Gasterie De Wiemel in Gasselte

1238720722 67
1357619541 73
1413571927 68
1420565975 70

1. Ondanks de vroege reservering kregen we toch nog een klein tafeltje tegen een ronde tafel geschoven. Ze wisten, dat we met 8 personen zouden komen!

Het was erg druk. Kreeg een beetje de indruk, dat er wat weinig personeel was voor zo veel gasten. Het personeel treft geen blaam, want die werkten keihard.

Verder hadden een paar uit ons gezelschap de stoofschotel van lam. Dit viel erg tegen. In een stoofschotel verwacht je geen tortellini met zware kaassaus. Bijna geen groenten aangetroffen. Maar een paar happen van genomen.

2. Ella Weggemans

Super buffet gehad, fijne bediening! Aanrader.

3. Recent gegeten bij de Wiemel. Sfeervolle ambiance, erg gezellig om hier te zitten en te dineren. Nu valt over de smaak te twisten maar ik vond de kwaliteit van het eten niet bijzonder. Hertenbiefstuk weinig uitgesproken van smaak en de eendenborst ook ronduit flauw, waarschijnlijk uit de vriezer. Verder erg summier qua bijgerechten en 5 euro voor een paar droge broodjes met wat smeersels is ook wat aan de hoge kant.

Nee, kwalitatief absoluut geen topper. Je betaalt daarom waarschijnlijk voor de ambiance.

4. Gezellig restaurant, heerlijk eten..alleen jammer dat we er twee uur op moesten wachten. Mijn man is rolstoelafhankelijk en was doodop na het eten. Het was druk was het excuus... Heel jammer!

5. Driekus 172 punten

We hebben hier van een fantastische maaltijd genoten aan het water, heerlijk in het zonnetje. Zeer vriendelijke gastvrouw. Drie-gangen keuzemenu is zeer uitvoerig en voor elk wat wils. Het toetje (Dame Blanche) was verrukkelijk!! Hier weten ze wat een echt toetje is!!

6. Gezellige sfeer, weinig vegetarische gerechten en uitserveren duurt soms erg lang.

7. Piet Wollerich

Uiensoep slecht. Varkenshaas volgens mij paar uur gesudderd zo droog. Toetje redelijk. Laatste half uur geen bediening gezien.

8. t.c.koops-kuilder

Vrijdag j.l. gegeten bij De Wiemel. De serveerster stootte een glas wijn om over mijn schoot. Ik was kletsnat en heb de avond in een natte broek gezeten. De serveerster bood excuses aan en bood mij een kopje koffie aan. Bij thuiskomst zag ik dat ik de koffie voor mijn partner heb betaald. Ik vind dit geen goede service.

9. Wat hebben wij een heerlijke avond uit beleefd in de Wiemel. Het eten was voortreffelijk. Vooraf de mosterdsoep en de zwarte rijstsalade. Heerlijk! Daarna de eendenbout en de wiemelsteak, beide gerechten werden met lekker veel warme groenten geserveerd en gebakken aardappeltjes. Na hadden we een coupe Wiemel en appelgebakje met kaneelijs. De buitengewone vriendelijke bediening maakte het helemaal af.
    Al met al: heerlijk eten, leuke bediening en een rekening die ons reuze meeviel. Wij komen weer!

10. Fam. Hofste

Op zondag 29 november 2015 hebben wij hier ons 40-jarig huwelijk gevierd. Bij binnenkomst was de open haard al aangestoken en brandden de kaarsen op de tafels, hetgeen een gezellige en warme sfeer uitstraalde.
    Een groot minpunt op deze middag was de bediening door het personeel. Twee jonge, naar onze mening onervaren, meisjes moesten 50 gasten bedienen. Zij waren al direct aan het begin, bij de binnenkomst van de gasten, het overzicht totaal kwijt. Het ging al mis bij het uitserveren van de koffie. Sommigen hadden wel gebak, maar kregen pas een kwartier later een kopje koffie aangeboden. Ook het afruimen van de koffiekopjes en in het verlengde hiervan het inschenken van de drankjes stagneerde, waardoor veel gasten lang op hun eerste drankje moesten wachten. Met klem willen wij vermelden dat wij dit deze meisjes niet aanrekenen. Zij waren netjes en voorkomend en deden zeker hun best. Wel had de leiding c.q. het management hier iets aan kunnen/moeten doen.
    Door de omstandigheden zoals hiervoor beschreven kwam men qua organisatie kennelijk enigszins in tijdnood, hetgeen zich aan het einde van het feest uitte in het tegelijkertijd uitschenken van koffie (wat gepland stond als afsluiting van deze middag/avond) en het kunnen deelnemen aan het toetjesbuffet. Wij hadden daardoor het gevoel dat het laatste gedeelte qua tijd weer moest worden ingehaald van het begin van de middag, zo’n beetje de zaal worden uitgekeken is niet fijn.
    Al deze minpuntjes hadden naar onze mening gemakkelijk kunnen worden voorkomen door in ieder geval 1 ervaren ober in te zetten, die het overzicht houdt en een coachende rol vervult als het fout dreigt te gaan met onervaren krachten. Erg jammer dat het zo is gelopen.

We willen deze review echter graag positief afsluiten door te vermelden dat het koud- en warm buffet voortreffelijk was, evenals het nagerechtenbuffet. Complimenten aan de kok zijn hier zeker op zijn plaats.

Resumé:
    Entourage 9
    Organisatie 6
    Buffetten 9

11. Ontvangst was prima. Mooi tafeltje voor twee personen. Voorgerecht (salade en uiensoep) was prima. Tijd tussen voor- en hoofdgerecht was veel te lang. Wel excuses aangeboden en gratis koffie. Hoofdgerecht varkenshaas was goed, de schnitzel was aangebrand en behoorlijk zwart.

Nagerechten waren goed. Grootste verrassing kwam met de rekening. Alle prijzen op de menukaart zijn exclusief btw, waardoor er toch bijna €15,00 bij kwam. Een tegenvaller. Graag prijzen aangeven incl. btw.

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

12. Afgelopen week zijn wij te gast geweest op een bruiloft waarvan het feest plaats vond bij de Wiemel. Wat een leuke en sfeervolle locatie is dit. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Wij hebben hen leren kennen als zeer meedenkend en flexibel. Zo zijn we er bijvoorbeeld eerder geweest voor een high tea, maar had één van de dames een koemelkallergie. Dat was geen enkel probleem voor hen. Ze hebben een high tea gemaakt die ook door onze vriendin gegeten kon worden. Ook tijdens de bruiloft werden er overheerlijke (en rijkelijk) hapjes geserveerd. Ook bij de BBQ met buffet (en dessertbuffet) was er voor ieder wat wils. De bediening was vlot en vriendelijk. Wij zullen er zeker vaker heen gaan.

13. Vandaag bij de Wiemel als gast op een bruiloft. Hier hebben we een nare bijsmaak aan over gehouden door de klantonvriendelijke houding van het personeel. Door het bruidspaar is tijdens de voorbespreking aangegeven dat onze zoon een ernstige pinda- en notenallergie heeft. Hier is totaal geen rekening mee gehouden en ook heeft men geen flauw benul van de risico's van een dergelijke allergie. Dankzij een los gebakje kreeg hij een reactie. 112 gebeld waarna de ambulance, de traumaheli en oom agent ter plaatse kwam. Hierna ging onze zoon mee naar het ziekenhuis. Dit geeft de ernst van een dergelijke allergische reactie wel aan. Wij zullen niemand ooit veroordelen indien dit gebeurt. Ook de Wiemel niet want dit doe je niet met opzet. Maar de houding van het personeel is ronduit schrijnend. Niemand die informeerde hoe het was nadat de ambulance arriveerde. Al val je ook dood neer op het terras. Na een paar uur waren we terug. Het buffet was bij terugkomst uit het ziekenhuis op een bakje vruchten na volledig ongeschikt voor onze zoon. Maar het ergste is dat er ook geen moeite ondernomen is om hem een beetje tegemoet te komen. Wij verwachten echt niet dat het hele buffet om onze zoon draait. Maar een frietje of een hamburger is simpelweg risicoloos te bereiden. Een dikke min voor De Wiemel. Een goed restaurant moet de risico's van een allergie onderkennen. De ongeinteresseerde houding van het personeel na het onwel worden van een gast heeft ons een nare smaak bezorgd. Als moeder ben je zelf verantwoordelijk voor je kind werd er nog wel even gezegd. Een zin als deze zegt genoeg over het inlevingsvermogen van deze mensen. Voor ons dus geen Wiemel meer en we zullen ook zeker geen aanbevelingen doen voor dit restaurant.

14. We hebben onze verjaardagen en ons 45 jarig huwelijk gevierd met 14 personen en werden met een amuse verwelkomd bij de rondzit om de haard. Keurig gedekte tafels. Vlotte en vriendelijke bediening. Ruime en gevarieerde keuze uit 3 gangen menu en wat ook op tafel kwam werd door alle gasten geroemd. Gezellig ingericht. Geheel volgens tevoren besproken wens met goed gevulde glazen een prima prijs kwaliteitsverhouding. Ga zo door!

15. Fam.harssen

Wij hebben hier ons 12,5-jarig huwelijks feest gegeven en zijn vol lof! Te gekke locatie. Prachtige terrassen.

Wij hadden de grote zaal met zitkuil en hebben echt een fantastische dag gehad. Het eten was heerlijk en de service super. Mieke heeft ons goed geadviseerd wat betreft de dagindeling en de samenstelling van het barbecue buffet.

Wij kunnen iedereen dit restaurant van harte aanbevelen!

16. We lunchten op 2e Pinksterdag met 4 personen. De latte machiatto (2) en de koffie (1) werden bijna koud geserveerd, de gebakken/gefrituurde aardappeltjes kwamen pas toen het vlees al bijna op was. Bij de lauwwarme salade werd geen brood geserveerd en we moesten er 2 keer om vragen. Het meisje dat de bestelling opnam en serveerde, kwam ongeïnteresseerd over

Bij het afrekenen moest mijn partner haar helpen rekenen. De koks in de open keuken straalden desinteresse uit.

17. C.Jungjohann

Sliptong op een nat zoet groentebed? Tong was droog en opgewarmd, waardeloos! Kom nooit terug. Ook de familie niet! Was een week geleden met familie uit eten heb meer dan 2uur moeten wachten op het eten.
    C.J.

18. Ik heb hier gegeten met mijn vriendin en zoontje van 4 en we hebben ons zeer vermaakt. Hadden mooie zitplekken en fantastisch eten. Zeker een aanrader. Als het niet aan het eten ligt is het wel de bediening die ons hartelijk verwelkomt heeft. Ons zoontje nog met een leuk cadeautje mee naar huis gegaan

19. Tessa 12 punten

Laatst ben ik hier uit eten geweest met mijn man en 3 dochters! Het was heerlijk en de bediening was top! Goed eten voor een mooi prijsje! Ik kom hier zeker weer!

20. Ik heb hier een hele leuke en erg gezellige avond gehad met mijn vrienden. De sfeer is uitstekend en ook zeer fijn en comfortabel. We zijn heel hartelijk verwelkomd door de eigenaresse en natuurlijk ook even de complimenten gegeven aan de chef na het heerlijke 3 gangen menu! Zeker een aanrader! Wij hebben voor de volgende keer al weer gereserveerd.

21. Vriendelijk ontvangen, bij de openhaard gratis kaasstengel met smaakloze kruidenmouse. Soort slagroom met bieslook. We kozen voor het menu (dat aan de weg voor €25,- word aangeprijsd), dit kost eenmaal binnen €28,75 maar goed. Voorgerecht gegratineerde champignons waren smaakloos. Hoofdgerecht varkenshaas met blue stilton, de gemiddelde saus uit een zakje is meer smaakvol en de varkenshaas droog. Na een rookpauze waren alle borden en de bonduelle troep die als salade waren geserveerd vertrokken. Enfin na 45 minuten kwam het dessert. Waterig ijs met onrijp fruit. Kortom ik zal daar nooit meer komen. Veel geld voor van der valk eten uit 1975.

22. Erg genoten van onze avond bij de Wiemel! De service was goed en snel, ook was mijn ribeye lekker mals en de crème brulee was verrukkelijk. Een sfeervol restaurant en zeker een aanrader !

23. Super avond gehad hier, erg gezellig restaurant met een zeer behulpzame en vriendelijke bediening. Mijn rib-eye was boterzacht en heerlijk op smaak, de Coupe Wiemel zag er prachtig uit en was ook zeer goed. Zeer tevreden, aanrader.

24. Vandaag een Hollands buffet gehad. Wat een drama.

Prijs en kwaliteit komen totaal niet overeen. Dik betaald voor alleen puree. Speklapjes en rookworst. That's all it is. En nog koud ook.

Thuis gekomen nog maar een omelet gebakken. Wat een drama.

25. Afgelopen weekeinde een voortreffelijke avond gehad bij Gasterie de Wiemel. Het eten was erg lekker. Complimenten voor de kok hiervoor. Erg gastvrije mensen die ervoor zorgen dat u een leuke avond heeft.

26. Ziet er op eerste gezicht gezellig uit. Erg donker binnen, kunnen ze niets aan doen want de lampjes waren stuk.
    Bij de drank serveren ze cassis zonder prik. Excuses kennen ze hier niet maar wel een nieuw glas gekregen.
    Voor de kinderen alleen patat. Als je vraagt of er wat anders is een onvriendelijk nee.
    Eten was prima , bediening onzorvuldig, geen idee hoe fatsoenlijk te bedienen en als je ze nodig had niet in beeld. Eigenaresse vooral druk met haar telefoon achter de bar geen interesse voor klanten.
    Als je snel een snack wilt eten een prima restaurant. Als je echt uit eten wilt, moet je iets anders zoeken.

27. M'n zus en zwager waren 40 jaar getrouwd en boden fam. en vrienden een bbq aan. Het was super, de bediening was zeer klantvriendelijk, het eten goed verzorgd en smakelijk, kortom het was grandioos! Buiten op het terras was het gezellig. Alles was schoon, ook de toiletten. Bedankt " de Wiemel ".
    Als ik een cijfer moet geven, een 8/9.

28. Vandaag, zaterdag 28 december, samen met mijn vrouw en kleinkinderen hier gaan eten. Geen ontvangst, op ons verzoek naar onze plaats gebracht. Onze bestelling werd opgenomen, verder niets gevraagd. Wat toastjes vooraf, waarvan de tapenades niet echt lekker waren. Stokbrood en kruidenboter voor de kleinkinderen besteld, kwam veel te laat. Daarna komt het voorgerecht. Ik had potage van wild besteld, wat kwam was een soort pastei van wild. Op mijn vraag of dit klopte werd aangegeven dat dit potage was. Op de tweede keer werd dan gezegd dat het een fout was en dat een kop koffie gratis was. De wijn die was besteld werd foutief opgediend en was ook niet de juiste wijn. Het etiket werd bij het inschenken en voorproeven niet getoond. Het hoofdgerecht van mijn vrouw en van de kleinkinderen was niet te eten. Het stoofvlees met pasta was onvergelijkelijk slecht. Soepgroente met wat stukjes vlees en veel te lang gekookte pasta. De bediening, een jong meisje, vroeg hoe het smaakte, wij hebben aangekaart dat het absoluut niet goed was, althans voor de pasta's. Daar is verder niets mee gedaan. Het voorgerecht wat fout was is in de prijs gecorrigeerd. Een nagerecht als creme brulee heb ik niet aangedurfd. Helaas, dit was een zeer slechte ervaring (de eerste keer dat we er destijds hebben gegeten was het redelijk, dit was echter een aanfluiting, zeker gezien de prijs).
    Jammer, maar niet weer dus.

29. Prima restaurant, lekker eten. Mooie open haard. Wij vonden het prima!

30. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Zeer leuk en verzorgd terras aan vijver. Aperitiefje van huis gekregen. Heerlijke mosselen en rib eye gegeten.

31. Afgelopen zaterdag samen met mijn vrouw hier ad hoc gaan eten, vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht. Onze bestelling opgenomen (niks genoteerd) maar ook niet gevraagd hoe wij het vlees wilden hebben. Aperitiefje vooraf, stokbrood met kruidenboter tapenade en olijven, vers stokbrood maar (teleurstelling 1) de kruidenboter keihard en niet smeerbaar. (teleurstelling 2) Vervolgens word het bord zonder te vragen weg gehaald terwijl er nog olijven in een schaaltje zaten waar wij nog wel zin in hadden.(teleurstelling 3) Ons voorgerecht werd gebracht Aspergesoep met ham (€6,00) stond er op de kaart, dit heeft niks met asperge soep te maken, aangelengd uit een pak en een paar mini stukjes ham erin gegooid en terwijl er wel asperges op de kaart staan geen enkel stukje asperge te bekennen (gemiste kans). (Teleurstelling 4) Beiden hadden we ons drinken (wit biertje met citroen) op en bestellen nog wat, dit word naar mijn gevoel (omdat het niet koel is) uit een magazijn gehaald en direct in het oude glas geschonken (een tapbiertje schenk je toch ook niet voor de tweede keer in het zelfde glas)
    (Teleurstelling 5) Vervolgens het hoofdgerecht werd gebracht, Rib eye op een bedje van stukjes wortel, sugar snaps en gebroken boontjes de hoeveelheid ter grote van twee eetlepels, hierbij een klein schaaltje salade waar geen creativiteit in zat en een klein schaaltje aardappeltjes met schil. Het vlees was te eten maar niet zoals we het graag wilden hebben. (Teleurstelling 6) Een meisje van de bediening kwam aan tafel of het smaakt en hebben we ons ongenoegen verteld. reactie > OK en loopt weg en meld dit niet bij collega of leidinggevende want er komt verder geen reactie. (Teleurstelling 7) De tafel word afgeruimd door een oudere collega waarvan we de zelfde vraag krijgen en ook haar het ongenoegen hierover uiten kregen we het antwoord "jammer" en werden we alleen gelaten aan tafel.

Ik hoop dat u (eigenaar) dit ook leest en er iets mee doet en personeel hierover instrueert want dit is niet de manier zoals de horeca met z'n klant om hoort te gaan.

32. Ik heb afgelopen weekend met mijn gezin gegeten bij de Wiemel. Het restaurant zat gezellig vol en de sfeer was er erg goed. Het restaurant heeft een erg warme en sfeervolle uitstraling! Waardoor we er, in combinatie met het heerlijke eten, erg genoten hebben.

We waren met zes personen en hebben allemaal een voor-, hoofd- en nagerecht gehad. Er was veel keus. De porties waren goed en het smaakte uitstekend. Ik begon met een lekkere salade, daarna de zalm en als toetje de tiramisu, die op een mooie wijze geserveerd werd. Het hoofdgerecht werd geserveerd met lekkere groenten, sla en we konden zoveel aardappeltjes bijbestellen als we wilden.

We waren alle zes tevreden over het eten. Ook was de bediening erg vlot, zodat we niet lang hoefden te wachten. De prijs kwaliteitverhouding is er dus erg goed.

Kortom: we hebben een goed verzorgde en gezellige avond gehad bij de Wiemel. Een aanrader!

