Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwolle verdeeld zijn.

1. Nederlands Zwolle

Fam. Elferink

In verband met de zeer slechte weersvoorspellingen waren we genoodzaakt om te annuleren. Bij Urbana hadden ze alle begrip voor.

Vertrouwend u hier mee van dienst te zijn geweest,

An Elferink

JD

3. Italiaans Zwolle

S.Kolman-Hoekman

Was fantastisch, gezellig en het eten was geweldig.
    Fijne sfeer.

4. Nederlands Zwolle

Dinsdag met mijn oppaskinderen een heerlijke pannenkoek gegeten met een lekker glaasje wijn. De sfeer was goed en een aardige bediening. Zag er keurig uit en schoon.

Normaal gesproken kom ik om de maand wel eten bij ithoshii (vooral op donderdag met de girls night voor 19,80 onbeperkt eten) het eten is altijd lekker maar de service kan nog wel eens tegenvallen. Gisteren was het dan ook drama! Het is mij wel eens vaker opgevallen dat het personeel niet vriendelijk is en met name de gastvrouw. Het was erg druk gisteren en de gasten moesten erg lang wachten, wij hadden daar helaas ook last van. Ik had samen met een vriendin om half 7 gereserveerd en we waren ietjes later aangekomen, er was nog geen tafel voor ons gereserveerd dus we moesten wachten tot er een tafel was schoongemaakt en opgemaakt. Vervolgens zaten we 15 min te wachten op personeel waar bij we drinken konden bestellen en ook zaten we te wachten op de ipad die maar niet kwam. Tijdens het eten moesten we ook erg lang wachten op het drinken en op de gerechtjes ze kwamen één voor één, heel irritant. In principe kan ik dat nog wel begrijpen als het restaurant bom vol zit en als je personeel er vriendelijk mee om gaat alleen dat gebeurde niet. Ik heb misschien 1 jongeman zien lachen. De rest smeet het eten neer en liep direct weer weg. Wat ons ook op viel was dat de gastvrouw alleen maar meer mensen naar binnen liet. Dit terwijl er 4 andere tafels aan het wachten waren op de ipad en het drinken. Waardeloos!
    De druppel voor mij was echt dat de gastvrouw aan het eind van de avond letterlijk de ipad uit mijn handen greep toen ik nog een paar laatste gerechtjes wilde bestellen en daarna pas vroeg of wij klaar waren. Mijn vriendin riep “nee eigenlijk niet” maar ik was er zo klaar mee dat ik zei “laat maar” vervolgens zei ze oké en nam alles mee. Totaal geen respect voor haar klanten. Naar mijn idee wilde ze ons zsm weg hebben zodat ze de volgende kon binnenlaten.
    Het eten is altijd lekker maar de sfeer viel zo erg tegen gister dat ik hier niet meer wil komen. Heel jammer. Zo ga je niet met je gasten om.

6. Internationaal Zwolle

Thea Kruizenga

Ruime keus. Lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Het is groot maar door de afscheidingen valt het niet erg op.

7. Internationaal Zwolle

Het vlees was taai de steak en de lamskotelet (erg rauw)
    De kok was onfatsoenlijk, er kon geen alsjeblieft vanaf erg lomp

1,1
  8. Internationaal Zwolle

lida

Zeer slecht gegeten groente was beetje sla uit een zakje en wat stoofgroente dat zeker 2 dagen oud was. Om me heen allemaal rioolvliegjes dat zegt al genoeg.
    Ronduit slecht.

Wij waren hier vanmiddag met 4 pers voor een high tea, wij hadden een korting van 25% met een bon van de postcodeloterij. Ondanks dat alles best lekker was, vonden wij het geen high tea wat wij daar onder verstaan en kregen de indruk dat de 25% korting er op was bezuinigd. Daarnaast vonden wij het personeel nogal traag. Dus voor ons nooit meer!

11. Mexicaans Zwolle

Taco King is aanbevolen door een vriend van mij. Vol enthousiasme plaatste ik om 10 over 6 mijn bestelling via thuisbezorgd, om 10 over 7 kreeg ik de verkeerde bestelling binnen. Deze hebben ze mee terug genomen en een nieuwe bezorgd. Vervolgens krijg ik om kwart voor 8 mijn bestelling binnen en je raad het al, nog steeds niet de goeie bestelling. De bezorger beloofde binnen een kwartier terug te zijn met de goeie bestelling. Na een kwartier kwam hij terug met de boodschap dat hij wel de goeie bestelling had en kreeg ik vervolgens de bestelling van een uur terug die inmiddels al koud en vochtig was geworden. Al met al, bestel niet bij Taco King. Het eten was oke, maar erg koud.

Eten en drinken was goed. De bediening kan beter, het schortte vooral aan het ophalen van het vuile serviesgoed.

Zoals gebruikelijk gezellig en lekker gegeten en gezeten bij De Kleine. Echt een aanrader in hartje Zwolle.

