La Stalla in Zwolle

1320726111 90
1341892015 82
1419500332 86
1511219251 84

1. Al meerdere malen geweest! Gezellig restaurant, fijn en vriendelijk personeel. Pizza's zijn echt superlekker en de wijn is top!

2. de spezzatino is de lekkerste die ik ooit gehad heb. ga dus altijd naar la stalla. Altijd gezellig en prima bediening

3. Marjolein Kerkdijk

Super lekker gegeten als altijd! Pizza dello chef is echt aan te bevelen! Goede service, leuke mensen, goeie pizzabakker!

4. Lekker gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wel een opmerking, bij het hoofdgerecht kwamen de aardappels later en het dessert kwam voor mijn partner eerder. Wij waren met 2 personen dus moet beter kunnen.

5. Oké. Niet echt onder de indruk, bijgerecht beperkt tot één versie aardappelproduct (patat of overgebakken) of salade. Verder zoeken naar mijn favoriete Italiaans restaurant in Zwolle!

6. Het eten bij La Stalla is altijd heerlijk, vooral de pizza,s. Het is ons lievelingsrestaurant, de bediening is ook vlot en gezellig.
    Wij komen daar al vanaf 1974.Dat zegt denk ik wel genoeg
    Het restaurant is wel wat anders ingericht, maar ziet er wel gezellig uit.
    Als wij uiteten gaan, dan is het meestal La Stalla.
    Meestal raad ik mensen dan ook wel aan om daar lekker te gaan eten.

Vriendelijke gr. Bert en Herma

7. Gewoon goed eten (Pepercrema en Chef' Pizza) attente bediening, vonden de krachtige wijn goed, ... maar weinig Italiaans gul glaasje: 7 ipv. 5 uit de fles? Jammer, hoor!

8. Heerlijk gegeten was weer ouderwets lekker en gezellig, leuke bediening en lekker eten.

9. Nienke Hedeman

Gegeten met mijn ouders en zus. We komen hier al van kinds af aan en het was zoals altijd heerlijk! Kleine tip: er staan veel (italiaanse) schrijffouten in het menu. Dat is vast niet nodig.

10. Modern maar sfeervol. Open keuken. Vriendelijk personeel. Dunne bodem. Een aanrader.

11. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

12. Prima restaurant, erg lekkere pizza's: flinterdunne krokante bodem met een heerlijke toplaag. Kan niet beter. Sfeer ook goed, iedereen even vriendelijk. Een aanrader!

13. Jan van der Meij

Heerlijk gegeten. Sfeer is goed en het personeel is erg vriendelijk.
    Een blijvertje

14. Aan de hand van recensies besloten hier te gaan eten, pizza was heel lekker, met name vanwege de krokante dunne bodem, personeel was vriendelijk en we werden snel geholpen.

15. Goed Italiaans restaurant, vriendelijk personeel en een goede keuken.
    Komen zeker weer terug bij La Stalla.

16. Bij binnenkomst voelden we ons meteen welkom. Toen we aangaven een voorkeur te hebben voor een rustige plek werd daar meteen gehoor aan gegeven. Het eten is super. Betere pizza's zijn er niet en de tiramisu zou ik elke dag willen eten! Echt een fijne plek met lieve mensen en een goeie sfeer

17. Gezien de vele lovende recensies op internet, besloten we in dit restaurant pizza te gaan eten. En het was prima. Mooie en lekkere pizza met krokante dunne bodem. Soms hebben we nog wel eens moeite een hele pizza te verorberen, maar deze ging zonder veel moeite helemaal naar binnen. Top.

18. Petra en gabi

Het was echt heerlijk, veel keus aanrader.

19. De eerste keer op de koopavond gegeten. Geboekt via Eet.nu. Eenvoudig restaurant met een goede bediening. Vlot en alert. De pizza's waren voortreffelijk. Heel smaakvol. Heb al veel echte Italiaanse restaurants bezocht en het eten is hier dus goed.
    Het gaat erom wat er uit de keuken komt en dat is goed! Wil je in een eenvoudig restaurant goed eten, dan is dit een aanrader.

20. Simon Visser

Erg lekker eten en een goede sfeer! Bediening is vriendelijk. We komen hier graag nog eens terug.

21. N. Trooster

Heerlijk eten, gezellige sfeer en een super gastvrouw!

22. Heerlijk eten! En een gezellige sfeer en leuk personeel. Wij komen zeker weer!

23. Hillie en Andries Heite

Alweer geweest maar nu alleen met onze oudste kleinkinderen wat een feest. Deze keer hadden wij een mooie inkijk in de sfeervolle kwaliteit keuken waar hygiënische de maaltijden worden bereid. Lekker lekker!

24. Hillie en Andries Heite

Zins vele jaren komt onze familie regelmatig bij restaurant La Stalla het restaurantje waar we altijd weer op terug vallen, hier eten wij naar volle te vredenheid.

25. Meindert

26. Onlangs weer eens gegeten, heerlijke Cristoforo pizza gehad. Zoals altijd prima op smaak en goede bediening.

27. Gisteravond gegeten bij La Stalla en een prima avond gehad! Eten was gewoon goed! Geen minpunt te noemen! Plekje tegen de keuken aan is wel wat minder leuk zitten! Maar verder echt een aanrader!

28. La Stalla was wat mij betreft een geslaagde keuze. De bediening was vlot en leuk, we hebben niet lang op het eten hoeven wachten, en het smaakte ook nog eens prima. De prijzen stonden op de menukaart dus er was geen onduidelijkheid over toen de rekening kwam. La Stalla is een aanrader.

29. Gisteravond na jaren weer eens bij LaStalla geweest. Het eten was echt slecht.
    2 vrienden namen vis van de gril. Niet eens gaar. De salades kun je zo zien dat ze niet vers gesneden zijn. Er staat een bak bij de kok en hup met de handjes erin. Hup in de kommetjes en werd dan geserveerd. Stukje stokbrood met een kruidebotertje moest ook extra besteld worden en grif voor betalen. Bestel je naderhand dit stokbroodje nog een keer krijg je geloof het of niet 6 stukjes. Schandalig want we waren met ons zessen. Dus moest je nog oppassen dat je er niet direct 2 nam. Eind van deze rit was de rekening ook nog eens bijna 250 euro; terwijl wij het er nooit aan af hebben gezien. Humor was dat de mevrouw in de bediening aan het eind vroeg: Heeft 't gesmaakt? Enkeling van ons schoot spontaan in de slappe lach. Genoeg gezegd. Nooit weer.

30. S. de Jong

We gingen even voor het stappen een pizza eten maar die leek helaas nog het meest op een soort van mager belegde cracker met weinig smaak, jammer. Voor de prijs ervan mag je wel wat meer verwachten.

31. Wij komen hier al jaren! Heerlijk italiaans eten. Wij gaan volgend jaar trouwen, zijn daarom erg benieuwd of wij met de daggasten een hapje kunnen eten. Dit kan ik hier helaas niet terug vinden. Klopt het dat La Stalla ook geen website heeft?

32. We hebben vanavond bij la Stalla gegeten. Het was alweer een half jaar geleden. We zijn geschrokken van wat we voorgeschoteld hebben gekregen. Ik had een uiensoep vooraf. Dit was een soepje uit pak, zoals je ze uit bedrijfskantines krijgt. Dikke soep met een enkele uienring. Verder de pizza. De bodem was net vloeipapier. Smaak en ingrediënten ontbraken. Verder hadden we ook een salade besteld. Deze was slecht gepresenteerd in een kommetje. Ook hierin ontbrak de vulling en was met een vergrootglas te zoeken. De salade was klef. Al met al een teleurstellende maaltijd. We kwamen regelmatig voor een pizza. Met de nadruk op kwamen. Volgens mij is er een bezuiniging gaande binnen het bedrijf. Erg jammer. Wij gaan op zoek naar een andere pizzeria in Zwolle. Bediening was overigens prima.

33. Een aanrader!
    Ik ben hier twee keer geweest en het is mij beide keren prima bevallen. De kaart is uitgebreid en er is voor ieder wat wils. (de vegetarische gerechten zijn heerlijk). Het restaurant is sfeervol en de service prima, niks op aan te merken. En wat ook erg belangrijk is, ik heb beide keren iets anders gegeten en beide keren was het echt ongelooflijk lekker!

34. Zaterdag jl. waren we voor een hapje eten met vrienden. Ik vind ze erg duur geworden en ook het drinken. Brood en andere wat je er graag bij wil hebben moet je naderhand dik voor betalen wat niet redelijk is in verhouding. Gewoonlijk zoals bij Vito's en andere hoef je daar niet voor bij te betalen en is het een stukje service.

Enige tijd geleden als je daar binnenkwam kreeg je gelijk brood etc. en nu moet je hierom vragen.

Wijn is duur, wel erg jammer ik weet ongeveer wat de inkoop hiervan is. Jammer niet voor de volgende x terwijl we al enige jaren komen.

35. Rozemarijn

Persoonlijk vindt ik La Stalla een echte aanrader.
    Het restaurant straalt een gezellige authentieke sfeer uit en kent verschillende gezellige zit hoekjes.
    Het eten was erg lekker. Heerlijk mals goed gebakken vlees.
    Vriendelijke vlotte bediening.
    Kortom een geslaagde avond :).

36. Aanrader! Gezellig, sfeervol restaurant. Personeel is zeer gastvrij, de kaart is uitgebreid, met heerlijk eten. Wij keren zeker terug!

37. Ik betreur het ten zeerste om de verhalen van Wichert en Hetty te lezen. Het is jammer dat ze ons niet persoonlijk op de hoogte hebben gesteld van zijn/haar opmerkingen. Dan hadden we op de avond direct actie kunnen ondernemen op hun verontwaardiging. De prijzen die hanteren zijn in prima balans met de kwaliteit die wij de gasten willen leveren. Omdat wij veel van onze gerechten ambachtelijk bereiden blijft het mensenwerk. Daar staan wij achter. Wij zullen namelijk alles in werking stellen om een plezierig verblijf te verzorgen.

38. Wij aten op 17 maart bij La Stalla: was ons aangeraden. Maar het viel ons niet mee ! Wijn van de Siciliaanse druif Nero d' Avola drink ik graag en veel. Deze werd omschreven als 'romig', maar ik heb nog nooit zo'n waterige gedronken ! Net als Hetty vond ik wijnkaart te fors van prijs.

Het brood vooraf was niet inclusief en bij mijn voorgerecht 'gebakken champignons' moest ik er zelf nog om vragen. De meloen van mijn partner was niet rijp en er lag zeker geen parmaham bij ! Het gerecht met de kip was prima, ook voldoende grammen vlees, maar de dubbelgevouwen pizza viel echt zwaar tegen.

De hoofdgerechten lijken op het 1e gezicht vriendelijk geprijsd, maar met wat bijgerechten komt je dan met z'n twee toch snel in de buurt van 80 euro. Niet erg, maar dan mag je ook wat verwachten. La Stalla maakt dat niet waar. Maar het zat wel de hele avond vol, dus het zal wel aan ons liggen ? Wij komen in elk geval niet bij La Stalla terug !

39. Gisteravond heb ik voor het eerst sinds jaren weer bij La Stalla gegeten. Jaren geleden was het één van mijn favoriete restaurants in Zwolle. De pizza is nog steeds heerlijk, de sfeer prima. Ik schrok echter behoorlijk van de prijzen voor de drankjes en de wijn.....voor een doodgewone huiswijn € 3,75 voor een glas, en € 25 voor een fles, vind ik echt te gek! Ik schat de inkoopprijs op € 4,00 en dan zit ik vast aan de hoge kant! Bij een vleesmenu wordt geen garnituur geleverd (vreemd!), en dan voor een klein schaaltje gebakken aardappels € 4,00 gerekend!
    Kortom...La Stalla heeft nog steeds lekker eten, maar dat kan ik in Zwolle in veel meer restaurantjes vinden, ook Italiaanse, voor een normale prijs! Jammer dus!

40. Indien je perfect en sfeervol wilt eten, dan kan ik U bij deze adviseren om naar La Stalla te gaan!
    * Super en betaalbaar.
    * Uitstekende keuken, prima bediening, altijd genoeg en voldaan!
    * Neem daar eens een peper crema! dan kom je zeker weer terug.
    * Uitstekend Italiaans restaurant! Alle gerechten heerlijk.
    * Pizza's, geweldig goed en natuurlijk goed gevuld en perfecte bodem zeker net zo goed als in Rome, ik denk zelfs beter.
    * Ook de prijs zal U mee vallen. U zult er geen spijt van krijgen!
    * Indien je wat wilt vieren, hoef je niet verder te zoeken.

41. Ben geweest, een echte aanrader. Deze keer wel een snelle hap gedaan maar ga volgende keer uitgebreid.

Moet echt zeggen dat ik persoonlijk nog niet eerder zo'n lekkere pizza gegeten heb.

Toptentje!!!!! Groet R.B.

42. "Nadeel": er staan zulke lekkere gerechten op de kaart dat het moeilijk is om te kiezen. Omdat we vrijdag zo heerlijk hebben gegeten, zijn we er vanavond weer geweest, vlak voor ons vertrek naar huis. Dit restaurant is een echte aanrader!

43. Een regelmatige gast, en kan niet anders zeggen dat de bediening oprecht vriendelijk is. De huiswijn is top. In de loop der tijd is het mijn favoriet Zwolse eetgelegenheid geworden.

Tip: wellicht zou er iets gedaan kunnen worden aan de temperatuur in het restaurant.

Voor de rest een meer dan prima eetgelegenheid

44. Vrijdag een overnachting in Zwolle ivm de TT in Assen, na het lezen van de vele reacties besloten om 's avonds met mijn zoontje bij La Stalla te gaan eten, een gezellig tafeltje voor 2, extreem vriendelijke bediening en wat een lekker eten.

De salade van gerookte kip met tonijndressing was heerlijk en ik kreeg geen bedje van sla maar een prachtig opgebouwd kunstwerk en de pizza's waren geweldig wat een bodem mmmmm en lekker beschaafd belegd met de juiste (smaak) verhoudingen. Top.

Groet een tevreden Bourgondische brabander.

45. Al jarenlang vaste klant, en terecht! De gerechten van Angelo Garofalo worden altijd met zorg en aandacht bereid. Specialiteit in mijn beleving: de pepe crema en de spezzatino ai Funghi. Veel Italiaanse restaurants bezocht, nooit zo lekker Italiaans gegeten als hier! Vriendelijk personeel, vlotte bediening, informeel maar wel netjes!

46. De lekkerste en de dunste pizza aller tijden, wat een genot om deze te eten!

Goede verhouding prijs/kwaliteit, wel jammer dat je voor het stokbrood moet betalen.

47. Fred Hokkelman

48. Ik eet hier regelmatig, met z'n tweeen of in een grote groep.

De bediening is erg aardig en er hangt een heerlijk sfeertje!

Het eten is heerlijk en dat alles voor een mooi prijsje! Goede porties ook, eerder te veel dan te weinig.

49. Vriendelijke en vlotte bediening. Kregen een tafeltje met zicht op de pizza-oven. Erg leuk voor de kinderen om te zien hoe de pizza's bereid worden. Pizza's erg lekker! Jammer dat de pizza's niet in een orginele steenoven worden bereid. Verder niks dan lof.

50. Al meerdere keren geweest, zowel met z'n tweeën als met een hele groep. Altijd goede bediening, vriendelijk en natuurlijk heerlijk eten. Zowel de pizza's, pasta's en vleesgerechten zijn goed.

51. Heerlijker kan bijna niet! Het is een van de betere restaurants in Zwolle. Ik heb er al meerdere keren gegeten met vrienden en met familie en elke keer is het even lekker.

52. Vanwege mijn werk eet ik veel buiten de deur en bij La Stalla. Hebben hier al regelmatig gegeten en komen zeker vaker. Sfeer is goed, bediening vlot en leuk en bovenal het eten en de prijs-kwaliteitverhouding verhouding.

Als er iets verbetert zou moeten worden is de wel vrij grote menukaart.

53. Ben er al verscheidene malen geweest en elke keer weer ga ik met een goed gevulde maag en in een vrolijke stemming weer naar huis. Toptent!

