Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20091
4 19925
  1. Iris koffie word in een kleine wijnglas geschonken en voor een kwart gevuld, de prijs die je hiervoor betaald 7 euro. De smaak van iris koffie is ver te zoeken en een kop koffie is beter gevuld.

1,6
  2. M. Quik

Lekker gegeten. Het was erg rustig, maar we hebben prima gegeten. Leuk dat kinderen ook voor een kindervoorgerecht kunnen kiezen. Kinderen mochten ook zelf hun ijsje scheppen. Lekker knapperige / gestoomde verse groente. Niet zo'n doorgekookt smakeloos goedje.

De enige tip die ik ze kan geven is het neerleggen van een gewoon mes bij de Roodbaars vanwege de naastliggende groente die niet makkelijk met een vismes door te krijgen is 😉

3. Goede service en vriendelijk personeel! Het eten is lekker, ik zal dit defenitely vaker doen!

4. Matige ervaring. Gerechten afwisselend van kwaliteit. Een aantal prima, maar ook een aantal gewoon aangebrand of erg lafjes van smaak.
    Garnering is wel zeer eenzijdig, constant hetzelfde.
    1 keer leuk om te proberen, maar daar blijft het ook bij.

5. We hebben weer genoten van ons heerlijke hamburger menu en schnitzel menu. Snelle service. Vriendelijke bezorger. Super veel patat erbij. Klein prijsje.

6. Italiaans Vlieland

Paul

Wederom fantastisch. We hadden ons er al op verheugd en alles voldeed weer aan de verwachting. Heerlijk gegeten.

7. Helen de wit

Weer heerlijk gegeten, een echte aanwinst voor oisterwijk!

8. Wij waren hier vanavond met een grote groep, altijd wat ingewikkeld, snap ik, maar na drie kwartier stond er nog geen drankje op tafel voor niemand!? De lange tafel (31 pers.) stond zo dicht aan de rand van het terras dat de gasten over de plantenborder heen moesten stappen om naar het toilet te kunnen en het personeel het eten vanaf de andere kant van de tafel, over de tafel heen, tussen de andere gasten door, moest serveren!

Bij het voorgerecht bleek dat vegetarisch eten onder de categorie allergieën viel want iedereen kreeg een voorgerecht met vlees en vis. Dit werd overigens wel gecorrigeerd maar deze mensen kregen daardoor wel hun voorgerecht pas nadat de anderen het al op hadden.

Gelukkig, het voorgerecht was smaakvol, al vind ik persoonlijk de fusion van vlees, vis en bitterbal, niet geweldig. Ik zelf had vis als hoofdgerecht met St Jacobs schelpen, deze waren echt te zout, ik heb ze laten staan!! Proeft de kok ze zelf nog, want ik kan me niet voorstellen dat hij/zij dat dit dan door laat gaan!?

Al met al geen goede ervaring en dit was niet de eerste keer, ook met de kerst hier gegeten en ook toen niet tevreden voor de prijs die je toch betaald!! Met een grote groep extra personeel inzetten, geen overbodige luxe, heb je er dezelfde avond uit en tevreden gasten die het door vertellen!

Het uitzicht was mooi!

4,1
  9. Internationaal Wintelre

j jansen

Donderdag 21 juli.

Na een tijdje fietsen met 4 personen was het tijd om via een omweg bij restaurant De Hut ff aan te leggen, om wat te drinken en evt een hapje te eten.
    wij waren om 15,45 ter plekke om tegen 16,30 uur vroegen wij of we nog wat konden bestellen van de lunchkaart het op het terras zaten enkele gasten en dachten dat het in de keuken wel mogelijk zou zijn.op de kaart stond wel vermeld dat de lunch tot 16.00 uur was jammer dat de serveerster zonder overleg ons mede deelden dat dit niet meer kon.

M vr gr

J Jansen

10. Heel erg lekker gegeten, het konijn, de pasta met ossehaas puntjes en de vorige keer de sate van varkenshaas. Mals vlees, grote porsies heerlijk gekruid, fijne frietjes en salade erbij en nog betaalbaar ook! Ook de bediening is vriendelijk en zorgvuldig. Kortom zeer de moeite waard.

11. Marijke de Lange

Prima gerechten. Prijs/kwaliteit prima.
    Absoluut een aanrader. Wij komen terug.

12. We dachten niet mokken maar lekker wokken, helaas viel dit zéér tegen!! Moesten wachten bij de bar tot we uiteindelijk naar onze tafel gingen rond 19.10 uur. Toen zonder uitleg zelf maar onze gang gegaan. Uitleg stond op de papieren placemat...

We hadden voor 2 uur gereserveerd. Wokken was wel aardig, warm buffet kindonvriendelijk alleen patat verder niks bij voor de kleintjes. Dus voor bordje patat, stukje komkommer en wat fruit betaalde ik 16 euro. Best prijzig maar dat is niet anders. De grill wel ruime keuze maar niet smakelijk, het ene te gaar, het andere nog rauw... heel erg jammer. Dan het toetje, daar kan weinig mis mee.

Dan staat er dat je nog mag natafelen. Dus wij nog even gedaan... Om half 10 afrekenen moet je gewoon 10 euro extra afreken omdat we nagetafeld hadden. Was is zeker niet blij mee...

Dus al met al niet echt lekker gegeten en extra moeten dokken... Dus eens maar nooit meer daar wokken

13. Roy

Met z'n 2e heerlijk gegeten bij de Zeezot!

14. Winnie

Wij komen bijna maandelijks bij Down Under om te lunchen. Heerlijke gerechten! Geen broodje gezond of tosti Hawaii, maar unieke gerechten, die allemaal even lekker zijn! Ook voor diner zit je bij Down Under op het goede adres, ook hier weer gerechten die je niet dagelijks voorbij ziet komen. De kangoeroe en krokodil zijn favoriet, maar ook voor een steak met peper roomsaus zit je hier goed. Bediening is altijd vriendelijk en attent. Van krijsende kids heb je geen last in dit restaurant, die vermaken zich in de speelkelder. Down Under staat op ons lijstje met favoriete restaurants!

15. Versieck Rudolf

Eten was voortreffelijk maar de prijs van de drank was naar de hoge kant. Een flesje Cava, dat ik uit gewoonte bestel, was 31,50€. Toen ik de opmerking maakte bij de afrekening dat ik dat nog nooit betaald had, kreeg ik als antwoord van de dame des Huises: " hier wel ". Bon, dat was het dus. Ook het aperitief was aan de dure kant. Ik zou zeggen goed op voorhand de prijzen van de drinks nakijken alvorens te bestellen.
    Binnen was alles netjes verzorgd, maar de ruimtes rondom het restaurant, waar de kippen verblijven en de schapen was zeer vies en vuil. Er was trouwens weinig volk. 2 Tafels... slechte ervaringen?
    Na een eerste kennismaking hoeft het voor mij niet meer.

16. Vanavond met mijn gezin de vakantie afgesloten bij dit Grieks restaurant. Zowel sfeer, gastvrijheid en eten waren super, erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Echt een aanrader voor wie eens lekker Grieks wil eten 👍👍

17. Winnie

Ik maakte kennis met Il Trattamento doordat wij met een aantal collega's hier gingen eten. Dit was mij dusdanig goed bevallen, dat ik nogmaals ben geweest met mijn partner. Ook nu is het weer heel goed bevallen. De pizza's zijn overheerlijk, net als in Italië. Bediening vind ik persoonlijk iets minder, met al met al wel een restaurant waar wij vaker zullen terug gaan.

18. Shernalis

Fantastische eten en goede. service. Onze avond is geslaagd. Wij zijn helemaal uit Almere gekomen lieve mensen.
    💋

19. Afhaal en bezorg Meerssen

Winnie

Wij hadden zin in Italiaans eten en kwamen bij Italia Uno terecht via eet.nu vanwege het hoge cijfer. Wij reserveerden online (zo'n 3 uur voordat we wilden gaan eten) en kregen vrij snel een bevestiging van de reservering. Het restaurant is het punt op eet.nu zeker waard! Wij werden leuk ontvangen en op de service is niks aan te merken. Wij gingen voor een voor- en hoofdgerecht, dit was beiden voortreffelijk. Een dessert paste er bij mij niet meer in, maar mijn vriend nam een ijsje op de vuist toen wij richting auto gingen. Ook dit was heerlijk. Vooraf kregen wij van het huis enkele kleine Italiaanse hapjes en bij de voorgerechten werd brood met kruidenboter geserveerd. De bediening was vriendelijk en was tijdig aanwezig voor aanvulling van dranken en om te vragen of alles naar wens was. Het interieur vond ik persoonlijk wat minder, maar service en kwaliteit van het eten maakt dit zeer zeker goed. Tevens viel de rekening achteraf ook goed mee! Leuke prijs, heerlijk eten.

20. Rosmery

Top locatie fijne mensen de eten is geweldig echt om nog een keer te doen😊😊😊😊

21. waarom wordt Minerva afgekraakt? Graziano is supervent, superkok, iemand die zijn best doet om zijn klanten goed te bedienen. Al het geklaag heb je aan jezelf te danken, verwende stronten gaan maar naar een andere "Italiaan" in Roermond

22. Fantastisch gegeten! Het eten is niet te vergelijken met de snackbar! Ambiance is geweldig, personeel is super vriendelijk en het eten is voor een kleine prijs en zeer smakelijk!

23. Anoniem

Heb al meerdere Griekse restaurants bezocht in mijn leven en hier kan ik wel van afleiden dat Athene één van de betere is, vooral als het op het de sfeer aankomt

24. Zeer slechte ervaring vandaag met bediening met groep binnen gekomen hadden alles besteld op voorhand (via telefoon wat we wilde eten en om hoe laat )meer dan een uur moeten wachten op onze eten de afrekening was nog een grotere ramp te veel aangerekend wat we niet hadden besteld onze fietstoch konden we met meer dan een uur vertraging verderzetten zou de baas aanraden zoek bekwaam personeel die oren en oog hebben voor de klanten een echte ramp

6,1
  25. Helen Pieters

Ons 2e keer dat we hier komen eten. Alles was goed gegaan, behalve dat we net iets te lang moesten wachten voor de hoofdgerecht. Misschien omdat het verrassing van de kok was. Dit was echt een aanrader! We komen zeker terug.

26. Voor een speciale gelegenheid werd er mee gedacht om er iets speciaals van te maken. Dat is zeker gelukt. Bediening, service en het eten helemaal top
    Bedankt

27. Lisanne

Heerlijk gezeten op terras, zeer ruim en gezellig bij het water! Drankjes kwamen snel en was zeer vriendelijk personeel. Ook het diner was zeer goed, verse groenten, goed gegaard vlees en elke dag een ander dagmenu wat steeds varieert! Echt een aanrader!

28. Om half-zeven besproken, geen gasten binnen, is vaak een slecht voorteken! Het bestelde menu werd na drie kwartier geserveerd, bij navraag aan de bediening het excuus dat de kok een vergadering gepland had. Het gerecht was flauw geen knoflooksaus geproefd, totaal geen aandach voor het lange wachten van de gasten. Deze restauranthouder kan de zaak beter sluiten.

1,4
  29. Heerlijke avond tapas gegeten met m'n zus! Heerlijke gerechten en vooral de toetjes, deze waren echt super! Je kan er erg leuk zitten en de service is goed! Zeker een aanrader! De volgende keer ga ik samen met m'n moeder genieten van deze heerlijke tapas!

30. A. Langerak

Helaas, helaas. Prachtige locatie, mooi terras, maar veel tafels met parasol stonden -lang- leeg, want met bordje gereserveerd. Binnen zitten geen optie, muziek daar erg luid.

Het drinken werd vlot geserveerd, ook de gegrilde halve kip voor twee personen, maar met één portie patat en één potje appel compote en één sprietje waterkers per halve kip...was dit de beloofde sla?? Er zaten twee flinke stukken touw aan mijn kip. En wel een vette rekening. Geen respons op ons commentaar.

Teleurgesteld afgedropen. Wij komen NIET meer terug... 😖