La Terra Italiana in Zwolle

1232032619 67
1365561989 80
1421199227 77
1632620730 74

1. Goed restaurant in het centrum van Zwolle. Echt Italiaanse keuken. Heerlijke en verse gerechten, gegrild vlees is uitstekend. We zijn blij dat we dit restaurant met ons gezin hebben bezocht. De ober was beleefd en attent! We waren allemaal tevreden.

2. Gert Drost

Het broodmandje was wel aardig maar de kruidenboter was laf, geen kraak of smaak aan.
    De vijf pizza's.werden aangeboden met een diep zwarte rand van het bakproces. Over de bodem kun je discussieren maar een echte pizzabodem, nee niet ervaren. Door de kauwgombodem was het geheel geen Italiaans culinair hoogtepunt

3,3
  3. Hanita steinbach

Goed eten, vriendelijke bediening. Mooi restaurant

4. Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Eten en drinken werd snel geserveerd.

5. Megaaaa lekkere pizza's

6. klaas 27 punten

Gezellig, prima bediening, randen pizza's zwart, erg duur.

7. Heerlijk gegeten! Sfeer is typisch Italiaans en erg gezellig. Wij komen graag weer terug!

8. Pizza was lekker, maar spagetti bolognese was een flop. De bolognese was ver te zoeken en leek meer op geblende tomatensaus.
    Niet lekker gegeten.
    Hadden kraanwater gevraagd, maar kregen dat niet. We kregen een flesje agua.
    Jammer, maar we komen hier niet meer.

9. Wat een verbetering die houtoven!
    Eindelijk een pizza in Zwolle te krijgen zoals hij hoort!!
    Meteen verkocht! Alsof je in italie een hap van je pizza neemt! Ga zo door!!!

10. F. Weerd

Leuke tent grote verbouwing ondergaan! Eten heerlijk bediening top aanrader!!

11. Met 6 personen hier gegeten, de pizza's waren goed te eten. Het personeel was erg bezig met bekenden tevreden te stellen in plaats van de rest van de gasten. Erg jammer. Tegen ons werd nogal kortaf gedaan en alles wat gedaan werd, werd met een lach gedaan die totaal niet gemeend was om maar snel weer verder te kunnen. Het eten was goed maar het personeel kan veel en veel beter!

12. Vandaag een pizza afgehaald. Het is dinsdag pizzadag dus je verwacht dat de pizzabakker extra z'n best doet. Maar tegenoverstelde blijkt waar. De pizza had en dikke rand wat de pizza ook gelijk een stuk kleiner maakte. Een kinderpizza had ik volgens mij niet besteld. Van ambachtelijke pizza bodems was ook geen sprake. Vroeg mij nu af of ze dit doen omdat je afhaald op pizzadag of dat zij die pizza altijd op deze manier maken. Ik weet het niet maar ga er niet meer naar toe.

3,7
  13. Henk Eilander

Heb zoals altijd weer heerlijk gegeten. Was super

14. L. Hoek

Aantal keer hier al wezen eten. En het blijft ons verbazen. Wat een leuk restaurant. Goed eten, super gezellige bediening en met mooi weer een prachtig terras!

15. Veel te duur voor wat ze bieden. Envoudige pizza voor 17 Euro. En met heel veel zout.
    Dikke min dus.

3,5
  16. Gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening die zeker weten waar ze mee bezig zijn, en lekker eten. Een geweldig avondje italiaans eten. We komen zeker terug, nogmaals genieten.

17. Om het carnaval af te sluiten zijn we bij La Terra gaan eten. We zijn al vaker geweest en het smaakte wederom uitstekend. Pasta's smaakten volgens mijn tafelgenoten heerlijk. Mijn entrecote was ook precies goed. Voorgerechten en nagerechten ook voortreffelijk maar het gaat natuurlijk om het vlees.
    Dikke aanrader

18. Bas spokhelt

Tot op heden waren wij hier nooit geweest maar wij komen zeker vaker terug! Erg vriendelijke bediening en het eten smaakte erg goed vooral de filetto was zeer mals. Al met al een fantastische avond uit gehad! Dikke plus

19. Super lekker gegeten! Van voorgerecht tot nagerecht, alles was een culinair-hoogstandje. Goede/fijne bediening. Ook leuk dat de kok speciaal tijd maakte om een menu te maken.

