Voor de deur

Bezorgrestaurants in de buurt van Mangiare

Online eten bestellen

1191790922 39
1202598887 39
1451182076 68
1461990040 70

1. Wij hadden gereserveerd voor twee personen en we konden tot 19.30u blijven zitten (2 uur in totaal). Om 19u werd er door de bazin gesmiespeld met een andere collega vlakbij onze tafel (dat ze echt een duidelijke afspraak hadden gemaakt met ons) en werden wij aangekeken terwijl we al bijna klaar waren. En dat niet alleen, we hadden gewoon nog tijd. De bazin komt op een gegeven moment naar ons toe terwijl ik een pizza stuk in mijn hand heb en vraagt: is de pizza lekker? Ondertussen tilt ze onze borden op. Ik gaf aan dat we nog niet klaar waren. Na dit ongemakkelijke moment zijn we nog een paar keer aangekeken in een korte tijd tot 19.15u. Ze stuurde een serveerster op ons af om een tweede poging te wagen. Ik heb aan deze vriendelijke serveerster aangegeven dat wij de manier waarop te bazin te werk ging, erg onprofessioneel en onvriendelijk vonden. Ze gaf aan dat ze dit goed begreep, maar weinig inbreng heeft omdat dit haar baas is. We hebben ons eten laten staan en zijn snel ergens anders een klein hapje gaan doen ter compensatie. Duidelijk waar het bij deze bazin om ging.

2. Familie uitje

Geen goede gastervaring. Bij binnenkomst extreem druk. We werden begroet maar niet geholpen. Stonden een beetje verloren te wachten. Na 26 minuten naar de tafel begeleid. Iedereen druk, geen tijd, rennen vliegen… geen goede regie. Er ontbrak een manager.
    Zaken vergeten maar wel op de rekening zetten. Geen aanrader. Wij gaan niet meer terug.

3. Bediening door een wat oudere vrouw was slecht, reageerde beledigd op een kritiek, wat de sfeer geen goed deed. Verder stonden er absurd veel kleine tafeltjes in de ruimte, blijkbaar vooral de intentie hebbend de kassa te vullen, het was de laatste keer.

4. Ervaring was helaas niet goed. Geen aandacht voor onze tafel, wel voor incrowd van het huidige personeel. Drankjes te laat of helemaal niet geleverd, voorgerecht duurde lang, hoofdgerecht niet totdat ik me daar druk om ging maken na 1 uur en 45 min onderweg en alleen nog maar een voorgerecht genuttigd. Ik ga er niet meer naar terug. Leuke zaak qua inrichting en kwaliteit van het eten is ook zeker niet verkeerd, maar zonder aandacht, aansturing, overzicht en teamwork van het personeel is het einde van het liedje een hoop ergernis en geen kans op herhaling.

5. Heythuysen

Vanavond met 6 personen heerlijk gegeten, de bediening was voortreffelijk.
    Het eten, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en de wijnen, was top.
    We verheugen ons op een volgende keer.

6. Maartje van Sprang

Super toffe zaak, waar je heerlijk kan eten!

7. Bij binnenkomst konden we kiezen uit een tafeltje buiten of binnen. We kozen voor buiten aangezien het heerlijk weer was. Na 5 min kwamen er ook mensen zitten aan de tafel direct naast ons. Wij gaven aan dat hier zeker geen 1,5 meter tussen zat....
    Bediening gaf aan dat er inderdaad geen 1,5 meter tussen zat maar dat ze hier niets aan te konden doen en dat het nu eenmaal zo was. Er was geen gesprek mogelijk, zo was het nu eenmaal. Wij zijn vertrokken en komen hier niet meer terug. Kennelijk is 2 pers meer omzet belangrijker dan gezondheid. Onbegrijpelijk!!!

8. Arrogante bediening, je mag soort van blij zijn dat je een tafel krijgt. Denk dat deze eigenaren een beetje overmoedig aan het worden zijn. Tournedos besteld, entrecote gekregen, een stuk zool wat slecht bereid was, veel zenuwen, leek wel alsof het in de oven opnieuw was verwarmd, een scheut koude balsamico achtig azijnsausje erover begreep ik niet, krieltjes niet gaar. Toen we er iets van zeiden, wisten we gewoon niet wat een entrecote was, om er uiteindelijk achter te komen dat we überhaupt een tournedos hadden besteld. Dame kwam tot 4 x terug met de borden om weer opnieuw in discussie te gaan, te gênant. Werd wel vd rekening gehaald. Dessert was lekker, koffie ook, wijn ook.

1,6
  9. Gisteravond met een groep gegeten. We werden geacht aan drie losse tafels plaats te nemen, die hebben we dus maar aan elkaar geschoven, wat een vuile blik opleverde van de bediening.

Het voorgerecht ging nog (al was de mozarella meer rubber dan wat anders), maar het hoofdgerecht was een aanfluiting: drie soorten pasta. De pasta was te eten, maar zeker niet top. Nagerecht een verzameling desserts, dat kon ermee door. Bediening was een mager zesje waard.

Ik was er al bang voor gezien een eerdere ervaring, maar de keus voor het restaurant lag helaas niet bij mij. Volgende keer ga ik zeker protesteren als iemand dit restaurant voorstelt.

2,8
  10. Even voor de lunch: wijn relatief duur en voor de gevraagde prijs niet geweldig. Konden geen bruschetta bestellen (was geen brood!) Salade en brood carpaccio waren OK, maar ook hier geen topper. Tafeltje met VEEL te weinig ruimte. Zaak kan schoner!

11. Wijn klein glas, hoge prijs. Salade beetje zuur met 4 Grote sneden brood. Minimalistiche tafel buiten wiebelend. Geen sfeer. Kwaliteit en beleving in geen verhouding tot hoge prijs.

12. Marloes

Wat een aanfluiting.
    Hoog zien en gezien gehalte. Er kan bij het personeel geen lachje vanaf (behalve als je vaste klant bent).
    Er was niks te eten voor een vriendin met allergieën, terwijl dit van te voren geen probleem zou zijn. Ze moest het doen met wat groenten en aardappels. Echt bijna lachwekkend, zo slecht.
    De pasta’s en pizza’s zijn erg mager gevuld.
    Nagerecht was koffie en thee. De eersten hadden de koffie al lang op, toen de thee voor de anderen nog kwam.
    Wat mij betreft de meest overgewaardeerde tent in Eindhoven. Ik kom hier nooit meer.

