Op dit adres zit nu: Ensemble

Grand Cru Café Public in Zwolle

Praktisch voor de deur van Public treft u op de Potgietersingel een parkeerterrein aan, echter moet u hier per uur betalen. Op het parkeerdek van de Emmawijk heeft u de mogelijkheid uw auto de hele dag / avond te parkeren. Uw parkeert dan op loopafstand van onze zaak

• OV

Er is een bus open afstap aan de eekwal op ong. 5 min lopen van onze zaak. Deze bussen rijden van en naar het station en overige richtingen in de binnenstad en daar buiten.

• Honden toegestaan

1302196978 79
1520600252 78
1682028759 78
1701020348 78

1. Paar weken geleden ben er geweest, besteld cola, kreeg spa…
    Dit zegt genoeg.

2. We hebben heerlijk gegeten in een prettige sfeer en vriendelijke en goede bediening.

3. De bediening was snel en correct. Met elkaar (4 personen) gezellige avond gehad.

4. Frans Noordijk

Kwaliteit van eten en drinken was goed. Alleen de bediening heeft geen helicopterview, waardoor het soms te lang duurt voordat je je vraag kwijt kunt.

5. Enkele dagen geleden hebben wij bij Public gegeten. Het restaurant heeft een gezellig terras en een aantrekkelijke menukaart. Voor gasten die graag iets met vlees of vis eten is het aanbevelenswaardig.
    Voor vegetariers die een maaltijd salade willen willen wij adviseren verder te zoeken. De salades zijn 'saai', erg eenvoudig, en de prijs kwaliteitsverhouding ver te zoeken. En wat we niet zo aardig vonden dat bij het afrekenen niet werd bedankt voor een heel aardige fooi.

6. Suze Cramer

We werden prima ontvangen en geholpen. De gerechten waren op zich prima, maar wel behoorlijk zout. Dat nam het de variëteit van de smaak wat weg. Dat had voor ons niet gehoeven.

8. Sonja Suykerbuyk

Zaterdag 7 maart gereserveerd bij Grand Cru Café. Alhoewel we een half uur te vroeg waren, was dit geen enkel probleem. Mooi tafeltje bij het raam. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Lekker gegeten, sandwiches zijn zeer ruime porties. Helemaal niet lang moeten wachten, kortom een zeer positieve ervaring! Enkel even opletten want volgens mij is de naam veranderd.

9. Ernsy Veldman

10. Met twee vrienden hier snel gegeten, voor we naar een feest hier ter plaatse gingen.

2x rundersate (saus apart in bakje van 't vlees; was goed). Frieten lekker, maar saladeportie beetje aan de karige kant. Totale kaart niet uitgebreid, maar voor elk wat wils (sate, vis, vegetarisch, vlees).

Bediening vriendelijk en vlot.

Punten van aandacht: toilet is bovenaan de trap (niet echt gunstig voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten) en de keuken zit er vlak naast. Ik zou 't toilet toch beneden laten uithakken, indien mogelijk.

Tafels ook beetje aan labiele kant; zodra je er op leunt, gaat ie om (gebeurde ook bij een mevrouw, die lichter dan ik was). Wellicht iets aan de pootconstructie laten doen (verzwaring).

11. Ik had de surf n turf, fantastisch! Vlees super. Aanrader. Lange tijd niet zo lekker gegeten.

12. 2e avond voor het DelftsDuo in het mooie Zwolle. Neergestreken in de kloostertuin van grand café Public tussen de middeleeuwse muren. Attente, vriendelijke bediening. Leuke en afwisselende kaart met tevens voldoende mogelijkheden ook voor de vegetarische medemens. Met name de voorgerechten vielen goed in de smaak. Kruidige minilasagne en heerlijke knoflooksoep. Terug naar Delft met goede herinneringen aan de Zwolse horeca. Tot de volgende keer!:)

13. Gisteren prima geborreld en gegeten bij dit begrip in Zwolle. Was er al een tijd niet geweest, maar de ambiance en de kwaliteit en kwantiteit waren nog even goed als ik gewend was.
    Een puntje van kritiekis de relatieve stevige prijs voor de gerechten. Is niet geheel in verhouding met de gelegenheid. Doet niets af aan het feit dat het verder allemaal prima verzorgd was. Vriendelijke en attente bediening, ruim voldoende porties en smaakvol!

14. Marianne

Een gezellig etentje genoten in Grand Cru Café Public in Zwolle.
    Heerlijk voorgerecht, een prachtige italiaanse tomatensoep.
    Ik was blij verrast dat er bruin stokbrood bij geserveerd werd i.p.v. wit.
    Heerlijke gekke geitensalade als hoofdgerecht met frisse citroendressing.
    Net even andere smaak dan anders.
    Mijn man had een lendebiefstuk gekozen en was daar ook vol lof over.
    De bediening is vlot en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

15. Heerlijk gegeten! Lekkere salades en super snel bij ons, toen we zeiden dat we haast hadden. Een goede sfeer en vriendelijk personeel!

16. Gisteravond er samen met mijn vriendin gegeten, de bediening was vlot en attent, en het eten was er heerlijk.

17. Hannah & David

Vorige week bij Public ons uit eten van 2011 gehad!!

De surf & Turf wilden we dezelfde avond gewoon nog een keer bestellen maar we zaten vol

Toetje Suikerbrood Wentelteefjes was zaaaaalig

18. We kwamen regelmatig voor de heerlijke zelfgemaakte appeltaart met koffie. Maar tegenwoordig ook voor een lekkere lunch of diner. Nu een aantal gerechten gehad, alles smaakt heerlijk en ziet er mooi en vers uit. Geweldig pand, vriendelijke bediening, heerlijk eten en betaalbaar. Wij hebben ons plekje wel gevonden. Onze complimenten!

19. Vanavond onverwacht uit eten.

Wat heb ik heerlijk gegeten!

Als voorgerecht brood met tapenade, jammer dat het brood zo snel op was, de tapenade is erg smakelijk!

Boterzachte spiesjes vis! Met een heerlijke saus.

Ook de aardappelgratin en salade was erg lekker!

Een geweldige verwennerij.

Aardig geholpen, ook redelijk vlot!

Ik kom zeker nog terug!

20. Wij zijn afgelopen weekend uit eten geweest bij Public.

We werden goed ontvangen, eerst wat gedronken op het terras en later gegeten. De t-bone steak was perfect en de salade carpaccio was ook erg goed.

Zelfs de kinderen werden goed vermaakt met een kleurboek en kleurtjes en hebben lekker gegeten.

De cheesecake als dessert was echt heerlijk, echt een aanrader!

21. Kom geregeld bij jullie lunchen, meestal gaat het goed. Maar afijn, vandaag dus niet.... Uitsmijter met ham en/ of kaas besteld, 2x uitsmijter met ham en 1x met kapotte dooiers. Helaas kwamen ze beide met kaas en kapotte dooiers aan tafel. Terug naar de keuken en voila, een uitsmijter met ham. Helaas waren alleen de eieren inmiddels wel al lauw/koud. Bediening was ook niet alert, geen tijd om drinken te bestellen, borden op tafel en zoef weer weg!

22. Een gezellig dagje stappen in Zwolle met een stel goede vrienden eindigde afgelopen zaterdagavond in het Grand Cru café Public. Na een gezond kijk en vergelijk via deze site bleek de uiteindelijke keuze een hele goede te zijn. Een super leuke ambiance, gezellig druk, uitstekend eten en drinken in combinatie met een zeer attente en vlijtige bediening werd dit keer de kroon op onze periodieke en altijd weer bijzondere uitgaansdag! Dus een aanrader voor iedereen en voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Namens het stapgroepje een dikke pluim voor alle medewerkers en tot ziens.

23. Dit weekend zijn we enkele keren iets komen drinken.

Het viel ons op dat er een schitterend aanbod is van Belgische topbieren. Zelfs een Tripel Karmeliet, wordt er geserveerd. Proficiat voor jullie goede smaak.

Ik bestelde dan ook een Tripel Karmeliet van het vat.

Hetgene wat me wel opviel, was de stevige prijs 3,75 euro/glas. (andere bieren van hoge gisting 3,5euro, ook niet goedkoop) Maar ik voelde me werkelijk gepakt als het bier aan mijn tafel geserveerd werd... slechts een inhoud van 25 cl. In België worden zulke bieren steeds in 33 cl glazen geschonken.

Op de kaart staat Tripel, als TriPPel geschreven, met 2 P. Dat stoort, dat zou niet mogen zijn. TriPel is met 1 P!

24. Public is mijn stamcafe geworden. De sfeer vind ik erg prettig, warm en vriendelijk en gericht op alle leeftijden. Het eten is er lekker. Geen grootse culinaire hoogstandjes maar gezellige smakelijke hapjes en maaltijden. Er mag van mij wel iets vaker gewisseld worden wat de kaart betreft maar dat is omdat ik er zo regelmatig kom dat je dan wel op een gegeven moment toe bent aan iets anders. Ik ben daarnaast ook nog vegetarier en dan is de kaart natuurlijk (helaas) wel beperkt. Het vegetarische eten is echter wel erg smakelijk en er wordt een hele goede poging gedaan om creatief te zijn. De bediening is altijd snel en efficient. Eigenlijk heb ik nog nooit lang hoeven wachten. Over het algemeen ook erg vriendelijk en open. Klein minpuntje is dat ik soms wel kan merken dat iemand van de bediening er die dag niet zo'n zin in heeft. Tja... menselijk denk je dan en toch vind ik dat je dat nooit aan de klant mag laten merken. Want die is er maar even. Bedieding is zo essentieel! Al met al...Public blijft mijn plek!

25. ton van riele

Beste Angelique,

Ik heb je reactie gelezen, en vind het heel vervelend dat je het zo ervaren hebt, aangezien je al aangeeft andere keren tevreden te zijn. Ik waardeer ook zeer je feed back, want we willen streven naar constante kwaliteit. Zou je contact met mij op willen nemen? Ik zou het graag willen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Ton van Riele Directeur Public.

Info@grandcafepublic. Nl.

26. Na een voorstelling bij Odeon dacht ik effe lekker een hapje met mijn vriendin te doen bij de Public. Had nog gezegd tegen mijn vriendin, die niet uit de buurt komt, "dit is een goede en leuke tent met lekker eten en makkelijk na een voorstelling direct aanschuiven"!.

Weet niet hoe't kan, maar schaamde me diep voor mijn vriendin! De bediening was onoplettend en dus lang wachten, niet te praten over de tijd dat wij op ons eten moesten wachten...
    Zeer triest in vergelijking met de ervaring die ik in't verleden met de Public heb! En dan helemaal de domper, lang op eten moeten wachten, is het vlees ook nog eens taai en droog!
    Niets voor de Public maar wel waar! Jammer!

27. Zijn er nu een aantal keer gaan eten. In de zomer is het prachtig vertoeven in de tuin of op het voorterras. Afgelopen week weer geweest. Prachtige sfeer, goede bediening, heerlijke wijnen!

Ook het eten was prima, de beste spare ribs tot nu toe!
    Dus wij komen zeker terug!

28. Een gezellige avond, maar dat kwam door het gezelschap. De tafels zijn erg klein! Er was veel te weinig personeel en wij werden bij de deur ( tussen public en het fraterhuis) geplaatst. ( erg irritant)
    Het eten was goed, maar een beetje gewoontjes. Het hoofdgerecht ( gamba's ) was heerlijk van smaak, maar de hoeveelheid was meer geschikt als voorgerecht. Voor een borrel zeker een aanrader, maar voor een diner zal ik de volgende keer de deur van Public voorbijlopen!.

4,5
  29. Als lunch gerecht een heerlijke sandwich Chevre (geitenkaas met honing) gegeten.

Personeel zeer vriendelijk en er hangt een warme gezellige sfeer.

Ik kom zeker terug.

Ino.

30. Nienke 157 punten

Oh, die sandwich geitenkaas...en de sfeer...de muziek (vaak life!)

En de heerlijke verkoeling die je er in de zomer vindt, of het nou op de loungebanken onder de waaiende ventilatoren is of in de koele binnentuin met om je heen prachtige eeuwenoude muren...

Ik ben verslaafd...