The Saloon in Enschede

1205803046 88
1301984211 94
1321220444 91
1449461997 95

1. Heel leuk en sfeervol restaurant. Super vriendelijk personeel. Hadden uitgebreid de tijd om te eten. Drie gangen menu biedt ruime keuze en het menu is groot.

2. Aardig personeel, eigenaar komt altijd even een praatje maken.
    Heerlijk gegeten

3. Christine van Dijk

De sfeer is gezellig de bediening is goed en vriendelijk en het eten is goed.

4. Op een vrijdagavond bij the saloon gegeten. Het was erg rustig. Heerlijk gegeten. De nacho’s en tiramisu zijn echt een aanrader. We hadden beide entrecote besteld. Ik rauw en mijn vriendin medium/doorbakken. We kregen echter beide een gewone medium. Voor mij dus al te doorbakken maar voor haar nog te rauw. Het was geen probleem om die van haar nogmaals in de pan te doen. Vlees was wel heerlijk gekruid.

Wij hebben het driegangenmenu genomen. Kost 22,50. Leuke prijs.

5. Hele fijne en vriendelijke bediening en heel lekker gegeten. Toprestaurant!

6. Daphne de Jonge

Super eten, leuke bediening.

7. Geweldig gegeten, personeel heel aardig en zelfs de eigenaar heeft een praatje met ons gemaakt.

8. Heerlijk gegeten fijne bediening.

9. Het eten was heerlijk en genoeg. Bediening mag je wat beter aankijken wanneer ze serveren (sommigen doen het wel hoor). Voor mijn smaak is het een beetje te donker, maar dat maakt het ook wel weer gezellig. Prijs is aan de hoge kant, maar je krijgt zeker waar voor je geld!

10. Heerlijk eten en goede service.
    Een gepassioneerde eigenaar die (terecht!!) trots is op zijn zaak en de gerechten. Zo gaven wij aan bij de mixgrill dat we liever geen lamsvlees wilden. Dit was geen probleem en het werd vervangen door de spareribs.
    Hij raadde ons aan om toch ook een stukje lamsvlees te proberen, deze kwam er gratis bij. Hij was ervan overtuigd dat we het hier wel zouden lusten. Proberen kan geen kwaad en we hadden er geen spijt van: zelfs het lamsvlees was heel lekker.
    Dit restaurant heeft de positieve recensies absoluut verdiend!

11. Ramon Striezenau

We komen hier al een aantal jaren (mijn vriendin en ik), ze heeft last van best veel allergieën maar ze houden er altijd goed rekening mee en gaat altijd goed! De eigenaar is een gezellige man en de sfeer is geweldig net als het eten! Dat is ook top!

Tot de volgende keer!

12. Eigenaar is een echte gastheer, eten zeer goed. Beste spareribs van Enschede.

13. Niets op aan te merken, prima prijs kwaliteit verhouding. Ontspannen rustige sfeer en aandacht/tijd voor de klant. Ook aan de vegetariër wordt gedacht. We komen zeker terug.

14. Gisteren gegeten, het was lekker, de sfeer heel goed en de bediening uitstekend. Ik miste wel de écht authenthieke Mexicaanse gerechten, met guacamole, de jalapenos ontbraken etc.
    En jammer dat er zoveel smaakversterkers worden gebruikt. Bediening gewoon heel gastvrij en prettig, maaltijden kwamen in een prettig ritme op tafel.

15. Echt top! En de eigenaar is zo'n toffe vent met hart voor de zaak, hij doet het leuk op de werkvloer! En het is heerlijk, goed eten in een sfeervolle saloon. Wij komen weer!!

16. Mijn vriend en ik hebben hier gisteren gegeten na goede recensies te hebben gelezen via Eet.nu. Wij sluiten ons hier volledig bij aan!! De prijs/kwaliteit was prima, we kregen echt meer dan genoeg eten (meer dan we op konden haha!). De bediening was vriendelijk en het eten smaakte echt heerlijk. Echt een aanrader dus!

17. Top! Onwijs lekker en erg vriendelijk personeel.

18. Heerlijk gegeten, fijne bediening en sfeer. We komen zeker een keer terug.

19. De service is echt heel goed en het eten is van top kwaliteit!

20. Alie Franke

Gastvrij onthaald, fijne bediening, goede sfeer. Leuk avondje uit en lekker eten, ook met kinderen.

21. The Saloon; leuk restaurant waar alles in een keer top is. Het eten, de sfeer, de service, prijs en kwaliteitsverhouding.. is aan te raden. Vooral de spareribs en de ossenhaas!!

Team The Saloon bedankt!

22. Het eten was lekker en de bedienig en de sfeer was top! Ik kom zeker weer.

23. Gezellig restaurant, heerlijk eten en het personeel maakt het je echt naar je zin. Leuke sfeer een echte aanrader!

24. Heerlijk gegeten!

25. Niels Ruzius

26. Nelleke jansen

Je kunt er heerlijk eten, betaalbare prijzen, en het restaurant ziet er gezellig uit. De eigenaar is begaan met zijn klanten, erg vriendelijk.

27. Uitstekend. Goede kwaliteit, service, sfeer en lekker gegeten. Kan dit restaurant echt aanraden!

28. Vorige week weer heerlijk gegeten en gedronken bij The Saloon. Sfeer was super en het eten verrukkelijk. Tot de volgende keer.

29. Yvonne Evers

30. De sfeer was gezellig en bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Vervolgens erg lekker gegeten, de porties waren precies goed en het vlees was goed gekruid. De pepersaus die ik bij mijn vlees kreeg was zalig!

31. Heerlijk en veel gegeten, super vriendelijke gastheer, gezellig ambiance en dat allemaal voor een prima prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

32. Gisteren met mijn dochter hier voor het eerst gegeten. Allebei gekozen voor het 3 gangen keuzemenu. Smakelijk klaar gemaakt, spareribs waren erg lekker. Heerlijk gegeten hier met erg attente bediening! Wij komen zeker terug. Aanrader!!

33. Zakendiner gehad met relaties uit China. Vis en vleesgerechten laten aanbevelen. Van zeer hoge kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt en succes verder!

34. Kaylee Veldmate

Gisteravond keuzemenu gegeten, voor een vaste en in verhouding goedkope prijs! Genoeg keus en veel eten, het was heerlijk! Vlees was perfect bereid en de service was goed en vriendelijk. Echt een aanrader om heen te gaan, als we in Enschede zijn, gaan we hier zeker weer eten !!

35. Wat een heerlijke zaak. Ik had besteld, we waren iets verlaat en werden met een grap onthaald. Je bent gelijk thuis. Het eten was gewoon heel erg goed. Veel te veel, terwijl ik twee grote vleeseters had meegenomen. We werden de hele avond goed, maar zeker niet hinderlijk in de gaten gehouden zodat we niets te kort kwamen. Dat kwamen we echt niet. Volgende keer in Enschede zijn we zeker weer te gast! Een aanrader!!

36. dirtybob

Service. Dit is service zoals dat overal moet zijn. De kok was ons voorgerecht vergeten (stokbrood met knoflook) het kwam niet echt laat. Maar toch bood hij zijn excuses aan. Ook als we iets extra's wikden moesten we ons bij hem melden. Zekers een aanrader! Binnenkort voor mn verjaardag kom ik weer!

38. Geweldig gegeten, geweldige service, geweldige avond!

39. Tiny van Dorst

40. Peter van der Moolen

De eigenaar herkende ons meteen, ook al was het een half jaar geleden dat we hier hadden gegeten. We hadden direct weer een fijn gevoel bij het onthaal en ondanks dat we niet gereserveerd hadden deed hij er alles aan om ons aan de gewenste tafel te zetten. Super gezellig en ook het eten was weer fantastisch! De fajitas is onze favoriet! Echt een aanrader. Wij komen zeker weer snel terug.

