Brasserie Dunnik in Zwolle

Steaks & Ribs 'Spareribs uitgeroepen tot de lekkerste...'

Parkeergelegenheid op 5-10 minuten afstand.
    Noorder Eiland
    Q park centrum Pletterstraat 41.

Brasserie Dunnik is geopend van maandag t/m zaterdag. Vrijdag en zaterdag kunt u gezellig bij ons komen dineren, onze dinerkaart staat ook online op www.brasseriedunnik.nl! Met onder andere ook arrangementen voor vrijgezellenfeesten en andere partijtjes!

Wij zijn gevestigd midden in het centrum! In een gezellig steegje van de grote winkelstraat.

De Zwolsche Bol, onze beroemdste gebakje van Zwolle.
Alleen bij ons verkrijgbaar & ook om mee te nemen.

• Veganistisch

1220106527 34
1320009233 56
1419911939 77
1473193382 82
1519814644 83

1. H. van Rossum

Eten lekker smaakvol.
    Bediening vlot en behulpzaam.
    Wij zullen vaker terug komen.

2. Was al even geleden dat ik hier heb gegeten, maar werd nog steeds herkend.
    Dit is het beste adres om spareribs te eten.

3. Renée Verduijn

Heel erg aardig en vriendelijke personeel.
    Ik was samen met een vriendin en zij heeft een glutenallergie, hun hebben een speciaal stuk op de kaart wat glutenvrij is, en zoeken eventueel uit wat je nog maar zou kunnen eten.
    Het restaurant ziet der ook heel leuk uit, is grotere dan dat je verwacht en toch heel gezellig en knus.
    Eten is ook erg lekker hmm.
    Als we weer eens in Zwolle zijn, gaan we sowieso hier meer eten 😁

4. Het eten was heerlijk. Nét even een ander smaakje… Nét even anders dan anders… echt zeker voor herhaling vatbaar!

5. Heerlijk gegeten onder genot van lekker wijntje en genoten van de band.
    The Harmonyshakers, geweldig begin van het Stratenfestival.

6. Prima eten voor een goede prijs.

7. Lodewijk Jan Coté

Een perfecte lunch en diner gehad met mijn moeder van 85!!! Ze is slecht ter been door een oude heupbreuk (rollator) en door beginnende dementie (Alzheimer) heeft ze soms moeite met dagelijkse dingen. Het personeel was heel behulpzaam en hebben haar geholpen bij het fileren van haar sliptong.
    De brasserie is ook makkelijk te bereiken met een auto of (WMO-)taxi (stopt bijna voor de deur) en is ook geschikt voor rolstoelgebruikers.
    Ze waren ook zeer behulpzaam voor het regelen voor kleingeld voor de WMO-taxi. Ik heb zonder problemen een briefje van €20 kunnen wisselen voor een briefje van €10, €5 fooi en de rest kleingeld!
    Het enige minpuntje dat ik he kunnen vinden is dat de menukaart op hun website niet compleet is en vooral de dinerkaart een aantal gerechten ontbreken, maar daar wordt aan gewerkt... :-) ;-:

Eindconclusie: Een leuke tent waar je voor een schappelijke prijs simpel en heel lekker kunt eten. Helaas kan kan ik geen 10 met een griffel geven!

Lodewijk Jan Coté.

8. Lotte Hanekamp

Heerlijk eten daar. Zeker lekkerste van Zwolle. Goede en snelle service! Erg oplettend. Niks te klagen daar.

9. Licello

Heerlijk gegeten tijdens ons vrijgezellenfeest, dat bestond uit een leuke cocktail als welkomstdrankje, en ook de alcoholvrije waren lekker. Daarna een stokbroodje vooraf en als hoofdgerecht de keuze uit varkenshaas, kip of hun overheerlijke spareribs, aangezien wij dames niet hoefden te bunkeren hebben ze ook een 'niet-onbeperkt' menu voor een mooie prijs. Naderhand een lekkere cappuccino of kopje thee.
    Er was een gezellige sfeer en was een mooie tafel voor ons gedekt in een enigszins afgesloten ruimte, zodat we ons niet hoefden in te houden voor de andere gasten. De bediening is er vlot, en de dames, helaas voor ons maar 1 heer, hebben ons erg leuk geholpen.
    Zeker een aanrader voor een volgend vrijgezellenfeestje. De vrijgezelle-dame kreeg ook nog een leuk cadeautje mee naar huis, voor het toekomstige leven, hahah.

