Erwin's profielfoto

Heino
  3. 5,9

Plaza de Haven

Hattem

Erwin heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Zwolle

Erwin

De twee Subway's in Zwolle zijn beide wat je van de Subway mag verwachten. Veel groenten op je broodje.

2. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Gandhi
    Indiaas Zwolle

Erwin

Heerlijk gegeten en één van de weinige locaties waar het als vegetariërs ook goed toeven is. Een leuk en knus restaurant met een uitstekende bediening. Hier ga ik zeker vaker komen.

3. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis De Geldersepoort

Erwin

Ik heb hier een lekkere, goed belegde pannenkoek gegeten. De bediening was top. De inrichting is wat minder maar voor een pannenkoek is dit een prima restaurant.

4. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Yuan
    Chinees Lelystad

Vandaag heerlijk gegeten in dit restaurant. Eindelijk weer een keer lekker eten zonder uit te hoeven pluizen of het vegetarisch is. Het was rustig in het restaurant, wat mij toch verbaasd omdat het eten echt lekker is.

Er is een ruime kaart en je hoeft niet lang te wachten op je eten (al waren wij op dat moment de enige in het restaurant dus hoe snel het in drukke tijden is weet ik niet). Bediening is goed, beleefd en vriendelijk.

De sfeer van het restaurant was niet bijzonder, naar behoren maar meer niet. Het gebrek aan sfeer wordt daarentegen meer dan goedgemaakt door het lekkere eten en de prima bediening.

We wonen niet in de buurt van Lelystad maar hier zien ze ons zeker terug!

5. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft Yuan toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Chinees
    Dukaatpassage 23 Lelystad
  6. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Peter Pan
    Pannenkoekenhuis Heino

Bij Peter Pan gegeten met een bon van vakantie veiling. Iedereen moest individueel zijn pannenkoek op hebben voordat er een nieuwe kon worden besteld maar dat lijkt me logisch.

De pannenkoeken zelf waren niet heel bijzonder. Hoewel royaal belegd, zat er weinig smaak aan de pannenkoeken en de toppings. Voor de pannenkoeken zou ik hier niet weer komen maar door het onbeperkte karakter, en de zachte prijs die ik ervoor moest betalen via vakantie veiling was de prijs/kwaliteit prima. Drankjes hadden een normale horeca prijs en hoewel de desserts prijzig waren, waren de desserts ook van redelijk formaat.

Service was prima, en zeer netjes. Complimenten. Voor de kinderen is er genoeg te spelen en te doen.

Al met al prima gegeten, maar a la carte zou ik hier niet naar toe gaan.

7. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor La Bamba
    Snackbar Zwolle

Erwin

Top snackbar! Ik geef geen cijfer voor de sfeer, deze snackbar zit midden in het centrum en is gemaakt om de klant snel te helpen zodat deze op een andere locatie zijn friet kan eten. Dit alles neemt echter niet weg dat het personeel naar behoren functioneert. Kwaliteit van het eten is top, na (of tijdens) een dagje Zwolle absoluut een aanrader.

8. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Hawaii

Erwin

Geen fijne grill room, vanuit de voetbal hierheen gegaan met een paar mensen die al een biertje op hadden. De man die in de zaak werkte werd echter chagrijnig omdat hij ons te luidruchtig vond en dat terwijl hij toch echt een zaak in het centrum heeft, eten was redelijk maar sprong er op geen enkele manier bovenuit. Ik ga de volgende keer in ieder geval naar een andere grill room.

9. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip
    Pannenkoekenhuis Zwolle

Erwin

Prima pannenkoeken met een leuke sfeer, bediening doet zijn werk prima. We komen hier geregeld als we in Zwolle zijn en het bevalt ons elke keer prima.

10. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Het Middelpunt

Erwin

Speciaal hier heen gegaan omdat deze snackbar hoog in de top 100 staat maar, met uitzondering van de sauzen, vind ik deze snackbar gemiddeld en springt deze er niet bovenuit. Wel heel erg druk.

11. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor 't Mussennest
    Pannenkoekenhuis Wapenveld

Erwin

Wij komen hier geregeld voor een pannenkoeken lunch en krijgen altijd een prima pannenkoek voorgeschoteld. De sfeer is op het terras en het restaurant alleen is het bij één van de twee gedeeltes binnen veel te krap waardoor er toch een punt van de sfeer afgehaald moet worden maar al met al een prima restaurant.

12. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Plaza de Haven

Erwin

Het eten is hier zeer verschillend in kwaliteit, de ene dag heb je er prima voedsel maar de keer erop kom je terug met een zak slappe friet en een zwarte kroket. Doordat het elke keer zoveel verschilt kom ik hier niet zo vaak meer.

13. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor De Pyramide

Erwin

Een gemiddelde grillroom maar wel met goed personeel dat zeer vriendelijk is. Eten is prima maar niet meer dan de gemiddelde grill room.

14. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Kleine eetwaren Hattem

Erwin

Prima zaak, vooral de pizza's zijn heerlijk. Het vlees is ook van prima kwaliteit en smaakt anders dan de gemiddelde grill room. Van mindere kwaliteit zijn de sauzen en de rauwkost maar al met al een bovengemiddelde grill room.

15. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hattem

Erwin

Goed Chinees restaurant, zowel afhaal als het restaurant zelf is prima in orde.

16. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Wok van Hattem

Erwin

Een degelijk wok restaurant die voldoet aan de verwachtingen, geen speciaal voedsel maar alles degelijk. All in arrangement met onbeperkt drinken is wel goed voor elkaar doordat de klant zelf zijn drinken kan inschenken zonder hierbij afhankelijk te zijn van de bediening.

17. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft Elba toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pizzeria
    • Italiaans
    Achterstraat 17 Hattem
  18. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Elba
    Pizzeria Hattem

Erwin

Ik heb hier nu drie keer gegeten en heb telkens een heerlijke maaltijd genuttigd voor een nette prijs, het restaurant is wat klein en dat is eigenlijk het enige wat aan te merken valt al heeft dit ook zijn charmes. Ik heb hier drie keer een heerlijk vleesgerecht gegeten, hoe de pizza's hier zijn weet ik niet.