33. Joop en Henny

Zaterdag 23-06-2012 ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd bij Restaurant De Wiemel.
    We hebben het allemaal reuze naar de zin gehad. Het eten was heerlijk, de locatie was sfeervol, de bediening top. Kortom we hebben genoten.

Joop en Henny Hatzmann

34. Dhr. Krol

Ik heb gisteren met mijn vrouw bij de Wiemel gegeten. Het was een top avond.
    We begonnen allebei met een heerlijke carpaccio en dat smaakte ons heel goed. Als hoofdgerecht nam ik de stoofschotel van kalfsvlees. Het was heerlijk.
    Al met al een top avond. Bediening goed, Eten uitstekend en een mooie landelijke sfeer en uiterlijk in het restaurant.
    Gasterie de Wiemel. Zeker een aanrader!

Mvg,

Dhr. Krol

35. Ik heb hier een tijd geleden gegeten met mijn familie en heb nog nooit zo een erbarmelijk slechte service meegemaakt. Na een uur gewacht te hebben op het hoofdgerecht hadden twee mensen aan de tafel alsnog het verkeerde gerecht gekregen. Mijn grootmoeder kreeg verder nog even een bord soep in haar schoot geworpen waar de serveerster niet eens haar verontschuldiging voor aanbood. Het eten was redelijk (als je het gerecht kreeg dat je had besteld) maar gezien de prijs toch wat summier. Al met al zeer slechte ervaring en zeker de laatste keer dat wij bij de Wiemel hebben gegeten. Ik kan dit restaurant dan ook bij niemand aanbevelen.

36. bmbj de smalen

Ik kom net uit dit restaurant en heb een heerlijke avond gehad met mijn vrouw. We hadden wat te vieren. We waren even bang dat we in een leeg restaurant zouden komen maar we waren denk ik wat vroeg want na een half uur werd het drukker. We hebben eerst uitgebreid geborreld aan de haard met een goede argentijnse rode huiswijn en wat stokbrood met kruidenboter, tapenade en olijven. Mijn vrouw begon met een geitenkaassalade en ik had de carpaccio, beide erg goed. Daarna hadden we alletwee een ribeye. Die was goed opsmaak, mooi rood en super mals, precies zoals wij het lekker vinden. Ik heb een chocolademouse met kletskoppen na gehad. Mijn vrouw zag af van het dessert want de porties waren royaal en voor haar meer dan genoeg. We hebben de avond weer bij de haard afgesloten met een koffie en cognac.
    Deze avond had voor ons niet feestelijker gekund. We komen terug. TOP!!!

37. De sfeer in het restaurant is prachtig en de bediening en keuze van gerechten uitstekend en de prijzen redelijk. Een paar dingen waren minder goed: Het stoofpotje van kalf was niet smaakvol en voor de biefstuk werd niet gevraagd hoe die klaar gemaakt moest worden. Het was ook jammer dat de openhaard niet tot het einde van de avond van hout werd voorzien.

38. Poortvliet

Afgelopen zaterdag hebben wij met z'n vieren bij de Wiemel gegeten. Het eten was heerlijk, de bediening goed en zoals altijd was het er weer erg gezellig! Wij komen hier graag!!

39. Het viel tegen. Dat kwam voornamelijk omdat het personeel niet 'luisterde'! We bestelden de biefstuk rood en die kwam meer dan medium aan. Ik zou hem terugsturen maar mijn man liet het zitten omdat zijn voorgerecht ook al verkeerd was (mozzarella tomaat in plaats van garnalen!) Hij wilde niet weer wachten op nieuw. Bij voorbaat al gezegd dat we de groenten niet wilden en dat we er patat bij wilden maar de groenten kwamen toch en de patat kwam niet! Die kwam pas toen ik er nogmaals om gevraagd had en arriveerde nadat we het hoofdgerecht op hadden. Ik had me verheugd op het lopende chocoladetaartje als dessert maar de kok heeft denk ik geen idee wat ze daarmee bedoelen want het taartje was supergaar! Wat ik ook hinderlijk vond was de muziek in de open keuken en geen muziek in het restaurant. Jammer, gemiste kans want wij zijn echt op zoek naar een restaurant waar we vaker heen kunnen!

40. Fantastisch gegeten. Eerst geborreld aan de haard en daarna gezellig getafeld met de collega's. Een goed begin van onze zomervakantie. Ik kom zeker terug deze zomer met mijn gezin.

41. Erg jammer allemaal.

Vroeger met veel plezier en ook goed gegeten.

Helaas tijden veranderen.

Nu een nieuwe kok en dat is te merken.

Carpacio is mijns inziens altijd rood van kleur, maar ik kreeg een bord met bruin vlees, aan onze tafel werd nog een bord carpacio geserveerd en die was wel rood.

Bord teruggestuurd met opmerking dat het niet goed was, 2 tellen later kreeg ik nogmaals hetzelfde bord terug met de opmerking, dat dit zo hoort..... niet dus.

Hoofdgerecht: zalm, veel te gaar.

1 schaaltje aardappels voor 6 personen, gelijk nieuwe gevraagd en na 10 minuten nog niet gebracht, dus weer een schaaltje gevraagd, duurde nog eens 15 minuten toen pas, nadat iedereen klaar was, kwam de ober met een schaaltje aardappels aanzetten.

Kortom, was eerst aanrader maar door veranderingen zeker een afrader! Jammer hoor!

42. Henk Kantens

Leuk en zeer gezellig restaurant. Met familie een familie feestje gehad met spelletjes. Het buffet was erg goed verzorgd en was erg smakelijk.

Leuke en vlotte bediening.

43. Harry de Groot

De ambiance is fantastisch en het eten is prima (op de diepvries boontjes dan na). Alleen jammer dat er tussen de gangen zoveel wachttijd zat. Na het aanspreken hierop na het serveren van het hoofdgerecht wordt aangegeven dat er in de communicatie met de keuken iets verkeerd ging. Vervolgens wordt het hoofdgerecht 20 minuten na afronding afgeruimd en laat het toetje lang op zich wachten. Na aangeven dat het toetje snel moet komen ivm de oppas wordt toegezegd dat dit snel wordt geserveerd. Na 20 minuten pakken wij onze spullen om de zaak te verlaten en plots komen onze toetjes er aan. De serveerster van de toetjes geeft aan dat zij van niets weet en vraagt wat er aan de hand is. Na de informatie over het langer wachten geeft zij aan dit te overleggen. Na afronding van het toetje gaan wij snel afrekenen en om snel naar huis te gaan naar onze kinderen. Het afrekenen deden wij bij de serveerster die nog even zou overleggen, Bij het afrekenen had zij echter hierover niets te melden.

44. Hier afgelopen zaterdag met 21 personen gegeten en het was heerlijk. Eerst lekker op het terras een drankje gedronken en een keuze gemaakt uit het 3 gangen keuze menu. Zelfs met zo'n groot gezelschap werden de gerechten keurig tegelijk opgediend. Zeker een aanrader voor een kleiner gezelschap. Vriendelijke bediening en eerlijke prijzen. Namens de familie uitstekend!

45. Met mijn vrouw, broer en schoonzus gegeten bij de Wiemel.

Het is voor ons wel een adres waar we eerder geweest waren.

Het is ons altijd goed bevallen, ook deze keer was het eigenlijk nog beter.

We namen het menu - zowel het voorgerecht, een frisse salade als hoofdgerecht en nagerecht waren prima... lekker zelfs. We komen hier zeker terug. De ambiance, deze keer vanwege het mooie weer op het terras en de bediening.

Was vriendelijk en dik in orde.

46. Heerlijk geëten en rustig gezeten, vlotte goede bediening.

47. Jaren geleden geweest met mijn vrouw en onlangs weer eens op bezoek geweest. We moeten toch zeggen dat het niet meer is wat het was. Bediening is prima hoor, niets op aan te merken, maar het eten is inderdaad niet om voor terug te komen. Erg jammer, want de sfeer is verder warm, gezellig.

