La Cucaracha in Zwolle

Zie onze web-site

Bezorgrestaurants in de buurt van La Cucaracha

• Rookruimte
  4. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1167420122 93
1321938819 76
1399198168 80
1420268900 79

1. B. Timmer

We komen hier vaak en dat is niet zomaar.
    Heerlijk eten met de meest geweldige spareribs die ik ken.
    Personeel begrijpt het helemaal en is vriendelijk en behulpzaam.
    Kaart met voor elk wat wils.
    Wij hopen hier nog vaak te komen.

2. Heerlijk gegeten,zeker te moeite waard om gauw weer te doen.sfeer is prima,personeel is erg vriendelijk.je voelt je gelijk thuis.

3. Geert Wesseling

Uitstekend gegeten.
    Was minstens 10 jaar geleden dat we hier waren.
    Nog steeds heerlijk eten in een heerlijk klein restaurant met prima sfeer.

4. Net weer gegeten met mijn vriendin hier. Dit was de 4de keer en het was net zo goed als altijd. Beter zelfs! De laatste keer was een half jaartje geleden.

We hebben vanavond gekozen voor Menu Loco met als voorgerecht de Nachos Supremos en de Albondigas (gehaktballen in pikante tomatensaus). Wat was dat smullen! Vooral die gehaktballen waren erg lekker.

Daarna hadden wij allebei de spareribs. Hier is niks teveel over gezegd op de kaart (5 sterren spareribs) want het vlees valt van de botten, de smaak is spectaculair en het kleine vetrandje maakt het helemaal af!

Na het hoofdgerecht hadden we gekozen voor de wisselende cheesecake en de Creme Brulee op mexicaanse manier. De creme brulee was zeker de beste die ik ooit heb geproefd en de cheesecake was genieten.

De bediening was ook geweldig: vriendelijk, snel en let goed op lege drankjes. Bij het afrekenen bleek dat het dessert apart was aangeslagen i.p.v. dat het bij het menu inzat. Heeft de serveerster prima mee geholpen en we kregen dat geld zonder moeite terug.

Deze toppers kunnen ons zeker vaker verwachten, want inmiddels na alle goede ervaringen is het toch wel echt een beetje ons stamrestaurant geworden.

5. L 17 punten

Voor de eerste en laatste keer gegeten. Eten is teveel met room, mayonaise en gefrituurde producten. Ligt als een steen op je maag. Boven was het veel te heet! Moest daarnaast veel te lang op mijn eten wachten.
    Eens maar nooit weer!

6. Marcel de Groot

Erg lekker gegeten. We hebben allerlei kleine hapjes gehad, wel erg vullend maar vooral erg lekker! Hulde voor de kok en zeker een dikke aanrader👍👍👍

7. Heerlijk gegeten, had 3 verschillende kleine enchillada's en alle 3 hadden ze hun eigen unieke smaak. Van binnen erg leuk ingericht, typisch Mexicaans en erg gezellige intieme sfeer. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij en gaven tips (maar niet opdringerig). Helaas wonen wij aan de andere kant van Nederland, anders was dit zeker 1 van onze favoriete restaurants.

8. Het eten is hier heerlijk en de sparibes zijn de beste die er maar bestaan. De kippetjes in honing als voorgerecht is echt een aanrader. We komen hier regelmatig eten en is oprecht ons lievelings restaurant. Morgen weer genieten als gezinnetje al weer 5 jaar getrouwd. Leuke en goede bediening.

9. Nooit weer. Ik wilde reserveren: 19.30 uur kon niet, wel om 20.00 uur. Dat kan gebeuren prima. Om 19.50 uur waren wij er, nog geen plaats, even wachten 10 minuutjes, nou ja 30 minuutjes dus.
    Eindelijk aan tafel, 21.10 uur eindelijk ons voorgerechtje Gamba's. Wat zeg 7 kleine garnaaltjes, dus geen Gamba's. En wat hadden wij zin in eten na een dag werken. Om 21.30 uur eindelijk onze steak op tafel, eet smakelijk.
    Pfffff, slechte avond. Bediening zelf heb ik niks over te zeggen, die kunnen er totaal niks aan doen, bleven vriendelijk en netjes. Maar daar eten nooit weer.

10. Gezellige 'cantina', heerlijke cocktails, prima eten!

11. Heerlijk gegeten!!! Spareribs super mals! Vlotte, leuke bediening met humor. Gezellige ambiance. Echt een aanrader om eens een keer eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen nog eens terug!

12. Gezellig restaurant met een leuke sfeer. Het eten was lekker en een leuke gastvrouw die ons bediende. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

13. Obv recencies hier naartoe gegaan. Viel erg tegen. Eten vrij smakeloos, klef, flauw. Niet wat ik van Mexicaans verwacht.

Uitserveren van voor- en hoofdgerecht duurde lang, terwijl een grote groep, die later binnenkwam, direct werd geserveerd.

De uiteindelijke rekening klopte niet en werd ook niet gecorrigeerd door de bediening onder het mom van lastig c.q. teveel werk (uitboeken 3-gangen menu naar 2 gangen + koffie).

Niet voor herhaling voor mij.

14. Familie Brands

30 jaar getrouwd, dus met de kinderen uit eten bij La Cucaracha. Leuke ontvangst. We mochten op de bovenverdieping plaatsnemen. Alle tafeltjes waren bezet waardoor er al meteen een gezellige sfeer was. De bediening was uiterst vriendelijk en zeer alert. Hebben genoten van alle leuke gerechtjes. Zijn ruim 3 uur aan het tafelen geweest. Komen hier zeker vaker terug en zullen dit restaurant bij iedereen aanraden.

15. 25 jaar bij de overheid in dienst, dus dat moest gevierd worden met een etentje. Na eerst de wensen van de collegae bij elkaar te hebben geschraapt ben ik op zoek gegaan naar een gelegenheid om met een stuk of 10 man te gaan eten. Uiteindelijk viel de keus op La Cucaracha. Een mij en mijn collega totaal onbekende gelegenheid. Ergens dus wel een gokje, maar alle recensies hier lezend durfde ik de gok wel aan.
    We hebben er prima gegeten, en de bediening was wat mij betreft ook prima in orde. Alles bij elkaar heb ik een leuk jubileum-etentje beleefd. een aanrader.

16. Het eten was gemiddeld goed. Vlees was goed bereid. De fajitta's waren wat droog en dun. De sfeer is gezellig en de bediening erg vriendelijk.

17. Goed restaurant! Vooral de spareribs zijn erg lekker ze zijn zo zacht dat het vlees zo van het bot afvalt.
    Ook erg leuk dat je je eigen tortilla kan samen stellen.

18. Joyce van Hooff

Gisteravond met 7 man super lekker gegeten. Vegetarisch was ook verrassend en veel aandacht aan besteed. Ik denk dat dit onze vaste eetplek gaat worden..
    Vaak zijn mensen bang een 10 te geven, nou wij niet! Het is verdiend!

19. Antoine & familie

We hebben met z'n zessen een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
    La Cucaracha bedankt. Wij komen weer terug!

20. Samen met m'n dochter en schoonzoon een super gezellige tijd gehad en heerlijk gegeten. Complimenten voor alle medewerkers en in het bijzonder de humorvolle en goede bediening! Namens ons, bedankt, en tot de volgende keer!
    Corry, Tessa, Erdal.

21. Doordeweeks hierheen gegaan. Ik was er nog nooit geweest maar echt een top restaurant. De bediening was spontaan en een goede service. Niet lang hoeven wachten op het eten en je kreeg echt een vol bord. Er waren gelukkig ook gerechten die niet pittig waren. Zeker een aanrader. Tip: kom op tijd. Het is er al snel vol en anders moet je echt reserveren.

22. Een fijne plek waar we lekker hebben ontspannen.

23. Ondanks de drukte kregen we snel ons eten. De bediening was vriendelijk, wist wat ze serveerde en dacht met ons mee, wat ook wel heel fijn is. Het eten zelf was ook erg goed.
    Kortom: we zijn benieuwd wat de binnenkort nieuwe kaart ons te bieden heeft

24. Na al deze recensies te hebben gelezen hebben we hier ook maar eens gegeten.
    Om 18.00 uur geboekt voor 5 personen na meer dan een uur kregen we dan eindelijk ons hoofdgerecht.
    Dit was voor 3 personen niet om over naar huis te schrijven. Hier word gesproken over de lekkerste spareribs van Zwolle, mischien als je 90 bent en al je tanden niet meer hebt. Ze vielen van ellende uit elkaar, veel te vet en je hoefde niet eens te kauwen. Het vegetarisch kwam om in de saus.
    Na dit uitgelegd te hebben aan de bediening werd ons wel wat anders aangeboden, maar daar hadden we geen behoefte meer aan na al dat lange wachten. Nog wel een rondje koffie van de zaak gehad en natuurlijk de volle rekening. Nee, zeker geen aanrader om hier te gaan eten!

25. Joost Quant

26. Jannet Zonnenberg

Mijn oudste zoon en zijn vriendin hadden al verschillende keren bij La Cucaracha gegeten. Zij namen mijn man, mijn jongste zoon en mij ook mee daar heen.
    Wij vonden het erg leuk. Een gezellig restaurant, leuke aankleding in Mexicaanse sfeer en er klonk Mexicaanse muziek.
    Het eten was heerlijk! De bediening was vlot. En wij vonden de prijzen redelijk.
    Een adresje voor ons om te onthouden, we zullen er zeker vaker gaan eten!

27. Heerlijk gegeten met de kinderen!! De kids mochten zelfs hun eigen ijsje maken in de keuken! Hoe leuk is dat! We komen zeker nog een keer!

28. JW Preuter

Echt heerlijk gegeten met het hele gezin. Een aanrader!

29. Daphne en Nynke

Heerlijk gegeten bij la cucaracha. Wij zaten op de tweede verdieping aan het raam. Gezellige sfeer, mexicaanse muziek en sfeervol ingericht. Vlotte en attente bediening. Precies genoeg tijd tussen de gangen. En echt heerlijk eten (gekozen voor het gerecht waarbij je drie verschillende wraps krijgt). Voor de rokers; er is een sfeervolle rookruimte binnen (goed geventileerd). De bediening bracht ons hier zelfs onze koffie met likeurtje. Echt een aanrader.

30. Een heerlijk ontspannen avond met lekker eten: in La Cucaracha weet het personeel je altijd te verwennen. Van het water bij de wijn, de Mexicaanse muziek op de achtergrond, tot de beste spareribs van Zwolle en omstreken: je zit hier altijd goed!

31. Jorien 31 punten

Als ik uit eten ga, dan eet ik hier regelmatig heen. Het eten is heerlijk en meer dan genoeg. Verder vind ik de aankleding en de muziek passen bij een Mexicaans restaurant. De service vind ik ook altijd goed.

32. Het eten was lekker, maar de bediening stelde niet veel voor. Lege glazen worden niet opgemerkt en als je zelf de aandacht wil trekken dan moet je roepen of met je armen zwaaien. Leuk om een keer wat anders te eten maar je moet er niet te veel van verwachten. Prijs is prima.

33. Het is daar echt super gezellig! En het eten is heel erg lekker, ik ga er elk jaar met mijn verjaardag met de hele familie heen :)

34. Heerlijk gegeten, gezellig en goede en snelle bediening. We komen nog eens terug!

35. Lekker en gezellig. Attente bediening in een ongedwongen sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding.

36. Gerwin Roke

aangename sfeer, goed eten en leuke bediening

37. Hier vorige week gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en attent! We hadden wat speciale verzoekjes en daar werd allemaal gehoor aan gegeven. De porties zijn niet groot maar voldoende. Het eten is lekker, vooral de burrito's met kip!

38. ruud en annemarie

We hebben vandaag erg gezellig in het sfeervolle restaurant gegeten.
    Geweldig eten en een gezellige sfeer een goede bediening.
    We wonen bij den bosch maar iedere keer als we in zwolle zijn gaan we er eten

39. Het eten (en vooral de margarita's) zijn heerlijk!

Enige minpunt hier vind ik dat als je later binnenkomt dan iemand anders, dat je dan moet wachten met bestellen zodra die andere heeft besteld. Wij kwamen 2 sec na een andere groep binnen en die deden er een half uur over om hun gerechten uit te kiezen. Wij wisten bij binnenkomst al wat we wilden hebben, maar mochten van de ober nog niet bestellen.

40. Gezellig restaurant met vooral vriendelijke en attente bediening. Eten ok, leuk om nog eens terug te komen.

41. Marlie Zweers

Eten is haast altijd lekker, de sfeer en bediening erg goed. Wat ons betreft een echte aanrader. Wij gaan bijna elke maand wel een keer hier eten.

42. Met de kinderen gaan eten. We kwamen om 18.45 uur binnen en pas om 20.15 uur hadden we ons hoofdgerecht. Werd door het bedienend personeel niet goed in de gaten gehouden. Bestelde drankjes kwamen pas na opnieuw vragen. Eten was niet slecht, maar ook niet echt het Mexicaans dat we al eens bij andere Mexicaanse restaurants hadden gegeten. Meer groenten bij de gerechten zou geen overbodige luxe zijn, wat ons betreft ook bij het kindermenu. Hadden er meer van verwacht.

43. Heerlijk en supersfeervol Mexicaans restaurantje! Op een woensdagavond op goed geluk heen gegaan en zeker geen spijt van gehad. Na de hartelijke ontvangst konden we kiezen waar we wilden zitten. De bediening verliep vlot en had ook toen de tent wat drukker werd nog oog voor ons. De gerechten waren heerlijk, absolute aanrader op de kaart: Tres Amigos!

44. Jeroen

45. ter Horst

Om 19.30 gereserveerd, maar het was zo druk dat we moesten wachten. Wel kregen we een wijntje van het huis voor het wachten. Gewacht tot 20.15. Eindelijk een tafeltje. Nog 15 minuten gewacht op de menukaart. Uiteindelijk hadden we pas om 20.45 ons eten voor ons. Zonder dat ze even sorry zeiden. Toen we gingen afrekenen moesten we tot onze woede ook het wijntje (wat dus van het huis zou zijn) betalen. Ons avondje uit is echt grondig verziekt door deze belabberde service en ik raad het dan ook iedereen zeer af om bij deze tent te gaan eten. Het enige positieve is dat het eten wel lekker was.

46. Mich 129 punten

Ik heb hier een paar weken geleden gegeten. Goedkoop interieur, bediening was goed, echter het eten was niet echt goed.

Het is van de kwaliteit van de do-het-zelf pakketjes van Knorr. Ik zou hier niet snel weer heen gaan.

47. E. Broekhuizen

48. Goede Mexicaan met om de zoveel tijd een andere menu kaart.

Kom hier 1 a 2x per jaar en het is altijd goed en altijd vol.

49. Wij hebben weer top gegeten! Nieuwe gustomenu was erg lekker en de bediening was, zoals altijd, erg goed! Ook altijd een goeie en gezellige sfeer! Absoluut een aanrader!

50. Alles wat ik hier heb gegeten was lekker en goed klaargemaakt. Regelmatig hier gegeten, goede service. Het duurt soms wel lang maar dat is het waard. Je moet wel reserveren op de zaterdagavond en dat zegt wel wat...!

51. inge 157 punten

Gisteren met een groep hier gegeten. Lekker en gezellig! Vriendelijke bediening.

52. Goeie spareribs, lang wachten.

53. Echt fantastisch! We zijn regelmatige bezoekers en telkens weer is het eten erg lekker! Het personeel is hier super vriendelijk, een echte aanrader!

54. Heelijk gegeten, al een paar keer. Soms wel lang wachten, maar wel de moeite waard. Vriendelijk personeel, knus maar sfeervol restaurant. Mexicaanse biertjes zouden iets vriendelijker geprijsd mogen worden. Aanrader: Tres amigos.

55. Spare ribs gegeten, wow wat waren die lekker zeg! Een echte aanrader!

56. Leuke bediening, alleen duurde het erg lang voordat het eten kwam.

57. Afgelopen dinsdagavond met 2 vriendinnen wezen eten.

Bediening ronduit vriendelijk en ongedwongen, dat vind ik noemenswaardig gezien andere restaurants waarbij de bediening ronduit waar-de-loos is. Wat mij betreft erg belangrijk voor een geslaagde avond. De voorgerechtjes (4 als hoofdgerecht)smaakten prima, maar waren niet bijzonder.

De cheesecake na...een échte afsluiter, oef, een flinke hap, maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al een geslaagde avond!

58. Overheerlijk!

Helemaal super, al meerdere malen wezen eten met vrienden. Vooral de spare-ribs. Oei oei oei! Heeeeeerlijk!

Super leuk personeel! Toppp.

59. Voorgerecht (Nacho Supreme) was prima, hoofdgerecht (tequila steak) was droog met veel vet.

Over het eten wil ik niet klagen, maar als je net als ik allergisch bent voor honden, dan raad ik dit restaurant af. Noodgedwongen mijn hoofdgerecht moeten afbreken omdat er 2 honden in de zaak aanwezig waren.

Nergens wordt aangegeven dat honden zijn toegestaan. Smakeloos en slecht voor mijn gezondheid.

60. Emma 21 punten

Super lekker eten en leuke bediening, als je van Mexicaans eten houdt vind ik het een aanrader, ook gezellige sfeer en leuk ingericht.

61. Annelies

Altijd lekker eten! Spare Ribs echt een aanrader.

Leuke bediening en altijd ruimte voor speciale wensen.

Zelfgemaakt peper 'salsa' erg lekker.

Zeker een aanrader voor een gezellig en smakelijk avondje weg.

62. Petra 187 punten

Lekker eten, maar heeft behalve de naam niks en dan ook helemaal niks te maken met Mexicaans. Zelfs al niet met Tex-Mex, wat een verwaterde versie van Mexicaans is.

Vriendelijke service, soms erg traag (dan zit je letterlijk 2 uur te wachten voordat je eten komt, ondanks dat je het herhaaldelijk gevraagd hebt, en mensen die dan een uur later komen zijn al klaar wanneer jij nog geen eten hebt - dit gebeurt meer dan eens).

Als goedmakertje wel met mijn mexikaanse vriendin een behoorlijk stapeltje shots van verschillende soorten tequila geprobeerd aan de bar. Erg leuk, en heeft het zeker goed gemaakt.

Een klein probleempje: bediening heeft geen idee hoe dingen worden uitgesproken. Tequila wordt Tekilja (is: tekiela) Fajita's worden fagitas (is: fahitas) en pollo wordt gewoon pollo (is pojo). Tja. Zonde van deze sfeerbreker.

63. Tsja. Enige Mexicaans restaurant in Zwolle. Heb hele goede ervaringen en ook veel slechte ervaringen. Dat is een beetje het probleem - kwaliteit is heel wisselend.

Altijd een beetje afwachten dus.... Overigens is de bediening erg goed.

Maar eigenlijk wil je gewoon constante kwaliteit.... daar ontbreekt het nog wel eens aan.

Daarnaast: ik mis ook gewoon chili op het menu.

64. M.Stoel

Klasse bediening en heel goed gegeten.

65. We waren met z'n vieren en hebben gekozen voor Het El Gusto-menu. Dit bestaat uit allerlei soorten gerechten, wel 16 soorten, variërend in groenten, vis en vlees. Het was heerlijk. Verder leuke vlotte bediening. We hebben een perfect gezellige avond gehad. Zullen hier zeker nog eens terugkomen.

66. Wij hebben heerlijk gegeten (spare ribs en fajitas kip, voorgerecht nacho's supremos), de bediening was goed en leuk, de sfeer in het restaurant is gezellig en het is heel betaalbaar. Kortom: een aanrader!

67. Ben regelmatig wezen eten hier. Zelf ben ik ook een fan van pittig. Voor mij is iets niet zo snel te pittig. Hierin zou het restaurant wel wat kunnen verbeteren. Misschien te denken aan 3 verschillende pittigheidsniveaus?

Zelf vind ik de sfeer gezellig. Het kan soms lang wachten zijn op je eten, maar dan is het ook vaak erg druk. Ik vind 45 minuten wachten op een gerecht niet te lang als je tafelgezelschap maar gezellig is. De bediening is niet perfect maar zeker goed! Gelukkig niet formeel!

Uit eten gaan is ook een avondje uit, lijkt me. Dus neem daar je tijd voor. Geniet van de dingen die je krijgt en geniet van je gezelschap!

La Cucaracha is voor mij een aanrader en raad het ook bij mensen aan die even lekker gewoon uit eten willen zonder al te veel poespas er omheen.

68. Ik 21 punten

Superlekker eten, vooral de spareribs zijn een aanrader.

Vriendelijke bediening en een goede sfeer!

69. sjors d.

Volkomen eens met de negatieve recensies hier. Dit restaurant heeft geen kaas gegeten van Mexicaans eten. Bediening gaat nog wel, maar vond het wel knap duur voor een flauwe smakeloze maaltijd.

70. Matig smaakloos eten, bediening traag maar vriendelijk, niet duur.

Eet graag mexicaans maar dit is zeker geen aanrader.

71. Ik vind het eten heerlijk.
    Het zag er heel mooi uit.
    Ik heb mij vermaakt.

Echt een aanrader.

72. Personeel was erg vriendelijk. Wij vonden het er ook erg gezellig uitzien allemaal. Het eten was er uitmuntend! Ik had begrepen dat ze daar met veel verse producten werken en de pepers zijn ook zelf gekweekt. Gelukkig was het eten niet te pittig. Wil je dat wel gewoon even aangeven. Superavond gehad. Een echte aanrader dus.

73. Chantal Beijlen

Heerlijk!

Op een drukke vrijdagavond hebben wij hier heerlijk gegeten en vooral...genoten! de bediening was perfect...goede uitleg en goed onthouden wie wat besteld had en een prima drankadvies. De gerechten waren heerlijk (het Gusto 3-gangenmenu) waren lekker, kruidig en gevarieerd...we kregen zonder extra kosten extra koolsalade en "Buffalo Wings"en heel fijn ...niks was te heet van smaak. Mocht je wel van pittig houden...gewoon even melden en dan gaan ze flink te keer voor je!

Kortom een heerlijke avond gehad!

74. Gister gegeten met collega's. Na een misverstand over de tafel werd dit zondermeer prima opgelost en werd alsnog boven een tafel voor de groep klaargemaakt. Silvio heeft het ons zondermeer erg naar de zin gemaakt. Het eten (menu luja) prima, ruim voldoende, gevarieerd en erg lekker. Er was uitstekend te overleggen over onze wensen en hier werd goed op ingespeeld. Met de specifieke smaak (vlees / vis) en dieetwensen (diabeet) werd goed rekening gehouden.
    Water werd ook op verzoek neergezet. Voor ons een prima aanrader. Dank voor de leuke avond.

75. Lange wachttijden en flauw eten - niet echt een aanrader.

76. Dit eten kun je echt niet Mexicaans noemen. Zoals eerder vermeld, de ribs waren niet pikant genoeg. Alhoewel de fajitas er wel uit zagen als fajitas, kon ik met geen enkele mogelijkheid enige Mexicaanse kruiden erin ontdekken. De tomaten salsa had nog wel een paar koriander blaadjes maar dat was het. Enige plus punt was nog de rode huiswijn, die echt prima te doen was. Echt schandalig dat ze hier 16.75 voor willen hebben. Zoals al eerder vermeld is de service bar en bar slecht. Duurde eeuwen voordat we zelfs een menu kregen, dan bijna een uur voor het appertief en 45 minuten voor het hoofd gerecht. Eet niet veel in Zwolle, maar volgens mij moet er toch echt wel iets beters te krijgen zijn dan dit. Echt waardeloos.

77. Gezellige sfeer en goed gegeten.
    Wel duurde het allemaal wat lang. We waren al snel een half uur verder voor we het eerste drankje kregen.
    Tussen het voor- en hoofdgerecht zat aardig wat tijd. Wel werd uitgelegd door de bediening wat er allemaal in zit en wat je nou eigenlijk eet.
    Zeker GEEN afrader.

78. Eten was goed, maar niet super. Had de bula bula. Hadden ook gewoon bitterballen kunnen zijn. Tevens de ribs en wings pittig. De wings waren pittig, maar de ribs was echt geen pittigheid te vinden. Tevens wachttijden van 40 minuten voor het voorgerecht en 55 minuten voor het hoofdgerecht maakt dat ik er niet meer terugkom en zal afraden om er naartoe te gaan.

79. Martin & Paula

Deze Maxicaan is echt een topper! Het eten is er fantastisch goed bereid en fraai geserveerd. Soms als het druk is moet je wel ff wachten, maar het eten maakt alles goed. Een aanrader, ook voor mensen die nog onbekend zijn met Mexicaans eten. Er wordt nl. ook goede uitleg gegeven over 'wat wat' is.