Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwolle verdeeld zijn.

Wat een heerlijk eten en een goede sfeer bij dit restaurant.
    Je wordt hartelijk welkom geheten, tijdens het eten is er goede aandacht of je nog iets nodig hebt, heerlijke wijnen en erg goed authentiek eten, vaak door de kok zelf aan tafel gebracht.
    Na afloop heerlijke homemade limoncello, echt een aanrader, wij gaan hier vaker heen en blijven dat vast doen.

Het eten was heerlijk, de bediening is vriendelijk en vrolijk. De prijsklasse is niet hoog. De cappuccino die zij daar hebben... Heeeeeerlijk! Dit is mijn nieuwe favoriete restaurant geworden!

3. Lunchroom Zwolle

Het eten was heerlijk, de sfeer en bediening goed.
    Ik miste een lepel om eten op te scheppen en iets van rijst/aardappel/brood of zo voor bij het hoofdgerecht. Maar het eten was heerlijk en anders. Echt genoten.

4. Nederlands Zwolle

Met partner hier laatst gegeten, portie vlees was klein maar smaakvol.
    Geen groente, wel voldoende frites.
    Prima bediening en een prachtige locatie.

Marieke Kimm, reservering H. Koopman

We hebben heerlijk gegeten. Echte Italiaanse sfeer 🇮🇹 bijzondere warme vriendelijke bediening door de gastvrouw! Zeker een aanrader! Heerlijk eten en verrukkelijke tiramisu! We komen graag nog eens terug!

6. Pannenkoekenhuis Zwolle

Lekkere pannenkoeken op een leuke locatie. Ook onze 2 kinderen hebben genoten!

7. Grieks Zwolle

Derrick gijsbers

Zeer slecht geen woorden voor hadden een schotel voor 2 personen besteld en we kregen een klein schaaltje wat 1persoon makkelijk op kon eten heel weinig vlees en niet alles lag erop wat wel op de kaart stond klein bolletje rijst en warme sla wat niet te eten was bediening ook matig wc echt smerig walgelijk geen woorden voor.

8. Scandinavisch Zwolle

Gerda verbruggen

Heerlijk gegeten! Nette schone ambiance.

9. Lunchroom Zwolle

Jurgen en Els

Voordat wij naar schouwburg gingen hebben we hier snel een hapje gegeten. Het was super lekker en omdat wij helaas nog weg moesten te kort kunnen zitten. Maar we komen een keer terug want het was heerlijk!
    Tip voor het restaurant. Ik zou een gordijn ophangen bij de entree en een mooie ‘stamtafel’ plaatsen voor de bar waar je met een grote groep kunt zitten.
    Bedankt voor het lekkere eten!

10. Nederlands Zwolle

Martin de Jong

Erg lekker gegeten. Prima gelegenheid.

11. Italiaans Zwolle

Prima gegeten. Leuke bediening.
    Prijs kwaliteit in goede verhouding.

Groeten Harriët Runhaar.

Perfect, ster waardig!
    Geholpen door sublieme bediening.
    Kennis.

13. Steakhouse Zwolle

Heerlijk gegeten.
    Leuke en gezellige omgeving, bediening prima.

Rogier Hendriksen

Ontzettend lekker gegeten, en echt een overheerlijke huisgemaakte limoncello gehad. Zeker een aanrader! De eigenaren zijn zeker mensen die met passie en hart het restaurant runnen, en zijn niet vies van een gezellig praatje.

Dennis De waard

Ontzettend lekker gegeten. Geweldige pizza en als afzakkertje de limoncello gehad. Lekkerste Italiaan in de stad

Heerlijk gegeten met vrienden! Snelle service van mama en goede keuken van Luca. Erg genoten!

Super lekker gegeten, een groot menu keuze uit veel.
    Snel klaar.
    Gezellige sfeer met Italiaanse muziek en hele vriendelijke bediening.

Super gezellige medewerkers! Leuke sfeer en heerlijke gerechten. Echt top.

19. Internationaal Zwolle

Eerste keer uit eten bij eten&zo alles was prima verzorgd, rondleiding gehad waar we alles konden vinden. Het eten was prima, keuze meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten. De spaghetti werd aan tafel geflambeerd in een parmezaanse kaas. Leuke sfeer, gewoon heel goed voor een prima prijs.

Belachelijk

Goed personeel wordt weg getreiterd en vals beschuldigd. Jonge broekies met geen ervaring worden aangenomen niet goed ingewerkt. En wie wordt er op aan gekeken???
    Vandaag geweest, jongeman stond alleen. Collega komt later binnen. En houd zich alleen met het geld bezig. Mensen wachten om te bestellen. Klant vraagt om geholpen te worden en willen simpelweg een menu met snack...helaas ik kan dit niet aan U verkopen🙄 en besloten ook om weg te gaan. Vervolgens mijn mond open getrokken. En gevraagt waarom hij zich met het wisselgeld bezig hield ipv klanten helpen of zijn collega,die het zichtbaar niet aan kon.Sluiten deze tent!!

Zeer slechte ervaring. Wij hadden een bon van Dining City, het restaurant kende de actie echter niet. We konden enkel het 4-gangendiner bestellen. Slecht voorgerecht: 2 brokjes droog vlees + een uitgedroogde garnaal, hoofdgerecht een aantal kleine smakeloze bakjes met diverse curry’s en het dessert met mango/ananas, slagroom en cakeje was naast het blokje ijs diepgevroren. Duurde zeker 1 uur voordat we het 1e gerecht kregen, drankjes welke niet arriveerden en ondanks kortingsbon een rekening van 70 euro. Meer dan zeer onterechte prijs/kwaliteitverhouding. Een restaurant Zwolle onwaardig.

23. Internationaal Zwolle

Irene Tijs

Angelique

Weinig wijn in glas, geen tegemoetkoming, geen leuk personeel.

Net zoals de andere recensies ben ik zwaar teleurgesteld. Ga hier ajb niet heen! Ze kennen hun eigen snacks niet en hebben tot drie keer toe achter elkaar een verkeerde snack meegegeven. Ik wilde graag een speciale kaassnack en kreeg zelfs een keer een satekroket mee. Als je ze belt krijg je geen excuses.

Het is vaak druk en dan staat er maar 1 persoon. Stop met het bedrijf als je niet genoeg mensen hebt en wat je doet, niet eens kan!

Vandaag had ik rauwe patat gemixt met een paar gare en raspatatrestjes erdoor. Het bakje satesaus was in de zak gegooid waardoor de sate overal zat. Bovendien was de portie voor 1 persoon ipv voor 2 personen. Dit kan je niet maken. Zo moeilijk is je werk niet. You had one job!

De kaas/kipfilet tosti was verrukkelijk en de citroen limonade was ook erg lekker. De service was zeer vriendelijk en de sfeer was fijn. Echt een aanrader!

27. Lunchroom Zwolle

Henk van Essen

Een heerlijke smaakvolle maaltijd 😁 een aanrader voor iedereen!

28. Aziatisch Zwolle

Mijn man en ik dachten lekker uit eten te gaan. Nou, dat was een flinke tegenvaller. Het eten was middelmatig, en klopte regelmatig niet. Maar daar werd van gezegd dat wij zelf steeds fouten maakten. Bediening was ronduit onbeschoft en de sfeer viel tegen. Veel geschreeuw en de 'manager' was duidelijk op een powertrip. Wij komen hier nooit meer terug.

29. Lunchroom Zwolle

Verrassende smaak en veel keus! Maken er een gezellige avond van.

30. Aziatisch Zwolle

Wij kunnen ons geheel niet vinden in de negatieve recensies over dit restaurant.
    Gereserveerd via Social Deal, we kwamen iets te vroeg, dat was geen probleem.
    Prettige ontvangst, zeer vriendelijke, vlotte, attente bediening en duidelijke uitleg van de tablet.
    Alle gerechten goed op temperatuur en de erg lekker!
    De tafels werden steeds vlot afgeruimd.
    Fijne avond gehad en heerlijk gegeten! Een aanrader!