48. Ik heb hier onlangs gegeten met mijn schoonfamilie. Alhoewel de bediening vriendelijk was en de ambiance goed, heb ik voor het eten geen goed woord over. Het stoofpotje kalfsvlees bestond uit een smakeloos wrapje met groente(?), pasta (?) en droge stukjes klafsvlees. De rest was ook niet te spreken over de gerechten, over het algemeen lauw en veel taai vlees.

Bovendien voor 8 personen maar 2 bakjes lauwe aardappelen en sperzieboontjes.

Het voorgerecht was redelijk en het toetje smaakte goed.

49. Jaap Olof

Vanmiddag geluncht bij De Wiemel, op het terras.
    Hebben we hier eerder uitstekend gedineerd, deze keer was het lunchen erg slecht!

We moesten zeer lang op een eenvoudige bestelling wachten.
    Vervolgens zou de koffie gelijk met de lunch geserveerd worden, maar deze kwam pas nadat we de lunch bijna op hadden.
    Ik had een salade stokbrood met zalmrollade besteld, maar kreeg een bordje sla met stokbrood waar enkele nietige stukjes uiteengevallen zalm tussen zaten. (Hoezo zalm"rollade"?)
    Vervolgens ook nog een principiële touwtrekkerij hierover tussen kok, bediening en mij...

Nee Wiemel, vandaag de plank behoorlijk misgeslagen!

50. Heerlijk gegeten hier. Vooraf de loempia vis, een keer weer wat anders en zeer smakelijk. De porties zijn wel redelijk groot. Het hoofd- en nagerecht vielen ook in de smaak. Je krijgt hier zeer zeker waar voor je geld. De bediening vonden we tevens goed, ze brachten alles snel en waren vriendelijk. We komen hier zeker een keer terug.

51. Op 13-06`09 hier gegeten, maar viel toch tegen.

Bediening onge-interesseerd, niet zo aardig.

Veel tijd tussen de verschillende gangen en eten lauw.

Nee, voor ons hier geen tweede keer.

52. Wij vonden de locatie en de inrichting leuk. Het eten en de bediening vonden wij minder.

53. Onlangs hebben we gegeten bij De Wiemel. Eerst gezellig borrelen bij het haardvuur, vervolgens konden we aan tafel voor het voorgerecht. De loempia van vis was echt heel lekker, ook een keer wat anders dan normaal! Met het hoofdgerecht en nagerecht werd de goede lijn voortgezet!

De Wiemel is zeker een aanrader, zowel wat betreft het eten, de bediening (zeer attent) als de ambiance (knusse, warme sfeer). We hebben een zeer gezellige, geslaagde avond gehad!

54. Mevr. Bokhorst

Mooi restaurant waar je echt evem lekker kunt ontspannen en kunt genieten van het eten. Heerlijk bij de openhaard gezeten. Eten was goed, bediening was vriendelijk, en de omgeving was perfect.

55. Wij hebben onze bruiloft hier gevierd. De dag zelf was leuk. Echter de bediening was slecht en na afloop kregen wij een rekening voor dingen die wij helemaal niet besteld hebben. Heel erg niet correct.

56. Heel gezellig, erg lekker eten. Er wordt echt tijd voor je genomen. Het was afgelopen zaterdag erg druk, maar we hebben niet het gevoel gekregen dat we werden vergeten.

57. Wil en Ruud

Eten is lekker, bediening jong, onervaren, onzeker en weinig diepgang.
    Garnituur voor 6 personen hetzelfde als de tafel achter ons met 2 personen 1 schaaltje groente en 1 schaaltje aardappeltjes. Bijbestellen duurt lang (vlees al op) Spa blauw kwam uit de kraan!!!

58. Rene Boer

Twee keer gegeten, het is hier echt top, heerlijke ambiance. fijn zitten bij de openhaard of in de tuin.
    open keuken kan ik altijd waarderen, top