1199390969 88
1342018511 94
1355602087 94
1423519964 94

1. fam. de langen

Erg gezellige avond gehad. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het was lekker weer, helaas terras vol. Het voorgerecht hebben we binnen gegeten en daarna was er alsnog plek op het terras waardoor we nog lekker naar buiten konden. Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
    Leuke avond met onze familie.

2. Onze ervaring gisteren bij de Saloon was op 1 min punt na gewoon goed. Vriendelijk personeel en eten en sfeer is gewoon goed heb hier nu 3 keer met vrienden gegeten en dat was steeds goed.

Maar 1 min punt was er wel als je 1 week van te voren om 19 uur reserveerd en je komt om 19 uur en er is geen tafel vrij ook al is het druk wil je 5 minuten wachten maar geen half uur.

Het is dat ik weet dat de rest goed is anders was ik weg gelopen.

3. Alles goed voor elkaar eten was lekker de mensen zijn vriendelijk en er is een prettige sfeer.

4. Jack estie

Zoals gewoonlijk lekker en goed verzorgd

5. Dick 20 punten

Het was een leuke en gezellige avond bij The Saloon. Buiten dat het eten erg goed was qua kwaliteit en hoeveelheid, was de sfeer TOP in het restaurant. Dat komt zeker door de attente bediening en eigenaar die aandacht hebben voor de klant, alsook door de gezellige inrichting. Echt een aanrader voor een gezellige avond uit!
    We komen zeker terug!

6. Geri Hulstijn

Wij als gezin gaan regelmatig gezellig uit eten en proberen vaak een ander restaurant uit.
    Maar de gastvrijheid, gezelligheid, het heerlijke eten en de absolute meerwaarde van gastheer Benjamin zorgt ervoor dat we altijd weer bij De Saloon terug komen.
    Voor ons met afstand het beste restaurant van Enschede!!!

7. Erg lekkere eten sfeer is top en de service is erg goed en de prijsverhouding is het zekerweten wel waard om hier vaker gezellig een hapje en een drankje te komen nemen. De bediening en de eigenaar (Benjamin) zijn erg vriendelijk en maken altijd wel een leuk praatje. Met al en al een top restaurant! Ik zal zeker vaker komen!

Bedankt Team The Saloon! 😃

8. Somberg

Top heerlijk gegeten!

9. Ballast

Ik vind het personeel vriendelijk het is er sfeervol en het eten is ook nog is lekker en de prijsverhouding is goed. Al met al een hele fijne restaurant.

10. Geweldig lekker gegeten in een heerlijk ontspannende sfeer. De service was top.

11. Bep Jansen

We hebben heerlijk gegeten, we komen er graag.

12. Altijd een erg goede ervaring bij de saloon! Eten is erg lekker en erg gastvrij!
    De eigenaar komt vaak nog even een praatje maken en is erg aardig.

13. Super, je voelt je welkom, lekker eten en de sfeer is gezellig. Gastheer en bediening willen alles voor je doen. Wij waren met zeven personen en komen zeker nog een lekker eten.
    Tip: leuk driegangen menu voor ieder wat wils.

14. Bij binnenkomst zie je gelijk dat de sfeer goed is, de aankleding aan de muren en tafels laten je gelijk voelen dat je in een mexicaans / argentijns restaurant bent.
    De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Maar dan het eten:

Wat een geweldig lekker eten, het is tot in de puntjes goed bereid en smaakt voortreffelijk.

Al met al een zeer goede aanrader.

15. Was weer gezellig en lekker.
    Benjamin zoals gewoonlijk toegewijd en vrolijk. Ook zijn personeel erg vrolijk en attent.
    Komen snel weer.

16. Met 6 personen heerlijk gegeten, allemaal een daghap mixed grill of taco/burrito. Ik kom er wel vaker en de rest is ook zeer aan te raden. Uitermate vriendelijke eigenaar.

17. Met 3 personen gegeten bij de Saloon. Het ontvangst was hartelijk en ook de service aan tafel prima. Vlees was mals en goed bereid. Ruime porties en een extra gepofte aardappel en een extra schaaltje friet was geen probleem. Dit werd niet eens in rekening gebracht, heel netjes.
    Men vraagt ook meerdere keren of alles voldoende is. Het enige minpuntje is de groente bijv. In de vegetarische gerechten. Hiervoor wordt duidelijk instant (diepvries)-groente gebruikt. Dat is jammer. Dezelfde instant-groente zit ook door de rijst. Ook de rode saus bij de nacho's en bij de gerechten is telkens dezelfde saus. Ik vond deze zelf niet zo lekker, erg gebonden en lijkt van de groothandel te komen. Maar op deze puntjes na waren we erg tevreden.

