Lenartz in Oisterwijk

Lenartz

Deal Genieten van een onvergetelijk 5-gangendiner, nu voor maar 34,50!

18% korting op een onvergetelijk 5-gangendiner bij Lenartz, beleef het nu voor maar 34,50!

Gelegen aan de rand van het centrum van Oisterwijk, is Lenartz een restaurant waar culinair genieten hoog in het vaandel staat. Het jonge ambitieuze team van Lenartz staat voor u klaar om u een onvergetelijke en relaxte avond te bezorgen. Daarnaast is er ook een heuse chef's table, waar u kunt meekijken met de keukenbrigade.

42,50 34,50 -18%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-05-2018

parkeren is mogelijk in de straat of op loopafstand parkeert u bij q-park bij het station

Lenartz ligt aan het begin van het centrum in Oisterwijk, op 300 meter ligt het centraal station, evenals de busopstapplaats.
    Vanuit Tilburg of Den-Bosch pakt u buslijn 140.

Gevestigd aan de rand van centrum Oisterwijk.

Vindt u Lenartz, van oudsher een rijke historie waar u nu kunt genieten van een culinaire beleving met een ideale prijs kwaliteit verhouding. Soms moet u het “randje” eens opzoeken. Bij lenartz staat een jong ambitieus team voor u klaar om u een culinaire ervaring rijker te maken in een relaxte en ontspannen sfeer.

Chefs table
Ongegeneerd gluren en de keukenbrigade de hele avond live in actie zien waar met precisie en discipline wordt gewerkt. De koks koken geconcentreerd binnen hun domein van een paar vierkante meter.

Culinaire groet,

1452061180 85
1474819112 88
1486198078 85
1516541988 87

1. In één woord fantastisch!

2. Lekker gegeten met een prima flesje wijn tegen betaalbare prijs. Ook leuk dat ze met de dinerbon actie van de emte meedoen. 1000punten=20€ korting 👌🏻

3. Het had ook een 10 mogen zijn!
    Gisteren heerlijk gegeten bij Lenartz. Verrassende gerechten en combinaties en alles prachtig gepresenteerd. Robbin heeft echt passie voor zijn vak. Een goede wijn en gastvrije bediening maakte het geheel af.
    En zoals gezegd het had een 10 mogen zijn, maar zo blijft er nog een stukje uitdaging.

4. Wederom top. Blijft ons favoriete restaurant.
    Presentatie en kwaliteit is TOP naast nog eens een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.
    Voor wie van lekker ten houdt is dit een aanrader.

5. Venselaar

Heerlijk eten met bijzondere combinaties van kruiden.
    Enige minpuntje zijn de grootte van de porties.
    Maar met een portie bijbestelde friet was dit snel opgelost.

6. Ontzettend lekker gegeten! Briljante combinaties van smaken en erg vriendelijk personeel!!

7. Lekker gegeten met verrassende gerechten. De gelakte paling als tussengerecht top! De eend vonden we taai, maar de rest van de gerechten heerlijk. Beperkte kaart maar voor ons voldoende keuze.
    De bediening was vriendelijk.
    Minpuntje: het was koud in het restaurant. Als de voordeur opengaat, komt er enorm veel kou naar binnen.
    Ik mis persoonlijk het tafellinnen bij een dergelijk restaurant.

8. Gekozen voor het perceptie menu, een soort van 4 gangen verrassingsmenu. Wilde wel heel graag de rog als hoofdgerecht. Geen probleem. Het complete menu klopt als een bus. Verrassende gecombineerde smaken, gedurfd, met lichte oosterse invloeden. Heel erg goed bedacht, en top uitgevoerd. Alle gerechten verdienen een 10. Prijs/kwaliteit uitstekend . € 35,- voor 4 gangen. Tijdens ons bezoek was het rustig, jammer , vooral voor de enthousiaste eigenaren. Aan de sfeer en aankleding wordt gewerkt, maar eigenlijk maakt dat niet uit. Je moet hier gewoon heen voor de uitstekende kaart. Hoorde al dat het in de afgelopen periode flink verbeterd was, en dat is helemaal waar. Belangrijk is om dit hogere niveau vast te houden, ook wanneer de zaak vol zit. Nog even met de chef en zijn vrouw gesproken, de passie is er wel degelijk, maar door de locatie zal het niet altijd even makkelijk zijn. Dit restaurant verdient beter, dus mijn advies, ga zelf proeven en laat je verrassen en in de watten leggen. Ik ga zeker terug.

9. Zatedag avond 4 november wezen eten bij Lenartz.

Wat kunnen de jongens in de keuken koken! We kozen voor het 6-gangen proeverij menu met wijn-arrangement de gerechten sloten naadloos aan bij de gekozen wijnen. Wat opviel zijn de Oosterse en Franse smaken gemend erg lekker! Porties ruim voldoende.

Wij raden Lenartz aan.

10. Fantastische avond gehad met heerlijk eten en een perfecte bediening. Elk gerecht was werkelijk een unieke smaakbeleving. Het wijnarrangement dat we erbij genomen hadden paste ook erg goed bij de gerechten. Een aanrader voor wie een heerlijke avond wil.

11. Wat begon als een hele gezellige avond met vrienden veranderde in een handsomdraai in een vervelende ervaring. Hoe de kok en blijkbaar eigenaar met zijn personeel en klanten omgaat is echt niet normaal.. een open keuken is mooi en aantrekkelijk voor klanten.. helaas als de kok onbeschoft is houd heel dit idee op.. om diegene die de afwas doet zo te behandelen.. doeken naar te gooien en vervolgens te zeggen als hij iets komt vragen 'hou je kop jongen ik sla de tanden uit je smoel' jezus wat moeten wij als klanten hiervan zeggen.. al met al lekker gegeten maar wat een rotervaring.. iemand die zo met zijn personeel omgaat.. zeker als wij dan als klanten positieve feedback geven om er in ieder geval voor te zorgen dat klanten dit niet horen en dan vervolgens heel arrogant te horen krijgen dat het zo gaat in de horeca en ik totaal geen gelijk heb en hij, de eigenaar het er niet mee eens was en vervolgens mij negeerd en op zijn telefoon verder gaat.. sorry iemand die zo zijn zaak runt is het mij niet waard.. mvg A. Broers

12. Toin Weijters

Mooie avond, een erg origineel 4 gangen menu geserveerd gekregen. De oosterse twist is aanwezig maar niet overheersend, erg subtiel. Wijnarrangement erbij, wat ik iedereen aan kan bevelen. Vooral de kleine Zalza chardonnay was een verrassing.

13. Joep Vrijdag

Zeer matig. Alleen een menu was mogelijk, je kon kiezen uit vier gangen voor de.
    Prijs van € 29,50. We(4 personen)hebben gekozen voor drie gangen en moesten.
    Ongeveer € 34,50 per persoon betalen en ook nog extra frites voor € 3,50.
    Het hele gedoe heeft ongeveer 3,5 uur geduurd. Kleine porties.
    Het enige positieve was de bediening door de kersverse opa(vader van de eigenaar).

14. We hebben mogen genieten van een heerlijk diner. Met een behoorlijk dieet wat er op tijd hebben laten weten hebben ze gezorgd voor een mooie belevenis. We zullen zeker nog een terug gaan.

15. Paul en Ans Artz

Mooie en verrassende gerechten, fantasievol opgemaakte borden, vriendelijke bediening.
    Enige puntje van kleine kritiek: de gangen werden vrij snel achter elkaar geserveerd.
    Samenvattend: beslist een aanrader!

16. Jaren geleden al eens bij lenartz geweest en genoten. Daarom nu mijn ouders getrakteerd voor hun trouwdag. Helaas erg teleurgesteld. Porties zijn erg klein, hoofdgerecht heeft de omvang van een voorgerecht. Daarbij een meerprijs voor de friet, die niet vermeld wordt vooraf maar tijdens het afruimen van het voorgerecht. En daarna ook nog vergeten van de bestelde friet, waardoor een deel van het gezelschap het hoofdgerecht al op had voordat de friet arriveerde. Al met al niet meer wat het geweest is, jammer dat ik dit restaurant had gekozen voor deze gelegenheid.

17. Heerlijke gerechten, goede prijs, vriendelijke service, een aanrader!

18. Heerlijke ervaring en ondanks dat alle tafels bezet waren vlotte bediening.
    5 gangen met bijpassend wijntje waren voortreffelijk.
    Blijft favoriet en is een aanrader✨

19. We hadden gekozen voor het vijfgangenmenu en alle gerechtjes met uitzondering van het dessert vonden we om duimen en vingers van af te likken! Een echte aanrader!

20. Riet en Geert

Er zijn plekken waar je graag terug komt als je verzekerd wil zijn van een culinair verrassende avond. Dit Grand Café is er één van, met een chef aan het fornuis waar wij blind op varen. Het menu Perceptie biedt een verfijnd samenspel van gerechten, verrassende smaken en uitgelezen kleur- en geurcombinaties die telkens weer oorspronkelijk voorkomen. Een feest om hier te gast te zijn.

21. Ondanks dat Tilburg Culinair een leuke actie had verzonnen toch uitgeweken naar het sterke chefs koppel in Oisterwijk. Als aperitief een wijn die zelf geïmporteerd was van een kleine wijnboertje uit Italië. De Roero Arneis 2016 van Valfaccenda, waarin een fris appeltje op de voorgrond kwam, lekker. De amuse was verrassend lekker en mooi gepresenteerd in een turquoise schaaltje. Een pureetje met groene boontjes in een jus van kerrie en citrus, erop een krokantje van papadum met toefje gefermenteerde bonen.

De eerste begeleider werd op een leuke eigen wijze gepresenteerd door Evi Schuurmans. Sauvignon Blanc 2016 van Awa Tere, lekker fris met tonen van exotisch fruit. Chef Dirk presenteerde het voorgerecht. Ceviche bereiding van zeebaarsfilet met de specerijen van de tom kha kai, om hem iets sappiger te houden is de kokos vervangen door karnemelk. Verder palmhart, crème van wortel, zoetzure groentjes en groene kruidenblaadjes. Aan tafel afgewerkt met een vinaigrette op basis van de zuren voor de ceviche. Heel verfijnd en fris met mooie Aziatische smaak accenten, de wijn was hierbij een voltreffer. (9,7)

Verder met een blend van de drie Pinot soorten uit de Alsace. De cuvée S van het huis Schlumberger waarin de Pinot Gris de hoofdrol opeiste. Een frisse ronde wijn met subtiele honing- en kamille toets. Uit de keuken een proeverij van tonijn. Een stukje sashimi op oosters gemarineerde witte kool. Een lauw warme sushi met een krokante korst van sesam en een tartaar met zoet zure groenten accenten aan tafel afgewerkt met een bouillon van dashi. Tonijn moet je lekker maken en dat is deze keer helemaal gelukt. Veel smaak en mondbeleving met de wijn als ondersteuner, prima. (9,7)

Italiaans wit, een Greco di Tufo 2016 van Villa Raiano, verfijnd met aangename mineraliteit. Ditmaal kwam chef Robin het gerecht presenteren. De presentatie kwam door het stapelen niet helemaal tot zijn recht. Zacht gegaarde heilbot, licht afgeschroeid en nog lekker sappig. Eromheen een vijftal structuren van eekhoorntjesbrood en crème van aardpeer aan tafel afgewerkt met schaafsel van zwarte truffel. De cuisson van de vis was top, het garnituur was allemaal net ietsje hoger op smaak. De wijn was ietsje op de achtergrond. (9,3)

Over naar rood met een heerlijke Pinot Noir 2013, van het huis L’ Aigle, sappig rood fruit met subtiele aardse tonen en een fluweel zachte afdronk. Op een donker bord een mooie presentatie. Anjou duif, borstfilet een een gekonfijt pootje met allemaal oranje structuurtjes ernaast van pompoen, wortel en zoete aardappel. Aan tafel afgewerkt met een heerlijke saus. De duif was mooi hoog op smaak en heel zacht van textuur, met het garnituur kon ruim voldoende worden afgewisseld, de wijn maakte het feestje compleet. (9,7)

De dessertwijn was een Monbazillac 2014 van het huis Moulin Pouzy, niet te zoete met in het aroma tonen van exotisch fruit. Chef Dirk presenteerde het dessert. Een mooie presentatie met structuren van yoghurt, pruim en gezouten Japanse pruim. Mooie pure smaken niet echt zoet met frisse en verrassende ziltige accenten. (9,4)

Bediening was zeer goed tot uitstekend verzorgd door Evi Schuurmans ondersteund door beide chefs met veel gezelligheid aan tafel.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Kortom een hele fijne middag met culinair genot en gezelligheid.

22. Wederom heerlijk gegeten. In oisterwijk een van mijn favoriete restaurant.

23. K. Olislagers

Inmiddels voor de vierde keer hier gegeten. We hadden gekozen voor het 4-gangen menu. Het was heerlijk. De service is echt prima.

24. Een hele aangename verrassing! Super leker eten, vriendelijk personeel. Ze werken met passie!

25. Weer fantastisch gegeten voor een schappelijke prijs;mooi wat deze jonge ondernemers neerzetten;ga zo door!

26. Amuse en eerste gang was top, 2e en 3e gerecht waren lekker, hoofdgerecht was goed, dessert was minder, ondanks dat de kok moeite had gedaan er iets bijzonders van te maken. Ik denk dat ze de drukte vanavond onderschat hadden, lege glazen, en wachttijd tussen 2e en 3e gang was te lang. Dat is jammer. We gaan zeker wel weer terug, want de kok kan zeker goed koken. Zet hem op Lenartz.

27. Wederom heerlijk verrast door Robin & Dirk. Tevens gedienstig en vakkundig geholpen door het bediend personeel, Evie, Charlotte, Danny &? Lenartz is een echte aanrader beide koks geven je het gevoel dat je in een sterrenrestaurant zit te eten. Verrassende producten met nog verrassendere smaaksensaties. Kortom weerom een top avond in een van onze favoriete restaurants👍

28. Bas Obbens

Heerlijk gegeten!
    Bij binnenkomst valt meteen de rustige en smaakvolle inrichting op. Huiselijk met een luxere uitstraling.
    De gerechten van het 5-gangen proeverijmenu waren stuk voor stuk met aandacht en smaak bereid en mooi opgemaakt en met goede uitleg geserveerd door de vriendelijke bediening die een goede uitleg gaf van wat op elk bordje lag.
    De porties bleken aan het einde precies goed. Niemand van het gezelschap had te weinig of was "overvol".
    De smaken en structuren verrasten met een goede balans en enerzijds simpele en anderzijds complexe smaken en combinaties.
    De attente bediening ging bij 1 gerecht bij twijfel navraag doen bij de chefkok i.v.m een notenallergie en er werd ook bij de koffie iets aparts geserveerd als vervanger voor de nougat.
    Al met al een prachtige avond!

29. Lisette verstijnen

Genoten van "plaatjes van gerechtjes".
    Complimenten voor de kok en zijn team.
    Met hun jonge leeftijd runnen ze een top restaurant👍

30. Wij hebben een 5-gangenmenu gegeten. Echt genoten van de diverse gangen en prachtig opgemaakt. Ook de uitleg bij elke gang was top.
    Een AANRADER.

31. Anja van den Broek

We hadden een 4 gangen verrassing lunch, deze was inderdaad erg verrassend. Erg leuk, eens een keer iets anders dan een gewone lunch.
    Alleen jammer dat wij de enige waren op het terras, ook in het restaurant zat niemand. Begrijp eigenlijk niet waarom het niet drukker was. Waarschijnlijk omdat het net een beetje uit het centrum is. Als je op het terras zit kan het geraas van het verkeer je een beetje irriteren.
    Maar bij ons maakte de verrassende lunch het helemaal goed!
    Eten was dus erg smaakvol en lag als een klein kunstwerk op het bord.
    Zou Lenartz zeker aanraden.

32. Goed, smaakvol en mooi geserveerd diner. 5 Gangen diner genoten: mooie combinaties maar porties veel te klein, zeker niet voldoende voor de heren aan tafel. Verder was het helaas erg lawaaiig binnen, hadden moeite elkaar te verstaan.

33. Nelleke Timmermans

Het was super lekker en de sfeer en bediening was perfect.
    Dank jullie wel voor deze mooie avond.

34. Fantastisch gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

35. Marij van Gestel

Een ware ontdekkingstocht in smaken! De jonge kok maakt werkelijk verrukkelijke gerechten: verrukkelijk voor 't oog, maar zeker voor de tong. Hij combineert alle ingrediënten zo goed dat je een echte smaaksensatie beleeft. En niet bij één gerecht, maar bij alle. Topavond met 5gangen-menu. Complimenten ook aan de rest van het jonge team😊

36. Een echte topper! Een jong stel die met veel passie bezig is. Gerechten fantastisch gecomponeerd. Mooie smaken, creatieve manier van opmaak maar toch open voor kritiek. Wij zouden hier voor omrijden!

37. Het perfecte avondje uit! Alles klopt, waardoor je 200% kunt genieten. Het is een aanrader om maître de vrije hand laten, zodat je de hele avond van de ene in de andere verrassing valt... Ook complimenten voor de sommelier: ze leverde de perfecte wijnen bij elk gerecht!

38. Het was weer top en geheel naar persoonlijke wens ingevuld. Klasse en voor herhaling vatbaar.

39. Annemarie

Top. Heerlijk menu met verrassende gerechten. 2 bijzondere amuses vooraf en lekkere wijn. Goede bediening, alle gerechten werden uitgelegd. Voor herhaling vatbaar.

40. M. Nijland

Gereserveerd bij Eet.nu voor 3 personen, mijn vriend en ik namen mijn oma mee voor haar verjaardag. Reservering van Eet.nu was niet doorgekomen bij Lenartz, bij binnenkomst verwelkomt door een jonge ober. Eerst moest mijn vriend teug naar de auto lopen om de bevestiging te halen van de reservering omdat we blijkbaar niet op ons woord werden geloofd. Vervolgens wilde de jongen ons een donkere tafel naast de garderobe/ingang geven die toevallig nog over was. Toen ik aangaf dat we dan ergens anders heen zouden gaan omdat ik dat niet normaal vindt wanneer je hebt gereserveerd zei hij: 'tja, ik kan u moeilijk tegenhouden dan he'. Dit vond ik dusdanig respectloos dat ik meteen naar buiten liep waar de gastvrouw van lenartz ons achterna kwam. Zij bood ons een andere tafel aan en vertelde dat het wel vaker mis ging met de reserveringen. Al met al redelijk herpakt, maar absoluut niet gecharmeerd van de eerste aanpak. Lekker gegeten, leuke aanbieding het vijf gangen diner voor 34,50!