2,8
  13. Zaterdag 30 maart hebben wij met vijf personen een bezoek gebracht aan Mangiare.
    Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam.
    De Vitello Tonnato werd helaas niet met een tonijnmayonaise geserveerd!
    Spaghetti Aglio E Olio met Gamba's is door drie personen besteld echter de Spaghetti was smakeloos, was ook van toepassing op de Risotto Zalm, ook de Risotto was smakeloos en incompleet! Tevens had men de Heilbot besteld, laatste kon terug naar de keuken, de vis was niet meer goed. Alles werd doorgegeven aan de keuken echter geen respons, tevens wilde de kok niet naar de tafel komen! Totale uitgaven 274,00
    Wat een gezellige avond (trouwdag) had moeten worden eindigde in een teleurstelling.

2,9
  14. Weer slecht! Hele kleine beetjes wijn (schijnt tegenwoordig hip te zijn) pasta was niet gaar, en nog niet eens brood of zo vooraf ik vind het een heel erg overgewaardeerd restaurantje.

4,1
  15. Een net restaurant met een goede uitstraling. Het eten smaakt prima maar springt er niet echt uit. De porties vind ik niet al te groot. Helaas laat de timing in de keuken stevig te wensen over. Een pizza die eerder komt kan nog vanwege het twee-keuken systeem. Maar een hoofdgerecht wat vergeten wordt is jammer. Dat wordt triest als je op dat gerecht nog 25 minuten moet wachten. Thuis bak ik een medium-rare biefstuk wat sneller....
    Een kaasplankje als dessert ook daar moet je lang op wachten, sterker nog zelf om de rekening moet je drie keer vragen. Door alle narigheid wordt de rekening spontaan aangepast wat dan op zich netjes is, maar de nasmaak niet wegneemt. De zoethouder voor de pechvogel (letterlijk: een zakje kindersnoep) is wellicht grappig bedoeld maar ik kan de humor niet meer zien aan het einde van de avond.
    De tafels zijn te smal, het is knietje vrijen met je overbuurman. De zitruimte is ronduit te krap voor een restaurant wat deze allure wil brengen. Pas op als je het niet zo schone toilet verlaat, je slaat met de deur diegene die aan de wasbak staat buiten westen. Er is gepoogd een gezellige sfeer te maken door het een niet al te licht te maken, leuk bedoeld. Helaas laat de zwarte menu kaart zich dan alleen maar lezen bij het licht van de telefoon.
    Laat ik positief eindigen; de inkom oogt veelbelovend en de zaak heeft een nette uitstraling. Het bedienend personeel is vriendelijk en zwaait je vrolijk tot ziens. Ik heb vooralsnog maar even met "dank u" geantwoord.

16. Pizza was lekker, spaghatti carbonare was net een pure jammer, maar bediening was zeer slecht je moet ze echt roepen anders word je niet geholpen. Vervolgens kom je restaurant binnen vraag je naar een tafel voor 4 wordt er gezegt zoek maar zelf een tafel uit ‘he?

Latte machiatto was heel erf waterig voor ons word.
    Mvg.
    Ramirez.

1,4
  17. Gewoon niet goed. De pizza is voortreffelijk. Voor en nagerecht beneden peil. Huiswijn waterig. Bediening kan zeker beter.

2,3
  18. Zeer maar dan ook zeer slechte service! Ze werken schijnbaar in shifts en als je om 18.00u gereserveerd hebt moet je om 20.00u maar weer ophoepelen! Terwijl dit NERGENS vermeld staat bij het online reserveren!! Anders hadden we natuurlijk niet gereserveerd...
    Vervolgens moesten we het zelf maar uitzoeken... we moesten zelf maar contact opnemen met eet.nu want hun doen daar verder niks mee... toen werd ons nog een gratis drankje aan de bar beloofd en zeiden wij doe ons laatste drankje dan maar gratis en dan gaan we wel.. waarop dezelfde mevrouw wegliep en vervolgens heeeeeel moeilijk deed toen wij haar aanspraken over de rekening. Super onvriendelijk, want volgens haar wist IEDEREEN die binnen was dat ze met shifts werken... Nou wij dus niet... en hoe moeten wij dat weten als dat nergens vermeld staat?! Eerste en LAATSTE keer Mangiare!!!

19. Zien en gezien worden, dat is alles. Het heeft de naam maar daar is alles mee gezegd. Er zijn echt veel betere restaurants in Eindhoven. Mij zien ze er niet meer, Jopie popie mensen.

20. Voor drie personen gereserveerd en bij aankomst werden we pas na +/- 15 minuten naar een tafeltje gebracht. Er waren andere gasten die klaarblijkelijk de voorkeur genoten (vaste gasten?). Dit gaf me niet het gevoel erg welkom te zijn.

Als fervent Italiëganger vond ik het eten te wensen over laten. Zeker in het licht van de prijzen die bij Mangiare worden gehanteerd. De prijzen passen beter bij een exclusief restaurant en zeker niet bij een restaurant waar +/- 200 gasten binnen (en in de tuin) zitten.

Mij zullen ze niet meer zien bij Mangiare.

4,3
  21. Lekker gegeten en een goede sfeer in de tuin. Behoorlijk druk voor een zaterdagmiddag. Prijs behoorlijk hoog. Bediening wisselend afhankelijk van de persoon van goed tot heel wat minder goed

22. Eten was heerlijk. Wijn was genieten!
    In de tuin eten geeft dat heerlijke zomer gevoel.

Bediening valt nog te verbeteren. Mijn eetgenoot kreeg tot 3x toe de billen van de serveerster in haar nek waarna we onze tafel verschoven hebben.
    Medewerkers zien er niet allemaal uit alsof ze het leuk vinden om er te zijn en dat vind ik in een restaurant wel erg belangrijk.

Zeker wel de moeite waard om te gaan eten.