20. R.Hogenhuis

Gezellig uiteten om mijn vrouw haar verjaardag te vieren met mijn dochters en schoonzoons ,

Na de bestelling die wij deden kwam het eten maar mijn schoonzoon kreeg het verkeerde voorgezet
    toen wij bijna uitgegeten waren kwam het geen wat hij wel had besteld met excuses en de mededeling deze hoeft u niet te betalen maar later toen we moest afrekenen stond het er wel bij ik vroeg hoe dat kon toen werd er bij hoog en bij laag gezegd heb ik niet gezegd dus wij werden voor leugenaar uitgemaakt het gaat mij niet om die 10 euro het gaat om hoe het is afgehandeld want dat verwacht je niet op een gezellige avond dus voor ons nooit meer .

5,1
  21. Het is altijd lekker en gezellig. Een warm welkom van huiselijke sfeer...

22. C.koetsier

Lekker gegeten! Heerlijke pizza's. Goed belegd en goede bodem! Mijn tafelgenoot had een pasta ook die was heerlijk.

Het was onze eerste keer bij La Terra! Maar ons zie je hier vaker terug! Goede service en vriendelijke bediening!

23. Wij hadden lege glazen, lang wachten, geen echte aandacht of service. Bot en ontkennend te woord gestaan door de "cheffin"(?) (ongemanierd en al leunend op onze tafel)... Totaal geen zelf-reflectie, noch begrip of excuses. On-professioneel en niet zoals het hoort of zoals je zou wensen.

24. N. Lindenhof

Heerlijk gegegeten, op de welbekende pastadag. Goede service. Erg leuk hoe het personeel met kinderen omgaat. Voelden ons erg welkom!
    Komen snel terug!

25. De pasta gerechten van zowel mijn tafelgenoot als mijzelf bevatten weinig saus. Toen ik daar een klacht over indiende bij het bedienend personeel werd medegedeeld dat dat de manier van koken is alhier. Pas na lang aandringen was men bereid extra saus toe toevoegen. Extra saus betekende niet ook meer gehakt / zalm. Daar heb ik alsnog melding van gemaakt waarop men reageerde 'jammer dan, zo is het hier.' Een afrader dus.

3,1
  26. Je kan er heerlijk eten. Ik wilde niet bij mijn tante zitten en daar was goed gehoor aangegeven. Bedankt daarvoor.

27. Best pizza in town! Snelle service.

28. R. Visser

Heerlijk gegeten! Ontzettend lekker stuk vlees gegeten! Mijn partner had een pizza carparcio; aanrader! Leuk dat de bediening zoveel aandacht besteed aan de kinderen. Kortom wij komen zeker terug!

29. Gewoon prima tent!! Snelle service, gezellige sfeer, lekker eten👌

30. Daan van der laan

Bijzonder lekker gegeten, ondanks de drukte werden we snel geholpen. De ossenhaas was super. Heerlijk avondje echt Italië. Wij komen zeker weeer.

31. Met 8 personen hier wezen eten. Allereerst was het al vervelend dat één van de bedienden geen Nederlands kon spreken.
    Bij het opnemen van het voorgerecht ging het al niet goed, aantallen werden omgedraaid. Kan gebeuren. Mandjes met soepstengels (nog in verpakking) kwamen met een sausje op tafel. Er werd niet uitgelegd wat voor saus het was.
    Bij het hoofdgerecht was één van de drie spaghetti bolognese's per ongeluk met penne gemaakt, waardoor de gast kon wachten op een nieuwe. Erg vervelend, want je wil graag allemaal tegelijk eten.
    Helaas waren de andere twee pasta's niet eens warm dus weer mee naar de keuken om opgewarmd te worden. Één van de lauwe pasta's hebben we niet laten opwarmen. Na het opwarmen van de andere bleken er stukken spaghetti met een pikzwart uiteinde in te zitten. De kok gaf aan het in de koekenpan opgewarmd te hebben en dat het daardoor kwam. Ik heb nog nooit spaghetti zó weten aan te branden. De eetlust was gelijk weg. Erg vreemd was het dat er zelfs in de niet opgewarmde pasta óók van deze aangebrande spaghetti zat!
    De spaghetti bolognese die nog nieuw werd gemaakt in verband met de penne, kwam als een vieze soep terug, een hap proberen was het al niet waard. De spaghetti was bij lange na niet gaar en onderin dreef een lading vocht (samen met hetgeen dat de saus moest lijken, had het veel weg van de tomatensoep die als voorgerecht was geserveerd). Vlees was er niet in te bekennen. Waarschijnlijk was de kok al aan het afronden en dacht nog even snel de spaghetti bolognese te kunnen bereiden met tomatensoep. Er werd wel aangeboden om nogmaals een nieuwe te maken maar kennelijk werd het niet duidelijk dat de eetlust al verdwenen was.
    Met de pizza's was het prima. De bediening had ook wat meer aandacht kunnen besteden aan lege glazen.
    Uiteindelijk is er maar één van de spaghetti's betaald. De manier waarop de klachten zijn opgenomen en afgehandeld is dermate slecht dat we dit restaurant een ieder afraden. Verder oogt het binnen wel netjes en is er wel een Italiaans sfeertje.

