij zeiden hier bescheiden ja tegen en genoten van ons eten. Bij de rekening werden deze glazen in rekening gebracht. Als volle glazen nota bene. Dit was zo'n 50 extra op de rekening. Echt bizar matig voor een sterren restaurant en nog slechter als je de lunch als een all inclusive verkoopt. Toen ik er iets van zei durfde de medewerkerster zelfs de vergelijking te maken met 'dat dit anders is dan een all insclusive all you can eat restaurant'. Ja alsof ik dat niet weet. Bij ieder ander goed restaurant waar ik eet is bijschenken een gift, onderdeel van goede service, beleving, geef het een naam. Ik realiseer me dat ik rationeel moet blijven over het eten maar dit doet me tot vandaag nog pijn. Net gegeten bij een top restaurant zonder ster. Veel beter, gastvrijer en vrijgeviger.

5. Wiesen blijft onze favoriet, was weer een TOP menuutje en avond.

6. A.M.F.Tenback

Leuke ontvangst. Eten van zeer hoge kwaliteit met uitstekend wijn arrangement zeer goed passend bij elk gerecht.
    Als je een tafel voor twee personen hebt is de indeling van het restaurant voor een persoon minder leuk omdat hij de hele avond tegen de muur moet aankijken. Dan de tafel een kwart slag draaien zou beter zijn.