23. Het personeel was erg gehaast, we hadden nog geen minuut de kaart in onze handen en er werd al gevraagd of we een keuze hadden gemaakt. Er is maar 1 keer gevraagd of wij nog iets wilde drinken, erg slecht want we zaten tijdens het hoofdgerecht al zonder drinken. Ook zijn ze bij het hoofdgerecht een deel van het eten vergeten. Er werd verteld dat de aardappeltjes nog zouden komen, maar die zijn nooit gekomen. We hebben dit aangegeven dat we dit erg jammer vonden, werd niks mee gedaan.

2,3
  24. Zeer slecht. Bediening gooide met het eten. Kregen antipasta vis die nog een keer was opgewarmd. Hoofdgerecht kwak op het bord en zo werd dat ook neer gezet. Wijn was wel goed. Sterk overgewaardeerd restaurant!! Niet naar toe gaan. Als uitsmijter gooide bediening ook nog een tray over het eten van de buren. Onder de glas splinters. Vraagt ze of ze het eten nog wel willen. Soap!!

2,2
  25. Vertaal van English naar Nederlands

Been to Mangiare many times but last week was the last time. The food is amazing but the service is so incredibly bad that we always walk away feeling irritated. They are not attentive, they forget orders, the food and drinks come late, the bill has been incorrect more than once. The list goes on and its such a shame!

6,3
  26. Het eten smaakt goed. Echter is het personeel waardeloos. Derde keer dat ik er ben gaan eten en voor de tweede (!!) keer is mijn hoofdgerecht vergeten. Ik ben deze keer met een groep van 10man gaan eten en hebben met z'n allen van een menu genoten. In verband met allergieën heb ik gekozen voor een pizza. Toen het gezelschap het bord voor de eerste keer leeg at kwam er een serveerster om te vragen of alles naar wens was, waarop ik vertelde dat ik geen hoofdgerecht had. Ze ging het navragen en kwam vijf minuten later terug dat de pizza over drie minuten komt. Ruim drie minuten later kwam mijn pizza, maar de rest van het gezelschap was al uitgegeten. Hiervoor kwam geen enkele compensatie of excuus (zelfs geen drankje van het huis). Vervolgens werd de tafel al leeg geruimd terwijl ik nog niet één pizzapunt gegeten had. Daarna kwam het toetje (een grand dessert met allerlei soorten toetjes) waarvan ik, ivm mijn allergieën maar liefst 1 bolletje pannacota kon eten (die ik ook nog eens met vier andere eters kon delen). Daarna nog thee besteld waarvan het theezakje was vergeten. Vervolgens allerlei zaken niet in orde met de rekening (zo moest er een menu +pizza betaald worden omdat ik het toetje gegeten zou hebben - het 1/4bolletje panacotta).
    Alles bij elkaar opgeteld ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hier NOOIT meer naar toe ga. Vergeten kan, maar de wijze waarop het personeel hiermee omgaat kan ECHT niet. Nooit niet, maar vooral niet bij een diner van ruim €400.

3,6
  27. Marco Rutten

Het was super leuk, heerlijk gegeten en heel gezellig. Super fijn dat we via u een plekje hadden bij Mangiare, we gaan volgende keer zeker weer aan uw service denken als we een plekje zoeken in een van de restaurants in Eindhoven!

28. pierre heunen

Onze Brabo/limbo (6 p) Stammtisch komt hier bijna elke vrdg en al meer dan 12,5 jr.
    Altijd naar volle tevredenheid! Zegt meer dan genoeg of.?

29. Alex van doorn

Bij Arbrini in Eindhoven een Loungeset uitgezocht en op aanraden van Arianne gaan lunchen bij Mangiare. Echt leuk en lekker gegeten in de tuin.

30. G.Wagemakers

We hebben van een heerlijke lunch genoten. Bediening heel attent en allervriendelijkst Wij komen heel graag terug.

31. Kom graag bij Mangiare! Is er altijd gezellig en druk. Weet uit ervaring hoe moeilijk het is om altijd goed horecapersoneel te vinden. Vooral in zo'n drukke tent. Maar het allerbelangrijkste is dat ze altijd vriendelijk en correct zijn. Ik vind dat lovenswaardig en ja dan gaat er wel eens iets fout, maar who cares? Als het maar opgelost wordt! Mij zie je hier zeker vaker terug. En gelukkig met mij velen anderen! Keep up the good work Mangiare!

32. Via collega's getipt over dit restaurant. Aangezien wij een nacht een Eindhoven verbleven leek het ons dus een goed idee dit restaurant uit te proberen. Ruim twee weken vooraf een tafel voor 2 gereserveerd. Bij aankomst bleek er alleen nog plaats buiten langs de straat (maar dan wel onder de terrasverwarming 'is lekker warm hoor', zei de serveerster). Wat een domper zeg. De tafels en stoelen waren nog nat van de regen. We hebben een drankje genomen en wat bruchetta's. Die zagen er goed uit en smaakten goed. Aangezien we verkleumden van de kou zijn we verhuisd naar een ander (warm) restaurant. Tip voor als je hier wil komen eten: meld bij je reservering dat je een tafel binnen wil!

2,2
  33. Prima eten, keurige en gezellige bediening. We zaten in de sfeervolle overdekte tuin op 6-11, met de terrasverwarming aan. Omdat het zo zacht was buiten, zorgde de terrasverwarming voor iets te veel hitte. We komen nog een keer terug. Voor de goede kwaliteit, moet je overigens ook goed betalen. Het is een Italiaans restaurant in de duurdere prijsklasse.
    Het is een beetje een ballentent waar mensen graag op chique komen. We waren met enkele mannen, dus er was voldoende voor ons te zien. Als je jezelf stoort aan dat soort gezelschap, is deze tent misschien niet geschikt.

34. Wat een slechte zaak. 10 dagen voorafgaand een tafel buiten in de tuin gereserveerd, maar bij aankomst geen plaats. Snikheet binnen, maar waar kun je anders terecht op zaterdagavond met 10 man. Het duurde in en uit voordat onze drankjes kwamen. Om over het eten maar te zwijgen. Smaak was prima, weinig over te zeggen, maar 1,5 uur wachten op je voorgerecht gaat me te ver. Eigenaresse (??) erg gestresst en chagrijnig. Eenmaal buiten spraken we een groep die met 12en diezelfde ochtend nog gereserveerd hadden voor een plaatsje buiten. Je moet dus vriendjes zijn met Mangiare wil je een voorrangspositie krijgen. Het is er zien en gezien worden, de PC in A'dam is er niks bij. Voor ons nooit geen Mangiare weer.

