Sinds juli 2015 heeft een restaurant aan de groenmarkt 82 een metamorfose ondergaan. Met een nieuwe eigenaar kenmerkt het restaurant zich door en frisse en moderne uitstraling.

In een compleet nieuwe entourage wordt u door ons team verwelkomt met een vernieuwd en uniek concept.

Geen ellenlange menukaart zoals u gewend bent in de gangbare Griekse restaurants.
Ammos maakt gebruik van een gevarieerde 4-seizoenen-menukaart.
Door dit concept kunnen we onze gasten een hoge kwaliteit garanderen.

Tevens werken wij met wisselende 3 gangen keuze menu's voor €22,50.
En beschikken we over een gevarieerde wijnkaart met diverse tophuizen.

Graag verwelkomen wij u in ons restaurant aan de groenmarkt 82.

5. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

1431991149 100
1469302054 89

1. Als niet (meer) regelmatige bezoekers van Dordt wilden wij naar Kreta maar kwamen bij Ammos terecht en daar hebben wij geen spijt van. Alles smaakte even heerlijk en ook de bediening was perfect. Hier gaan wij zeker nog eens naar terug!

2. Marian brandsma

Zeer goede kwaliteit vlees. Gezellige gastheer. Heel schoon. Afwissellend menu. Ons favoriet de koningstafel. Topper.

3. K van de Riet

Eten is kwalitatief hoogstaand en zeer vriendelijk personeel.
    Erg goed restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.

4. Toop en Anneke

Heerlijk, klantvriendelijk, ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar 🤗😇

5. Peter Valk

Gisteren met vrienden groep wezen eten. Bediening was perfect en erg vriendelijk, het eten was meer dan voldoende en kwalitatief is goed, en mytos bier belangrijk puntje.
    Gaan zeker nog een keer terug komen hier.

6. Perfect eten. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Twee zussen uit Den Bosch en 1 uit Dordt

7. Ton vos

Het eten was goed en de bediening was correct.

8. Ingrid Kosters

Heerlijk gegeten! We hebben voor het sharing dinner gekozen. Echt een aanrader. Gezellig eten met heerlijke kleine gerechtjes.

9. Heel goed eten, gezellig en goede service!

10. Heleen andeweg

Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening. Gerechten niet te snel werd netjes gevraagd of het volgende gerecht door kon... Aanrader

11. Mirriamjansen

12. I. Hermus

Voor de eerste keer in dit restaurant gegeten. Was voortreffelijk! Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Doen we vast nog een keer.

13. Theo en Petra van de Weetering

Niet bekend in Dordrecht, dus via Google gezocht naar een restaurant.

Bij binnenkomst werden we ontvangen door een vriendelijke gastvrouw. Wat ons opviel was een restaurant met ruimte tussen de tafels. Iets wat wij altijd heerlijk vinden. Na een overheerlijke carpachio heb ik genoten van een grote, zeer malse, gegrilde tournedos en mijn mijn man van vijf heerlijke lamskoteletten. Alles werd geserveerd op gegrilde groenten en verse frites.

Wij eten vaak buitenshuis maar hebben zelden zulk lekker vlees gegeten. Een echte aanrader

14. Bij binnenkomst wordt je gelijk door een leuke beschaafde dame ontvangen. De bediening is overigens zeer goed, prettig in de omgang en zoals gezegd bescaafd / niet opdringerig. Het restaurant ziet er ontzettend leuk, modern en toch sfeervol uit. Veel ruimte rondom de tafels zodat het eten van je buurman niet onder handbereik ligt. Allemaal erg prettig. Het eten was bijzonder smaakvol, voor ons beide een appart schaaltje met groente lekker klaargemaakt met een balsanicum dressing. Vlees goed gegrild en het extra schaaltje tzatziki stond niet op de rekening. Erg gastvrij en bij deze de complimenten. Wij komen zeker snel nog eens terug, nog even 'n reden verzinnen om naar Dordrecht te gaan ( komt vast goed ).

15. Dik Ammerdorffer

Mooi restaurant. Comfortabele stoelen en tafels. Ruimte. Niet volgepropt met tafels. Goeie ontvangst, plezierig personeel.

De menukaarten zien er zeer verzorgd uit met niet al te veel gerechten (vaak zie je dat met een tomaatje erbij er een ander gerecht ontstaat), zo niet hier in Ammos. Toch is er ruim voldoende keuze uit mooie gerechten.

De bediening was perfect. De bediening vroeg aan mijn vriend of hij de door hem bestelde Dorado aan tafel gefileerd wilde hebben. Dat werd vervolgens op vakkundige wijze gedaan, met uitleg. Omdat ik geen verstand heb van Griekse wijnen lieten we ons adviseren door de ober. Hij had er verstand van en we kregen voor 24 euro een heerlijke fles rode wijn.

Het eten: erg lekker. Zorgvuldig opgemaakte borden, precies de goede hoeveelheid.

Ik ga hier terugkomen.

16. Zaterdag hier voor het eerst wezen eten. Ik moet zeggen een aanrader! Goede sfeer, bediening en heerlijk gegeten. Komen hier zeker terug!

17. Heerlijk gegeten.
    We hebben voor de 2e keer de koningstafel genomen. De gerechten waren andere gerechten dan de vorige keer. Dus leuk om te doen. Je eet niet steeds hetzelfde.

18. a van rossum

Het eten was erg lekker. Wat alleen jammer is dat er erg weinig word gevraagd of er mensen nog wat willen drinken.
    Het is leuker als ze wat vaker komen vragen en bij het dessert kregen we 2 setjes bestek terwijl we met 8 personen waren.

19. Vanavond met mijn gezin de vakantie afgesloten bij dit Grieks restaurant. Zowel sfeer, gastvrijheid en eten waren super, erg lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Echt een aanrader voor wie eens lekker Grieks wil eten 👍👍

20. Willy & Tanya Soewarno

Heerlijk gegeten en de wijn was goed! Aardige bediening. Echt een aanrader. Komen zeker nog eens terug!

21. Vooraf helaas niets meer gehoord over een verstuurde mail m.b.t. het wijzigen van de tijd (circa 2 dagen vooraf gestuurd).
    We werden wel vriendelijk ontvangen en door de hele avond heen was iedereen zeer gastvrij. Het sharing diner concept was een groot succes (ook voor Ammos zelf, in ieder geval de avond dat wij er waren).
    Bij het voorgerecht zaten naar onze smaak te veel 'smeerseltjes: 4 soorten dikke smeersels (o.a. viskuitcreme, tonijnsalade, tzatziki en knoflooksaus). Met 4 stokbroodjes de man is dat echt te veel, 2 of 3 soorten was ook genoeg geweest. Jammer ook dat de tzatziki precies tussen 2 vissalades lag waardoor het ging vermengen. Sowieso was er erg veel vis/schelpdier. Het hoofdgerecht was heerlijk, ruim voldoende voor 2 personen en voldoende afwisseling. Het dessert (waarvoor je echt plaats moet vrijhouden) was vrij ingetogen maar ook hier hebben we van genoten.
    Al met al een prima avond gehad, je betaalt iets meer dan bij een gemiddelde Griek, maar dit hadden wij er, gezien de gastvrijheid en het sharing diner concept, graag voor over!

22. Zeer lekker gegeten, goede sfeer, leuke bediening. Kennis van de wijn. Komen hier zeker (weer) terug.

23. Al meerdere malen wezen eten, het eten is elke keer gemaakt met verse producten en dat proef en zie je! De hoeveelheid is ruim voldoende, niet teveel zoals in een "standaard" grieks restaurant (lees: vreetschuur). De wijnen zijn ook zeker een aanrader, ze kunnen er veel over vertellen en geven tips over hoe de wijn het beste kan smaken. We worden elke keer ontvangen met een lach. Laatst wilde wij een avond rustig aan doen, dit was geen enkel probleem, wij mochten zelf aangeven als we toe waren aan het volgende gerecht. De muziek is een mooie aanvulling op de avond, absoluut niet storend. Als afsluiting van de avond nog genieten van een glas ouzo. Ga zo door!

24. Weer heerlijk gegeten.

25. Genuine and super tasteful Greek cuisine in a modern stylish decor, really worthy a visit to Dordrecht!

26. Super lekker eten en zeker niet te weinig. Vriendelijke bediening!

27. Gezellige ambiance, heerlijk gegeten en de bediening was netjes en zeer vriendelijk.
    Hoofdgerechten zijn vrij groot dus voor de volwassenen die niet zoveel opkunnen is het delen van een hoofdgerecht een aanrader. zeker als je met 4 man 6 voorgerechten besteld om van alles te kunnen proeven.

28. Leuk restaurant. Heerlijk gegeten van het Sharing Diner. Een aanrader!

29. Sfeer was goed. Bediening goed. Eten was heerlijk. Komen zeker nog eens terug.

30. Wederom heerlijk gegeten en weer hartelijk ontvangen, wij komen hier graag. Eten voor een eerlijke prijs van goede kwaliteit en niet te extreem druk.

31. Het was een heerlijke avond. Perfecte service en de wijn was buitengewoon goed. We komen zeker vaak terug.

32. Saskia Milder

Heerlijk gegeten, het drie gangen proeverij menu. Alles was even lekker. Attente bediening. Allen weinig verstand van de wijnkaart.

33. Het was weer heerlijk eten. Ook de opmerking naar de chef gemaakt dat je altijd rijst moet kunnen bestellen, hoeft er niet automatisch bij te zitten, maar moet wel kunnen die lekkere Griekse rijst. Onze porties waren groot (waren met 4 meiden). De tonijn, biefstuk en garnalen waren uitstekend. Komen zeker terug.

34. Lekker gegeten. Bediening was niet alert ondanks dat het super rustig was. We moesten steeds zelf om drinken vragen.

35. We wilden weer eens een andere Griek proberen en we hadden gelezen over de koningstafel/shared dinner. Dat leek ons wel wat, want we willen eigenlijk altijd wel van alles wat proberen. De smaak en keuze van bepaalde voorgerechten vonden wij bijzonder, carpaccio bij het voorgerecht... Grieks? De dolmades waren erg zout. De gehaktballetjes in tomatensaus waren heerlijk gekruid en brachten ons echt even in Griekenland. De 5 verschillende smeersels waren ook verschillend, de witte kaas en tzatziki waren heerlijk, wat de tonijn daar deed? Geen idee? En de viskuit en aubergine, waren gewoon niet onze smaak, maar dat kan.
    De hoofdgerechten waren voor ons wel weer meer Grieks, de moussaka was echt heerlijk! En ook de souvlaki, gyros waren jammie! Beetje jammer dat het soort van stoofpotje, niet echt smaakte naar uren stoven, maar qua smaak was hij verder heerlijk. En alles had die lekkere grillsmaak die je verwacht. Miste wel wat salade trouwens.
    Het dessert vond ik echt een aanfluiting, lepel Griekse yoghurt met honing en nootjes (wat ik het lekkerste vond op het hele bord). 2 bolletjes ijs, vanille en chocola met een hoop aardbeiensiroop erover, zonde. En een cake gedruipt in siroop, echt teveel siroop!
    De service was verder uitstekend! En als je nooit Grieks verder gegeten hebt, dan is dit vrij veilig om het een keer te proberen. De aankleding van het restaurant vond ik in eerste instantie erg mooi, heel licht en modern. Maar tijdens het eten miste ik toch dat warme gevoel dat je naar Griekenland moet brengen. De muziek op de achtergrond deed wel erg zijn best, maar was niet voldoende. Misschien dat ik het nog eens ga proberen, maar dan van de kaart bestellen, en als dat het ook niet is, ga ik gewoon weer lekker terug naar mijn oude vertrouwde Griek.

36. Heerlijk gegeten. De sharing Diner gedaan. Heerlijke gerechten, ruim voldoende en zeer afwisselend. Echt een aanrader.

37. De bediening en sfeer is prima! Maar het eten is bar weinig en veel te duur!! Wij hebben zelfs nog honger!! Voor Griekse begrippen is dit een overdreven culinaire bedoeling. Wij kregen heel weinig vlees en geen salade.. klein bakje frites en een klein bakje sperziebonen en ieder een stukje paprika erin. Daar moesten wij samen mee doen. Nadat wij er wat van zeiden, vertelde de baas dat dit hun concept was en dat dit mediterraans was.. en dit is wat ze hadden en als het niet genoeg was moesten wij maar bij bestellen. Wij zijn geen normale Griek.. oke!! Geen klantvriendelijke man ook!! Dus voor ons geen tweede keer meer!! Wij gaan dan liever naar een echte Griek!

38. Vanaf de reservering online tot het eten was het een prettige en gezellige ervaring. Het eten was goed en de bediening was goed. Zeker dat wij de volgende keer terug komen.

39. Het eten is van topklasse en de bediening is geweldig.

40. Heerlijk gegeten bij Ammos! We kozen voor de Koningstafel/sharing dinner: 3 gangen voor een vaste prijs, per gang diverse gerechtjes geserveerd op een plank van 1 meter. Een goede manier om meerdere gerechten uit de Griekse keuken te proeven. De foto's spreken voor zich.

Voor herhaling vatbaar, zeker nadat ons verteld werd dat er regelmatig andere gerechten geserveerd worden op de plank.

Vriendelijke bediening met Griekse gastvrijheid!

41. Modern, erg netjes restaurant met heel vriendelijk personeel. We hadden gekozen voor het sharing diner, zodat je meerdere gerechtjes kunt proeven. Per gang, op een grote plank, werd netjes verteld welke gerechten werden geserveerd. Alles was erg lekker en voldoende. Voor herhaling vatbaar!

42. Tijdens weekend Dordrecht bij Ammos gaan eten samen met vrienden. Het restaurant ziet er modern en strak uit, niet zoals de meeste typische griekse restaurants. De bediening is correct en vriendelijk. We kozen voor sharing diner en lieten ons verrassen. De 3-gangen werden keurig netjes geserveerd op een grote plank. Alles was lekker, vers en met zorg bereid. Als afsluiter nog een lekkere ouzo (plomari uit Lesvos) gedronken. Kortom een prima restaurant en aan te bevelen. Kali Orexi.

43. Ada v d Hoek

We bestelde het drie gangen menu van het bord buiten. We waren met zijn vieren en het voorgerecht bestond uit drie soepballen met saus. Hoofdgerecht mixedgrill. Men verwacht groenten, friet of rijst erbij. We kregen een kinderportiie met een schaaltje frietjes waar een vierjarig kind zijn hand niet voor omdraait. Ook de groenten waren per stuk afgepast. Met de bijbestelling is zo lang gewacht dat onze borden bijna waren weggehaald. Als klap op de vuurpijl allemaal twee frietjes en drie stukjes groente. Jammer. Het toetje was een bolletje ijs in een glaasje. Jammer, we hebben er wel de slappe lach van gekregen dus toch een leuke avond. Alleen voor ons beslist niet meer.

44. Eten was lekker maar de porties waren opvallend klein, in ieder geval in het door ons gekozen driegangenmenu. Misschien zijn dat in dit driegangendiner wel de zogenaamde senioren porties. Maar zet (of nog beter: zeg) dat er dan bij, dan kan je vooraf zelf uitmaken of je dat genoeg vindt. Ons vieren viel dit laatst toch wel heel erg tegen. Dan maar liever à la carte zelf iets kiezen en bestellen (als we wellicht nog eens gaan) een hopelijk dan een normale portie op je bord krijgen.

Dit is de Griekse keuken en toch géén Franse keuken!? Of had dit allemaal direct te maken met de aangeboden 10% korting gedurende de maand januari.

De bediening had jammer genoeg (op een drukke zaterdagavond) óók te leiden onder die drukte. Goede wil was er wel, maar het scoorde hier en daar toch opvallend onder de maat, qua aandacht en service.

Prijzen zijn gemiddeld. Maar voor de nu geserveerde kleine porties echter wél aan de hoge kant.

45. Eus van dijk

Nette zaak, aardige bediening, eten was ook goed. Jammer dat het een beetje weinig was.

46. Lekker eten en mooie portie grootte! Jammer dat je rijst niet als bij gerecht kan nemen.

47. Na een gastvrije ontvangst, kozen wij (4pers) voor het sharing diner. Een absolute aanrader.
    Heerlijk gegeten.

48. Een nieuwe manier van genieten van de Griekse keuken. Geen enorme hoeveelheid vlees, maar 'behapbare' porties. Dit wordt opgediend met lekker verse groenten. Echt erg lekker. Daarbij een prima Griekse rosé gedronken, wat de maaltijd voor ons af maakte.
    De bediening is vriendelijk en goed! De verhouding van prijs en kwaliteit is uitstekend! We hebben gezellig gegeten en komen zeker terug. Een aanrader!

49. Eindelijk eens niet de stapel vlees waar je een dag van vol zit, maar een verse, sappige selectie met heerlijk garnituur. Goeie wijnen ook. En de chef is een geweldige vent.

50. Een echte aanrader! Net restaurant, mooie inrichting, heerlijk eten,... Wij komen hier zeker nog terug!

51. Toppertje, heerlijk gegeten. Ook erg goed rekening gehouden met dieet wens lactosevrij.

52. Onze ervaring bij restaurant Ammos was op zich prima: het eten was redelijk goed, de sfeer prima. Wel vonden we het opmerkelijk dat het restaurant om 22.00 uur ook echt z'n deuren sluit.

Wij hadden gekozen voor de sharing dinner koningstafel. Ik had aangegeven geen varkensvlees en geen schaal- of schelpdieren te eten. Maar wat blijkt: bij het voorgerecht zijn er maar liefst 3 (van de 5) gerechten die hier wel uit bestaan, en bij het hoofdgerecht ook nog 1. Er is dus geen rekening mee gehouden, dat vond ik wel erg jammer.

53. Gisterenavond voor het eerst gegeten bij Ammos. Mooie zaak, leuke sfeer en vooral goede service. Vriendelijke mensen die meedenken en goed inspelen op de wensen van de klant. Lekker eten. Al met al een aanrader!

54. Nikos & Jolande

Vanavond ontzettend lekker gegeten bij Ammos. Voor mij de tweede keer voor mijn (Griekse) man de eerste. Maar zeker niet de laatste keer! Mooie zaak, erg vriendelijke bediening en heel goed eten. Mijn man zegt nog niet eerder zo lekker te hebben gegeten in een Grieks/Mediterraans restaurant in Nederland!

55. Ik (wij) kan voor zo'n gezellige avond en goed eten alleen maar een 10 geven. Alles wordt uit de kast gehaald op 1e kerstdag om het naar je zin te maken. Iets bestellen naast de Kerstkaart, geen probleem en was super.

Bedankt voor jullie vriendelijkheid en gastvrijheid toppie.

56. R.F.van Dalen

Gezellige zaak, leuke mensen. Prijs-kwaliteit eten zeer goed. Met recht een aanrader.

57. Eerste keer bij Ammos. Uitstekend bevallen. Mooie inrichting, heerlijk eten en snelle, vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

58. Op basis van positieve verhalen hebben wij pas geleden de gok gewaagd om hier een hapje te eten en blij dat we zijn gegaan! Heel modern, mooi ingericht restaurant, leuk stel in de bediening en overtreffelijk gegeten. Nou, wij komen terug!

59. Heerlijk en goed gegeten, vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar!! Een goede aanwinst voor Dordrecht.

60. Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Vriendelijke bediening. Komen zeker een keertje terug.

61. Voor de eerste keer naar dit restaurant, prima gerechten, zeer goede smaken en prima bediening. Een aanwinst voor dordrecht. Beslist voor herhaling vatbaar.

62. Super lekker Grieks eten en dat samen met de fijne bediening en goede sfeer, een toppertje!

63. fam ter keurst

Waren bij ammos met de hele fam, 9 personen in totaal. Hebben er zeer lekker en heel gezellig gegeten. Erg vriendelijk personeel, niet te opdringerig, maar toch zeer geintereseerd in de klant. Erg goed!! Eten lekker op smaak en snel geserveerd. Top zaak!!

64. Heerlijk gegeten in dit nieuwe mooie restaurant, gezellige sfeer met goede muziek en vriendelijke bediening! Kortom aan iedereen aan te raden, wij komen zeker terug

65. We waren erg benieuwd en hebben de 'gok' gewaagd om hier eens een hapje te gaan eten.
    Het eten was lekker en vers. Vriendelijke ontvangst door 2 gastheren en later ook een jongedame. Alles zag er netjes uit, ook een schoon toilet (ook niet geheel onbelangrijk).
    Hier gaan we zeker nog eens terugkomen!

