Strandpaviljoen DOK 14 in Cadzand

1449819563 48
1452080190 46
1458862071 46
1479207714 69

1. Het leukste terras in Cadzand! Vlotte en vriendelijke bediening en het eten en de prijs/kwaliteit heel goed.
    Voor ons er even uit… DOK 14.

2. Na twee speciaal biertjes gedronken te hebben en nog twee glazen rose wijn, dat smaakte goed. Behalve bij het af rekenen. Ipv 3,50 per glas, zoals op de kaart staat, moesten we 4,80 per glas betalen, want andere serveerster had andere rose aangeslagen. Kortom ******* voor dok14.

3. Petra de koeijer

Bij aankomst kwartier mogen wachten op het eerste contact met de bediening. Vervolgens zelf moeten vragen naar een serveerster aan de bar.
    Kroketten waren vet, te vet. Friet was slap. Boterham met kip was erg lekker, doch miste ik iets in het gerecht op de pittigheid te counteren. Al met al zeer teleurgesteld omdat een strandtent een zeer mooi interieur bevat en klasse uitstraalt. Misschien in het vervolg investeren in mensen ipv het pand.

4. Juliane Lebsack

Das Essen war gut (Nachos/ Chickenburger).
    Allerdings gab es ein 3-Gänge-Menü auf der Karte. Laut Kellnerin sei es aber auch möglich, die Gerichte einzeln zu bestellen. Schade nur, dass nicht auch die einzelnen Preise vermerkt waren.
    Die Preise fand ich etwas überteuert.

Die Lage ist super: direkt am Strand mit Blick aufs Meer.

Leider wurden uns andere Gäste vorgezogen. Nach uns kamen Gäste ins Restaurant, die noch vor uns einen Tisch mit Blick aufs Meer zugewiesen bekamen. Uns wurde dann ein eingeengter Tisch in der hintersten Ecke angeboten, woraufhin wir lieber einen freien Tisch draußen auf der Veranda vorzogen. Auch wurden wir nicht bedient bzw. unsere Bestellung wurde nicht entgegen genommen. Einer der Kellner sah, dass wir warteten, lief aber ohne uns eines Blickes zu würdigen an uns vorbei. Erst nachdem wir eine Kellnerin angesprochen hatten, ob wir denn nun endlich was bestellen können, wurde unsere Bestellung entgegen genommen.
    Das bestellte Essen kam dann zum Glück ziemlich schnell.

Ich würde das Restaurant nach diesem Ereignis allerdings nicht noch einmal besuchen und auch nicht weiter empfehlen!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Het eten was goed (nacho's / kip hamburger).
    Er was een 3-gangen diner op de kaart. Maar volgens serveerster was het ook mogelijk om de gerechten individueel te bestellen. Jammer dat de afzonderlijke prijzen niet werden genoteerd. De prijzen vond ik een beetje te duur.

De locatie is geweldig: direct aan het strand met uitzicht op de zee.

Helaas voor ons werden andere gasten voorgetrokken. Na ons kwamen gasten in het het restaurant, die nog voor ons een tafel met uitzicht op de zee kregen toegewezen. Wij kregen een smalle tafel in de verste hoek aangeboden, waarna we liever een vrije tafel buiten op het terras wilden. Ook werden we niet bediend en werd onze bestelling niet opgenomen. Een van de obers zag dat we zaten te wachten, maar liep zonder ons een blik te geven voorbij. Pas nadat we een serveerster aanspraken of we dan eindelijk kunnen bestellen, werd onze bestelling opgenomen. Het bestelde eten kwam daarna gelukkig vrij snel.

Ik zal dit restaurant na deze ervaring niet nogmaals bezoeken en ook niet aanbevelen!

5. Rieky Lammen

Twee keer geweest. Vriendelijke bediening. Het eten en drinken is top.

6. De salade scampi.nat en overladen met spekjes niet lekker
    De slib tong niet vers en niet goed gebakken
    De carpaccio was nog half bevroren en veel te veel saus. Op de rekening stond een dessert wat niet geserveerd was. Voor de kinderen kon er geen pannenkoek besteld worden, nee ze moeten nog veel leren daar, ook de kok. Goed gastheerschap en liefde voor het eten

7. Mooi sfeervolle grote strandtent met fantastisch terras. Relaxte sfeer goed eten prijs kwaliteit verhouding is goed 🖒 vriendelijk personeel

8. Zeer vriendelijke bediening. Kom hier graag Dat komt wel goed hier. Als de mensen organisatie blijven zoals ze zijn. Blijf jezelf zoals nu.

