In de directe omgeving van BaiYok vindt u vaak nog wel een parkeerplaats op straat.

Wij raden u aan om te parkeren in de Diezerpoortgarage (2-3 min. Lopen), veruit de goedkoopste, 1,09 euro per uur en na 20 uur gratis!

Andere parkeergarages zijn Q-park Het Eiland, 2 min. Lopen of Het Noordereiland (naast Theater de Spiegel, 3 min lopen). De parkeerkosten van deze beide garages en parkeren op straat bedragen:

Overdag tot 20 uur, donderdag (koopavond) tot 21 uur en op koopzondag van 13 tot 17 uur € 2,40 per uur. Na 20 uur en op donderdag na 21 uur kost een parkeerplaats € 1,09 per uur. Op donderddag mag u op straat tot 21 uur maar maximaal voor 1 uur betalen!

Op zondag kunt u gratis parkeren, uitgezonderd op koopzondag (van 13 tot 17 uur € 2,40 per uur).

Bezorgrestaurants in de buurt van BaiYok

Online eten bestellen

1276852022 96
1542204801 73
1604120449 71
1657191005 71

1. Wie zijn weekend wil laten bederven is hier aan het juiste adres. Wat een arrogante hufter is die eigenaar. Je reserveert keuring om met vijf man te gaan eten. Omdat je autopech hebt bel je om te informeren dat het wat later wordt. Kom je uiteindelijk tien minuten later dan afgesproken binnen: is je tafel bezet en probeert meneer je zo snel mogelijk de tent uit te krijgen met een afhaalmaaltijd die je ook gewoon mag betalen. Wat een hufter is die kerel!! Geen excuus, geen sorry, maar we je verrassingsweekend compleet bedorven. Deze man gun je gewoon geen succes meer met zijn zaak. Als je op deze manier meent met goed goed betalende klanten om meent te moeten gaan. Onbeschrijfelijk slecht!

2. liefhebber van thais eten

Met sterretjes bij het gerecht op de kaart wordt aangegeven hoe scherp een gerecht is. In de praktijk komt dit overeen met het aantal losse pepers wat naast je gerecht gelegd wordt. Zo kan ik ook koken. Helaas is er geen ander Thais restaurant in Zwolle want ik houd wel van Thais eten.

3. Erwin Snoeker

Top restaurant , beste Thai die we kennen buiten Thailand ! Super vriendelijke bediening en perfect eten! 10 punten!

4. Ondanks omslag van het weer, plotseling, iedereen op tijd van het terras gehaald en een plekje binnen gekeregen. Erg professioneel. Lof aan het personeel.

5. Hoi. Wij zijn met 4 collega's daar vrijdag geweest. Het leek eerst best gezellig maar steeds zagen wij geen vrolijk personeel. Dan vroegen ze of wij wouden betalen en k regen de bon. Daar was het gehele bedrag gerekend. Wij wouden ieder voor zich nou daar deden ze zo moeilijk over we moesten het zelf maar uitrekenen. T o en wij daar mee bezig kwam de eigenaar erbij en onbeschoft wij moesten bij de tafel weg en naar de bar het oplossen. Die man zegt wat doe je moeilijk nee jij doet moeilijk. Iedereen zegt hij doet het zo ja maar wij niet er was 1 collega had geen voorgerecht en nagerecht dan is dat niet eerlijk door vieren delen toch. Wij zeiden had u dat moeten zeggen met de reservering wij wisten dat niet. Nou wij komen daar nooit weer vriendelijk zijn ze daar niet erg jammer en sorry! 1 Kan water 2€ vind ik erg veel. Groetjes Annemieke.

5,7
  6. Priscilla

7. Het eten is van goede kwaliteit, ondanks dat het vol zat niet lang hoeven wachten, betrokken eigenaresse die nodige info geeft, ruimte lijkt volgepropt met tafels ondanks dat toch een prettige sfeer, aanrader en kom er zekers terug voor goed Thais eten.

8. Pauline

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

9. We halen hier regelmatig eten en een enkele keer eten we in het restaurant. Als je van Thais eten houdt, is dit echt een aanrader. Het eten wordt ter plekke klaargemaakt, alles vers en smaakvol, ik zou het iedere dag kunnen eten.

10. Zeer zoet! Heleboel olie en niet Thai!!

1,6
  11. Verwachtingen waren hoog, maar viel behoorlijk tegen. Overal zelfde salade erbij van kool en wortel. Verfijnde smaken hebben we gemist. Prijs voor kwaliteit was erg hoog. Dus geen waar voor je geld. Erg jammer, hopelijk komt er verbetering. Wij komen voorlopig niet meer.