7. Lunch bij een van onze favorieten in Eindhoven, Wiesen, op de Kleine Berg.
    Samen met Ad Wijgerde en Sophie Evertse, hadden we deze reservering gemaakt. Misschien wel een van de warmste dagen….Maar de temperatuur in het restaurant is aangenaam door de airco dus helemaal fijn.
    We begonnen buiten op het terras met een bijzondere vintage champagne 2008 van Moet et Chandon. Een heerlijk glas. Hierbij de eerste amuses: radijsje gevuld met een pikant gekruide humus, scheermes met mango en een artisjokblad met een rilette van lam. Mooie hapjes, en hoog op smaak.
    Hierna gingen we naar binnen omdat het toch te warm werd. Aangenaam koel was het restaurant, waar we een ronde tafel kregen. We gingen verder met de volgende amuse: op een lepel, een stukje nieuwe haring met rode biet en kaviaar, heerlijk. Al deze mondvermaakjes waren tot in de perfectie uitgevoerd en mooi van smaak.
    Als laatste amuse een koud soepje van meloen met feta en granite van komkommer. Heerlijk fris en door de feta speciaal, heel aangenaam.
    Bij deze lunch hadden we voor het wijnarrangement gekozen en als eerste wijn een Griekse: Pyrgos Sophias Savatiano. Frisse mineralen beetje citrus. Een niet alledaagse wijn, verrassend.
    Hierbij serveerde Yuri de chef, ceviche van Corina [baarsachtige vis] hij was gegaard in rabarber wat hem een bijzonder aangenaam smaakje gaf. Hierbij schuim van karnemelk en snijboon en een gel van snijboon. Heerlijk fris van smaak, vol romig schuim. Een heerlijk begin.
    We gaan verder met een wijn uit de Alsace Black Tie van het domein Pfaff. Een blend van Pinot Gris en Riesling, aangenaam fris en vol met een klein zoetje. Mooie keuze gemaakt door sommelier Jean Paul Schiffer die ons deze middag aangenaam verraste met niet alledaagse wijnen.
    Hierbij kregen we een klassieker: cocktail van Oosterschelde kreeft met cavaillon meloen, hierop een volle romige emulsie met kerrie en meloen en onder in het glas een basilicum olie en een krokantje van sesam. Kleine bloemblaadjes [goudsbloem en korenbloem]gaven het geheel kleur. Wederom mooie smaken en texturen .
    Ons derde gerecht bestond uit tarbot vergezeld van een oester uit Noirmatier. Olie van lente ui en een schuim van champagne en wederom vergezeld van een flinke lepel kaviaar. Een heerlijk stukje tarbot, mooi gegaard en samen met de volle vlezige oester en de kaviaar verrukkelijk. Hierbij een wijn uit Kroatie, Co Malvazija Istarska. Een frisse volle wijn met een vleugje anijs en honing die dit gerecht prima ondersteunde.
    We gaan verder met zeeduivel, hierbij een stampotje van lamsoor en zeekraal. Beurre blanc met kokkeltjes uit Texel en een krokantje van coquille. Hieruit blijkt weer dat de chef uitblinkt in de vis bereidingen. Hij weet smaken goed te combineren, mooie zilte en zure smaakjes die perfect in balans zijn evenals de cuissons, top. Jean Paul schenkt hierbij een Spaanse witte wijn uit Catalonië ten zuiden van Priorat. Via Terra, Garnatxa Blanca. Een frisse wijn mineralig en smaken van abrikoos meloen en een zweem van kaneel. Ideale combinatie bij het zilte van dit gerecht. Het is een feestje dit alles te proeven.
    Vervolgens langoustine met linguini, hierbij een verfijnde antiboise met tomaat , vleugje knoflook. Heel delicaat en verfijnd met als extra smaakje basilicum. Hoe simpel maar zo lekker kan een bereiding van langoustine zijn. Niets te veel of te weinig bij dit gerechtje. Hierbij een wijn uit Chili. De Santa Ines Muscat. Intens van smaak geparfumeerd complex met een mooie mineraliteit . Helemaal in balans met de antiboise met tomaat, niet te overheersend, zodat het gerecht toch de boventoon voerde.
    We gaan door met deze proeverij en krijgen vervolgens een mooi stukje scholfilet vergezeld van selderij, hazelnoot en pompoenboter. Een heerlijk volle en zalvende smaak die werd ondersteund door een glas witte wijn uit Burgenland, Aus den Dörfern 2015. Blend van Grüner Veltliner en Gemischter Satz. Mooie volle wijn, droog en crispy, citrus . Ook hier weer een prima keuze van wijn spijs die dit gerechtje tot een super smaakbommetje maakt.
    Dan is het de beurt aan Foie Gras met mango, miso, cashewnoot en shiso met flinters bonito [gedroogde tonijn] Een top gerechtje, vol van smaak delicate toevoeging van de shiso en de miso geven het een kleine Aziatische toets die weer een zoetje krijgt door de mango. Als wijn een Vendemiaire uit Zuid West Frankrijk, rijk vol en aromatisch met een lichte citrus toets en een beetje karamel. Wederom een ideale smaakcombinatie voor dit rijke en bijzondere gerechtje.
    We zijn aangekomen bij lamsvlees: Lamsrollade, gestoofde lamsnek een jus van look en thym. Hierbij aardappelmousseline met basilicum, beetje schapenkaas en yoghurt, groene asperges, tuinboontjes en cantharellen. Boterzacht lam, wederom delicaat gekruid. Een romige aardappelmousseline die kracht en pit krijgt door de schapenkaas en yoghurt. Al deze niet voor de hand liggende ingrediënten, maken ook dit gerecht bijzonder smaakvol. We drinken er een Sietejuntos uit Spanje bij. Licht gekoeld. 5% Shiraz 95% Tempranillo. Zacht en fruitige rode wijn die mooi aansluit bij dit krachtige gerecht.
    We zijn aangekomen bij de zoete afsluiters van deze bijzondere en uitgebreide lunch.
    Als eerst Aardbeien Romanoff , een klassieker maar heel lekker. Bereid met geflambeerde Wodka, zodat de saus lauw warm is . Kan alleen maar zeggen goddelijk van smaak. Hierbij een glaasje Merotto, Rosé Brut.Een Spumante uit Italië. Gemaakt van Pnot Noir , in de smaak aardbei en zwarte bessen, zoet en fris.
    Als laatste dessert Framboos met lemoncurd, crème suisse, lychee sorbet met een krokant eiwit rondje. Dit was goddelijk, romig vol en fris zoet. Compliment voor Yuri Ivanov de patissier bij Wiesen die deze heerlijkheid ook zelf uit serveerde. Natuurlijk ook hierbij een laatste slokje. Uit Australië, Trentham Noble Taminga , kruising tussen Traminer,Riesling en Farana. Fris en licht kruidig, zoet exotisch fruit.
    Het was een speciale middag. Samen met culinaire vrienden bij Yuri Wiesen eten was een groot feest.
    Een chef die samen met zijn brigade de Michelinster dik verdiend heeft.
    Een prima sommelier die uitstekend de wijnen verzorgd heeft en vakkundige toelichting gaf. En natuurlijk niet te vergeten de vriendelijke en charmante jongedame in de bediening.
    Al deze factoren samen hebben ervoor gezorgd dat wij een top middag beleefden op culinair top niveau.