9. Ria le Grand

Afgelopen zondag koffie en pannenkoek cq wafel gegeten. Alles was oké.
    Eén maar: Mensen achter de tapkast namen ijsklontjes voor de drankjes met hun vingers.
    Vind ik niet hygienisch, Aub met een tang uit de koelemmer nemen

10. Het was een positieve ervaring die ons aanzet om meermaals naar cadzand te komen. Heel lekker eten, mooi gepresenteerd en vriendelijke bediening.

11. Leuk modern en goed uitziend paviljoen, ben elke week in augustus geweest met 35 graden en met regen. Helaas is de service niet veranderd, jammer want iedereen krijgt van mij de gelegenheid zich te verbeteren. De vieze glazen zijn nu wel verdwenen en ook zijn er meer glazen. Het vriendenplankje was lekker en voor herhaling vatbaar. week later helaas niet te bestellen (na anderhalf uur lekker gedronken te hebben) vanwege drukte....toen maar de ossenhaas genomen, helaas veel te lang gebakken, leek meer op biefstuk. Weer een week later weer niet te bestellen hoewel het half zo druk was. Navraag gaf aan na 18.00 uur niet te bestellen staat wel niet op de kaart maar is zo. Jammer. Bediening en service moet nog goed aan gewerkt worden.

12. Lekker gegeten, ontzettend mooi plekje aan de raam met uitzicht over de zee. Bediening was vriendelijk en attent. 3 gangen menu van 22 euro biedt wellicht wat weinig keus. Tip: maak van de hamburgers een feestje goedgevuld met veel sla erop en lekkere harde broodjes. De frietjes waren top! Zeker aanrader dus!

13. Patriek Samyn

Leuke plek, bediening kan soms vlotter als het druk is. Maar zeker een aanrader, lekker en alles verzorgd. Ga ik zeker nog terug.

14. Vanmiddag 15 min moeten wachten voor we onze bestelling konden doen om vervolgens nog eens 10 min te wachten voor de koffie zonder koffiemelk kwam. Hier maar niet om gevraagd want anders zou de koffie koud zijn... onze buurdames hebben meer dan 30 min op hun bitterballen moeten wachten. Misschien wachten ze nog...

15. Vanavond bij Dok14 gegeten. Erg slecht gegeten. Onervaren personeel. Spare ribs slecht en de verkochte ossenhaas reepjes lijkt meer op biefstuk dan ossenhaas. Dit ook gemeld ah personeel maar is niemand op terug gekomen. Voor ons een slechte ervaring en geen Dok14 meer.

16. Heel mooi strandpaviljoen, mooie locatie. Zonde dat terras niet overdekt kan worden, vandaag veel regen maar temperatuur was goed dus buiten zitten had fijn geweest.
    Bediening moet nog veel leren! Traag (omzet kan verdriedubbeld als ze vaker langskomen om te vragen of alles naar wens is) en niet erg behulpzaam. Kaart mag uitgebreider, wij zijn uiteindelijk ergens anders gaan dineren.

17. Marcel en Briggitte van Moerkerk

Super hard gewerkt en er iets heel moois van gemaakt. Geweldige inrichting. Natuurlijk zijn er nog dingen die niet in orde zijn, maar dat is heel normaal na zo'n vlugge bouw en start. Heel veel succes en zeker tot volgend jaar. Een verrijking voor Cadzand 👍

18. Joop 115 punten

We zijn er twee weken geleden wezen eten op een mooie zaterdag avond, geweldig leuke strandten, bediening was heel vriendelijk, eten was goed, en de prijzen zijn gewoon normaal, zeker niet duur zoals sommige in de regio wel zijn, en daar is de sfeer ook minder, we komen terug hier.

19. Duidelijk dat het een jong startend team is wat nog veel moet leren. Bediening was vriendelijk en ze deden echt wel hun best, echter, overal om ons heen ging van alles fout. Van dubbele drankjes aan de tafel, naar eten en drinken aan de verkeerde tafel, tot veel verkeerde rekeningen.

Bij ons begon het met verkeerde drankjes, ook de wijnglazen waren nog vies. Het voorgerecht kwam snel en smaakte prima. Vervolgens duurde het erg lang voor het hoofdgerecht kwam. Twee gerechten waren goed en we kregen één verkeerde burger. Hiervoor zou zo snel mogelijk de goede burger komen. Na een half uur waren de andere gerechten op en was de burger er nog steeds niet. Toen we dit gingen navragen bleek de keuken dicht te zijn.. Het was inmiddels na negenen. Ze wilde de burger nog wel maken. Maar alleen eten is ook niet gezellig.

Menu is van de rekening afgehaald. Echter stonden er wel drie andere dingen op de rekening die niet bij ons hoorden.

De bediening was vriendelijk en wilde heel graag, maar er was nog geen logica in taken en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Volgend jaar zullen wij weer eens gaan kijken of het al beter geregeld is.

20. Nieuwe opening. Zeer lekkere spaghetti gegeten. Echt een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

21. Carine Anné

22. Ook wij hadden voorheen ervaring met de belgische uitbaters die als geen ander de kunst verstonden hun gasten weg te jagen. De nieuwe uitbaters verdienden wat ons betrof een kans en daar hebben we nooit spijt van gehad: iedere keer zien wij hoe het personeel zich het vuur uit de sloffen loopt om het iedereen naar de zin te maken; heb je wensen die niet direct zo op de kaart staan: waar mogelijk wordt hier een mouw aan gepast. Gebruik van toilet werd voorheen 100% bewaakt door iemand die daarvoor speciaal op wacht leek te staan.. Nu is toiletgebruik 'gewone' service (wel graag schoon achterlaten!!!). Na een praatje met de meer dan vriendelijke en flexibele bediening begrepen wij dat er nagedacht wordt over een volledig nieuw te bouwen Dok 14.... Daar kijken wij met belangstelling naar uit want eerlijk is eerlijk: aan vernieuwing van het bouwsel is dit plezierige strandpaviljoen wel toe 😊😀

23. Richard Vergunst

De sliptongetjes waren niet vers en zwommen in het vet.

24. Gisteren hier een hapje en drankje gedaan. Vriend wil een tweede Omer (speciaal) biertje bestellen maar helaas die was op. Toch jammer als het seizoen nog moet beginnen dat het bier al zo snel op is. Zelf een broodje warm vlees besteld en dat was ook een teleurstelling. Een paar plakjes zeer dun gesneden vierkante ham (als het ham was...) overladen met sla en wat spekjes. Erg onder de maat dus en zou beter de naam broodje sla kunnen krijgen. Frietjes met de kaas kroketjes was wel lekker.

25. Tijdens onze heerlijke vakantie in cadzand besloten we deze tent te bezoeken, en dat was helaas de smet op deze vakantie. Lange wachttijd, mensen die toch wel even na ons binnen gekomen waren, hadden nog eerder eten op tafel dan dat het bij ons was opgenomen.
    Drank stond toen zowaar wel op tafel, kwaliteit eten was aanvaardbaar maar helaas niet het gevraagde. Wel geconsumeerd, eerlijkheid gebied ons te zeggen dat we dat deden uit meelij met het personeel, want het liep die avond echt niet. Hopelijk enkel voor deze avond.
    Maar verder toch jammer dat de aanmerkingen hoe het beter kan niet echt ter harte leken genomen te worden door het personeel. Niet direct geneigd om terug te gaan.

26. Lionel9500

Nadat we er vorig jaar lekkere mosselen/frieten gegeten hadden dachten mijn vrouw en ik dit deze keer te herhalen.

Het gaf:
    -overkookte mosselen die naar rubber smaakten. Het zelfde gold voor de erbij behorende groenten;
    -een kleine portie frieten voor ons twee (zij proefden nog het lekkerst van wat we gegeten hebben).

Wij dronken er bier mee. De keuze is wat aan de kleine kant, maar trappist van La Trappe staat in de kaart vermeld, ook in variëteiten die in België niet verkocht worden, zoals de witte La Trappe die ik bestelde. Dit bier was genoeg gekoeld, maar voor de blonde variant die mijn vrouw bestelde was dat niet het geval.

Voor dat alles betaalden wij €53,40, een redelijke prijs als de kwaliteit goed was geweest. Een kijkje in de keuken en de WC had ons kunnen waarschuwen, beiden zijn vuil.
    Onze beslissing voor ons volgend bezoek aan Cadzand staat vast: we gaan elders eten!

27. Beetje jammer dat je een vispannetje besteld met scampi's, zalm en witvis, en dat er geen scampi's inzitten. Dit 2 keer teruggekoppeld aan serveerster maar hier werd niks mee gedaan. Jammer!! Verder was het oké.

28. Service laat te wensen over. Bij aankomst veel te lang moeten wachten op de bestelling, aan de bar konden we niet bestellen omdat er zogezegd op het terras opgenomen werd. Diegene die opnamen zaten waarschijnlijk nog te roken aan de achterkant (mooi aangezicht als je komt aanlopen). Eten meenemen mocht niet, moest op terras geconsumeerd worden. Kwaliteit eten: sorry, niet goed. Zijn andere uitbaters dan twee jaar geleden maar deze tent is van de regen in de drup beland.

29. Belgische fan van de Nederlandse kust

Nefast voor de reputatie van de Nederlandse gastvrijheid. Op en top toeristenbedriegers. Een hamburger tussen een koud, droog, niet gegrild broodje. Een fishburger die volledig platgebakken is. Mayonaise aanrekenen die niet besteld en niet gegeten is en trapist op de kaart zetten als 33cl en een 25cl glas serveren. Kortweg zielig.