Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwolle verdeeld zijn.

Het eten was heerlijk. Nét even een ander smaakje... Nét even anders dan anders..... echt zeker voor herhaling vatbaar!

2. Thais Zwolle

Priscilla

Via een zeer goede klant van kantoor hebben we de tip gekregen om eens (als we dan toch al naar Zwolle gaan) bij haar broer langs te gaan voor een lunch of High Tea of zo. Welnu.... het is nog vroeg als we in Zwolle aankomen (rond 10 uur) en we staan nog geen half uur later op het bijna lege terras van Villa Suikerberg. Wat nu? Doorlopen en straks terugkomen voor een lunch, of nu toch een kopje cappuccino? We hebben een lange reis gemaakt en besluiten om nu al de familiaire groeten over te brengen en een kopje cappuccino met appelgebak te nemen. We zien al rondkijkend een aantal zeer sfeervolle ruimtes. De lunchkaart ziet er veelbelovend uit. De schoolborden verraden dat je hier speciale gerechten kunt bestellen. In een kwartier tijd zit het terras een stuk voller en neemt de sfeer nog meer toe. Nogmaals... echt gegeten hebben we hier niet, maar de bediening was zeer correct en uiterst vriendelijk. Ik denk dat die lijn ook wel wordt doorgezet in de gerechten. Onze cappuccino en appeltaart waren in ieder geval zeer lekker. Zeker de moeite waard om nog eens later terug te komen en dan eens écht te gaan lunchen.

Heerlijk gegeten onder genot van lekker wijntje en genoten van de band
    The Harmonyshakers, geweldig begin van het Stratenfestival

5. Pannenkoekenhuis Zwolle

We hebben lekker gegeten, de pannenkoeken waren goed en met verassende ingrediënten. De drie kleine pannenkoekjes voor kinderen vond ik erg leuk.

Martine Piek

Wij hebben Japans gegeten. Ik vond de warme vis zoals zalm oud en totaal niet mals en zacht. Het sausje moest het oude weg werken. Dit is mij al een paar keer opgevallen, net of er goedkope materialen werden gebruikt. Frituurgerechten daarvan had ik het vet vol op bord aanwezig. De bediening was meer dan goed. Maar toch ook al kwam ik er jaren was er voor ons gevoel steeds meer een kwalitatieve achteruitgang en was dit ons laatste bezoek.

prima eten voor een goede prijs

Ella Bootsma

Heerlijk gegeten vanavond. Gezellige bediening

Bestellingen kloppen 9 van de 10 niet, snacks zijn bij thuiskomst vaak al koud....meld je dit aan eigenaar compenseert hij je wel, maar na zoveelste misser heb je geen zin meer terug te rijden en dit recht te zetten. Pindasaus verschilt per dag, elke x anders aangemaakt en niet lekker. Friet heeft geen smaak, nietszeggend en zeker niet de moeite waard. Veel wisseling van personeel en oogt chaotisch. Al met al zie je de zaak teruglopen en lijkt het alsof eigenaar het allemaal wel best vind. Klantvriendelijkheid is hier niet meer vanzelfsprekend. Hart voor de zaak is eruit.

Authentiek Italiaans eten. Heerlijk gegeten en fijne sfeer

Cor Kuiper

Heerlijk gegeten. Prima bediening ookmop prachtige locatie. Gewoon goed.

12. Italiaans Zwolle

Uur wachten op broodje? Misschien geen online bestellingen erbij doen of apart...?

Niet zo massaal dat komt de sfeer te goede. Helaas leek het of sommige gerechten er al uren stonden. Maar gelukkig genoeg andere keuze.
    Lekker gegeten!

Lekker bakkie gedaan, heerlijk dat je wat extra's bij de koffie krijgt, dat vind ik alsof je in een luxe Hotel een koffie drinkt. Verder heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt, lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

15. Indonesisch Zwolle

Na een paar jaar moest ik weer in Zwolle zijn. Omdat het eten van de toko altijd was, nu weer eten gehaald. De frikadel jagung en risolles voor in de trein vielen zwaar tegen. Geen indische smaak meer. Het meegenomen eten viel helaas ook zwaar tegen. Ook niet indisch meer. Kennelijk is er een nieuwe kok die niets met indisch eten heeft. Dus weer een adres minder om eten te halen. Jammer.

2,1

Lodewijk Jan Coté

Een perfecte lunch en diner gehad met mijn moeder van 85!!! Ze is slecht ter been door een oude heupbreuk (rollator) en door beginnende dementie (Alzheimer) heeft ze soms moeite met dagelijkse dingen. Het personeel was heel behulpzaam en hebben haar geholpen bij het fileren van haar sliptong.
    De brasserie is ook makkelijk te bereiken met een auto of (WMO-)taxi (stopt bijna voor de deur) en is ook geschikt voor rolstoelgebruikers.
    Ze waren ook zeer behulpzaam voor het regelen voor kleingeld voor de WMO-taxi. Ik heb zonder problemen een briefje van €20 kunnen wisselen voor een briefje van €10, €5 fooi en de rest kleingeld!
    Het enige minpuntje dat ik he kunnen vinden is dat de menukaart op hun website niet compleet is en vooral de dinerkaart een aantal gerechten ontbreken, maar daar wordt aan gewerkt... :-) ;-:

Eindconclusie: Een leuke tent waar je voor een schappelijke prijs simpel en heel lekker kunt eten. Helaas kan kan ik geen 10 met een griffel geven!

Lodewijk Jan Coté.

17. Internationaal Zwolle

Wij waren gisteravond bij Fusion Plaza met 8 personen.
    Ontvangst was prima en de uitleg over het concept heel netjes en duidelijk, nam alle tijd.
    Zoveel keus voor iedereen zit er iets tussen.
    Alles vers bereid! Kwaliteit eten erg goed voor een buffet restaurant.
    Voor de kinderen genoeg te doen!
    Borden, glazen ed werden snel afgehaald van de tafels.
    Hele grote ruimte, maar daar merkte je verder niks van ook niet qua drukte.
    Kortom: Prima prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel!
    Wij komen hier nog eens terug!

18. Italiaans Zwolle

Meer dan voortreffelijk. Dit is geen pizza restaurant maar een echte Italiaan.
    Ik kom al meer dan 45 jaar in Italie en heb daar in diverse restaurants gegeten. Ze kunnen in Italie nog wat van ze leren.

19. Italiaans Zwolle

Gerrrit A. Huisman

Erg lekker en gezellig gegeten
    Gr uit Holten

Saskia van Gijn

Goed eten en een fijne Italiaanse sfeer.
    Vriendelijk personeel.

Leuke en gezellige mensen. Eten was top! Zeker leuk om nog een keer heen te gaan.

24. Aziatisch Zwolle

Heerlijk eten goede sfeer goede prijs en top bediening!!

Viel tegen! Roodbaars niet warm en geen smaak. Varkenshaas half rauw en geen smaak. Frites was lekker en salade was ok. ;-) eigenaar heeft gecompenseerd om 2 couverts niet te betekenen. Dat was wel prima.

26. Aziatisch Zwolle

Wederom heerlijk gegeten, nog altijd de fijnste sushi in Zwolle en ruime keus in de gerechten. Wel jammer dat, als je met 2 personen bent, je in een rijtje van 'tweetjes' zit waardoor je letterlijk verstaat wat je buren links en rechts van je zeggen. Ook als je even naar het toilet moet je je tussen de tafeltjes door moet wurmen, dit zal hooguit iemand met maatje 36 charmant lukken. Dit kan voor ons een reden zijn om niet samen meer daar te gaan eten tenzij wij een ander tafeltje kunnen krijgen.

Heerlijk gegeten.
    Pasta besteld met 2 borden omdat we wilden delen, daarna de risotto (weer met 2 borden) geen probleem n extra bord erbij.
    Super smakelijk en heerlijke rode wijn erbij.

Geweldige ervaring! Komen hier al jaren en het eten is erg goed! Bediening en service zijn uitstekend. Hygiëne is zeer netjes! Voorkeur restaurant gaat uit naar de wok @ Pec stadion! We zouden het anderen zeker aanraden.

29. Scandinavisch Zwolle

Ontzettend leuk nieuw restaurant in Zwolle met Noorse keuken. Erg lekkere witte wijn en lekkere gezonde gerechten. Leuke, aangename en eigentijdse inrichting. Aanwinst!

30. Scandinavisch Zwolle

Selma