66. Afgelopen zaterdag daar heerlijk gegeten. Zeer attente bediening. Het restaurant is sfeervol ingericht. En alles bij elkaar genomen een aanrader voor iedereen die gezellig wil dineren in een fijne atmosfeer.

67. dirk kemland

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, zeer vriendelijke bediening. Wij komen terug!

68. Wat een fijn restaurant; het personeel is zeer vriendelijk en attent. Het eten is heerlijk. Echt een avondje uit!

69. Thea van Helden

Heerlijk gegeten. Er naar toe gegaan door eet.nu en nu weer een positieve beoordeling voor een volgende lezer, van eet.nu. Als ik hier niet gekeken had waren we hier zeker als Limburgers niet bij uit gekomen.

70. Wat een fijn en leuk restaurant, echt een aanwinst voor de stad! Het eten was heerlijk. Mooie producten en een super bereiding. Fijne sfeer en hele vriendelijke mensen in de bediening. Ik blijf zeker terugkomen! Top!

71. Hartelijk ontvangen, een goede tafel aan het raam. Bediening was goed netjes, wel soms te vlot. Eten was voldoende met mooie porties. Jammer dat het op een zondagavond zo rustig is. Muziek is te hard en kan meer Griekser. Bijna een 8!

72. Vanavond echt overheerlijk gegeten. De Ammos mix was perfect, de chocoladetaart tongstrelend en de Ammos koffie super lekker. Het personeel was ontzettend vriendelijk en informatief. En dit alles voor een zeer vriendelijke prijs. Voor herhaling vatbaar, liefst morgen.

73. Super ervaring gehad bij restaurant Ammos. Wij gaan hier zeker nog terug komen. Voortreffelijk eten, goeie porties en top bediening. Ook de sfeer in het restaurant is geweldig. Tot gauw, Ammos

74. We hebben hier nu 2 x gegeten en dit is ons uitstekend bevallen. Niet alles is uit de tradionele Griekse keuken, het is eerder mediteriaans/ Grieks, maar alles is vers in een wat moderner jasje. Er worden tevens goede wijnen geserveerd. Ook de nagerechten zijn home-made, ook het ijs! Een echte aanwinst voor Dordrecht!

75. Via deze app gekomen op dit restaurant.. Echt een bezoek waard! Leuke bediening, attent en professioneel. Eten is heerlijk, niet zout zoals bij vele griekse restaurants.. En voldoende.. Geen overload aan eten! De smaken zijn gewoon goed.

76. Afgelopen zaterdag gegeten in dit nieuw restaurant. We hadden niet gereserveerd, maar er was toch nog een tafel vrij. Wat gelijk opviel was de supervriendelijke bediening. De maaltijden waren van prima kwaliteit. Geen buitensporige hoeveelheden maar ruim voldoende. Een prima ervaring en zeker een aanrader.
    We komen zeker nog een keer terug!

77. De jong

Om te beginnen is het een prachtig, frisse en moderne zaak. We hebben er met 6 personen gegeten op vaderdag. Het restaurant was voor de helft bezet.Het eten was heerlijk (hier wordt gekookt op hoog niveau) in vergelijking met andere Grieks restaurants waar wij in de loop der jaren geweest zijn. De keus voor wijn is ideaal, ze schenken alleen per glas of 0,75 fles.
    We zijn hier gekomen door onze buren. De zaak is sinds 1maand geopend door een nieuwe eigenaar die een mooi concept heeft neergezet. De prijs-kwaliteit is goed (misschien naar mijn mening een tikje goedkoop, als ik kijk naar de kwaliteit van de producten). Tot gauw!

78. Diederik

Restaurant Ammos is top, we zijn gisteren met 5 personen wezen eten nadat we hadden gelezen in de krant dat er een nieuw Grieks - Mediterraans restaurant was geopend. Van het voorgerecht tot het dessert was het heerlijk. Je proeft meteen dat alles vers is. Ze werken hier met een seizoensgebonden menukaart die 4x per jaar wordt gepresenteerd en de borden waren met hart en ziel opgemaakt. Daarnaast hebben ze ook goede wijnen uit verschillende landen. De prijs kwaliteit is uitstekend

Wij komen hier vaker en gaan het doorvertellen aan onze kennissen. Ammos ga zo door met het leveren van kwaliteit.

Groeten, Dirk en Simone