10. Fijne zaak en goede producten en fijn bediening.

11. G. Esselink

Eten hier is heerlijk, bediening vlot en vriendelijk. Helaas was mijn bestelling verkeerd opgenomen en kregen mijn tafelgenoten hun goede bestelling, dit werd echter snel opgelost zodat we gezellig samen verder konden eten, wat mij betreft een aanrader

12. Zeker een aanrader! Dit was mijn derde keer uiteten bij Brasserie Dunnik en iedere keer weer een goede ervaring. Eten is erg lekker en de service ook erg goed. Ik had online gereserveerd en kreeg de volgende dag een telefoontje om me te informeren over de Halve marathon van Zwolle die op de dag van reservering plaats zou vinden. Het advies om de auto buiten het centrum te parkeren omdat je er anders niet meer uitkomt vanwege wegen die afgesloten zijn. Erg netjes!

13. j.dunnik

14. Stephanie

Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Genoeg keuze op de menukaart!

15. Het eten was prima. Lekker gegeten. De bediening was wat minder. Vriendelijk, maar een aantal drankbestellingen zijn niet doorgekomen. We moesten lang wachten voordat we de volgende gang konden bestellen.

16. Heerlijke spareribs gegeten. Als vanouds de lekkerste.
    We blijven hiervoor terugkomen!

17. M. van der Veen

Prima gegeten, heel vriendelijk personeel.
    We komen er zeker nog een keer terug!

18. Leuke sfeer, lekker eten. Vriendelijk, meedenkend personeel. (Gezelschap met verschillende allergieën) maar het toppunt was de menukaart, hilarisch!

19. Beryl Zonneveld

Heel lekker eten, leuk personeel, midden in het centrum. Zeker een aanrader!!

20. Heerlijk gegeten… komen zeker nog eens weer.

21. Gegeten op zaterdag 13.00. Erg druk.
    Ruime kaart. Vriendelijke bediening.
    Friet was onvoldoende gebakken.
    Steak was goed van kwaliteit doch bij het serveren reeds teveel afgekoeld.

Verder prima zaak.

22. In een gezellig restaurant heerlijk gegeten, absoluut de lekkerste spare-ribs!

23. André Horstede

Erg goed en gezellig top gegeten echt een aanrader.

24. Nog nooit zo lekker gegeten! De spareribs vielen letterlijk van het bot af, kwalitatief erg goed en lekker. Ook de burger was verrukkelijk.
    Personeel kwam regelmatig langs om nieuw drinken in te schenken en om de spareribs bij te vullen. Het restaurant heeft voor de rest een gezellige sfeer en je krijgt absoluut waar voor je geld.

25. Heerlijke spareribs gegeten. Leuke locatie en aardige bediening. Zeker een aanrader!

26. Wat een ongelooflijk lekker mals vlees op de spareribs.
    Wederom ontzettend genoten van het aangeboden eten!

27. Mijn zus en ik hebben een glutenallergie. Wij hebben hier heerlijk glutenvrij kunnen eten. Ze weten hier heel goed wat je wel en niet kan eten. Een dikke pluim.

28. Lekker (veel) eten, uitstekende service. Prima avond gehad!

29. Het eten was geweldig en goede service van de bediening.

30. Ontzettend gastvrij en super lekker gegeten.

31. Leuke vlotte bediening, goed eten voor een prima prijs. Om te onthouden voor een volgend bezoek aan Zwolle.

32. Op 22 juni jl. ter gelegenheid van een vrijgezellenfeest gegeten met 13 personen. Hadden een mooi arrangement met het restaurant geregeld met keuze uit onbeperkt spareribs, varkenshaas of kipsaté plus 3 drankjes inclusief. Onze groep werd bediend door een aantal vriendelijke jongedames die ons, ondanks dat wij soms wat lollig waren, heel fijn hebben geserveerd.
    Kortom, een fijn restaurant met heerlijk eten, mooie sfeer en zeer goede en vrolijke service. Chapeau!

33. Rouwenhorst

Heerlijk gegeten. Ook voor mensen met een Glutenvrij dieet heel veel keuze. Echt TOP!