35. Super Leuke tent! Bij binnenkomst werden we meteen al goed ontvangen en we mochten in de gezellige tuin plaats nemen. Al snel werden we netjes geholpen door een leuke meneer, die veel weet over de producten en de wijnen. Na een keuze gemaakt te hebben zijn we begonnen met het delen van een heerlijk bordje bruschetta's, dit was erg lekker en gezellig om al vast in de sfeer te komen en nog eens even te genieten van de mooie ambiance. Zowel de voorgerechten en nagerechten waren verrassend en goed van smaak. Na het eten hebben we nog een lekker drankje gedronken aan de gezellige bar. Mangiare is een echte aanrader, wij komen zeker snel terug!

Koen

36. Wat een geweldig restaurant! Heerlijk eten, service maar vooral ook de sfeer! Heerlijk in de tuin gezeten!

37. DAEM 7 punten

Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer. Leuk personeel, vriendelijke ontvangst. De kinderen helemaal blij met een enorme grote en lekkere pizza! Echt een aanrader bij een bezoek aan Eindhoven, of gewoon voor een avondje uit. Wij hebben in ieder geval enorm genoten!

38. Fantastische avond gehad. Je stapt zo Italië binnen! Het kan op een drukke avond, zoals de onze, inderdaad een beetje chaotisch overkomen, maar dat heeft ook zijn charme. We hebben met 2 personen gegeten. Het was er gezellig druk, ook in de tuin was een gezellige drukte. Leuke bediening, die in is voor een grapje en ondanks de drukte toch tijd voor je heeft. Het eten was goed. Niet te moeilijke gerechten, maar wel heerlijk en goed bereid. Wij hadden de bruschetta's, pasta met scampi's en een heerlijke pizza. Zeker een aanrader!

39. K van Sande

Welkom was warm en hartelijk en er hangt gelijk een gezellige sfeer. We hebben heerlijk gegeten, je proeft het verschil dat de pizza's in originele hout oven worden gemaakt maar daarnaast hadden ze ook een heerlijke dagschotel.

Prijs kwaliteit prima en heerlijk avondje uit met mijn man.

40. Wat een tegenvaller! Ambiance echt ver te zoeken (Koningsdag, dus harde muziek, ook binnen). Het restaurant was een soort doorgangs-renpad geworden voor het personeel dat zichtbaar genoot van alle muziek en vooral daarin geïnteresseerd was. Keuze op de kaart was beperkt tot een minimum (maar goed; Koningsdag) dus er liep wel heel veel personeel rond maar wat ze deden behalve rondrennen, is mij ontgaan. De salade die ik nam was klein, de zalm ver te zoeken, kortom slechte keuze. De rekening kon alleen contant betaald worden bleek en dat was ook wel even schrikken, want goedkoop is het niet bij Mangiare maar als je er wat voor krijgt en als je vriendelijk wordt bejegend (zoals ik gewend was bij hen) dan geeft dat niet zo. Jammer dat het zo'n tegenvaller was. Op zoek naar een nieuwe nummer 1!

41. Slechte ervaring. Apart naar dit restaurant gegaan maar vette tegenvaller: Vooral heel erg weinig eten voor het betaalde bedrag. Enorme herrie, rommelige ambiance, konden niet pinnen (Koningsdag), beperkt menu. Kwaliteit ging nog wel maar voor de rest pure afzetterij. En geen enkele reactie -laat staan geste- toen we desgevraagd meldden dat NIET alles naar wens was geweest.

42. Anja

44. Reno 296 punten

Mangiare op kleine berg Eindhoven heeft toch wel al z'n charme verloren. Irritant jak en bral publiek, slechte bediening (drankjes vergeten, lang wachten, niet reageren op verzoekjes). Weinig sfeer. Eten wel goed. Prijs echter te hoog.

45. Gerwin

46. Drukke tent waarbij het eten voor ons ok was.

47. Wat een heerlijk restaurant. Lekker eten, prima bediening en een extreem leuk terras!
    Een aanrader voor iedereen. Wij komen snel terug.

48. Regelmatig kom ik bij Mangiare en dat is iedere keer weer een feest. Alles aan dit concept klopt! De inrichting/sfeer, de huisstijl, de kaart, de presentatie etc. etc. het sluit perfect aan. Bovendien is het altijd schoon en verzorgd. Het kan (wellicht) niet je stijl, type restaurant zijn maar op de kwaliteit valt weinig af te dingen. Ik verbaas me dan ook over de minder positieve reacties van mensen en met name zij die klagen over de drukte en het rumoer. Deze mensen zouden zich af kunnen vragen waarom het daar altijd druk is en dus rumoerig is?? Er zijn plenty restaurants in Eindhoven waar niets te doen is en waar je lekker rustig, ongestoord kunt eten. Ik wens je een 'plezierige' avond ;)

49. Samen met mijn vriendin heerlijk gegeten, bruschetta's zijn heerlijk belegd met hun specialiteiten, echte aanrader!! Hoofdgerecht pizza calzone en pizza light waren echt lekker. Het personeel was erg vriendelijk en met de charme van de Italiaanse ober, was het feest compleet! Top avond gehad, perfecte prijs/kwaliteit verhouding!

50. Jolanda

Gezellige omgeving, leuk en vriendelijk personeel. Heerlijk in de mooie en sfeervolle tuin gezeten. Ga ik zeker vaker naartoe om te eten. Heb een pizza light gegeten, echt lekker. Ik raad iedereen dit restaurant aan!

51. Vanmiddag heerlijk gelunched bij Mangiare met mijn gezin. Was mijn tweede keer Mangiare, maar de eerste keer in de lunch. Het personeel nam de tijd om ons de verschillende borrelhapjes uit te leggen en tevens op aanraden van hen ook genoten van een flesje valpolicella, een heerlijke volle rode wijn.
    Daarbij hebben wij antipasto vis&vlees genomen. Leuk opgemaakte borden met lekkere hapjes!
    Wij hebben heerlijk in de tuin gezeten en de kinderen konden lekker spelen in het "kinderhok". Super!

52. Wat een ontzettend slechte tent! Er lopen alleen maar mensen rond die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben in het leven. Prijs/kwaliteit is volledig zoek.