41. Erik Kruisselbrink

Heerlijk gegeten en een bijzondere gastvrijheid.

42. We waren 3 dagen in de omgeving van Enschede en via deze site vanwege de goede beoordelingen zijn we hier gaan eten. Ondanks dat we erg vroeg waren werden we spontaan ontvangen door de bediening.
    Het eten was echt super goed en het personeel was in voor een dolletje. Hier ga je echt niet met honger de deur uit. We komen zeker vanuit Zeeland nog een keer terug! Echt een aanrader!

43. Leuke avond gehad met heerlijk eten. Wat een vriendelijk personeel, met oog voor details.

44. Heerlijk eten, relatief niet duur, aardig personeel dat je alle aandacht geeft geeft. Goede sfeer, topper!

45. Gezellige sfeer, uiterst vriendelijk personeel en eigenaar. Eten was prima, we hadden een mix grill schotel. Top!! Voor de grote eters, als je niet genoeg had werd het gratis aangevuld. Kregen na afloop nog een dubbele espresso.

Komen zeker terug!!!

46. Romy Langkamp

Wij eten regelmatig bij The Saloon. Eten, sfeer en service zijn altijd goed! Lekker eten voor een betaalbare prijs! Wij blijven terug komen!

47. Het eten was heerlijk mals en perfect bereid. De gastheer was heel vriendelijk. Het is zeker een aanrader.

48. Met een groepje van 6 vrouwen (uit de Randstad) hebben we een top avond beleefd bij The Saloon. De gastheer Benjamin en zijn staf zijn super en hun service is uitmuntend.
    Het begon als een gezellig en heerlijk etentje, maar werd uiteindelijk één groot feest. We hebben zelfs gezongen en gedanst. Geweldig!! Wat een heerlijke avond.
    Als we nog eens in de buurt zijn, dan komen we zeker terug!

49. Sfeer: Gezellig. Personeel: Vriendelijk. Eten & Drinken: Goed!

50. daniel zwaagstra

Goed restaurant met goede klantvriendelijkheid en goed eten en drinken. En voor een goede prijs. De baas daarvan is echt top.

51. Heleen en Herman

Fijn restaurant met heerlijke betaalbare gerechten. Aanrader en met een ober die weet waar de gasten behoefte aan hebben!

52. EdG 21 punten

Bij the Saloon kan je heerlijk eten en er is een geweldige gastheer! De sfeer is goed, het eten is betaalbaar en heerlijk. Ik kom zeer regelmatig bij the Saloon en de kwaliteit is nog nooit minder geweest.

53. habo 7 punten

The saloon mexicaans & argentijns steakhouse, ik heb nog nooit zo lekker vlees gegeten. Tapas vooraf, hoofdgerechten vier soorten vlees: ossenhaas, lamsrack, entrecote, piri piri met verse salade, aardappels, saus erbij.
    Onze dag kan niet meer stuk. Corona, lekkere wijn, wij komen zeker weer.
    Gr habo.

54. Voor het eerst hier gegeten en zeker niet voor het laatst!!! Wat een heerlijke gerechten, super genieten!! De bediening is ook geweldig goed, je voelt je echt super gewenst!!

55. Tony

56. Klaas Dragtstra

Bezoek gebracht aan Amigo Benjamin met zijn staf. De ontvangst was, zoals gebruikelijk, uitnodigend en het eten mag voortreffelijk worden genoemd. Ondanks de grote drukte in het restaurant hebben wij niet lang op ons eten hoeven te wachten. De verhouding van de kwaliteit en het te betalen bedrag stemmen met elkaar overeen. Een avondje culinaire genieten bij the Saloon doet een mens goed. Team The Saloon onze hartelijke dank voor deze prachtige avond.

57. Vrijdag op aanraadde van een vriend bij The Saloon in Enschede gegeten en gedronken met mijn vriendin . Het was een hele gezellige en leuke sfeer, de gastheer was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten en drinken was in 1 woord top! Verder hebben we er ons goed vermaakt en gaan we er zeker vaker heen !!

