Brasserie Dunnik in Zwolle

Steaks & Ribs 'Spareribs uitgeroepen tot de lekkerste...'

Parkeergelegenheid op 5-10 minuten afstand.
    Noorder Eiland
    Q park centrum Pletterstraat 41.

Brasserie Dunnik is geopend van maandag t/m zaterdag. Vrijdag en zaterdag kunt u gezellig bij ons komen dineren, onze dinerkaart staat ook online op www.brasseriedunnik.nl! Met onder andere ook arrangementen voor vrijgezellenfeesten en andere partijtjes!

Wij zijn gevestigd midden in het centrum! In een gezellig steegje van de grote winkelstraat.

De Zwolsche Bol, onze beroemdste gebakje van Zwolle.
Alleen bij ons verkrijgbaar & ook om mee te nemen.

• Veganistisch

1219570121 18
1342045601 76
1384912020 79

1. Nog nooit zo lekker gegeten! De spareribs vielen letterlijk van het bot af, kwalitatief erg goed en lekker. Ook de burger was verrukkelijk.
    Personeel kwam regelmatig langs om nieuw drinken in te schenken en om de spareribs bij te vullen. Het restaurant heeft voor de rest een gezellige sfeer en je krijgt absoluut waar voor je geld.

2. Heerlijke spareribs gegeten. Leuke locatie en aardige bediening. Zeker een aanrader!

3. Wat een ongelooflijk lekker mals vlees op de spareribs.
    Wederom ontzettend genoten van het aangeboden eten!

4. Mijn zus en ik hebben een glutenallergie. Wij hebben hier heerlijk glutenvrij kunnen eten. Ze weten hier heel goed wat je wel en niet kan eten. Een dikke pluim.

5. Lekker (veel) eten, uitstekende service. Prima avond gehad!

6. Het eten was geweldig en goede service van de bediening.

7. Ontzettend gastvrij en super lekker gegeten.

8. Leuke vlotte bediening, goed eten voor een prima prijs. Om te onthouden voor een volgend bezoek aan Zwolle.

9. Op 22 juni jl. ter gelegenheid van een vrijgezellenfeest gegeten met 13 personen. Hadden een mooi arrangement met het restaurant geregeld met keuze uit onbeperkt spareribs, varkenshaas of kipsaté plus 3 drankjes inclusief. Onze groep werd bediend door een aantal vriendelijke jongedames die ons, ondanks dat wij soms wat lollig waren, heel fijn hebben geserveerd.
    Kortom, een fijn restaurant met heerlijk eten, mooie sfeer en zeer goede en vrolijke service. Chapeau!

10. Annet Kloosterboer

Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel. Goede bediening. Komen zeker nog eens terug. 👍

11. Rouwenhorst

Heerlijk gegeten. Ook voor mensen met een Glutenvrij dieet heel veel keuze. Echt TOP!

12. Teleurstellende ervaring.
    Voor dit geld tegenover deze kwaliteit kun je beter zelf je lunch maken.
    Te simpel en karige porties voor een restaurant.
    Niet meer.

13. George Baijens

Na vanmiddag hier te hebben gelunched en vanavond super lekker gegeten, meteen voor morgen gereserveerd. Hele goede bediening. Zonder twijfel een aanrader.

14. Roelofs

Afgelopen zaterdag met mijn vriendinnen groep enorm gezellig en overheerlijk gegeten bij Brasserie Dunnik! Naast de mooie sfeer bij Dunnik ook oplettend en gezellig personeel. Daar kunnen andere horeca bedrijven nog wat van leren. Ik en mijn vriendinnen hebben het erg leuk gehad en niet te vergeten, complimentjes voor de koks. Heerlijk die spare-ribs!! Komen zeker vaker.

15. De sfeer bij Brasserie Dunnik is altijd goed. De bediening is erg aardig. Het brood is knapperig en rijk belegd. De aankleding met salade is vers en smakelijk!

16. In 1 woord geweldig! Afgelopen weekend met 4 personen heerlijk gegeten en gedronken. De gerechten zijn erg mooi opgemaakt. We namen na het eten een cappuccino met een smaakje, de schuim was precies zoals je tegenwoordig van een cappuccino verwacht. Ondanks de drukke lunch, namen ze de tijd voor ons en voelden we ons erg welkom. Als we weer in Zwolle zijn, komen we zeker weer een hapje eten.

17. Afgelopen donderdagavond samen met mijn partner een maaltijd genuttigd. Na een eerdere positieve ervaring deze keer zeer teleurgesteld. Het stoofpotje beenham kwam niet overeen met beenham (smaakte als blikvoer) en ook de groenten op het bord waren zeker niet smaakvol gepresenteerd. Heel jammer.

18. Mariët Leblanc

Buitengewoon teleurstellend. Op de bestelde espresso's was geen crèmelaag te bekennen en de koffie was sowieso niet te drinken. 'Huisgemaakte' erwtensoep besteld, of die huisgemaakt was is een twijfelgeval, was in elk geval véél te flauw, geen peper en zout op tafel. Pannenkoek ook zoutloos, maar dat werd wel een beetje gecompenseerd door ham, kaas en spek. Pannenkoek overigens niet gaar. Het meisje vroeg vriendelijk of er brood met kruidenboter bij de snert gewenst werd, ja graag, een afbakbroodje met een bakje (oude) kruidenboter, stond wel 3.10 euro voor op de rekening.

19. Doornewaard

Leuke avond gehad met top service.
    Dochter heeft coeliakie en ook voor haar genoeg keus. Bediening snapte wat ze nodig had, in één woord geweldig.

20. Verrassend lekker gegeten, wat een geweldige kok hebben ze daar. Alles smaakte perfect en zeer vriendelijk personeel.

21. Mijn zwager en ik kwamen op zaterdagavond en er was precies één tafeltje voor ons beschikbaar. Super. We werden hartelijk ontvangen en door telkens een andere zeer vriendelijke bediende geholpen. Bij het afrekenen nam Savanna nog even ruim de tijd voor ons. De spareribs waren subliem en de bediening vlot en toegankelijk.
    Een echte aanrader. Geen spijt van.

22. Wim Hendriks

Topervaring. Gisteravond met vriendengroep van 12 personen voortreffelijk gegeten. In verband met korte tijd voor maaltijd ivm bezoek aan Theater De Spiegel vooraf gereserveerd en maaltijdkeuze doorgegeven. Vanaf het moment dat we binnen waren tot het moment van vertrek was het een groot feest. Geweldige bediening, fantastische voorgerechten, zeer goed verzorgde hoofdgerechten. En als afsluiter een Zwarte Pietencappucino.
    Kortom : ons zie je weer een keer terug hoor: geweldig restaurant 👍🍷

23. Super gezellig gehad, heerlijke spareribs en varkenshaas gegeten. Bediening was super. Echt een aanrader, maar dat wist ik al.

24. Vandaag hebben we heerlijk gegeten bij Brasserie Dunnink. Geweldig dat er een speciale menukaart met glutenvrije gerechten aanwezig is! Aardig personeel en een gezellige sfeer.

25. Lekker gegeten, aardig en behulpzaam personeel

26. Hier kan je nou echt goed&lekker eten!
    Gezelligste terras van zwolle naar mijn mening. Mijn vrouw had een lady steak en ik onbeperkt spareribs. Fantastisch lekker!
    Zeker een aanrader!! En niet te vergeten, service was top!! Gezellig maar wel oplettend!

27. Een aantal maal hier gegeten, altijd erg lekker en waar voor je geld! Deze week weer geluncht, het viel ons op dat de porties kleiner worden, maar de prijs omhoog gegaan is. We hadden een uitsmijter... waar we een paar jaar geleden 3 eieren hadden met een bolletje salade, was het nu 2 eieren met wat sla... en bijna 5 euro betalen voor een pannetje soep, viel ons ook tegen... Verder goede service!

28. Mevr sanders

Gezellige sfeer.of je frankrijk binnenstapt. Zeer kunnen genieten van mijn lunch: broodje oude veer (vegetarisch). Met een glaasje witte droge wijn. Aardig personeel die komen vragen of alles naar wens is. Succes met uw zaak in de toekomst.

29. Leo 1659 punten

Voor een lunch in Zwolle kies ik graag Dunnink: ik kom er al bijna veertig jaar, sinds m'n studententijd. Ook nu weer een positieve ervaring. Vlotte bediening, professioneel en efficiënt. Een goede kop koffie, een prima broodje beenham. Lekker hoor, met die barbecue-saus! Collega bestelde twee kroketten met friet: de hoeveelheid friet was wat karig. Mooi weer, gezellig op het terras: dat kon minder! Wel vraag ik me af waarom er bij Dunnink altijd zo'n soort supervisor de boel in de gaten staat te houden. Dat was veertig jaar geleden al zo, en het is nog steeds het geval. 't Komt een beetje feodaal over, eerlijk gezegd. Maar het eten smaakt er niet minder om.

30. Ans Grootoonk

Heerlijk gegeten en ontzettende leuke mensen die daar werken..
    Vooral de Zwolse bol😃

31. Heerlijk gegeten, het hoofdgerecht mocht wat warmer. Verder echt goed van kwaliteit en je wordt geholpen zoals je graag geholpen wilt worden, chapeau!

32. otten jan b.

Een geweldig gezellig sfeervol restaurant. Het eten en drinken is van zeer goede kwaliteit en buitengewoon smaakvol. De bediening is professioneel en vriendelijk. Wij komen er graag ook voor alleen een heerlijk kop koffie met een zwolsche bol.

33. F. Goethals

Zeer lekker en goed gegeten. Echt een aanrader. Gezellige sfeer en top eten.

34. Fantastisch zaak heerlijk gegeten, niks mis mee! Bediening ook zeer goed en vriendelijk we komen vast terug. Heerlijk na een dagje shoppen we zijn 's middags eerst nog hier wezen koffie drinken met gebak en 's avonds lekker spareribs gegeten. Prima, echt de lekkerste!!

35. Annie Tubben

Uiterst klantvriendelijke behandeling: wegens ziekte kan mijn zus slecht harde geluiden verdragen. En dan merk je pas, hoeveel geluid er is in restaurants. Na zeker 10 gelegenheden gezien te hebben waar we dus niet terecht konden werden we heel vriendelijk opgevangen door een van de bedienden van Dunnik. We kregen een rustige plek. Naderhand mocht zelfs de muziek wat zachter! Verder heerlijk gegeten, en gezellig omdat het nu voor ons allemaal leuk was!

36. Lekker gegeten samen met de kinderen. Gezellige sfeer en leuke en nette bediening.

37. Prima gegeten, super lekker, gezellige sfeer, leuk en aardig personeel,al met al top.

38. Wat een geweldige zaak. We hadden weinig tijd om te eten (nog maar 40 minuten) voor een bezoek aan Theater De Spiegel.

Het zat helemaal vol. De eigenaar verzekerde ons dat als we alleen maar 40 minuten bleven, we dan konden gaan zitten, en het eten optijd zou komen. 5 minuten later stonden er 2 heerlijke haas satés... :-D Mooi opgemaakte borden, lekker... Er werd netjes door personeel gecheckt of alles op tijd en oké was...

In één woord super!

Thanks nogmaals. We komen zeker weer eens terug.

Groet,

Dannis uit Zandvoort

39. Libbe Tenge

Gisteravond pokerclinic gehad bij Brasserie Dunnik... Heerlijk gegeten (met name de spare-ribs is een aanrader!). Verder bediening uitstekend. Prima avond waar je zelfs even buiten kunt staan en zitten!

40. Henri Veldkamp

We hebben hier nog nooit gegeten. Het was een super gezellige ervaring. De ruimte was goed verwarmd, waardoor het al aangenaam was. De bediening was ook zeer behulpzaam en attent.Wij kregen meer dan genoeg, en was iets op dan werd het gelijk aangevuld.