1,9
  32. J.Horstman

Heerlijk gegeten! Goede service en bediening! Ondanks dat de zaak helemaal vol zat, toch snel ons eten geserveerd. Uitstekende vleesgerechten. Komen snel terug.

33. D van dijk

Gisteravond gezellig met familie uiteten geweest! Overheerlijke pizza gegeten, leuk dessert!! Ondanks de drukte uitermate klantvriendelijk voor kinderen! Goede sfeer. Al met al goede restaurant, kom zeker terug.

34. w. prins

Hoewel de bediening zijn werk prima deed compenseerde dit niet voor de verschrikking die ze daar pizza noemen. Één groot oliemeer in het midden van de pizza en een nieuwe definitie van "zuinig" gevonden in de hoeveelheid topping. Achteraf erg jammer dat we hier zijn gaan eten, met deze kwaliteit verdien je geen klanten.

35. Liselotte

Vanavond in la terra gegeten met man en twee kinderen. Geweldige service, snelle bediening. De meisjes waren heel lief voor mijn kinderen, liepen opgewekt te serveren. Het eten was heerlijk! Wij hebben een fantastische avond gehad!

36. Marleen & Rutger Hoogeveen - de Leeuw

Vanavond een top avond gehad bij La Terra Italiana. De garnalen en de Entrecote vonden wij fantastisch! Ook het toetje was werkelijk verrukkelijk.
    Een aanwinst voor Zwolle en voor iedereen zeker een aanrader!

Groeten Rutger & Marleen

37. Lekker gegeten en goede bediening!

38. Dinsdag overheerlijke pizza gegeten! Ondanks de mega drukte snel de pizza geserveerd. Leuke bediening! Kom zeker terug, slim om te reserveren!

39. Klant is zeker geen koning bij La Terra. 20 minuten wachten op de kaart, 25 minuten wachten op het drinken en vervolgens aangebrand eten krijgen. Waardeloos.

40. Jeroen & Suzanne

Hadden helaas maar anderhalf uur maar hebben toch in alle rust kunnen eten ondanks goed gevulde tent vrijdagavond! Gezellige bediening, lekkere penne al pesto gegeten prima! Komen zeker nog eens en nemen dan kids mee :-) tot ziens

41. jeroen van Damme

Super lasagna della mama gegeten! Bediening erg vriendelijk.
    Een echte aanrader! Ik kom zeker vaker

42. Pizza's waren redelijk, de pasta die iemand van ons had was echter niet zo goed, beetje goedkoop aandoenende inrichting. Bediening was oke maar niet super beleefd.

43. Anoniem

Super lekker gegeten en gedronken. Echt heerlijke pizza's!
    Goede prijs kwaliteit verhouding ook. Ik kom hier vaker!

44. Ton Platje

Reuze gezellig, vriendelijke en behulpzame bediening en heerlijk eten, kortom een echte aanrader.

45. Het personeel was vriendelijk. Pizza had wel iets betere bodem mogen hebben. En we moesten moeite doen om de rekening te betalen. Zeker voor herhaling vatbaar

46. Altijd heerlijke pizza's en andere Italiaanse verassingen bij La Terra! De prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening bijzonder goed. Op de dinsdag/pizzadag zijn we soms 10/15 euro per persoon kwijt, waar zie je dat nog? Bovendien is het personeel altijd in voor een praatje en geintje: een erg vriendelijk en sympathiek team. Zeker de moeite waard om een keer een bezoek aan te brengen.