18. Peter en Petra.

Erg lekker en gezellig gegeten. Echt een aanrader.

19. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Je merkt dat ze veel stamgasten hebben die de gastheer kent.
    Wij gaan zeker terugkomen.

20. Lekker eten en gastvrij en goede sfeer.

21. Top. Het was heerlijk en goeie service. Nette bedienden. Mooie beleving.

22. Diane Post

Prettige sfeer, vriendelijk personeel.
    Lekker gegeten.

23. Op de bonnefooi geboekt op een zaterdagavond voor 7 man. Geweldig gegeten (heerlijke steaks) en top bediening! Leuke verrassing voor onze jarige en echt heel gastvrij ontvangen.

24. D & C Dolphijn

Lekker eten, heel vriendelijk personeel en nog eens mooi gedecoreerd!

25. Heel leuk en sfeervol restaurant. Super vriendelijk personeel. Hadden uitgebreid de tijd om te eten. Drie gangen menu biedt ruime keuze en het menu is groot.

26. Aardig personeel, eigenaar komt altijd even een praatje maken.
    Heerlijk gegeten

27. Christine van Dijk

De sfeer is gezellig de bediening is goed en vriendelijk en het eten is goed.

28. Op een vrijdagavond bij the saloon gegeten. Het was erg rustig. Heerlijk gegeten. De nacho’s en tiramisu zijn echt een aanrader. We hadden beide entrecote besteld. Ik rauw en mijn vriendin medium/doorbakken. We kregen echter beide een gewone medium. Voor mij dus al te doorbakken maar voor haar nog te rauw. Het was geen probleem om die van haar nogmaals in de pan te doen. Vlees was wel heerlijk gekruid.

Wij hebben het driegangenmenu genomen. Kost 22,50. Leuke prijs.

29. Hele fijne en vriendelijke bediening en heel lekker gegeten. Toprestaurant!

30. Daphne de Jonge

Super eten, leuke bediening.

31. Geweldig gegeten, personeel heel aardig en zelfs de eigenaar heeft een praatje met ons gemaakt.

32. Heerlijk gegeten fijne bediening.

33. Het eten was heerlijk en genoeg. Bediening mag je wat beter aankijken wanneer ze serveren (sommigen doen het wel hoor). Voor mijn smaak is het een beetje te donker, maar dat maakt het ook wel weer gezellig. Prijs is aan de hoge kant, maar je krijgt zeker waar voor je geld!

34. Heerlijk eten en goede service.
    Een gepassioneerde eigenaar die (terecht!!) trots is op zijn zaak en de gerechten. Zo gaven wij aan bij de mixgrill dat we liever geen lamsvlees wilden. Dit was geen probleem en het werd vervangen door de spareribs.
    Hij raadde ons aan om toch ook een stukje lamsvlees te proberen, deze kwam er gratis bij. Hij was ervan overtuigd dat we het hier wel zouden lusten. Proberen kan geen kwaad en we hadden er geen spijt van: zelfs het lamsvlees was heel lekker.
    Dit restaurant heeft de positieve recensies absoluut verdiend!

35. Ramon Striezenau

We komen hier al een aantal jaren (mijn vriendin en ik), ze heeft last van best veel allergieën maar ze houden er altijd goed rekening mee en gaat altijd goed! De eigenaar is een gezellige man en de sfeer is geweldig net als het eten! Dat is ook top!

Tot de volgende keer!

36. Eigenaar is een echte gastheer, eten zeer goed. Beste spareribs van Enschede.

37. Niets op aan te merken, prima prijs kwaliteit verhouding. Ontspannen rustige sfeer en aandacht/tijd voor de klant. Ook aan de vegetariër wordt gedacht. We komen zeker terug.

38. Gisteren gegeten, het was lekker, de sfeer heel goed en de bediening uitstekend. Ik miste wel de écht authenthieke Mexicaanse gerechten, met guacamole, de jalapenos ontbraken etc.
    En jammer dat er zoveel smaakversterkers worden gebruikt. Bediening gewoon heel gastvrij en prettig, maaltijden kwamen in een prettig ritme op tafel.

39. Echt top! En de eigenaar is zo'n toffe vent met hart voor de zaak, hij doet het leuk op de werkvloer! En het is heerlijk, goed eten in een sfeervolle saloon. Wij komen weer!!

40. Mijn vriend en ik hebben hier gisteren gegeten na goede recensies te hebben gelezen via Eet.nu. Wij sluiten ons hier volledig bij aan!! De prijs/kwaliteit was prima, we kregen echt meer dan genoeg eten (meer dan we op konden haha!). De bediening was vriendelijk en het eten smaakte echt heerlijk. Echt een aanrader dus!

41. Top! Onwijs lekker en erg vriendelijk personeel.

42. Heerlijk gegeten, fijne bediening en sfeer. We komen zeker een keer terug.

43. De service is echt heel goed en het eten is van top kwaliteit!

44. Alie Franke

Gastvrij onthaald, fijne bediening, goede sfeer. Leuk avondje uit en lekker eten, ook met kinderen.

45. The Saloon; leuk restaurant waar alles in een keer top is. Het eten, de sfeer, de service, prijs en kwaliteitsverhouding.. is aan te raden. Vooral de spareribs en de ossenhaas!!

Team The Saloon bedankt!

46. Het eten was lekker en de bedienig en de sfeer was top! Ik kom zeker weer.

47. Gezellig restaurant, heerlijk eten en het personeel maakt het je echt naar je zin. Leuke sfeer een echte aanrader!

48. Heerlijk gegeten!

49. Niels Ruzius

50. Nelleke jansen

Je kunt er heerlijk eten, betaalbare prijzen, en het restaurant ziet er gezellig uit. De eigenaar is begaan met zijn klanten, erg vriendelijk.

51. Uitstekend. Goede kwaliteit, service, sfeer en lekker gegeten. Kan dit restaurant echt aanraden!

52. Vorige week weer heerlijk gegeten en gedronken bij The Saloon. Sfeer was super en het eten verrukkelijk. Tot de volgende keer.

53. Yvonne Evers

54. De sfeer was gezellig en bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Vervolgens erg lekker gegeten, de porties waren precies goed en het vlees was goed gekruid. De pepersaus die ik bij mijn vlees kreeg was zalig!

55. Heerlijk en veel gegeten, super vriendelijke gastheer, gezellig ambiance en dat allemaal voor een prima prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

56. Gisteren met mijn dochter hier voor het eerst gegeten. Allebei gekozen voor het 3 gangen keuzemenu. Smakelijk klaar gemaakt, spareribs waren erg lekker. Heerlijk gegeten hier met erg attente bediening! Wij komen zeker terug. Aanrader!!

57. Zakendiner gehad met relaties uit China. Vis en vleesgerechten laten aanbevelen. Van zeer hoge kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt en succes verder!

58. Kaylee Veldmate

Gisteravond keuzemenu gegeten, voor een vaste en in verhouding goedkope prijs! Genoeg keus en veel eten, het was heerlijk! Vlees was perfect bereid en de service was goed en vriendelijk. Echt een aanrader om heen te gaan, als we in Enschede zijn, gaan we hier zeker weer eten !!

59. Wat een heerlijke zaak. Ik had besteld, we waren iets verlaat en werden met een grap onthaald. Je bent gelijk thuis. Het eten was gewoon heel erg goed. Veel te veel, terwijl ik twee grote vleeseters had meegenomen. We werden de hele avond goed, maar zeker niet hinderlijk in de gaten gehouden zodat we niets te kort kwamen. Dat kwamen we echt niet. Volgende keer in Enschede zijn we zeker weer te gast! Een aanrader!!

60. dirtybob

Service. Dit is service zoals dat overal moet zijn. De kok was ons voorgerecht vergeten (stokbrood met knoflook) het kwam niet echt laat. Maar toch bood hij zijn excuses aan. Ook als we iets extra's wikden moesten we ons bij hem melden. Zekers een aanrader! Binnenkort voor mn verjaardag kom ik weer!

62. Geweldig gegeten, geweldige service, geweldige avond!

63. Tiny van Dorst

64. Peter van der Moolen

De eigenaar herkende ons meteen, ook al was het een half jaar geleden dat we hier hadden gegeten. We hadden direct weer een fijn gevoel bij het onthaal en ondanks dat we niet gereserveerd hadden deed hij er alles aan om ons aan de gewenste tafel te zetten. Super gezellig en ook het eten was weer fantastisch! De fajitas is onze favoriet! Echt een aanrader. Wij komen zeker weer snel terug.

65. Erik Kruisselbrink

Heerlijk gegeten en een bijzondere gastvrijheid.

66. We waren 3 dagen in de omgeving van Enschede en via deze site vanwege de goede beoordelingen zijn we hier gaan eten. Ondanks dat we erg vroeg waren werden we spontaan ontvangen door de bediening.
    Het eten was echt super goed en het personeel was in voor een dolletje. Hier ga je echt niet met honger de deur uit. We komen zeker vanuit Zeeland nog een keer terug! Echt een aanrader!

67. Leuke avond gehad met heerlijk eten. Wat een vriendelijk personeel, met oog voor details.

68. Heerlijk eten, relatief niet duur, aardig personeel dat je alle aandacht geeft geeft. Goede sfeer, topper!

69. Gezellige sfeer, uiterst vriendelijk personeel en eigenaar. Eten was prima, we hadden een mix grill schotel. Top!! Voor de grote eters, als je niet genoeg had werd het gratis aangevuld. Kregen na afloop nog een dubbele espresso.

Komen zeker terug!!!

70. Romy Langkamp

Wij eten regelmatig bij The Saloon. Eten, sfeer en service zijn altijd goed! Lekker eten voor een betaalbare prijs! Wij blijven terug komen!

71. Het eten was heerlijk mals en perfect bereid. De gastheer was heel vriendelijk. Het is zeker een aanrader.

72. Met een groepje van 6 vrouwen (uit de Randstad) hebben we een top avond beleefd bij The Saloon. De gastheer Benjamin en zijn staf zijn super en hun service is uitmuntend.
    Het begon als een gezellig en heerlijk etentje, maar werd uiteindelijk één groot feest. We hebben zelfs gezongen en gedanst. Geweldig!! Wat een heerlijke avond.
    Als we nog eens in de buurt zijn, dan komen we zeker terug!

73. Sfeer: Gezellig. Personeel: Vriendelijk. Eten & Drinken: Goed!

74. daniel zwaagstra

Goed restaurant met goede klantvriendelijkheid en goed eten en drinken. En voor een goede prijs. De baas daarvan is echt top.

75. Heleen en Herman

Fijn restaurant met heerlijke betaalbare gerechten. Aanrader en met een ober die weet waar de gasten behoefte aan hebben!

76. EdG 26 punten

Bij the Saloon kan je heerlijk eten en er is een geweldige gastheer! De sfeer is goed, het eten is betaalbaar en heerlijk. Ik kom zeer regelmatig bij the Saloon en de kwaliteit is nog nooit minder geweest.

77. habo 7 punten

The saloon mexicaans & argentijns steakhouse, ik heb nog nooit zo lekker vlees gegeten. Tapas vooraf, hoofdgerechten vier soorten vlees: ossenhaas, lamsrack, entrecote, piri piri met verse salade, aardappels, saus erbij.
    Onze dag kan niet meer stuk. Corona, lekkere wijn, wij komen zeker weer.
    Gr habo.

78. Voor het eerst hier gegeten en zeker niet voor het laatst!!! Wat een heerlijke gerechten, super genieten!! De bediening is ook geweldig goed, je voelt je echt super gewenst!!

79. Randy de Graaf

80. Tony

81. Klaas Dragtstra

Bezoek gebracht aan Amigo Benjamin met zijn staf. De ontvangst was, zoals gebruikelijk, uitnodigend en het eten mag voortreffelijk worden genoemd. Ondanks de grote drukte in het restaurant hebben wij niet lang op ons eten hoeven te wachten. De verhouding van de kwaliteit en het te betalen bedrag stemmen met elkaar overeen. Een avondje culinaire genieten bij the Saloon doet een mens goed. Team The Saloon onze hartelijke dank voor deze prachtige avond.

82. Vrijdag op aanraadde van een vriend bij The Saloon in Enschede gegeten en gedronken met mijn vriendin . Het was een hele gezellige en leuke sfeer, de gastheer was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten en drinken was in 1 woord top! Verder hebben we er ons goed vermaakt en gaan we er zeker vaker heen !!

83. Martin

84. Simella

Heerlijk gegeten bij de beste mexicaan. Ipv spareribs die we meestal nemen bij The Saloon zijn we dit keer voor een visgerecht gegaan. Als voorgerecht maiskolf gehad v/d grill, lekker sappig! Als hoofdgerecht Plata de Descado en Langostas a la Parrilla. Eerste gerecht bestaat uit 2 garnalen, zalmsteak, heilbotfilet, kabeljauwfilet. Het tweede gerecht bestaat uit 6 grote garnalen v/d grill. Beide gerechten zijn heerlijk gekruid en top bereid. Als afsluiter een heerlijke mintthee. Service is top bij The Saloon! Gastheer is professioneel en erg vriendelijk. Een echte aanrader om hier te eten!