41. Heerlijke avond doorgebracht met familie. Inventieve keuken, geslaagde Japanse invloeden, jonge bediening met goede vakkennis, lekkere wijnen in het arrangement. Wij hadden het 5-gangen verrassingsmenu, telkens met uitstekende presentatie en mooie smaakcombinaties/structuren. We gaan zeker terug!

42. Joslène

Een geweldige smaakbelevenis! Mooi verzorgde gerechten.
    De gastvrije ontvangst en bediening maakte het plaatje compleet.
    Een echte aanrader voor fijnproevers!

43. Letteboer

attente en vriendelijke bediening', heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. onze gasten waren verrast over de kwaliteit. De eerste keer was er geen Korenwijn, de tweede keer zei ik dat zij mijn drankje niet hadden. En jawel het was er, men wil geen nee verkopen.

44. Loek Bressers

TOP! Eten, supergezellige bediening. Komen beslist weerom.

45. Josee Hora

Het perfecte restaurant in Oisterwijk. Goede gerechten in een goede ambiance en zeer vriendelijke personeel.

46. Renato en Lorenne

Vanavond op laatste moment spontaan besloten uit eten te gaan. Uit gekomen bij restaurant Lenartz. 5 gangen menu met amuse en wijnarrangement. Een streling voor het oog en de tong. Bediend door Robbin zelf met zeer uitgebreide uitleg over de wijnen en gerechten. Als wij het in 1 woord moeten samenvatten... uitmuntend. Zeker aanrader en voor herhaling vatbaar. Dus doen!!

47. Voor de derde keer bij Lenartz en weer een geweldige ervaring. Heerlijk gegeten. Fantastisch wat een plaatjes de koks maken van de gerechten. Het bedienend personeel is heel betrokken en enthousiast. Zeer klantvriendelijk. En de koks werken ontspannen in de keuken. Prima sfeer; enthousiaste mensen. zeker een aanrader!

48. Merijn Schoenmakers

Prima locatie en sfeervol ingericht restaurant waar overheerlijke gerechtjes geserveerd worden. Ik zeg met name "gerechtjes" want de hoeveelheid is echt te klein. Ondanks dat het culinaire hoogstandjes waren, zijn we wel allemaal enigszins met een hongergevoel van tafel gegaan. Het bijhouden van de drank had beter gekund en zeker het afruimen van de tafel tussendoor. De bediening was wel erg vriendelijk.

49. In een woord heerlijk. Alles werd mooie opgediend en zeer smaakvol. Het klopte allemaal. Dank jullie wel voor deze mooie ervaring

50. Genoten van een heerlijke 5-gangen proeverij. Het smaakte fantastisch en het zag er geweldig mooi uit! Fijne gerechten, mooi afgestemd. De bediening was ook top; professioneel en vriendelijk. Een gezellige ambiance.

Zeker een aanrader!

51. Henk Meijs

Als je van verrassingen houdt, hele mooie composities en uitgezochte smaak zit je bij Lenartz goed. De kok had heel erg zijn best gedaan op het 5-gangen verrassingsmenu en was daarin volledig geslaagd. Chapeau! Echt een aanrader.

52. Eerste kennismaking. Recensies vooraf gelezen en meegenomen in de beoordeling. Prima gegeten, nooit lang ergens op hoeven te wachten, kwaliteit goed, bediening heel jong dus beetje onervaren maar wel heel vriendelijk. Prijsverhouding uitstekend. Tip: de verlichting mag wat sfeervoller en de prachtige opgemaakte gerechten zouden op een wit bord beter tot zijn recht komen. Slotsom: komt wel goed met deze zaak!

53. Prettige ontvangst. Verrassingsmenu was zeer de moeite waard. Mooi opgemaakte borden, bijzonder servies en het eten was top. Moesten wel een keer vragen of we nog wat te drinken mochten bestellen, niemand had meer iets in zijn/haar glas. Kwalijk. En als je bij de koffie chocolaatjes krijgt dan vind ik het jammer dat je aan een tafel met 5 personen 9 chocolaatjes serveert. Met een grapje gemeld, maar daar werd niets mee gedaan. Mooie huiswijnen. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend!

54. Culinair gezien helemaal top. Verrassende gerechtjes. Heerlijke bijpassende wijn. De portionering was alleen echt te klein. We zijn echt geen grote eters maar gingen niet verzadigd weg, verderop nog een paar bitterballen gegeten. Verder vonden we het erg koud in de zaak, het tafeltje naast ons had daar ook last van.

55. Een warm welkom bij binnenkomst. Super gegeten voor een goede prijs. Heerlijke smaakcombinaties.
    Vriendelijk personeel.

56. Mooi opgemaakte borden met veel variatie aan smaak. Dit was zeker niet de eerste en de laatste kennismaking. Ik ga vaker!!

