Wij beschikken over een ruime eigen parkeergelegeheid, vlak naast het restaurant.

Met de trein of bus naar station Ruurlo, daarna is het 20 minuten lopen.( richting Hengelo, GLD.)

Bezorgrestaurants in de buurt van De Heikamp

1320759759 76
1478771931 71
1541976800 76

1. H. Nijhof

Heerlijke pannenkoek gegeten. Keus genoeg dus voor ieder wat wils.

2. Tonny Jurriens

3. een fantastisch pannekoekenrestaurant. Vriendelijke gastvrouwen. Gezellig restaurant. Wij rijden graag 50 km. om daar een pannekoek en een heerlijk dessert te eten.

4. De duurste pannenkoek dwars door de moestuin was het geld zeker waard, erg lekker. Vond het ook erg gezellig met de openhaard aan maar was misschien wel iets te warm. De service was ook top!

5. De kolde drukte pannenkoeken waren heel slecht gevuld, geen gember en zeker geen kaas geproefd. Volgende keer om meer vulling vragen werd gezegd. Wij gaan op zoek naar een pannenkoeken huis waar ze nog weten wat bakken is.

6. Vandaag (15-8-2018) hier gegeten. Het eten was lekker, maar de bediening was ronduit slecht!! Lang wachten, waren niet vrolijk, konden drukte niet aan. Kinderen werden chagrijnig omdat ze lang op hun eten moesten wachten. Bediening deed nors als je iets vroeg! Niet voor herhaling vatbaar!!

7. Zondag 22 juli 2018 daar gegeten. De groentesoep was wel te eten, maar wel héél erg zout. Na een opmerking hierover tegen de serveerster (die al een paar keer bij ons was geweest), hebben wij haar niet weer gezien. Wij kregen een andere serveerster. Waarvoor was zij bang geworden?? Had of durfde zij geen weerwoord te geven, wat wij wel verwachtten? Verder niets meer over gehoord. Jammer. Dit was voor ons de 1e en laatste keer daar.

8. Wesley

9. Heerlijk gegeten van de prijswinnende pannenkoek "Dwars door de moestuin" die tot mijn grote verrassing ook in glutenvrije versie beschikbaar was. Sowieso zijn alle pannenkoeken glutenvrij te bestellen. Helemaal top! We gaan hier zeker nog eens naar toe.

10. Gerrit

11. Lekkere pannenkoeken voor een eerlijke prijs. Een gezellig restaurant.

12. A. Groeneveld

Een prachtige familiebijeenkomst gehouden in DeBoerangerie.
    De Boerangerie was gezellig aangekleed en de omgeving is prachtig, ook voor de jongste deelnemers.
    De ontvangst en bediening was erg vriendelijk.
    Het Walking Cinner winter was prima, smakelijk en leuk opgesteld met een goede uitleg. Er was keuze voor iedereen.
    Samengevat: het was een gezellige bijeenkomst met een prima verzorging. Zeker een aanrader.

13. Namens Queens, hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid.
    Mede door de enthousiaste bediening hebben wij zeer genoten van deze middag cq avond.
    De gemaakte afspraken zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.
    Een onvergetelijk bedrijfsuitje op een mooie locatie.

14. Mijn 50 jarig feestje bij de Boeranjerie van de Heikamp is super geslaagd. Er werd leuk meegedacht en de uitvoering van de afspraken is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Prachtige, sfeervolle lokatie, heerlijke hapjes en vlotte bediening.
    Echt een aanrader!

15. Uitgebreide kaart met verrassende en zeer smakelijke pannenkoeken. Echt Dommerholt ijs in de desserts. Top! Ook een leuke gelegenheid voor (zakelijke) bijeenkomsten en er starten diverse toeristische wandel- en fietsroutes door de mooie, bosrijke omgeving van Ruurlo.

16. Goede ervaringen bij de Heikamp van een aantal jaren geleden. Daarom de afgelopen maand een aantal keer hier geweest. Wat opvalt is een behoorlijke uitbreiding. Dit komt helaas niet ten goede aan de kwaliteit. Het bedienend personeel lijkt te bestaan uit vakantiekrachten die traag en weinig professioneel werken. Lang wachten dus. Op ons tafeltje werd een volle asbak van de vorige bezoekers niet opgeruimd. De pannenkoeken smaakten weliswaar goed, maar bleken van onderen aangebrand. De kwaliteit is zeker niet meegegroeid met de prijzen daar. Voor ons voorlopig geen Heikamp meer. Het bedrijf is duidelijk over z'n hoogtepunt heen.