58. Martin

1 punt
  59. Simella

Heerlijk gegeten bij de beste mexicaan. Ipv spareribs die we meestal nemen bij The Saloon zijn we dit keer voor een visgerecht gegaan. Als voorgerecht maiskolf gehad v/d grill, lekker sappig! Als hoofdgerecht Plata de Descado en Langostas a la Parrilla. Eerste gerecht bestaat uit 2 garnalen, zalmsteak, heilbotfilet, kabeljauwfilet. Het tweede gerecht bestaat uit 6 grote garnalen v/d grill. Beide gerechten zijn heerlijk gekruid en top bereid. Als afsluiter een heerlijke mintthee. Service is top bij The Saloon! Gastheer is professioneel en erg vriendelijk. Een echte aanrader om hier te eten!

60. Heerlijk gegeten en super gezellige service !

61. Johannes

Heerlijke spareribs gegeten, lekker mals. Service was top. De muziek op de achtergrond gaf je zeker een gezellige sfeer.
    Voor herhaling vatbaar dus.

62. Twee weken geleden de oude vertrouwde Mexicaanse daghap gehad. Hij blijft echt heerlijk! Goed vlees, lekker mals en meer dan voldoende. Lekkere frietjes en salade, alles is goed op smaak.

Kortom: super! Ik kom hier zeker weer en raad het in mijn omgeving zeker aan.

63. Ik heb al meerdere malen gegeten bij The Saloon en iedere keer is het weer beter dan die keer ervoor. Het eten is heerlijk, erg mals vlees en je krijgt nooit te weinig. De service is snel, vriendelijk en schoon. Altijd tevreden!

64. Tijdje geleden hier ontzetten goed gegeten. De sfeer, het personeel en de rekening maakte mijn glimlach groter! Kom zeker nog eens terug.

65. Met onze getuigen van toen vierden we onze trouwdag met een etentje hier. We waren met zijn tweeën al eens wezen vóórproeven (zo goed bevallen dat we een week later ook nog even een voortreffelijke dagschotel namen). We werden hartelijk en persoonlijk ontvangen en hebben alle vijf heerlijk gegeten (echt erg lekker!). De koffie is wat mij betreft voor verbetering vatbaar. We werden uitgeleide gedaan met een extra flesje wijn (van ons trouwjaar!) en twee rozen: het was een heerlijk feestje.

66. Wij hebben veel gehoord over the saloon maar nog nooit eerder geweest. Wij kwamen met een groep dames. Je komt binnen en je voelt je echt thuis. Leuke ontvangst, wij werden geholpen en drank gekregen en ze zeiden ons als wij niet uit komen met kaart dat ze ons kunnen helpen. Wij wachten op het eten en een woord; het smaakte heerlijk. Met mooie muziek erbij kan de dag niet meer stuk. Daarna nog drank van het huis. Dankjewel voor leuke avond, wij komen zeker weer.

Miranda en dames

67. Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij The Saloon.
    Het personeel is vriendelijk en neemt uitgebreid tijd om je te bedienen.
    Zeer uitgebreide kaart met hoge kwaliteit vlees, kwaliteit/prijs is goed.
    Echte aanrader.

68. Wij waren erg benieuwd door traumatische ervaringen met andere Mexicanen. Hier was het eten in één woord voortreffelijk! Vooraf de Muchos Nachos genomen, heerlijke combinatie van nachos met gehakt, kip, kaas en groenten. Beiden kozen we voor een daghap. Zij voor de kip piri-piri, varkenshaas en sparerib en ikzelf voor de taco en enchilada, superlekker, knapperig -niet slof- en heerlijk van smaak! Het vlees was top gekruid. De service was prima, er werd ons meerdere malen gevraagd of alles naar zin was maar niet opdringerig. Goede ontvangst en gezellige eigenaar (?) die wel van een grapje houd. Wij komen zeker gauw terug.

