Restaurant Ammos biedt afhaal- en bezorgmogelijkheden aan in verband met corona

vr afhalen 16:00 - 21:00
za afhalen 16:00 - 21:00
zo afhalen 16:00 - 21:00

Online bestellen bij Restaurant Ammos

Afhalen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Afhaalmenu

zo afhalen 16:00 - 21:00

Uitzonderingen

Open

• Corona – 16 mrt t/m 31 mei

Sinds juli 2015 heeft een restaurant aan de groenmarkt 82 een metamorfose ondergaan. Met een nieuwe eigenaar kenmerkt het restaurant zich door en frisse en moderne uitstraling.

In een compleet nieuwe entourage wordt u door ons team verwelkomt met een vernieuwd en uniek concept.

Geen ellenlange menukaart zoals u gewend bent in de gangbare Griekse restaurants.
Ammos maakt gebruik van een gevarieerde 4-seizoenen-menukaart.
Door dit concept kunnen we onze gasten een hoge kwaliteit garanderen.

Tevens werken wij met wisselende 3 gangen keuze menu's voor €22,50.
En beschikken we over een gevarieerde wijnkaart met diverse tophuizen.

Graag verwelkomen wij u in ons restaurant aan de groenmarkt 82.

2. Ambiance

Open

• Corona – 16 mrt t/m 31 mei

1476151949 89
1522008699 89

1. Ammos voortreffelijk, heerlijk gegeten met een bezorg menu. Vlees heerlijk niet te zout en andere ingedienten gewoon perfect. 1e keer hier eten besteld, normaal altijd bij andere Griekse restaurants maar Ammos steekt hier ver boven uit qua smaak.
    Zodra mogelijk (als covid 19 het toelaat) zal ik zeker meermaals hier gaan eten en zal dit zeker delen.
    Groet Andre.

2. Teuntje Visser

Vrijdag 13 maart jl. hier gegeten met vier personen. Gelukkig waren er meer mensen die niet hadden geannuleerd. Vriendelijk personeel, vlotte bediening. Ondanks de zorgen die men toch gevoeld moet hebben met betrekking tot het coronarvirus. Het eten was erg lekker. Jammer dat er alleen Radler alcoholvrij bier werd geschonken. Maar dat is dan ook het enige verbeterpuntje.
    Toen ik ging afrekenen kreeg ik een mooie korting. Dat maakt het extra wrang dat ook dit restaurant nu noodgedwongen de deuren dicht moet houden. Mensen: ga na deze crisis vooral een avondje uit eten in dit restaurant!

3. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, je word niet weggekeken ook al is het druk. Goed gegeten voor een juiste prijs.

4. John, Sjouk, Udo en Ineke

We hebben gister heerlijk gegeten, de koningstafel was super.
    Komen zeker nog is terug 👍

5. Door een foutieve reservering bij een ander restaurant kwamen we zonder reservering binnen. Uitermate vriendelijk ontvangen, aardige mensen… weten wat gastvrijheid inhoudt! Voor herhaling vatbaar! En heerlijk gegeten…

6. Egbert Schilstra

Heerlijk gegeten in restaurant Ammos in Dordrecht. Met mijn partner hebben we de Koningstafel besteld. Eigenlijk is dat een proeverij van zowel voor- , hoofd-, en nagerechten. Het was ruim voldoende. Daarnaast ook nog een heel prettige bediening! Echt een aanrader!

7. Heerlijke gegeten en gedronken. Sfeervol restaurant en vriendelijk personeel. Jammer was de Mariah Carey kerst cd op repeat stond. Na het brengen van de dessertkaart duurde het zolang dat de bediening weer kwam, dat we in plaats van een dessert de rekening maar hebben gevraagd.

8. Heb je een bevestigde reservering staan, is dat hele restaurant niet open op die dag. Sta je daar lekker voor jan lul. Goed geregeld.

9. Een geweldige belevenis de koningsplank! Op deze manier word.
    Een mix van voor en hoofdgerechten geserveerd! Eigenlijk een leuke wandeling door de Griekse keuken.

10. Heerlijk gegeten! Goede bediening. Verlichting mag iets sfeervoller.

11. Trees Sleeking

Een echte aanrader: de koningsplank!
    We hebben in dit restaurant al verschillende keren gegeten. Top.
    Bediening erg vriendelijk.
    Prijs/ kwaliteit dik in orde.

12. Ron van Nimwegen

Koningstafel genomen, heerlijk en heel veel. Vriendelijke bediening en leuke ambiance. Aanrader!

13. We hebben lekker gegeten. We hebben gebruik gemaakt van het 3 gangen keuzemenu. Voldoende keus en een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel. :-)

14. Branderhorst

Keurige zaak, vriendelijke bediening.
    Heerlijk eten😋

15. Rob Sint Nicolaas

Wij zijn helemaal blij met de bediening, sfeer en de kwaliteit van het eten, daarom maken we in onze kennissenkring veel reclame voor Ammos. Zo ook bij een vriend van ons die helaas in een rolstoel zit. Hij wilde graag een keer met ons de Koningstafel ervaren, omdat Ammos op hun website reclame maakt dat ze rolstoelvriendelijk zijn hebben wij gereserveerd. Helaas liep dit op een teleurstelling uit, er is helemaal geen rolstoel oprit aanwezig. Jammer, we hadden er juist zo zin in om onze goede ervaringen bij Ammos te delen. Ammos doe hier wat aan.

16. Nathalie

Het eten was weer heerlijk, het personeel super vriendelijk en attent!

17. Het eten was absoluut goed. De sfeer vond ik erg matig, niet echt gezellig, beetje sfeerloos. De bediening was correct, behalve dat we bij het hoofdgerecht alleen patat kregen terwijl er staat dat je patat, rijst en/of (afhankelijk van het gerecht) groente erbij krijgt. Wij hadden 3 verschillende hoofdgerechten en gingen er vanuit dat we van alles wat zouden krijgen. Er is ook niet gevraagd wat we erbij wilden hebben. Toen we vroegen om rijst en groente was de reactie erg zakelijk: of we er op basis van de bestelde gerechten wel recht op hadden. Ze ging het nakijken en kwam terug met een schaaltje rijst. Zonder toelichting, dat was het. Beetje jammer maar verder heerlijk gegeten.

18. danielle

Voor een verjaardag met een tafel vol dames gegeten. Het was maandagavond, en erg rustig. De bediening was goed. Eten was heerlijk, de service vlot. Al met al een zeer prettige avond.

19. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten ook voorvee redelijke prijs.
    Is een aanrader!!

20. Zaterdag 23 februari bij Ammos gegeten.
    Lang niet geweest en dat hadden we beter zo kunnen laten. We hadden de Koningsplank. Voorgerecht en hoofdgerecht was qua smaak vrij veel van hetzelfde en erg zout. Het nagerecht was gelukkig wel lekker.

Wat ons ook stoorde is dat bij het bestellen van de drankjes er geen karaf water kon worden besteld alleen maar een fles a €5.
    Later op de avond hebben wij karaffen water wel naar andere tafels zien gaan. Dat is met 2 maten meten.

21. Ger Stavast

Echte Griekse gastvrijheid en waanzinnig lekker eten. Heerlijke smaken. Koningsplank is een aanrader. Vriendelijk personeel en men laat je rustig genieten van het eten. Je bent daar echt de gast en zo wordt je ook behandeld. Een topzaak in Dordrecht.

22. Al vaker weesten eten, gisteren ook weer zo als altijd heerlijk eten heel vriendelijk personeel was weer super dankje wel tot ziens groet thea en kees.

23. Prima Grieks restaurant. Alleen jammer dat we erg lang moesten wachten tussen het hoofd, -en nagerecht.

24. Lieda Postma

Zaterdag voor het eerst via telefonische reservering bij Ammos gegeten. Toen we binnenkwamen bleek dat er al 4tafels met AH korting bezet waren… dáárom deed de app het niet! Toch mochten we mét de AH korting plaatsnemen aan een prachtige tafel voor het raam, wat een mooi interieur en wat een lieve bediening! We voelden ons erg verwend met het eten, het zag er prachtig uit en was overheerlijk! De cappuccino was een mooie afsluiter en de bediening maakte het een onvergetelijk etentje… echt voor herhaling vatbaar! Wij gaan volgende x voor de drie “planken” als voor-hoofd-en nagerecht!

25. Gisterenavond voor het eerst bij Ammos gegeten en het zal niet de laatste keer zijn.
    De tafels niet te dicht op elkaar, je kunt elkaar gewoon verstaan tijdens het praten.
    Personeel alert maar niet te nadrukkelijk aanwezig.
    En het belangrijkste, het eten… gewoon lekker.

26. Vorige week voor het eerst een van de Dry Aged steaks uitgeprobeerd (rib-eye). Ik kan alleen maar zeggen dat dit voor herhaling vatbaar is. (Nadat ik eerst de vier andere Dry-aged steaks heb uitgeprobeerd;). De overheerlijke salade, friet en rijst maakte het helemaal af.
    Met de uitbreiding van het assortiment is de keuze nog moeilijker geworden. Tja, gewoon een luxe!

27. Jan van lijen

28. Elena

29. Je zou eigenlijk nul op tien moeten geven. Slechte service, geen smaak, verhouding kwaliteit prijs totaal overdreven. Wie er nu nog heen gaat is zelf schuld.

30. Vanavond bij dit restaurant wezen eten naar aanleiding van alle gelezen recensies.
    Op een paar opbouwende puntjes na die je goed kunt vertellen aan het vriendelijke personeel hebben we hier fantastisch gegeten goeie verse producten en goed bereid heel goed.

Hou deze kwaliteit vast… ver weg de beste griek in Dordrecht wat mij betreft.

31. Als niet (meer) regelmatige bezoekers van Dordt wilden wij naar Kreta maar kwamen bij Ammos terecht en daar hebben wij geen spijt van. Alles smaakte even heerlijk en ook de bediening was perfect. Hier gaan wij zeker nog eens naar terug!

32. Marian brandsma

Zeer goede kwaliteit vlees. Gezellige gastheer. Heel schoon. Afwissellend menu. Ons favoriet de koningstafel. Topper.

33. K van de Riet

Eten is kwalitatief hoogstaand en zeer vriendelijk personeel.
    Erg goed restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.

34. Toop en Anneke

Heerlijk, klantvriendelijk, ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar 🤗😇

35. Peter Valk

Gisteren met vrienden groep wezen eten. Bediening was perfect en erg vriendelijk, het eten was meer dan voldoende en kwalitatief is goed, en mytos bier belangrijk puntje.
    Gaan zeker nog een keer terug komen hier.

36. Perfect eten. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Twee zussen uit Den Bosch en 1 uit Dordt

37. Ton vos

Het eten was goed en de bediening was correct.

38. Ingrid Kosters

Heerlijk gegeten! We hebben voor het sharing dinner gekozen. Echt een aanrader. Gezellig eten met heerlijke kleine gerechtjes.

39. Heel goed eten, gezellig en goede service!

40. Heleen andeweg

Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening. Gerechten niet te snel werd netjes gevraagd of het volgende gerecht door kon... Aanrader

41. Mirriamjansen

42. I. Hermus

Voor de eerste keer in dit restaurant gegeten. Was voortreffelijk! Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Doen we vast nog een keer.

43. Theo en Petra van de Weetering

Niet bekend in Dordrecht, dus via Google gezocht naar een restaurant.

Bij binnenkomst werden we ontvangen door een vriendelijke gastvrouw. Wat ons opviel was een restaurant met ruimte tussen de tafels. Iets wat wij altijd heerlijk vinden. Na een overheerlijke carpachio heb ik genoten van een grote, zeer malse, gegrilde tournedos en mijn mijn man van vijf heerlijke lamskoteletten. Alles werd geserveerd op gegrilde groenten en verse frites.

Wij eten vaak buitenshuis maar hebben zelden zulk lekker vlees gegeten. Een echte aanrader

44. Bij binnenkomst wordt je gelijk door een leuke beschaafde dame ontvangen. De bediening is overigens zeer goed, prettig in de omgang en zoals gezegd bescaafd / niet opdringerig. Het restaurant ziet er ontzettend leuk, modern en toch sfeervol uit. Veel ruimte rondom de tafels zodat het eten van je buurman niet onder handbereik ligt. Allemaal erg prettig. Het eten was bijzonder smaakvol, voor ons beide een appart schaaltje met groente lekker klaargemaakt met een balsanicum dressing. Vlees goed gegrild en het extra schaaltje tzatziki stond niet op de rekening. Erg gastvrij en bij deze de complimenten. Wij komen zeker snel nog eens terug, nog even 'n reden verzinnen om naar Dordrecht te gaan ( komt vast goed ).

45. Dik Ammerdorffer

Mooi restaurant. Comfortabele stoelen en tafels. Ruimte. Niet volgepropt met tafels. Goeie ontvangst, plezierig personeel.

De menukaarten zien er zeer verzorgd uit met niet al te veel gerechten (vaak zie je dat met een tomaatje erbij er een ander gerecht ontstaat), zo niet hier in Ammos. Toch is er ruim voldoende keuze uit mooie gerechten.

De bediening was perfect. De bediening vroeg aan mijn vriend of hij de door hem bestelde Dorado aan tafel gefileerd wilde hebben. Dat werd vervolgens op vakkundige wijze gedaan, met uitleg. Omdat ik geen verstand heb van Griekse wijnen lieten we ons adviseren door de ober. Hij had er verstand van en we kregen voor 24 euro een heerlijke fles rode wijn.

Het eten: erg lekker. Zorgvuldig opgemaakte borden, precies de goede hoeveelheid.

Ik ga hier terugkomen.

46. Zaterdag hier voor het eerst wezen eten. Ik moet zeggen een aanrader! Goede sfeer, bediening en heerlijk gegeten. Komen hier zeker terug!

47. Heerlijk gegeten.
    We hebben voor de 2e keer de koningstafel genomen. De gerechten waren andere gerechten dan de vorige keer. Dus leuk om te doen. Je eet niet steeds hetzelfde.

48. a van rossum

Het eten was erg lekker. Wat alleen jammer is dat er erg weinig word gevraagd of er mensen nog wat willen drinken.
    Het is leuker als ze wat vaker komen vragen en bij het dessert kregen we 2 setjes bestek terwijl we met 8 personen waren.

49. Vanavond met mijn gezin de vakantie afgesloten bij dit Grieks restaurant. Zowel sfeer, gastvrijheid en eten waren super, erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Echt een aanrader voor wie eens lekker Grieks wil eten 👍👍

50. Willy & Tanya Soewarno

Heerlijk gegeten en de wijn was goed! Aardige bediening. Echt een aanrader. Komen zeker nog eens terug!

51. Vooraf helaas niets meer gehoord over een verstuurde mail m.b.t. het wijzigen van de tijd (circa 2 dagen vooraf gestuurd).
    We werden wel vriendelijk ontvangen en door de hele avond heen was iedereen zeer gastvrij. Het sharing diner concept was een groot succes (ook voor Ammos zelf, in ieder geval de avond dat wij er waren).
    Bij het voorgerecht zaten naar onze smaak te veel 'smeerseltjes: 4 soorten dikke smeersels (o.a. viskuitcreme, tonijnsalade, tzatziki en knoflooksaus). Met 4 stokbroodjes de man is dat echt te veel, 2 of 3 soorten was ook genoeg geweest. Jammer ook dat de tzatziki precies tussen 2 vissalades lag waardoor het ging vermengen. Sowieso was er erg veel vis/schelpdier. Het hoofdgerecht was heerlijk, ruim voldoende voor 2 personen en voldoende afwisseling. Het dessert (waarvoor je echt plaats moet vrijhouden) was vrij ingetogen maar ook hier hebben we van genoten.
    Al met al een prima avond gehad, je betaalt iets meer dan bij een gemiddelde Griek, maar dit hadden wij er, gezien de gastvrijheid en het sharing diner concept, graag voor over!

52. Zeer lekker gegeten, goede sfeer, leuke bediening. Kennis van de wijn. Komen hier zeker (weer) terug.

53. Al meerdere malen wezen eten, het eten is elke keer gemaakt met verse producten en dat proef en zie je! De hoeveelheid is ruim voldoende, niet teveel zoals in een "standaard" grieks restaurant (lees: vreetschuur). De wijnen zijn ook zeker een aanrader, ze kunnen er veel over vertellen en geven tips over hoe de wijn het beste kan smaken. We worden elke keer ontvangen met een lach. Laatst wilde wij een avond rustig aan doen, dit was geen enkel probleem, wij mochten zelf aangeven als we toe waren aan het volgende gerecht. De muziek is een mooie aanvulling op de avond, absoluut niet storend. Als afsluiting van de avond nog genieten van een glas ouzo. Ga zo door!

54. Weer heerlijk gegeten.

55. Genuine and super tasteful Greek cuisine in a modern stylish decor, really worthy a visit to Dordrecht!

56. Super lekker eten en zeker niet te weinig. Vriendelijke bediening!

57. Gezellige ambiance, heerlijk gegeten en de bediening was netjes en zeer vriendelijk.
    Hoofdgerechten zijn vrij groot dus voor de volwassenen die niet zoveel opkunnen is het delen van een hoofdgerecht een aanrader. zeker als je met 4 man 6 voorgerechten besteld om van alles te kunnen proeven.

58. Leuk restaurant. Heerlijk gegeten van het Sharing Diner. Een aanrader!

59. Sfeer was goed. Bediening goed. Eten was heerlijk. Komen zeker nog eens terug.

60. Wederom heerlijk gegeten en weer hartelijk ontvangen, wij komen hier graag. Eten voor een eerlijke prijs van goede kwaliteit en niet te extreem druk.

61. Het was een heerlijke avond. Perfecte service en de wijn was buitengewoon goed. We komen zeker vaak terug.

Eén vorige recensie
  62. Saskia Milder

Heerlijk gegeten, het drie gangen proeverij menu. Alles was even lekker. Attente bediening. Allen weinig verstand van de wijnkaart.

63. Het was weer heerlijk eten. Ook de opmerking naar de chef gemaakt dat je altijd rijst moet kunnen bestellen, hoeft er niet automatisch bij te zitten, maar moet wel kunnen die lekkere Griekse rijst. Onze porties waren groot (waren met 4 meiden). De tonijn, biefstuk en garnalen waren uitstekend. Komen zeker terug.

Eén vorige recensie
  64. Lekker gegeten. Bediening was niet alert ondanks dat het super rustig was. We moesten steeds zelf om drinken vragen.

65. We wilden weer eens een andere Griek proberen en we hadden gelezen over de koningstafel/shared dinner. Dat leek ons wel wat, want we willen eigenlijk altijd wel van alles wat proberen. De smaak en keuze van bepaalde voorgerechten vonden wij bijzonder, carpaccio bij het voorgerecht... Grieks? De dolmades waren erg zout. De gehaktballetjes in tomatensaus waren heerlijk gekruid en brachten ons echt even in Griekenland. De 5 verschillende smeersels waren ook verschillend, de witte kaas en tzatziki waren heerlijk, wat de tonijn daar deed? Geen idee? En de viskuit en aubergine, waren gewoon niet onze smaak, maar dat kan.
    De hoofdgerechten waren voor ons wel weer meer Grieks, de moussaka was echt heerlijk! En ook de souvlaki, gyros waren jammie! Beetje jammer dat het soort van stoofpotje, niet echt smaakte naar uren stoven, maar qua smaak was hij verder heerlijk. En alles had die lekkere grillsmaak die je verwacht. Miste wel wat salade trouwens.
    Het dessert vond ik echt een aanfluiting, lepel Griekse yoghurt met honing en nootjes (wat ik het lekkerste vond op het hele bord). 2 bolletjes ijs, vanille en chocola met een hoop aardbeiensiroop erover, zonde. En een cake gedruipt in siroop, echt teveel siroop!
    De service was verder uitstekend! En als je nooit Grieks verder gegeten hebt, dan is dit vrij veilig om het een keer te proberen. De aankleding van het restaurant vond ik in eerste instantie erg mooi, heel licht en modern. Maar tijdens het eten miste ik toch dat warme gevoel dat je naar Griekenland moet brengen. De muziek op de achtergrond deed wel erg zijn best, maar was niet voldoende. Misschien dat ik het nog eens ga proberen, maar dan van de kaart bestellen, en als dat het ook niet is, ga ik gewoon weer lekker terug naar mijn oude vertrouwde Griek.

66. Heerlijk gegeten. De sharing Diner gedaan. Heerlijke gerechten, ruim voldoende en zeer afwisselend. Echt een aanrader.

67. De bediening en sfeer is prima! Maar het eten is bar weinig en veel te duur!! Wij hebben zelfs nog honger!! Voor Griekse begrippen is dit een overdreven culinaire bedoeling. Wij kregen heel weinig vlees en geen salade.. klein bakje frites en een klein bakje sperziebonen en ieder een stukje paprika erin. Daar moesten wij samen mee doen. Nadat wij er wat van zeiden, vertelde de baas dat dit hun concept was en dat dit mediterraans was.. en dit is wat ze hadden en als het niet genoeg was moesten wij maar bij bestellen. Wij zijn geen normale Griek.. oke!! Geen klantvriendelijke man ook!! Dus voor ons geen tweede keer meer!! Wij gaan dan liever naar een echte Griek!

68. Vanaf de reservering online tot het eten was het een prettige en gezellige ervaring. Het eten was goed en de bediening was goed. Zeker dat wij de volgende keer terug komen.

69. Het eten is van topklasse en de bediening is geweldig.

70. Heerlijk gegeten bij Ammos! We kozen voor de Koningstafel/sharing dinner: 3 gangen voor een vaste prijs, per gang diverse gerechtjes geserveerd op een plank van 1 meter. Een goede manier om meerdere gerechten uit de Griekse keuken te proeven. De foto's spreken voor zich.

Voor herhaling vatbaar, zeker nadat ons verteld werd dat er regelmatig andere gerechten geserveerd worden op de plank.

Vriendelijke bediening met Griekse gastvrijheid!

71. Modern, erg netjes restaurant met heel vriendelijk personeel. We hadden gekozen voor het sharing diner, zodat je meerdere gerechtjes kunt proeven. Per gang, op een grote plank, werd netjes verteld welke gerechten werden geserveerd. Alles was erg lekker en voldoende. Voor herhaling vatbaar!

72. Tijdens weekend Dordrecht bij Ammos gaan eten samen met vrienden. Het restaurant ziet er modern en strak uit, niet zoals de meeste typische griekse restaurants. De bediening is correct en vriendelijk. We kozen voor sharing diner en lieten ons verrassen. De 3-gangen werden keurig netjes geserveerd op een grote plank. Alles was lekker, vers en met zorg bereid. Als afsluiter nog een lekkere ouzo (plomari uit Lesvos) gedronken. Kortom een prima restaurant en aan te bevelen. Kali Orexi.

73. Ada v d Hoek

We bestelde het drie gangen menu van het bord buiten. We waren met zijn vieren en het voorgerecht bestond uit drie soepballen met saus. Hoofdgerecht mixedgrill. Men verwacht groenten, friet of rijst erbij. We kregen een kinderportiie met een schaaltje frietjes waar een vierjarig kind zijn hand niet voor omdraait. Ook de groenten waren per stuk afgepast. Met de bijbestelling is zo lang gewacht dat onze borden bijna waren weggehaald. Als klap op de vuurpijl allemaal twee frietjes en drie stukjes groente. Jammer. Het toetje was een bolletje ijs in een glaasje. Jammer, we hebben er wel de slappe lach van gekregen dus toch een leuke avond. Alleen voor ons beslist niet meer.

74. Eten was lekker maar de porties waren opvallend klein, in ieder geval in het door ons gekozen driegangenmenu. Misschien zijn dat in dit driegangendiner wel de zogenaamde senioren porties. Maar zet (of nog beter: zeg) dat er dan bij, dan kan je vooraf zelf uitmaken of je dat genoeg vindt. Ons vieren viel dit laatst toch wel heel erg tegen. Dan maar liever à la carte zelf iets kiezen en bestellen (als we wellicht nog eens gaan) een hopelijk dan een normale portie op je bord krijgen.

Dit is de Griekse keuken en toch géén Franse keuken!? Of had dit allemaal direct te maken met de aangeboden 10% korting gedurende de maand januari.

De bediening had jammer genoeg (op een drukke zaterdagavond) óók te leiden onder die drukte. Goede wil was er wel, maar het scoorde hier en daar toch opvallend onder de maat, qua aandacht en service.

Prijzen zijn gemiddeld. Maar voor de nu geserveerde kleine porties echter wél aan de hoge kant.

75. Eus van dijk

Nette zaak, aardige bediening, eten was ook goed. Jammer dat het een beetje weinig was.

76. Lekker eten en mooie portie grootte! Jammer dat je rijst niet als bij gerecht kan nemen.

77. Na een gastvrije ontvangst, kozen wij (4pers) voor het sharing diner. Een absolute aanrader.
    Heerlijk gegeten.

78. Een nieuwe manier van genieten van de Griekse keuken. Geen enorme hoeveelheid vlees, maar 'behapbare' porties. Dit wordt opgediend met lekker verse groenten. Echt erg lekker. Daarbij een prima Griekse rosé gedronken, wat de maaltijd voor ons af maakte.
    De bediening is vriendelijk en goed! De verhouding van prijs en kwaliteit is uitstekend! We hebben gezellig gegeten en komen zeker terug. Een aanrader!

79. Eindelijk eens niet de stapel vlees waar je een dag van vol zit, maar een verse, sappige selectie met heerlijk garnituur. Goeie wijnen ook. En de chef is een geweldige vent.

80. Een echte aanrader! Net restaurant, mooie inrichting, heerlijk eten,... Wij komen hier zeker nog terug!

81. Toppertje, heerlijk gegeten. Ook erg goed rekening gehouden met dieet wens lactosevrij.

82. Onze ervaring bij restaurant Ammos was op zich prima: het eten was redelijk goed, de sfeer prima. Wel vonden we het opmerkelijk dat het restaurant om 22.00 uur ook echt z'n deuren sluit.

Wij hadden gekozen voor de sharing dinner koningstafel. Ik had aangegeven geen varkensvlees en geen schaal- of schelpdieren te eten. Maar wat blijkt: bij het voorgerecht zijn er maar liefst 3 (van de 5) gerechten die hier wel uit bestaan, en bij het hoofdgerecht ook nog 1. Er is dus geen rekening mee gehouden, dat vond ik wel erg jammer.

83. Gisterenavond voor het eerst gegeten bij Ammos. Mooie zaak, leuke sfeer en vooral goede service. Vriendelijke mensen die meedenken en goed inspelen op de wensen van de klant. Lekker eten. Al met al een aanrader!

84. Nikos & Jolande

Vanavond ontzettend lekker gegeten bij Ammos. Voor mij de tweede keer voor mijn (Griekse) man de eerste. Maar zeker niet de laatste keer! Mooie zaak, erg vriendelijke bediening en heel goed eten. Mijn man zegt nog niet eerder zo lekker te hebben gegeten in een Grieks/Mediterraans restaurant in Nederland!

85. Ik (wij) kan voor zo'n gezellige avond en goed eten alleen maar een 10 geven. Alles wordt uit de kast gehaald op 1e kerstdag om het naar je zin te maken. Iets bestellen naast de Kerstkaart, geen probleem en was super.

Bedankt voor jullie vriendelijkheid en gastvrijheid toppie.

De nieuwste recensie
  86. R.F.van Dalen

Gezellige zaak, leuke mensen. Prijs-kwaliteit eten zeer goed. Met recht een aanrader.

87. Eerste keer bij Ammos. Uitstekend bevallen. Mooie inrichting, heerlijk eten en snelle, vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

88. Op basis van positieve verhalen hebben wij pas geleden de gok gewaagd om hier een hapje te eten en blij dat we zijn gegaan! Heel modern, mooi ingericht restaurant, leuk stel in de bediening en overtreffelijk gegeten. Nou, wij komen terug!

89. Heerlijk en goed gegeten, vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar!! Een goede aanwinst voor Dordrecht.

90. Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Vriendelijke bediening. Komen zeker een keertje terug.

91. Voor de eerste keer naar dit restaurant, prima gerechten, zeer goede smaken en prima bediening. Een aanwinst voor dordrecht. Beslist voor herhaling vatbaar.

92. Super lekker Grieks eten en dat samen met de fijne bediening en goede sfeer, een toppertje!

93. fam ter keurst

Waren bij ammos met de hele fam, 9 personen in totaal. Hebben er zeer lekker en heel gezellig gegeten. Erg vriendelijk personeel, niet te opdringerig, maar toch zeer geintereseerd in de klant. Erg goed!! Eten lekker op smaak en snel geserveerd. Top zaak!!

94. Heerlijk gegeten in dit nieuwe mooie restaurant, gezellige sfeer met goede muziek en vriendelijke bediening! Kortom aan iedereen aan te raden, wij komen zeker terug

95. We waren erg benieuwd en hebben de 'gok' gewaagd om hier eens een hapje te gaan eten.
    Het eten was lekker en vers. Vriendelijke ontvangst door 2 gastheren en later ook een jongedame. Alles zag er netjes uit, ook een schoon toilet (ook niet geheel onbelangrijk).
    Hier gaan we zeker nog eens terugkomen!

96. Afgelopen zaterdag daar heerlijk gegeten. Zeer attente bediening. Het restaurant is sfeervol ingericht. En alles bij elkaar genomen een aanrader voor iedereen die gezellig wil dineren in een fijne atmosfeer.

97. dirk kemland

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, zeer vriendelijke bediening. Wij komen terug!

98. Wat een fijn restaurant; het personeel is zeer vriendelijk en attent. Het eten is heerlijk. Echt een avondje uit!

99. Thea van Helden

Heerlijk gegeten. Er naar toe gegaan door eet.nu en nu weer een positieve beoordeling voor een volgende lezer, van eet.nu. Als ik hier niet gekeken had waren we hier zeker als Limburgers niet bij uit gekomen.

100. Wat een fijn en leuk restaurant, echt een aanwinst voor de stad! Het eten was heerlijk. Mooie producten en een super bereiding. Fijne sfeer en hele vriendelijke mensen in de bediening. Ik blijf zeker terugkomen! Top!

Volgende pagina