34. Teleurstellende ervaring.
    Voor dit geld tegenover deze kwaliteit kun je beter zelf je lunch maken.
    Te simpel en karige porties voor een restaurant.
    Niet meer.

35. George Baijens

Na vanmiddag hier te hebben gelunched en vanavond super lekker gegeten, meteen voor morgen gereserveerd. Hele goede bediening. Zonder twijfel een aanrader.

36. Roelofs

Afgelopen zaterdag met mijn vriendinnen groep enorm gezellig en overheerlijk gegeten bij Brasserie Dunnik! Naast de mooie sfeer bij Dunnik ook oplettend en gezellig personeel. Daar kunnen andere horeca bedrijven nog wat van leren. Ik en mijn vriendinnen hebben het erg leuk gehad en niet te vergeten, complimentjes voor de koks. Heerlijk die spare-ribs!! Komen zeker vaker.

37. De sfeer bij Brasserie Dunnik is altijd goed. De bediening is erg aardig. Het brood is knapperig en rijk belegd. De aankleding met salade is vers en smakelijk!

38. In 1 woord geweldig! Afgelopen weekend met 4 personen heerlijk gegeten en gedronken. De gerechten zijn erg mooi opgemaakt. We namen na het eten een cappuccino met een smaakje, de schuim was precies zoals je tegenwoordig van een cappuccino verwacht. Ondanks de drukke lunch, namen ze de tijd voor ons en voelden we ons erg welkom. Als we weer in Zwolle zijn, komen we zeker weer een hapje eten.

39. Afgelopen donderdagavond samen met mijn partner een maaltijd genuttigd. Na een eerdere positieve ervaring deze keer zeer teleurgesteld. Het stoofpotje beenham kwam niet overeen met beenham (smaakte als blikvoer) en ook de groenten op het bord waren zeker niet smaakvol gepresenteerd. Heel jammer.

40. Mariët Leblanc

Buitengewoon teleurstellend. Op de bestelde espresso's was geen crèmelaag te bekennen en de koffie was sowieso niet te drinken. 'Huisgemaakte' erwtensoep besteld, of die huisgemaakt was is een twijfelgeval, was in elk geval véél te flauw, geen peper en zout op tafel. Pannenkoek ook zoutloos, maar dat werd wel een beetje gecompenseerd door ham, kaas en spek. Pannenkoek overigens niet gaar. Het meisje vroeg vriendelijk of er brood met kruidenboter bij de snert gewenst werd, ja graag, een afbakbroodje met een bakje (oude) kruidenboter, stond wel 3.10 euro voor op de rekening.

41. Doornewaard

Leuke avond gehad met top service.
    Dochter heeft coeliakie en ook voor haar genoeg keus. Bediening snapte wat ze nodig had, in één woord geweldig.

42. Verrassend lekker gegeten, wat een geweldige kok hebben ze daar. Alles smaakte perfect en zeer vriendelijk personeel.

43. Mijn zwager en ik kwamen op zaterdagavond en er was precies één tafeltje voor ons beschikbaar. Super. We werden hartelijk ontvangen en door telkens een andere zeer vriendelijke bediende geholpen. Bij het afrekenen nam Savanna nog even ruim de tijd voor ons. De spareribs waren subliem en de bediening vlot en toegankelijk.
    Een echte aanrader. Geen spijt van.

44. Wim Hendriks

Topervaring. Gisteravond met vriendengroep van 12 personen voortreffelijk gegeten. In verband met korte tijd voor maaltijd ivm bezoek aan Theater De Spiegel vooraf gereserveerd en maaltijdkeuze doorgegeven. Vanaf het moment dat we binnen waren tot het moment van vertrek was het een groot feest. Geweldige bediening, fantastische voorgerechten, zeer goed verzorgde hoofdgerechten. En als afsluiter een Zwarte Pietencappucino.
    Kortom : ons zie je weer een keer terug hoor: geweldig restaurant 👍🍷

45. Super gezellig gehad, heerlijke spareribs en varkenshaas gegeten. Bediening was super. Echt een aanrader, maar dat wist ik al.

46. Vandaag hebben we heerlijk gegeten bij Brasserie Dunnink. Geweldig dat er een speciale menukaart met glutenvrije gerechten aanwezig is! Aardig personeel en een gezellige sfeer.

47. Lekker gegeten, aardig en behulpzaam personeel

48. Hier kan je nou echt goed&lekker eten!
    Gezelligste terras van zwolle naar mijn mening. Mijn vrouw had een lady steak en ik onbeperkt spareribs. Fantastisch lekker!
    Zeker een aanrader!! En niet te vergeten, service was top!! Gezellig maar wel oplettend!

49. Een aantal maal hier gegeten, altijd erg lekker en waar voor je geld! Deze week weer geluncht, het viel ons op dat de porties kleiner worden, maar de prijs omhoog gegaan is. We hadden een uitsmijter... waar we een paar jaar geleden 3 eieren hadden met een bolletje salade, was het nu 2 eieren met wat sla... en bijna 5 euro betalen voor een pannetje soep, viel ons ook tegen... Verder goede service!

50. Mevr sanders

Gezellige sfeer.of je frankrijk binnenstapt. Zeer kunnen genieten van mijn lunch: broodje oude veer (vegetarisch). Met een glaasje witte droge wijn. Aardig personeel die komen vragen of alles naar wens is. Succes met uw zaak in de toekomst.

51. Leo 1744 punten

Voor een lunch in Zwolle kies ik graag Dunnink: ik kom er al bijna veertig jaar, sinds m'n studententijd. Ook nu weer een positieve ervaring. Vlotte bediening, professioneel en efficiënt. Een goede kop koffie, een prima broodje beenham. Lekker hoor, met die barbecue-saus! Collega bestelde twee kroketten met friet: de hoeveelheid friet was wat karig. Mooi weer, gezellig op het terras: dat kon minder! Wel vraag ik me af waarom er bij Dunnink altijd zo'n soort supervisor de boel in de gaten staat te houden. Dat was veertig jaar geleden al zo, en het is nog steeds het geval. 't Komt een beetje feodaal over, eerlijk gezegd. Maar het eten smaakt er niet minder om.

52. Ans Grootoonk

Heerlijk gegeten en ontzettende leuke mensen die daar werken..
    Vooral de Zwolse bol😃

53. Heerlijk gegeten, het hoofdgerecht mocht wat warmer. Verder echt goed van kwaliteit en je wordt geholpen zoals je graag geholpen wilt worden, chapeau!

54. otten jan b.

Een geweldig gezellig sfeervol restaurant. Het eten en drinken is van zeer goede kwaliteit en buitengewoon smaakvol. De bediening is professioneel en vriendelijk. Wij komen er graag ook voor alleen een heerlijk kop koffie met een zwolsche bol.

55. F. Goethals

Zeer lekker en goed gegeten. Echt een aanrader. Gezellige sfeer en top eten.

56. Fantastisch zaak heerlijk gegeten, niks mis mee! Bediening ook zeer goed en vriendelijk we komen vast terug. Heerlijk na een dagje shoppen we zijn 's middags eerst nog hier wezen koffie drinken met gebak en 's avonds lekker spareribs gegeten. Prima, echt de lekkerste!!

57. Annie Tubben

Uiterst klantvriendelijke behandeling: wegens ziekte kan mijn zus slecht harde geluiden verdragen. En dan merk je pas, hoeveel geluid er is in restaurants. Na zeker 10 gelegenheden gezien te hebben waar we dus niet terecht konden werden we heel vriendelijk opgevangen door een van de bedienden van Dunnik. We kregen een rustige plek. Naderhand mocht zelfs de muziek wat zachter! Verder heerlijk gegeten, en gezellig omdat het nu voor ons allemaal leuk was!

58. Lekker gegeten samen met de kinderen. Gezellige sfeer en leuke en nette bediening.

59. Prima gegeten, super lekker, gezellige sfeer, leuk en aardig personeel,al met al top.

60. Wat een geweldige zaak. We hadden weinig tijd om te eten (nog maar 40 minuten) voor een bezoek aan Theater De Spiegel.

Het zat helemaal vol. De eigenaar verzekerde ons dat als we alleen maar 40 minuten bleven, we dan konden gaan zitten, en het eten optijd zou komen. 5 minuten later stonden er 2 heerlijke haas satés... :-D Mooi opgemaakte borden, lekker... Er werd netjes door personeel gecheckt of alles op tijd en oké was...

In één woord super!

Thanks nogmaals. We komen zeker weer eens terug.

Groet,

Dannis uit Zandvoort

61. Libbe Tenge

Gisteravond pokerclinic gehad bij Brasserie Dunnik... Heerlijk gegeten (met name de spare-ribs is een aanrader!). Verder bediening uitstekend. Prima avond waar je zelfs even buiten kunt staan en zitten!

62. Henri Veldkamp

We hebben hier nog nooit gegeten. Het was een super gezellige ervaring. De ruimte was goed verwarmd, waardoor het al aangenaam was. De bediening was ook zeer behulpzaam en attent.Wij kregen meer dan genoeg, en was iets op dan werd het gelijk aangevuld.

63. Voor de tweede keer erg lekker gegeten, de service was goed, het eten was goed, zelfs twee zangers voor de sfeer! Kortom, een top restaurant!!!

64. Veldhuijsen

Heerlijk gegeten met een groep collega`s bij Dunnink. De spareribs zijn geweldig mals. De bediening voortreffelijk.

65. Herjan Dunnewind.

Een teamuitje met sc rouveen 2. We hebben in overleg een goed gevulde tafel kunnen regelen. Met kip saté, varkenshaas en spare-ribs en diverse etenssoorten hebben we heerlijk gegeten. Vooral de spare-Ribs sprongen er uit. Prima bediening.

66. R.van Zadelhoff

Een hele gezellige avond met attente bediening erg lekker eten. Er was ook goed rekening gehouden met de rolstoelgebruiker. Het hele gezelschap was enthousiast.

67. Met een groep van ongeveer 90 personen op een vrijdagavond bij Dunnik gegeten. De eigenaar was zeer enthousiast over het organiseren van dit diner en dat was goed te merken! We hebben een cocktail, 3 gangen diner, koffie na en ondertussen genoeg te drinken gehad. Het personeel was zeer vriendelijk en snel in de bediening. Restaurant Dunnik is dus zeker een aanrader voor het dineren met een grote groep!

68. Ria Sturm

Op zaterdagavond 24 oktober heerlijk gegeten in deze brasserie. Zeer gastvrij, ons gekochte gebak werd zelfs in de koeling gezet tijdens ons verblijf. Op verzoek werd de muziek zacht gezet zodat mijn zus, die erg last heeft van veel geluid, zonder oordopjes kon genieten van het eten! Klasse, zo'n benadering! Dus hierbij zoals beloofd deze recensie!

69. M. Van der Wiel

Prettige sfeer en prima eten. Omdat we met 2 zeer oude mensen nog een eind in de regen moesten lopen zijn we door de dochter met de auto gebracht. Over service gesproken...

70. Prima gegeten op zaterdag 26 september, op een sfeervol verwarmd terras. Uitstekende sfeer en prima bediening tegen een redelijke prijs voor een saté menu. De brasserie ligt in een heel gezellige stad.

Mijn complimenten, zeker een aanrader voor iedereen en een nieuw bezoek gaat zeker plaats vinden!

71. Afgelopen week geluncht bij Dunnik. Aardig personeel, maar de broodjes zijn zeer karig belegd. Veel sla en weinig vlees. Zo zit je dus een broodje sla te eten terwijl je een huisspecialiteit hebt besteld. Ook het broodje van de partner was meer sla dan spareribvlees. Jammer, niet meer naar toe gaan.

72. Afgelopen zaterdag met vrijgezellenfeest heerlijk gegeten! Alles was top geregeld. We kregen een super mooi apart plekje buiten (30 graden dus gelukkig niet binnen) Eten was fantastisch... We hadden onbeperkt spareribs, varkenshaas of kipsaté. en je mocht ook van alles wat proberen.

Het was fantastisch! Niks te kort gekomen. En dikke pluim voor de bediening.

73. Jan 27 punten

Voor de tweede keer hier een broodje gegeten, veel keus op de kaart. Een leuk maar ook lekker broodje dat vers afgebakken was werd geserveerd.

Wat ons opviel dat er ruim voldoende bediening aanwezig was die op een rustige en vriendelijke manier hun werk konden doen.

74. Annelotte

Heerlijk gegeten hier. Het eten was van goede kwaliteit en je hoeft er niet eens heel veel voor te betalen. De service was perfect, je werd op je wenken bediend. Zeker voor herhaling vatbaar.