85. Heerlijk gegeten en super gezellige service !

86. Johannes

Heerlijke spareribs gegeten, lekker mals. Service was top. De muziek op de achtergrond gaf je zeker een gezellige sfeer.
    Voor herhaling vatbaar dus.

87. Twee weken geleden de oude vertrouwde Mexicaanse daghap gehad. Hij blijft echt heerlijk! Goed vlees, lekker mals en meer dan voldoende. Lekkere frietjes en salade, alles is goed op smaak.

Kortom: super! Ik kom hier zeker weer en raad het in mijn omgeving zeker aan.

88. Ik heb al meerdere malen gegeten bij The Saloon en iedere keer is het weer beter dan die keer ervoor. Het eten is heerlijk, erg mals vlees en je krijgt nooit te weinig. De service is snel, vriendelijk en schoon. Altijd tevreden!

89. Tijdje geleden hier ontzetten goed gegeten. De sfeer, het personeel en de rekening maakte mijn glimlach groter! Kom zeker nog eens terug.

90. Met onze getuigen van toen vierden we onze trouwdag met een etentje hier. We waren met zijn tweeën al eens wezen vóórproeven (zo goed bevallen dat we een week later ook nog even een voortreffelijke dagschotel namen). We werden hartelijk en persoonlijk ontvangen en hebben alle vijf heerlijk gegeten (echt erg lekker!). De koffie is wat mij betreft voor verbetering vatbaar. We werden uitgeleide gedaan met een extra flesje wijn (van ons trouwjaar!) en twee rozen: het was een heerlijk feestje.

91. Wij hebben veel gehoord over the saloon maar nog nooit eerder geweest. Wij kwamen met een groep dames. Je komt binnen en je voelt je echt thuis. Leuke ontvangst, wij werden geholpen en drank gekregen en ze zeiden ons als wij niet uit komen met kaart dat ze ons kunnen helpen. Wij wachten op het eten en een woord; het smaakte heerlijk. Met mooie muziek erbij kan de dag niet meer stuk. Daarna nog drank van het huis. Dankjewel voor leuke avond, wij komen zeker weer.

Miranda en dames

92. Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij The Saloon.
    Het personeel is vriendelijk en neemt uitgebreid tijd om je te bedienen.
    Zeer uitgebreide kaart met hoge kwaliteit vlees, kwaliteit/prijs is goed.
    Echte aanrader.

93. Wij waren erg benieuwd door traumatische ervaringen met andere Mexicanen. Hier was het eten in één woord voortreffelijk! Vooraf de Muchos Nachos genomen, heerlijke combinatie van nachos met gehakt, kip, kaas en groenten. Beiden kozen we voor een daghap. Zij voor de kip piri-piri, varkenshaas en sparerib en ikzelf voor de taco en enchilada, superlekker, knapperig -niet slof- en heerlijk van smaak! Het vlees was top gekruid. De service was prima, er werd ons meerdere malen gevraagd of alles naar zin was maar niet opdringerig. Goede ontvangst en gezellige eigenaar (?) die wel van een grapje houd. Wij komen zeker gauw terug.

94. JdB 69 punten

Perfect restaurant voor de vlees liefhebber.

Goede en vriendelijke bediening. Zeer gastvrij.

95. Mike &ceylo

We hebben vanavond heerlijk gegeten bij de saloon, de service was goed! En het eten smaakte voortreffelijk, en dit allemaal tegen een redelijke prijs.

96. Berry Teesink

Vanavond zijn we er voor het eerst wezen eten. Goede bediening. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten was ook erg lekker en precies voldoende. Wij hadden kip piri piri met salsa saus en een vlees spies met verschillende soorten vlees. Er werd een soort rijst bij geserveerd en wat rauwkorst en je kreeg een bakje gebakken aardappeltjes. Het was ook nog betaalbaar. Echt aan te bevelen.

97. Juliët Roering

Lekker eten, ook vegetarisch. Met name de bonenschotel en de nachos slipremos zijn erg lekker. Zeer vriendelijke bediening en een prima sfeer.

98. Zeer gastvrij en lekker eten. Zeker de moeite waard om een keer terug te komen.

99. Maarten

Gisteren goed en lekker gegeten bij the Saloon in Enschede.
    Nette bediening, schone zaak met voortreffelijk eten en wat de prijs zeker waard was.
    Tussendoor werd er zo nu en dan even gevraagd of het naar wens was. Dat was het zeker!

Wij komen hier vaker!

Volgende pagina