Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwolle verdeeld zijn.

1. Frans Noordijk

Een paar keer per jaar, eten we hier met 4 collega's. Je krijgt het gevoel hier thuis te zijn. Eten, drinken en bediening waren uitstekend.

2. Robert Schuurman

2x wezen eten en 2 zeer goed ontvangen en super lekker gegeten. Ik zou iedereen aanraden om een keer of vaker te eten.

3. Ik las in een oudere recensie dat ze hier lekkere koffie hadden. Kennelijk is er inmiddels iets veranderd, want de huidige automatenkoffie is echt niet te drinken!

4. Vorige week gegeten! Lekkere pizza's en goede service! Wij komen terug.

5. Philip de Groot

Super lekker gegeten met collega's! Voor de derde keer alweer bij Dunnik. De spare-ribs zijn de lekkerste die ik ooit gehad heb!! En dat voor een zeer schappelijke prijs. De sfeer en entourage zijn ook dik in orde. Lekker ontspannen en relaxed. Ik weet zeker dat we nóg een keer gaan :-)

6. Henriette Neerken

Lekker en gezellig gegeten aan ronde tafel bij het raam, Bediening was naar het leek aan het inwerken, wat traag, met soms een verkeerde levering, maar werd prima opgelost in uiterst vriendelijke sfeer.
    Al met al relaxt gegeten met elkaar aan ronde tafel bij het raam, zeker een plekje om te onthouden.

7. Ende vd

Wat slecht eten. Bedorven kalfsvlees. Hele groep heeft het laten staan. Niet bespreekbaar of wij wel wisten hoe kalfsvlees smaakt. Slechte bediening. Vies vlees, taai, vet zéér slecht.

8. MB

Vanavond voor de 2e keer hier wezen eten. Toen we aankwamen, kwamen we tot de conclusie dat we hier vele jaren ook al waren geweest. Toen niet naar tevredenheid.
    We zaten weer bovenin net als de vorige keer. De vorige keer werden we toen compleet vergeten.
    Ook nu duurde het een eeuwigheid voordat iemand de bestelling op kwam nemen. Ik moest er zelf om vragen!

Gelukkig maakte het eten alles goed, want dat smaakte wat mij betreft heerlijk dit keer.
    Ik had een heerlijke kokossoep met koriander en groenten, pittig en romig van smaak.
    Als hoofdgerecht had ik een rode curry met groenten, boemboe en tofu.
    De smaak was uitstekend, het had wellicht wel iets scherper gekund. Het soepje was namelijk 1 ster en het hoofdgerecht 2. Qua pittigheid lag het echter in werkelijkheid precies andersom.
    Overigens hadden er wel wat meer groentes in het gerecht gemogen. Ik bleef nu met een halve schaal met currysaus over.
    Mijn vriend had echter een hoofdgerecht, waar op de kaart stond vermeld dat er ook allerlei groentes in zouden zitten. Het gerecht op zijn bord bestond echter uit enkel vlees en saus.

Ik blijf het vervelend vinden, dat de bediening daar niet op je gericht is. Ik weet niet of het anders is als je beneden zit, maar het lijkt alsof bovenin een dood plekje is voor de bediening.
    Ook toen we binnenkwamen vond ik de ontvangst al erg vreemd. Je loopt de deur door en dan staat iemand vanaf de bar je aan te staren met de pen in de hand en zijn reserveringenboek voor zich, maar zegt niets.
    Een 'goedenavond, had u een tafel gereserveerd? Ja, onder welke naam?' zou niet misstaan.

Nee, het was lekker eten, maar door het gebrek aan sfeer en service niet voor herhaling vatbaar.

9. Woepwoep

Ik eet vaak bij de snack bar ! Dit is toch wel 1 van de beste die ik ken ! Leuk personeel en lekker eten ! Toppie !

10. Nog nooit zulke heerlijke sushi gegeten!

11. Gisteren 5 mei bevrijdingsdag. Oo, wat was het druk in de stad maar gelukkig konden wij bij cafe De Kleine terecht om wat te eten en drinken. Wij hadden de varkens sate en spareribs het heeft ons heerlijk gesmaakt.
    Dit is een leuk knus eetcafe wij komen zeker weer.

Bo

12. N. Eilander

Met z'n 8en gingen we wat eten na het bevrijdingsfestival. Na het bestellen liet de serveerster haar dienblad met drinken vallen op iemand van ons. Kan gebeuren, je biedt dan oprecht je excuses etc aan, toch? Maar excuses werden er niet echt aangeboden: "Ah, bier vlekt niet". Oké.. Een gratis drankje werd ook absoluut niet aangeboden.

Verder kregen 3(!) personen niet wat ze besteld hadden, maar ze had het toch écht wel goed doorgegeven hoor! We moesten het er maar mee doen, we kregen gewoon wat zij verkeerd had doorgegeven.

Verder kregen we met z'n 8en maar 2 karige mini bakjes salade, wat je niet verwacht als er staat dat salade overal bij wordt geserveerd. Meer kon wel, maar moesten we betalen, zelfs na alle gemaakte fouten!

De tafel werd afgeruimd, terwijl iemand nog niet uitgegeten was. Er werd wel vriendelijk gevraagd of ze het bord met nog niet opgegeten eten alvast mee kon nemen...?! Niet normaal! Achteraf bij het betalen kregen we wel een beetje korting, omdat we zeiden dat dit echt niet door de beugel kon.