57. F.G.Sluyters

Zijn weinig woorden voor nodig. UITSTEKEND!

58. van Rijzingen

Vriendelijke ontvangst, lekker warm gezeten op deze 'sneeuw'avond.
    Heerlijk gegeten van het hoofd en nagerecht. Gelukskoekjes waren ook zeer goed ontvangen!

59. A.Schellevis

Gezellig,gastvrij en prima 5-gangenmenu.

60. Eten was erg goed. Heerlijk gegeten. 5-gangenmenu, hoofdgerecht en nagerecht hadden iets groter gemogen. Duurde lang voordat koffie/thee gevraagd werd na laatste gang.

61. Heerlijk gedineerd op de 3de kerstdag met de familie inkl. de jongste telg.( Ted 4 mnd oud)
    We hebben ons door de Chefkok Robin laten verrassen, met een menu naar zijn keuze en advies.
    Het resultaat was verbluffend:

Om mee te beginnen:
    Heerlijke Bites en Amuse; o.m. Papadum kikkererwt met dragon mayonaise,
    osseworst met mosterdzaad, gepofte kaas en 'n crême van geitenkaas.
    coquille gerookte aardappelmousseline – gebrande prei- buikspek – avruga – coquille – verjus
    Haring kaviaar met gepofte wilde rijst en komkommerjus
    Crême van knolletjes, gepofte aardappelkaantjes, varkenshuid met hazepeper, crême van rode kool.

Hoofdgerecht:
    van het Livar varken, met crême van rode biet, stukje lende & sukade met wortel,
    bloedworst, aardappel/paddestoel en appeltje met kaneel.

Desert:
    Kaasplankje met:
    Tallegio, geitenkaas, Bowland cheese gorgonzola,vijgenotenbrood en een compote van kweekbeeren.
    Alle gerechten perfect op elkaar afgestemd en vergezeld van de geadviseerde witte en rode wijn welke ook van sublieme kwaliteit was.
    Bediening (Charlotte) uiterst vriendelijk en professioneel, kortom wij komen zeker terug!!

62. Martijn Stuart

Na binnenkomst lang moeten wachten tot aperitief werd opgenomen. Nog langer gewacht tot het werd geserveerd, daarna nog langer wachten (aperitief was al op) tot de kaart gebracht werd. Daarna lang wachten tot we mochten doorgeven wat we wilden eten, dit alles zonder de bestelde wijn, daar moeten we even op wachten. Ondertussen stond het bedienend personeel geclusterd rond de bar/computer of liep op en neer maar meestal met lege handen.
    Vanwege de lange wachttijd alleen hoofdgerecht besteld. Het zag er inderdaad prachtig uit, maar de procureur van het Livar varken was gortdroog en de bestelde runderhaas was de medium voorbij (was ook niet gevraagd hoe de cuisson gewenst was).
    Het wachten beu de rekening gevraagd (dat ging wel snel) en aan de overkant een frikadelletje gehaald voor de laatste trek.
    Restaurant heeft genoeg potentie (aankleding, sferen keuken) maar met bediening die louter uit een 'jong en dynamisch team' bestaat (lees: ik heb nog niet zo veel ervaring en zie niets als ik rondkijk) gaan ze het niet redden. Met meer ervaring in de bediening kan het nog wat worden. Wij gaan hier niet terugkomen tot dat veranderd is.

63. Anne Willems

Met 6 personen heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gegeten. Prima rekening gehouden met onze wensen. Bediening was top, erg vriendelijk en met veel kennis van de gerechten. We komen zeker weer terug.

64. We waren met z'n vieren. Super lekker gegeten, het was erg gezellig en het personeel was ook super. Dus alles klopte. Een aanrader.
    Gr. Arie

65. Carla Brenninkmeijer

We waren met 13 personen die ieder 2 gerechtjes bestelden, dus best ingewikkeld, en het klopte helemaal. En erg lekker. Doen we nog eens wellicht.

66. Eerste ervaring met Lenartz is zeer positief. Lekkere gevarieerde gerechten, mooi opgemaakte borden. Jong en dynamisch team.
    Wij hebben met veel plezier en smaak gegeten. Ga zo door.

67. Attent, goede service en heerlijk gegeten. Verrassende combinatie mooi gepresenteerd. Begeleidende wijnen waren ook erg goed en niet doorsnee.

68. Eerste kennismaking met Lenartz was erg positief. Heerlijke gerechten, mooie combinaties. Perfect stukje vlees, mooi opgemaakte borden en gewoon genoeg. Leuk, jong team, sfeervol ingericht. Hoge waardering op eet.nu is terecht. Ze gaan ons hier vaker terug zien.

