Brasserie Dunnik in Zwolle

Steaks & Ribs 'Spareribs uitgeroepen tot de lekkerste...'

Parkeergelegenheid op 5-10 minuten afstand.
    Noorder Eiland
    Q park centrum Pletterstraat 41.

ma Gesloten
di 09:00 - 20:00

Omschrijving

Brasserie Dunnik is geopend van maandag t/m zaterdag. Vrijdag en zaterdag kunt u gezellig bij ons komen dineren, onze dinerkaart staat ook online op www.brasseriedunnik.nl! Met onder andere ook arrangementen voor vrijgezellenfeesten en andere partijtjes!

Wij zijn gevestigd midden in het centrum! In een gezellig steegje van de grote winkelstraat.

De Zwolsche Bol, onze beroemdste gebakje van Zwolle.
Alleen bij ons verkrijgbaar & ook om mee te nemen.

• Halal

1264198607 47
1467207650 84
1619464432 85

1. Edwin Schutte

Heerlijk eten… prima bediening en betaalbaar.
    Soms wel lang wachten… maar het was zaterdag en het was druk.

2. Uitstekende service en eerlijke en heerlijke gerechten, zeker een aanrader wij komen hier graag weer.

3. Gezellige huiselijke sfeer. Gezellig en goed gegeten.

4. Uitstekend eten.
    Gezellige sfeer.
    Goede bediening.
    Aanraderl.

5. Marloes frederiks

Goeie vlotte bediening, eten is van hoge en goede kwaliteit echt genoten! Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Echt een van de toppertjes van Zwolle

6. Rosalie Bijsterbosch

Bediening/personeel was erg vriendelijk, sfeer was prettig en het was redelijk rustig binnen met eten, het eten zelf was oké. De patatjes helaas waren lauw en erg rubberig (alsof ze oud waren/nogmaals gefrituurd), daarnaast tijdens diverse rondes gevraagd om pepersaus bij de varkenshaas en toch kregen we champignonsaus eroverheen (zoals op de kaart stond aangegeven). Spareribs en de kipsaté waren wel erg lekker!

6,7
  7. Lekker gegeten! Vriendelijke bediening.

8. Leuke avond gehad bij Dunnik. De belofte van goede spareribs is wat mij betreft zeker waar gemaakt! Ik was enthousiast. Lekkere marinade die ook lekker pittig is. Vlees valt zo van het bot en is mals zonder echt vette stukken. Patat was voor onze smaak te doorbakken. Sfeer in het restaurant was goed. Persoonlijk vonden we het licht wat te fel en we zaten pal naast de open spoelkeuken, wat we wat minder vonden qua lawaai en geur. Bediening was vriendelijk en snel. Onderaan de streep zouden we voor de spareribs zeker nog eens terugkomen.

9. Het was een leuke glutenvrije ervaring om te eten bij Dunnik! Genoeg glutenvrije opties en goede aanpassingen. Ze hebben nagedacht over wat wel en niet kan. Geen frietjes maar wel apart een bakje aardappeltjes. Geen chocolaatje bij de koffie maar een glutenvrij koekje. Zo fijn dat er rekening met mij werd gehouden. De rest heeft ook lekker gegeten. Je kon bijvoorbeeld kiezen uit een onbeperkt menu incl een lekkere cocktail! Het was een gezellige locatie.

10. Melanie

Eerste keer bezoek aan de brasserie! Recensies waren top vandaar deze keuze. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Uitstraling restaurant erg gezellig/knus.
    Helaas duurde het lang voordat er werd gevraagd wat we wilde drinken en de kaart kregen. Wachtte lang op het eten. We hadden niet veel tijd meer ivm voorstelling.
    Paar keer gevraagd maar kwam goed zei ze. Helaas werd de belofte niet waargemaakt.
    Uiteindelijk eten gekregen (meerdere malen vrageb) wat ook kwalitatief slecht was. Zalm was lauw. En de beefburger doorbakken en te veel saus.
    Helaas voor ons een negatieve ervaring en bevelen het restaurant ook niet aan.

11. Heerlijke gerechten, snelle en vriendelijke bediening ondanks drukte.

12. Jaco Hoeve

Was echt een gezellige sfeer en heerlijk gegeten bij Dunnik. De spareribs zijn echt top! Zo mals heb ik ze nog nooit gehad. Ga zo door!

13. Han Turksma

De ontvangst was heel hartelijk en fijn. Bediening zeer goed en attent. Iets minder was vooral de verhouding hoofd en nagerecht. Hoofdgerecht met karige bijlage. Natuurlijk kon je bij vragen maar voordat dit op tafel staat is de rest op. Kwaliteit was wel meer dan prima. Nagerecht was daarentegen veel te ruim bemeten en minder van smaak. Overall wel ruim voldoende.

14. Lekker eten en een gezellige sfeer voor een normale prijs

15. We zaten net en kwamen direct met de menukaart. Vonden wij te snel. Eerst f zitten en wat drinken en dan de menu kaart liever. Voor 6 personen vonden wij een klein zakje friet wel heel erg karig. Je betaalt wel voor 6 personen. Maar ernaar gevraagd te hebben werd er meer friet geserveerd.
    En 1 klein schaaltje salade was ook weinig.
    Fijne bediening, vriendelijk, behalve 1 bediende, niet vriendelijk, maar stug. Goed eten, we hebben er van genoten. Zeker aan te raden voor een volgende keer! En bovenal een gezellige ambiance!' En wel een min punt dat de toiletten niet schoon zijn, ook overdag vaak gezien dat ze niet schoon zijn. Mijn mening is: kijk er es naar om die toch schoon te houden! Vind ik wel erg belangrijk!

16. We werden vriendelijk ontvangen. Kregen een gezellige tafel toegewezen. De bediening was vriendelijk en attent. We hadden beiden een heerlijk visje en ook de wijn was prima. Als oud collega's konden we heerlijk bijpraten. Zeker een adresje om nog eens te bezoeken.

17. Marjan Boesenkool

Heerlijk gegeten. Zoals altijd goede service. Erg klantvriendelijk en niet te vergeten: heerlijk eten.
    Wij komen zeker vaker

18. Op zich best redelijk gegeten, maar het was wel heel erg druk en wij zaten op een plek op de tocht. Leuk voor een keer, maar niet perse voor herhaling vatbaar. Het eten is prima, maar ook echt niet meer dan dat. Dan zijn er in Zwolle gelukkig toch wel een heel aantal betere bistro’s (qua sfeer en kwaliteit van eten).
    Wel heel netjes dat er een gratis drankje werd aangeboden voor het wachten buiten op het terras.

19. Heerlijk geborreld en gegeten. Ontvangst bij de ingang wat onwennig, er komt niemand bij je. Maar we hebben het tafeltje zelf gevonden. Fijne borrelhappen en heerlijk diner. Frites niet echt naar onze smaak, zelf niet opgegeten dit keer. We zijn echte fritesliefhebbers namelijk.

20. De cocktails waren heerlijk. Duurde lang voor we geholpen werden. Van te voren aangegeven dat er 1 persoon glutenvrij was dat ging met de maaltijd nog redelijk echter was de biefstuk nog rauw en die van de rest bijna koud. De krieltjes die ze kreeg ipv patat waren nog rauw. Veel te kleine porties in verhouding met de prijs. De koffie die ze vervolgens kreeg zaten bolletjes op die niet glutenvrij waren dit werd vervolgens opgelost door ze eraf te halen. Aangegeven dat dat niet de oplossing was ( als het zo simpel was had ik het zelf gedaan) vervolgens komen ze terug met de koffie maar we vertrouwde het niet want het leek of alleen de bovenkant eraf was geschept.

3,7
  21. Theresa Ribbels

22. Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Goede service een aanrader!

23. Hilly smit

De bediening was goed en eten was ook goed en lekker. Weer de overheerlijke spareribs gehad.

24. Gezellige tent! Fijn personeel en heerlijk eten :)

25. Leuk tafeltje gereserveerd, binnen was het koud, voorgerecht met verschillende hapjes was op zich goed, alleen de frituur verbrand. Aangegeven, niets meer van gehoord. Lang gewacht op hoofdgerecht, koude borden koud/lauw vlees. Wederom wat van gezegd, wordt niets mee gedaan. Nagerecht en koffie hebben we maar niet meer gegokt.
    Als je lekker wilt eten kan je beter verder zoeken.

1,7
  26. Fam v Pijkeren

Heerlijk gegeten en heel gastvrij ontvangen en bediend. Zeker voor herhaling vatbaar

27. M van Brakel

Prijs/kwaliteit verhouding slecht; te weinig personeel bij drukte; geen goede CoronaCheck.

28. Eten was heerlijk en de sfeer gemoedelijk. Bediening erg vriendelijk en zeker voor herhaling vatbaar.

29. Vlees had wat warmer mogen zijn. Service was op zich goed, maar lager gewaardeerd vanwege lange wachttijden en vies herentoilet.

30. We eten hier wel vaker, altijd goed en lekker eten, vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug.

31. Prima gegeten in dit gezellige restaurant. Lekker mals vlees, goede kwaliteit. Erg vriendelijk personeel. Een aanrader.

32. Erg goed eten, ze houden ook rekening met allergieën, smaak is erg goed, leuk personeel, leuk in gericht.

33. Fam Strooper

Eten was erg goed! Goede porties en mooi opgemaakt!
    Toetjes waren ook erg apart en heel erg lekker!
    Komen zeker nog eens terug!

34. Feddrik Soer

Super lekker gegeten en goede service! Gezellig restaurant en top geholpen! Bedankt Brasserie Dunniks!

35. Het eten was heel erg lekker, maar het duurde erg lang voordat er iemand bij ons aan de tafel kwam om ons te helpen. Ook niet iedereen was even vriendelijk.

36. Bart van dijk

Erg goed en lekker eten.

37. Heerlijk gegeten, aanrader!!

38. Sandra Van Beek

Vandaag kwamen we met 14 man wilde graag ontbijten
    Helaas werd ons gezegd dat ze nog aan het opstarten waren we moesten maar ergens anders gaan eten. Als ondernemer stond ik hier versteld van dat je op maandagmorgen om 11 uur 14 man weg stuurt loop je toch een aardige omzet mis ik sta echt versteld maar goed de eigenaar zal niet aanwezig zijn geweest jammer joh

39. Danielle Quist

Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Van de (maar echt overheerlijke) tomatensoep en de boerenschnitzel en de varkenshaas in (lekkere!) mosterdsaus tot aan oma's toetje en de sorbet: genieten!

Heel vriendelijk personeel, bereidwillig en hebben het goed in de vingers.

Ze zitten niet zo centraal aan de markt in het centrum maar via de zijstraatjes moet je deze brasserie echt opzoeken, het is het waard. Mochten we weer eens in Zwolle komen gaan we zeker weer én pakken we de koffie met gebak én lunch ook meteen mee!

40. Het eten en bediening waren goed, werd snel binnen plaats aangeboden omdat het regende. Vriendelijke bediening.

41. Een gezellige zaak met heerlijk en mooi verzorgde gerechten.

42. Jayone Nijen Twilhaar

Gezellig en respectvol personeel, je krijgt waar voor je geld en het is niet extreem duur 👍

43. Irene Straathof

We werden vriendelijk ontvangen, kregen een goede tafel om ook ons hondje rustig te kunnen laten liggen. Heerlijke cocktails zonder alcohol met volop vers fruit. De bediening was erg vriendelijk en deskundig. We hebben lekker gegeten en gedronken en zijn tevreden vertrokken.

44. Maurice

Lekker gegeten met een aantal personen. Menukaart was divers, en bediening was ook goed

45. Johan vos

Ben een paar jaar eerder geweest toen had ik hetzelfde maar toen smaakte het honderd x beter had sparen ribs de eerste portie was lekker op smaak maar daarna was het net of het zo uit de jus kwam totaal geen smaak mijn vrienden hadden varkenshaas met roomsaus was veel ook s te waterig en geen kruiden.

46. Fam. Verbeek

Met het gezin gegeten, echt heerlijk.
    Wij zaten binnen, erg leuk en gezellig ingericht.
    Tevens overdekt terras, restaurant ligt midden in binnenstad.
    Prima bediening, erg vriendelijk.
    Kraanwater gratis.
    Prijs en kwaliteit uitstekend.
    Wij komen zeker nog eens.

47. Amanda rast

Eten was weer heel lekker bediening is snel en vriendelijk personeel.

48. Renate de Groot

Heerlijk gegeten! Borden prachtig opgemaakt. Vriendelijk personeel. Aanrader! Ik ga hier zeker nog vaker een hapje eten.

49. GJ 23 punten

Vroeger was het een heel gezellige, amicale bediening en eigenaar. Sinds de dochter het overgenomen heeft is dat langzaam maar zeker veranderd naar een meer afstandelijker bediening. In plaats van ons aan te spreken met "je" of "jou", heeft men nu bewust gekozen voor de algemene vorm van "U". "Om neer afstand te creëren" volgens een medewerkster die er al jaren werkt. Gisteren was voor mij de welbekende druppel. Terwijl ik al een geruime tijd zat te wachten en de bediening regelmatig langs kwam en andere tafels keurig bediende, negeerde men mij volkomen, ondanks dat ik tot 2x toe om aandacht vroeg. Ik vind dat geel jammer. Je zou juist in deze moeilijke tijd voor de horeca de vaste klanten juist het gevoel moeten geven dat men welkom is. Maar helaas gebeurt hier het tegenovergestelde. Jammer, het was een leuke pleisterplaats voor mij de afgelopen jaren, met zeker heerlijk en kwalitatief goed eten, maar je welkom voelen is ook een ding. Gan nu dan maar elders een plek zoeken waar men wel blij is met vaste klandizie

50. Vorstenbosch

Goede bediening, heerlijk gegeten, komen snel weer.

51. Linda Flinterman

De smaak van het eten was prima. Carpaccio was subliem. Tip voor de Javaanse sate, serveer met een beetje sambal manis separaat, want pindasaus was flauw.

52. Heerlijk gegeten onder een luifel met heater en dikke kleedjes over de benen.
    Vlees lekker mals, leuke namen voor de gerechten en vriendelijke bediening.
    Aanrader!

53. Lekker en gezellig gezeten!
    Bediening was heel aardig..

54. Jolle Klos

Sfeer is altijd al geweldig geweest en ook nu hebben ze er weer wat moois van gemaakt tijdens deze moeilijke tijden voor de horeca! Buiten kan je lekker een hapje en een drankje halen en het voelt al helemaal aan als Kerstmis met warmte en gezelligheid! Zeker een aanrader om even langs te gaan.

55. Jan en Joke Zonnenberg

Wij komen er regelmatig. Het is er altijd goed en gezellig. Hoop dat jullie gauw weer open mogen.

56. Magdalena

Everything was perfect, food was really delicious, atmosphere so nice. We will come back there for sure!😊

57. Echt een aanrader
    Goed eten en vriendelijk personeel

58. Heerlijk gegeten. Muziek stond iets te hard. Was enige minpunt. Goede service, lekker eten. Goede wijn!

59. René Sluiter

Zoals altijd goed en gezellig!

60. van Dasselaar Gert

Leuk tentje om op het terras te zitten.

61. Lekker buiten gezeten, terrasheaters maakte het aangenaam.
    Eten en drinken smaakte goed, lekker voorafje met brood.
    Menu met spareribs besteld, heerlijk.
    Leuke sfeer, bediening was goed.
    Aanrader!

62. Sonia van Soolingen

63. Gerard de Boer

Wij vonden het erg leuk. Leuke zaak, lekker eten en een erg leuke kaart. Voor een mooie prijs ook nog eens!

64. Sonia van Soolingen

65. Het eten was erg lekker, buiten op het terras onder de luifel. Alleen ontzettend storend, dat er gerookt mag worden... Bederft de eetlust van anderen.

66. Lekker gegeten! Vanwege coeliakie een gluten vrij broodje gehad. De keuze was reuze en nog eens lekker ook.

67. Marjan de Weerd

Het was er erg gezellig. Fijn buiten gezeten. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

68. Zowel de ambiance, bediening als eten waren uitstekend.

69. Het eten was super en de service is goed.

70. Lang wachten, en vergeten worden. Verkeerde dingen serveren.

71. Broodjes erg droog en kruimelig en soep niet geweldig!!

72. Sandra Adema

Lekker eten, genoeg keuze! Prijs/kwaliteit prima.
    Snelle en vriendelijke bediening.

