Burgermeester van Roijensingel, aan de overkant van de gracht.
    Vanaf hier is het circa 3 minuten lopen.

Centraal station op circa 10 minuten, busstation Sassenpoort circa 2 minuten.

Ingeburgerd laten bezorgen?

1394201705 84
1439719339 79
1482202464 79
1515582063 70

1. Als je je profileert met hamburgers, zorg er dan ook voor dat ze echt goed zijn. Ingeburgerd is een middelmatige tent, met hamburgers die oké zijn (maar ook niet meer dan dat), maar verhoudingsgewijs veel te duur. Elders betaal je 3a 4 euro minder, maar is de hamburger veel beter en creatiever.

2. We hebben gisteren hier gegeten. Op de kaart stonden geen salades, deze stonden wel op de kaart van het bijbehorende afhaalrestaurant (ingeburgerd express). We vroegen aan de serveerster of we die ook op het terras konden bestellen, volgens haar kon dat. Toen we bij de volgende serveerster de salades bestelde gaf zij aan dat het niet kon. Na enig aandringen kregen we hem toch. Dit werd echter niet zoals op de kaart vermeld met een broodje. Toen we dit aangaven kregen we de opmerking 'jullie moeten blij zijn dat we jullie bedienen terwijl dit helemaal niet kan'. Het broodje werd vijf minuten later op onze tafel gesmeten. De bediening liet goed merken dat we niet welkom waren en praatten ook met elkaar over ons. Dit maakte dat wij ons erg ongemakkelijk voelden. We wilden graag wat drinken bestellen maar niemand kwam ons meer bedienen. Hier komen we dus niet meer terug.

3. Ina de Boer

Vandaag daar een bestelling geplaatst . Anderhalf uur gewacht op onze bestelling!!! Nog nooit zo'n smerige burger gehad . Burgers waren niet gaar en niet warm . Champignons zijn niet gebakken maar uit een potje koud op het broodje gegooid. En ja dan moet je je hamburger nog op het broodje plaatsen . Wat een gesmeer is dat , kaas blijft plakken aan de verpakking. Dit was onze eerste en laatste bestelling daar !!!

4. William

Al een paar keren hier wezen lunchen met bekenden.
    Leuk restaurant, erg lekker eten, en de halve liters Brand en Erdinger hartstikke lekker. Relatief niet al te duur, en de sfeer en locatie zijn ook prima.
    ik (wij) komen hier graag nog vaker terug, zeker als het mooier weer is.

5. Heel lekker & gezellig

6. Prima restaurant, vlotte en vriendelijke bediening. De inrichting wat rommelig naar mijn mening, en wellicht is er iets te verbeteren aan de akoestiek, je tafelgenoten verstaan als het restaurant vol zit kun je vergeten...

7. Annemieke

Lekker eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede sfeer. Prima bediening.

8. Annemiek Brink

Leuke bediening, heerlijk eten en goede prijs kwaliteit verhouding. Oh ja en ook nog leuk gemêleerd publiek.

9. Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Leuke menukaart, goed concept. Helaas was de ervaring met het personeel minder. We konden alles horen wat ze onderling tegen elkaar zeiden. Ze waren niet erg vriendelijk. Ze kwamen ongeduldig en chagrijning over. We voelden ons ongemakkelijk en vroegen om de rekening.

10. Fleur 132 punten

Gezellig ingericht aan een leuk plein. Kaart is uitgebreid genoeg, zeer veel verschillende opties. Jammer dat je de patatjes, salades en uienringen apart moet bijbetalen, dit maakt de prijs weer wat minder aantrekkelijk. Service is snel en gezellig.

11. Frits 309 punten

Gelegen aan een gezellig pleintje. Eerlijk is eerlijk, we hebben hier echt heerlijk gegeten. Drie verschillende maar uitstekend bereide broodjes, en mascarpone met vers fruit en cantuccini als nagerecht (een nagerecht wat helaas niet meer op het menu staat!).

Een hamburger valt of staat wat mij betreft met het vlees van de burger, deze moet smakelijk, dik en sappig zijn. En dat was goed voor elkaar. Kies je dus voor een kipburger, dan is je vlees inherent niet sappig. Dus die zou ik niet een tweede keer kiezen, mochten we hier weer gaan eten. Iets wat ik zeker niet uitsluit, mochten we ooit weer in de buurt zijn van Zwolle.

12. Leuk restaurant met een gezellige sfeer! De menukaart is top, veel keuze uit diverse burgers. Het eten is van goede kwaliteit, maar niet bijzonder te noemen. Service is ook goed, lekker vlot en erg vriendelijk.

Enige minpunt was dat de kip op de burger gefrituurd (??) was en hierdoor nauwelijks meer naar kip smaakt en een dikke, vette krokante korst had. Hier had ik een heerlijk vers gebakken kipfilet verwacht.

13. Leuke inrichting, goede sfeer, hele goede bediening en de broccolisoep was super!!! Een aanrader!!!

14. Super lekker gegeten! Klasse hamburger!!

15. Erg leuk restaurant, met leuke bediening en verassende gerechten! We hebben hier heerlijk ongedwongen gezeten en erg lekker gegeten.

16. Gezellige sfeer en heerlijk gegeten, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi eigentijds ingericht, voldoende keuze op de kaart.

Het enige kleine minpuntje was de quacamole saus, deze voldoet niet aan de quacamole saus die wij persoonlijk verwachten, namelijk een volle vers gemaakte saus met wat grovere avocado's, deze saus was wittig en dun.

17. Vorig jaar er geweest en toen was de Vegetarische burger echt heerlijk met allerlei groenten erin, een salade en een portie friet. De prijs-kwaliteit was meer dan in orde.

Daarom toen ik een paar weken geleden weer eens in Zwolle was, wilde ik dit opnieuw proberen. Helaas hebben ze de burger veranderd: je krijgt nu een broodje met een burger waar alleen maar geitenkaas in zit, geen groenten, geen salade alleen een paar tomaatjes op je bord erbij, geen bakje friet meer.

Ik was verbaasd, vooral omdat de prijs omhoog was gegaan. De prijs-kwaliteit is dus nu niet meer goed te noemen als je daar komt om de vegetarische burger te proberen. Heel erg jammer! Ik hoop dat ze o snel mogelijk dit weer terug veranderen.

18. Wiebke

We kregen eerst een tafel die midden in de tocht lag. En het was ook een hoge tafel met barkrukken, waardoor als je klein bent (zoals ik) je je voelt als een kindje aan een te grote tafel. Gelukkig mochten wij daarna aan een andere tafel zitten. Het was superdruk en wij moesten erg lang op ons eten wachten (1,5uur). Ook had mijn vriend extra kaas bij zijn burger besteld die er niet op zat. Ik had de tokkieburger en vond hem erg flauw smaken. Ik wou ook graag ipv honing zoetjes bij mijn muntthee zijn ze ook helemaal vergeten. Het personeel kwam wel zijn excuses aanbieden, omdat het voor hun de eerste koningsdag was en ze blijkbaar niet op die drukte gerekend hadden. Aangezien we niet uit de buurt zijn, zullen we ook niet zo snel terugkomen. Misschien als het wat langer geopend is, zodat de kinderziektes eruit zijn. Succes alvast.

19. Rogier Willems

20. Onlangs hier gegeten, Op zich leuk tentje om een burger te eten.
    Het eten was redelijk goed, we moesten er alleen heel erg lang op wachten.
    Qua prijs / kwaliteit was het goed.
    Bediening was ook redelijk ze boden een aantal keer excuses aan voor het lange wachten.

21. Heerlijk eten met goede service voor een fijne prijs, wij komen terug!

22. Leuke tent, leuke sfeer, goede service. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

23. Erg lekker gegeten, fijne sfeer en goede service. Wij komen zeker terug!

24. Reggie en Syts

Zonder reservering binnengelopen op zaterdagavond. Het was erg vol maar er was direct een plaatsje vrij voor twee. Door de vrij krappe opstelling van de tafeltjes voelde het in het begin aan als een "burgertent", al is de sfeer veel gezelliger. Vlotte en vriendelijke bediening. Leuke menukaart met vooral veel burgers. De burgers lieten wat lang op zich wachten, maar dit werd, zonder er iets over te hebben opgemerkt, gecompenseerd met een wijntje van het huis. Topservice dus. De burgers, rokerig ei en Brie-gitte Bardot (een burger met brie, honing en pompoenpitten) smaakten heerlijk. Kortom smaakvol gegeten voor niet al te veel geld. Enig minpuntje was dat de twee zakjes met pepermuntjes, gepresenteerd bij de rekening, leeg bleken te zijn.

25. Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten bij Ingeburgerd. Een lekkere sappige biologische hamburger met knapperige patat, een lekkere salade en ui ringen. We gaan hier zeker vaker eten.

26. Helaas niet zo'n goede ervaring met Ingebugerd. Ik had de burger "neusje van de zalm" op, omdat ik niet zo'n vleesliefhebber ben. Ik vond de visburger niet lekker. De visburger smaakte niet naar vis. De zalm daarop was wel lekker. De dressing was niet lekker (een betere keuze was wasabimayonaise geweest o.i.d.) en de salade op de burger was minimaal... Helaas.

27. Gezellige inrichting, prettige sfeer, heerlijke burger, vriendelijk personeel.
    De smaken van de burger waren prima op elkaar afgestemd, een uitstekend geheel. Ik kom zeker nog een keer terug om een andere burger uit te proberen!

28. Jessica Krekel

Vorige week erg goed gegeten bij Ingeburgerd in Zwolle. Perfect gegaarde burger, gezellig terras en vriendelijk personeel (vooral 'Kristian' was erg leuk en gastvrij). Nieuw concept in Zwolle en zeker de moeite waard om eens te gaan eten!

29. Joost Quant

30. Wat een leuk concept, uniek in Zwolle. Het perfecte restaurant om heerlijk ongedwongen een hapje te eten. Wij hebben een perfecte burger gegeten. Smaakvol vlees, waarbij de smaak niet wordt overheerst door saus. De burger is echter wel besteld na enige momenten aarzelen. Wat je nml niet meteen verwacht is dat er ook mooie andere gerechtjes op de kaart staan. Dat heeft ons uiteindelijk ertoe weten te verleiden om ook een voorgerecht te nemen, gebakken gamba's. Wat een feest! Later werd ons duidelijk dat de chef-kok van Os en Peper komt, dat verklaart veel. Ook leuk dat hij nog even aan tafel kwam om te informeren of alles naar wens is.

Wij gaan binnenkort weer om de rest van de kaart te verkennen!

31. 'De blauwe heileuver' gegeten bij Ingeburgerd in Zwolle, de burger zal nooit meer dezelfde zijn, zeer goede prijs-kwaliteit oftewel veel en goed eten voor weinig. Net geopend, maar scherp op detail, smaak, aandacht voor de gasten die er voor het eerst zijn, en aan het aftasten zijn, originele kaart ook.. Sfeer is trendy, relaxed en doet 'Zweeds' aan kortom heel positief! Lekker ook aan de loungetafel voor de open keuken.. zag nog veel meer heeerlijke burgers voorbijkomen.. voor de volgende keer dan maar, ik kom echt terug met vrienden en zakelijke gasten! De wijnkeuze mag er ook zijn trouwens, er zijn mooie combi's te maken, een aanwinst in het aanbod en onderscheid van restaurants in Zwolle en omgeving..

32. Afgelopen zondag voor het eerst gegeten bij Ingeburgerd na een spontane fietstocht met het mooie weer.
    Het is een erg originele tent die met smaak en aandacht is ingericht en aangekleed welke tot in elk detail is doorgevoerd terwijl die nog maar net een ruime week open is. Het personeel loopt er vertrouwd en vriendelijk rond alsof ze al langere tijd open zijn.
    Er is ook gedacht aan de kinderen welke een erg mooie verrassing kregen bij het eten. Niet zo'n twee eurocent speeltje maar een degelijk speelgoedje waarvan we dachten dat het in het restaurant moest blijven.
    Na de spontane en wat langere fietstocht dan gepland door het mooie weer, lekkere trek gekregen en had zin in een stevige bite. Ik had de burger "Met rokerige ei" genomen die geserveerd werd onder een stolp waaronder echt eikenhoutrook was gestopt voor de smaak! erg origineel en de burger was erg lekker en royaal. De frietjes waren vers gemaakt en ontzettend lekker dus toch maar een tweede portie erbij genomen.
    Enige puntje van aandacht was het ontbreken van een aankleedkussen maar die was in bestelling en nog niet binnen. Wij gaan zeker nog een keer of meer terug!!!
    Ingeburgerd is een mooie aanvulling aan culinair Zwolle.

33. In 8 dagen tijd twee keer gegeten! Dat zegt genoeg!
    Super locatie, prettige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten.
    Genoeg keus, originele kaart en voor ieder wat wils.
    Ik heb drie verschillende burgers geproefd en vond ze allemaal zeer smaakvol en verrassend. Ook de vegetarische variant was verrukkelijk! Er is dus ook voor de vegetariër genoeg keus! De presentatie van het eten en drinken zorgt ervoor dat je het gevoel hebt dat je toch echt uit eten bent. Dit maakt dat ik de prijs/kwaliteit erg prima vind. Het enige minpuntje was het snickerdessert, waarvan ik wat chocola mistte en de pinda's wat te royaal vond. Dit werd serieus opgepakt en ook wat mee gedaan! Erg prettig!
    Kortom een leuke en vooral ook lekkere aanrader!

34. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten! Echt een aanrader!! De hamburger was perfect medium gebakken, zoals hoe het hoort! Totaal niet eens met 1 van de eerder geplaatste rescenties...een ECHTE vleesliefhebber houdt namelijk niet van een stuk taai doorgebakken vlees! Bij dit restaurant ben je op het juiste adres voor een GOED en professioneel, mals gebakken stuk 100% puur rundvlees! Complimenten aan de kok en de bediening, wij zijn super professioneel ontvangen en behandeld!! Wij gaan hier snel weer een heerlijke burger eten!

35. Afgelopen zaterdag bij deze top tent gegeten en het was heerlijk.. De burgers waren precies goed gebakken nog een beetje rauw van binnen en lekker mals.
    Ik zat er goed vol van.
    Personeel was heel aardig en vriendelijk, ik zou iedereen aanraden om hier een hapje te gaan eten.
    Ik ga snel weer een keertje terug.

36. Wat een super concept! Heerlijk en puur eten in een mooie zaak met goed personeel. Een aanrader voor jong tot oud. Wij komen zeker snel terug!

37. Erg slecht!! Hamburgers zijn medium gebakken, niet warm maar lauw en prijs staat geheel niet in verhouding met kwaliteit!! Kortom een studenten vreetschuur met librijeprijzen!! Een keer geweest en nooit meer!!!

38. Vandaag heerlijk gegeten bij Ingeburgerd, compliment voor de kok en voor de vriendelijke bediening! Alles klopt, ik kom zeker snel terug om de rest van de kaart uit te proberen!

39. Saskia Brand

Wij hebben vanavond gegeten in dit nieuwe restaurant in Zwolle. Gastvrijheid is top, bediening van jong professioneel personeel.. Heerlijke hamburger gegeten van 100% rundvlees en dat was goed te proeven.
    Frieten waren top. Prijs/ kwaliteit is helemaal goed. Dus ik kan echt aanraden om hier te gaan eten, van jong tot oud doe je hier een plezier mee.