69. Na een hartelijke ontvangst werden wij naar onze tafel gebracht. Heel attent stond er een fles Cava in de koeler, dit vanwege de verjaardag. Na een lekkere amuse werd het voorgerecht geserveerd. Deze was naast heel smaakvol ook een plaatje om te zien. Daarna volgde het hoofdgerecht welke eveneens mooi was opgemaakt en heel lekker was. Tot slot een overheerlijk nagerecht. Kortom deze avond is zeker voor herhaling vatbaar. Dit restaurant beschikt naast een geweldige keukenbrigade ook over een kundige bediening. Een aanrader.

70. Teleurstellend!
    Restaurantactie: weinig eten op je bord; 1 x blazen en het was weg, bijna lachwekkend, jammer, erg karig, haute cuisine??
    Nagerecht: kaas, was tenminste iets meer maar dan moest je ruim 5 euro p.p. bij betalen, hebben we maar gedaan want we hadden nog heel veel trek (honger).
    Geen muzikaal entertainment (nooit geweest ook), dit staat wel op de site. Niet oprecht want dit is een lokkertje, wij kwamen o.a. ook voor muzikaal entertainment. Jammer, serveerster wist niets te vertellen over de gerechten/wijn.

71. Langenhuijsen

heerlijk ontspannen gegeten en gedronken. Allergieën geen probleem en ZEER passend opgelost.

72. Great restaurant with a talented and imaginative chef. Reasonable prices but Michelin star quality. Love it!

73. Heerlijk gegeten. Elke keer weer een verrassing wat je krijgt. De smaken van de verschillende gerechten passen goed bij elkaar. Heb hier al een paar keer gegeten en elke keer ga ik met een voldaan gelukkig gevoel weg. Echt een aanrader. 👍

74. Wat een beleving in dit restaurant! Wij hebben een 5-gangen diner op en was heel divers (vis-vlees). De amuse tot en met het dessert was meer dan fantastisch. We namen ook een wijnarrangement en ook de wijnen in combinatie met het eten was overweldigend.
    Ons werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was, zelfs de chefkok kwam even een praatje maken.
    De ambiance, gastvrijheid en de vriendelijkheid in dit restaurant maakt je avond helemaal compleet. Natuurlijk zijn er wat puntjes die verbeterd kunnen worden, maar dat valt geheel weg tegenover de rest van de avond.

75. Joep Coolegem

Lang wachten op je hoofdgerecht en je hebt geen tanden nodig om er te kunnen eten. Het zijn zalfjes pureetjes en een schuimpje van van alles en nog wat. De bediening heeft ook weinig aandacht voor de klant. Ik moest de barman aankijken om nog iets te drinken te krijgen. De rest van de bediening negeerde ons volledig. En als je dan je onvrede uit, dan geeft de chef ontkennende antwoorden en stelt je voor nog eens zeer lang te wachten op iets nieuws. Alles kapot gegaard maar briljant opgemaakt! Dat dan wel weer. Dus opmaak is absoluut mooi nu de rest nog.

1,7
  76. Ingemar de Vries

77. Noud Luyben

Al drie keer gegeten bij Lenartz. Mijn favoriete restaurant in Oisterwijk! Er wordt creatief gekookt en de verrassende combinaties worden op een schilderachtige wijze gepresenteerd. In ieder geval een aanwinst voor Oisterwijk. Het bedienend personeel is een op een prettige manier klantgericht ingesteld. Wanneer ze deze kwaliteit weten vast te houden is het een aanrader.

78. Waanzinnig lekker gegeten. Wat geserveerd wordt ziet er niet alleen waanzinnig mooi uit, maar biedt ook een uiteenlopende verzameling van verfijnde smaken. Bediening is jong, maar attent en klantgericht. Ook de wijnen zijn uitstekend en mag je eerst proeven als je twijfelt over je keuze. Enige verbeterpuntje zijn de frietjes. Mooie huisgemaakte frieten zouden het verhaal helemaal compleet maken. Desondanks een dikke pluim voor Lenartz

79. J E Kloet

Wij hebben met veel plezier hier gegeten. Wat een jong team die dit heel goed doen met veel discipline, super. En het eten is heel lekker en wordt goed uitgelegd wat er allemaal op je bord ligt. Plus de wijnen, daar wordt ook bij verteld waar deze vandaan komt.
    Een pluim. Dat verdienen jullie met zijn allen. Ga zo door👌

80. Elk jaar openen een vriend en ik het herfstseizoen, door een mooie wandeling te maken en daarna bij Lenartz te gaan eten. De service, sfeer, maar vooral het eten is goed. Ook de presentatie is daarbij noemenswaardig. Weer heerlijk gegeten!

81. Een mooi gepresenteerd en gebalanceerd 5-gangendiner!
    Een jong en dynamisch team zorgt ervoor dat alles keurig en tijdig opgediend wordt.
    Als we ooit nog eens in de buurt zijn, kennen we een leuk adres!