17. Te Brake

Gisteravond een avond uit met het gezin. Erg snelle en vlotte bedeining. De gerechten werden snel geserveerd en waren erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar! Super!

18. timmermans

Veel en efficiënt werkende bediening, ook zeer vriendelijk! Het eten was prima en voldeed volledig aan de verwachting in een gezellig ingerichte deel. Kortom een plek om nog een keer terug te gaan.

19. Willy de Heus

Na een bezoek aan museum More hebben wij een pannenkoek gegeten bij DHKMP, het bezoek heeft onze verwachtingen overtroffen. De koude drukte pannenkoek smaakte heerlijk en de bediening was uiterst vriendelijk. Daarnaast is de locatie perfect. Kortom, mooie zaak, ga vooral zo door!

20. Ik vind dat je hier prima kunt eten en drinken. Toiletten zijn schoon. Kunt buiten leuk zitten maar de bediening kan beter. Krijg het gevoel dat ik blij moet zijn dat er iets geregeld wordt (ik wilde graag de warmte lampen aan) in plaats van de klant is koning. Had ook nog graag een glas drinken gewild tussen door, en helaas stond er zichtbaar afwas buiten gestald. Maar ik kom wel terug omdat het totaalplaatje in orde was.

21. Angelique

Het was leuk en lekker. Ondanks dat wij de laatste klanten waren had de bediening alle tijd voor ons.
    Heerlijk sfeertje buiten.

22. Een prachtige familiedag gehouden op het bosterras van de Heikamp. Een mooie ambiance leuk aangekleed waar we konden chillen zowel jong als oud. Alles was tot in de puntjes geregeld. De ontvangst was hartelijk en vriendelijk.
    De BBQ was geweldig. Het eten zag er smakelijk en gezellig uit. Er was ruim voldoende. En iedereen vond het lekker. De uitleg was prima. Alles wat ik afgesproken had klopte. Zo heb ik als organisator van de dag een heerlijke ontspannen dag gehad samen met mijn familie. Chapeau voor het personeel die op alle vragen direct inspeelde.
    Onze familiedag was mede dankzij de Heikamp een geweldige dag. Jammer dat ik vergeten ben een foto te maken van de heerlijke gerechten.

23. De pannenkoek met blauwe schimmelkaas, peer en honing is echt verrassend lekker en ook was de kipsate erg smakelijk. Door de grote drukte duurde het soms wel iets langer voordat de drank werd aangevuld, hiervoor werd wel netjes excuses voor aangeboden. Verder hebben we echt een top avond gehad, want we hebben heerlijk gegeten en de medewerkers waren vriendelijk.

24. Gisteravond bij de Heikamp gegeten, mooi achteraf gelegen pannenkoekenhuis. Het was 's avonds buiten op het terras nog goed vertoeven, wel veel muggen... Pannenkoeken zijn goed van smaak en de keuze is enorm. Wij gingen beide voor de geitenbrei en de kids beide een spek pannenkoek. Erg vriendelijke meid in de bediening die ons meer wist te vertellen over het naastgelegen klimbos en doolhof. Een echte aanrader!!

25. ed ebbers

Wij zijn al jarenlang regelmatige bezoekers van de Heikamp. En dat zegt genoeg over dit pannenkoekenrestaurant.
    Kritische opmerking over de bediening. De tafel had wat meer afgeruimd moeten worden tussen
    hoofdgerecht en toetje. Overigens prettige bediening.

26. BG Textor

Met de kinderen en kleinkinderen heerlijke pannenkoeken gegeten. Veel keuze. Ondanks de drukte vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Achterhoekse gemoedelijkheid.

27. Arie Ton

Fijne sfeer, goed personeel, we hebben met onze buurtvereniging heerlijk gegeten.

28. We hebben wat te vieren. We gaan voor de kampioenspannenkoek! En dat wordt een fikse afknapper. De pannenkoek is koud, aangebrand en taai. De garnering bestaat uit een onduidelijke brei van groentes.
    We gunnen De Heikamp een topomzet, maar onze zuurverdiende centjes gaan we er niet meer spenderen.

29. Heerlijke pannenkoeken, uiterst vriendelijke bediening.
    Gewoon top!

30. Dichtbij huis de beste pannenkoeken van Nederland, dat moeten we proeven. Voor mij een 'Dwars door de groententuin'. De kids een spek-kaas, naturel met stroop en suiker en een leuke doolhof kinderpannenkoek. In een bomvol restaurant erg vriendelijk en snel geholpen. Nauwelijks wachttijd en een heerlijke pannenkoek. Ook als je eens iets bijzonders wilt proeven.
    Een heerlijk vers ijsje maakt het af. Voor ons een klein feestje!

31. Gerrit Voskamp

Aangebrande pannekoek die na er wat van gemeld wordt gecompenseerd wordt door een gratis drankje aan te bieden. Dit is door mij afgeslagen. Wel gewoon op de rekening en natuurlijk betalen. Letterlijk en figuurlijk een nare smaak aan over gehouden. 👎👎

32. Erwin Goldner

33. Heerlijke pannenkoeken! Echt een aanrader na geklauter in het klimbos.

34. Gisteren een pannenkoek bij de Heikamp besteld, een pannenkoek met mager spek, geitenkaas, pijnboompitten en honing. Bij het serveren van de pannenkoek zaten er geen pijnboompitten maar pecannoten op de pannenkoek. De medewerker gaf aan dat de pijnboompitten niet meer voorradig waren. Omdat ik een notenallerlgie heb moest er een nieuwe pannenkoek gebakken worden.
    Het was geen gezellig etentje. Mijn partner had zijn pannenkoek bijna op.
    Het was coulant geweest om de rekening aan te passen temeer omdat er één ingrediënt ontbrak op de pannenkoek.

35. Na de regen lekker in de serre vertoefd. Zeer overzichtelijke kaart, heel veel keuzen, vlotte bediening, heel vriendelijk.
    Snel bediend, alle pannenkoeken prima verzorgd. Verrassend die met gefileerde zalm en spinazie.
    Het Heikamp menu was heel volledig. Na vele jaren een echte aanrader. Maar ook leuk om meegemaakt te hebben, dat het allemaal met één mevrouw en twee koekenpannen begonnen is.

36. Nicholas Hartley

Wat een prachtig bedrijf! Echt een pannenkoekenrestaurant 2.0! De pannenkoekjes zijn aan de prijs, maar ze zijn absoluut top en het is werkelijk prachtig zitten in de glazen boerenschuur. Service was helemaal prima en de pannenkoek was heerlijk!
    De volgende keer nemen we meer tijd, want toen de kinderen van het klimbos hoorden, waren ze dolenthousiast.
    Prima zaak ga zo door!

37. Fantastische dag gehad in het klimbos en aansluitend heeeeeerlijk gegeten bij De Heikamp. Super locatie, aardig personeel en bijzonder (en lekker) dat ze oa eigen graan verbouwen! een absolute aanrader!!

38. Hans Jansen

Lekker eten, goede service en de sfeer is goed. De prijs/kwaliteit verhouding is alleen wel bagger. De prijzen zijn veel te hoog en je krijgt er niet genoeg eten voor. Meest schokkende is nog wel een klein bakje chocolademousse voor 7 euro!

39. De pannenkoeken waren erg duur!!! 8.50,- euro per stuk voor een naar verhouding kleine pannenkoek met 4 stukjes spek. 7,- euro voor een kinder pannenkoek. Ook waren de pannenkoeken gemaakt van meer granen, wat veel mensen ook niet lekker vinden.

40. Heerlijke middag gehad, vlotte vriendelijke bediening, fijne salade gegeten. Voor de kids goede voorzieningen, "we hebben er geen kind aan gehad".

41. 2e paasdag bij de Heikamp geweest prachtige locatie, het was erg druk maar wij werden snel geholpen door het bijzonder vriendelijke personeel.
    De pannenkoeken waren heerlijk gebakken, ook de glutenvrije pannenkoek dit is echt een aanrader wij komen zeker terug.

42. Pannekoek was aangebrand. Personeel onaangenaam. We gaan niet meer. Zonde gemiste kans

43. Afgelopen zondag eerst naar Klimbos geweest. Het was er ontzettend druk, maar oh zo leuk en gezellig. Kids (van 7/9/12/15) waren helemaal enthousiast en hebben naar hartelust geklommen en zelfs de bungyjump gedaan! Ook de 2 volwassenen die klommen vonden het hartstikke leuk. Zeker voor herhaling vatbaar! Daarna bij de Heikamp een heerlijke pannenkoek gegeten. Ondanks de extreme drukte daar werden we snel geholpen en konden we onze gezellige dag goed afsluiten! We hebben genoten!