69. JdB 69 punten

Perfect restaurant voor de vlees liefhebber.

Goede en vriendelijke bediening. Zeer gastvrij.

70. Mike &ceylo

We hebben vanavond heerlijk gegeten bij de saloon, de service was goed! En het eten smaakte voortreffelijk, en dit allemaal tegen een redelijke prijs.

71. Berry Teesink

Vanavond zijn we er voor het eerst wezen eten. Goede bediening. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten was ook erg lekker en precies voldoende. Wij hadden kip piri piri met salsa saus en een vlees spies met verschillende soorten vlees. Er werd een soort rijst bij geserveerd en wat rauwkorst en je kreeg een bakje gebakken aardappeltjes. Het was ook nog betaalbaar. Echt aan te bevelen.

72. Juliët Roering

Lekker eten, ook vegetarisch. Met name de bonenschotel en de nachos slipremos zijn erg lekker. Zeer vriendelijke bediening en een prima sfeer.

73. Zeer gastvrij en lekker eten. Zeker de moeite waard om een keer terug te komen.

74. Maarten

Gisteren goed en lekker gegeten bij the Saloon in Enschede.
    Nette bediening, schone zaak met voortreffelijk eten en wat de prijs zeker waard was.
    Tussendoor werd er zo nu en dan even gevraagd of het naar wens was. Dat was het zeker!

Wij komen hier vaker!

75. Esther

Gisteren echt een geweldig gezellige avond gehad met voortreffelijk eten en een erg aardig en enthousiast personeel. De kip was mals, goed gekruid en meer dan genoeg. De burrito was overheerlijk en we hadden er van alles bij. De salade was super vers, en de rest was net zo voortreffelijk als het hoofdgerecht. Ik heb nog net niet mijn vingers erbij afgelikt. We hebben zoveel gegeten dat we bijna de zaak konden uitrollen. Vaak krijg je veel maar laat je de helft liever staan omdat het niet vers of lekker is. Hier wilden we door blijven eten omdat het zo lekker was.
    Je bent hier ook geen nummer maar een gast waar aandacht voor is. Erg belangrijk!
    Al met al een aanrader en wij komen hier zeker nog veel vaker. Bedankt voor de fijne avond!

76. Afgelopen vrijdag weer hier gegeten en het was goed, zoals altijd.
    Personeel altijd vriendelijk en gastvrij, kwaliteit/prijs oke.
    We hebben weer een gezellige avond gehad.

77. marjolein

Een geweldig restaurant! Vooral als je een daghap neemt, is het erg goedkoop, maar de kwaliteit is erg goed. Ik heb nergens zulke goede spare-ribs gegeten.

78. Koen

79. Afgelopen dinsdag een teamuitje gehad. Hierbij met 15 man getafeld bij The Saloon. Er kwam zoveel op tafel dat je op laatst niet meer wist wat je nu moest kiezen! We zijn hier goed verzorgd door het personeel, en kwamen met overvolle buiken thuis! Het is het tweede jaar dat we het gedaan hebben met het team en wederom was het een geslaagde avond!

80. Het is elke keer weer een geslaagde avond bij de Saloon!
    Heerlijk eten en super gezellige sfeer door de eigenaar en het personeel, je voelt je thuis en geniet van de muziek en verukkelijke eten!
    Zeker een aanrader!

81. Vrijdagavond 21 december met vrienden geweest, tijdens serious request.
    Het was die avond erg druk, maar het liep allemaal super, het eten was top, heerlijk gegeten.
    1 minpuntje maar wel heel belangrijk. Het toilet, daar hing geen handdoek of waren op en je moest niet dicht bij het toilet zitten want als die deur open ging stonk het vreselijk. Er zat een stel vlak tegenover het toilet te eten, nou daar zijn we nu op voor bereid voor als we weer gaan. En dat doen we zeker.

82. The Saloon is een restaurant waar je warm wordt ontvangen en persoonlijke service wordt verleend. De menukaart is leuk en gevarieerd, voor ieder wat wils. Het uitserveren gaat netjes en de wachttijd tussen de verschillende gangen is precies goed. De kwaliteit van het eten is geweldig goed, heerlijk mals vlees en mooie opmaak van de borden. Een restaurant waar je graag terug wilt komen.

83. The saloon is een zeer gastvrij restaurant. Het eten is perfect en ziet er erg smakelijk uit. Je krijgt meer dan genoeg voor het bedrag wat je betaald dus prijs kwaliteits verhouding zijn zeer goed in orde. Het personeel en gastheer zijn zeer vriendelijk en stellen je op je gemak en laten je voelen dat je te gast bent en niet zomaar een bron van inkomsten voor het restaurant. Dat is altijd fijn om mee te maken. Dat een gastheer net dat stapje meer doet om een klant tevreden te maken. Of het nu een drankje van het huis is of een speciale wens of wijziging in het gerecht omdat je iets niet al te lekker zou vinden of andere wensen. Het eten is gewoon erg goed. Vlees is lekker mals. Een t-bone (500gr) is precies goed, niet te door bakken. Het bestek is ook scherp genoeg om te snijden. Ik kom zeker weer in dit fijne en prettige restaurant. Ik vind het een aanrader.

84. Zondag 18-11-2012 gegeten bij the Saloon samen met zoon en schoondochter. De ontvangst was gastvrij. Ondanks, dat deze nieuwe locatie groter van opzet is dan de vorige is de inrichting intiemer. Het eten was uitstekend en ondanks de drukte kregen wij als gasten alle aandacht. Voor culinair genieten is de The Saloon een aanrader. A.J. Dragtstra - Smit

85. De ontvangst is om te beginnen altijd vriendelijk door Benjamin en bediening.
    Het is altijd een gezellige sfeer en het eten is altijd goed en niet duur.
    Het is een echte aanrader om een keer te gaan eten als je van lekker vlees houdt.
    En als je 1 keer bent geweest kom je vaker.

86. In september/oktober 2012 hebben wij hier met een groep van 8 personen 6 keer gegeten. En het was elke keer uitstekend.
    Vooraf gereserveerd betekent bij the Saloon ook dat de tafel vrij is. En als je beperkt in je tijd zit, doen ze extra hun best zodat je op tijd kunt vertrekken!
    Eigenaar Benjamin en zijn personeel staan garant voor een keurige en persoonlijke bediening. De gerechten waren elke keer van een goede en constante kwaliteit en de huiswijn is lekker.
    Als je van een goede vleesschotel houdt is the Saloon zeker een aanrader!

87. Derk Gortemaker

The Saloon is een geweldige plek om te eten en dat komt uiteraard door het goede eten, maar zeker ook door de goede service en persoonlijke aandacht van Benjamin en de bediening.
    Een keer eten bij The Saloon betekent vaker eten bij The Saloon.

88. Ik heb hier twee weken geleden met twee vrienden voor mijn verjaardag gegeten. We komen er wel vaker, en ook dit keer was alles weer perfect geregeld. Het eten is erg lekker, de sfeer goed, en de bediening erg vriendelijk. Al met al een erg leuk restaurant om gezellig en lekker te eten. Ik kan het iedereen aanraden het eens te proberen!

89. Hallo.
    The saloon in Enschede.
    Wij waren met 25 p vorige week geweest, het eten was zo lekker en sfeer prachtig en service was ook prima. Wij vinden de nieuwe locatie veel mooier dan de oude.
    De prijs- en kwaliteitverhouding was super, wij komen zeker weer terug. Team van the saloon bedankt.

Het was het doopfeest van mijn dochter.