82. Genoten van een prima 5 gangen menu! Bijzondere gerechten en heel mooi opgemaakt!
    Aanrader!

83. Heerlijk gezeten, gegeten en gedronken. Echt in de watten gelegd. Bedankt voor de heerlijke avond.

84. Heerlijk gegeten. Genoten van het verrassingsmenu en het was een zeer prettige verrassing. Zeker een aanrader.

85. We hebben heerlijk gegeten en genoten van het exclusieve 5 gangen diner. In ons gezelschap waren 2 pas afgestudeerde architecten die met hun eindscriptie het onderwerp bouwen aan/in zee hadden en waren verrast dat er in verschillende gerechten zeekraal/zeewier was verwerkt.

86. Heerlijk 5 gangen diner op een culinaire wijze bereid en opgediend. Echt een aanrader

87. Het was genieten bij Lenartz. De dames in de bediening hebben ons een leuke avond bezorgd.
    Verrassende smaakcombinaties met een perfect gekozen wijnarrangement.
    Voor herhaling vatbaar.

88. Gisteren gegeten samen met mijn vrouw die een behoorlijk lastig dieet heeft. Het dieet had ze een aantal dagen van tevoren per email gestuurd zodat ze er rekening mee konden houden. Dit was helaas niet door gekomen (klein minpuntje). Omdat bepaalde ingrediënten best gevaarlijk zijn voor mijn vrouw was de chef, die overigens zelf aan tafel kwam, in eerste instantie onzeker. Maar dat was echt achteraf niet nodig. Vijf gangen maakte deze chef en elke gang was echt goed. Het was geweldig! Zo lekker gegeten en 5 gangen ook Michelin ster waardig.

De bediening was ook top trouwens. Twee best jonge meiden die correct serveerden zoals het hoort.

Kortom een absolute aanrader, zeker voor die prijs!!

89. Gisteravond het 5-gangen proeverij-menu gegeten. In één woord: geweldig! Mooie gerechten met fijne smaken. Wijnen per glas erbjj, ook super. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding, zeker met de 'deal'. Een restarant voor op 'ons lijstje'.

Wij komen zeker terug!

90. Monique

91. Noortje

Vanavond heerlijk gegeten bij Lenartz. We dachten even lekker met zijn 2en te genieten van heerlijk eten met de bon van AH.Even weg van alle stress en onze 2 kleine kinderen. Vergeten we de AH-kortingsbon mee te nemen. Wij gelijk aangegeven dat we wel op en neer wilde rijden of dat we het morgen wel kwamen brengen. Maar we werden zo vriendelijk geholpen dat we de kortingsbon niet hoefden te halen! Dus de volgende keer komen we weer bij jullie eten, alleen dan wel met bon! Super eten en super service. Wij hebben genoten!

92. Ysai Laumen

Heerlijk gegeten en goed geholpen. Vlees was erg mals en daarbij kwam een goed wijnadvies. Een jong bedrijf met mooie ambities!

93. Helen de wit

Weer heerlijk gegeten, een echte aanwinst voor oisterwijk!

94. Prima 5 -gangen verrassingsmenu voor een leuke prijs!

95. Netty van Spaendonk

Vrijdag 8 juli weer voortreffelijk gegeten bij Lenartz. 4-gangen menu met bijpassend (bob) wijnarrangement. Dirk Bullens kookt werkelijk de sterren van de hemel. Ik kom graag snel terug op deze gastvrije stek. Top!!!

96. Claartje en Michelle

Gezellige avond met een 5-gangenverrassingsmenu! Heerlijk gegeten en een hele fijne ontspannen sfeer! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

97. Paul van Oyen

Bij Lenartz wordt gelukkig nog echt gekookt. Dit is duidelijk geen Horeca fabriek.

98. Joep van spaandonk

Twee jaar geleden hebben wij onze bruiloft gevierd bij lenartz. Dit was super tot in de puntjes geregeld! Van aankleding tot bediening en hapjes. Nu twee jaar verder vonden wij het wel zo leuk om onze trouwdag te vieren met een lekker diner. Wederom zijn we verrast door het lekkere eten en de creativiteit waarmee lenartz haar eten presenteert. Ook de bediening was perfect. Top restaurant!!

99. Heerlijk genoten van een 4 gangen diner, voor een mooie prijs. Hele vriendelijke bediening. De bereiding van de producten was
    Perfect! Alles vers, vis perfect gebakken en gegaard. Heerlijk sappig. Hoofdgerecht vlees was ook erg mals met heerlijke saus. Het zag er geweldig uit. Zeker een aanrader!

100. Marion Janssen

We hebben 2de pinksterdag heerlijk gegeten. Heerlijke verrassingsgerechten met een wijnarrangement. Super aardige en vriendelijke bediening. Was echt top, we gaan zeker nog eens terug komen.

Volgende pagina