41. Voor de tweede keer erg lekker gegeten, de service was goed, het eten was goed, zelfs twee zangers voor de sfeer! Kortom, een top restaurant!!!

42. Veldhuijsen

Heerlijk gegeten met een groep collega`s bij Dunnink. De spareribs zijn geweldig mals. De bediening voortreffelijk.

43. Herjan Dunnewind.

Een teamuitje met sc rouveen 2. We hebben in overleg een goed gevulde tafel kunnen regelen. Met kip saté, varkenshaas en spare-ribs en diverse etenssoorten hebben we heerlijk gegeten. Vooral de spare-Ribs sprongen er uit. Prima bediening.

44. R.van Zadelhoff

Een hele gezellige avond met attente bediening erg lekker eten. Er was ook goed rekening gehouden met de rolstoelgebruiker. Het hele gezelschap was enthousiast.

45. Met een groep van ongeveer 90 personen op een vrijdagavond bij Dunnik gegeten. De eigenaar was zeer enthousiast over het organiseren van dit diner en dat was goed te merken! We hebben een cocktail, 3 gangen diner, koffie na en ondertussen genoeg te drinken gehad. Het personeel was zeer vriendelijk en snel in de bediening. Restaurant Dunnik is dus zeker een aanrader voor het dineren met een grote groep!

46. Ria Sturm

Op zaterdagavond 24 oktober heerlijk gegeten in deze brasserie. Zeer gastvrij, ons gekochte gebak werd zelfs in de koeling gezet tijdens ons verblijf. Op verzoek werd de muziek zacht gezet zodat mijn zus, die erg last heeft van veel geluid, zonder oordopjes kon genieten van het eten! Klasse, zo'n benadering! Dus hierbij zoals beloofd deze recensie!

47. M. Van der Wiel

Prettige sfeer en prima eten. Omdat we met 2 zeer oude mensen nog een eind in de regen moesten lopen zijn we door de dochter met de auto gebracht. Over service gesproken...

48. Prima gegeten op zaterdag 26 september, op een sfeervol verwarmd terras. Uitstekende sfeer en prima bediening tegen een redelijke prijs voor een saté menu. De brasserie ligt in een heel gezellige stad.

Mijn complimenten, zeker een aanrader voor iedereen en een nieuw bezoek gaat zeker plaats vinden!

49. Afgelopen week geluncht bij Dunnik. Aardig personeel, maar de broodjes zijn zeer karig belegd. Veel sla en weinig vlees. Zo zit je dus een broodje sla te eten terwijl je een huisspecialiteit hebt besteld. Ook het broodje van de partner was meer sla dan spareribvlees. Jammer, niet meer naar toe gaan.

50. Afgelopen zaterdag met vrijgezellenfeest heerlijk gegeten! Alles was top geregeld. We kregen een super mooi apart plekje buiten (30 graden dus gelukkig niet binnen) Eten was fantastisch... We hadden onbeperkt spareribs, varkenshaas of kipsaté. en je mocht ook van alles wat proberen.

Het was fantastisch! Niks te kort gekomen. En dikke pluim voor de bediening.

51. Jan 27 punten

Voor de tweede keer hier een broodje gegeten, veel keus op de kaart. Een leuk maar ook lekker broodje dat vers afgebakken was werd geserveerd.

Wat ons opviel dat er ruim voldoende bediening aanwezig was die op een rustige en vriendelijke manier hun werk konden doen.

52. Annelotte

Heerlijk gegeten hier. Het eten was van goede kwaliteit en je hoeft er niet eens heel veel voor te betalen. De service was perfect, je werd op je wenken bediend. Zeker voor herhaling vatbaar.

53. hr. en mevr. W. Steenbergen

Het eten (pannenkoek en toetje) was heerlijk. De bediening bijzonder prettig en hulpvaardig. Voor herhaling vatbaar

55. Van den top

We hebben hier nog nooit gegeten. Het was een supergezellige ervaring. De bediening was ook super. Je kreeg meer dan genoeg. Ze waren heel attent met vragen of we misschien nog extra wouden. Echt een aanrader!