73. Marjolein

Kom hier altijd graag het eten is altijd heerlijk. Enig minpunt was de serveerster die in plaats van goedemiddag op arrogante toon vroeg of we wel gereserveerd hadden. Ze was niet vriendelijk dit ben ik niet gewend. Hier wordt ik verder altijd keurig geholpen.

74. Martijn

Alles was weer naar wens, cappuccino’s zijn een aanrader.

75. Peter Hulsink

76. Je wordt altijd gastvrij ontvangen, goede sfeer en heerlijk vers eten. En betaalbaar.

77. Wij hadden hele fijne bediening. Dacht goed mee en was erg makkelijk. De spareribs zijn heerlijk!!

78. Martijn Hamer

79. Jeannet Veldman

Lekker gegeten, goede service en een gezellige ligging.

80. Heerlijk gegeten met onze kids. Bediening was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug als we weer in Zwolle zijn.

81. Tiebosch

Verrassend heerlijk gegeten! Met een ongelooflijk heerlijk nagerecht.
    Wij komen terug. Top!

82. Heel lekker gegeten! Heel vriendelijk personeel.. Ondanks de drukte loopt het mooi door, blijven ze vriendelijk en hoef je niet lang te wachten op je eten. Ons favoriete tentje als we naar Zwolle gaan :)

83. Hilda Rosman

84. Lekker lunch met het gezin. De puntzak heerlijke frietjes bij de lunch in het midden van de tafel maakte het helemaal af en een feestje voor de kids.

85. De Opschepper

86. Henk en Femmy

Heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel, ruime menu keuze.
    We kunnen het iedereen aanraden om bij Dunnik te gaan dineren, wij gaan zeker daar vaker naar toe. Super goed eten voor een goede prijs!

87. Anneke zielman

Leuke tent, lekker eten de sfeer is goed. Een min punt wij moesten lang op het eten en drinken wachten.

88. Super vriendelijk personeel, heerlijk eten, goede sfeer echt een aanrader als je in zwolle bent en goed en lekker wilt eten.

89. Piet IJmker

Jammer dat het qua temperatuur frisjes was en tochtig maar verder was het prima.

90. Jack Custers

91. Viel helaas wat tegen. De kaart staat vol met leuke titels, maar de gerechten zelf zijn vrij saai en fantasieloos. Dit is een tent waar je gaat eten wanneer je het eten niet zo belangrijk vindt. Voor groepen vast prima. Het vegetarisch rijst gerecht kan ik niemand aanraden. De nasi thuis smaakt beter. Nee, een tegenvaller en ik ga er zeker niet weer naartoe.

5,5
  92. Marjolein

Last minute konden we hier met een grote groep terecht. Service was top, fijne en persoonlijke benadering, drinken regelmatig bijgevuld en het eten kwam voor 11 personen tegelijk op tafel. Veel keuze op menu en het is duidelijk te merken dat er veel aandacht is voor de bereiding. Wat dat betreft jammer dat de kwaliteit van de producten achter blijft bij wat de chef ervan maakt. We hebben een fijne ervaring gehad en als we ooit weer in Zwolle zijn komen we zeker terug!

93. Gezellige sfeer vriendelijke bediening.
    Komen er graag.
    Eten perfect.
    Al met al weer genoten.

94. Theo

95. Zowel op donderdagavond als zaterdagmiddag hebben wij snel en lekker een hapje kunnen eten bij Dunnink met onze film crew. Fijne afstemming!

96. Heerlijk gegeten. Super bediening en leuke sfeer.

97. Bediening drama. Met zes mensen koffie met gebak gegeten. Eerst kwam zes koffie, toen die half op was drie gebak. Nadat alles op was na 5 minuten gevraagd waar andere drie gebak bleef. Eindelijk 8 minuten daarna de andere drie gebak en hebben we twee nieuwe koffie besteld. Na 15 minuten nog geen koffie, toen maar hebben we maar afgerekend.

5,7
  98. Verkoolde aardappelpartjes, uitgedroogde salade. Verder vooral veel ipv echt lekker.

5,9

Volgende pagina