47. Lekkere smeuige pizza's zonder bruin korstje en salades picobello
    Groetjes Iris

48. Kwaliteit eten was slecht, aangebrand brood vooraf, druipende pizza en indien je erover wilt praten met de bediening wordt je ten overstaan van andere klanten beledigd en uitgescholden! Zo ga je niet met je klanten om!

1,8
  49. Altijd supergezellig, heel lekker eten, de beste pizza's van de stad en de leukste mensen!

50. Heerlijk gegeten! Gegarandeerd beste pizza van Zwolle! Goede prijs kwaliteit verhouding kortom een perfect restaurant voor leuke en gezellige avond !!

51. marieke Rijpma

Gisteren heerlijk gegeten met 4 volwassenen en 3 kleine kinderen. De service was goed en de kinderen kregen veel aandacht (en ook nog een kleurplaat). Zeker een aanrader als je met kinderen uit eten wilt gaan!

52. Kevin van aanholt

Een echte aanrader! Afgelopen zondag heerlijk gegeten! Wij kregen te horen dat het een familie bedrijf is. Dat gevoel merk je meteen. Erg vriendelijke bediening, je merkt meteen dat er veel aandacht aan de gast werd besteed. Wij komen zeker weer!

53. Opzich prima eten, en de prijzen van de pizza's vallen mee. Ook leuk inderdaad dat het is overgenomen door de jongens. Helaas is de service nog ver te zoeken bij een aantal personeelsleden. Wij waren met een groep van 15 man en het was absoluut niet mogelijk om te regelen dat iedereen fatsoenlijk aan tafel kon zitten. Zelfs niet toen we voorstelden om buiten te gaan zitten en zelf de spullen mee zouden nemen. Ik kan niet begrijpen dat een een tafel met een rekening van 400-450 euro zo afscheept. Even voor de illustratie, we zaten met drie mensen aan de kop van de tafel en iedereen had een grote pizza.

5,3
  54. Miranda Plant

Zeer slechte service. Helaas zonde van onze avond geweest. Het eten was beneden peil en zelfs het brood vooraf kwam al aangebrand tot verkoold op tafel. Geen aanrader.

2,2
  55. Ronald Burgmeijer

Al met al de ergste ervaring die ik in een restaurant heb gehad. Het eten houdt niet over maar valt nog te doen. Het brood van het voorgerecht (bruschetta) was aangebrand. De bediening vroeg of het niet lekker was geweest aangezien er nog korstjes op het bord lagen. Na het weggebracht te hebben kwam de bediening terug en vroeg wat er mis was geweest. Opnieuw aangegeven dat het brood aangebrand was. Er ontstond een hele discussie in het restaurant over het wel of niet aangebrand zijn met als toppunt de mooie vergelijking van de bediening: als een klant zegt dat de ossenhaas taai is en de kok zegt dat het goed is, dan is het gewoon goed. Ook nog de vraag gehad of ik wel bruschetta kende want haar man (de kok) was italiaans dus die wist echt wel wat hij deed. Nodeloos te zeggen dat we hierna zijn vertrokken.

2,7
  56. Toen wij binnen kwamen viel ons direct op dat er een fijne sfeer was. Onze tafel werd klaar gemaakt, en wij werden naar de tafel gewezen. Helaas hebben wij op dat moment ongeveer 15 minuten gewacht voordat er iemand kwam om ons te vragen wat wij wouden drinken.
    Toen wij de kaart kregen vonden wij het eerst een beetje onduidelijk aangezien er geen nederlandse vertaling stond van de gangen waaraan de gerechten gekoppeld waren. Door logisch na te denken konden we wel ontcijferen wat 'koude voorgerechten' en 'warme voorgerechten' waren e.d. Ook stond er een fles wijn op tafel waar geen prijskaartje bij stond.

Toen wij besteld hadden kregen wij een mandje met stokbrood waar een bakje met saus bij zat. Helaas hebben wij achteraf zelf moeten vragen wat het voor saus was. En weer werd ons niet gevraagd of wij nog wat wouden drinken.
    Het voorgerecht kwam redelijk snel. Wij hadden de 'verschillende kleine Italiaanse voorgerechten voor 2 personen', maar weer werd ons niet verteld wat er op het bord lag.
    Na het voorgerecht kwam natuurlijk het hoofdgerecht. Ook dit keer hebben wij zelf om drinken moeten vragen, en werd ons niet verteld wat er op het bord lag.