56. Vereecken

Brasserie Dunnik in Zwolle. We hebben heerlijk gegeten en waren blij dat we vantevoren online gereserveerd hadden. Ook de opmerking die we bij de reservering hadden gezet: om 20:30 uur een voorstelling in het Odeon/De Spiegel, was bij binnenkomst al bekend. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk en gezellig. Het is een klein stukje lopen over leuke bruggetjes en langs de vestingsmuur naar het Odeon/De Spiegel. Dus echt een aanrader.

57. Zoals altijd goed gegeten, maar ons bekruipt het gevoel dat de porties kleiner worden. We kunnen maar 1 ding doen, en dat is het nogmaals proberen om het zeker te weten. Afwachten dus, maar we gaan voor de herhaling.

58. Wel eens op het terras gezeten bij Dunnik, maar nog nooit gedineerd. Het was geweldig! De bediening is snel, vriendelijk en attent. Het eten is érg goed, beter dan andere restaurants in de buurt. Het vlees is mals en sappig en de porties zijn groot. Hier gaan we vaker heen!

59. Linda Kielliger

Heel gezellig spareribs gegeten bij Dunnik. Het was heel erg lekker voor een goede prijs. De sfeer in het restaurant is ook erg goed. Echt een aanrader!

60. We wilden gezellig even wat eten bij Dunnik. We konden gelijk gaan zitten aan een tafel waar de borden en glazen van de vorige bezoekers nog op stonden. Dit werd pas na ongeveer 10 minuten weggehaald. We hadden wat te eten besteld en dit kwam maar niet. Ook werd er, terwijl onze glazen leeg voor ons op tafel stonden, niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden hebben. Na bijna een uur hebben we de drankjes afgerekend en zijn we hongerig vertrokken. De bediening was vergeten de bestelling door te geven en we hadden geen tijd meer om nog te wachten.

Geen idee dus of het eten hier lekker is aangezien we niks hebben gehad. Wij komen hier in ieder geval niet meer.

61. Gezellig terras waar je lekker koffie kunt drinken tijdens het winkelen. Afgelopen week dachten we om daar even lekker te lunchen. Dit viel ons vies tegen. Voor het geld wat je betaalt voor een pistoletje met salami en brie kan je net zo goed naar Jumbo of Albert Heijn gaan. 6.95 euro voor zo'n klein broodje datop een oversized bord wordt geserveerd vind ik nogal prijzig. Als je bij een restaurant gaat lunchen dan verwacht je dat je een luxe broodje krijgt ipv een pistoletje.
    Qua bediening prima alleen een jonge dame en een wat oudere heer liepen uitgebreid te kauwen op een stuk kauwgom als een stel koeien, niet echt netjes als je gasten helpt. Volgende keer ga ik alleen voor een bak koffie met gebak ipv lunchen.

62. Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit top ! Personeel super vriendelijk, ook naar de kids. Spareribs waren super, super zacht en vlees viel van t bot (op het juiste moment). Ook genoeg bij gerechten en ook deze werden naar wens bijgevuld. Leuk en sfeervol ingericht. Kortom zeker de moeite waard als je in de buurt bent.

63. Heerlijk gegeten met collega's. De spareribs zijn inderdaad super, de biefstuk was lekker mals. Wat betreft de meiden in de bediening: die zijn geweldig!

Ik denk dat het voor eten met groepen hier een betere locatie is dan met z'n tweetjes, maar dat is persoonlijk.

64. Afgelopen zomer hier met een groep van 16 personen gegeten. Er was een apart gedeelte gereserveerd, de keus wat eten betreft was goed, alles was heel erg lekker, overal was voldoende van en werd zo nodig aangevuld. Over afwijkende menukeuzes werd niet moeilijk gedaan en het personeel is hier zeer vriendelijk en correct. De spareribs zijn zo gaar dat ze bijna van het bot af vallen, heerlijk :-P Onbeperkt is hier ook echt onbeperkt, maar na twee rondes de aangeboden derde ronde maar afgeslagen. Wij komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn, dit is echt een aanrader!