Daarnaast kun je elkaar nauwelijks verstaan in deze veel te drukke en rumoerige tent. Na het dessert werd er aan ons gevraagd of we de koffie/thee ergens anders wilde nuttigen, omdat ze de tafel weer nodig hadden voor andere gasten. We vonden dit ronduit onbeschoft omdat, toen we dit weigerden, de jongeman met ons in discussie ging.

Voor ons de eerste en laatste keer Mangiare!

1,8
  53. Anoniem

Zeer rumoerig, hectisch, druk en lawaaierig. Je kunt hier niet gezellig en romantisch tafelen. Sfeer is zien gezien worden. Personeel is oké, eten is prima. Tuin is leuk. Wel te veel berekend op de rekening.

5,1
  54. Vdr Velden

Afgelopen dinsdag de verjaardag van mijn moeder (82) gevierd op haar verzoek bij Mangiare.
    Eerst lekker geborreld buiten en daarna binnen aan de bar. Lekkere foccacia met ham en bruchetta's erbij! Helemaal top! Daarna lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening zoals altijd en beiden ouders hebben genoten van het eten, de lekkere wijn en de sfeer.
    Kortom een aanrader!

55. Het voorgerecht, geroosterd stokbrood met beleg, was heerlijk. De hoofdgerechten vielen echter dik tegen. De lasagne bestond voornamelijk uit gehakt met tomatenpuree, nauwelijks bechamel saus of kruiden te proeven. De pizza was OK, maar te zout. De bediening was niet erg kundig, maar wel vriendelijk. De sfeer in het restaurant is heel gezellig.

5,5
  56. Ik was daar de 2e keer met een goede vriend. De eerste keer had ik de eend besteld en viel ontiegelijk tegen. De eend ging wel. maar onder de eend lag een berg tuinbonen die niet te eten waren. Echt vies. Gisteren dus weer daar en mijn vriend had de zwaardvis. Zat geen smaak aan. En ik had de ossobuco. Geen woorden voor, was gewoon soep vlees. Het restaurant is qua prijs en kwaliteit echt de moeite niet waard. Het is echt geen echt specialiteiten restaurant. Wat een poeha om zien en gezien te worden in zo'n laag kwaliteit restaurant.

2,6
  57. Elke keer weer een feest om daar te eten. Personeel is ontzettend klantvriendelijk. En dat is niet een toevalstreffer. Ik kom er al jaren en hun service is altijd constant. Heerlijk eten, lekkere wijnen. Tip: panini met gerookte kip. Als er iets te vieren valt dan gaan we daar heen. Als mijn vrienden uit het midden van het land komen eten in Brabant gaan ze steevast naar Mangiare. Toptent. Wel zien en gezien worden daar, maar who cares. Leuk toch! Mooie hippe mensen bekijken! En als je er geen behoefte aan hebt, kijk je niet. Geweldige tuin en binnen ook leuk, wel vaak druk en tafels dicht op elkaar, maar daar heb ik geen problemen mee. Ben vaak in gesprek geraakt met mensen die naast ons zaten. Werd het onverwacht nog gezelliger!

58. Etienne Vd Elzen

59. stefanie

Heerlijke broodjes tijdens de lunch. Slecht personeel, niet alert en onvriendelijk. Bijbaantjes misschien. Heel erg zien en gezien worden. Te druk en vol. Meer dan 1 uur moeten wachten op onze tafel. Anti pasti goed te doen. Pastas vallen tegen voor wat je ervoor moet betalen.

60. Slechte service, serveerster gooide letterlijk het bestek op onze tafel. Het door ons bestelde stokbrood heeft nooit onze tafel bereikt. Het was ontzettend rumoerig en druk.

Voor ons geen tweede bezoek waard.

3,4
  61. Afgelopen maandag voor het eerst aangeschoven bij Mangiare. Eerst hebben we een drankje gedaan aan een hoger zitje voor bij de bar, maar voor we onze jas uit hadden werd ons al gevraagd wat we wilden drinken. Drankje besteld en toch maar even gezegd dat we eerst rustig wat willen drinken en daarna de kaart wilden voor wat eten te bestellen, zodat we de gehaaste eerste indruk toch even een stop toeriepen. Later de keuze gemaakt voor de gerechten; carpaccio van inktvis met coquille en een pomodorisoep, voor de hoofdgerechten de rib-eye en lamskroon. De wijn die we erbij namen; Nocte (nieuw in assortiment..) was echt heerlijk! De gerechten waren over het algemeen ook wel goed. De enige aanmerking die we hadden was op de ribeye, Het was een 300 grams ribeye met zo'n 500 gram rucola. Nou vindt mijn vriendin rucola heel lekker, maar dit was een beetje te veel van het goede. De kwaliteit van het vlees vonden wij ook niet goed genoeg voor de prijs.

62. Mangiare is de reden waarom ik nog wel 10 keer nadenk voordat ik een steak zal bestellen in de horeca

- Heeft u een keuze kunnen maken?
    > Ja, ik wil graag de ribeye steak, en ik wil hem rood.
    - De Ribeye steak?
    > Ja, ik wil hem hooguit 20 seconde per kant, hij moet nog moe zeggen, van mijn bord willen terug naar het weiland, zo rood wil ik hem hebben.
    - okay, hi hi hi

Na een tijdje komt de steak, ergens tussen medium en doorbakken. Ik stuur hem terug met de opmerking dat ik hem rood had besteld.

Dit veroorzaakt enige paniek bij de bediening. De chef komt langs die me vraagt waarom ik de steak terug stuur, ik vertel hem dat ik hem zeer rood besteld heb en hem ook graag zo hebben wil. In plaats van dan te zeggen okay, gaat hij een discussie aan of ik dat wel echt wil, zo een steak is rauw van binnen, en wellicht niet warm (als je geen steak kan bakken wat doe je dan in de prof keuken vraag ik me af). Ik zeg dat ik weet wat ik bestel en dat ik geen discussie wil maar een rode steak. Weer de discussie in, of ik het zeker weet.
    Nadat mijn gezelschap het eten al half op heeft komt mijn steak, en idd, direct uit de koelkast op de grill. Hij is formeel rood, maar deze kok verdient bijscholing over hoe hij steak moet klaarmaken. Zet het niet op de kaart als je het niet kan.