8. natee

9. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Rustige locatie in hartje centrum. Enige minpunt is de kaaskast midden in de zaak. Geur hiervan is te sterk voor omliggende tafeltjes. De reactie van de gastvrouw hierop vonden wij nogal vreemd: tja, kaas ruikt nu eenmaal sterk. Meerdere klachten hierover toen wij er waren.

10. Cas Pikaar

11. Marc Veeger

Mijn moeder werd op 23 februari 2016 95 jaar en we gingen uit eten bij de wiesen.

Naar aanleiding van de reservering kregen wij een bevestigingsmail (zie foto), naam fout geschreven (dat kan) maar geen titel en hun eigen woonplaats (2x) kunnen ze ook niet schrijven. Dat tot hier aan toe.

We worden binnen links in de hoek geplaatst aan een ronde tafel. Als je richting de hoek zat kwam je er niet meer uit en voor de bediening was er ook geen doorkomen aan op die plaats met als gevolg spullen werden wederzijds aangereikt en teruggeven. Hier werd dan op gereageerd met "je kunt en mag hier ook met je handen eten". Ok.

De bestelling werd opgenomen. Alles kon. Maar later bleek de ene had een 8 gangen menu en de andere een 3 gangenmenu (helaas mijn moeder) besteld. Dus wat bleek mijn moeder zat 5 rondes te koekeloeren. Na dit gemeld te hebben zij men "u heeft zelf besteld" .

Dit klopt uiteraard maar een beetje begeleiding hierin als "ster" restaurant lijkt mij op zijn plaats. Om kort te gaan allemaal niet zo leuk op zo'n respectabele leeftijd.

Vervolgens heb ik een recensie (zie foto) bij de wiesen geplaatst maar hun accepteren blijkbaar alleen positieve recensies om op hun site te plaatsen. Toen vervolgens de rekening. Deze is dan ook keurig door mijn moeder voldaan.

Ps. Bij vertrek werd mijn moeder keurig naar buiten geholpen door de ober. Trek uw plan.

Met vriendelijke groet,
    Marc Veeger

12. Mark Dirks

Geen

Via internet geboekt voor twee personen. Bevestiging ontvangen voor akkoord. Volgende dag wederom een herrinnering ontvangen. Daarna tot mijn stomme verbazing een telefoontje gehad van Wiessen, dat wij gereserveerd hadden aan een grote tafel met twee personen! Dat dat ongezellig zou zijn voor ons, dus dat wilde ze graag annuleren! En dat op de dag van onze reservering zelf.

Via internet reserveren kun je echter alleen maar aangeven met hoeveel personen je komt eten, en Wiessen geeft dan een beschikbare datum aan! Dat wij enige invloed via internet hebben op een soort tafel klopt niet. Wilde mijn partner verassen, maar gezien de laatste recensies hebben we blijkbaar geluk bij deze eenzijdige annulering door Wiessen.