44. Daar afgelopen week gegeten; pannenkoek niet geweldig, en inderdaad de "dame blanche" met softijs, terwijl op de kaart vanille ijs vermeldt staat. Echt nog nooit meegemaakt. Geen aanrader. Wel een mooie locatie, maar dat is dan ook alles.

45. Kinderfeestje in klimbos met aansluitend friet eten bij De Heikamp. Het klimmen was geweldig, helaas was het eten minder. Meer dan een half uur moeten wachten op een schaal friet met kroketten en frikandellen. Daarnaast was de maaltijd salade voor de volwassenen niet vers. Bruine slablaadjes etc. Bediening deed hun best, maar al met al een teleurstelling.

46. 26-9-2014 met vijf personen hier gegeten, waarvan twee een pannenkoek aten.

Pannenkoek met kaas was niet gaar. Een beetje gesnipperde kaas op de pannenkoek. Pannenkoek kon nog wel weer terug in de pan (Heb ik maar niet laten doen).

Daarna een coupe ijs toe genomen. Werd opgediend in een weckglaasje. Bleek softijs te zijn i.p.v. van gewoon een slagroomijs. Mochten ze wel op de kaart vermelden.

We komen hier nooit meer.

47. Afgelopen zaterdag met hele gezin combi klimbos en pannenkoeken eten bij de Heikamp. Wat een dag! Sfeervol gelegen in het bos, 3 uur klimmen. Kinderen 8, 9, 10 en 12 helemaal los!
    Daarna uitstekende pannenkoeken. Geitebrij was heel speciaal! Meisjes bediening zeer attent. We gaan in september weer!

48. Super ervaring hier gehad. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuke omgeving voor oud en jong. Mooie locatie.

49. Frans V.

Ziet er erg leuk uit, maar dat is het dan ook. Personeel met vlekken in de kleding en erg chagrijnig. Als je vraagt om een gluten-vrije pannenkoek krijg je de lactose-vrije, vervolgens heeft iedereen aan tafel de pannenkoek al op voordat je de juiste gluten-vrije krijgt. Je moet bovendien zelf zeggen dat je nog iets toe wilt bestellen. Jammer dat het zo moet, het is namelijk erg leuk ingericht en op een mooie locatie. Maar voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

50. Mijn pannenkoek was eerst vergeten, toen mislukt en daarna deels aangebrand. Ik heb hem dan ook niet hoeven betalen, maar dit was eens en nooit meer! We waren wel met een hele grote groep maar dat was bekend, de bediening kon de vraag vanuit het restaurant niet aan.

51. Tijdig gereserveerd voor 10 personen, helaas geen plaats in het restaurant dus in de aangrenzende tent gezeten. Koud! Dit was ondanks de warmtelampen te koud om gezellig te zitten. Pannenkoeken vielen tegen, niet zo goed als anders. Tip; geef bij reserveren aan dat je binnen wilt zitten.

52. Vandaag weer gegeten bij de heikamp normaal gesproken altijd heerlijk maar vandaag een flinke domper. De pannenkoek van de maand met hazepeper genomen en daar zat gewoon bot in. Dit doorgegeven en kreeg de mededeling dan moeten we beter opletten met snijden ...dat was het! Erg jammer

53. Familie Harzing

Op 15-8-2013 met onze 2 kleinzoons pannenkoeken gegeten. Pannenkoeken zijn absoluut niet klein en droog. Uitstekende kwaliteit. Bediening was goed en zeer vriendelijk en ondanks dat het erg druk was, werd er veel aandacht besteed aan onze wensen en geen moeite was teveel.
    Komen hier zeer zeker terug.

54. De locatie is prachtig. Bediening is niet erg snel en vriendelijk. De pannenkoeken zijn klein, hard en droog. Mijn tafelgenoot had een pannenkoek met kaas en kruiden. De kruiden waren moeilijk te vinden en de kaas was te hard. Na bestelling van een tweede drankje duurde het erg lang voordat dit drankje er ook kwam. Kortom, een pannenkoek eten wij niet meer in dit restaurant.

55. Vanmiddag met een groep, 15 personen, lekker pannekoeken gegeten. De bediening was snel en goed maar het was een grote teleurstelling dat we ondanks de ruim op tijd gemaakte reservering niet aan een tafel mochten zitten.