63. Vandaag met een vriend wezen lunchen bij Mangiare. De carpaccio was heerlijk en de wijn een uitstekende keuze. Erg vriendelijke bediening. Kwamen geregeld langs om te vragen of alles naar wens was. Gezellige sfeer maar die maak je natuurlijk ook deels zelf. Wel een aanrader en komen hier zeker nog eens terug.

64. Gisteren super gegeten bij Mangiare! Vlotte en leuke/gezellige bediening. Je kon zien dat deze mensen er zin in hadden. De dorade was echt zalig en supervers! Verder heerlijke wijn op en een prachtige ambiance! Wij vonden het helemaal super!

65. Met 4 personen gereserveerd. Tafel direct beschikbaar. Vlotte bediening zoals het hoort. Voorgerechten gezamenlijk geserveerd. Eten was erg lekker. Hoofdgerechten waren goed. 1 probleem, maar werd voortreffelijk opgelost door Nick en collega's! Prima avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar en complimenten voor de gehele bediening!

66. Afgelopen weekend met vrienden gaan eten bij Mangiare. Wat een afgang zeg. Van de 10 gerechten waren er maar liefst zeven niet lekker. Pizza veel te klef, vlees taai gebakken, tonijn lauw geserveerd, weinig carpaccio veel truffelsaus. De huiswijn erg slecht waardoor je verplicht bent (natuurlijk weer een veel duurdere) wijn uit te kiezen. Helaas is ook de keus aan bijgerechten erg beperkt.
    Geen enkel aardappelgarnituur te bestellen. Alleen maar droge, smakeloze spaghetti te verkrijgen. Je maakt mij niet wijs dat hier in het verleden nooit klachten over geweest zijn, dus doe daar iets aan! Meerdere keren aangegeven niet tevreden te zijn maar totaal geen reactie en dus erg onprofessioneel... En dan eigenlijk nog wel het meest storende van deze hele zaak; inderdaad zoals al gelezen bij eerdere recensies, een overduidelijk verschil in klantgericht/vriendelijkheid naar "vaste" gasten t.o.v. de "onbekende" gasten. Duidelijk een restaurant waar het alléén maar om zien en gezien worden gaat. Jammer genoeg ten koste van de kwaliteit van het eten!!

3,5
  67. Heerlijk gelunched in de mooie binnentuin. De Panini gerookte kip en de pomodori soep met verse stukjes tomaat smaakten voortreffelijk. Ook mooie porties. Sympathieke Italiaanse gastheer.

68. Heerlijke lunch gehad. De panini truffel kip is een ware aanrader. Op het binnenterras kun je fantastisch zitten in een heerlijk ontspannen sfeer. De service is op zijn italiaans en daarmee gastvrij. Ik ga zeker nog eens terug!

69. Heerlijk eten! Vooral de voorgerechten vitello tonato en de carpaccio, wel grote hoeveelheden waardoor het hoofdgerecht al moeilijk wordt om op te krijgen. Heeeeerlijke truffelmayonaise! Alleen daarvoor kom ik al terug!
    Enige nadelen: de tafeltjes staan te dicht op elkaar, is niet gezellig. We hadden een keer gereserveerd en moesten nog dik een half uur op een tafeltje wachten, maar we kregen wel een drankje van het huis als compensatie.

70. Mike Slaats

Even het gemiddelde cijfer van Mangiare omhoog schroeven hoor. Één van de betere kwaliteit-restaurants in Eindhoven, gelegen in de altijd gezellige straat 'kleine berg'. Bij Mangiare is het net of je heerlijk in het buitenland op vakantie bent. Mensen, take it easy. Verwacht geen a la minute voorgekookt eten of standaard burgers met friet. Geniet van de heerlijke wijn, ambiance en het vriendelijke personeel en tussendoor van de heerlijke gerechten. Amen.

71. Rob & Monique Hogeveen

Wij begrijpen niet waarom de gemiddelde beoordeling zo laag is. Wij denken dat Mangiare een beetje het "slachtoffer is van zijn eigen succes" Goede kwaliteit eten, leuk personeel die allen hard werken. De sfeer is leuk vooral in de tuin of voor op het terras waar altijd iets valt te beleven, de "PC Hooftstraat" van Eindhoven.... Echter is het soms wat te vol en staat alles dicht op elkaar en gaat het er vaak chaotisch aan toe. Wij vinden dat erg leuk en het past ook wel bij een Italiaans restaurant. Daarnaast heeft Mangiare de ambiance van een lunch restaurant. Wat betere kwaliteit meubelen, met name grotere en beter kwaliteit tafels zou het restaurant een betere uitstraling geven. Volgende week schuiven we weer graag aan.....

72. Ida Smailbegovic

73. Aadje 30 punten

Wij waren niet onder de indruk van dit restaurant. De antipasti van vis waren lekker, maar de rest matig. Zo had de tarte tatin van tomaat geen krokante bodem. De pastagerechten vonden we erg zout en weinig diepte in smaak hebben. Het overmatige gebruik van witte truffelolie in de penne met gerookte kip helpt daar echt niet tegen. Het personeel maakte meerdere fouten, waardoor we erg lang op alle gerechten moesten wachten. Wat ze wel goed doen is het meegeven van eten dat niet op is gegaan. Zeker goed als je een kind bij je hebt dat maar een kwart van zijn pizza eet.

6,1
  74. Niet zo'n goede ervaring gehad bij Mangairi. We hebben er met een grote groep gegeten. Hoeveelheid was overdadig, moest veel weggegooid worden, zonde. We kregen een paar grote schalen pasta, maar de saus was erg schaars. Waardoor de smaak flauw was. Voorgerecht was wel goed. Ook bij de pizza's zijn de eenvoudigere ingredienten (paprika/champignons) volop aanwezing, maar de smaakmakers (zoals vlees) schaars. Wel een mooie tent, maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet in orde.

3,3
  75. Heerlijke lunch, zij nam een panini vittello tonato en ik een salade geitenkaas, beide verse jus d'orange en Cappucino en latte macchiato na. Mooie locatie, goede sfeer, vriendelijke bediening. Wat kun je nog meer verlangen? Zeer goed!

