Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Internationaal Weesp

Petra

Kwamen 6 uur binnen lege zaak, terras vol.
    We werden gedropt aan een klein tafeltje binnen.
    Andere tafel mocht niet, want alles was gereserveerd. (Toen we weg gingen zat er nog steeds niemand binnen)
    Bestelde beide dezelfde voorgerecht. Toen die kwam werd 1 voorgerecht echt op tafel gepleurt en weg was de serveerster met nog een voorgerecht die van ons was. Staat ze buiten te zoeken van wie het was. Loopt vervolgens weer richting de keuken.
    Om later weer naar ons te komen om ook deze op onze tafel te gooien en hup zonder enig woord, weer weg te gaan.
    Fruit du mer. Niet te eten gefrituurde mini gamba's koolvis, inktvis en witte kleine ansjovisjes.
    Droog en gamba' moesten we pellen verschrikkelijke vette vingers als gevolg en niet schoon te maken met een servet.
    Toen het hoofdgerecht mixt grill. vlees was voldoende voor een holle kies. 4 mini stukjes vlees.
    Mijn vlees was goed. De cowlsla die erbij zat was warm en had totaal geen smaak. 4 drankjes erbij en € 105,50 mogen betalen. Nooi meer.

1,6
  2. Afknapper is dit!
    Vanmiddag 40 min gewacht op een biertje en een cola en nog niet gehad.
    8,60 van tevoren al betaald. Kan ik die nog terug krijgen aub?
    En ik was niet de enige vanmiddag en raad deze zaak dan ook niet in aan!
    Nogmaals een totale afknapper is dit!

1,5
  3. Internationaal Weesp

Petra

4. Jos mirian Karin Ilse en hond angel.

Locatie top compleet teniet gedaan door onbeschoft asociaal gedrag van een of andere clownesk kleinzielig karikatuur dat daar werkte, of dacht daar te werken, neem aan als ober, tip voor de zaak deleten die handel, zo houd je niet veel mensen over die daar nog willen komen.

5. Heel erg lekker gegeten, mooie combinatie van klassiek Italiaans en modern,
    vriendelijke en aangename bediening komen we zeker nog eens terug.

Alle recensies

Eet.nu blog

De Indiase keuken

Wanneer ik aan Indiaas eten denk, denk ik aan heerlijke, warme, kruidige curry’s met lekkere naan om mee te dippen. Naast curry’s heeft de Indiase keuken echter nog veel meer te bieden, zowel voor alleseters als vegans. In deze blog vertel ik je graag iets over de verschillende aspecten van deze veelzijdige keuken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte