Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Internationaal Terschelling West

Dinand

Lekker dagmenu voor een leuke prijs op een gezellige pleintje tegenover de vuurtoren in West-Terschelling. Uitstekende bediening, niets teveel, 2 keer een karaf kraanwater👍

2. Steakhouse Cadzand

Heerlijk gegeten bij Csalt. Bij binnenkomst een mooi, warm interieur, heel sfeervol. We hadden een tafeltje gereserveerd en werden vriendelijk ontvangen. Mooie menukaart met uitgebreide keuze tegen heel schappelijke prijzen. Lekkere huiswijn. De gerechten worden ook mooi gepresenteerd. Kortom, heel lekker gegeten en wij komen zeker terug!

3. Pannenkoekenhuis Ruurlo

R.kwerreveld

Goede service , lekker eten

4. Wat heb ik hier ontzettend heerlijk gegeten en genoten!

Mijn vriend en ik hebben de carpaccio en asperges met zalm gegeten als voorgerecht en als hoofdgerecht de asperges met beenham en lams koteletten. Alles klopte. De sausjes waren heerlijk op smaak. Het vlees was mals. De carpaccio was zelfs nog zelfgemaakt. Super bijzonder, want dat zie je zelden zo.
    De sfeer in de zaak was toegankelijk en gezellig. Wij zijn begonnen buiten op de terrassen waar de tuinen prachtig in bloei staan en zijn geëindigd met een kopje koffie aan de haard. Het was een top ervaring. Zeker een aanrader!

5. Steakhouse Cadzand

Thomas

Wir waren zu sechs Personen. Sowohl die Fleischgerichte als auch die Fischgerichte waren super.

Alle recensies

Eet.nu blog

De Indiase keuken

Wanneer ik aan Indiaas eten denk, denk ik aan heerlijke, warme, kruidige curry’s met lekkere naan om mee te dippen. Naast curry’s heeft de Indiase keuken echter nog veel meer te bieden, zowel voor alleseters als vegans. In deze blog vertel ik je graag iets over de verschillende aspecten van deze veelzijdige keuken. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte