Parkeerplaatsen voor de deur aanwezig en in de nabije omgeving

• OV

1220118245 98
1241927641 96
1623592080 90
1689020270 90

1. Als je in Westkapelle bent is het zeker een aanrader om bij Brasserie de Zeezot te gaan eten. Het eten is er echt fantastisch, of je nou voor vis of vlees kiest alles is even smaakvol en super verzorgd.
    De bediening is er heel vriendelijk en het restaurant heel sfeervol.
    Wij hebben er weer van genoten! 👍

2. Erg lekker gegeten!
    Glutenvrij kan hier zonder probleem!

3. Wat een goede aanbeveling, we werden heel vriendelijk ontvangen en naar de plaats gebracht.
    Goede uitleg over de gerechten op/en buiten de kaart.. Het was super verzorgd, en het eten was fantastisch.
    Heb het restaurant een 9 gegeven, en de bediening ook.. erg vriendelijk.. ze hebben echt plezier in het werk..
    Echt een aanrader👍👍👍
    Als we weer in Zeeland zijn gaan we zeer zeker terug..

4. Heerlijk gegeten! Prima restaurant! Bijzonder hoe ze omgaan met zoutarm dieet, komen zelf met ideeën, en passen menu aan! Een aanrader!

5. Vorige week hier weer gegeten. Top restaurant! Niets op aan te merken. Fijne gastvrije mensen, heerlijk eten, wisselende kaart. Prijs kwaliteit uitstekend! Wij komen hier graag.

6. Karin en Frank

Heerlijk gegeten, hoog op smaak, vers en mooi opgediend. Vriendelijk en attent personeel. Alles gewoon top. We hebben genoten. Een echte aanrader!

7. Eindelijk weer eens een restaurant waar je vlot en vriendelijk wordt geholpen en waar het eten een waar genot is. Alles erg goed op smaak gebracht en mooi opgediend. Heerlijk!

8. Gert-Jan

9. Joep

10. Naast het fantastische eten valt vooral de spontane vriendelijkheid bij het personeel op. Tegen zo een combinatie kun je niet neen zeggen.

11. Prima restaurant met een menukaart die gelukkig niet al te standaard is. Op onze tafel belandden als hoofdgerecht onder meer het Iberco varken en ikzelf nam de kabeljauw. Deze waren beiden uitstekend en erg verrassend bij de kabeljauw was de luchtige aardappelmousseline. Met de fish and chips voor onze zoon was ook niets mis en als kinderportie groot genoeg. Niet onbelangrijk: de frietjes waren uitstekend.
    De porties waren precies goed. Wijzelf zouden geen plaats meer voor het toetje gehad hebben indien we ook een voorgerecht besteld zouden hebben. Derhalve waren de Sweet Bites een uitkomst. Voor slechts 3,50 heb je dan alsnog een kleine selectie van de nagerechten uit de menukaart.
    De bediening was vlot en netjes, de inrichting voldeed ook aan onze verwachtingen.
    De volgende keer als we in Westkapelle zijn reserveren we hier weer een tafel!

12. Piet Nijs

Een palet van heerlijke smaken

13. Amber Pijnenburg

Ik quote mijn vader: "Beste Dame Blanche die ik ooit heb gehad." De rest van het eten was ook heerlijk en de porties waren perfect. Je hebt genoeg gegeten, maar er past ook nog een toetje bij. Mijn toetje was ook heerlijk overigens, de chocolade en frambozencombi was echt perfect! De bediening was ook harstikke netjes en ze wisten waar ze het over hadden. Ze konden al onze vragen beantwoorden. Het was een mooie avond!

14. Heerlijk gegeten. Volgende dag weer terug gekomen. Aardige bediening, mooi opgemaakte borden! Aanrader sweet bites.

15. elly kambier

Gisteren genoten van een voortreffelijke high tea in dit gezellige restaurant in Westkapelle. De bediening was heel vriendelijk. We komen hier zeker nog eens terug.

16. Fam. Roose

Met 7 dames genoten van een over heerlijke high tea..👌

Voor herhaling vatbaar 😁

17. C.l.overbeek-de jonge

Lekker gegeten in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening

18. Wij hebben hier 2e kerstdag gegeten met de familie. Prijs kwaliteit was super! We hebben heerlijk gegeten! Bedankt!

19. Familie Baay

Op 2e Kerstdag hebben we heerlijk met de hele familie gegeten bij de Zeezot. Op deze avond werd er een speciaal menu geserveerd met de keuze uit vis of vlees. We gingen voor het 4-gangenmenu. Alles was uitstekend bereid en goed van smaak! De amuses waren ook erg verrassend. Tot slot een heerlijk zoet dessert. Het restaurant zat helemaal vol, maar toch liep alles heel vlot! Het was in 1 woord geweldig. We komen zeker terug!!

20. 2de kerstdag, keuze uit vlees/vis kerstmenu. Bediening en vriendelijkheid personeel verdient minimaal een 9. Echter de presentatie van het menu was goed, maar het was smakeloos, waterig en niet warm.
    Prijs/kwaliteit een onvoldoende.

2,7
  21. Frans de Hoop

Op vrijdag 16 december jl. uit eten geweest met zijn tweeën bij de Zeezot. Het voor- en hoofdgerecht waren erg goed. Bij het dessert ging het mis. Alle desserts zijn een combinatie van zoet en zuur. Voor ons hoort een dessert zoet te zijn en geen combinatie met citroen of ananas. Maar goed, dat is persoonlijk. Zelf koos ik voor het dessert met ijs en ananas wat op zich niet tegenviel. Mijn vrouw had aan de serveerster gevraagd of het zurige in het dessert vervangen kon worden door wat zoet ijs. Indien dat niet mogelijk was dan graag een koffie. De serveerster zou hiervoor zorgen. Niet dus! Dat was een tegenvaller. Het zurige (lees citroen) was niet vervangen door zoet. Na afloop zei mijn vrouw dat het dessert niet lekker was en dat dit niet de afspraak was. Na wat gestamel van de serveerster over excuses ging zij weer weg en werd er vervolgens met onze klacht niets meer gedaan. Erg jammer en moet naar mijn mening ook niet kunnen in een dergelijk restaurant. Een minpunt!

22. Afgelopen zaterdag 24 sept heerlijk gegeten met 5 personen om 2 verjaardagen van Jurry en Moreno feestelijk af te sluiten! Het was niet de eerste keer bij de Zeezot. We wilden zeebaars, die aangekondigd stond op het bord. Helaas waren deze net op toen we wilden bestellen. Dat was even een teleurstelling. Het was een super drukke avond, dus misschien vandaar. Opnieuw gaan kijken en de zeetong werd onze 2e keus. Verrukkelijk gebakken! De eendeborst viel ook in de smaak. De oesters vooraf zeer vers en smaakvol. De nagerechten feestelijk en heerlijk. Ook leuke kleine proeverijtjes van nagerechten. De Irish coffee lekker, maar nog lekkerder met dunne opgeklopte room, zodat er echt zo'n laag warm/koud ontstaat!
    Inderdaad zouden wij ook liever gezouten boerenboter o.i.d. bij het brood zien dan de opgeklopte versie.
    Er viel een gouden ringetje van een van onze gasten onder het terras helaas. Erg behulpzaam geholpen door personeel. Helaas (nog) niet gevonden. Maar het is genoteerd, dus hopelijk wordt de ring nog gevonden!

23. Lekker genoten van mosselen.
    Bediening was goed en vriendelijk. Een echt aanrader

24. Roy 46 punten

Met z'n 2e heerlijk gegeten bij de Zeezot!

25. van Den Hoven

Met z'n tienen gegeten en alle tien heeeerlijk gesmuld! De borden waren stuk voor stuk prachtig opgemaakt! Dit was echt 'uit eten'.

26. W. van Meel

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Zeezot op eerste paasdag.

Goede bediening, zeer vriendelijk personeel.

27. A Poortvliet

1e paasdag bij de zeezot gegeten en alle gerechten waren super zeker voor herhaling vatbaar

28. Pascal Spijkers

Erg goed gegeten, prachtige kunstwerkjes op tafel. Goede bediening.

29. Wij misten de ervaren gastvrouw, goede wijn en extra aandacht aan de gerechten, kortom de zaken die er voor zorgden dat wij eerder 20 km omreden om hier te kunnen eten.

30. Cora Keijmel-de Visser

Heerlijk gegeten bij de Zeezot! Genoten van lekkere en zeer goed bereide gerechten. Malse ossenhaas, goed gegaarde zeebaars en het nagerecht "yoghurt en citrus" is echt een aanrader. Wij komen graag nog eens terug!

31. hoornaert louis

Gezellige locatie waar je zowel binnen als buiten op het terras lekker samengestelde gerechten kan eten. Vriendelijke bediening met goede kennis van wat er in aanbieding is, doet je nu reeds watertanden. Steeds een aanrader wanneer je in Westkapelle verblijft.
    The place to be.

32. C de Ridder.

Ja zoals jullie wel weten komen wij graag bij jullie luchen of dineren, altijd top en gezellig!

33. Een echte aanrader zeker als je in de buurt bent!
    Gewoon goed, verrassend, smaakvol en voldoende.
    Goede service, echt genieten! 👍🏻

35. Anny Roelse

Met moeder en familie zaterdagavond echt zó lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader, een gezellig en goed restaurant met een fantastische keuken. Helemaal top!

36. Heerlijk gegeten bij de Zeezot. 1x gekozen voor het aantrekkelijke 3 gangen weekmenu bestaande uit kabeljauw op oosterse wijze, hele tarbotine en brownie en 1x van de kaart het garnalentrio en 4 soorten vis t.w. heilbot, zalm, kabeljauw en scampi. Allemaal even lekker en geserveerd door een vriendelijke bediening. Een prima kwaliteits-/prijsverhouding. Een echte aanrader.

37. R Graumans

Prima locatie, goed gastheerschap, gezellige zit binnen of buiten. Gewoon goed en lekker. Aanrader.

38. Zeer sfeervol restaurant met een fantastische kok/keuken! Bediening is erg aardig. Een geweldige plek in Westkapelle om heerlijk te eten!

39. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten en de service was top! Ook voor de kindjes (de slibtong van ons zoontje ging speciaal nog even terug de keuken in en kwam terug zonder graatjes :-)). Gerechten waren heel goed en alles was voldoende. Wij komen graag terug. Kortom een erg gezellige avond.

40. Peter van Alphen

Op de speciaal georganiseerde amuse avond vielen we van de ene in de andere verrassing. Er werd op sterrenniveau gekookt. De gezelligheid en uitgebreide service aan tafel i.c.m de details en zorgvuldigheid op het bord maakten de avond uniek. Hoogtepunt vond ik de steak tartaar met kwartelei en piccalilly, welke perfect uitgebalanceerd en kakelvers op ons bord verscheen. Ook de tarbotfilet met kreeft smaakte naar meer, hiermee kwam de ambiance aan de Zeeuwse kust perfect tot zijn recht. Detail; aan onze zwangere vriendin werd ook gedacht. Kortom, een echte aanrader.

41. Erg leuke en mooie zaak. Eten van hoge kwaliteit. Zijn er 2 avonden geweest tijdens onze vakantie in Westkapelle. Het eten is erg goed en de prijzen zijn niet hoog. Mooie betaalbare wijnen. Ook fijn dat ze gerechten hebben voor de moeilijke eters, zo kun je met iedereen hier gaan eten.

42. Rick Peeters / Jo Rubens

Dit seizoen hier > 10x gegeten; de keuken heeft een hoge, constante kwaliteit. Aanrader is het weekmenu, altijd verrassend aan een vriendelijke prijs (+/- ێ(,-/3 gangen). De bediening is altijd correct en attent.

Dit is echt mooie horeca kortom!

43. Jelte Dijkstra

44. Vandaag weer heerlijk gegeten. En ook nog een geweldig choco toetje. Thanks, tot de volgende keer.

45. Gisteren voor de eerste keer gegeten bij de Zeezot!
    We hebben genoten van een perfect verzorgde avond met een heerlijk wijntje en alleen maar lekkers.
    Het aspergemenu is echt een aanrader!
    Het chocoladezotje is echt een hoogtepuntje voor de echte chocolade liefhebber!!
    Op de foto 1 van de 4 lekkere toetjes:) Genieten!!
    De Zeezot is echt een aanrader!!!

46. Gezellig en sfeervol restaurant. Gastvrijheid staat er bovenaan. Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend, men krijgt echt waar voor zijn geld. Wij komen zeker nog vaker terug!

47. Nannie de Nijs Bik

Gisteren gegeten bij de Zeezot in Westkapelle.
    Laat ik beginnen bij de minpuntjes; die waren er nauwelijks, maar in een goede recensie horen ze wel vermeld te worden. De opgeklopte boter met knoflook bij het brood hoeft van mij niet zo, geef mij maar gewone, echte boter van goede kwaliteit. En bij de verse oesters natuurlijk helemaal geen knoflookboter, dat is een aandachtspuntje.

De chateaubriand die mijn dochter had besteld, had iets te lang in de pan gelegen voor het gevraagde ‘zo rood mogelijk’ en de compositie op het bord was voor dit adellijke gerecht wel erg sober, maar het vlees was botermals.
    De frites, en zeker de spiraalfrites, smaakten niet naar zelfbereid en waren daardoor niet aan mij besteed.
    Het rauwkostgarnituur op het bord en de salade die als bijgerecht werd geserveerd daarentegen waren knisperig vers en voorzien van een prima dressing.
    Door een misverstandje tussen bediening en keuken was er een foutje gemaakt met mijn bestelde kreeft, maar de manier waarop dit werd goedgemaakt deed me verlangen naar meer misverstandjes. De kreeft met de bijbehorende citroenmayonaise was uiteindelijk om van te smullen en het wachten meer dan waard.

Overigens was ook de huiswijn van uitstekende kwaliteit.

De nagerechten waren prima. De keuze van de kaasjes voor het kaasplankje was niet echt origineel, maar de kaas was lekker vers en de presentatie aantrekkelijk. De verschillende bereidingen met chocolade waren voortreffelijk en voor mij waren mijn crêpes suzette het klapstuk. Officieel niet meer op de kaart, maar ze stonden nog wel op het menu op de website en omdat ze tegenwoordig bijna nergens meer te krijgen zijn, had dat bij onze keus voor dit restaurant de doorslag gegeven. Aanvankelijk een teleurstelling dus. Maar... zonder enige aarzeling bood onze vriendelijke gastvrouw aan ze alsnog uit de keuken te toveren. En ze waren heerlijk.

Dat brengt me bij het allerbelangrijkste positieve punt van dit restaurant. De bediening was geweldig en dat geldt voor iedereen die aan ons tafeltje is geweest. Flexibel, vriendelijk, intelligent en creatief en ook nog eens hondvriendelijk. Gastvrijheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel en dat hebben we in toeristische gebieden (helaas) nogal eens anders meegemaakt. Een dikke pluim hiervoor, zo wil je als gast graag in de watten gelegd worden.

Al met al een enorme aanrader.

48. Familie Van der Heijden

Aanrader! Prima kwaliteit en sfeer op alle gebieden. De bedieningsmedewerkers zijn hartelijk en zeer vriendelijk.

49. Linda Spanjer

50. Al jaren komen wij hier regelmatig eten en sturen wij onze B&B gasten hier heen. Nog nooit een misser gehad of klacht gehoord. Er komen zelfs speciaal gasten bij ons logeren om een avond te gaan eten bij de Zeezot!!

Goede keukenbrigade, snel en efficiënt , bediening prima, niet te stijfjes maar correct. Een minpuntje , als ik toch iets te zeuren heb; jammer dat het niet in Zoutelande staat!

51. K van hese

Al heel lang altijd goed en lekker. Ook als je koemelkallergie hebt wordt er voor gezorgt dat je toch een lekker saus en nagerecht krijgt. Klasse!

52. Saskia Becks

53. Rik Westerbaan

54. Goed restaurant, heerlijke mosselen gegeten, mijn vriendin had het hoofdgerecht van het menu. Gezellig gezeten, goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

55. Gewoon heel erg leuk en goed! In een gezellige ambiance heerlijk gegeten!

56. André & Therese

Heerlijk gegeten!! Leuke kaart en heel goede bediening. Volgend jaar komen we weer!

57. We hebben gevolgd hoe "De Zeezot" gebouwd werd. Dat is alweer wat jaren geleden. Al die jaren zijn we al vaste klant.
    Soms eten we 2 keer per week in dit restaurant. En iedere keer komen we tot de conclusie: prima eten, prima bediening, gezellige ruimte, fijne, rustige muziek en een gezellig terras.
    Ook al hebben we heel wat restaurants uitgeprobeerd, we blijven "De Zeezot" een topper vinden!

58. ronald en wilma

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in een vol restaurant. Er moest zelfs meedere keren 'nee' worden verkocht aan mensen die niet hadden gereserveerd. Ik adviseer deze mensen zeker terug te komen. Prima kwaliteit eten en een leuke en vlotte bediening dragen bij aan een geslaagde avond.

59. Gisteren een bijzonder fijne avond in de Zeezot gehad. Alle eten was fantastisch (9 personen) evenals de bediening. Onze jarige moeder heeft een geweldige avond gehad, mede dankzij de grootse inzet van alle personeel! Petje af voor een ploeg die zó goed werkt zonder leiding van baas en bazin. Een ploeg om trots op te zijn! Bedankt mensen; tot een volgende keer.
    Rian en Marjan.

60. Piet de Brujn

Heerlijk mosselen gegeten. Voortreffelijk voorbereid. Heel aardige bediening

61. Heerlijk gegeten bij Restaurant de Zeezot. Mijn vriendin nam als voorgerecht de kreeftensoep en ik nam de garnalencarrousel: trio van spiesje van gemarineerde gamba’s, huisgemaakte garnalenkroket en een salade van gerookte zalm en Hollandse garnaaltjes en een stuk krab. Persoonlijk houd ik niet zo van krab, maar de overige dingen waren heerlijk! Ook de soep werd erg lekker gevonden.

Als hoofdgerecht nam ik een ribeye van het Shannonrund, heerlijk rose gebakken en voorzien van een lekkere rode port saus. Mijn vriendin heeft zich tegoed gedaan aan de Peppersteak, welke ook prima van garing was en heerlijk van smaak! Royale porties, je komt niets te kort en de smaken waren prima!

Minpuntje vond ik toch wel dat de deuren tussen terras en restaurant open waren. Hierdoor kwam er rook van de rokers op het terras naar binnen en dat is niet zo smakelijk als je zit te eten. Als je buiten zit, kies je er zelf voor, maar wij zaten binnen en vonden dit toch een beetje jammer. Al met al wel een heerlijke avond gehad met prima gerechten voor een juiste prijs, in een gezellige/klassieke setting!

62. First of all, I recommend making a reservation prior as quite a few tables were already occupied while most empty tables were already reserved. It's always a good indicator for a restaurant if it's in high demand.

We were merely lucky that there was a non-reserved table for two available when we arrived.

We ordered steak and schnitzel. Both were very delicious! The salad that came along with these menus was very delicous as well. The portions were quite large and prices were very adequate.

The interior is very cozy and romantic, very clean, too. You can even sit outside, it's sheltered and the heaters keep a warm temperature.

You will likely hear the cars on the road outside which is unavoidable on this location but it's quite bearable. Inside, if you sit near the side doors, however, you can still smell cigarette smoke as all side doors were open, too (could be a problem if there are lots of smokers outside). During our visit it was acceptable as there were hardly any smokers fortunately.

The employees were very sincere and constantly paid attention to their guests so you never had to wait long if you wanted anything else.

All that, the delicious food, the very kind employees and the nice atmosphere made it a great experience and we certainly will visit it again!

63. Voor het eerst een keer bij de zeezot gegeten, waren er zeer vaak langs gekomen, echter de locatie aan de weg lokte ons niet naar binnen.

Binnen is het zeer gezellig en de bediening is zeer vriendelijk, ook met kleine kinderen kan je hier goed eten, ook als is het kindermenu (frikandel + kroket en ijsje) erg duur (9 Euro).

Het eten zelf vonden wij erg goed, kabeljauw (dagvangst) was erg lekker en de salade en de friet (2 soorten) smaakte ook erg goed. De zeezot is alleen niet erg goedkoop, maar zeker een restaurant om terug te komen!

64. Regelmatig heerlijk gegeten. Als je in Westkapelle op vakantie gaat, zeker een aanrader.

65. P Wattel

Weer lekker gegeten.

66. Willem & Celina

67. Voorgerecht goed, hoofdgerecht redelijk, patat hoort niet in een restaurant of alleen voor kinderen. Dessert prima, dame blanche met warme chocolade, apart, perfect.

68. Eet er regelmatig, bediening is goed, eten heerlijk, super gezellige sfeer! Niks op aan te merken.

69. Paul van Wetten

70. Stefan

71. Boskabouter

Echt heerlijk gegeten, uitstekend verzorgd! En prijs kwaliteit is erg goed! Met 'n grote groep ook prima a la carte.

72. We hebben gisteravond hier gegeten. Bedankt voor de bediening en de chef. Uitstekend!

73. giel van donselaar

t.g.v50jarig jubileum in wijnhandel heb ik op zondag l7/10/2010 ter afsluiting van een mooie dag in zeeland/westkapelle tesamen met enkele relaties heerlijk gegeten in uw restaurant. Bedankt.

74. stefan en Remke

Zaterdagavond 18 september zijn we bij de Zeezot geweest. Allereerst een goede en vriendelijke ontvangst waardoor we ons direct welkom voelden (hond is ook geen probleem). Heerlijk op het verwarmde terras gezeten en lekker gegeten van een met liefde bereid diner. Dit restaurant is een echte aanrader die in een betaalbare klasse zit maar top kwaliteit levert.

75. Wat een geweldige zaak!

Gisteren daar gegeten na een dagje strand in Westkapelle...zeer smaakvolle voor en hoofdgerechten, jammer genoeg geen nagerecht gehad zo vol zaten we.

De tomatensoep en de vissoep waren super.

De Zeezottige vispot is een aanrader evenals het kabeljauw/zalm duo.

Echt een aanrader, als ik langer in Zeeland was gebleven, was ik er elke dag gaan eten...kom zeker terug.

Pluim voor de vriendelijke bediening.

Wij vonden het zeker niet te duur!

76. Afgelopen week hebben we (3 personen) een bezoek gebracht aan brasserie "Zeezot".

De tomatensoep en vissoep (goed gevuld met Hollandse garnalen) waren zeer smaakvol. Als hoofdgerecht hadden we een pepersteak en vis, ook dit gerecht smaakte prima. Tel daarbij de prijs/kwaliteit en de zeer vriendelijke bediening bij, dan kom ik uit op een 9.

Een echte aanrader als je in Zeeland bent. We komen zeer zeker een keer terug.

77. janneke

Heerlijk gegeten bij de Zeezot, prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Bediening vriendelijk, snel en alert, goed teamwork ondanks de drukte.

Dit restaurant krijgt van mij een ruime 8, zeker voor herhaling vatbaar!

78. Het toprestaurant van Zeeland!

Gisterenavond weer met het gezin gaan eten en het was weer top.

De mosselen waren van zeer goede kwaliteit en perfect klaargemaakt.

Lekker mals en zeer goede smaak.

De salades en garnituur zijn tevens vers en heerlijk klaargemaakt.

Natuurlijk moet ik het lekkere voorgerecht en nagerecht niet vergeten.

De witte huiswijn is ook van goede kwaliteit.

De prijs is zeker niet te hoog.

Het restaurant is een echte aanrader.

79. Een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Vriendelijke bediening. Prima prijs kwaliteit verhouding vinden wij!

Vis is een aanrader en in de winter zijn de wildgerechten top.

Vergeet vooral geen dessert, de zelfgemaakte tiramisu ( als die op de kaart staat, kaart wisselt geregeld) is een aanrader.

80. Ik vond het persoonlijk wat duur.

Het lijkt wel of het eten uit de oven komt of dat het 's middags al gemaakt wordt en opgewarmd wordt 's avonds.

Inrichting wel leuk.

5,5
  81. Prima keuken. Wij eten er vaak als we weer op vakantie zijn in Zeeland.

We verheugen ons op de volgende vakantie!

82. jd devoogd

Wij hebben twee keer in de Zeezot gegeten. Beide keren was onze beoordeling: het kan wel anders, maar niet beter! Uitstekende keuken, vriendelijke vakkundige bediening. Een beoordeling met allemaal tienen lijkt overdreven, maar is hier absoluut op zijn plaats.

Rie en Jan de Voogd, Vlissingen.

83. Goed restaurant, maar buiten op het terras veel overlast van voorbij razende auto's. Goede bediening. Alleen frieten vind ik persoonlijk wat mager, vooral niet als je geen friet liefhebber bent! Tevens ietsje aan de dure kant!

84. Mooie kaart. De salade met geitenkaas was heerlijk, net als de ham met (diverse soorten!) verse meloen en als hoofdgerecht het vispotje. Ook mooie én lekkere garnituur op het bord.

Klein minpuntje: bij zulk goed eten vallen slechte frieten uit de toon: veel korst en te lang gebakken. En dat was geen toevalstreffer, want het zag er op andere tafels ook zo uit.

Jammer, maar verder uitstekend.

85. Al meerdere malen lekker gegeten en lekker gedronken.
    De sfeer is huiselijk en warm.
    De gerechten met aandacht bereidt en een prima samengestelde kaart. Gewoon goed!

86. Wij, 4 personen, hebben bij de Zeezot de afgelopen week overheerlijk gegeten. De zaak is een lust voor het oog, evenals de gerechten. Goed en betaalbaar. Uiteraard de complimenten aan de chef, maar de dames van de bediening verdienen alle lof...vriendelijk, kundig en klantgericht.

Deze BRASSERIE is geen eetgelegenheid, maar een warme, gezellige huiskamer waar mensen werken die verstand van eten en service hebben.

Tot de volgende keer, en bedankt.

Fam. Dils en Fam. Coppen.

87. We hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Leuk zo'n amuse! En echte verse vis. Een hele gezellige sfeer en inrichting en supervriendelijk personeel. Een aanrader!!

88. Berry van Hees

Geweldige keuken en een geweldige bediening, echt een aanrader voor de smulpapen

89. super gegeten al vaak.met kinderen en kleinkinderen.ook met vrienden.complimenten aan de kok en bediening.

90. Gezellige sfeer, uitstekende bediening en heerlijke gerechten!
    Aanrader!

91. Je kunt hier uitstekend eten en dat weer weinig geld