12. P.j de Vries

13. Heerlijk buiten gegeten! Het duurde even voordat onze drankjes kwamen, maar verder prima!! Eten absoluut erg lekker.

14. Dit restaurant is belachelijk duur. Vorige week gegeten. Voorgerecht waren garnalenloempiatjes en viskoekjes. Ontstegen het niveau van snackbar niet. Hoofdgerechten waren eenheidsworsten, saus bij de visproducten (meerval, garnaal, mossel) was dominant en kwaliteit van een potje uit de supermarkt. De ingrediënten verloren hierdoor hun afzonderlijke smaak. Bediening was prima, maar de keuken is een regelrechte afrader. En dan voor 2 personen een rekening krijgen voor 85 euro (wel wijn geen toetjes), dit heeft onze avond bedorven.

2,2
  15. joop 139 punten

Reservering naar 23 april verzet. Eten en drinken was perfect, alleen de zitplaatsen waren erg krap en onhandig: onder aan de trap (tafel 5).

16. Eten en drinken is super, heerlijk gegeten. Nu voor de derde keer geweest maar het was perfect. Een nadeel; het was er koud binnen en elke keer als de deur open ging waaide je van je stoel. Als het buiten 3 graden is, is dat niet prettig.

17. Eten was goed op smaak en zag er mooi uit. Je kunt mooi op het terras zitten. Het eten is wel erg duur. Service mag wel een stukje beter.

18. Johan 54 punten

Wat een fantastisch restaurant! Prachtige tuin en we waren echt verrast door de smaken. Hoe ze een simpele omelet tot een feestje maken is prachtig. Ook de kwartel is uitzonderlijk. Absolute aanrader!

19. MB 391 punten

Vanavond voor de 2e keer hier wezen eten. Toen we aankwamen, kwamen we tot de conclusie dat we hier vele jaren ook al waren geweest. Toen niet naar tevredenheid.
    We zaten weer bovenin net als de vorige keer. De vorige keer werden we toen compleet vergeten.
    Ook nu duurde het een eeuwigheid voordat iemand de bestelling op kwam nemen. Ik moest er zelf om vragen!

Gelukkig maakte het eten alles goed, want dat smaakte wat mij betreft heerlijk dit keer.
    Ik had een heerlijke kokossoep met koriander en groenten, pittig en romig van smaak.
    Als hoofdgerecht had ik een rode curry met groenten, boemboe en tofu.
    De smaak was uitstekend, het had wellicht wel iets scherper gekund. Het soepje was namelijk 1 ster en het hoofdgerecht 2. Qua pittigheid lag het echter in werkelijkheid precies andersom.
    Overigens hadden er wel wat meer groentes in het gerecht gemogen. Ik bleef nu met een halve schaal met currysaus over.
    Mijn vriend had echter een hoofdgerecht, waar op de kaart stond vermeld dat er ook allerlei groentes in zouden zitten. Het gerecht op zijn bord bestond echter uit enkel vlees en saus.

Ik blijf het vervelend vinden, dat de bediening daar niet op je gericht is. Ik weet niet of het anders is als je beneden zit, maar het lijkt alsof bovenin een dood plekje is voor de bediening.
    Ook toen we binnenkwamen vond ik de ontvangst al erg vreemd. Je loopt de deur door en dan staat iemand vanaf de bar je aan te staren met de pen in de hand en zijn reserveringenboek voor zich, maar zegt niets.
    Een 'goedenavond, had u een tafel gereserveerd? Ja, onder welke naam?' zou niet misstaan.

Nee, het was lekker eten, maar door het gebrek aan sfeer en service niet voor herhaling vatbaar.

20. Ga je met je meisje op valentijnsdag eten, is je besproken tafel niet beschikbaar. Vervolgens wordt je de les gelezen omdat je vooral veel begrip moet hebben voor het mensenwerk. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het heel vervelend vond en ons iets aan kunnen bieden voor deze misser. En dan bedoel ik niet alvast een drankje terwijl we voor de ingang staan.

5,3
  21. Eten afgehaald bij Bai Yok uit nieuwsgierigheid en omdat de Thaise keuken normaal heerlijk en vers is.
    Het was niet heerlijk maar wel lekker. Maar wat ontzettend weinig eten voor zoveel geld! Een currie met 5 stukjes kip en 3 stukjes pompoen voor 16 euro. En waar zijn de verse groenten die Thailand kent? Ik heb ze niet ontdekt.
    Het was onze eerste en vooral laatste keer.

5,3
  22. Voorgerecht, hoofdgerecht en wat drinken ben je wel een behoorlijk bedrag kwijt met 2 personen.
    Maar daarvoor krijg je ook heerlijk eten waarin je de smaken van de verschillende ingrediënten goed kunt proeven.
    Vriendelijke bediening.
    Standaard krijg je een bakje witte rijst erbij, voor het geld wat je betaald zou het wel zo netjes zijn om er ook standaard wat gebakken rijst of mihoen erbij te doen, dan maar iets minder van beide.

23. Uitstekend en zeer smaakvol eten. Bediening is vriendelijk, mankeert niets aan. Maar......18,50 euro voor een klein bakje curry met wat witte rijst....gaat echt te ver.

5,3
  24. Fantastisch Thais restaurant. Staat niet voor niets in de gerenommeerde gids "Where chefs eat".
    Heerlijk eten, gezellige sfeer en aardige bediening.
    Verse produkten, authentieke keuken.

25. Frank van Nunen

Met grote regelmaat gegeten en opgehaald bij BaiYok. Was altijd lekker, maar nu was het ophalen een regelrechte afknapper. Een bleke curry met weinig smaak en gortgaar gekookte stukjes kipfilet erin zonder smaak. Geen verse kruiden. Zoetzure gefrituurde vis met een saus die niets te maken heeft met een saus die wij in Thailand gegeten hebben. Kortom het was heel slecht. De smaken van een Chinees zijn zelfs kruidiger. Dit heeft niets met Thaise smaken te maken.

2,2
  26. Gisteravond met vrienden zeer smakelijk gegeten (en gedronken) in dit informele, gezellige restaurant. Uitgekiende smaaksensaties, versheid troef ! Vriendelijke bediening. Zeer uitgebreide menu-kaart. Aanrader!

27. Heerlijk gegeten en een leuke winkel!!

28. Zeer lekker gegeten, kreeg een goed advies van de zeer vriendelijke gastvrouw. Snelle en vriendelijke bediening terwijl het restaurant op een dinsdagavond lekker vol zat.

Wil er zeker nog terug komen, een echte aanrader!!

29. Kom er al jaren met veel plezier. Maak ook vaak gebruik van de afhaal mogelijkheid. Het eten is van bijzonder goede kwaliteit! Aanrader.

30. Eten is erg lekker. Net zoals het in Thailand smaakt. Alles met verse kruiden. Ik ben wel vaker naar een Thais restaurant geweest in NL bv in Amsterdam maar die kunnen niet tippen aan dit Thaise restaurant. Ja het is redelijk geprijst, maar als je naar prijs kwaliteit kijkt is dit echt wel een aanrader.

31. Eten niet goedkoop. Kwaliteit en smaak zoals in Thailand. Snelle bediening. Prima sfeer.

32. Lisa van Hoffelen

33. Heerlijk gegeten, al vier keer. Goeie afwisselende en uitgebreide kaart met veel verfijnde gerechten. Eigenaar loopt zelf mee in bediening en kan enthousiast adviseren. In de zomer heerlijk op terras. Bediening is goed, als het niet te druk is. Gerechten zijn niet erg goedkoop, afhaal (Thais voor thuis) zelfs duur.

34. Lekker eten, informele bediening. Het was wel druk doordat er een hele grote groep kwam eten en daar is het restaurant te klein voor. Minpunt: Wij moesten verplicht van tafel verwisselen tussen hoofd- en nagerecht omdat onze tafel gebruikt moest worden voor de groep.

35. Eten was redelijk, te duur voor wat je krijgt! Gastvrouw was niet vriendelijk! Komen zeker niet terug.

3,6
  36. Sander en Tineke

Fantastisch! Wat een heerlijke gerechten. Lekkere witte droge wijn er bij. Het eten was gewoon af. Het was er druk, daardoor duurde het allemaal ook iets langer, maar je bent een avondje uit en dan maakt het niet uit dat je even moet wachten als iets zo goed smaakt!

37. Leuk restaurant op een mooi plekje aan het water! Vriendelijke bediening die tevens uitleg gaf over de gerechten. Het was erg druk... dus het duurde allemaal wel wat lang! Maar het was het wachten waard. Erg lekker eten en leuk opgediend! Yammie...

38. Dhr Akin

Dinsdag j.l hier gegeten.

Wij hebben genoten van het eten, het was in 1 woord fantastisch en de bediening was ook erg vriendelijk.
    Zeker een aanrader... Bedankt voor een heerlijke avond..

39. Aleid Bakker

Altijd fantastisch eten!