• Lid sinds 1 februari 2017

Swalmen

Activiteiten

1. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft een recensie geschreven voor Restaurant Pomo

Prima eten, niet erg pretentieus, maar dat hoeft ook niet. Vriendelijke bediening, goede service.

2. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij vindt Proeverij de Pronckheer leuk

Ronald van Raaij

3. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft een recensie geschreven voor Aetcafé 't Kesjotje

Goede streekgerechten. Zuurvlees en Kalfslever! Hier in Augustus met de vakantie gegeten, prettige en gemoedelijke bediening.

4. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft een recensie geschreven voor Surya
    Indiaas Utrecht

Prima eten, vriendelijke bediening, 1 tip (ook voor de bediening: Het gemengde voorgerecht voor 2 personen (Mixed Starter), bevatte veel gelijke zaken aan de Tandoori Mixed Grill, dus als je het leuk vindt om veel verschillende dingen te proberen, is het verstandig om als je hoofdgerecht wat anders te kiezen. Als je dat gerecht juist héél lekker vindt kan het geen kwaad natuurlijk…

Die avond draaide men enigszins boven normaal restaurant niveau lounge-muziek (Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Stéphane_Pompougnac voor de stijl) en ik kan me voorstellen dat als je daar niet van houdt dat dat gaat irriteren.

5. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft La Bergerie toegevoegd als favoriet restaurant

La Bergerie

Hip, kindvriendelijk, romantisch en zakelijk
    • Frans
    Oudegracht aan de Werf 88 Utrecht
  7. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft een recensie geschreven voor Weeva
    Regionaal Groningen

Zeer leuke ambiance en leuke plek in Groningen. De voorgerechten (bloedworst! ) waren eigenlijk interessanter dan de hoofdgerechten die eigenlijk vrij standaard leken. Leuk ook dat er een goedkope daghap is overigens.
    Het eten was prima, de bediening ietwat aan de trage kant.

8. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft een recensie geschreven voor Instock
    Internationaal Utrecht

Interessant concept dat ons aanspreekt en een reden temeer om hier eens te gaan eten. Een 4 gangen menu voor € 28 is ook niet heel erg prijzig.

Van hun website:

"Wij halen onverkochte producten op bij plaatselijke Albert Heijns en andere producenten.
    Denk hierbij aan groente en fruit met een schoonheidsfoutje, brood van een dag oud of vlees en vis simpelweg omdat er een overschot is."

Het eten was niet ultra culinair, maar voldoende interessant om smakelijk te kunnen eten. Die avond had men gekozen voor een Indonesisch/Surinaams tintje, zalm met Bara was het hoofdgerecht.

Ook als je niet tegen voedselverspilling bent kunt je hier met een gerust hart gaan eten. Als er in je gezelschap mensen zijn die iets echt niet lusten, kun je beter wel even checken wat er die dag op de kaart staat..

9. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft een recensie geschreven voor Vaartsche Rijn
    Internationaal Utrecht

Met een vriend hier gegeten. Er wordt echt ongelofelijk veel moeite in het eten gestopt, dat is zeker, en alles wat je voor gezet krijgt is dagen tot zelfs weken gedroogd, gemarineerd of gerookt. Ik vind echter de prijs aan de hoge kant, en al die moeite proef ik er helaas ook niet echt aan af...

Wat ook wel teleurstellend was, en een beetje door de mand val momentje, is dat nadat de mensen iedere keer aan je tafel komen vertellen welke wijn je krijgt met wat voor afdronk en waarom deze past bij het gerecht, en ik bij het dessert om een Sauternes vroeg, en degene die ons bediende niet eens wist wat dat was...

En gezien de prijs van zo'n arrangement vind ik dat als je dan een 10 jaar oude Tawny port krijgt in plaats van een Vintage toch ook wel een beetje erg op de penning...

Kortom: over het eten alle lof, maar ik vind de prijs aan de erg hoge kant.

10. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft een recensie geschreven voor Restaurant Recht
    Internationaal Apeldoorn

Heerlijk gegeten Met zalmtartaar en pompoensoep, en hertenbiefstuk en wildzwijn medaillons.
    Misschien mag er overigens iets minder zout in het eten.
    De ambiance was prima, de bediening zeer voorkomend en gastvrij. Als we weer in Apeldoorn zijn komen we zeker terug!

11. Ronald van Raaij's profielfoto
    Ronald van Raaij heeft gereageerd op het topic: Nieuwe Eet.nu features

Ik ben net nieuw hier, maar wat me opvalt is dat als ik zoek op een plaats dat er heel veel snackbars en girostenten tussenstaan, en dat je dan door de overvloed geen overzicht hebt. Zou het een idee zijn om als oplossing een extra feature in de "Keuken" lijst de "Niet" waarde op te nemen? Dus niet alleen Wél snackbar, pizzeria enz maar ook Niet snackbar, pizerria enz. (En dat dan aan te geven door een groen vinkje en een rood kruisje oid)