Niet echt ster waardig.

13. Zeer kleine porties en veel te duur. Ben na €200,00 afrekenen voor 2 personen met honger weggegaan.

2,6
  14. Koen 7 punten

Al regelmatig hier geweest, gewoon top. Goede gerechten, veel smaak, top wijn erbij 👍 Kom regelmatig in diverse top, maar hier is de prijs kwalitijd helemaal top!!

15. Saskia Dreverman

Heerlijk gegeten! Top gerechtjes en allemaal even bijzonder.

17. Al meerdere keren geweest met mijn vriend, gaan iedere keer weer zat en gelukkig naar huis! Heerlijke gerechten, veel smaak. Wijnen passen goed bij de gerechten. Geweldige sommelier! Wij gaan graag naar Wiesen.

18. Eten was goed maar naar mijn mening net geen michelin ster waardig. Bijv. Avant Garde, Karpendonkse hoeve, Boreas ook allemaal met een ster maar alle 3 stukken beter. Qua prijs veel te duur voor zeer kleine porties, wel prijzen naar die michelin ster dus. Wat echter vooral tegen viel was de sfeer en service. Een klein doorsnee restaurant zonder enige uitstraling en dan de bediening zeer beneden de maat. De man die opdiende deed zijn best maar de mevrouw die daar kennelijk de lakens uitdeelde was ronduit arrogant en onvriendelijk. Ook enige privacy bij het eten ontbrak.

19. Gerwin

20. Eerste keer heerlijk gegeten en bediening was ook super. Tweede keer "maandag" arrangement genomen. Porties erg klein, aandacht van bediening beneden peil. Serveerster liep 2x gewoon door ondanks dat ze duidelijk de aandacht die we vroegen opgemerkt had. Jammer, de smaak was namelijk prima maar we gingen met honger van tafel.

21. Veel sterrenzaken bezocht, nog nooit zo zout gegeten. Blijkbaar houdt de Nederlander nog steeds van veel zout in tegenstelling tot ¨Zweden, Noorwegen of België. Voor ons geen ster waard.

22. Heerlijk gegeten afgelopen zaterdagavond met z'n viertjes. Alles was af. Smaak was super en ook de mensen waren erg vriendelijk. We zaten in een prettige en ontspannen sfeer....aan dat geheel was niks mis mee. Wij vonden alleen dat de dames van het personeel netjes en correct gekleed waren maar de heren blijven daar een beetje op achter. Vallen een beetje buiten de boot in het geheel. Maar dat doet verder absoluut niets af aan de smaaksensatie...

23. Beetje sneu...
    Dat je je restaurant zo vol moet proppen.
    Dat een tafel van 6 personen tegen de deur moet zitten, die constant open en dicht gaat (let wel: we hebben het over november).
    Dat die tafel dan ook nog niet genoeg ruimte heeft om mensen erdoor te laten gaan.
    Dat je als je tot het ongelukkige gezelschap van die avond behoort, je je meer ergert aan de ambiance dan dat je van het eten kunt genieten, dus helaas hier geen oordeel over.
    Dat je eigenlijk beter had moeten weten want een kennis van je had dit ook, een paar maanden eerder, meegemaakt met zijn gezelschap en deze ervaring gedeeld met het restaurant! Helaas niets mee gedaan dus...

24. Eten, bediening alles goed. Maar.. we kwamen om 19.15 binnen en vroegen rond 21.00 of het menu rond 22.30 afgerond kon worden. Geen probleem. Aan het einde diverse keren vriendelijk gevraagd waar het laatste dessert toch bleef. Uiteindelijk om 23.30 opgestapt. Toevallig kwam het dessert toen net aan. Niet meer genomen. Bij het verlaten van de zaak de eigenaar hier op aan gesproken. En toen kreeg ik toch de wind van voren. Verderop hoorde ik hem nog hierover uitweiden tegen andere gasten.