75. hr. en mevr. W. Steenbergen

Het eten (pannenkoek en toetje) was heerlijk. De bediening bijzonder prettig en hulpvaardig. Voor herhaling vatbaar

77. Van den top

We hebben hier nog nooit gegeten. Het was een supergezellige ervaring. De bediening was ook super. Je kreeg meer dan genoeg. Ze waren heel attent met vragen of we misschien nog extra wouden. Echt een aanrader!

78. Vereecken

Brasserie Dunnik in Zwolle. We hebben heerlijk gegeten en waren blij dat we vantevoren online gereserveerd hadden. Ook de opmerking die we bij de reservering hadden gezet: om 20:30 uur een voorstelling in het Odeon/De Spiegel, was bij binnenkomst al bekend. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk en gezellig. Het is een klein stukje lopen over leuke bruggetjes en langs de vestingsmuur naar het Odeon/De Spiegel. Dus echt een aanrader.

79. Zoals altijd goed gegeten, maar ons bekruipt het gevoel dat de porties kleiner worden. We kunnen maar 1 ding doen, en dat is het nogmaals proberen om het zeker te weten. Afwachten dus, maar we gaan voor de herhaling.

80. Wel eens op het terras gezeten bij Dunnik, maar nog nooit gedineerd. Het was geweldig! De bediening is snel, vriendelijk en attent. Het eten is érg goed, beter dan andere restaurants in de buurt. Het vlees is mals en sappig en de porties zijn groot. Hier gaan we vaker heen!

81. Linda Kielliger

Heel gezellig spareribs gegeten bij Dunnik. Het was heel erg lekker voor een goede prijs. De sfeer in het restaurant is ook erg goed. Echt een aanrader!

82. We wilden gezellig even wat eten bij Dunnik. We konden gelijk gaan zitten aan een tafel waar de borden en glazen van de vorige bezoekers nog op stonden. Dit werd pas na ongeveer 10 minuten weggehaald. We hadden wat te eten besteld en dit kwam maar niet. Ook werd er, terwijl onze glazen leeg voor ons op tafel stonden, niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden hebben. Na bijna een uur hebben we de drankjes afgerekend en zijn we hongerig vertrokken. De bediening was vergeten de bestelling door te geven en we hadden geen tijd meer om nog te wachten.

Geen idee dus of het eten hier lekker is aangezien we niks hebben gehad. Wij komen hier in ieder geval niet meer.

83. Gezellig terras waar je lekker koffie kunt drinken tijdens het winkelen. Afgelopen week dachten we om daar even lekker te lunchen. Dit viel ons vies tegen. Voor het geld wat je betaalt voor een pistoletje met salami en brie kan je net zo goed naar Jumbo of Albert Heijn gaan. 6.95 euro voor zo'n klein broodje datop een oversized bord wordt geserveerd vind ik nogal prijzig. Als je bij een restaurant gaat lunchen dan verwacht je dat je een luxe broodje krijgt ipv een pistoletje.
    Qua bediening prima alleen een jonge dame en een wat oudere heer liepen uitgebreid te kauwen op een stuk kauwgom als een stel koeien, niet echt netjes als je gasten helpt. Volgende keer ga ik alleen voor een bak koffie met gebak ipv lunchen.

84. Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit top ! Personeel super vriendelijk, ook naar de kids. Spareribs waren super, super zacht en vlees viel van t bot (op het juiste moment). Ook genoeg bij gerechten en ook deze werden naar wens bijgevuld. Leuk en sfeervol ingericht. Kortom zeker de moeite waard als je in de buurt bent.

85. Heerlijk gegeten met collega's. De spareribs zijn inderdaad super, de biefstuk was lekker mals. Wat betreft de meiden in de bediening: die zijn geweldig!

Ik denk dat het voor eten met groepen hier een betere locatie is dan met z'n tweetjes, maar dat is persoonlijk.

86. Afgelopen zomer hier met een groep van 16 personen gegeten. Er was een apart gedeelte gereserveerd, de keus wat eten betreft was goed, alles was heel erg lekker, overal was voldoende van en werd zo nodig aangevuld. Over afwijkende menukeuzes werd niet moeilijk gedaan en het personeel is hier zeer vriendelijk en correct. De spareribs zijn zo gaar dat ze bijna van het bot af vallen, heerlijk :-P Onbeperkt is hier ook echt onbeperkt, maar na twee rondes de aangeboden derde ronde maar afgeslagen. Wij komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn, dit is echt een aanrader!