56. Afgelopen woensdag wilde ik samen met mijn kinderen er een gezellige middag van maken door een Roekoe tocht te lopen en daarna pannenkoeken te eten bij jullie. Op het moment dat ik de kaart voor de Roekoe tocht wilde betalen kwam ik erachter dat mijn portemonnee nog thuis (in Zutphen) lag.
    Dat werd dus terugrijden, dacht ik. Niet dus... ik mocht de rekening later vanaf huis betalen.
    Door deze superreactie van jullie kant is onze middag een zeer geslaagde geworden. Niet alleen doordat we niet een uur extra in de auto hoefden, maar vooral vanwege het bijzondere gevoel: ook in deze tijd van crisis en regelmatig asociaal gedrag bestaat zulk menselijk gedrag en vertrouwen dus ook nog!

Nogmaals: enorm bedankt voor een fijne middag en een supergevoel!
    Ik zal iedereen de Heikamp aanraden om (met portemonnee!) overheerlijke menselijke pannekoeken te eten!

57. Een keurig verzorgde gelegenheid voor de hele familie.ruime zitplaatsen ,speeltuin ,en doolhof in de buurt.
    Ondanks een zeer volle bezetting zijn wij met onze 40 man familie fantastisch bediend. Het diner was een verrassing.
    Een prachtig uitgevoerd buffet ,warm en koud met ij als toetje.
    Echt een aanrader.

58. Dirrie Bottinga

Een bezoek aan de Heikamp is werkelijk de moeite waard. Er is volop keuze uit een groot assortiment overheerlijke pannenkoeken. De sfeervolle lokatie ligt in een bosrijke omgeving; voor de kinderen is er een speeltuin met klimtoestellen en er is een kabouterpad dat je door het bos leidt.

59. G. Regelink

De pannenkoeken waren erg lekker en gebakken met meel van de molenaar en scharreleieren van een plaatselijke kippenboer. Ze hadden veel keus, van vegetarisch, boeren met mager spek tot ijs, enz. De eigenaar is zeer creatief en heeft vorig jaar een “Heitjes-hut” gebouwd. Bij bepaalde pannenkoeken krijg je “heitjes” en met deze muntjes kunnen de (klein) kinderen een duurzaam cadeautje uitzoeken in de “Heitjes-hut”. Zoals een plaatselijke journalist schreef: Wat een inloopkast is voor vrouwen of een “walk-in fridge” met bier voor mannen is de Heitjes-hut voor kinderen. Ook kan men deze muntjes in een automaat werpen voor een goed doel. De Heikamp ligt in een schitterende bosrijke omgeving naast een doolhof en er start een “ kabouterpad”. Het is hier genieten voor klein en groot!

60. Ger Linterman

Vanavond 11-11-2011 hebben mijn vrouw en ik gegeten in uw pannenkoekenboerderij. Wij willen u onze complimenten geven voor de netheid de kwaliteit en, ondanks de grote drukte (een vol restaurant!) de goede en vooral vriendelijke en klantgerichtte bediening. Wij hebben dit in ons hele 43 jarig huwelijk nog nooit in een restaurant mee gemaakt. In een woord: Geweldig!
    Met vriendelijke groet,
    Ger Linterman

61. Al enkele jaren komen wij hier, en of het nou winter of zomer is; de sfeer, de smaak en het personeel is altijd goed.

Laatst nog zonder te reserveren in de herfstvakantie langs geweest. Ja, we moesten een tijdje wachten, maar ondanks het feit dat alle tafels zowel binnen als buiten bezet waren, was de bediening erg vriendelijk en de pannenkoeken gewoon warm!

62. fam Arentsen

Wij hebben bij de heijkamp ons 12 1/2 jarig huwelijk gevierd.

Wij hebben dat in de jaren 70 en 80 stijl gedaan waarbij het interieur was aangepast en de gasten ook in stijl waren gekleed.

Het was voor ons een onvergetelijke dag die door de Heijkamp en hun personeel uitstekend en geheel naar onze wens is verzorgd.

Kortom een aanrader die bij onze vrienden en familie nog lang heugt.

Hartelijk dank hiervoor!

63. Jacqueline Bles

Met het hele gezin heerlijke pannenkoeken gegeten bij de Heikamp.

De bediening was goed en vriendelijk....onze jongste dochter was erg nieuwschierig en mocht zelfs een kijkje nemen in de keuken.

Dit uitje is voor herhaling vatbaar.

64. Na een heerlijke wandeling aangekomen bij Heikamp. Volop trek gekregen van de stevige wandeling en absoluut tevreden weer vertrokken.

