Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Kleine eetwaren Tilburg

Anne marie

Gereserveerd nav filmpjes op tiktok waar op het eten er heerlijk uit zag, de cocktails schitterend waren en de ambiance super. Wat een tegenvaller!
    Leek op een ideale hok waar we binnen kwamen. Vieze kaart, eten redelijk (2x eten terug gestuurd omdat het lauw was ipv warm) en cocktail was niet te doen (mojito). Al met al een grote teleurstelling. Gaan hier zeker niet meer naar toe!

2,5
  2. Was al weer even geleden dat ik hier ben geweest en vond het destijds heerlijk. Helaas nu erg teleurstellend (welliswaar met Koningsdag). 'Broodplank' vooraf écht niet best (kan je dit verpesten?) patat bij hoofdgerecht héél slecht (opnieuw opgebakken ofzo). Vlees/vis was lekker maar weinig voor deze prijs. Drankjes vergeten. Zelfs de cappuccino was slecht. Wat is er aan de hand? Andere eigenaar? Konden ze de drukte niet aan? Hoorde meer klachten van anderen gasten. Heel jammer want zijn enorm aardige, gezellige uitbaters die beter verdienen maar dit kán echt niet. Succes!

5,3
  3. Internationaal Thorn

Lekker eten voor een hele nette prijs

4. Mediterraans Den Bosch

Thomas en Ingrid

Vriendelijke ontvangst in een sfeervol restaurant door de eigenaar .
    Meteen een welkom gevoel .
    Bediening super , steeds vragen of alles naar wens was of het eten goed was .
    Het eten was heel lekker en verzorgd en kleurrijk op het bord gepresenteerd. Met een goed gevoel met de trein op weg naar huis , komen hier zeker terug . Een goede afsluiting van een dagje Den-Bosch dank , ook aan de vriendelijke ober .

5. Erik Bodewes

Erg fijn restaurant! Goede service, eigenaar die even bij de tafel langskomt om te vragen of alles naar wens is!
    Eten is erg goed en ook ruimschoots voldoende. Rijst, patat en voldoende sauzen (inbegrepen). De tiramisu is een aanrader. Dit restaurant zet haar bezoekers op de 1ste plaats, wij komen hier zeker nog eens terug!

Alle recensies

Eet.nu blog

De Indiase keuken

Wanneer ik aan Indiaas eten denk, denk ik aan heerlijke, warme, kruidige curry’s met lekkere naan om mee te dippen. Naast curry’s heeft de Indiase keuken echter nog veel meer te bieden, zowel voor alleseters als vegans. In deze blog vertel ik je graag iets over de verschillende aspecten van deze veelzijdige keuken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte