Op dit adres zit nu: Affect

1441281978 77
1486209321 75
1495194790 62
1603020413 69
1612005882 70
1620991351 70

1. Nu 14 punten

Pannenkoek was niet helemaal gaar. Ga eens bij Rhijnauwen eten! Spek was goedkope kwaliteit. Mocht geen glas kraanwater wat normaal in restaurants is om te geven - dus in het toilet een slok genomen. Uitzicht werd overdreven geprezen: alleen als je de enige tafel bij t raam had kon je naar buiten door de smalle ramen kijken. Zat je buiten, dan hapte je gassen van autos die langsrijden. Het zag eruit als n duurdere McDonald

3,4
  2. Het viel ons jammer genoeg een beetje tegen... Echt te veel chaos hier en de bediening een beetje rommelig... Voor ons geen tweede keer helaas.

5,9
  3. Wat een heerlijke avond leek te worden: lekkere pannenkoeken, blije kids = blije ouders werd toch nog een deceptie.

Waarom?
    Bij het kiezen van de menu's twijfelden we over de grootte van de pannenkoeken. (Waarom werd er toen geen kinderpannenkoek voorgesteld?) Het zou wel goed komen. Later zagen wij de kinderkaart (achterkant kleurplaat). We hebben toen binnen gevraagd of we het konden wijzigen in de pannenkoek met verrassing. Ach dat was zo geregeld: er zou een snoepje opgelegd worden.
    Heel leuk!

En bij het opdienen bleek er ook nog een kleurboek bij te zitten van de Efteling. (Efteling...? Het zal wel.)

Echter, bij het afrekenen werd er 2 x 3.50 euro in rekening gebracht bovenop de naturel pannenkoek voor de kids. Dat was niet wat ons was voorgespiegeld.
    Navraag gedaan, aangegeven dat ik het vervelend vond, maar daar werd niks aan gedaan.

Jammer dit. Wij bevelen het om die reden niet aan.

3,3
  4. Johanna

Gezellige restaurant, leuk voor de kinderen maar zeker ook voor volwassenen. Prachtig gelegen aan de thorbeckegracht. Leuke bediening! Heerlijke salades, saté en natuurlijk de pannenkoeken, voor ieder wat wils. Wij komen hier graag, met de kinderen maar ook met z’n tweeen.

5. Heerlijk gegeten met de familie. Beste saté van Zwolle. En geloof ik me die heb ik overal al geproefd. Kids vonden de pannenkoeken heerlijk en mijn vrouw blij met haar salade. Wij komen zeker terug!

6. Gezellig gegeten met vriendinnen. Goede sfeer en prijs/kwaliteit verhouding klopt.

7. Dinsdag met mijn oppaskinderen een heerlijke pannenkoek gegeten met een lekker glaasje wijn. De sfeer was goed en een aardige bediening. Zag er keurig uit en schoon.

8. Met een grote groep collega’s ontzettend lekker en gezellig gegeten met elkaar !! Zou er zeker nog een keer naar toe gaan! Personeel is erg vriendelijk!

9. Demi van der Linden

Lekker gegeten met de kinderen, gezellige sfeer en bediening deden alles voor een geslaagde avond. Voor de kinderen was er veel keuze op de kaart en ze konden lekker kleuren en spelen in het mini keukentje.

Voor de volwassenen was er veel keuze, ook als je niet tegen pannenkoeken kunt of liever vlees wilt. Al met al een aanrader!!

10. Met een groep vriendinnen laatst gegeten bij Holland in Zwolle. Wat was het heerlijk en gezellig! De bediening was vlot en erg behulpzaam. (We hadden beperkt de tijd, omdat we nog naar het theater gingen om de hoek. Ideaal en geen enkel probleem!). Vooraf lekker geborreld met 'happen van de plank' en daarna had ik een super malse runderspies en de 'net even anders pannenkoeken' vielen ook erg in de smaak.

Al met al een geslaagde avond! Bedankt team Holland!

11. Prima gemoedelijk sfeertje voor als je met kids wil eten.
    Eten is kwalitatief slecht... taaie pannenkoeken met koude kaas. Magnetron draait overuren (waarom???)
    Bediening is vriendelijk en leuk met de kids.

3,6
  12. Met verbazing gezien hoe, in de open keuken, het ene na het andere gerecht in de magnetron wordt opgewarmd. Of het gaat om soep, vlees of saus: de magnetron wordt overal voor gebruikt.

Toen de frituur aanging en de geur van het oude vet zich door het restaurant ging begeven hebben wij het opgegeven.

Jammer voor de bediening, de dames waren vriendelijk en van goede wil!

2,7
  13. Heb een gezellige avond gehad. Er ging wel een aantal dingen mis bij de bediening maar dat werd goed opgelost. Ik vond de inrichting een beetje verouderd.

14. John 663 punten

Recent hier gegeten. Het eten was erg smakelijk en voldoende. De prijs/kwaliteit was niet helemaal in verhouding. Zeker als de soep in een emaille kommetje wordt geserveerd. Dat zag er niet eens "ouderwetsch" uit maar gewoonweg armoedig.
    Bij het uitschenken van de wijn is men bijzonder zuinig.
    Ook is de hoeveelheid wijn, die je per glas besteld, niet consistent. De ene keer weinig en de tweede keer nog minder! Jammer. Ik zal dit restaurant dan ook niet snel aanbevelen aan vrienden en bekenden.

15. In een bijna leeg restaurant weet de bediening ons te laten wachten en verkeerde pannekoeken op te nemen.

6,1
  16. Altijd lekker eten :)
    Ik heb bijna alle bijzondere pannenkoeken uitgeprobeerd en ze zijn bijna allemaal overheerlijk

17. Afgelopen vrijdag 8 juni heb ik hier met nog iemand gegeten. Weinig sfeer aanwezig, kale aankleding wat mij betreft.
    Pannenkoeken vonden we kaal met weinig vulling/beleg. Vooral de zelf samengestelde pannenkoek. De bediening was wel vlot. We hadden de pannenkoek in een paar minuten achter kiezen en zorgden dat we snel weg waren. We hadden er beiden meer van verwacht...

18. Lekker gegeten vanavond bij Holland Zwolle. Vlotte bediening, lekkere pannenkoek, en goede koffie. Absoluut een aanrader!

19. Ferdinand

Al vaak geweest hier. De ambiance is een stuk frisser en volwassener dan van andere pannenkoekenrestaurants. Bovendien is er vrijwel altijd nieuw aanbod op basis van het seizoen (zoal stamppot en ambachtelijk ijs) en is het standaard aanbod kwalitatief goed en uitgebreid (heerlijke salades en luxe tosti's bijvoorbeeld).

Daardoor is het restaurant zeer geschikt voor zowel kinderen, maar ook voor volwassenen (zonder kinderen)

Probeer ook eens de frisse limonade met munt!

Echte aanrader!
    Ps de cappuccino is ook zeer goed hier

20. Super leuke ongedwongen sfeer, bedienig vind ik nu wel weer prima. Voorheen nogal sloom, niet attent. Pannenkoeken zijn erg droog, kartonnerig. Mijn zoontje zegt dat ook gewoon zelf...hahaha, maar is ook echt zo. De cappucino is heeerlijk, weinig plekken in de stad zo lekker! Tosti's, supersmakelijk. Wij komen er heel regelmatig, met jongetje van vier en meisje van 9.

21. Voor het eerst in dit restaurant met ons kind wezen eten. We vinden de inrichting leuk gedaan. Lekker ongedwongen en kindvriendelijk. Pannenkoeken gegeten alle drie. Waren wel aardig maar niet bijzonder. Ze mogen wel wat smeuïger wat ons betreft, erg droog. We komen nog wel een keer terug, maar dan nemen we een keer iets anders. Kijken hoe dit smaakt. Je kunt je kids prima meenemen naar dit restaurant, ook wel eens plezierig.

22. Super! Hier kan je heel gezellig zitten. En het eten is heerlijk! Alleen is het echt een aanrader om doordeweek te gaan als je niet van drukte houdt. De zaterdag avond is erg druk en lawaaierig. Maar goed, voor de rest is dit een erg leuk restaurant die ook aan de kleintjes hebben gedacht!

23. Heerlijke pannenkoeken, iedere keer feest. Bediening inderdaad matig. Wat ik erg vervelend vond is dat ze de vloer (paar keer) vast gingen schrobben, wat een afknapper aan het einde van je diner. De keuken werd ook opgeruimd met veel lawaai, werden het restaurant uit gekeken..

24. Op zaterdagavond hier gegeten.

Ging er met hoge verwachtingen heen. Aantal weken geleden in Kampen ook bij Holland gegeten.

De aankleding is super gezellig. Maar wat was het lawaaiig.

Overal rennende kinderen, harde geluiden uit de keuken, we zaten op de tocht, brrr wat koud.

De kaarten waren op(?) dus daar extra op wachten.

De bediening liep vaak langs maar je moest ze echt wenken om geholpen te worden.

Eerst komt er niemand en dan ineens 3 achter elkaar, terwijl we bij nummer 1 al besteld hadden.

Op het eten niks aan te merken, heeeeeeeeerlijk!

Alleen op zaterdagavond zie je mij niet meer terug.

Ik probeer nog wel een keer doordeweeks.

25. Heerlijk gegeten bij Holland! Lekkere pannekoeken en hele originele soorten. Jammer dat de tijd tussen de tijd dat de pannenkoeken voor de kids kwamen en die van ons wel erg lang was. Dat was dus niet zo geweldig gepland. Verder zijn we heel tevreden en gaan we zeker nog een keer terug.

26. Lekker gegeten, al een paar keer, leuke inrichting, originele pannenkoeken. Regelmatig akties.

Minpuntjes: fel licht boven de tafeltjes en het toetje yoghurt met 'noten' is gewoon cruesli.

Ook begonnen ze tweemaal al met chloor te werken op de vloer rond 20.30 uur, bepaald niet smakelijk als je zit te eten/kletsen.

27. Heerlijk gegeten! Niks negatiefs over te melden. Leuke sfeer, gezellig ingericht en smaakvol eten.

28. Een heerlijke pannenkoek of een salade, er is voor een ieder wat wils.

Een fijn restaurant voor een gezellig hapje eten.

De prijs is erg vriendelijk, en de kaart uitgebreid.

Een topper!

29. Lekkere pannenkoek gegeten, maar ga er niet op zaterdagavond heen. Ontzettend druk. Veel lawaai en de tafel van de buren staat bijna tegen jouw tafel aan.