87. Vlotte bediening, lekkere spareribs en ook de varkenshaas met championssaus is echt een aanrader. En ook erg gezellig de live muziek tijdens het stratenfestival.

88. van Meerveld

Spareribs erg lekker. Vriendelijk personeel.

89. alex verdam

Met meer dan 30 collega's bij Dunniks uit eten geweest. Heerlijke avond beleefd in alle opzichten. Vriendelijk en hard werkend personeel. Super spareribs met van alles erbij. Gezellig, sfeervol en absoluut een aanrader.

90. P. den Dikkenboer

Met vrienden bij Dunnik gegeten en genoten van het lekkere eten.
    Van de Soep tot de Sorbet alles was prima.
    Gaan we zeker nog vaker doen!!!

Fam. den Dikkenboer en Vrienden

91. Thom 9 punten

Niets van wat hier gezegd wordt.. Met men vriendin op Valentijnsdag wezen eten. Vlees veel te gaar, soep zat echt maar dan ook echt droog vlees in. Speciale verrassing slagroomijs uit een pakje met een paar aardbeien en wat snoepjes. Voor ons niet echt voor herhaling vatbaar. Het gevoel dat ze ons liever zo snel mogelijk weg wouden hebben.

92. fam.vanburen

Recent een zeer positieve ervaring op gedaan in dit sfeervolle restaurant, ons 23 jarige trouwdag met een etentje hier gevierd, dik voor elkaar, ontvangts, bediening, aanbod, helemaal top.
    Onbeperkt, is ook echt onbeperkt zoals het behoort te zijn. Wij zijn serieuze eters en hebben onze neus zo links en rechts al eens gestoten, hier bij Dunniks helemaal top, wij zullen hier zeker nog vaker gaan komen.

93. Na een vriendelijke ontvangst, heerlijk buiten gezeten. Heerlijk gegeten. Bediening was goed, gezellig en in voor een lolletje. Komen zeker terug.

94. Robert Schuurman

2x wezen eten en 2 zeer goed ontvangen en super lekker gegeten. Ik zou iedereen aanraden om een keer of vaker te eten.

95. Philip de Groot

Super lekker gegeten met collega's! Voor de derde keer alweer bij Dunnik. De spare-ribs zijn de lekkerste die ik ooit gehad heb!! En dat voor een zeer schappelijke prijs. De sfeer en entourage zijn ook dik in orde. Lekker ontspannen en relaxed. Ik weet zeker dat we nóg een keer gaan :-)

96. Goed en lekker gegeten, sfeervolle inrichting en een goede bediening.
    We gaan hier terug komen.

97. Wij hebben heerlijk gegeten. Wij waren wat te vroeg, maar dat was geen probleem, konden meteen een tafel krijgen. Dit hebben wij zeer gewaardeerd.
    Het eten was zeer goed en het was erg gezellig en wij vonden de bediening erg vriendelijk. Een aanrader wij komen zeker eens terug.
    Bedankt.

98. We werden zeer vriendelijk ontvangen, de bediening was uitstekend, de jarige job werd verrast bij het nagerecht met een vuurfontijn. De spareribs zijn echt het lekkerst van overal. Lekkere koffies. De warme apfelstrudel met slagroom is een ware sensatie. En de accomodatie is super gezellig, mooi, modern maar ook weer rustiek....

99. Irma van der Veen

Op een koude vrijdagochtend een heerlijke beker warme chocomelk (met cocos) genutigd samen met een heerlijke warme appelstrudel met appel/kaneel saus een een bolletje vanille ijs..
    Heerlijk was het !! Hier hebben ze echt de lekkerste warme chocomelk (met cocos) van heel Zwolle

100. Sanne Vermeer

Voor de lekkerste tomatensoep ga ik naar Dunnik. Minimaal 1 à 2 keer in de maand zit ik binnen of buiten om hiervan te genieten samen met mijn vriendinnen. De service is prima en het ziet er gezellig uit. We behoren misschien niet helemaal tot de doelgroep, aangezien er vooral ouderen komen. Maar voor de tomatensoep mag je me 's nachts wakker maken. Ook de verschillende koffies zijn erg lekker!

Volgende pagina