65. Vlotte bediening, lekkere spareribs en ook de varkenshaas met championssaus is echt een aanrader. En ook erg gezellig de live muziek tijdens het stratenfestival.

66. van Meerveld

Spareribs erg lekker. Vriendelijk personeel.

67. alex verdam

Met meer dan 30 collega's bij Dunniks uit eten geweest. Heerlijke avond beleefd in alle opzichten. Vriendelijk en hard werkend personeel. Super spareribs met van alles erbij. Gezellig, sfeervol en absoluut een aanrader.

68. P. den Dikkenboer

Met vrienden bij Dunnik gegeten en genoten van het lekkere eten.
    Van de Soep tot de Sorbet alles was prima.
    Gaan we zeker nog vaker doen!!!

Fam. den Dikkenboer en Vrienden

69. Thom 9 punten

Niets van wat hier gezegd wordt.. Met men vriendin op Valentijnsdag wezen eten. Vlees veel te gaar, soep zat echt maar dan ook echt droog vlees in. Speciale verrassing slagroomijs uit een pakje met een paar aardbeien en wat snoepjes. Voor ons niet echt voor herhaling vatbaar. Het gevoel dat ze ons liever zo snel mogelijk weg wouden hebben.

70. fam.vanburen

Recent een zeer positieve ervaring op gedaan in dit sfeervolle restaurant, ons 23 jarige trouwdag met een etentje hier gevierd, dik voor elkaar, ontvangts, bediening, aanbod, helemaal top.
    Onbeperkt, is ook echt onbeperkt zoals het behoort te zijn. Wij zijn serieuze eters en hebben onze neus zo links en rechts al eens gestoten, hier bij Dunniks helemaal top, wij zullen hier zeker nog vaker gaan komen.

71. Na een vriendelijke ontvangst, heerlijk buiten gezeten. Heerlijk gegeten. Bediening was goed, gezellig en in voor een lolletje. Komen zeker terug.

72. Robert Schuurman

2x wezen eten en 2 zeer goed ontvangen en super lekker gegeten. Ik zou iedereen aanraden om een keer of vaker te eten.

73. Philip de Groot

Super lekker gegeten met collega's! Voor de derde keer alweer bij Dunnik. De spare-ribs zijn de lekkerste die ik ooit gehad heb!! En dat voor een zeer schappelijke prijs. De sfeer en entourage zijn ook dik in orde. Lekker ontspannen en relaxed. Ik weet zeker dat we nóg een keer gaan :-)

74. Goed en lekker gegeten, sfeervolle inrichting en een goede bediening.
    We gaan hier terug komen.

75. Wij hebben heerlijk gegeten. Wij waren wat te vroeg, maar dat was geen probleem, konden meteen een tafel krijgen. Dit hebben wij zeer gewaardeerd.
    Het eten was zeer goed en het was erg gezellig en wij vonden de bediening erg vriendelijk. Een aanrader wij komen zeker eens terug.
    Bedankt.

76. We werden zeer vriendelijk ontvangen, de bediening was uitstekend, de jarige job werd verrast bij het nagerecht met een vuurfontijn. De spareribs zijn echt het lekkerst van overal. Lekkere koffies. De warme apfelstrudel met slagroom is een ware sensatie. En de accomodatie is super gezellig, mooi, modern maar ook weer rustiek....

77. Irma van der Veen

Op een koude vrijdagochtend een heerlijke beker warme chocomelk (met cocos) genutigd samen met een heerlijke warme appelstrudel met appel/kaneel saus een een bolletje vanille ijs..
    Heerlijk was het !! Hier hebben ze echt de lekkerste warme chocomelk (met cocos) van heel Zwolle

78. Sanne Vermeer

Voor de lekkerste tomatensoep ga ik naar Dunnik. Minimaal 1 à 2 keer in de maand zit ik binnen of buiten om hiervan te genieten samen met mijn vriendinnen. De service is prima en het ziet er gezellig uit. We behoren misschien niet helemaal tot de doelgroep, aangezien er vooral ouderen komen. Maar voor de tomatensoep mag je me 's nachts wakker maken. Ook de verschillende koffies zijn erg lekker!

79. Hans Prakke

De enige echte Zwolse Bol eet je hier!! Een ware delicatesse, luchtig en lekker...

80. Anja Kroon-van Drie

Een aantal keren per jaar ga ik samen met een vriendin een dagje winkelen in Zwolle. En dat betekent voor ons ook al jaren lekker eten en drinken bij Dunnik. 's-Morgens koffie met gebak, 's-Middags lunchen en 's-Avonds dineren. Wij hoeven hier niet over na te denken, voor ons is Dunnik gewoon het adres om gezellig en heerlijk te genieten en dat met een prima prijs-/kwaliteitverhouding. Doen dus!

81. Nieuwenhuizen

Voor de eerste keer hier uit eten. Leuk restaurant en eten was gewoon goed voor elkaar. Volgens mij wel wat gericht op groepen. Aardig personeel !

82. Ad en Ellen

Na een middag museum en winkelen (4 jan. jl.) zochten we een restaurant. Brasserie Dunneik trok ons aan door de warme uitstraling en we hebben er prima gegeten: goed gebakken zalmfilet met een lekkere dillesaus en een uitgebreid en gevarieerd garnituur. Daarna een goed kopje koffie en een bijzondere cappucino. De bediening was snel en voorkomend.
    Een aanrader dus.

83. Ineke Spijkerman Kramer

Wij hebben hier gisteren met ons Vrouwen Netwerk met vijftien mensen ontzettend lekker gegeten, een echte aanrader zeer vriendelijke bediening!

84. Vorige week in de ochtend een heerlijke ECHTE cappuccino gedronken samen met een vriendin, we hebben het er zo gezellig gehad dat we in de middag voor de lunch weer terug kwamen. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, we hebben allebei een heerlijk broodje gehad met een zelfgemaakte tomatensoep die erg lekker was! Voor de rest vind ik het bij brasserie Dunnik lekker knus, druk en gezellig.. Overal branden kaarsjes op tafel, een haard aan de muur, een echt leuk sfeertje dus! We komen binnenkort weer terug !!

85. Na lang rond te hebben gelopen, en denken waar gaan we eten, zijn we beland bij Dunniks. Alles was voor ons een uitstekende kwaliteit! De negatieve berichtgeving begrijpen wij dan ook echt niet! Het menu van ons was saté op een bananenblad met frietjes en onbeperkt spareribs eten met frietjes en voldoende garnituur van uitstekende kwaliteit. Zwolsebol en chocolademousse als nagerecht ook van uitstekende kwaliteit. Alles een genot voor de smaakpupillen!!

86. Vrijdagmiddag zijn wij in de stad Zwolle geweest. Heerlijk aan het winkelen geweest en natuurlijk ook een hapje gegeten bij Brasserie Dunnik. Het eten was heerlijk en we werden vriendelijk en snel bediend ondanks dat het er enorm druk was. Na het eten een lekker staphorster koffie en gebak gehad bestippeld met stipwerk.. Een echte aanrader!! Hier kom ik zeker weer terug!

87. Het eten was niet echt lekker (smaakloos en van een slechte kwaliteit) de bedienig zijn vooral jonge meiden (een jaar of 16/17) die niet echt oog voor de klant hebben. Het enige plus puntje is dat de sfeer en aankleding wel in orde is.

88. Wij hebben vrijdagavond gegeten bij Dunnik, we hadden niet veel tijd, maar daar hielden ze rekening mee. Correcte vriendelijke bediening, heerlijk eten, goede stoelen, gezellige sfeer, heerlijk eten voor weinig geld!
    Wij kwamen hier toevallig terecht, maar waren verrast. Komen er vast nog eens terug en dan als we de hele avond de tijd hebben!

89. Goed en lekker gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening. Gebakken aardappeltjes, patat, groente en rauwkost wordt op een originele manier geserveerd evenals de sorbet. We komen hier zeker nog eens terug.

90. Ik ga hier vaak eten. Het eten is lekker en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Niet duur en toch lekker eten. Verder valt het me hier altijd op dat de bediening erg vriendelijk is. Vooral de eigenaar benadert je echt als 'de klant is koning' en is erg gastvrij. Ook is het sfeervol ingericht en wat ik zelf soms wel prettig vind is dat het er over het algemeen vrij rustig is, het is geen groot en druk restaurant, lekker ontspannen dus. Als je in Zwolle uit eten wil, een aanrader!

91. frank swart

Gisteren op advies naar toe gegaan vanwege de zwolse bol daarvoor eerst het lekkerste broodje van zwolle volgens de kaart (beenham) genomen, 50 gram ham te ver doorverwarmt met een bolletje huzarensalade uit een emmertje en een hele dunne mosterdvinaigrette wat meteen uit het broodje druppelt (absoluut geen saus dus). Hoe durf je dit het lekkerste te noemen. Mijn partner de clubsandwiches, op niet geroosterd oud casinobrood, een persoonlijke touch aan een gerecht geven is prima maar dit was niet te eten, heeft zij ook niet gedaan. Na klagen over de kwaliteit bij een vriendelijke dame die het doorgaf aan ik neem aan de eigenaar gebeurde er behalve dat deze zijn schouders ophaalde helemaal niets. Slecht, nooit meer.

92. zaterdagmiddag 25 feb.'12. even gezellig met familie een lunch gegeten, het was heel druk, alles goed geregeld qua tafel bezetting,weer even heerlijk genoten van het eten en de sfeer,bedankt!

93. Marijn

1 punt
  94. Afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij brasserie Dunnik, ondanks de enorme drukte hoefden we niet lang te wachten op ons eten, champignon mosterd soep & spare ribs erg lekker

Wij komen zeker terug.

groetjes bert en jacqueline

95. Afgelopen weekend heb ik heerlijk gegeten bij Brasserie Dunnik met het gezin.
    Onze bediening was erg vriendelijk, het eten was heerlijk (vooral de varkenshaas!) en het eten werd snel opgediend.

Wij zullen hier zeker terug komen.

Gr. Familie de Witt

96. Super gegeten! We waren met een groep en we werden goed geholpen!

Personeel was vriendelijk en behulpzaam!

Zeker nog een bezoekje waard!

97. Fam Sluiterse

Onlangs met de familie gegeten bij Dunnik, het was super voor elkaar, bediening was goed.

Leuke menu kaart, veel keuze.

Na de verbouwing erg gezellig geworden.

Tot de volgende keer,

Fam. Sluiterse.

98. Erg trage bediening en weinig vriendelijk. Groente op het vlees was gewoonweg koud/lauw, dus terug laten sturen naar de keuken. Aardappeltjes als garnituur roken verbrand en hadden een zwarte onderkant. Absoluut geen aanrader dit restaurant!

1,7
  99. Hier erg wisselend gegeten. Meestal wel lekkere gerechten, helaas soms lauw/koud. Bediening is vaak wat traag en niet super gezellig. Maar wat prijs/kwaliteitverhouding betreft mag je dan weer niet klagen. Een bezoekje aan het toilet raad ik u dus echt niet aan! Deze was, tijdens al mijn bezoekjes, ronduit vies!

100. Het eten was matig. De groentesoep was lekker, maar hamblokjes erin had ik toch niet echt verwacht. De vleesspies was op zich wel lekker, alleen was het vlees wat aan de droge kant. De champignonsaus voor bij de vleesspies was een bakje saus met sporadisch een plakje champignon.

Het viel ons al op dat het zo leeg was in het restaurant en dat op een zaterdag met mooi weer! Mijn vriend daarentegen vond de Bourgondische schnitzel (gelukkig) wél naar tevredenheid. Het is niet echt een aanrader om er te gaan eten. Om toch nog even een pluspunt te geven ; de bediening was erg vriendelijk en gastvrij.

Volgende pagina