25. Meerdere malen geweest, elke keer een sensatie. Over smaak kun je discussieren maar heb je daar geen zin in dan moet je hier een avond beleven. Alles klopt en je valt van de ene in de andere verbazing. Huiswijn top, amuses meer dan fantastisch, eten (het woord eten is hier niet op zijn plaats, een geweldige ervaring is beter op zijn plaats) is grandioos. Hier staat een topteam met zin te werken en dat merk en ervaar je aan alles. Bedankt voor deze ervaring , geld kun je overal uitgeven maar hier krijg je er waarde voor terug... Mark

26. Yes, weer een top zaak erbij in Eindhoven.
    Met de aankomende kerst zijn we daar weer.

Heerlijk gegeten, mooie zaak, vriendelijke bediening

Marc

complimenten !!!

27. Bart

28. K. van Oorschot

Afgelopen zaterdag met z'n zessen wezen eten bij Wiesen. De smaken van de gerechten waren goed, de porties waren echt veel te klein. Ik ga regelmatig in de betere horeca eten, dus ik ben echt wel wat gewend, maar deze porties waren echt belachelijk klein. En zeker als een 5 gangen verrassingsmenu € 52,50 kost. Als hoofdgerecht hadden we een stukje ossenhaas die bij 2 van de zes ook nog eens onder de pezen zat.

6,1
  29. Duidelijk een goede, moderne kok met hart voor de zaak.

30. Vandaag voor de lunch bij Wiesen aangeschoven, op het terrasje in de zon. Lunchkaart biedt voldoende keuze. I.v.m. stevige trek kozen wij voor de Wiesen Steak. En die was prima. Bediening netjes. Komen zeker nog eens terug voor de avondkaart.

31. adrie notenboom

Gisteren bij Wiesen gegeten. Geweldige ervaring.

Eten: van begin tot einde genoten, de bediening zeer vriendelijk en de sfeer heel warm. Fijn publiek. Zeer mooie inrichting...

Kortom, we zullen zeker nog vaak bij dit restaurant te vinden zijn.

A. Notenboom.

32. Laat ik met de positieve zaken beginnen. Het eten bij Wiesen is in orde. De Bouillabaisse was, ondanks het feit dat deze te zout was, toch erg smakelijk. Ook de kalfshaas met zwezerik was perfect rosé en de smaakcombinaties waren goed. Hetzelfde geldt voor de zalm en de salade met Pekingeend (hoewel de portie erg klein is). Het interieur van Wiesen is modern en sfeervol, ondanks de slechte akoestiek waardoor het erg lawaaiig is. Daarnaast is een tafel bij de deur niet aan te bevelen aangezien je hier door het ontbreken van een tochtsluis/deur behoorlijk op de tocht zit. Het publiek heeft een hoog snob-gehalte maar dat is kennelijk inherent aan de locatie. Grootste tegenvaller was de bediening. Niet het personeel, want dat deed z’n best, maar de gastvrouw heeft het niet begrepen. Ze kon zichtbaar de drukte niet aan en was erg nors en kortaf. Bij binnenkomst duurde het lang voordat we werden verwelkomd, de broodjes (waarom in een zak?) werden op tafel gekwakt, de wijn werd geserveerd zonder enig oogcontact of commentaar en we hebben ruim 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht. Hierdoor hebben we, ondanks het eten, aan deze avond een negatief gevoel overgehouden. Als je deze (behoorlijke) prijzen rekent moet alles wel kloppen! Deze avond heeft bewezen dat een restaurant runnen meer inhoudt dan alleen lekker koken. Als Wiesen deze puntjes op de i kan zetten heeft Eindhoven er weer een zeer goed restaurant bij.

33. Wij vonden het allemaal wel meevallen in dit restaurantje.

De gerechten zijn niet bepaald goedkoop als je kijkt naar de grootte van de porties.

Kleine tafeltjes en veel te duur.