54. Ben Schuurman

Kom al meer dan 20 jaar bij La Stalla. En dat zegt genoeg voor een fijnproever zoals ik. Binnenkort met oud-collega's weer 's onder het genot van een heerlijk diner herinneringen ophalen in een bijzonder vriendelijke en gezellige sfeer waar jij als klant centraal staat. Dit alles zonder te overdrijven.

Een recensie vooraf ipv achteraf omdat ik al jaren dezelfde kwaliteit ervaar!
    En ik blijf terugkomen want er staan voldoende gerechten op de kaart om weer 's wat anders te proberen.

55. jacinta spanhak

Wij komen zeer regelmatig bij La Stalla, het eten is er erg goed en gevarieerd. We komen er met z'n tweeen maar ook wel eens met een groep vrienden en het is altijd heel goed.

De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De voorlaatste keer miste ik op de menukaart het amarettoijs, wat zo ongelofelijk lekker is. De afgelopen keer had de kok het speciaal weer een keer voor mij gemaakt, echt top!

Dit restaurant is zeker een aanrader om gezellig lang te kunnen tafelen.

56. Zeer goed!

57. Er zijn restaurants waar je komt voor het eten.

Er zijn restaurants waar je komt voor de sfeer.

En er zijn restaurants waar je komt voor die leuke jonge vrouw.

............ en behalve bovenstaande drie kom ik er ook voor 's werelds allerbeste pizza: "De Esplosiva." Een pizza met een knapperige dunne bodem met daarop pittige, verse groente met stukjes salami. En als je vraagt of er wat knoflook op kan kun je beginnen aan je hemelse pizza.

La Stalla migliore!

Herman.

58. Gisteren hier gegeten, voor de eerste keer.

Een menukaart met ruime keuze. Ik ga voor een pizza en mijn tafelpartner gaat voor pasta.

Als voorgerecht kruidenboter met stokbrood.

Ik heb net het laatste stukje brood op als het hoofdgerecht zich al aandient, lekker vlot allemaal.

We genieten allebei van ons eten, wat is dit lekker zeg!

Met vriendelijk personeel, vlotte bediening en een voortreffelijk maal, hebben wij een hele leuke avond gehad!

Dank je wel La Stalla!

59. Wij hebben ons bij de restaurantkeuze volledig laten leiden door de recensies op deze site. Ze geven een goed beeld van hetgene je daar te wachten staat :

- supervriendelijk personeel,

- heel kindvriendelijk restaurant,

- terwijl het toch behoorlijk druk was, goede opeenvolging van de gerechten.

- prijs/kwaliteit : heel goed.

We geven een 7 voor 'eten & drinken', omdat het zeker op dit vlak goed is, maar zeker geen 'top'....maar dan kom je natuurlijk weer in een heel andere prijsklasse. (Je kan moeilijk met 10.000 euro op zak naar een Mercedesgarage gaan voor aankoop van een nieuwe en liefst dan nog een cabrio, lol)

Zonder meer een aanrader. We hebben er echt van genoten.

60. La Stalla is een restaurant waar je je bij binnenkomst meteen thuis voelt. Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is super.

Wanneer je ook belt, men probeert altijd een plekje te regelen voor je, hoe druk het ook is.

De Italiaanse sfeer en keuken behoren daarom tot de top van de Italiaanse keuken in Zwolle.

61. Prima restaurant waar je zowel lekker als gezellig een avond door kunt brengen. Een ongedwongen sfeer, kortom een aanrader, lekker eten voor een eerlijke, zelfs goedkope prijs.

62. Top top top. Uit eten is bij La Stalla eten.

Er worden de beste pizza's van Nederland gebakken.

Gezellig personeel en zeer goede koks.

Ik kom er graag eten. En de ontvangst is zeer hartelijk.

63. Annemarie

Het eten is gevarieerd en heerlijk, de wijn smaakt erg goed en de bediening is top. Ben er al meerdere malen geweest en zal er ook zeker blijven komen. :)

64. Ik vind dit een super leuk restuarant.

Je kan d'r heel goedkoop eten, maar het is gewoon bijna perfect.

De bediening is super, altijd vriendelijk en vrolijk.

Gewoon een top restaurant.

65. Heb zelf een visschotel (3 soorten vis gegrild) genomen; mijn partner varkenshaas in honing-mosterdsaus. Echt geweldig lekker.

De bediening is goed; de wijn lekker; al met al niet duur.

66. Gezellig restaurant, met vriendelijke bediening en prima gerechten. Met name de pizza's zijn erg lekker en niet met de standaardsmaken.

67. Heb nu al drie keer bij La Stalla gegeten en de pizza is heerlijk.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

68. Vanavond met m'n bazin bij La Stalla gegeten voor de eerste keer (voor mij). In 1 woord fantastisch, daar gaan ze mij vaker zien.

69. We bezoeken dit restaurant maandelijks en dit al vanaf de opening ongeveer 25 jaar geleden. We hebben hier in al die jaren nog nooit slecht gegeten en zijn altijd zeer vriendelijk bediend. Niet twijfelen, gewoon gaan. Wij gaan vanavond ook weer hm, hm.

70. De beste pizzas in Zwolle!

71. Met een groep (10 personen) gegeten. Werden zeer vriendelijk geholpen. Er is genoeg te kiezen op de menukaart. Lekker eten waar je niet te lang op hoeft te wachten.

72. bram 5 punten

Een heerlijke kaart, altijd weer afwisselend, bediening vriendelijk en correct. Qua sfeer valt er nog wat te verbeteren maar daar wordt aan gewerkt.

Een restaurant om terug te komen.

73. bos bedden

27 mei j.l. Gegeten met 18 mensen.

Fantastisch eten, leuke bediening.

Ik had al wel vaker bij la stalla gegeten, maar de anderen nog niet. Ze waren stuk voor stuk enthousiast over het heerlijke eten.

Bedankt en zeker tot ziens.

74. Wat als eerste opvalt is de enorme gastvrijheid, vooral van de eigenares. Je voelt je welkom en niets is teveel. Eten altijd goed, sfeer prima. Sommige tafeltjes alleen iets te dicht op elkaar, waardoor je weinig privacy hebt.

75. Behoort tot de top van de Italianen in Zwolle. Helaas niet altijd even consistent. Toch een absolute aanrader.

76. Prima restaurant! Zeer uitgebreide kaart met ook gerechten die je niet overal standaard vindt, erg lekker. Ook is duidelijk te merken dat men hier met verse ingredienten werkt.

Het personeel is vriendelijk en houdt goed in de gaten of alles naar wens is. De kleintjes krijgen een kleurplaat en mogen altijd even bij de pizzakeuken kijken hoe hun pizza toch gemaakt wordt, ook de koks gaan hier leuk mee om.

Het is er altijd gezellig en wij zijn dan ook regelmatig in dit restaurant te vinden.

77. prima te eten en vriendelijk personeel vooral de koks

78. goed restaurant, lekker eten, altijd vriendelijk!

79. Gezellig, altijd vriendelijk, we komen er graag.

80. leuk tent en we komen zeker weer een keer terug.

81. Ilse Wienbelt

Heerlijk restaurant, veel keus en altijd vriendelijke mensen.Als er vrienden op bezoek komen neem ik ze altijd mee naar la stalla.

82. Heerlijk eten, lekkere sfeer, redelijke prijsen

83. super! erg veranderd sinds de laatste keer dat ik er was maar zeer verast!
    ons restaurant om zeker 1 keer in de maand te gaan eten.

84. la stalla

erg prijzig en zeer kind onvriendelijk

85. leuk en gezellige
    italiaanse restauant.
    zeer goede keuken, bediening,gezellige tafeltjes.
    personeel vriendelijk en dit restaurant is ook zeer geschikt voor kinderen.

86. van de buitenkant valt het nauwelijks op en ziet het er eigenlijk niet uit, maar bij binnenkomst wordt je overvallen door de italiaanse sfeer en gezelligheid. uitstekend gegeten, leuke bediening, lekker kunnen zitten.

87. Geweldig lekker eten, qua sfeer kan het beter. Van de buitenkant ziet het er niet heel goed uit, maar dat is een klein minpuntje. Het gaat om het eten en dat is voortreffelijk.