Nadat wij uitgegeten waren zaten wij redelijk vol. Wij wouden toch misschien nog wel even een kijkje nemen op de dessertkaart, maar deze werd ons niet eens aangeboden. Hierna hebben wij maar afgerekend en zijn wij naar huis gegaan.

Kort samengevat:
    Het was een gezellig avondje eten in een leuk restaurant, zeker beter dan een aantal jaar geleden. Het eten was heerlijk, en de prijs/kwaliteitsverhouding was zeker goed, maar de service vonden wij helaas erg ver te zoeken. Helaas!

57. We hebben hier kort geleden gegeten, en het is echt heerlijk! We zijn al een tijdje op zoek naar een lekkere italiaan en die zijn lastig te vinden in de omgeving! Maar eindelijk hebben we er eentje gevonden, La Terra Italiana! Prima bediening, erg vriendelijk, leuke sfeer. Kortom wij komen echt vaker jullie kant op!

58. Jeroen van der Laan

Een echte aanwinst voor Zwolle! Nog niet zo lekker gegeten in Zwolle en omgeving.
    De bediening is erg vriendelijk vooral de blonde vrouw, zij vertelde mij dat het restaurant is overgenomen door haar zoons, een echt familie bedrijf. Dat voel je als je er lekker eet.
    Kortom een erg fijne avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

59. Jan Peter

Erg lekker gegeten, ik had de bistecca Parrella een echte aanrader, zo'n lekker mals stuk vlees tijden niet gehad. De bediening ook vriendelijk. Het eten kwam snel. Al met al was het een zeer goed geslaagde avond. Een echte aanrader.

60. Afgelopen woensdag wezen eten op de "pasta dag".

Het is een gezellig restaurant op een leuke plek. De bediening was ruim aanwezig, maar ze vergaten onze lege glazen bij te vullen. Dit moesten wij zelf na 20 minuten aangeven.

na een poosje gewacht te hebben op het eten, was het binnen no-time op. Ik had de lasagne en dit was erg weinig. Ik weet niet of ze de porties aanpassen op pasta dag maar dit had meer weg van een voorgerecht dan van een hoofdgerecht.

Het was wel lekker, maar de porties moeten echt groter.

Zou er niet zo snel weer heen gaan.

61. Heeeeeerlijk gegeten, ik kan niet anders zeggen.. Het eten was lekker en ook aardig veel, bij het hoofdgerecht kregen we nog hele lekkere extra gerechtjes! De service was goed, erg vriendelijk personeel. De sfeer was relax en ontspannen.
    Kortom we zijn met een hele volle, verzadigde maag en een goed gevoel naar huis gegaan!!
    Dit was een echte aanrader..

62. S. de Haan

Wij komen al jaren bij La Terra en blijven het geweldig vinden. De smaak van het eten is geweldig , de bediening is altijd vriendelijk en beleefd,en de prijs is ook prima.
    Kortom , wij zijn heel erg tevreden over La Terra.

63. Erg lekker gegeten! Nog nooit eerder zo'n lekker stuk mals vlees gehad, mijn complimenten. Er hangt een goede sfeer erg gemoedelijk. Leuke bediening! Fijn dat we telkens het zelfde meisje aan tafel kregen ook wist ze nog pressies wie wat te eten/drinken had toch knap waren met z'n 6en. Kort om ons zie je daar vaker terug! Echt een aanrader!

64. Al een aantal keer bij dit restaurant gegeten. Altijd heerlijke pizza's voorgeschoteld gekregen, al duurde het soms wat lang. Maar wat ik gister heb meegemaakt was echt het toppunt! Om half zeven waren we in het restaurant... Je verwacht dan dat je om 7 uur, maximaal kwart over 7 je pizza wel hebt!! Om 8 uur stond er echter nog steeds niks op tafel, behalve wat drinken... vervolgens vraag ik aan een bediende of er een bepaalde reden voor is en of mijn pizza al in de oven zat. Krijg ik te horen dat het gewoon druk is. Nouja, gewoon druk... anderhalf uur hé! Toen vroeg ik of mijn bestelling kon worden geannuleerd omdat ik nog een afspraak had die avond. Blijkt dat wel erg lastig te zijn maar na een aantal keer heen en weer geloop blijkt het toch te kunnen. Mijn glas drinken afrekenen kwam blijkbaar niet gelegen want er werd 4 keer langs me heengelopen en gezegd dat het druk was... Om kwart over 8 stond ik eindelijk buiten. Ik vond het zeer jammer. Want het eten smaakt er altijd zeer goed!... Als je het krijgt....!

65. Mijn collega's, vrienden en ik vonden het een hele leuke ervaring om bij La Terra te eten. Heel vriendelijk personeel, maar soms iets te familiair. De pizza's zijn helemaal geweldig. Mijn favoriet is Gemelli. We komen zeker vaker eten!

66. Heerlijk gegeten bij la Terra!! Heerlijke antipasti en dito pizza's in een mooie gastvrije sfeer!! Complimenti e addio vanuit Doetinchem!!

67. Met 14 personen pizza gegeten. Binnen 20 minuten stond het op tafel en was erg lekker.

68. Weer heerlijk gegeten bij La Terra en altijd aardige bediening voor een prima prijs. Leuk dat dit familie restaurant zo goed loopt is echt een aanrader binnen Zwolle.

69. Lekker gegeten, goede bediening, gezellige ambiance,
    Mooie prijzen.
    Echt een aanrader voor een leuke avond buiten de deur eten
    Voor een goede prijs.

70. Heerlijk gegeten! Nog nooit zo'n malse entrecote gegeten als in dit restaurant. De dessert's zijn ook heerlijk de italiaanse citroentaart en de caramel/bastogne. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Kom zeker terug

71. Nooit voor zoveel geld zo slecht gegeten!

Kalfsvlees is van structuur licht en de smaak is van nature zacht. Hier een taai stukje, ook nauwelijks warm.

Friet {tja wat kan daar mis aan gaan?} een vergaarbakje
    van de dag? Sommige frietjes koud en niet gaar, andere kon je dubbelvouwen zonder te breken { lekker vet}, sommige hard en wit uitgeslagen.

4 gegrilde soorten vlees, erg weinig en ... taai.

Echt erg om je zo restaurant te noemen.

2,2
  72. Gisteravond weer heerlijk gegeten hier samen met mijn man.
    Het blijft ons favoriete restaurant.

73. Ervaring = gemengd. Verassend (negatief) dat je niet met een credit card kunt betalen, terwijl het toch een regulier restaurant is met reguliere (dus niet goedkope) restaurant- prijzen (in deze klasse). Pizza's & desserts zijn goed ('lekker'). Rest is redelijk. Keuken & koks is zeker voor verdere verbetering vatbaar. De overig gekregen gerechten (behalve de tomatensoep) waren erg zoutloos gekookt (ik vind het niets om naderhand een gerecht te moeten bijzouten, komt bijna nooit goed). De (tamelijk vettige) uiensoep had eigenlijk o.a. hierdoor nauwelijks smaak en was veel te veel voorzien van kruiden. Nadeel was dat de uiensoep in een zelfde groot diep bord was geserveerd als de tomatensoep (dus wel lekker veel soep, heel positief). Maar het mini stukje gegratineerd brood viel in het niet (en de kaas erop was redelijk smakeloos). Advies :stap over op een meer kom-achtig stuk servies en gebruik rijkelijk gegrilde kaas met 'smaak' (type jong belegen of belegen achtige kaas; geen oude).
    En een carpaccio met daarop pijnboompitjes, sla en parmazaanse kaas en dan afwerken met alleen (olijf) olie geeft ook niet veel smaak. Gebruik dan iets van een passende dressing. Iets wat ook van toepassing is op de bij de hoofdgerechten meegegeven grote kom (gemende) sla, zonder verder er iets op. Is het nu zo moeilijk een lekkere (niet te zure) dressing te maken? Aan zelf afmaken met olie & azijn zijn we niet begonnen en de kom sla is onaangeroerd terug gegaan. Doodzonde is uiteraard dat de verder goede biefstuk (notabene de filé van het huis) boven en onder verbrand was :-( Verrassend is dat je er frieten bij geserveerd krijgt, bij een Italiaan verwacht ik dan toch pasta. Bijgeleverde saus was goed gevuld, 'machtig'; maar ook hier benodigt het een betere smaak-afwerking. De 'rafinesse' ontbreekt (en zo moeilijk is dat niet, benodigt gewoon 'aandacht' c.q. de finishing touch). En dat (terwijl je vrijwel de eerste klant bent) je de opmerking krijgt dat de Tiramisu op is, is ook wel een zwakte bod. In mijn optiek is dan iemand 's morgens te lui geweest om het te maken...
    Score: 7. Delen goed, delen minder maar nooit slecht. Heeft potentie, maar benodigt op diverse punten verbetering!