Wij hebben dit allemaal nog nooit meegemaakt, zo veel fouten maken maar toch zo onklantvriendelijk zijn, dat dit verhaal bijna niet geloofwaardig is. Maar waar was het jammer genoeg zeker, hier komen we dus nooit weer!!

4,1
  13. Erwin

Heerlijk gegeten en één van de weinige locaties waar het als vegetariërs ook goed toeven is. Een leuk en knus restaurant met een uitstekende bediening. Hier ga ik zeker vaker komen.

14. Niet erg goed, het eten was nog koud, en de glazen waren vuil. De sfeer was juist weer heel leuk, er waren genoeg mensen om mee te praten, alleen een echte "fan" zal ik nooit worden.
    Bob

2,9
  15. Wiebke

We kregen eerst een tafel die midden in de tocht lag. En het was ook een hoge tafel met barkrukken, waardoor als je klein bent (zoals ik) je je voelt als een kindje aan een te grote tafel. Gelukkig mochten wij daarna aan een andere tafel zitten. Het was superdruk en wij moesten erg lang op ons eten wachten (1,5uur). Ook had mijn vriend extra kaas bij zijn burger besteld die er niet op zat. Ik had de tokkieburger en vond hem erg flauw smaken. Ik wou ook graag ipv honing zoetjes bij mijn muntthee zijn ze ook helemaal vergeten. Het personeel kwam wel zijn excuses aanbieden, omdat het voor hun de eerste koningsdag was en ze blijkbaar niet op die drukte gerekend hadden. Aangezien we niet uit de buurt zijn, zullen we ook niet zo snel terugkomen. Misschien als het wat langer geopend is, zodat de kinderziektes eruit zijn. Succes alvast.

16. De beste snackbar van Zwolle!! Schoon, netjes, erg vriendelijk personeel, lekker eten en een uitgebreid assortiment. Vooral de milkshakes zijn een aanrader!

17. Chinees-Indisch Zwolle

Clint Torro

Duurde lang (20min na bestelling) totdat ons drinken werd geserveerd en moesten ook nog eens 45 min wachten voor 3 gerechten waarvan de tjaptjoi koud was. Hebben vaker hier gegeten/afgehaald, ene keer is het super goed en andere keer 3x niks.

3,2
  18. louise Grutter

19. schuurhuis

Wij bestelden 4 kroketen en vroegen of ze in een zakje mochten ipv een plastic bakje (normaal ook geen probleem). Maar nu werden wij geholpen door iemand, die gelijk begon dat dat ivm drukte enzo niet kon. Wij waren de enigen bij de kassa en in de winkel waren een paar wachtende klanten. Toen ik zei dat het niet druk was, begon ze gelijk "bepaal jij dat".
    Na 9 jaar klant te zijn geweest gaan wij hier nooit meer naar toe.

1,3
  20. Broodjes Zwolle

Koningsavond op het terras gezeten, 1 Duvel en 1 witte wijn in plastic glazen (halve hoeveelheden) voor een bedrag van 9€.

Schandalig!

21. Obv recencies hier naartoe gegaan. Viel erg tegen. Eten vrij smakeloos, klef, flauw. Niet wat ik van Mexicaans verwacht.

Uitserveren van voor- en hoofdgerecht duurde lang, terwijl een grote groep, die later binnenkwam, direct werd geserveerd.

De uiteindelijke rekening klopte niet en werd ook niet gecorrigeerd door de bediening onder het mom van lastig c.q. teveel werk (uitboeken 3-gangen menu naar 2 gangen + koffie).

Niet voor herhaling voor mij.

6,1
  22. Rogier Willems

23. Nederlands Zwolle

In een bijna leeg restaurant weet de bediening ons te laten wachten en verkeerde pannekoeken op te nemen.

6,1
  24. Onlangs hier gegeten, Op zich leuk tentje om een burger te eten.
    Het eten was redelijk goed, we moesten er alleen heel erg lang op wachten.
    Qua prijs / kwaliteit was het goed.
    Bediening was ook redelijk ze boden een aantal keer excuses aan voor het lange wachten.

6,5
  25. Heerlijk eten! En een gezellige sfeer en leuk personeel. Wij komen zeker weer!

26. Ik heb hier afgelopen zaterdag gegeten. Het was erg druk maar we werden snel geholpen. Erg vriendelijk personeel, en mijn pizza was heel lekker. Zeker voor maar 6 euro! Ik kom zeker terug

27. Op een zaterdag hier gegeten! Moest even wennen aan het bestellen via tablet en had verwacht dat het dan wel een kille bedoeling zou worden, daarbij doelend op interactie met de bediening. Maar dat was helemaal niet zo! Leuke uitleg, zeer vriendelijke en correcte bediening die het wel in de smiezen hebben. Flesje leeg of bordje leeg en binnen een mum van tijd stond er iemand aan de tafel. Het eten was fantastisch, akoestiek wat minder maar als je even zit valt dat niet meer op. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Geert en Ria metselaar

Weer heerlijk gegeten en ze zijn altijd zeer vriendelijk!

29. Lekker gegeten en goede bediening!

30. Familie Brands

30 jaar getrouwd, dus met de kinderen uit eten bij La Cucaracha. Leuke ontvangst. We mochten op de bovenverdieping plaatsnemen. Alle tafeltjes waren bezet waardoor er al meteen een gezellige sfeer was. De bediening was uiterst vriendelijk en zeer alert. Hebben genoten van alle leuke gerechtjes. Zijn ruim 3 uur aan het tafelen geweest. Komen hier zeker vaker terug en zullen dit restaurant bij iedereen aanraden.