Heerlijke pannekoek met geitenkaas en pijnboompitten gegeten. Mooie combinatie! Vriendelijke bediening terwijl het goed bezet was toch persoonlijke aandacht. Kortom; niks op aan te merken!

65. fam. huisman

Het restaurant is heel gezellig en altijd heel lekker eten.

Heel soms is het ietsie pietsie langzaam maar verder helemaal goed.

Ook ligt het heel erg mooi bij het doolhof en verschillende wandelroutes. Verder is het echt waar voor je geld. Altijd heerlijk eten en geen torenhoge prijzen.

Kortom, echt een aanrader!

66. Gerry Ypma

Iedereen die een familiefeest gaat organiseren kan ik aanraden Pannekoekboerderij De Heikamp in Ruurlo als locatie te kiezen. De ontvangst, de lunch en het pannenkoekenbuffet waren prima verzorgd. De Achterhoekse gastvrijheid en gemoedelijkheid werd door iedereen erg gewaardeerd en in de omgeving is voor jong en oud veel te beleven. Mensen van De Heikamp nogmaals hartelijk dank namens de hele familie Ypma.

Gerry Ypma.

67. Na afloop van ons concert hebben we met 45 mensen genoten van een pannenkoekenbuffet. Terwijl er buiten op het terras veel mensen zaten te eten en binnen de zaak helemaal vol zat lukte het de bediening om iedereen snel van heerlijke pannenkoeken te voorzien.

68. Geen smaak, en barre bediening. Geen aanrader.

69. Prima locatie alleen duurt het erg lang en toen waren de pannekoeken ook nog koud. Heb me laten vertellen dat ze niet meer in een pan worden gebakken jammer.

Ook vind ik het te lang duren voor er iemand komt.

70. Leuke plek in het bos. Eerst ravotten in het bos en speeltuin of bijv. Wouter Kabouterpad lopen en naar Doolhof. Dan relaxed op het terras neerstrijken voor een heerlijke pannekoek. Leuk voor de kinderen het kaboutermenu met een ijsje na die in een kabouterschaaltje zit (mogen ze meenemen). Wij hebben er al wat verzameld, dochter is er dol op!

71. Gezellige en vlotte bediening. Pannenkoeken waren heerlijk. Ook de moeilijke ('n stevige boer'npannenkoek) was prima gebakken. Bijzondere plek in het bos.

72. Vandaag met de kids pannenkoeken gegeten, heerlijk! Kinderen konden lekker in de speeltuin. Bediening was erg aardig.

73. We hebben net bij de Heikamp gegeten. Lekkere pannenkoeken, maar de service liet te wensen over. Slechte bediening, we moesten vragen om bestek bij het eten. Er lag een vork op de grond, na het afruimen van een tafel, die er rustig een half uur heeft gelegen, totdat een klant het oppakte. We kregen maar 1 drankje aangeboden. Het duurde heel lang voordat we onze pannenkoeken kregen. Dus wat ons betreft klopt de prijs/kwaliteit verhouding niet.

74. Maarten Doornbos

Hier, juli 2009 een pannenkoek gegeten. Als vegetariër had ik veel keus.

Lekker gebakken, vanwege het mooie weer prima buiten kunnen zitten.
    Prettige bediening. Zeker een aanrader!...

75. Lekker eten, helaas niet erg 'klantvriendelijk'.

Wij zijn er de laatste keer na bijna 10 min. Aan de balie staan weer weggegaan omdat ze ons gewoon echt compleet negeerden bij binnenkomst! Er waren slechts 2 klanten, dus aan de drukte lag het niet.

Vond het schandalig.

76. Familie te Pas

Wat een verrassing om zo'n sfeervol pannekoekenhuis te vinden in de bossen van Ruurlo. Het was er super! na de heerlijke spekpannekoeken en voor de kinderen een leuke kinderpannekoek gingen we de kabouterroute lopen en het doolhof in. dit is allemaal in de directe omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

77. Marijke Cornelis

Lekker pannenkoeken eten bij De Heikamp.
    Gezellige verbouwde boerderij met groot terras. De bediening is vriendelijk en de pannenkoek goed. Overheerlijke groentesoep. Het restaurant is niet geschikt voor mensen die liever geen kinderen om zich heen willen hebben.

78. Familie Beunemans

Ondanks dat men enige tijd geleden overgestapt is op een niet-ambachtelijke carrousel, zijn de pannenkoeken toch van een goede kwaliteit gebleven. Ze zijn wel wat kleiner dan vroeger.