76. Ben net terug van Mangiare. Het eten was lekker, en de wijn ook erg lekker. Jammer dat we na bijeenkomst zeker 20 min hebben moeten wachten tot er iemand voor een drankje of voor de kaart naar ons toe kwam. En idd, andere (leken bekenden van personeel) werden sneller geholpen. En personeel bleef naar deze tafels terug gaan. Onze buurman ging naar het toilet, en wij moesten onder het eten onze tafel ervoor verschuiven.. Zo dicht stonden deze op elkaar. Daarna bleek ook nog eens de rekening niet te kloppen, waar ik maar voor naar de bar ben gelopen. Anders zat ik er nu nog. Lekker eten, maar voor de rest laten ze echt steken vallen!

77. Vrijdag bij Mangiare geluncht. Eten was lekker. Maar duur. En zeker niet bijzonder. Voor een bordje pasta met saus en mozzarella, wat spa rood, 2 alcoholische drankjes en een koffie was ik €35 kwijt. Zwaar overbetaald voor wat het was. Ook niets van een stukje brood erbij, noppes. Je schijnt er 'gezien te moeten worden', Daar hangt dan wel een prijskaartje aan. Ook ik ga niet terug.

3,9
  78. Na veel hierover gehoord te hebben afgelopen maandagavond hier een hapje wezen eten.
    Eerst indruk bij binnenkomst; rumoerig. De tafeltjes staan relatief dicht bij elkaar, maar dat zie je vaker.
    Vrijwel direct kregen we de kaart, en na bestellen ook meteen iets te drinken.

Helaas liet het voorgerecht bijna 45 minuten(!) op zich wachten, en dat we hierop zó lang moesten wachten kan natuurlijk, maar als men gewoon op iedere tafel een schaaltje brood/olijfjes of iets dergelijks neerzet valt dat natuurlijk wel iets minder op. Voor een maandagavond lijkt 45 minuten wachten ook erg lang, vooral omdat ik samen met partner was en het dus ging om slechts 2 gerechten.

Het voorgerecht was lekker, maar de geserveerde soep was warm, niet heet. Lijkt wel alsof deze al een tijdje klaarstond alvorens uitgeserveerd te worden. De carpaccio was een grote portie, en die was prima.

Na het voorgerecht stond het hoofdgerecht binnen 10 minuten op tafel. In vergelijking met het wachten op het voorgerecht erg snel dus. Mijn partner had een dagschotel waarbij aardappels geserveerd zouden worden. Zonder enige mededeling werd een schaaltje spaghetti op tafel gezet. Toen we vroegen naar aardappels werd meteen medegedeeld ´die zullen dan waarschijnlijk op zijn´, en inderdaad die waren op. Op zich niet erg, maar dit had na bestelling of tussendoor ook gemeld kunnen worden. Als een gerecht niet meer in zijn volledigheid te serveren is, deel dit dan even mede.
    Het eten was lekker, maar het gerecht van partner was wederom warm, en na een paar minuten was het nog hooguit lauw te noemen.

Daarna nog een nagerechtje, wat lekker was, maar ook hierop hebben na het hoofdgerecht weer bijna een half uur moeten wachten.

De kwaliteit van het geserveerde eten is prima, maar men dient wel te zorgen dat het eerder geserveerd wordt, zodat het nog ´heet´ is, eten hoort namelijk niet zo snel af te koelen als het op tafel komt. Daarbij moet men ook tijdig melden wanneer gerechten niet volledig te serveren zijn.

Qua prijs / kwaliteit aan de matige kant. Het eten is lekker, maar prijzig, ben bij andere Italiaans restaurants geweest waar de kwaliteit hoger is, en de prijs een stuk lager.

Al met al een matige ervaring dus. Geen directe aanleiding om nog een keer terug te gaan. Jammer.

79. Paul van Rixtel

80. Hmmm....heerlijke carpaccio en pasta met truffelsaus! Wij komen hier een paar keer per jaar. Er hangt een fijne sfeer met veel goed gekleedde mensen, wel een beetje hoog 'patser' gehalte: - )
    Wij komen hier in elk geval regelmatig als we gewoon echt lekker Italiaans willen eten en wat willen blijven borrelen aan de bar. 1 minpuntje: op drukke avonden ( vanaf donderdag t/m zondag) kan het erg druk zijn, waardoor je lang moet wachten op het eten of zelfs je tafeltje. Verder super leuk tentje!

81. Met zijn drieën zijn we hier van de zomer geweest op een zaterdag. We hebben in de mooie Italiaanse tuin gezeten. We werden geholpen door een zeer vriendelijke, spontane, handige en vrolijke mevrouw. Dit was opvallend want hoe vaak zie je nou zo'n persoon in de bediening die echt plezier in haar werk heeft?
    Ik heb hier de lekkerste pasta ooit gegeten. Het was geloof ik kip met truffelsaus. Perfecte hoeveelheid. Als dessert had ik tiramisu. Ook heel erg lekker. De witte huiswijn was ook goed te drinken.
    Hier wil ik zeker een keer terugkomen.

82. Gisteren gegeten, het was erg druk, dat zie ik graag. Het eten was top, alles lekker vers .
    Bediening was erg vriendelijk, een klein puntje, laat de gasten iets langer wachten tussen de gerechten.
    Tot snel, kan niet wachten.

83. Gisteren met zus en nicht bij jullie geluncht....
    Door een leuke mevrouw bedient, ze had ook plezier in haar werk.
    (erg belangrijk dat mensen aardig zijn in de bediening)
    Super hoor...
    Niets op aan te merken.Tot de volgende keer.
    Suus

84. Lana van Rooij

Op de site staat dat ze kinderfeestjes organiseren. Ik denk leuk ik ga eens bellen voor meer informatie. Ik heb ondertussen 5x gebeld en nog de juiste dame niet aan de lijn gehad. Iedere keer moet ik terug bellen op een bepaald tijdstip, dit doe ik en vervolgens is ze toch niet aanwezig of heeft geen tijd. Mailen voor meer info kan ook niet. Nergens een email adres te vinden. Het kinderfeestje hoeft al niet meer. Als je al niet eens 1 klant te woord kan staan hoe kun je dan 10 kinderen vermaken?

85. anna

86. Familie Smit

Wij dachten met onze buitenlandse gast een gerenommeerd restaurant te bezoeken. Onze ervaring was echter uiterst teleurstellend en beschamend.

Allereerst, werd pas na verschillende malen seinen onze bestelling opgenomen. Hierbij bestelden we 1 gluten-vrije maaltijd, wat regelt zou worden. 1 voorgerecht was erg groot (leek meer een maaltijdsalade) en een ander gerecht was niet volgens bestelling, waarop wij 10-15 minuten moesten wachten op het juiste gerecht (het ging om een koude salade).

Na 40 min te hebben gewacht op het hoofdgerecht moesten we tweemaal vragen waar dit bleef. Op de eerste keer vragen kregen we het antwoord dat het nog 10 min zou duren. Na een kwartier gewacht te hebben, vroegen wij het opnieuw en werd er gezegd dat het nog 10 min zou duren. Totaal komt dit er dus op neer dat we meer dan een uur hebben zitten wachten tussen het voor- en het hoofdgerecht.

Vervolgens bleken er van de 7 gerechten 2 anders te zijn dan besteld, en bleek de glutenvrije-maaltijd geserveerd te worden met pasta. In tweede instantie werd dit gerecht nog geserveerd met een niet! gluten-vrije saus. Als vervanging werd brood aangeboden (brood is niet! gluten-vrij).

Ondanks de 50 euro tegoed bon ter compensatie was onze avond ten aanzien van sfeer, gezelligheid en eten verpest!

87. Heerlijke lunch deze week in de achtertuin. Een stukje Italië in Eindhoven.

88. gisteren bij mangiare gegeten in de achtertuin, wat n mooi plaatje.. Alles klopte, de prijskwaliteit, het personeel, het liep als een trein, terwijl ik schatte dat er toch 80 gasten in 1 keer binnen zaten..! heerlijke antipasto gegeten en daarna n pizza, mij zie je zeker terug.. aanrader voor ieder die zelf geen tuin heeft, en lekker wilt eten.

89. Het eerst zo knusse restaurant heeft helaas plaats moeten maken voor een puur op winst gericht "bedrijf". Ongezellig, gehaast personeel.
    Enorm overgewaardeerd en veel te duur eten.
    De porties pasta zijn ook heel erg klein.
    De grootste troef van dit restaurant is dat er voornamelijk mensen komen die heel erg graag deelnemen aan het "zien en gezien worden". Daardoor zal dit nog lang succesvol zijn. Voor een lunch ga ik er wel nog heen, voor een diner--> No Way!

90. Ik kwam hier graag en meerdere keren per week. Kwam want sinds het is uitgebreid merk je dat de kwaliteit achteruit holt. De bediening is gehaast en daardoor zit ik er zelf ook gehaast. Het eten is top, maar bestel je een pizza en bijv. een pasta dan komt het regelmatig voor dat het niet tegelijk op tafel staat. Jammer is dat.

91. Deze tent wordt met de tijd slechter kwa personeel en drukte. Het is gehaast, ze vergeten je bestelling, je voelt je niet prettig en niet relaxed. Het eten is wel lekker maar de prijs is erg hoog. Een flesje water (250cc) à 4,50€ is wel erg duur... Ook nog eens mensen aan de kassa die je gerechten 2 maal laten betalen als je zelf niet alert bent, jeetje.
    Geen Mangiare meer voor ons.

3,5
  92. Leuk restaurant .
    Echt een aanrader ! Het eten was lekker en de werkers zijn heel beleefd ! Alleen de prijs was wel duur . Maar we komen zeker terug. gr. Eline

93. Trattoria Mangiare

Beste Angelique,

Tot onze spijt lezen wij jou recentie over je vervelende ervaring bij ons restaurant. Helaas moesten ook wij constateren dat er zaterdag iets is misgegaan met ons time management. Daarvoor onze excuses. Dat is niet de kwaliteit die wij normaal altijd leveren. We willen je uitnodigen om binnenkort langs te komen dan kunnen we het rechtzetten.

Met vriendelijke groet,
    Team Mangiare

94. Donderdag heb ik telefonisch gereserveerd voor 6 personen om gisteren om 20.00 uur mijn dierbaren te trakteren op een etentje bij Mangiare. Het hing met de been buiten toen wij aldaar tijdig arriveerden. Ons werd te kennen gegeven dat de tafel nog bezet was en of wij in tussen wat wilden drinken. Na een half uur wachten bleek uit navraag bij dezelfde ober dat de mensen net hun hoofdgerecht opgediend hadden gekregen en dat na wat gemopper van mijn zijde hij min of meer te kennen gaf dat dit een overboeking moest zijn. Wij konden vervolgens op zoek naar een ander restaurant om te eten nu we bij Mangiare voorlopig niet aan de beurt waren en ik zal u zeggen dat valt niet mee op zaterdagavond. Ik ben zwaar teleurgesteld.

95. Hallo,
    Ik ben erg vaak bij Mangiare geweest maar de laatste 3 keer was het personeel chaotisch en had geen oog voor de klant. Het leek wel een fabriek die minimaal 3 keer per avond vol moet zitten. De rode wijn was bedorven, het vlees was niet goed gebakken en binnen 5 minuten hadden we ons voorgerecht op tafel.
    Het eten is nog steeds prima, maar qua service.. verschrikkelijk! Erg jammer!

96. Heerlijk eten hier, goede sfeer, vriendelijk personeel. Ook de truffelmayonaise is heerlijk, van deze kopen we regelmatig een potje los om er thuis van te kunnen genieten.

97. Frits

98. Afgelopen vrijdag gegeten, het smaakte goed!
    Ik vond het personeel heel erg aardig, zeker tegen de kinderen!!!

Echt, we gaan vaker terug. Dat is zeker.

99. Zeer goed gegeten, zeer goeie kwaliteit vlees en vis,producten met juiste kern gebakken, smaakvol, goeie service en prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

100. Karel van der linden

Erg Lekker gegeten , dit restaurant bestaat al bijna 8 jaar en lijkt nog steeds drukker te worden ! Goede prijs kwaliteit, en een vast team personeel ! Misschien dat dat t succes wel is ! Allemaal even aardig en vriendelijk! Kortom ga zo door !!!

Volgende pagina