74. Luuk Brink

Prettige persoonlijke ontvangst. Heerlijk eten voor een prima prijs! Echte Italiaanse keuken. Aanrader voor mensen met een goede smaak.

75. De bediening was direct vanaf het binnen komen heel prettig. Er werd heel goed rekening gehouden met een allergie. De saus bij het vlees met ansjovis was geweldig lekker. Het toetje citroentaart was zo lekker dat we ook meteen een extra portie mee naar huis hebben genomen voor de volgende dag.

76. We eten hier regelmatig met collega's omdat iedereen wel van pizza houdt en het is niet duur! Het is altijd prima eten bij La Terra. Zeker een aanrader hoor!

77. Wat heerlijk gegeten hier, voor een leuke prijs.

Ik kom zeker terug!

78. Martin Lukkien

Als oud pizzabakker durf ik te zeggen dat je hier de lekkerste pizza's van Zwolle kunt eten. En ook nog eens voordelig!

Verder is er een goede bediening en een gezellige sfeer.

79. patrick en anita

Vanuit de trein naar La Terra gelopen.

Leuke tent, leuke meiden en heerlijk eten, voor een redelijke prijs.

Heel klein minpuntje; de wijn die wij dronken was alleen per glas of fles, niet per karaf.

Maar laat dat niet de reden zijn om hier niet te gaan eten.

Als we nog een keer in Zwolle zijn weten wij waar we gaan eten.

80. La Terra is één van de meest vriendelijke restaurants in Zwolle, zowel voor je portemonnee als je smaakpapillen. Daar komt bij dat het personeel een geweldig team is die draait als klokwerk. De kaart is enorm, wat de keuze soms moeilijk maakt, maar de kwaliteit niet minder. Ik kom hier eigenlijk het vaakst. Als ik 'gewoon lekker rustig' uit eten wil zonder nieuwe poespas en zeker wil weten dat het lekker en goed is, dan ga ik naar La Terra. Hulde!

81. Altijd is het weer gezellig en erg lekker! Vriendelijke mensen en goede wijn!

82. Erg goed! Lekker eten en een gezellige sfeer!

83. We hebben hier al een aantal keren gegeten, top!

84. Teleurstellend! Pizza was nattig en de pasta was plakkerig. Ook al was het rustig, de bediening was nergens te bekennen. Commentaar op het eten werd niet serieus genomen.

85. Lekker huiselijk restaurantje 'om de Hoek'. Dichtbij het station, zonder capsones, maar regelmatig met leuke gerechten buiten de kaart. Op dinsdag en woensdag is het iedere week goedkope Pizza/pastadag; Zorg dan wel dat je erbij bent.

De Pizza Calzone is onze favoriet.

86. Altijd druk en lekker!!
    Wel reserveren.

87. goed

88. prima eten, vlotte en vrolijke bediening, leuk pand / inrichting en sfeer. Wij hebben er gisteravond met zijn 4-en prima gegeten!!!

89. De oudere vrouw heeft geen idee wat gastvriendelijk betekent. Een cursus omgaan met mensen voor dummy's zou geen kwaad kunnen.

3,3
  90. Bediening (oudere vrouw) kan drukte niet aan en reageert dit af op de klant. Zo moet je je aan 'huisregels'houden. Te belachelijk voor woorden. Het eten is matig, niet verrassend en te duur voor wat het is. Niet kindvriendelijk!

2,3
  91. Zeer beperkte kookkunsten, bedroevend stechte en onprofessionele bediening. Eigenlijk de naar "restaurant" niet waardig.

2,6
  92. Vriendelijke bediening. Prima rpijs voor heerlijk eten. Top!

93. Heerlijk & Goedkoop! Een aanrader dus !

94. Regina Reyes

Hier kun je echt lekker eten. Goedkoop en goede bediening. Super. Echt aanraden.