14. Nederlands Zwolle

Petra Dozeman van der Hulst

Heerlijk gegeten en een klantvriendelijke en goed gemutste ober.

15. Internationaal Zwolle

Ruim, maar door afscheidingen toch redelijk knus, geen eetloods.
    Eten prima, veel keus.
    Vriendelijk personeel.

16. Nederlands Zwolle

Met een grote groep collega’s ontzettend lekker en gezellig gegeten met elkaar !! Zou er zeker nog een keer naar toe gaan! Personeel is erg vriendelijk!

17. Nederlands Zwolle

Dianne Lugthart

Bianca

Lekkere patat, goede service, gezellige tent!

20. Lunchroom Zwolle

Iets verderop is nog een Hema lunchroom, voor broodjes/drinken. Maar hier op de 2e verdieping kun je naast snacks ook terecht voor een warme hap, bijvoorbeeld stamppot. Ik heb zelf de laatste keer fish and chips (patat met vis) genomen. De rauwkost die erbij zat was wel wat karig maar wat wil je ook voor die prijs.
    1 Van de weinige Hema's, warenhuizen in het algemeen in dit land waar je nog terecht kunt voor een warme hap, anders dan alleen snacks. Had ik in Zwolle gewoond was ik hier toch regelmatig wat gaan eten of anders wel voor koffie met iets lekkers erbij. Ruime zitgelegenheid. Prettige sfeer als vanouds of je nu alleen gaat, met zijn tweeën of in een groep. Het kan allemaal. Vlug, eenvoudig en gemakkelijk.

Klein donker eetcafeetje. Aardige mensen maar de bediening was wel erg traag. Helemaal omdat het zo'n kleine ruimte is. Eten was prima, de prijzen ook. Meer iets voor 50plus-ers.

tineke kroes

Super gezellig restaurant, super lieve mensen.

23. Internationaal Zwolle

F van den Elst

2 X geweest met partner en met 39 collega 's met ook bowlen, zeer geslaagd.
    Genoeg keuze en vooral warm/heet eten.

24. Grieks Zwolle

2 Personeelsleden op ca. 50-60 Gasten! Lange wachttijden.
    Ondanks reservering, vroege komst (zodat we ruim 2 uur de tijd hadden) en herhaaldelijk melden, dat we op tijd in het theater moesten zijn hebben we het dessert dat in het arrangement zat moesten laten schieten. Weggelopen!

25. Eetcafé Zwolle

Met 3 vriendinnen 25 november hier gegeten. Leuke locatie, erg gezellig. Eten kan beter. Helaas kwamen wij bij het afrekenen er achter dat een vriendin haar portemonnee kwijt was. Lag op de grond een etage lager. Wij blij. Helaas 120 euro en al het los geld eruit. Enorme afknapper. Bij het doorgeven hiervan werd er niet of nauwelijks gereageerd. Heel jammer. Dit was eens maar nooit weer.

Het was erg druk en wat benauwd op vrijdagavond in De Buik. Eigenlijk een paar tafeltjes te veel. Dat deed afbreuk aan de sfeer.
    Bediening behoorlijk goed, wel verschil in vriendelijkheid tussen de dames die bedienden.
    Het eten was op zich goed, alleen de frites kwamen echt te laat.

27. Nederlands Zwolle

Demi van der Linden

Lekker gegeten met de kinderen, gezellige sfeer en bediening deden alles voor een geslaagde avond. Voor de kinderen was er veel keuze op de kaart en ze konden lekker kleuren en spelen in het mini keukentje.

Voor de volwassenen was er veel keuze, ook als je niet tegen pannenkoeken kunt of liever vlees wilt. Al met al een aanrader!!

Afgelopen zaterdag hier gegeten met een vriend van mij. We waren er al om 1700 en toen was er nog volle aandacht voor ons. Alles werd uitgelegd en de drankjes volgden snel.

We kregen een mandje met brood vooraf. We hadden onze eerste gerechtjes besteld en de gerechten volgden snel, alleen we zaten aan een TE KLEIN tafeltje waardoor onze gerechtjes eigenlijk niet eens op tafel pasten.. we hebben een aantal gerechten gehad, maar de combinaties kloppen niet en het vlees was gewoon nog rauw. De meloen was niet rijp maar veelste hard. De vis kon je niet normaal snijden of het viel al helemaal uit elkaar.

Wat mij nog meer stoorde was dat de bediening zo erg nep deed dat het gewoon lachwekkend was en dat telkens als ze langsliepen met dienbladen ik mijn hoofd opzij moest doen naar de muur om een botsing met het dienblad te voorkomen. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug!!

Lyanne Blokzijl

30. Italiaans Zwolle

Al meerdere malen geweest! Gezellig restaurant, fijn en vriendelijk personeel. Pizza's zijn echt superlekker en de wijn is top!