90. Op een vrijdagavond heb ik samen met mijn vader bij The Saloon in Enschede gegeten. Gereserveerd via internet, even later een keurig sms'je dat de tafel gereserveerd was. Erg netjes.
    Bij aankomst wist de gastheer nog wie ik was en hoe ik gereserveerd had. De ontvangst is erg goed, vriendelijk en snel. De rest van het bedienend personeel was ook erg vrolijk en netjes.
    Het eten was uitstekend, prima prijs / kwaliteit verhouding. De gastheer kwam vragen hoe laat we de gerechten wilden hebben. Een goede service, aangezien we later nog naar een concert moesten. Al met al een hele sterke aanrader!

91. We kwamen hier voor de eerste keer, we hadden vast gekeken op internet hoe het beoordeeld was. Omdat het goed uit de beoordeling kwam, zijn we hier gaan eten. En inderdaad, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, en lekker eten.

92. Twee dagen geleden hier spareribs gegeten, die waren uitermate verrukkelijk. En twee of drie weken geleden de tournedos gehad, die was ook heel erg lekker. Lekker zacht en toch zo rood als het maar kan(had ik om gevraagd).
    De eigenaar is een hele aardig man die samen met zijn personeel voor een leuke sfeer zorgt terwijl je wel lekker rustig kunt eten.
    Alles bij elkaar erg leuk restaurant met heel erg lekker eten.

93. Ik heb hier mijn vrijgezellenfeest gehad. En de service was heel goed. Ze hebben veel aandacht aan besteed. Het was een heerlijk weer, waardoor wij met de hele groep buiten konden eten. Dat hebben ze goed geregeld. Het eten was ook heerlijk. Iedereen was tevreden met het eten. Het was een geslaagde middag!

94. We hebben er gegeten met ons gezin.
    Na het bestellen van de drankjes keken we in de menu kaart en na keuze hebben we deze gesloten om te laten weten dat we klaar waren. Het duurde nog even voor ze het kwamen opnemen.
    Helaas moesten we erg lang wachten op het eten na 30 min hebben we zelf maar eens gevraagt waar het bleef dus alles bij elkaar 40 min gewacht op het hoofd gerecht.
    Het vlees vond ik wat aan de taaie kant helaas.
    Echter waren er vrienden van de bediening aan het eten die alle aandacht kregen plus het eten goed en op tijd geserveerd kregen. Mensen die na ons kwamen hadden ook eerder het eten.
    Het leek er dan ook sterk op dat ze ons waren vergeten!!!

95. Gisteren hier gegeten, eten was echt super lekker, heeel lekker mals vlees, was goed te doen. Was alleen minder dat de ober onze drankjes was vergeten maarja ach kan gebeuren.

Ik wil hier zeker wel vaker eten.

96. Heb mijn 50 ste verjaardag hier gevierd met 35 gasten.
    Fantastisch voorgerecht in buffet vorm van pittige mosselen, zalm, kaas, salades etc. Na het voorgerecht het warm buffet. Met heerlijke chilli concarne, groente uit de oven, spareribs, biefstuk, lamskotteletten etc. Om je vingers bij af te likken. Als nagerecht heerlijke taart. Natuurlijk waren er ook de juiste wijnen te nutigen. Ik zelf dronk een droge witte wijn. De bediening was perfect, ook alle gasten waren dik te vreden. Kortom een aanrader voor verjaardagen, bruiloften etc. Voor mij was het een onvergetelijke avond.

97. Ik kom heel vaak eten bij The Saloon, omdat ik weet dat ik daar altijd heerlijk kan eten en het eten is altijd van goede kwaliteit. Er is er altijd een gezellige en prettige sfeer, en de prijzen zijn zeer gunstig. De personeel die er werkt is ook vriendelijk, en zeer behulpzaam. Ik weet zeker dat ik nog vaak zal terugkomen voor een lekker hapje eten.

98. christina duynstee

Het eten hier is heel erg lekker.
    Het was een goed idee van mijn oma om uit eten te gaan.
    En ik mocht kiezen waar wij maar toe gingen, en ik heb gekozen om hier te gaan eten.

Groetjes,
    Christina en oma